Sziasztok-sziasztok!
Sajnos van egy problémám, amiről szeretném kikérni mindannyiótok véleményét.
Tegnap történt meg velem, hogy egy kb. 80 km-es egyfolytában tartó út után elkezdett először rángatni a kocsim, mintha egy-két henger nem ment volna, majd egyszer csak totál leállt a motor. Félreálltam, ahogy tudtam, elindult egy pöccre. Az önindító igaz kicsit nehezen tekergette, de elindult. Az henger nem mehetett, mert durrogott rendesen, mikor a gázra tapostam. Azt hittem valami dugulás, de sajnos nem az volt. Mikor rendeződni látszott a probléma úgymond magától. hát úgy döntöttem elindulk vele. Sajnos ekkor nem hagyta abba és vagy két kilométeren át rángatta a motor a kocsit, szóval csak a kumplunggal való játéknak köszönhetem, hogy nem rázta ki belőlem a szart is a motor. Nagy nehezen hazaértem, de akkor le is állt a motor magától. Aztán be tudtam indítani, de a hiba nem szűnt meg. Mozgattam én gyertyapipát, pucoltam gyújtásfedelet, de nem javult semmi. Aztán reggel gondoltam elindítom, de nem akart menni. Megtekerte a motort az önindító, de nem lehetett szikra sem, mert nem pufogott semmit, tiszta halott volt. Most jegyzem meg, hogy maxon volt a hűtővizem, nem forrt fel a víz és nem melegedett a motor a gyári 2-es üzemi hőfok felé sosem korábban sem. A hűtőventim is jó. A rotor a fedél és a kábelek 3 hónaposak, pont úgy mint a gyertyák. Elhúzattam magam hát az első szerelőig, aki ma telefonál, hogy szerinte hangerfej tömítés baja lesz. Szerintem meg nem, de azt szeretném megkérdezni, hogy szerenitetek holnap jogosan megyek-e lebeszélni a mestert a hengerfej bontásról: 1, sokba is kerül, mert akkor már cseréljük ki a tömítést, meg fúvóka csiszolás, miegymás, és szerintem csak síma elektromos baja van valahol. Írjatok tippeket, mi lehet a gond????
Reményekkel és tisztelettel: Atesz.