Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!
Regisztráció új felhasználóknak
Regisztrációs feltételek
A regisztráció befejezésével elfogadod azt, hogy az adataid adatbázisban tároljuk.
Neved és beceneved elérhető lesz bárki számára, E-mail címed csak regisztrált tagok számára, a többi adatod pedig bizalmasan kezeljük.
Nem értem miért kell ebből ekkora ügyet csinálni, csak kérdeztem, hogy ugyanez a fazon lesz-e, mert nekem kényelmetlen. Megkaptam rá a választ, hogy igen, ugyanez lesz, így nincs értelme tovább elemezgetni.
Még jó, hogy szerkesztő vagyok, és tudok moderálni! Amúgy én se értem, de tényleg hülyén áll az ujja. [imgw]https://i202.photobucket.com/albums/aa145/cixlaca-trabantklub/Tavaszi2008/200871.jpg?t=1211359910[/imgw] [i](Módosította bgt015 2008.05.21. 10:52-kor)[/i]
Háát, nem tudom mi van? Eddig senki nem panaszkodott a pólókra. Ez tök szabvány pólófazon. Ha te hozol üres pólókat ami jó rád, akkor be tudom csúsztatni a nyomtatásba, és megoldva a probléma. Te nem vagy ezekszerint konfekcióméret? Vagy lehet hogy egy Star-Wars hajóval jöttél közénk, és van némi eltérés??
312-es feliratom csak az autón maradt egy, a többit Bagornak adtam. Esetleg lefényképezem a kocsin lévőt... 353w-m is van gyári új, de csak szerdán vagy csütörtökön tudok elmenni érte, ha addig nem késő, szólj.
Más.
Ági cincálja a lelkem a tiszteletbeli tagságijáért. Megtudnád csinálni? Esetleg nem jösz nagykarácsonyba?
Nem tudom jó helyen kérdezősködöm e, de ez tünt a legalkalmasabb topicnak. Azt szeretném megkérdezni, hogy mitől hobbi autó a hobbi autó a biztosítás szempontjából? Nézegettem a biztosítást a TWK oldalon, és mivel még 18 éves a waresz, ezért csak hobbi autóként lehetne biztosítani, csak konkrét kritériumokat nem találtam. Valami volt a napi használatról is, de semmi konkrét adat.
Sztem te kisebb méretet vettél mint kellett volna. Én 190 magas vagyok, hosszú karral és nem volt rövid. Én vékony vagyok, de mégis az XXL-es pólókat vettem.
Ugyanolyan fazonú pólóra lesznek nyomva, mint a jubileumi logósak? Nem tudom hogy vagytok vele, de amiket én vettem, azoknak rövidebb az ujjuk, mint kéne.
A pólók hátoldalára tervezett A/4 es keretben spontán elszórt emblémák Newtone, meg R Zé jóvoltából kezdenek összeállni.
Azonban hiányzik még egy 500-as felirat, 312-es, 353, 353W. Ha valakinek van gyári eredeti, és be tudná scannelni az segítsen!
A héten le kell adni a szitásnak, mert megegyeztem hogy elindítják a nyomást. Az összes forma megvan /nagy IFA körfeliratos logo, klub csíkfelirat, S logó stb/ csak ez a nagy keretes dolog várat még magára.
Bocs hogy nem válaszoltam, de egy hétig külföldön voltunk.
Szóval a mozgáskorlátozottak, vagy a mozgáskorlátozottak szállítására használt kétütemű járművekre nem vonatkozik a szigorítás. Viheted ahogy van. Ha megtagadnák a ZK kiadást, kérd írásban, és panaszold be a megyei NKH-nál.
Nem hycomat, azért van a mozgássérült kártya mert a mamámat aki már 80 feletti , és nehezen mozog szállítani kell ide oda, és emiatt van. Így?
Amugy ez az: https://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=26109 Most gondolj bele hogyha az ilyen állapotú autókat kidobálnák (mint ahogy nem egyszer meg is teszik) mi maradna az utókornak? [i](Módosította snakepeti 2008.05.18. 20:15-kor)[/i]
Hát ha már valaki mozgássérült, ráadásul trabanttal jár, akkor már nem mindegy, hogy hykomat vagy nem? Meg aztán a zöldkártyás baromira tudja, a különbséget!
Nem akarok hülyeséget mondani, de ez alól a katalizátoros baromság alól ha jól tudom, a mozgássérülteket eleve felmentették. Ha még őket sem, akkor kapják be!
Hello! Valaki meg tudja mondani hogy pontosan mi a helyzet azzal a minisztériumi rendelettel, mert már kb 2 hónapja várok rá, hogy végre elmehessen müszakira a trabi. Lesz abból valami? Vagy ha van az autó rendszámára szóló rokkantkártya és vele együtt súlyadómentesség az felment ezalól a katalizátoros dolog alól? Válaszokat előre is köszi: Peti
Én személy szerint csődöt jelentek. Eltünt a winchesteremről szinte minden adatom egy vírustámadás után. Azt se tudom, mi volt kész, és mi nem. Ne haragudjanak az illetékesek, nem rajtam múlt.
Én is hallottam ezt azt, de többnyire pletykákat. Az egyik így hangzik: "A Kétüteműt azt be fgoják tiltani mer" büdös" ... hadd ne részletezzem az illető szellemi képességeit. A Másik kissé reálisabb, az az hogy nem fogják betiltani, csak ellehetetlenítik a vizsgáztatását. A Végén már az lesz hogy fél évente kell vizsgáztatni és kötelező lesz bele valami méregdrága katalizátor.
Nem akarom önteni az olajat a tűzre, csak elmondtam amit hallottam innen onnan. NEm tudom mi igaz belőlük és mi nem, de ... hát nem épp ezért van a fórum?
Ma elvileg beiktatták az új minisztereket! Ez jobb hír. Viszont hogy mikor alacsonyodnak le a mi ügyünkhöz, azt nem tudni már. Én finoman piszkálgatom azért a dolgot. De csak annyira, hogy ne küldjenek el a pokolba, hivatkozva fontosabb dolgokra. A politikáról ennyit! A semleges lobbytevékenység a továbbiakban amit tehetünk. /tettünk eddig is/ A médiával is azért vigyázok, mert őket /legalábbis a jó részét/ valójában nem a mi problémánk megoldása érdekli, hanem hogy legyen "hír-zűr" vele, meg napi politikai eseményekhez hozzá lehessen kötögetni. Na arra nincs sok szükségünk! Így is túlságosan függünk attól, amitől irtózunk, és egyesületként hivatalból nem is foglalkozhatunk.
Hát igen! Többmiliós végkielégítések kiosztása a leköszönő elvtársaknak, és az új hatalmi posztokért való verekedés pillanatnyilag kitölti az egész napjukat. Ilyen apróságokkal mint a kétüteműek sorsa, végképp nincs idő foglalkozni! Meg politikus ritkán jár Trabanttal, még akkor is ha a vagyon nyilatkozatában csak az van neki! Na ennyit erről... Aki eddig is, és ezután is probált tenni valamit az érdekünkben, annak azért köszönjuk, a trabantosok nevében.
Sajna a 3 minisztérium tudta már hogy miért húzzák az aláírásokat a mi ügyünkben és még sok más dologgal kapcsolatban. Ők már év elején tudták amit mi nem, hogy szét fog menni a koalició. Ezért semmi érdemi munka számunkra már nem volt várható tőlük. Most hónapok míg feláll és elhelyezkedik a kormánypárt vezetésével az új minisztérium /ok/. Mivel mi politikai dolgokkal alapszabályzatunk értelmében nem foglalkozhatunk, ezért a helyzetet tovább elemezni nem tudjuk, és nem is szerencsés. Meg kell várni azt a pillanatot, mikor ügyünkben már döntésképes, kompetens emberek ülnek a megfelelő posztokon, illetve mikor már hajlandóak velünk is foglalkozni. A sajtóhadjárat egyenlőre szintén nem praktikus, mivel a beadványunk gazdája a közlekedési tárca, és annak kompetens szakembere /aki marad remélhetőleg posztján/ a számunkra kedvező megoldás mellett volt. Ügyünket belátással, és pozitívan kezelték. Ezt a nyitott kaput rugdosni azt hiszem nem lenne diplomatikus dolog. A GKM nem érdemli meg, meg nem is tehet az ügy ilyetén alakulásáról. Azt, hogy a többi minisztérium hogy áll a dologhoz, azt jó lenne mihamarabb tudnunk, hogy milyen irányba kezdjük terlni a dolgot. Egy biztos, rögtön támadni /még/ ismeretlen partnereket, illetve az ismert de hozzánk lojális felet nem célszerű. Ezért a médiakampány szükségtelen.
Tudom hogy ez nem vigasz számunkra, de ilyen fordulatokat hoz a nagypolitika, amihez nincs és nem lehet közünk. De viaskodásuktól szenvedünk mi is és minden polgár.
Ahoz nem kell külön jogszabály, hogy azt mondják: "Bocs, de kétüteműt nem csinálunk, mert... csak!" Hiába mész a fogyasztóvédelemhez! A lakatos is mondhatja, például hogy opelt vállalok, trabantot nem. Köpködni lehet ezért, de a cégtábláját nem verheted le.
Elég komolytalan cég ez,még egy aláírásra is képtelenek.Ezt is jó volna hírdetni,hogy mennyire fontosabb az egymással való civakodásuk,mint a mi problémánk.
[justify]Nos, ilyenkor meg kell őket, mutassák meg melyik jogszabály/rendelet stb. tiltja, hogy elvégezzék a vizsgálatot, és megfelelő értékek esetén kiállítsák a papírokat. Ezt a kérést nem fogják tudni teljesíteni. Ha ezután is erősködnek, akkor kell a Fogyasztóvédőket megemlíteni. De ne offoljuk szét a topicot.
[b]Gábor![/b] Látod, mekkora szükség van egy felvilágosító kampányra? Első lépcsőben a klubtagoknak kéne egy levél/mail vagy itt a honlapon egy általad írt JAVASLAT, hogyan is viselkedjenek a tagok a félretájékoztatott mérőállomásokkal szemben. [/justify]
Én még nem voltam bent, csak a faluból egyik trabit vitték volna műszakizni, de mondták, hogy addig nemcsinálnak vele semmit, még nem lesz hivatalos papír az egészről, hogy vizsgáztathatnak e vagy sem...
[justify]Ez egy jelenség, amire a Gábor által említett médiakampány lenne (talán) az ellenszer. Bár nekem tulajdonképpen mindegy; ha legálisan nem megy, nekem akkor is lesz zöldkártyám. Ezt csak segítségképpen írtam, hátha ez lenne a megoldás. De ne is vitázzunk erről, mert ez a Klubelnök fóruma. Majd ő mérlegel, és dönt. [/justify]
Ezzel a halgatással csak az a gond, hogy pillanatnyilag a legtöbb helyen simán elhajtanak, ha kétüteműre akarsz zöldkártyát csináltatni. Fügetlenül attól, hogy mi a jogszabály és hogy az autód betartja a határértékeket vagy nem. Ha meg esetleg sikerül kiharcolnod, hogy márpedig neked csináljanak zöldkártyát, mert ez kötelességük, és a te autód különbenis megfelel, és a mérés után kiderül, hogy mégse, akkor még jól ki is röhögnek.