Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!
Regisztráció új felhasználóknak
Regisztrációs feltételek
A regisztráció befejezésével elfogadod azt, hogy az adataid adatbázisban tároljuk.
Neved és beceneved elérhető lesz bárki számára, E-mail címed csak regisztrált tagok számára, a többi adatod pedig bizalmasan kezeljük.
Az a borulékonyság mennyire vészes? Egyébként a terpesztést sztem jobb feledni, ugyanis a kocsinak állatira szét van "terpesztve" a hátsó futóműve... persze nem direkt, hanem szétment... most lesz felújítva, és kérdés hogy most milyen rugó menjen bele...
Egyébként egy ismerősömé Waresz, aki a hátsó gumikat úgy elkoptatta, hogy a felén(a "terpesztős" futómű miatt) eltűnt a mintázat... Mondjuk szégyellje össze magát aki így törődik a Wareszával...
A Kombi rugó az jóval keményebb mint a sima. Talán pár cm-t emelni is fog ezáltal borulékonyabb lesz egy picit. De ha beterpeszted a kerekeket úgy már jobb lenne. Csak nem tudom mennyire nézne ki jól hogy emelve van és terpesztve is. Ha mégkeményebb rugót akarsz ott van pl. a trans rugó.
Szerintem azért mert nagyon hamar megsárgúl és elmattúl. A gyári sárga jobban bírja. De a Wa-ge-nél is volt régebben 2 féle. Szerintme amúgy csak ilyet kapsz máshol is...
Azt tudja valaki, hogy a WA-GE-n kívül lehet-e máshol kapni WARTBURG-hoz fehér indexbúrát? Ha tudja valaki akkor írjátok meg lécci. Meg akarom frankóra csinálni a WARTBURG-ot, ehhez is várnék tippeket. Üdv Lórika
Így van, tessék cikket olvasni. váltókról annyit, legegyszerűbben úgy lehet megfogalmazni, hogy az összes, Seat,VW,Skoda előredőlős(1.3-1.6) motorral szerelt autók váltója rámegy a motorra, csak áttétel különbség van. De ez nem elhanyagolható. Épp tudok eladó váltót, ha kell megadom a srác elérhetőségét. Véletlen ismerek olyan embert is aki foglalkozik beszereléssel
Esetleg próbáld elolvasni az erről szóló cikket! Kattints a cikkek (témák) linkre, szerelés, majd válassz gusztusod szerint! Én láttam egyszer egy vw váltókód-listát, hihetetlenül hosszú volt, szerintem ember nem tudja, hogy hány váltójuk volt! De előre annyit elmondhatok, hogy faragás nélkül semmi sem passzol...
retro Ja, és mivel Wareszod van, a cikk tartalma annyiban módosul, hogy a féltengelyeket kicsit másképp kell faragni... (Módosította Grisa 2006.04.18. 19:15-kor)
Hellósztok! Van egy 1.3-as Wartburgom és szeretnék rajta váltótcserélni.Nem tudtok nekem mondani néhány autómárkát,aminek jó hozzá a váltója!?Előre is köszi!
Sziasztok! Lóg az 1.3-as bal első féltengelyem külső keresztje. Kétütemű féltengelyem van dögivel. A 2T külső rész közepét át lehet-e rakni a 4T féltengelyre? Az biztos hogy a tengelyhosszak és a bordás tengely nem egyezik meg, ellenben a gumiharanggal. Tehát a kérdés: Lehetséges korcsosítani?
Kellene egy kis segítség 4T Wareszhoz. Hol lehet kapni hátsó rugókat bele? (lehetőleg Veszprém közelében kellene)
Esetleg kombi rugókkal hogy viselkedne az autó? Azt tudom hogy emel pár cm-t, de keményebb lesz vele a rugózás? menetstabilitást mennyire befolyásolja?
Kérdésem az lenne, hogy Wartburg 1.3 hoz homlokfalat nem tudtok eladót? Olyan is jó, amiben van lámpa, meg hűtő. Ha nincs hűtő meg lámpa úgy is jó. Szükségem volna rá. Előre is köszönöm. Ja, a kuplung az sikerült. szét tudtam húzni, és nem magyart vettem!
Visszatérve a 4hengeres 2T Warbihoz. A galériában a Wartburg tuning képek között van 1-2 kép, amin ilyen motorok vannak. Lehet egyáltalán ilyet csinálni?
Sorozatgyártásban biztos hogy nem, esetleg prototipus lehetett, vagy valami kisszériás,maszek gyártás. A múzeumban csak találkoztam volna vele, ha a gyár csinálta volna. de ott a 3 hengeres 4t motort láttam csak többek között mint érdekesség(waresz blokk, szeleps hengerfejjel)
Sziasztok! Nem nagyon értek a Wareszokhoz, ezért lenne egy kérdésem. Létezett Waresz 4hengeres kétüteműben? A Galériában láttam két képet, amin ilyenek vannak.
Kellene egy kis segítség 4T Wareszhoz. Hol lehet kapni hátsó rugókat bele? (lehetőleg Veszprém közelében kellene)
Esetleg kombi rugókkal hogy viselkedne az autó? Azt tudom hogy emel pár cm-t, de keményebb lesz vele a rugózás? menetstabilitást mennyire befolyásolja?
HA már félre van húzva a váltó, ki is szedheted. Amúgy sokféle kuplung van, ha golf II 1.3hoz kéred, az ugyanúgy jó, és ott vannak minőségi alkatrészek is... pénztárcafüggő. magyar szerkezetet ne vegyél, utána szakad a bowden, törik a kinyomóvilla, stb. A hengerfejhez 12es Torx kell.
A TRABIT MOTOR KIVÉTEL NÉLKÜL IS LEHET KUPLUNGOZNI, ÜGYESKEDNI KELL , DE LEHET. A WAREZBAN MÉG TÖBB HELY VAN SZTEM. KUPLUNG SZETTBŐL AMI A TRABIHOZ JÓ AZ JÓ A WAEZHOZ IS, PÉNZKÉRDÉS HOGY MELYIKET VESZED A "NONÉM" IS ELMEGY VMEDDIG. CSÁ
Köszönöm megnézem... Az előgyújtási ellenállás hol van? Illetve a gyertyák szikráznak, ennek nem tudom mennyi köze van ehhez az ellenálláshoz... Rotor friss és száraz, a többit megpróbálom megnézni...
Segítséget szeretnék kérni, egy 1990-es Wartburg 1.3-hoz. Két dolgot akarok cserélni majd. A hengerfejtömítést, és a kuplungot. A hengerfejtömítés cseréjéhez nem tudja valaki, milyen kulcs kell? Infóim szerint torx. De mekkora méretű? Ezt mondja meg nekem valaki. A kuplunggal kapcsolatban kellene még infó. Egy tipusú szett van hozzá, vagy kétféle, mint a trabihoz? Meg a váltót úgy a helyén- a motortérben- félre lehet húzni? Köszi előre is!
Rotor, beázott gyújtáselosztó, rossz mágnesszelep a karbin, automata sziv. rossz beállítása, üresjárat, alapjárat rossz beállítása... Mororolaj van benne? Hűtővíz?
Naon feketét füstöl, akkor vszínű, hogy sok benzint kap! Tehát valószínű, hogy a karbi van rosszul beállítva, vagy el van dugulva!
Egyébként a "BARKÁCS SZAKKÖR" rovatban is kérdezd meg...!
1.3 Wartburg nem indul be a motor. Gyújtás elvben rendben mert szép termetes szikrák vannak. Üzemanyagot a karbi ás benzinpumpa is kap. A karbi tűszelepeit kifújtam, máshoz nem nyúltam... Összeraktam és így sem indul be. Még egy robbanás sincs, nemhogy elkezdene járni a motor. Csak pörög az indítómotor... Új gyertya is van benne, benzinszűrő nincs eldugulva... Viszont, ha egy régi Bosch SuperPlus-os gyertyát teszek bele, akkor elindul a motor, de jó fekete füstöt puffog ki és nem jár körkörösen a motor, csak pöfékel és ha leveszem gázról a lábam akkor meg is áll.
Mi lehet a baj? Jól gondolom hogy a karbi rossz? és hol találok jó szervízest vagy karburátorost, aki megcsináljná...?? XI.ker környékén kéne, mert odáig vontatás lesz...
Ha néztétek tegnap a Fábry show dizájncenterét, volt benne egy házi gyártású repülőgép, valami öreg (moderálva)i építette.2t trabant motor volt benne wartburg lámpákkal a szárnyon wartburg műszerfallal, és wartburg üléssel.A szárnyát fel lehetett hajtani, hogy kiférjen a kapun. Naon kemény volt.....
Olyan rugó kellene bele, amelyik kevesebb menetű és vastagabb huzalátmérőjű mint a tourist. Valami régi diesel Merci első rugót is bele lehet rakni, kérdés, hogy melyiket és mit fog mutatni? Ezzel kapcsolatosan van tapasztalata valakinek?
Sziasztok, Milyen rugót érdemes berakni a Wartburgba hátra, ha egy csak 1 ici-picit (2-3cm) szeretném megültetni viszont legyen kemény? Előre a Skoda 120-as hátsó rugókat beszereltem. A különbség stabilitásban jelentős. Ajánlom minden Wartburgos figyelmébe.
Ne kontrázd le a kilincsből kinyúló fület,ami nyomkodj a zárat, hanem hagyd lazám.végére egy anya, abab akasztod a drótot,ami ta kp zár motor huzkod. záráskor elhúzz a zár elől a fület, nyitáskor odatolja.
OK köszönöm a válaszokat. Így már nyugodttabban fogok neki. Csak még 1 dolgot nem tudok biztosan, hogy hogyan oldjam meg a nyitást. Én arra gondoltam, hogy a kilincs gomjának csavarját vágom rövidebbre és a kp zár motor ha nyit akkor elétol egy lemezt amire a maradék távolságot kitoltő csavar van ráerősítve, így ha záráskor csak el kell húznia ezt a lemezt és a gombot nyomhatják ahogy akarják akkor sem nyílik az ajtó. Ez lehet hogy nem a legjobb megoldás de nekem ez jutott eszembe először. Ha valaki tud jobbat akkor állok elébe.
Igen erre én is gondoltam. Ezek szerint ez marad a legjobb megoldás. A ledes lámpával kapcsolatban: Házilag készültem megcsinálni az egészet de a led vásárlásnál elvették a kedvem tőle, mert 1db fehér magasfényű led 330FT és kellene belőle elég sok (kb 100db!). Remélem a srác akit mondtál olcsóbban ki tudja hozni mint 30 000. Ja és amit én akartam csinálni az csak sima búra lett volna nem is fehér.
De amúgy kulcsosra is meg lehet oldani. Csak akkor a behúzás úgy működik mint ha a belső gombot húznád magadfelé. Így az ajtó ki is pattan ha elég erős a zár rugója. Itt meg azt kell megoldani hogy külön lehessen a két ajtót nyitni...