Bejelentkezés regisztrált felhasználóknak

Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!

Regisztráció új felhasználóknak


0,2 másodperc

Lezárt topik

Ez a topik már nem aktív, ezért nincs lehetőség további hozzászólásokra.

287 Prokop Gábor 2005-09-20 19:23:19

-----> Kocsma - Off dolgok topic

286 Sánta Gábor 2023-05-22 08:40:11

duuuuurvás.....

ja még nem bírtam megnézni ami kell neked, valszeg holnap lesz szaladgálós napom....

Trabant 601 Special "84 DCC-060
Died Trabant 601 Special "90 DLE-093
Little Boy

https://gportal.hu/littleboy

285 (Törölt felhasználó) 2005-08-23 22:26:03

kell talalni megoldast az ilyen kocsogokre,egy-kett pelda kettsavos normal ut mind kett szelen all egy auto erkezek en jelzem hogy elozokk es meg is teszem szembol egy daci hatalmasat fekezik ,persze elfertvolna o is ,kifekszik az ablakon k...a anyad tanuly meg vezetni ,stb persze en nem allok meg o utanam ,utoler egy ut keresztezodesben,persze egy rendor civilben ,kitartom mobilom az ablakon (nokia 3310-es) mintha vetetnem,elhitte hogy tenyleg(rendor),elkezdi magyarazni normalisaban ,hogy tanuljak meg vezetni,elmagyarazom neki ,hogy boven o is elfertvolna,o az ovet hajtogasa tanuljak meg vezetni majd megmutatom az ermeimet amiket autoversenyeken nyerek trabival ,es itt jon az igazi "MUTE"es elhuz.

van egy jo kis keskeny hid a varosunkban ami nem autoknak van de epp ,hogy elfer egy trabi nyomtav,jonekk a milliomos fiokak ne irjam le mijen autokal foleg hetvege este csajok buli ok a menok,beled kotnek indul a hajsza ,nehez ketsavos uton elozni es foleg nem engeded kozben mutogatod valamelyik ujadat indul a hajsza,irany a hidacska ,szegeny hidnak mar se karfaja (ott maradt valamelyik audi hutojen ),hogy ne beszeljek arrol hany tipusu autot vetek ki a patakbol,persze ilyenkor trabi talalkozo az utcaban mar uldozes kozben mobilon ertesitve van a legelso trabis a tel. konyvbol aki majd ertesiti a tobi trabist.
napal ha gond van ,irany egy zsakutca ahol epp egy trabi szerviz van es ott mindig van egy kett trabantos,persze ugyanugy hajsza csak anyi kulombsegel nem kell savott valtani mert eleg nagy a forgalom ahoz ,hogy ne tudjon elkerulni, csak az ujadat kell mutasad,a zsakutcankba nagy dudalas ez a jell ,hogy baj van,ahogy az uldozod is elhaladt a szerviz kapuja elott csak egy ful fek,hatha a bisztositoja csomagreszt fizet es festest,akkor nyugodtan kiszalsz mert hatulrol epp kett trabi robban le az ut kozepen es akkor megfordul az eger macska jatek.
csak azt akkarom mondani tartsatok ossze es mindig van megoldas

UI.kulonben mi a kis varosunkban kivivtuk ,hogy tiszteljenek harom kategorias trabi van a varosunkban nok,tatak es a tobbi trabis mind orult

Skype:tistvan1973
ttindian1973@freemail.hu
kulonben ha erdelyben jarnatok trabival es gubanc van jol johet egy tel szam
mobil 0740671791
mobil 0727314368
othon 326427
(Módosította tindian1973 2005.08.24. 00:27-kor)
(Módosította tindian1973 2005.08.24. 00:34-kor)

284 Rapp Antal 2005-08-23 14:27:12

0,2 másodperc? Ennyi idő alatt nem lehet normálisan meggyőződni a jobbkülső tükör segítségével a szomszéd sáv forgalmáról. De bőven elég ahhoz, hogy valaki épp ekkor fékezzen be előttünk. Bővebben az újautós topicban...

Borneo

283 (Törölt felhasználó) 2005-07-13 20:10:02

Valaki mondja már meg mennyi egy trabant 601 fékútja 100-ról, ha egyáltalán létezik hivatalos adat erre.

NEVER USE SILICONE!

282 (Törölt felhasználó) 2005-05-25 04:14:03

Sötétben jól elnéztem a típust ! Nem Renault volt. SEAT ( aki nem ismeri már ezt a sok ócskavasat)
Másnap autóval menetközben megnéztem féknyomokat. Tök pancser volt a követő autó. Amikor elkezdte fékezést még rendesen sávjában volt ( nem előzés közben ) Simán jobbra kikerülhette volna előtte balra forduló autót. De neki Hogy Jött be, hogy ott fékezés közben előz. Sőt szerintem még követési távolságról is van szó, mert még az ütközés helyén is féknyom volt. Mennyivel is jött akkor. És milyen nagy szája volt.


281 (Törölt felhasználó) 2005-05-21 06:19:08

Alukáltam volna este olyan 22 óra magasságában. Jó hosszú féknyikorgás, és azt követően semmi. Gondoltam valaki későn döntött, hogy be tér parkolóba. Nejem kinéz., és mondja, hogy ütközött két autó.
Nézem tényleg. Ladás hölgy balra fordult volna be parkolóba, és a mögötte érkező Renault nagy fékezés közben mégis oldalba kapta. Jelentősebb sérülést a Lada kapta vezető oldali ajtó, ill. küszöb részen.
Renault vezetője egy fiatal ember jó nekiesett szavakban hölgynek, hogy mit csinált? Döcög 20 –al és közben meg elfordul balra. Rögtön telefonált is a rendőröknek.
Hölgy állította, hogy indexet használta. Nekiálltak papírok, és jegyzőkönyv készítésének.
Érdekes volt, hogy rendőrök nem is nagyon foglalkoztak a nyomok ellenőrzésével. (pedig volt féknyom, amiből lehetet volna következtetni sebességre, meg hogy a hölgy kb. hol kezdte el a befordulás. (felezővonalnál, vagy netán a út jobb szélétől fordult.
Engem az lepett meg, hogy kb 4 másodpercig hallatszott a fék használata. Szerintem fékezés helyett simán jobbra ki kerülhette volna a járművet.
Hölgyet azért hibáztatom, mert meg kell győződni, hogy valaki nem e kezdett előzésbe. (szándékát észlelték –e )

Na most már aludjunk. Megint nyikorgás, és kopp. Nejem kinéz. Te megint két autó.
Ja nézem úttest másik oldalán két autó ismét figyelmetlen volt. Már rend őrei is csak derültek.
Úttest jobb oldalára lehúzódva megállt az első. Feltételezem, hogy haverja lehetett aki utána ment mert az is lehúzódott, csak féktávot számította el. Természetesen simán elfért volna mellette, ha figyelmes.
Van munkájuk lakatosoknak. 1jópáran gondoskodnak róla.


280 (Törölt felhasználó) 2005-04-28 06:28:22

Gondolom, hogy 1re gondolunk .( kereszteződésileg) Elég egy kibitangolt egy helyszín elsőre, ha ott balra akar fordulni az emberfia. Gond nincs, ha hűvös völgy fele, vagy felől érkezik valaki, De ha a kórházak felől, vagy fele. Kő szét nézni szerintem. Jártam én már ott vagy hatszor, de esküszöm most hetedszerre is szét kéne gondolkodnom.



279 Rapp Antal 2005-04-28 06:19:28

Rendőr, meg szabálytalanság. Rendszeresen tapasztalom azt a Szilágyi Erzsébet fasoron a János kórháznál befelé irányba, hogy a fasoron továbbmenő sávból a lámpánál simán átmennek a záróvonalon és beállnak a Városmajor utca felé menő sávban állók elé. Ez még nem is késztetne írásra, de a múltkor mindezt ketten is épp egy rendőrautó előtt tették. Az meg mintha mi se történt volna, húzott el amarra. Hát könyörgöm, már a rendőri jelenlét sem gátolja meg az embereket a szabálytanságban????????

Borneo

278 (Törölt felhasználó) 2023-05-22 08:40:11

Végül én ezért nem haragszom a rendőrökre, ha még netán engem kapnak rajta valamilyen szabálytalanságon.
Ha Ők észleltek valamit akkor ne én mérlegeljem, hogy az nem is annyira súlyos, meg miért….
Ha bukta voltam akkor vállaljam ami jár vele. Hát nem ?


https://gportal.hu/portal/2tibor/

277 (Törölt felhasználó) 2023-05-22 08:40:11

Végül milyen kellemetlen lehet a mentősnek is, mert Ő meggyőződik róla, hogy ugye észlelték, mást is kell figyelnie, és jön a tolakodó. „barom”
Végül több szabály megsértésekor van általában a baj. Azokat pedig nem véletlenül, hanem pont az érdekünkbe találták ki.


https://gportal.hu/portal/2tibor/

276 Rapp Antal 2005-04-15 07:52:17

... és sajnos egyáltalán nem egyedi eset, szinte naponta találkozom ilyen szitukkal. Csak ez most a szokásosnál durvább volt, azért írtam meg.

Borneo

275 (Törölt felhasználó) 2023-05-22 08:40:11

Igen ilyen „ügyeseknek” nem kellene jogsit adni kezükbe. Max. láncfűrész, de csak erdei használatra.
Mert ha még figyelmetlen, és elsőként elindul az is kisebb bibi. De mögületek? Haát azt gondolja mindenki bunkó.


https://gportal.hu/portal/2tibor/

274 Rapp Antal 2005-04-15 06:33:07

Éljen a közlekedési kultúra!

Ma reggeli eset. "T" elágazás, melynek vizszintes vonala a védett út, de nem érdekes, mert lámpa van. A T szárában balra és jobbra kanyarodó sáv, külön lámpával. Én a balra kanyarodó sávban állok másodikként, a lámpa piros. Szirénázást hallok, szokás szerint körbenézek honnan jön, látom balról érkezik egy mentőautó. Közben zöldet kaptunk, de értelemszerűen az előttem levő sem mozdul, hiszen a mentő már nagyon közel volt. Erre mi történik? A jobbra kanyarodó sávban egy Seat egyterű nagy sebességgel kikerül minket, és kivág balra a mentő elé. Szerencsére időben észrevette hogy gáz van és lefékezett, nem lett csatt.

Hát csak lestem... és azt kivántam, bárcsak egy rendőr jött volna, aki épp nem rabláshoz vagy balesethez siet, hanem csak úgy szabálytalanul szirénázik mert úgy van kedve... és isten bizony türelemmel viseltem volna hogy elállják az utat egy időre, és élvezettel néztem volna végig, ahogy Bee szavaival élve: elintézik a valagát...

Borneo

273 Rell Miklós 2005-04-06 07:08:42

btibor írta:

„legközelebb meg anyám megy valahova...b.assza meg az ilyen...és még 2 kmen keresztül üvöltözött a paraszt, és rángatta rám a kormányt...ehhez szoljatok hozzá...ilyen világban élünk...”

Haát legjobb talán kerülni az ilyen dolgokat. Tényleg vannak olyan vad figurák akik képesek volnának még lőni is.
Sőt tán már 1 Trabantos lőtt is egy kamionost, ha jók az emlékeim.



Az mááááás! Az a kamionos meg is érdemelte!
Tényleg, tud valaki valamit annak a trabisnak a sorsáról? Rokonszenvezek vele!

retro

272 (Törölt felhasználó) 2005-04-06 05:35:16

„legközelebb meg anyám megy valahova...b.assza meg az ilyen...és még 2 kmen keresztül üvöltözött a paraszt, és rángatta rám a kormányt...ehhez szoljatok hozzá...ilyen világban élünk...”

Haát legjobb talán kerülni az ilyen dolgokat. Tényleg vannak olyan vad figurák akik képesek volnának még lőni is.
Sőt tán már 1 Trabantos lőtt is egy kamionost, ha jók az emlékeim.





(Módosította btibor 2005.04.06. 07:38-kor)

271 Rell Miklós 2005-04-05 21:45:47

Hát hasonlóban volt részem nekem is vasárnap. Szerencsére nálam enyhébb volt a dolog. Egy helyen egy sz@rrá tört elejű valamilyen nyugati kocsinak elsőbbséget kellett adnia nekem, amiért is rögtön megorrolt rám, és a következő kereszteződésnél szinte kitólt a kocsik közé. Egészen beleállt a seggembe, és mindig jött közelebb. Én meg menekültem egyre kijjebb, mert féltettem a karcmentes festésemet. Bezzeg neki nem volt féltenivalójaa, hiszen eleve sz@rrá volt törve az orra... Aztán végülis aa megfelelő pillanatban kistartoltam a forgalomba, ő meg ott maradt még egy darabig...

retro

270 (Törölt felhasználó) 2023-05-22 08:40:11

Ma olyan dolog történt velem, amire azt hittem hogy csak az amerikai akciofilmekben történhet meg: Fordultam egy négyes keresztezödésben kis ivben jobbra mellékutcárol rá egy 4 sávosra, velem egyidöben a szemben lévö mellékutcárol egy dizel kadett tele cigánnyal nagy ivben balra, ugyan arra amerrre én...szépen kifordulok kettesben, (Ladával voltam, nem csikorgott teljesen normál üzemmmod) erre a ***ok bennt a seggemben - külsö sávban megyek - és egyböl levágnak a buszmegálloba hogy majd jol beelöznek jobbrol..persze nem tudtak 20 méteren, csikorog, majd be mögém ki a kölsö sávba , engem megelöz majd kézifékkel be elém keresztbe, ugy hogy elfoglaják mindkét sávot...én meg satufék, 30 centi hijján beléjük mentem, de ki tudtam kerülni a szembe jövö sávba...éppen hogy...na mondom itt gáz van, vissza kettö padlo, tüzés, de a ***ok jönnek utánnam,majd a ***rámhuzkodja a kormányt és üvölt hogy mer" én huztam rá...csak azért nem menekültem el, mert ha megjegyzi paraszt a a rendszámot, legközelebb meg anyám megy valahova...b.assza meg az ilyen...és még 2 kmen keresztül üvöltözött a paraszt, és rángatta rám a kormányt...ehhez szoljatok hozzá...ilyen világban élünk...

Trabant 601L Hyc "75 & Trabant 601S "90
------R.I.P. Trabant 601S "85 BON-512------
------------https://snakepeti.uw.hu------------

269 Rell Miklós 2005-03-19 17:49:35

Soma írta:

Én inkább nem lennék pótosIfával mert biztos engednék a felment pumpának és magam alá gyűrném a kocsijával együtt. Oszt abból nekem is lenne bajom.


Méééé? Szerintem egy karcolás nélkül megúsznád. Ő nem! Azt meg senki nem mondja meg, hogy az nem féknyom, hanem kipörögtek a kerekek ahogy tóltad!
Adott esetben ráadásul ő is a hibás, tehát még ő lenne megbüntetve is

Grisa inkább nem sír már...

268 (Törölt felhasználó) 2005-03-19 13:21:56

Szia, Tibibá!

>Lényeges sosem legyünk holt térben.

Ez az, amit sose tudsz, csak ha már rádhúzta..:( Teherautózok egy ideje...A teherautósofőrnek ezért kell külön jogsit letennie, mert számolnia kell a holttérrel is, nomeg neki csak a tükrök vannak a mögötte/mellette levő dolgok figyelésére..

Lutyo
EPK-444/Trafi
BGV-103/601s

267 (Törölt felhasználó) 2005-03-19 09:48:24

Bizony Grisa Igaza van Somának. Pótosnak is van felelősége. Sajna Sok év alatt ilyenben is szereztem rossz tapasztalatot. Hasonlóan 4 sáv. Én a szélsőben. Belsőből egy pótos IFA 1ből ki rám. Menekülés jobbra (padka) nem volt. Ugye a Trabanton az jobban lassul, mint gyorsul egyből fékezéssel el tudtam kerülni hogy felkenjenek.
Persze közben az indexek annyi lett, mert a dudát azt széttapostam.( kezembe maradt.) Jó felháborodtam én is mert bemenve belső sávba melléérve megköszöntem neki. És még Ő háborodott fel, és csak néztem nekem akart
jönni. Gyorsan felírtam rendszámot, de mire értem volna rendőrökhöz lehiggadtam. Lényeges sosem legyünk holt térben.
Voltam már autóbusszal is hasonló esetben.


Naaa....?

266 Rapp Antal 2005-03-19 07:37:40

Amikor már majdnem visszaelőzött udvariasan kiteszi az indexet, rámhúzódik, lassításra (hadd ne mondjam, hogy erős fékezésre) kényszerít, és leparkol előttem a külső sávban.

Bunkóságszagot érzek. Meg figyelmetlenséget, mások leseszarását, önzést.

Én inkább nem lennék pótosIfával mert biztos engednék a felment pumpának és magam alá gyűrném a kocsijával együtt. Oszt abból nekem is lenne bajom.

Borneo

265 (Törölt felhasználó) 2005-03-18 08:51:52

"Kerüljem meg balról. Hogy a *** *** *** azt a *** *** *** neki! Na, ilyenkor lennék pótosifával!!!"

Én meg Grisa ilyenkor Rendőr

Soma nem vótá honlapomon? No mijő? Ilyen joó még sose vót MI?

264 (Törölt felhasználó) 2005-03-18 08:49:23

Hü…Lutyő!
Látod én ara nem is figyeltem, de tényleg így van.

Soma nem vótá honlapomon? No mijő? Ilyen joó még sose vót MI?

263 Rell Miklós 2005-03-17 19:12:07

Hát csak beírom ide, mert már másodszor történik velem pár héten belül ugyanez - ugyanott:
Megyek városban négysávoson külső sávban, éppen elkerülnék egy, a belső sávban "tötymörgőt" (de tényleg tötymörgő volt. 50-nel se ment. Sőt, megkockáztatom, hogy 40-nel se), erre az látja, hogy csak egy trabi, és belelép a gázba. Ez ugye teljesen megszokott és normális dolog, nem is zavar különösebben, a folytatás viszont igen... Amikor már majdnem visszaelőzött udvariasan kiteszi az indexet, rámhúzódik, lassításra (hadd ne mondjam, hogy erős fékezésre) kényszerít, és leparkol előttem a külső sávban. Kerüljem meg balról. Hogy a *** *** *** azt a *** *** *** neki! Na, ilyenkor lennék pótosifával!!!

Grisa inkább nem sír már...

262 (Törölt felhasználó) 2005-03-17 18:19:02

Szia, Tibibá!

Az olyan barmok miatt lehet ott annyi csatt, mint a bal felső sarokban, amelyik a kereszteződés előtt 30 méterrel kimegy előzni..No comment!

Lutyo
EPK-444/Trafi
BGV-103/601s

261 (Törölt felhasználó) 2023-05-22 08:40:11



Ez a kereszteződés amiről itt kezdetben írtam. 10 emelet magaságból beremegve.
Jól táncolnak a fények.


No most hol tartózkodik? Mi.. mi? Hát a Nemzetközi Űrállomás!

260 (Törölt felhasználó) 2005-03-16 08:01:16

Egy középkorú férfi meghalt kedden kora este Zsana külterületén, amikor Trabantjával egy Ladával karambolozott – értesült az OBJEKTÍV Hírügynökség a Bács-Kiskun Megyei Katasztrófavédelmi Igazgatóságtól.

A baleset Zsana külterületén történt a MOL gáztárolójához vezető üzemi úton. Az elsődleges információk szerint egy Lada és egy Trabant személyautó ütközött össze eddig tisztázatlan körülmények között. A karambolban a Trabantot vezető 45 éves férfi a helyszínen életét vesztette, holttestét a kiskunhalasi tűzoltók feszítő-vágó berendezés segítségével emelték ki a roncsból. Úgy tudni, hogy a Lada vezetője könnyebb sérülésekkel megúszta az ütközést. A baleset okát és pontos körülményeit a rendőrség szakértő bevonásával vizsgálja.


No most hol tartózkodik? Mi.. mi? Hát a Nemzetközi Űrállomás!

259 (Törölt felhasználó) 2005-03-16 07:48:42

A péntektől keddig tartó hosszú hétvégén országosan 12 személy veszítette életét tűzesetben, illetve közlekedési balesetben,


No most hol tartózkodik? Mi.. mi? Hát a Nemzetközi Űrállomás!

258 (Törölt felhasználó) 2005-03-14 05:41:57

Szomorú dolgon gondolkodtam az elmúlt héten. Megtudtam, hogy meghalt egyik volt munkatársam. Ő is Trabant korszakban élt és sokáig az volt neki. Ekkor eszembe jutott, hogy évente egy meghatározott napon emlékezhetnénk azokra akik közlekedési balesetek áldozatai lettek. ( kis fekete szalag, mint ahogy a taxisok szokták)
Sajnos én igen sok esetet láttam. Talán ami legborzasztóbb volt így utólag. Kb. 25 éve. Kápolna előtt egy Trabant esete. Szétszórt gyermekkártyák a roncsok között. ( hárman maradtak örökre a helyszínen)
Nem tudom létezik e ilyen nap. ( mert annyi világnap van már) De egy tavasz közeli időpont az jó lenne, mert ilyenkor szabadulnak fel gátlásaink.
(jaj Ő nem baleset áldozata lett)
Szerintetek?


257 Sánta Gábor 2005-03-02 15:35:40

Darti verdáját mi törte össze?

Little Boy

256 Törökfalvy Bence 2005-03-01 22:17:28

Megnéztem az oldalt. A cikkben szereplő 3 balaset ből 2 nemrég történt és mintkettő itt a közelben. (Kecskemét) Sőt az egyiket láttam is. A melóhelytől 1 kmre történt. A Nissan Terrano kontra volánbusz. Fenn van a langlovagok.hu-n is.



Bence

TraWa-Team
Trabant 1.1 Retro
Ase-762

255 Szabó Szilárd 2005-03-01 20:32:50

Ez is csak annyin múlott!!

Trabant 1975!!!

254 Szabó Szilárd 2023-05-22 08:40:11



Trabant 1975!!!

253 (Törölt felhasználó) 2023-05-22 08:40:11

Nahát egy csúnya statisztika.
https://index.hu/gazdasag/magyar/bales050224/

Én ezt el sem olvasom, mert hogy tőkével mérjünk egy kárseményt.


252 (Törölt felhasználó) 2005-02-22 18:53:27

Hello, Soma!

>Hegyen dolgozom, hegyen is lakom, közben persze van némi vizszintes szakasz >is.

Hol lax Te hegyen? Elköltöztél???


Lutyo
EPK-444/Trafi
BGV-103/601s

251 Rapp Antal 2005-02-22 06:54:23

Kérem szépen, itt van ez a nagy fehér izé. Ezzel még nem is lenne baj, de valahogy úgy érzem, az emberek hozzáállása nem minden esetben tükrözi az útviszonyok által megkívánt szintet. Hegyen dolgozom, hegyen is lakom, közben persze van némi vizszintes szakasz is. Úgyhogy van alkalmam megtapasztalni sok érdekességet.

Például kezdődik az emelkedő, előttem autók sorra dőlnek ki, állnak le az út szélére. Mikor már azt hiszem hogy hurrá, szabad az út, kihasználhatom a lendületemet és eltűnhetek innen, mit látok? Álló kerekekkel csúszik visszafelé egy kis Ka. Benne a női sofőr próbál gépészkedni, szerencsére sikerül is neki kiterelni a kocsit szélre, hogy ne legyen baj. Közben megállapítom hogy alufelni van a kocsin, ebből pedig nyári gumira következtetek. Hurrá. Közben persze nekem is meg kellett állnom, viszont simán elindultam és felmentem a hegyre. Egyetlen autót láttam utánam jönni, valami terepjárót.

Másik eset: bazimeredek emelkedő, 4T Waresz, kipörgő Irmscher felnikkel lépésben vánszorog felfelé. Mivel 2*2 sáv, át a másikba, enter, már rég az emelkedő tetején vagyok mikor ő még lenn küzd.

Harmadik eset: gömbölyű kombi Escort szintén alufelnikkel lépésben, álló első kerekekkel csúszik lefelé előttem a lejtőn. Közben folyamatosan csúszkál az eleje jobbra-balra. Én egyes motorfékkel ereszkedek mögötte, néha fékezve mert tényleg annyira lassan vánszorog előttem. Aztán mikor alkalom adódik, megelőzöm, és a kereszteződésnél mégis meg tudok állni. Az igaz, hogy mivel minden irányba lejt ott az út, a kocsi segge álltó helyemben szép lassan elindul oldalra, de fékre lépve megáll. Ezt mondjuk nem egészen értem miért, de sebaj. És ezek csak a kirívóbb esetek.

Ja, megyek a védett útvonalon, kereszteződés, jobbról egy terepjáró becsúszik félig elém. Szerencsére volt elég időm manőverezni, de kicsit megijedtem, mert balra járdaszegély meg ilyesmik voltak, úgyhogy korlátozottak voltak a lehetőségeim.

Szóval úgy érzem, az emberek nincsenek felkészülve a téli közlekedésre. Tapasztalataim szerint ha hóban kell kapaszkodni, egy jó állapotú nyári gumi is elég jó hatásfokkal bír, ehhez képest ez a sok csúszkáló, elindulni-megállni nem tudó, ön- és közveszélyes ember nem tudom mégis hogy mer közlekedni!

Hogy kis kontrasztot vigyek a dologba, van itt nem messze egy rövid, de nagyon meredek, kanyarral ellátott, nekifutásmentes emelkedő. Na, itt ma reggel nem tudtam feljönni, de a nyomokból látszott hogy volt akinek sikerült. Tehát én is javíthatnék még a kerekeim színvonalán. Konkrétan ugye adott egy átlagos autó (Felicia kombi 1.3). átlagos sofőrrel (nem tartom magam valami überfrankó gyereknek, még csak kábé 100e km van bennem), átlagos de téli gumikkal (Semperit, használtan vettem de jó állapotban). Az, hogy ezzel a konfigurációval még mindig sokkal biztonságosabban tudok közlekedni, mint oly sokan körülöttem, elgondolkodtat. És félek attól hogy hiába vagyon én megfelelően felkészülve, ha mások folyamatosan veszélyeztetnek. Spórolásból? Nemtörődömségből? Tudatlanságból? Nem tudom, de félek hogy jön egy olyan szitu amikor nem tudom kivédeni a bajt...

Soma

250 (Törölt felhasználó) 2023-05-22 08:40:11

Hali, LittleBoy!

>Tibibá, Lutyo: ezt én is láttam a tévében tegnap.....mondjuk ez nyugati >kocsi, de azé mégis megsajnáltam....ilyen csúnya véget....rosszabb mint a >bontó, mert ott még darabokban ugyan de még tud segíteni másik >típustársán......

Nem hiszem, hogy bárki így tervezte volna..Egyszerűen emberi mulasztás történt, és ez öt ember életébe került..
Van itt még egy pár csúnya kép:

https://langlovagok.hu/kepek2005/sopron/050125_harkasuzuki.shtml
https://langlovagok.hu/kepek2005/langlovag ok/050111_dozsavonat.shtml
https://langlovagok.hu/kepek2005/ftp/050110_telsuzuki.shtml
https://langlovagok.hu/kepek2 004/objektiv/041228_kfhazakamion.shtml

Lutyo
EPK-444/Trafi
BGV-103/601s

249 Sánta Gábor 2005-02-13 14:38:59

Tibibá, Lutyo: ezt én is láttam a tévében tegnap.....mondjuk ez nyugati kocsi, de azé mégis megsajnáltam....ilyen csúnya véget....rosszabb mint a bontó, mert ott még darabokban ugyan de még tud segíteni másik típustársán......

Little Boy

248 (Törölt felhasználó) 2005-02-13 10:17:56

Szia, BTibor!

A langlovagok.hu -n vannak róla csúnyább képek is..Öten haltak meg, és a kamionosnak semmi baja se lett..

Lutyo
EPK-444/Trafi
BGV-103/601s

247 (Törölt felhasználó) 2023-05-22 08:40:11






https://ma.hu/page/cikk/aaa/0/112897/1




(Módosította btibor 2005.02.13. 07:30-kor)

246 (Törölt felhasználó) 2005-02-05 11:05:32

Hello, Soma!

>Ez tényleg így van, a macisajtot azóta ellenőriztem. Viszont. Akkor mot >mégiscsak nem értem. Két irányból jönnek a sávok, aztán egymás mellé érnek. >Akkor én most kinek adjak elsőbbséget, amikor maradok a sávomban, és akivel >érintkezhetnék, annak felezővonalat kell átlépnie? Lehet hogy most úgy tűnik >hogy hülyének tettetem magam, de akkor se értem. Ha lenne nekem valami felező >vagy stopvonal amit át kell lépnem hogy foyltathassam az utam, akkor >egyértelmű volna. Így nem látom a logikát.

Sokáig én se jöttem rá, miért kellene elsőbbséget adnom a Budaörsi úton az Osztapenko felé menve, amikor a belejövő sáávok mennek is egyenesen tovább..Aztán egyszer éppen megelőzött egy Buzukis menőcsávó, és a busz ahogy jött a kanyarból, úgy jött a sávon is át..A menőgyerek nem ért el a szoliba...
Vétkesnek a kölköt hozták ki, mivel nem adott elsőbbséget...
Valahogy így lehet ez az Attila útnál is, mert aki a felülhídról jön le, és balra akar kanyarodni, annak van elsőbbsége.
De nem próbáld ki inkább..

Lutyo
EPK-444/Trafi
BGV-103/601s

245 Rapp Antal 2005-02-02 07:29:46

Örülhetsz is neki, mivel ott NEKED van egy macisajtod...Tehát nem ő lett volna a hunyó, ha kenyértörésre kerül a sor...

Ez tényleg így van, a macisajtot azóta ellenőriztem. Viszont. Akkor mot mégiscsak nem értem. Két irányból jönnek a sávok, aztán egymás mellé érnek. Akkor én most kinek adjak elsőbbséget, amikor maradok a sávomban, és akivel érintkezhetnék, annak felezővonalat kell átlépnie? Lehet hogy most úgy tűnik hogy hülyének tettetem magam, de akkor se értem. Ha lenne nekem valami felező vagy stopvonal amit át kell lépnem hogy foyltathassam az utam, akkor egyértelmű volna. Így nem látom a logikát.

Soma

244 (Törölt felhasználó) 2005-02-01 18:07:31

Reggel meg majdnem összetörtek. A budai felső rakparton haladtam ugye észak felé, és az Erzsébet híd budai végénél levő felüljáró alatt átmenve csatlakoztam az Attila utcába.
Hello, Soma!


>A felüljáróról lejövő sávok mellé érkezik az én sávom a híd alól. Megyek fel, >erre látom hogy egy kisbusz jön át az én
>sávomba. Fékeztem és balra húztam a kormányt hogy elkerüljem a kontaktust, de >emiatt kicsit padkáztam. Szerencsére a hó miatt ebből nem lett problémám, de >abban a pillantban nem tudtam teljes bizonyossággal felmérni hogy vajon a >kisbusszal érintkeztem-e. Persze dudáltam meg minden, ő megállt és hátrajött, >mondta hogy bocsi de amikor belenézett a tükörbe még sehol se voltam, aztán >meg azzal jött hogy a holttér miatt nem látott... persze, diekt megnéztem, >akkora domború tükre van hogy még az ufókat is látja benne, ráadásul alul még >külön holttérmentesítő domborulatot is láttam rajta... na mindegy, a lényeg >hogy nem lett semmi baj...

Örülhetsz is neki, mivel ott NEKED van egy macisajtod...Tehát nem ő lett volna a hunyó, ha kenyértörésre kerül a sor...

Lutyo
EPK-444/Trafi
BGV-103/601s

243 (Törölt felhasználó) 2005-02-01 09:06:49

Nos ez a "csakazértismegelőzöm" kamionos eset már velem is többször előfordult, de az már tényleg dűhítő, amikor ezt személyautók teszik !!!
Főleg akkor, amikor ezek tudnának előzés közben akár 120-szal is menni!
Villog rájuk az ember, amikor elmegy mellette dudál, rá se baszik....
Van akinek már 25 km/h-nál kialakul a csőlátása!

242 (Törölt felhasználó) 2023-05-22 08:40:11




Ki ment Alólad az a fene út Mi?



241 Rapp Antal 2005-01-31 14:22:23

Immáron egymás után másodszor fordult elő, hogy az autópályán belecsöppentem az úgynevezett "kamionversenybe". És mindkétszer épp utolértem viszonylag jelentősebb sebességkülönbséggel azt a kamiont, aki ennek ellenére kiment előzni, majd hosszú perceket töltött ezen manőver lebonyolításával.

Most a második esetben azért lettem különösen pipa, mert két kamion is kijött elém, megelőzték a harmadikat, aztán az első visszament a külsőbe, emez meg bennmaradt és előzte amazt. A sebességük kábé 92 és 93 lehetett, úgy éreztem egy élet is kevés ahhoz hogy kivárjam mire befejezi. Indexeltem balra, villogtam, a végén dudáltam is, de se az előző nem gyorsított, se az előzött nem lassított, hogy végre mehessünk dolgunkra. Merthogy elég szép sor gyűlt össze mögöttem addigra...

Valahogy olyan érzésem van, hogy ezt direkt csinálják

Soma

240 Kalmár Gábor 2005-01-28 14:21:11

Fortuna gyermeke és autója!?
(Amúgy Mo-on a hó mindig meglepetés. Szinte tökmindegy, mikor jön...)

gkalmar

239 Rapp Antal 2005-01-27 08:05:53

Reggel meg majdnem összetörtek. A budai felső rakparton haladtam ugye észak felé, és az Erzsébet híd budai végénél levő felüljáró alatt átmenve csatlakoztam az Attila utcába.

A felüljáróról lejövő sávok mellé érkezik az én sávom a híd alól. Megyek fel, erre látom hogy egy kisbusz jön át az én
sávomba. Fékeztem és balra húztam a kormányt hogy elkerüljem a kontaktust, de emiatt kicsit padkáztam. Szerencsére a hó miatt ebből nem lett problémám, de abban a pillantban nem tudtam teljes bizonyossággal felmérni hogy vajon a kisbusszal érintkeztem-e. Persze dudáltam meg minden, ő megállt és hátrajött, mondta hogy bocsi de amikor belenézett a tükörbe még sehol se voltam, aztán meg azzal jött hogy a holttér miatt nem látott... persze, diekt megnéztem, akkora domború tükre van hogy még az ufókat is látja benne, ráadásul alul még külön holttérmentesítő domborulatot is láttam rajta... na mindegy, a lényeg hogy nem lett semmi baj...


Soma

238 Rapp Antal 2005-01-27 08:03:06

Szinte minden télen lejátszódó eseménysor:

OKtóber-november táján azt mondják az illetékesek, hogy felkészülten várják a telet, be vannak tárazva a sószórók, csatarendbe álltak a hókotrók, meg minden.

Aztán mikor leesik a hó és megbénul az ország, akkor jön a mentegetőzés, miszerint hirtelen/váratlanul jött az égi ldás...

Soma