Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!
Regisztráció új felhasználóknak
Regisztrációs feltételek
A regisztráció befejezésével elfogadod azt, hogy az adataid adatbázisban tároljuk.
Neved és beceneved elérhető lesz bárki számára, E-mail címed csak regisztrált tagok számára, a többi adatod pedig bizalmasan kezeljük.
Nem néztem a szűrőt, dehát akkor nem csak ürülő tanknál csinálná, nem? 23 litert tudtam rátankolni, tehát nem lehetett még üres... És... ha levegőt szvna akkor azt nem folyton csinálná? Egyszerűen nem értem, hogy ilyen hogy fordulhat elő, hát ott a bubileválasztó, onnan elvileg a mindentől függetlenül kéne kapnia a karbinak a lét... Vagy pont ez a bubileválasztó lenne a rossz?
Gondolom evidens a szűrőt megnézted? Aztán csőcsatlakozások? Nem e szív levegőt, mit nálam. Mondjuk ott nem dadogott le ennyire. Vagy csak tényleg fogyik a benzin? több ötletem nincs
Kérdésem lenne. Már hallottam ilyet mástól is, de valahogy mesebelinek hangzott, és most én is tapasztaltam: Ahogy fogy a benzin a tankból, valahogy a karbiba is kevesebb jut! Ja, itt 4T Trabiról van szó... Legutoljára már annyira érezhető volt, hogy szabályosan a benzinelfogyás tüneteit produkálta: rángatott, le-leállt. Megtankoltam, és megy mint a kisangyal. Szóval szerintetek itt mi lehet?
Tudjátok még mi aggaszt? A legjobban, az hogy ha 4*100 lesz a furtom, akkor a lemezfelni a téli gumival hogy fog felférni?? Mert az alufelni furatai nagyobbak annyival, és mozgó alátétesek, de fordítva nem tudom hogy műxik? A másik az nem annyira kérdés, csak megnyugtatásként: az átmérő nem növexik a féknyeregnél? hogy felmenjen a vasfelni is. Mert a gyárinál is kis hely van. nem annyira de kicsi
Köszi Penzi! Sohasem forrasztottam lánggal, de ma kipróbáltam. Tökéletesen jó lett a hűtő, 30 km-es próbaúton is minden rendben. Köszi még egyszer! Gergő
Nézegettem a Zöld trabi Narancs fékszervodobját. És feltűnt hogy felfele áll. Úgyértem a motorháztető fele emelkedik a vége. És találtam német képeket, ahol meg a fékmunkahenger merőlegesen áll a tűzfalra. Sztetek miért lett így megoldva?? Vagy csak véletlen így sikerülhetett. Vagy ez a 220 as dob? .... A GTi fékbetétek köbö menyivel nagyobbak a trabiénál? ha tudtok méretet, vagy százalékot.. megköszönném
Hali Maradva fék témánál, felmerült egy ötletem. Ugye konzolt kell csinálni a főfékhengernek, meg a szervojának. Namármost meg lehetne-e azt oldani hogy,(szemben állva az autóval) eltoljuk balra az egészet. ??? szerintetek? igaz hogy a 177 es átmérőjű szervodob nem olyan nagy. És elfér eltolás nélkül. Néztem egy polo-t háznál bontják, de a főfékmunkahenger naggyon taknyos volt, a dob meg horpadt kisé. Szal hagytam.
Heló. 2T Wartburghoz kellene ötlet. Egyik napról a másikra olyan 20-25liter lett a fogyasztás. Mindegyik henger megy és a trafók meg a gyertyák is jók. Kéttorkú karbi van rajta. Úgy néztem, hogy a gyorsító fúvóka ha kell ha nem nyomatja az anyagot. Nekem annyi ötletem van, hogy szétszedem a karbit és kipucolom, de más igazán nincs. Valaki tud még mondani valamit, hogy mit nézzek még meg?
Generátoron gyárilag van szavarszűrő kondi. Vagy az nem jó vagy a gyújtáskábelek szarok. Gyári kábelekkel előfordul... Ha ez sem segít akkor a rádió...
Első lépésben szerintem: gyujtó kábel csere (saját tapasztalat), utána autósbolt - szavarszűrő szett - generátorhoz és még egy két kis motyó. Ha ez sem segít - mint pl annó nekem - akkor nézesd meg a rádiót - mert nekem is az volt a gyíkos de most már jó esetleg v.ki v.mi más észrevétel??..
Ha jól értem akkor el van repedve a termosztátház. Ház az eléggé ciki Megnyugtató megoldás a csere. Melegedés és a nyomás miatt eléggé macerás ragasztani vagy hegeszteni [i](Módosította Penzi 2007.08.23. 12:07-kor)[/i]
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni tőletek. A trabant 1.1 be szereltem egy autórádiót de nagyon zavarja a motor. Hogyan lehet a zavarszűrést megoldani. üdv.
Lenne 1 kis gondom a Golf termosztátházával: Az ugye műanyag, és a felső csavar alatti részen (nem a csavar alól, hanem ahol a csavartartó fül találkozik a házzal) egy gombostűhegynyi pici lukon át nagyon minimálisan ereszti a vizet. Vagy inkább csak könnyezi, épphogy csak nedves legyen a cucc. Azt mivel lehetne letömíteni, mielőtt még rosszabbodik a helyzet?
Nekem Lada Nivának a tőcsavarja van bent 1 az 1ben ugyanaz mint a trabié még a ricni is csak kétféle méretbe van rövidbe és hosszabbik fajtába amelyikből a hosszabbikat kell kérni!Trabiét kiütöd,ezt beütöd,csak a Nivának az anyája is kell rá.De asszem még régi mitsubishi galant és colt tőcsavarja is belemegy és arra jó a Trabi anyája(De azt nem próbáltam)!
Hosszú tőcsavart esztergáltatni lehet, vagy esetleg ha nem kell nagyon hosszú, akkor a wartburgé talán egy fél centivel hosszab a trabanténál. Egyébként én a bmw felnit, golf meg hasonlókat nem tennék fel a trabira, mert ezek 4 x 100-as a trabi meg 4 x 98-as osztókörű. Rámegy, de nem az igazi.
Csonktörés általában az elkeményedett gumicsövek okozzák. Ha nem megfelelően rugalmas a motor "lerázza" a csonkot. Az is hiba szokott lenni, h nem megfelelő ill. nem megfelelően felszerelt vízcsövek miatt törik le a csonk
Valóban a gyári műanyagból van, azok 5-6 évesen tuti eresztettek a csonknál, átmenetileg mindenféle műanyag ragasztókkal javíthatóak voltak. A tiszta réz hűtővel én további 10 évig autóztam minden gond nélkül, de a felső csonk most eleresztett. Járó motornál rendesen dolgozza kifelé a vizet. Amikor vettem a réz hűtőt tizenegy-kétezer drága pénzt adtam érte. Állítólag román gyártmány -ez lehet hogy csak urban legend-, azonban idáig tökéletesen működött. Gergő
Előre megfontolt szándékkal csinálják asszem debrecenben. Lehet venni gyárival azonos hüttőt az kicsit olcsóbb. Rézhüttőt azért szeretik a polgártársak mert az könnyen javítható.
Sziasztok! Budapesten vagy környékén hol tudtok ajánlani valakit, aki az 1.1-es Trabim tiszta fém (réz) hűtőjének a csonkját megforrasztja. Vagy érdemes házilag próbálkozni? Üdv: Gergő
Halihó mindenkinek! Olyanba kéne nekem segitség hogy felpróbáltam a 4T trabira a bmw acélfelniket és ahogy felraktam és rácsavartam az anyákat, csak úgy háromnegyedéig lehet rácsavarni tehát az anyák egy kicsit lelógnak a tőcsavarról. Ez igy jó szerintetek? Köszi
Szasztok! Igen ott a képen be van kalapálva, de az én gépemen nincs. Ez a tipusú szervó 170mm-es és szerelték: Polo86c 85-> -"- 86c/II 90->94 -"- 6N 94-> 1.1, 1.3, 1.4 1.6:220mm GolfII 84-> 1.3, 1.6D Seat ibiza, 92-> 1.1, 1.3, 1.4 arosa 94-> 1.1, 1.3, 1.4 Idézve a hozzáértőktöl.
Az új főfékhenger viszont még olcsóbb is mintha Trabiét veszel. A szervodob sztem se javítható, de azért rengeteget elmennek azok, és ha 95-97es kocsiról veszed, azért azzal sok baj nem lehet.
Nah láttam azóta én is polo fékszervo dobot és 17cm sztem elfog férni. Csak előrébb kell hozni. Ami nálam macerás kicsit. Egyedi tartólemezek helyett, meg a benzingőzszűrő miatt. Nálam a váltó tetején van kis konzollal. De el tudom rakni márhova ha nagyon muszály. De felhívom Dodit ha elérem és beszélek vele ha nem fog haragudni Köszönöm mindenkinek a segítséget "Gentleman"s! Start your engine"s" muhaha Én új főfékhengert szeretnék, felújított nyereggel, új fékpofával, tárcsával. Használt szervodobbal. Jól tudom hogy nem szerelhető ugye a dob? Szal ha szar akkor eldobós. Mer újonnan mocsok drága egy dob.. bót szerint.
Hát akárhogy nézem, az adob kalapálva van, melelsleg akkor is nekem van igazam, ugyanis polo fékszervo kisebb, és elfér. nem az ősrégi poloról van szó.(láttál már 6N polo féket?!) Tudom mit beszélek, nem kell egyből lehurrogni.
Ebbe bent van az injector kötege is, csak a hátsó köteg hiánycikk a képről [i](Módosította Penzi 2007.08.20. 23:40-kor)[/i] [i](Módosította Penzi 2007.08.20. 23:41-kor)[/i]