Bejelentkezés regisztrált felhasználóknak

Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!

Regisztráció új felhasználóknak


FONTOS - felmérés

Lezárt topik

Ez a topik már nem aktív, ezért nincs lehetőség további hozzászólásokra.

43 Prokop Gábor 2005-03-15 21:00:52

Köszönöm az aktivitásotokat.

200 kérdőív érkezett be, le is zártam a felmérést.
Az adatokat összesítem, az eredmények publikus része megtekinthető lesz hamarosan a cikkek között.

A Fórumot lezártam.

42 Rell Miklós 2005-02-16 19:56:24

Jaj, nem azt akartam mondani, hogy nem működött az adatlap, nehogy félreértsd prokee! A gépem sz@rt be pont akkor! Az adatlap jó!

1.1 retro

41 Prokop Gábor 2005-02-16 19:28:09

Én meg nemtom megmondani, mert nem tárol személyes infókat...

Egyébként meg nem értem a kétségeket. Én írtam, tehát működött

40 Rell Miklós 2005-02-16 19:14:16

Prokee, én olyan lelkesen ki akartam tölteni azt az adatlapot, már az első napon, amikor megjelent, de nemtom, hogy végülis sikerült-e, mert pár másodperccel azután, hogy kitöltve elküldtem, lefagyott ez a ******** gép! Mégegyszer meg nem mertem, mert hát ugye kétszer nem illene... Szóval nemtom, hogy végülis átment-e...

1.1 retro

39 Prokop Gábor 2005-02-16 08:52:24

Ha elég sok adat összejön, egy áttekintés jellegű táblázatot összedobok, természetesen csak vázlatosan. Jelen pillanatban olyan 30 felett van már a kitöltött (és feldolgozott) kérdőívek száma, de föggőben is van egy csomó, mert lusta voltam befűzni

38  Sheriff 2005-02-16 07:54:03

Nem lehetne az összesített eredményeket megtekinteni ?
Kiváncsi vagyok.

- Sheriff -

37 Prokop Gábor 2005-02-01 09:59:37

Mostantól elérhető a felmérés, aki gondolja, kérem, töltse ki !
Köszönöm.

36 Sánta Gábor 2005-01-31 20:07:27

"Pl,: petíciót nyújtanánk át, amiben a katalizátor ellen tiltakoznánk!Ja és bocs ha félreérthetően fogalmaztam!"

én is ezt mondtam (lásd lenn) és valóban igazad van ezzel a magashangvétellel kapcsolatban, ugyanezt írtam lenn! na de télleg mennyünk ebből a topicbó me Prokee lekaszabolja a fejünket!
ui: ez a szöveg nem uszító, gyűlöletbeszéd volt, a felhasznált szavak a hozzászóló tulajdonát képezi, és csak annak beleegyezésével használható fel....csak vicc vót!!!


Little Boy

35 (Törölt felhasználó) 2005-01-31 17:57:06

Hi… inkább mennyünk át a Megoldások 2005 – 2008 ra mert ki kapunk.
Szerintem.


34 (Törölt felhasználó) 2005-01-31 17:39:04

"NEM akarok megválni a Trabantomtól akár mennyit is fizetnek érte."

Ezt egy percig sem vonom kétségbe, sőt teljesen egyet értek!
De ez csak arra a nemsokára bekövetkező eseményre mondtam, mikor már teljesen ellehetlenítik a Trabantok, Wartburgok működtetését! De ha most nem emeljük fel a hangunkat, akkor az állambácsik azt fogják hinni, hogy nekik mindent szabad!!
Tehát minnél előbb fel emeljük a hangunkat, annál nagyobb rajtuk a nyomás!
Pl,: petíciót nyújtanánk át, amiben a katalizátor ellen tiltakoznánk!Ja és bocs ha félreérthetően fogalmaztam!

De inkább menjünk át ezzel egy másik topicba, mert jön prokee, és annak nem lesz jó vége...

Supernem


(Módosította Supernem 2005.01.31. 18:44-kor)

33 Sánta Gábor 2005-01-31 17:04:35

Supernem: én most a magam nevében beszélek, de lehet hogy nemcsak a magam nevében...mert én NEM akarok megválni a Trabantomtól akár mennyit is fizetnek érte. tőlem adhatnának akármennyit, akkor sem adnám el!

Little Boy

32 (Törölt felhasználó) 2005-01-31 16:02:46

Emberek!
A katalizátorral nem lehet eltüntetni az összes trabit,
csak a 2T-ket. Ha nagyon böki a főmuksók orrát a trabant, akkor
mondjuk létre hozzák a "biztonsági törvényt", ahol, tételezzük fel
hogy megszabják hogy az alváz és az autó borítása csak fémből
lehet! És ekkor a 4T-ktől is elbúcsuzhatunk!
Sajnos, ez van, de ezek ellen tudnánk mit tenni!
Pl,: Eléri a klubb bírósági úton(sztem eddig is el kellett volna)
hogy az állam fizessen kártérítést, vagy adjon lehetőséget a trabik
kicserélésére, vagy fejlesztésére. Ha pl kérünk minden 4T
után 150-200,000Ft-ot, 2T-k után 50,000ft-ot kellene fzetniük, akkor rögtön eltörölnék
a törvényt! Hisz képzeljétek el hogy az államnak 200,000 trabant után
kellene fizetni 50, 150-200Ft-ot!!! És ezt mind persze trabantonként!!
Mondjuk össze lehetne fogni más márka klubbokkal is!

Remélem nem nagyon untattam senkit.


Supernem

(Módosította Supernem 2005.01.31. 18:42-kor)

31 Kalmár Gábor 2005-01-31 14:54:24

Üdv.Btibor!

És miért kell, hagyni, hogy meggyorsítsák a folyamatot. Van valami érdekképviseletünk, vagy nem?
Egyébként a fő cél nem csak a meggyorsítás, hanem a nagyfokú, mihamarabbi és ma is folyó vagyonszerzés - lásd újautókereskedések! Ezzel két (vagy több) legyet ütnek egy csapásra, egyszerű, pl. alkatrészárak az újakhoz.
Ha normális az alkatrészellátás, a 4T Trabant sokat kibír. Én nem saccolnék, hogy mennyit. Évben pláne nem, hisz attól is függ ki, hogyan és mennyit hajtja! Mivel a Trabantnál ismeretlen a "rendszerelemek csak blokkban cserélhetősége", ezért viszonylag olcsón és sokáig "eltartható". Csak normális alkatrészkereskedelem (ellátottság) és odafigyelés a karosszéria korroziós állapotára szükségesek!
Katalizátort szereltetni a 4T-re nem jár nagy cirkusszal, s viszonylag sokáig használható. (Ne feledd a kocsit odakünn kat-tal is árulták!) Igaz, ha erre köteleznek minket, márkától függetlenül sokan szívnak majd. De talán pont a nagymennyiségű ellentábor miatt ez még -valószínüleg csak- gondolatokban érlelődik.
Katalizátor a 2T-re: valószínüleg nem egy fazon agyából pattant ki, hanem egy újabb pénzszerzési lehetőségre gondoló csoport követte el. Ráadásul német mintára. Csak aktívabban, túllihegve, mindenféle emberi érzelmet, méltányosságot kizárva. Ugyanis eddigi információim szerint odakünn nem volt kötelező, csupán ajánlott a felszerelés. És véletlenül minden esetben volt állami támogatás, sőt talán még a környezetvédelmi besorolásban is előnyősebb helyzetbe került a tulajdonos - így buzdítva a "probléma" megoldására! Az már csak hab a tortán, hogy német újságok szerint több kivitel is létezett e szerkezetből. (Hatásfokot nem tudok.)

DTR

gkalmar

30 (Törölt felhasználó) 2005-01-31 13:43:08

Kedves Gkalmar !

Nekem 4T vel kapcsolatban is van félelmem. Nem is elsősorban alkatrész. Az is Trabant. Nem arról szól itt a dolog, hogy , mennyire szennyezi levegőt, hanem ne legyenek már ezek az utakon. Ezek a keleti márkákra gondolok.
Szerintem természetes úton is jelentősen mérséklődött volna ezeknek a száma. Csak ezt meg kell gyorsítani valakik szerint.
Szeretném látni azt a fazont akinek kipattant pl. a katalizátor az agyában. ( mármint Trabantra)
2T után 4T nek van kb. 5éve és az is a múlté. De legalább addig is van valami.



29 Kalmár Gábor 2005-01-31 13:23:48

Üdv. Btibor!

Ok-ok 4T. Csak pl. erre is értettem, hogy nem ártana tovább látni az orrunknál. Tudniillik, ha a kétüteműeket száműzik, akkor a 4T-sek is súlyos problémába keveredhetnek. Gondolj az alkatrészellátásra. Tudom, a moci VW, meg van pár speciális elem, de a kocsi több, mint 70%-ka megegyezik a 2T-vel. S, ha azok nem lesznek, a 4T-seknek se nagyon lesz, vagy ha igen akkor az is szinte megfizethetetlen áron. (Pl.gondoljon mindenki a 4T hátsó lámpára a mában!) És akkor még figyelmen kívül hagytam a probléma egyéb területeit.Erre azért mindenkinek oda kellene figyelni. (Minimum)

DTR

gkalmar

28 (Törölt felhasználó) 2005-01-28 18:22:50

Gkalmar!
Nem gondolnám, hogy bennünket nem érdekel a 2T sorsa. Hát kit, ha nem pont itt levő emberkéket.
Csak véleményem szerint nehéz megmondani előre, hogy tényleg mi lesz. Én ezt nem érzem úgy mint egy két személy. Pl. előző korlátozás ami ez évre vonatkozott az a már meglevő tulajdonosokra még ugye hozott engedményt. Ezt egy jó páran látták előre. Pl. Soma ( bocs tőle)
Sőt Ő 2008 utánra is optimista, mivel addig még átgondolják szigorításokat, meg valószínű jelentős mértékben csökken a üzemben levő járművek száma. (sajnos) Meg nem lesznek meg az átállás feltételei. Ez nem az én véleményem, csak így értelmezem az idáig elhangzottakból.
Magam részéről annyi, hogy tényleg szerettem 2T, de belefáradtam én is ezekben a huzavonákban. 4T Nekem az is Trabant. Bár ha ez megáll akkor, vontatás. Mert hogy hozzá nem merek nyúlni az biztos.


27 Kalmár Gábor 2005-01-28 14:02:28

Sajnálom, hogy senki sem értette a bejegyzése(i)met!
(Talán nem olvasta el figyelmesen senki...)
Nem törvényen kívüliségről szól. Csupán egy (autó)márka forgalomból való kivonásáról ill. annak várható következményeiről.

Prokee: nem kell megváltani a világot, csak ki kell állni a klub által képviselt márka (kák) mellett. Persze megértem, ha senki sem szívesen politizál, de ki kezdte. A többi, magyarországi klubnak talán sohasem kell politizálnia, mert egyik sem kerülhet hasonló helyzetbe. A kétüteműek sajnos egy zavarosabb ügy, bár lehet, hogy nem vetted időben észre!? Ez sajna nagyobb „falat”.

Szerintem nem kéne elpoénkodni a dolgot.
Vagy csak engem érdekel ilyen komolyan az egész Magyarországon ez az ügy. Akkor szomorú vagyok, de akkor írjátok meg, hogy ne koptassam hiába a klaviatúrát. Nem arról van ugyanis szó, hogy a hobbyautósok mivel járnak, hanem arról hogy szüleink, rokonaink, a mo-i szegények mivel fognak melóba járni, viszik kórházba beteg hozzátartozóikat stb.
Félreértés ne essék, nem vagyok politikus, csak talán egy normális magyar ember.


gkalmar

26 (Törölt felhasználó) 2005-01-28 08:00:55

Ja legalább ott ne keljen katalizátor.

Még mindig jobb bün nélkül ülni.

25 Prokop Gábor 2005-01-28 07:00:44

Tibor:

Ez a börtön jó ötlet, (gettónak is hívják...), csak legyen naaaaaaaagy börtönudvar, szlalompályával, és a napi sétára tudjunk menni Trabanttal

Egyébként jó az olvasatod, én pusztán támogatókat keresek, nem akarom megváltani a világot.

24 (Törölt felhasználó) 2005-01-28 05:19:45

Ha törvényen kívül helyeznek bennünket, akkor Mi is magunkat. Legfeljebb leüljük. Építenek jó nagy börtit számunkra, és majd elleszünk.
Sajnos mindenben van politika. De bármilyen megmozdulás inkább unszimpátia irányt vesz fel sajnos.
Prokee felhívásából én azt olvastam ki, hogy Ő Találkozóra keres szponzort ,( valamilyen kereskedelmi céget)
Mert szerintük nem vagyunk komoly vásárló erők.


23 Kalmár Gábor 2005-01-26 15:36:49

Prokee!
Sajnos a politikát nem zárhatjuk ki (teljesen)belőle, mert a közöttük helyetfoglalók egy része szeretne Minket, ill. a szegényeket kicsinálni.
(Kiállok az Agassival teniszezni, de én a szobámban maradok, onnan csinálnám...)
Elnézést kérek Mindenkitől, akit zavar a kicsit eltérő gondolkodásmód!

DTR

(A szavazatgyűjtés amúgy nem rossz ötlet, csak a mi nemzetünk (megbízhatósága) alkalmatlan(ná teszi) hozzá!)


gkalmar

22 (Törölt felhasználó) 2005-01-26 10:32:18

"ki az, aki szívesen válaszolna a kérdésekre,"
Én tuti 1db. 2T-re, meg 1db. 4T -re

21 Sánta Gábor 2005-01-24 17:57:08

Prokee, ha ez azt jelenti, hogy itt nem mondod el a véleményed, csak emilben, akkor ide megírhatod, ez az én mail címem: littleboy@citromail.hu

Little Boy

20 Prokop Gábor 2005-01-24 17:03:07

Az elképzelés minden egyéb irányú minősítésétől függetlenül idézek a TWK alapszabályzatából:

"Az egyesület politikai tevékenységet nem folytat!"

Az én magánvéleményemet már többetekkel is megvitattam privát emilben, itt nem kívánok állást foglalni ebben...

19 Sánta Gábor 2005-01-24 15:43:27

Prokee, inkább szervezzünk országos aláírásgyűjtés! sztem jobb lenne, mert ha az államot megfűzzük, akkor az alkatrész is biztosított valamennyire, de ez csak az én véleményem....és eddig is megvoltunk 50 évig megvoltunk kétüteműekkel nem volt semmi bajunk oszt meg most izélnek, hogy milyen környezetkárosító? ennyi erővel a cigit, a piát is be lehetne tiltani, amit a "tisztelt" képviselők meg mittoménkik örömmel fogyasztanak!!!! na akkor melyik károsabb az egészségre??? mellesleg az aláírásgyűjtés nehezebb ugyan, de nem szólhatnak érte, és biztosabb. meg a nyugdíjasokat is könnyebb lehetne szavazásra bíni, mert ők nemnagyon értenek a nethez....bár ez csak az én véleményem....nemtom.....de az biztos, hogy ha nem teszünk vmit, akármit akkor innen úgy elszállnak a kétütemű járgányok mint a füstjük.....szal ideje lenne tenni vmit nemcsak jártatni a szánkat, vagy nem?????

Little Boy

18 Kalmár Gábor 2005-01-24 14:11:01

"Előbb gondolkodjunk el egy kicsit, csak aztán legyünk ilyen aktívak!"

A másik oldalról

Ha szabad, mindezek után egy ellenvetés. A névtelenség rendben is lenne (azonban utánnyomozni sajna nem biztos, hogy olyan nehéz.), azonban a mai Magyarországon nem célszerű nyílt lapokkal játszani. Hogy mit értek ezalatt? Egyszerű: ha mi mindent, pontosan körülhatárolunk, de az ellenfélről csak keveset tudunk, az a jövőnkre nézve veszélyes lehet. Ezek a számokban mutatkozhatnak meg: nem kellene megmutatni valójában hány ember aktív (%-ban) a témában, tenne valamit azért, hogy a kétüteműek kitiltását ne lehessen megoldani. Gyanítom ez a szám most sem túl nagy, de semmi esetre sem akarok találgatni. (Ki az ellenfél: az állam (bizonyos szervei), törvényalkotók, zöldek, új(használt)autó kereskedések stb.)

Prokee, eredeti értelemben az ötleted jó, de támogatókat szerezni szerintem így is kicsi az esély. Viszont fennáll a veszélye, hogy felgyorsítasz egy folyamatot, s a végén a lehető legtökéletesebb módszerrel szabadítják meg a Trabantosokat jogos tulajdonuktól. (Mondván, az a pár aktív(ista) kit érdekel, a nagy része úgysen tud, fog ellene semmit sem tenni…)

Kicsit tovább is kell néznünk az orrunknál, így több az esély a „normális” jövőre. (Bár természetesen a jelen is fontos.)


gkalmar

17 (Törölt felhasználó) 2005-01-16 20:26:10

Ha van akkor postázd, válaszolok szívesen!

"79 De Luxe

16 Sánta Gábor 2005-01-15 18:35:52

Prokee: én is kitölteném! szűk családban csak egy van (az enyim [2T]), de nagybátyámnak is van egy 2T-je, a nagyfater nagy 2T wartis volt de már nem az van neki...
U.i.: ha már így be van harangozva akkor naon várom!

Little Boy

15 Nagy Zoltán 2005-01-15 18:10:10

Szűk családon belül 6 forgalomban lévő autó van, bővebbe 9.
Szerintem szívesen válaszol mindenki.
Amúgy is szeretek ilyen kis izéket kitölteni.
Prokee! Milyen lesz lehúzós-kiválasztós, vagy rákattintós-bepötyögős?

Ja, és miért csak autóalkatrész? Másnak nincs értelme?Üditő, esetleg alkoholcégek megkeresése?

Már látom a tesztet előre! Szoktál-e inni? Igen-Nem, mennyi alkoholt iszol egy évben a., 5L, b., 10L, c.,nem számolom

szereted-e a ...sört igen-nem?
szereted-e a ...bort igen-nem?

:-DDD

"Üdvözlünk a TWK Gösser nyári találkozóján!"
"Érezd jól magad a TWK Coca-Cola summer partyján!"

üdv, Zolee



14 (Törölt felhasználó) 2005-01-14 07:12:17

Oké-zsoké!

Az igazság odaát van...

13 (Törölt felhasználó) 2005-01-13 19:43:57

Úgy érzem, Prokee Mester révén meg lettem szólítva..Csak a nejemmel, kettőnknek van hat autónk...
Úgyhogy : hol az a kérdőív?

Lutyo
EPK-444/Trafi
BGV-103/601s

12 (Törölt felhasználó) 2005-01-13 18:41:12

Hol lehet kitölteni??

Supernem

11 papp péter 2005-01-13 16:09:12

na majd én válaszolok itten minden kérdésre csak tessenek mán kérdezni!

anyámmal lakok, macskám van, wartburggal járok és ne legyek KEMÉNY???

10 Rapp Antal 2005-01-13 13:06:29

Halika!

Én se akarnék semmi jónak elrontója lenni, úgyhogy hagyom magam kifaggatni. Van pár autó a családban...

Soma

9 (Törölt felhasználó) 2005-01-13 11:07:10

Hali!
Jó ötlet!!!
Én benne vagyok...

8 (Törölt felhasználó) 2005-01-12 21:02:53

Hello Prokee
Ez szerintem is jó ötlet, én is valaszolok. (szükebb családombapl. 4 böl 2 ide vág- a másik kettö aposomé.)))))

üdv roadhog

7 (Törölt felhasználó) 2005-01-12 21:02:11

Hello Prokee
Ez szerintem is jó ötlet, én is valaszolok. (szükebb családombapl. 4 böl 2 ide vág- a másik kettö aposomé.)))))

üdv roadhog

6 Bernáth Zoltán 2005-01-12 20:55:18

Én is válaszolok.

TRABANT 601 L

5 Prokop Gábor 2005-01-12 20:50:51

Abszolút külön akarom a 2T-ket, 4T-ket, Fiat motor, Suzu motor, ezekről egy többszáz tételes listát akarok, hogy milyen alkatrészeik melyik cégnél milyen cikkszámon, mennyiért található meg - ezt majd közzé is teszem. Emellett érdekes, hogy mondjuk a mezőny 60%-ának van egyéb autó is a családban, aminek az alkatrészeit szintén ezeknél a cégeknél veszik meg, nem mindegy, melyikről mennyi jót hall az ember...

4 Rell Miklós 2005-01-12 19:59:46

Ja, igazad van prokee!

1.1 retro

3 Segesvári Arnold 2005-01-12 19:53:05

Szerintem tuti a dolog. Én benne vagyok ebben a felmérésben. Nem tom, hogy arra gondoltál e, hogy külön kellene szedni a 2t-t, meg a 4t-t. Mer hát alkatrész szempontjából különbözik, nem??? Ha már autóalkatrészkereskedőknek, gyártóknak is be akarjuk mutatni...

By Yoa

2 Szabó Szilárd 2005-01-12 19:52:45

Prokee!!
Most ide azt kellene írnom ha egyetértek vele hogy "igen"?
Mert akkor én!



IGEN




Trabant 1975!!!

1 Prokop Gábor 2005-01-12 19:42:48

Lassan itt az ideje az idei Nagy Nyári Találkozón gondolkodni. Tavalyi szponzorkeresgélésünk sikertelen maradt, mert nem tekintették potenciális reklámcélpontnak a találkozó közönségét...
Ezen szeretnék változtatni azzal, hogy egy rövid felmérést indítanék el, egy kitölthető űrlap formájában, amelyen regisztrálnánk NÉV NÉLKÜL, kinek milyen Trabant-Wartburg, illetve egyéb autó van a családban. Ezzel a listával érdemes lenne megkeresni a nagyobb autóalkatrészes cégeket, bemutatva, hogy nem csupán 25 éves lelakott és gondozatlan autók tulajdonosai jönnek a találkozóra...
Egyelőre NE ÍRJATOK semmi konkrétat, csak a véleményeteket kérdezem, ki az, aki szívesen válaszolna a kérdésekre, ki az, aki óvatosságból, bizalmatlanságból nem venne részt a felmérésben.