Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!
Regisztráció új felhasználóknak
Regisztrációs feltételek
A regisztráció befejezésével elfogadod azt, hogy az adataid adatbázisban tároljuk.
Neved és beceneved elérhető lesz bárki számára, E-mail címed csak regisztrált tagok számára, a többi adatod pedig bizalmasan kezeljük.
Jelntkezett nálunk a Trabant Klub Slovakia vezetője, hogy vegyük fel a kapcsolatot. Angolul tudnak kommunkiálni, de én úgy tudom hogy van köztünk olyan honlaplakó, aki Szlovákiában él, ezért bírja a magyar mellett a szlovákot is. Kérem jelentkezzen segítőnek!
Múlthéten beszéltünk a mostoha testvérem harmincéves dízel egyes golfjáról. Papírok intézése közben elakadtunk. Azt írtad kell a biztosítótól aláírt lemondó nyilatkozat. Azt mondták ők, nem adnak ki ilyen papírt, mert a biztosítok egymás közt, intézik ezt. Mi a teendő ilyenkor?
A Klub 86-os 2T Wartburg limója, amit üzembentartóval birtokol a TWK felszabadult, mivel elkészült a 4T kombi, a Klub új kocsija. Használatra átvehető, ha valakit érdekel. A mi üzembentartóink, hobbybiztosításunk maradhat, csak tériteni kéne! A kocsi 90.000 km-es, tolótetős, nagyon szép belterű, zsír motorral, jó gumikkal, elöl kell javítóívezni a sárvédőnél, hátsó sárvédőnél kis jav kell, illetve vizsga-Zk költség van még. Ára gyakorlatilag nincs! Ha nem kell senkinek, megy vissza a nénihez, /aztán a zúzdába/ aki nagyon szomorú lesz, ha nem él tovább szeretett kocsija!
Igen, a bonus nem veszhet el! Itt most ugyanúgy él a bonus, csak a díjszámításnál nincs figyelembe véve! Meg az AHB Zrt-nek is presztizskérdés hogy emiatt ne legyen gondban egy ügyfél. Mi is kézzel beleavatkozunk a dologba ha épp kell!
Egy elméleti kérdésem lenne. Nekem a kék 4T púposon bonusz10 volt, mikor átléptem a klub biztosításba. Jövőre még párszáz forintal alacsonyabb ez, mint a sima. Ha két év múlva -ne így legyen!- a klubos lesz a drágább (nem száz forintokkal), akkor amit kapnék tőletek igazolást az b10 lesz?
Rossz hírem van! Jövő héten a fejedre öntünk 100 darabot. Akkora a bál itt! Úgyhogy nemigazán kell várnod! A munkaerő azért kell, hogy ezt a rettenetes mennyiséget meg tudjuk kötni, lekezelni, bevételezni, szóval "kiügyfélszolgálni"
Hogy aztán frizurád egy szála se látszódjon ki a rádömlesztett anyagból!
Változott egy két kód a táblázat adatsoraiban, el kéne jönnöd, hogy akkor megismerd a legújabb felállást, és boritjuk a talicskádba! Jövő héten jöhetnél! Jelentkezz!
Igen! Ez előfordulhat, főleg a kedvezményesebb vidéki régiókban, és 25 év feletti tulajnál, hogy "összeér a díj". ! A budapestieknél, meg a bonus nélküli "többedik" kocsiknál jelentkezik az előny inkább!
Így már meggondolandó valóban! A regdíj mondjuk csak első évben van, és ez tartalmazza a tagdíjat is! A bizto nélkülieké 2008-ban 4000 Ft lesz.
Jól látom, hogy 5 e ft a tagdíj, + 1000 ft autónként a biztosítás regdíja? Fölmondtam a régit, de most számoltam ki, hogy szinte ugyanott vagyok ezzel is.
Ha tudja valaki a Sőtér Edina telefonját, vagy új címét az dobjon egy privit v. mélt. Az őszi talin neki ítélt díjat csomagban elküldtük neki, de visszajött a postáról, ismeretlen címmel.
Az első 50 anyag szkennelése, feldolgozása, után jön a rögzítés adatsorba. Az tulképp az utolsó művelet. Még 20-at dolgoztunk fel, a többi 30 is már megvan, de még nem fizetett a delikvens, mert utal, postáz, fáj a hasa, karácsonyra gyűjt, húzza az időt stb. Ha ezek befutottak, akkor küldjük át, mint mondtam ötvenenként. Ez a hó végére áll össze teljesen.
Tavaly 500 at kötöttünk! Ne aggódj, még 2-es, 3-as számú titkárnő is beáll!
Kösz! Az alsóörsin viszont szívesen veszünk majd segítséget, pl az örömtelien felszaporodott Wartburgosok csapatának "terelésével", szórakoztatásával kapcsolatban!
Nincs mit! Ha esetleg holnap délutánra akad még egy vállalkozó szellemű egyén, akkor szívesen vállalok még néhány órát, a lényeg, hogy ketten (párosan) tudjuk csinálni!
Ha délután ráérek akkor felmegyek segiteni csak egyenlöre a gyereket rendezük a dokinál most fogunk indulni mert egész este hányt megint meg az asszonyt is elviszem a kórházba vizsgálatra mert visszakaptuk a kocsit a unokaöcsémtöl de ha más nem akkor holnap melohellyen tudok hajtogatni meg csomagolni ráérek 24-ben
Ezen a héten be kell hajtogatnia és borítékolnia a Klubirodának 2000 levelet, meg vagy 4000 csekket. Mivel az ügyfélroham miatt alig látszunk ki belőlük, önkénteseket várunk egy-két órás segítségre!
Nem akarsz inkább klubtagsági meg Biztosítás csekkeket nyomtatni nálunk? Meg levelet behajtogatni? Van vagy 4000 db Itt most láthatnál jógatanfolyamot, akkora az őrület!
A zöldkártyát minden 2T tulaj csináltassa meg dec. végéig legkésőbb. Az legalább 1 év lauf, ha van mellé legalább 1 év műszaki is!
Az hogy csak katalizátorral lehet fogadni ZK-ra 2T-ket, az egy világraszóló baromság, és tudatlanság!
Hogy ennyire nem tudják azt a rohadt sz@r rendeletet!?!?!? 2000 ppm alatt kéne tudnia, mindegy hogy mivel! Lehet full syn, 1:300 keverékkel a mérés ideje alatt, vagy nukleáris lézer CHmegsemmisítővel, vagy kipufogóba dugott krumplival is, cső mindegy! Mutassák meg a rendeletben a katalizátor szót!!! Ha megtalálják benne akkor benyalok nekik!
Komolyan gondolkozom azon, hogy beíratkozzak egy jógatanfolyamra...
A héten voltam az autóklubban zöldkártyán - igaz kocka 4T-vel - ahol emlékezett rám (illetve a púpos cabrióra) az embör és nem mondott jókat. Nekik kifejezetten megtiltották jan 1 után a katalizátor nélküli 2T autó mérését. Javaslatára dec végén ismét elmegyek (ha addig nincs változás) és megcsináltatom, 1 évig biztosan nyugalmam legyen. Azért nagyon drukkolok és szorítok majd a tárgyalásokon!
Üdv,wrt312 Ui: Ági hordja magával a plakettet és mindenkinek lelkesen megmutatja. Mégegyszer köszi.
Közös munka volt ez egy régi, kedves klubtagunkkal. Most várunk arra, hogy a törvényben előirt 30 napon belül válaszoljanak, és államigazgatási eljárás során személyesen is meghallgassanak.
Szemben fog velem ülni "4 dühös ember" a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium, a Nemzeti Közlekedési Hatóság, a BM, és a környezetvédelmisek egy-egy képviselője, mint egy esküdtszék, és védeni kell magunkat.