Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!
Regisztráció új felhasználóknak
Regisztrációs feltételek
A regisztráció befejezésével elfogadod azt, hogy az adataid adatbázisban tároljuk.
Neved és beceneved elérhető lesz bárki számára, E-mail címed csak regisztrált tagok számára, a többi adatod pedig bizalmasan kezeljük.
jó anyagból kell csináltani,pl C45, nálunk ezzel sose volt gond.tárcsánál le kell venni a kerékagyat tárcsástól, féknyerget. és mikor lenn az agy, bele lehet ütni nem kell ragasztani semmit, ricni bőven elég. eleve a tőcsavart is ricnisre szoktuk csináltatni.
milyen hosszút érdemes venni? és milyen minőségüek? és tényleg milyen nehéz kicserélni a dobnál gondolom annyira nem de a tárcsánál hogy kell? kelle valamivel ragasztani? vagy a bordázat eleget fog?
Éljen a környezetbarát trabi!!! Na erre tegyetek katalizátort Zombie
kicist megoszlanak a vélemények, helye válogatja. van ahol azt mondják, hogy forgalmiba ingyen beírják/cserélik, és csak törzskönyvet kell cseréltetni.(6 ezer) van ahol belemennek abba, hogy ingyen átírják a forgalmiba, és törzskönyvet eladás előtt ráér csináltatni újat(nekem pl így van, semmibe nem került az átírás)
hát a szmile-t ki fogod cserélni úgyérzem! ugyanis 12.000HUF mivel forgalmi és törzskönyv csere. nem kell vizsgáztatni bemész az okmány irodába és megmoondod ez van kb 5-10 perc alatta kezedben az új forgalmi
Éljen a környezetbarát trabi!!! Na erre tegyetek katalizátort Zombie
Fogyid városban mennyi? Egyébként nekem is van etos-om igaz kicsit régi, de ami érdekes lenne ahhoz persze csak azt írták hogy nem szállítható. Az érdekelne hogy neked az ábrán 30 31 jelölésű hogy van, mert etosba már mindent találtam. Meg olyanod van e amit 31a val jelölnek, mert nekem egyik karbiban sem volt.
Ja és ha gondolod nézd meg az enyémhez (GL-es motorkód). Egyébként melyikhez hasonlít a tűszeleped? Amelyik nekem is van? A többdarabos? Vagy ami bal oldalt van? (Módosította martilaki 2006.06.01. 20:37-kor)
martilaki! Nem tok most fuvóka méreteket. Holnap megnézem katalógba, ETOS gyári VW progim van a melóhelyemen. Asszem benne van. A tűszelepem hasonlít. Azt úgy renedeltem, hogy kinéztem a karbihoz való gyári számot. Nekem most nincs 1általán alatta alátét. Indul, megy, normálisan fogyaszt. Ha taposom akkor kéri rendesen. Most pölö nincs is szivató bowdenem. 1-2 gáz fröccs oszt go. Kicsit rángat ugyan de 1 perc és o.k.
bandee akkor szerintem majdnem egyformák lehetnek, mert nekem is van vákuumcső, és az is oda megy ahova írtad. Viszont nekem a benzin szint jóval lejjebb van. De nem tudtam rájönni miért. Cseréltem én már mindent rajta. Raktam be másikból másik úszót de semmi. Ha kivettem az alátétet, akkor majdnem jó volt a benzin szint, de menet utáni hosszabb álláskor csak nagygázzal indult be. Nagyon megköszönném ha írnál nekem pár fúvóka méretet. Ja és mégvalami: Neked az úszótűszelep hogy néz ki? úgy mint az ábrán (55) vagy másmilyen? Mert nekem nem olyan. Köszi
Baloldali volt egy felújító készletben, jobboldali pedig a karbiban. https://img92.imageshack.us/img92/249/ssa408244jw.jpg (Módosította martilaki 2006.06.01. 19:55-kor)
hy emberek! ma akövetkező igen kelemetlen dolog történt meg velem... a szitu a következő soroksári út kelös közepén a piros lámpánál kb du fél2-kor várom azöld jelzést látom a sárgát kinyomom a kuplungot raknám be 1be a verdát erre a kezemben marad a váltókar
ez után vészvilogó ki és ki a középsö sávból igyekeztem fel kotrodni a járdára de valahogy a 20-25 cm magas patka nem velem volt de csak sikerült majd telefonálások hada hogy mégis mi a fa..t csináljak a legjobb tanács fatertól jött rakjam be 2-es be és sikerült ezért jó ha az ember amikor felnyitja a motorháztetöt lát valamit és mindenhez hozzá tud nyulni és nem egy merő müanyag (moderálva) ami eltakar mindent nah mind1. szal sikerült eljutnom haza nah most a kérdésem az lenne hogy hol lehet kapni ilyen váltókart? és azt hogy kel felrakni? a válaszokat elöre is köszönöm!
Hasonlít! De nekem van még egy vákumcső a levegő+Co csavar felett. Az megy rá a vákumdobra. Az úszószint 19 +,- 1 mm. Elvileg a tűszelep alatt gyárilag van egy 2 mm-es rézalátét az adja a szintet, hacsak nincs elgörbítve az úszó fém része. Ha magas a szint akkor csak padlógázzal indul, ha alacsony akkor meg rángat.
nekem mikor mentem alsóörsre 70-el eccer zavartam 110-et, meg ebben benn a felvonulás is. igy evett utánfutóval 7,5 l-t sztem egész jó és sztem nincs jól belőve a karbim.simán szólóba 110-nél 6,5 L Éljen a környezetbarát trabi!!! Na erre tegyetek katalizátort Zombie (Módosította Zombie 2006.06.01. 16:41-kor)
egy normálisan beállított full gyári 7-7,5 liter vegyes használatban, és kb 1-1,5 literrel kevesebb hosszutávon, attól függ hogy mennyit forog! A gyárinak a 70-80km/h a jó, akkor lesz minimális a fogyasztás!
Ja meg fúvóka méreteket. Azt hiszem összesen 4db van benne. köszi (Módosította martilaki 2006.06.01. 15:44-kor) (Módosította martilaki 2006.06.01. 15:48-kor)
Nekem nem a fogyasztás volt az első. Mikor megvettem a trabim, télen a rövid üzem miatt állandóan televágta benyával az olajamat. Állandóan ment a szivató. Aztán voltam vele kb. 4 "szerelőnél" az 1ik úgy beállította, hogy mikor zöldkártyán +mérték majdnem lelőttek. Aztán tekertek rajta ott is, biciklisek előzgettek hazafele!! A következő is értett hozzá: 16 lit. városban!! A többi azt mondta ááá vigyem ahova akarom. Úgyhogy vettem rá 1 jó öreg eccerű karbit. Azóta jó. Nem tom mennyit spóroltam, nem is érdekel! Jobb és késsssz!
Jó neked trabee. Nekem a polom, solex pic7-es karbival (ez is kéziszívatós 83-as autón), városban akárhogy vezetek 10-et eszik. Városon kívül meg 7-et. És azt se mondanám rá hogy egy erőmű. Pedig nemrég lett kitakarítva, karburátortalp, és tömítések cserélve. EGy normálisan beállított trabi mennyit eszik városban? Köszi
a kulissza asszem az amin csücsül a váltónak a rudazata??? (van ien szó egyáltalán?) na most akko kitaláltam Szal ez ien tarto valamicsoda, ha váltót cserélsz akko kell annak a kulisszája is különben nemfog stimmelni, és nemfogod tudni berakni a váltokart...(lehet h hülyeséget mondtam ) amikor hideg a moci tehát nemérte L azt a bizonyos hőfokot az automata szivato beindul, és nekem magától leáll, nemkell taposni a gázpedált csakha nemindul be...a kézi annyiból jobb hogy amikor még kell neki a többlet akkor ráhuzod és te érzed hogy mennyit kell és mennyi ideig, pár perc után visszaveheted, és pár km után már teljesen visszatolhatod, az automata meg vagy 10-15km-en keresztül löki a cuccost...szal most pár deci vagy talán még annyise, attol függ mien a karbid meg hogyvan belőle a gyújtással meg stb... Nekem automata szivatós van és télen!!! fogyasztott 6 litert... Most L járkálok városba 4,5 literrel ugy hogy néha nyomom neki egy év alatt spórolsz 5-6 litert a kézi szivatóssal...talán...
Tibke! azt mond meg nekem hogy mi az akulissza elöször is , másodszor meg mi értelme van akézi szivatónak??? sztem többet eszik úgy az autó, mert ugye ha hideg legullad, ha meg már bemelegedett esetleg rajtamarad..., nem beszélve arról hogy a trabiét lábbal kapcsolod! vagyis ha nem kell akor nem kapcsolod be! nem értem miért kell kézi, sztem hülyeség!! és fajlagosan ha kevesebbet enne nem eszik annyival, hogy azon muljon a reggelid, meg egyentalán hogy autózol...
Éljen a környezetbarát trabi!!! Na erre tegyetek katalizátort Zombie
Jobban megy? Nem tom, talán dinamikusabb 4000-ig. Onnan kezd elfogyni. Még hangolni kell rajta. Biztos, hogy jobb mert én mondom meg meddig van szivató. Télen jobban (kevesebbet) fogyasztott. Na, meg van rajta 2 csavar, szóval nincs agyon bonyolítva. Én soha nem tenném vissza a weber-t. Nem is értem miért tették rá, a Trabant mindig az 1szerűségéről volt híres erre ráteszik ezt kütyükkel bőven ellátott vackot. Az egyik haveromnak Dacia karbi van a Trabiján az is jó, de neki kellett faragnom egy közdarabot.
Szóljál, ha letesztelted a Golf II-ét...én most Pierburgot akarok venni, és jó lenne már tapasztalatokat hallani felőle Amúgy köszi a tanácsokat a gyári karbi felől...vis(moderálva)aktam a gyári alapjárati fúvókát, és így most alacsonyabb fordulaton jár a motor melegen...hidegen még nem próbáltam, kíváncsi vagyok, hogy úgy még nagyon alacsony e. Amúgy hogy értetted a Solex és a gyári Weber karbira, hogy ég és föld? Jobb a Solex-el? Jobban megy vele?
A képen látható autó nem illusztráció! A valóságot tükrözi! Trabant 1.1 (Módosította PAtr0n 2006.05.31. 19:44-kor)
Jó a 4es kulissza is! abból rengeteg van. lényeg hogy rudas legyen, és olyat vegyél, aminek a rúdjában van egy kis törés jobbra. ne olyat ami tök egyenes. Golf I-II rengeteg típusban ilyen volt.
Simán felment! Gázbowdent kellett rövidíteni+ szivatóbowdent be rakni. A szívó soron a devander csövét ledugóztam. És ennyi! Asszem fel lehet rakni szívósorostól bármilyen VW karbit, lényeg, hogy ne kip.gáz fűtésű legyen a csonk. Amúgy 3 e. pénz volt a helyi bontóban. De közben begyűjtöttem 3 db két torkút Golf II-ről + egy Polo II autómatát most tesztelem őket.
Zombie! Ajtóhoz lehet kapni valami univerzális tömítést! De ha bemész egy jobb autósboltba és Trabihoz kérsz, akkor eleve azt adják. Szerintem még jobb is mint a gyári! A gyári V alakú, és a V egyik szárát nyomja be az ajtó, de az a gumi megszokja hogy úgy legyen, és egy idő után már nem nyomódik neki az ajtónak, sőt rés is lehet. Az univerzálkis meg kör keresztmetszetű, és úgy vettem észre, hogy egész jól bírja (2t-nkben az van már legalább 5 éve, 4t-be is azt raktam). Szóval nem "szokja meg" a formát amire nyomják... Ja, és méterre árulják. Mérd meg mekkora kell, és vegyél egy méterrel többet, mert inkább essen le belőle, mint hogy foltozni kelljen. Alul kell hogy összeérjen a két vége. Kalapáccsal kell felütni, jó szorosan, passzentosan megy rá... Kombi hátsóajtóra viszont én nem találtam új rumit. Erre ugye nem jó az univerzális, mert azt lemezperemre kell ráhúzni, itt meg nincs perem. Én ide a régit raktam vissza, palmatexel. Ne szivasd meg magad, mint én: amíg a ragasztó nem köt meg rendesen, addig ne csukd rá az ajtót, mert tök hülyén begörbül tőle a tömítés, és nem tömít rendesen...
Sziasztok. segítsetek ha tudtok, vettem 5 gangos poló váltót a Wareszba, de nem kapok sehol rudazatot és kuliszát, ha van valakinek felesleges v tud bontót ( a Kereszturi uti bontók kivételével) Pesten v Pest megyében ahol kapható írjon v csörögjön meg a 06-70-337-3388 számon. előre is köszönöm,
Jah!! A csavarból kihúzható a fúvóka. Co csavar felöli cseréld vissza a Trabiéra, lehet, hogy segít. Vagy vedd le a bimetál házat és akaszd ki a szivatót alapra v.mi befőttes gumcival, ha javul akkor a szivatóvál van v.mi.(?) Én ledobtam már róla a webert, (Solex pic5)"78-as polo karbit tettem fel szívósorral 1ütt, ég és föld!!
Én annak idején úgy tapasztaltam, hogy hidegen erősen befolyásolja a szivató is, ilyenkor szinte mindegy, hogy milyen alapjáratot állítasz, mert a szivatón múlik... melegen állíts alapjáratot... Nem lehet, hogy a szivató nem nyit teljesen melegen sem, és azért nem tudod lejjebb hozni az alapjáratot? Húzd le melegen az alapjárati szelep vezetékét! ha ettől leáll akkor az alapjárati részben van a hiba (tényleg az a fúvóka esetleg?) ha nem áll le, akkor valahonnan máshonnan kapja a benyát ilyenkor... Szerintem...
Te most azokról a csavarokról beszélsz, amiket akkor látok amikor leveszem a szívócsonkot?? Ott van 3, a középső egy kicsit fentebb...akkor azokból a jobb oldalit cseréljem vissza a gyárira??
Amúgy most meg az a szitu ahogy figyelgettem az alapjáratot, hogy hidegen épphogy jár (de nem fullad le), viszont ahogy melegszik, egyre jobban felpörög...
A képen látható autó nem illusztráció! A valóságot tükrözi! Trabant 1.1
Már tervben van, csak lenne már fizetés Utána egyből hoznám a bontóból... Amúgy a fojtócsappantyú csavarját már akkor tökig kitekertem alapból, amikor összeraktam...csak annyira ér hozzá, hogy az alapjárati mágnesszelepet működtesse...a alapjárati csavar, meg teljesen be van tekerve...már nem tudom min állítsak...
Akkor van waresz leömlőd + y közdarabod? Küldd el személyesben, hogy mennyiért, és akkor valamikor felugrok pestre érte
A képen látható autó nem illusztráció! A valóságot tükrözi! Trabant 1.1 (Módosította PAtr0n 2006.05.30. 02:24-kor) (Módosította PAtr0n 2006.05.30. 02:25-kor) (Módosította PAtr0n 2006.05.30. 02:26-kor)
Szerintem a gond az alapjárati fuvókával van. Autóval szemben állva jobb oldali. Wartburgé 60-as Trabanté 40-es asszem, Az enyémben 45-ös van, fiat pandáé annak is weber karbijja van.
Hali PAtrOn. Ha minden igaz a folytócsappantyú beállító csavarját próbáld kiccsvarni egy kicsit, ha szembe állsz az autóval a karbi bal oldalán van , azt hiszem barna vezeték is megy oda. Sok sikert.
Hát figyelj...nem tom hogy mennyit számít neki, vagyis, hogy nekem attól szűnt e meg a fulladás (ugyanis most minden lyukat, vájatot nagyon kifújtam), de nem egy nagy pénz kicserélgetni őket. 1500Ft-ért vettem, és volt benne vagy 6-7 dolog (fúvókák, alapjárati csavar, CO csavar stb...) A márkát már nem tudom (meg reklámozni még véletlenül sem szeretnék, mert szétmoderálnak egyből ), de valami !rózsaszín! papír volt a műanyagfólia alatt, és nem cég volt rajta hanem egy ember neve... Most már csak az alapjáratommal kell valamit kezdenem, mert még elég magas..és nem tok már min állítani..
A képen látható autó nem illusztráció! A valóságot tükrözi! Trabant 1.1
Viszont történt ma velem egy jó és egy rossz dolog Végre kicseréltem a karbiban az összes fúvókát újakra (Waresz fúvókakészlet), meg szépen, az összes furatot stb-t kifújtam benne. Végre most már melegen sem fullad, egyenletesen jár, de azt a fránya alapjárat nagyon magas! Az alapjárati csavart (az a nagyobbik ugye?), már teljesen betekertem, a fojtószelep csavarja még véletlenül sem nyomja túl a bowdenívet. Esetleg még az alpjárati CO csavaron állítsak még?
A képen látható autó nem illusztráció! A valóságot tükrözi! Trabant 1.1
Általában úgy is van. Pl a golf váltókban is a betöltőnél kell a szintet nézni. ha már eléri az olaj a betöltő magasságát, akkor jó. De trabinál ez nem így van