Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!
"Májá Másiná!" Ahogy a müvelt Fritz mondaná ha elötte nem ivott volna annyi sört.Ez igaz volna általában az átlagos hétköznapi trabira,de a XXI.században már ez nem fedi a valóságot.Ugyanis a trabant ebben a században részben elvesztette eredeti jelentöségét,a családi autóból a fiatalok hétvégi,bulizós/csajozós/gizdázós tuningverdája lett,esetleg neadjisten munkásautó képében is tetszeleg,amit meglepö teherbirással meg is old.
Tehát ilyen történelmizivataros idökben tettem szert erre a gépre,miután a család kinött trabiját végre -Merkur-telepi várakozásra hajazva- megkaphattam életem elsö és eddig egyetlen kisótóját.A kezdeti idegenkedéstöl szépen lassan átcsapott kedvtelésbe,miután egyre többet merészkedtem ki vele a forgalomba és egyre bátrabban tekertem a gyári ujjvastag kormányt.Persze a fiatal gyerekembör egy idö után kicsit unalmasnak találja az autót és megpróbálja feldobni a szürke monotón kül/belcsint az egyedi elképzelésének megfelelöen.Kezdeti bátortalan próbálkozás a gyári lemezfelni aranyszinüre való fújása volt,hogy ugye meg lehessen különböztetni a Tesco parkolójában álló 30 többi trabitól,majd egy
Pajtányi nagy "Stussy" (nem Pussy) feliratú matricát birtokba véve menten fel is nyaltam mindkét ajtóra. Ettöl kezdve aztán nem volt megállás....
Elérkezett az autó teljes ujrafényezése,mivel a Zwickau "béjgé" szinröl igencsak nem verödött vissza a napfény.Ilyenkor megincsak elkezd kombinálni az elborult elme,hamár megvan a zseton a festésre akkor "nehogymáolyatfessekamisnassz" és pár átmulatott/alkoholgözös hetek után kipattant a világmegváltó ötlet,hogy fessük le "amcsirendörautó" szinre.Sajna egy ilyen trabi volt már,de ez nem szegte kedvem,ugye mindig az elsö gondolat a legjobb. Tehát irány a festö és ott megpróbálni felvázolni neki a dolgokat úgy,hogy ne nézzen komplett hülyének. Végülis sikerült a müvelet
és az akkori eredmény mindenért kárpótolt,föleg mikor összerakva elkezdtem vele Szeged utcáin kocsikázni és figyeltem a reakciókat.Hát volt is nemkevés.
Idöközben a Trabant Motorsport Team Szeged egyesületnek lettem tagja,és összehozott a sors Molnár "MET" Bélával aki a Szegedi Kisszinház villanyásza volt akkoriban és a Mo.-i legextrább piros zsorzsi tulajdonosa.Az ö ötlete folytán került a trabim tetejére egy maszek fényhid,ami végülis jelképesen feltette az "i"-re a pontot.Ezután mi más következett,minthogy a müvet meg kellett mutatni trabi találkozókon és bátran állithatom volt meglepetés mind az érdeklödöknek,mind a trabi-tulajoknak egyaránt.
Persze a Sheriff nem Sheriff öltözék nélkül,amit mostanában sikerült pótólnom "jobb késön mint soha" jelszóval,amit az ujságirók/fotósok is dijaztak. Az ismertségem csúcspontja az RTL klub Fókusz c. müsorában tett szereplésem lett,ahol sikerült összetörnöm a kocsi elejét egyenes adásban.Természetesen ez nem volt tervbe véve,dehát a negativ reklám is jó reklám,attól függ melyik oldalról nézzük.
Igy hát felszivtam magam és nekiláttunk kijavitani a gépet,csak hát sajnos már nem lett olyan amilyen volt és elindult a lassú hanyatlás lejtöjén...
VÁRJUK A TE BEMUTATKOZÁSODAT IS !
Csak regisztrált felhasználók szólhatnak hozzá!
Trabant-Wartburg-Barkas új kipufogórendszerek
kérj árat emailben
három könyvecske
összesen 6000 Ft
1984-es w353 sárga limuzin
trabi újjászületés-újjáépítés
Trabant 601 új alkatrészek végkiárusítása – Utolsó árak
Wartburg 353 új alkatrészek végkiárusítása – Utolsó árak
Trabant 1.1 új alkatrészek végkiárusítása – Utolsó árak
10.000 Ft
Wartburg 1.3 új alkatrészek végkiárusítása – Utolsó árak
Fényszóró,AC pumpa
9000ft+5000ft
Gyerekülés
20000
Trabant 1.1 bontott alkatrészei eladóak!
Wartburg alkatrészek
Trabant Wartburg alkatrész
Wartburg felni
Trabant alkatrészek burkolatok stb.
1000