Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!
Regisztráció új felhasználóknak
Regisztrációs feltételek
A regisztráció befejezésével elfogadod azt, hogy az adataid adatbázisban tároljuk.
Neved és beceneved elérhető lesz bárki számára, E-mail címed csak regisztrált tagok számára, a többi adatod pedig bizalmasan kezeljük.
Meg szerintem köze van hozzá annak a műanyag perselynek is amiről eccer-kéccer szó volt. Hogy azt fémre kell cserélni vagy mi, mert idővel kikopik oszt pontatlanul veszi be a sebességeket, meg nehezen megy vissza 2-be. De hogy hol van az a váltóban én még nem láttam ... egy próbát megérne a cseréje. Amúgy nekem is reccsenősen megy vissza, de már megszoktam
A képen látható autó nem illusztráció! A valóságot tükrözi! Trabant 1.1
A kettesberakásos problámát szokták 4t Trabi-Waresz betegségnek mondani... Nemtom, esetleg segít-e rajta a kétszerkuplungolós-gázfröccsös teherautós-stílusú váltás...
Akkor szerintem marad a durrogás. Meg máma (moderálva)án meghúztam az oldalát úgyhogy most aztat kell megcsinálnom.Nem lesz ez így jó!Nincs valaki véletlenül győr környékéről?
Ez sajna nekem is így van ha 20km/h-nál gyorsabban megyek és visszaszúrom 2-be recseg de a többi sebességnél nem csinál ilyet.Azt mondták ez a jelenség ,,4T wartburg betegség"
Üdv! Miért van az ha nagyobb sebességnél kb 40-50km/h nál visszanyomom 2-esbe durran 1 nagyot a váltó? Sportdobhoz kell valami papír hogy hivatalos lenyen? Előre is köszi!
Az utolsó mondat vége: ....., mivel a felső kalibrált furatos(6) csövön folyamatosan visszavezeti a képződő benzingőzt és a tápszivattyú szállításának egy részét. (Módosította bgt015 2007.02.16. 01:44-kor)
Hmmm... Érdekes... Lehet, hogy mégis van benne valami? Nekem gyárinak mondott karbi-felújító-készletben volt egy kis műanyagba öntött rézszűrő, amivel nem tudtam mit kezdeni... Lehet, hogy ez abba lenne való? Jó, azt tudom, hogy a buborékleválasztásnál semmi szerepe, de... mi van, ha mégis raktak bele szűrőt?!? De akkor az hogy jön ki?
A buborékleválasztó azért van, hogy leválassza a buborékokat Cső felül van bevezetve, ha levegős a benzin, akkor levegő felül, benzin alul gyűlik. Kivezetés meg alul, így a karbi felé már bubi nélküli benzin megy. Ennyi.
sztem sincs benne szűrő, bár nekem volt olyan gondom hogy nem kapott benzint az autó, cseréltem ac-t, benzinszűrőt, és a buborékleválasztó cserével megoldódott minden. van otthon jópár db, majd egyet szétvágok
Nekem azt mondák, hogy annak akkor van szerepe, mikor már a motor meleg, és v.mi párlatot csakol vissza... Gondolom benzint... Viszont az én kis csodám, hideg motornál csinál olyanokat, hogy hirtelen gázfreeeecsnél - nem fúj üzemanyagot, hanem egy kis vákum keletkezik, és le akar fulladni. De csak benzinnél - LPG semmi gond. Dinamikusabb az autó vele mint benzinnel. Furi mi? És arra gyanakszok hogy ez a kis műanyg (moderálva) csinálja - de nem vagyok benne biztos...
Szia Prokee Ha nincs benne szűrő akkor mi van benne?? valami csak van nem?? Én úgy tudom hogy van benne - és nem értem hogy az minek oda - mármint az egész leválasztó
Szia Mindenki 1 apró kérdés: Wartyi 1.3-karbi. Namost van rajta egy "buborékleválasztó"... A kérdés: Mi van akkor ha az ebben lévő kis szűrő már nem tiszta. Menettulajdonságra gondolok!! És Milyen árban tudnátok ajánlani?? Amit én hallottam: 7500 Ft. Egy kis műanyag hogyishííjákért.... borzalmas. A tegnapi sikeres zöldkártya vizyga örömére meg szeretném ajándékozni a kis Drágát...
Hello mindenkinek! Megtudná nekem valaki mondani hogy a 4T wartburg kuplungszerkezet közepén kell lennie kinyomó csapágynak vagy minek? Nekem a boltba olyat akartak adni aminek nem volt a közepén semmi csak egy lyuk.Szerintetek az jó vagy csak átakartak vágni?
Én egy leendő 312-s tulajdonos vagyok. Az tart még távol, hogy hallottam egy olyan "jogszabályról", miszerint ez évtől már nem lehet kétüteműeket levizsgáztatni, csak mint veterán. Ez még csak a kisebbik baj lenne(ha igaz), mert ezt is szeretném, de honnan tudhatom, hogy amit vennék autót, az megfelel-e a kritériumoknak. Az érvényes műszakija az idén lejár, rendes(3betű-3szám) rendszáma van. És miután veteránná válik a kocsi, hogyan használhatom (útvonalengedély, egyéb megkötések)? Erről nem találtam semmilyen infót, bár nem is tudom hol keressem. Segítségeteket előre is köszönöm!
Ha állandóan világít az olajnyomás lámpa, akkor én méretnék egy olajnyomást, hidegen és melegen is. Ugyanis elképzelhető, hogy az olajozó furatok a motorban koszosak, és a kapcsolóhoz nem jut megfelelő nyomás, így az nem alszik el. De ez lehet akár testprobléma is. Ezeket nézesd meg, és akkor okosabb leszel. álatlában az olajozó furatok szoktak eltömődni, vagy a szivattyú adja föl a harcot, és kevés olajat szállít, így nem alszik ki a lámpa. Ha a nyomásmérés megfelelő értéket ad, akkor test probléma van, ha nem akkor a szivattyút ill. a furatokat vizsgáld meg.
Nálam indulástól +állásig világit az olajnyomás visszjelző.kicseréltem egy működő motorból,ami ott jó volt...és nálam a hiba nem szünt meg.a motorral érzésem szerint nincs gond...mi lehet még..?köszi
Sziasztok, Tudtok nekem küldeni egy rajzokkal illusztrált működési leírást a 4T Wartburg Wéber karbihoz. Szeretném kideríteni, hogy mi okozza a 10-es CO-t, ehhez azonban teljesen képbe kellene, hogy kerüljek! Erre a címre küldjétek: oszedlacsek@freemail.hu Köszke.
Érdeklődök, hogy mi lehet a tipusa az eredeti német 2T elektromos gyújtásnak? Lehet még szerezni ilyet? Volt már elektromos gyújtás a gépben, de valahogy nem lehetett tökéletesen beállítani. A 2. henger gyertyája volt szép barna a 3-as már fekete, és az 1. feketes és nedves. Most visszakerült a régi megszakítós megoldás, persze új Duluco megszakítóval és olyan szerelő állította be aki Wartburg szervízben dolgozott, szóval látott már egy párat. De a lényeg, hogy ezzel az összes gyertya fekete és nem is megy annyira a gép, bár mondta, hogy 1000 km után vigyem vissza és ráállít, de már nem hiszem hogy jobb lesz. Ja amit elfelejtettem: a motor most volt felújítva (1700 km van benne)
Ha tud esetleg valaki megoldást erre a problémára kérem segítsen.
Hy! 4T warjún az első sárvédő ponthegesztve van.Mármint a héjlemez a belső dobhoz. Ha komplett le akarod szedni-ami szerintem sokkal egyszerübb-, akkor le kell venned a lökhárítót és homlokfalot.Ezek csavarozva vannak.Ha ez megvan már le is szedheted a sárvédőt, miután kikötötted a rajta lévő elektronikát(bal oldali sárvédő esetén). Csavarozási pontok a doblemezen: A lengéscsillapító mellett a motortérbe 1db, a doblemez belső felén a "kerék mögött" a tűzfalhoz csavarozva 3db,ebből 2 az utastérben a padlószőnyeget felszedve érhető el és a kesztyűtartóban nehezen észrevehető helyen is 1db. Nem biztos hogy jól emlekszem, de valahogy így volt.
Jó legózást!!!
b (Módosította kisb 2007.02.05. 11:36-kor) (Módosította kisb 2007.02.05. 11:37-kor)
Nem értek hozzá, de mintha azt mondta volna a wareszos haverom, hogy az az ív csak ponthegesztve van. Elvileg könnyen le kell annak jönni... de ez csak vélemény.
A képen látható autó nem illusztráció! A valóságot tükrözi! Trabant 1.1
Ha vki cserélt már warnyún első sárvédőt dobbal,az legyenszives irja le,hogy a legegyszerübb,és hogyan kell.köszi..
Mi lekvár helyett inkább pálinkát főzünk. Kicsit fura vele először a palacsinta, de meg lehet szokni! ,, Olyan vagyok, mint egy ügyetlen fazekas.Összetöröm a köcögöket ........
Hali. Jól emléxel.Én szenvedtem vele v két hónapig,mig jó lett. Megy vele a wartyi mint a távirat.Csak a fogyasztást kellene egy kicsit csökkenteni.2-3 literrel.