Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!
Regisztráció új felhasználóknak
Regisztrációs feltételek
A regisztráció befejezésével elfogadod azt, hogy az adataid adatbázisban tároljuk.
Neved és beceneved elérhető lesz bárki számára, E-mail címed csak regisztrált tagok számára, a többi adatod pedig bizalmasan kezeljük.
Maga a zárás nyitás a behúzásnál nem hiszem hogy tönkre megy. Inkább maga az elektronika. Így érdemes egy plusz áramkört, tartalékáramkört ami valami eldugott kapcsolón van pl. motortér ilyesmi...
Ok akkor nagyon szépen köszönöm előre is. Lenne 1 kérdésem a kp zár beszerléssel kapcsolatban. Az a gondom hogy csak úgy lehet megoldani az első ajtóknál a nyitást/zárást hogy a kulcs már feleslegessé válik, tehát a gombot akkor is be lehet nyomni ha zárva van az ajtó csak akkor nem nyomja meg a zár nyelvét. Ezzel csak az a gondom, ha bedöglik a vezérlés vagy a motor akkor nem tudom kinyitni az autót. Nincs erre valami megoldás hogy a kulcsos nyitás/zárás megmaradjon.
Köszi az infót! Eddig még nem volt komolyabb bajom a géppel. Csak generátor csapágyat cseréltem mert már elég rossz volt a hangja + riasztó került bele. A kp zár folyamatban van.
Frensis ott maradtunk végig. Volt érdekes.Kocka ladás rá akart rakni a kocsit fordulásra huzta vissza neki a gangot mikor felrobbant a lada alatt a váltó.leszakadt a motorról is.a kuplung tárcsa szij minden szétröpült.Egyébként verseny autó volt.a navigátor lábbát megütötte a vltóbot meg egy néző kis gyereket eltalált a kuplung tárcsa egy darabja de senki nem sérült meg.még beszélgettünk 6-ig a parkolóban.
Jöttök Nagykarácsonyba?Eddig ugyvan hogy tudok menni.Lehet 2 wartburggal jövünk.
PRIM-TARARAM-TARAM-PRATAM!!
Persze Nagykaris talin ott leszünk. Mehetünk együtt valamilyen formában megint. Arra is gondoltam hogy ott nyomhatnánk egy kis grillt is majd.
én azt javaslom,hogy nézd meg mikor mi világít, és cseréld át a kábelekt izzókat , én ezt tenném,amúgy eléggé szét kell szedni a müszerfalat... én csináltam ilyesmit... barkasnál
éljen a környezetbarát trabi!!! na erre tegyetek katalizátort nézd a képem
Frensis ott maradtunk végig. Volt érdekes.Kocka ladás rá akart rakni a kocsit fordulásra huzta vissza neki a gangot mikor felrobbant a lada alatt a váltó.leszakadt a motorról is.a kuplung tárcsa szij minden szétröpült.Egyébként verseny autó volt.a navigátor lábbát megütötte a vltóbot meg egy néző kis gyereket eltalált a kuplung tárcsa egy darabja de senki nem sérült meg.még beszélgettünk 6-ig a parkolóban.
Jöttök Nagykarácsonyba?Eddig ugyvan hogy tudok menni.Lehet 2 wartburggal jövünk.
Elektronyos autót. De nem kell megijedni, nem egy jó állatotú Wartburgból loptam ki. :-) De hogy ne én legyek a megtestesült gonosz, igen igen, rendelkezem én is egy kétüteművel:-)
nem tom a 4T hogy viselné de visszont én halotam hogy régen a 2T wareszal higitoval mentek persze olajat kevertek melé de szerintem annyira nem tesz jót a motornak
Tudom hogy ez őrülten hangzik ,de manapság az egekbe szökik a beznin ára.Mivan akkor ha lakkbezninnel(esetleg még hígító) menne a motor(ez csak 240ft/l),károsodna?Esetleg valami adalékanyaggal ellensúlyozható?
--4ütemû warburg power-- ez legalább ki van fizetve!
Keresek 1.3-as Wartburghoz fehér lehetőleg üveg hátsó búrát. Ledesre akarom megcsinálni. Ha tud valaki címet akkor kérem küldje el mailben a fogpiszka@freemail.hu címre, vagy ide a fórumba. Ja és ha valaki tud olcsón fehér magasfényű ledeket Pest környékén az is szóljon. Én eddig 330Ft-ért tudtam darabját! Ez egy KICSIT drága!!!
Nemtom, de én nem hiszem, hogy ilyen adatot megadnának, mert ez nagyon függ példul a terheléstől, akksitól (tipus, állapot, kor), meg még nagyon sokmindentől... Ráadásul, ha jól tudom, ezek a motorok soros gerjesztésűek (de lehet, hogy tévedek), amiknél ha jól emléxem tanulmányaimra, akkor létezik terheletlen állapotban egy bizonyos fordulatszám-megfutás is... Egyébként meg én is úgy emléxem, hogy csak a teljesítményt szokás megadni... De miért fontos ez neked? Elektronyos autót akarsz csinálni, vagy motorcsónakot?
Van valakinek teljeskörű műszaki leírása Wartburghoz, vagy annak karburátorának gyári beszereléséről... ha van, akkor legyen oly szíves és küldje el az e-mail címemre: geryskywalker@freemail.hu Kössz: Gery
Ne haragudjatok, nem értek a fórumozáshoz, úgyhogy megpróbálom átfogalmazni a kérdést: A Wartburg önindítók fordulatszám adatára lenne szüksége, ha tudja valaki. Esetleg olyan oldalt, ahol részletes leírás van ezekről az alkatrészekről. Köszönöm.