Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!
Regisztráció új felhasználóknak
Regisztrációs feltételek
A regisztráció befejezésével elfogadod azt, hogy az adataid adatbázisban tároljuk.
Neved és beceneved elérhető lesz bárki számára, E-mail címed csak regisztrált tagok számára, a többi adatod pedig bizalmasan kezeljük.
Engem nem kedvel a trabi. Beletettem az új hőgombát és beletörött. Remélem a törtcsavarkihajtó megoldja majd a problémát. Tettem bele új gyertyákat és egy beleesett és egy istennek sem érem el, csak majd a kis körmös kiszedő segíthet, de az a műhelybe van. Szivat. Ja, szó szerint is mert a mérések szerint 10 l körül fogyaszt. Hétvégén automata szivató szétszedés és karbi tisztító folyadék.
Nekem nem vették észre, pedig mind a négybe bele van toldva. Igazából ha az autó szélesságát nem lépi túl akkor bekaphatják.kilincstől-kilincsig értendő a szélessége. A golfokra meg a suzikikra is lehet kapni műanyag sárvédőperem szélesítőt. Ugyan az a helyzet azokkal is.
Nekem nem vették észre, pedig mind a négybe bele van toldva. Igazából ha az autó szélesságát nem lépi túl akkor bekaphatják.kilincstől-kilincsig értendő a szélessége. A golfokra meg a suzikikra is lehet kapni műanyag sárvédőperem szélesítőt. Ugyan az a helyzet azokkal is.
Amúgy ismerősöméknek van egy GAZ kisteherjük, platós, és mindig mikor télen nem használják, akkor ideiglenesen kivonatják. Szóval gondolom nem lehet nagy macera.
Nekem bőven olcsóbb lenne! 1800 a kivonás, meg asszem a vissza is. A bizti bőven többet tenne ki. Asszem, semmi cicó nincs a dologgal, de hátha van vmi buktató, azért kérdeztem rá.
nem tudom mennyi az ideiglenes kivonás díja, de a kötelező trabikra nem drága. 2üteműre mi olyan 2500ft/negyedév körül fizettünk. 4üteműre most 3800 körül. számold ki hogy járnál jobban. nem beszélve a sok paír utáni futkosásról. okmányiroda az egy katasztrófa
Szerintetek műszaki szóvá teszik, hogy a két hátsó sárvédőm kb 3 centivel szélesebb, mint az eredeti? De a lada felni miatt meg beleérne a gumi normál esetben...
Lenne egy kérdésem: nincs eredetvizsgám, ezért most műszakin megcsinálták az integráltat. Következő műszakin megint ki kell fizetni ezt az összeget mindaddig, míg a rendes eredetvizsgát meg nem csináltatom? Mert az okmányirodában azt mondták a kettőnek nem sok köze van egymáshoz, "csak kifizették velem". előre is köszi a válaszokat
A kocsi alá nézel, kézzel +fogdosod a kiput, ahol az első lökős mögött elindul hátra. Ha ezen a részen frissen olajos a cső, akkor whonnan folyik, ami lehet az üapumpa(ez a motor jobb szélén(szemből) figyel, hátrafelé néz). Ennek is fogdosd + az alját, h nincs-e rajta olajcsepp, mer lehet ez folyik le a kipun keresztül a földre. [i](Módosította madogery 2008.11.20. 23:10-kor)[/i]
Köszi a segítő válaszokat, mindent körbejárok! Ha szembeállok az autóval, akkor a karbitól jobbra egy réz színű, kerek alkatrészt látok, melynek kerek része az autó hátulja felé néz és Pierburg felirat van rajta! Ez az üzemanyagpumpa? Mert még erre gondolok, hogy esetleg onnan lehet a csepp!
"...nyííí-nyííí-nyííí-nyííí..." nem ilyen, nem szaggatott, folyamatos nyíííí csak halkul ha lassulok, bár ettől még lehet a féltengely... nemtudom de remélem nem kell cserélni semmit idén a vételáránál több ment a javításokra
Ha a ...nyííí-nyííí-nyííí-nyííí... -re gondolsz, akkor az a féltengely, nekünk is csinálja, de még én sem jöttem rá, h mi fagy + benne ilyenkor, lehet át kéne zsírozni?
Kb. lődd be azt a helyet a kocsin, ahol reggel alatta a folt, és így keresgélj. Ha szembe állsz a géppel, és a folt kb. a generátor wonalában, csak hátrébb leledzik, akkor lehet, h a wízpumpa kezdi eregetni szépen a műa. fedél alól...
Ha olaj, akkor kb középen szokott lenni a csöpp: ált a AC-ból indul, szépen lefolyik, ahol tud, és a kipucsöwön keresztül a földre. (tehát ha frissen olajos a cső, ahol elindul hátra, akkor ez (is) sanszos...)
JA: a karbin a benyacsöweket NAGYON ALAPOSAN sasold át, nehogy itt legyen a gond!!!
Köszi a válaszokat! Én is gondoltam erre is, de az gáz, ha csöpög, igaz? Van fagyálló benne persze, de nem tudom behatárolni, hogy honnan csöpöghet! Délután is nézegettem, de nem láttam semmi rendelleneset a motortérben! Mindig csak 1-2 csepp, nem állandóan!
Lehet hogy víz.Ha van fagyálló a hűtőrendszerben akkor az lecsöpögve szinte szagtalan.De olajtartalma miatt pereg róla a víz.Színét ,sűrűségét nem bírod megállapítani,abból sokminden kiderülne?Meg határold be hogy kb honnan csöpöghet
4T Trabinál csöpöghet a benzin valahonnan? A garázsom előtt díszkő van és egy-egy csepp csöpög, benzinnek néz ki, de szaga nincs. Ha leöntöm vízzel, akkor taszítja, ebből gondolom, hogy benya. A benzinszűrő új, de ott tiszta minden, nem ott lehet a baj! Valakinek van tippje vagy esetleg tapasztalata? Vagy nem érdemes foglalkozni vele?
Nos, aki még nem rakta fel a téli gumit, azt hiszem itt az ideje, elég hideg van már hozzá. Én is most estem túl rajta. Szerencsére felnire szereltek a gumik, így csak 20 perc itthoni munkát jelentett.
halihó! megszokott téli jelenség 4T-nél, hogy sípol valami a motortérbe? szíj vagy valami? mert a hang alapján gondolom forgó alkatrész, ahogy lassul a kocsi egyre alacsonyabb és halkabb a hang, de folyamatos, és ha nyomom a kuplungot, akkor is jelen van. Nem hiszem hogy nagy jelentősége van, nem tapasztaltam hibát, csak érdekel mi lehet.
Akkor cserélek még egy hőjelzőt is. Néztem ma is, forró volt a kijelzőn meg az első led is csak 10 perc után gyulladt ki. Előzőleg warbim volt és ilyen probléma nem jött elő rajta. Ez a fogyasztás érdekes. A warbi nem fogyasztott ennyit. Ez a karburátor szétszedés időszerű lesz. Hétvégén neki is állok ha kijövök az idővel. Tetőkárpitot hogyan lehet feltenni belülre? Ragasztani kell, vagy valamivel lehet rögzíteni? le van jőve és így nem szép
Szerintem a benzinszintjelzőre nem igazán lehet hagyatkozni. Én úgy vettem észre, hogy elég rapszódikus a működése! A tényleges fogyasztást csak a benzinkúton tudod kiszámolni! A ledek felgyulldása és a bemelegedés pedig szerintem Nálad nem tökéletes! Igaz, én garázsban tartom a járművet, de kb. 4 perc múlva már világít a zöld led és ekkor még csak kb. 2 km-t mentem. Amúgy én is rendszeresen 15-20 km-re használom reggel és ugyanennyire este a gépet, munkába járásra!
ha 15 km-es utakra használod, a 8-9 literes fogyasztáson ne lepődj meg, az normális, nekem is ennyit eszik a gép városban, pedig injektoros.(napi 20 km reggel, 20 este, és ha csak ez van, akkor 8 körülre jön ki a fogyasztás, hosszú távon pedig 6)
Tényleg 28 literes a tank, azért is mondtam. 5 led van, az első 4 jobbról a szint, balról az első a tartalékjelző. Én azt tapasztalatam, hogy amikor már csak a piros világít, akkor van még benne 6-8 liter. Így marad 20 liter benyára 4 led. Így kijön ledenként 5 liter. Ez mondjuk csak részben igaz, mert ha megpúpozod tankolásnál, akkor több is jut az első ledre, mint 5 liter...
Nekem is volt haosnlóan eltakart fedelű akksim. Az akksira rá volt írva, hogy teljesen gonbdozásmentes, és az eladó is azzal etetett meg, hogy ebbe nem sav van, és mutatta, hogy nincs is hol utántölteni (azt mondta zselés). Volt rajta savsűrűségjelző is.
Egyszer rajta felejtettem a gyújtást egy egész napra (természetesen miután lejárt a garancia ). Úgy lemerült, hogy az egyik cella zárlatos is lett. Akkor vettem észre, hogy ez mégiscsak savas
Végülis jól beégtem!Petinek igaza volt,egybe jött le a tető,aztán lehetett letekerni a kupakokat.Kellett is utántölteni. De had védjem magam,nagyon nehezen jött le a tető,és nagyon le volt matricázva!
Azt hittem, hogy 28 literes a tank. De akkor tényleg nem is olyan sok talán, bár a gépkönyv szerint nem kellene ennyit fogyasztania. A teszt még folytatódik. Ha meglesz a másik autó akkor szétszedem azért a karbit. A 1.3 wartburg karbija átszerelhető a trabira?
Na nehogymá kifogjon rajtad egy akksi! Minden hagyományos "savas" akksinak kell hogy legyen minden cellájához egy utántöltő nyílás,rajta kupakok.Ha az akksit kiveszed, az oldalán kell lennie min, és max jelzésnek. Egymás fölött két vizsz. vonal.Ha két éve még nem töltötted utána deszt.vízzel akkor a savszint bizti,hogy ott lenn van a béka valaga táján. A savszintet lődd be,utánna töltőre!Reggelre patent lesz. [i](Módosította Jimmy 2008.11.19. 21:00-kor)[/i]
Először is mérd le az akksid feszültségét. Ha 12.2 V alatt van, akkor fel kell tölteni. Mielőtt feltöltöd, ellenőrizd a folyadékszintet benne.
Töltés közben vedd le a cellák kupakjait, a savnak kismértékben buburékolnia kell. Ha valamelyik cella nem buburékol, akkor gáz van, mert az a cella zárlatos. Ilyenkor az akksival nem érdemes foglalkozni tovább, menthetetlen. A téli hideg még a jó akksikat is megviselheti, szarral nem érdemes kísérletezni.
Ha feltöltötted az akksit, szerelt be az autóba, és mérd le a töltést. Kb 14-14,6 V között kell lennie fordulatszámtól függetlenül!
Szia! Összeszedtem egy kicsit magam.Szóval 2 éves az akksi.Azért furcsállom,mert hajnalba rendesen elindúlt az autó.Estére lemerült.Van töltés,mert mire hazaértem tökéletesen működik/azért töltőre tettem/.Azt nem tudom,hogy esetleg nem valami generátor hiba,mert a feszültség jelző össze-vissza villogott.Holnap viszek műszert,azt rámérek az akksira,hogy rendben van-e,amikor leállítom.Savszintet nem látom,nincsenek kitekerhető kupakok a cellákon..
-"nem indult be,meg se nyikkant.Tompított is alig volt.Aztán egyszercsak nagynehezen megforgatta az önindítót és be is röffent" Le van merülve az akksid! Milyen idős? Savszint,savsűrűség rendben?
Sziasztok!Egy kis segítség kellene.Amikor az előbb jöttem volna haza a Trabival,nem indult be, meg se nyikkant.Tompított is alig volt.Aztán egyszercsak nagynehezen megforgatta az önindítót és be is röffent.Viszont a feszültségmérő/TRABILUX/ néha túltöltést mutatott,és akkor mintha a tompított fényesebben világítana,majd normálisra visszaáll.Reggel minden oké volt,bár a feszültségmérőt nem nagyon nézegettem,hogy mit mutat.A töltésjelző lámpa teljesen normálisan működik.Mi lehet a hiba?Feszültség szabályozó?Vagy a szénkefék?Köszi
Ez megnyugtató, hogy ezek szerint a ledek ilyen lassan gyulladnak ki. Kicseréltem a termosztátot és lefedtem a hűtőt is. Most üzemelem be a gépet és az eddigi fogyasztása nem túl bíztató. 124 km-en elment a fél tank benzin. holnap tankolok rá. Egy karburátortisztítót még belenyomok. Olyan 15 km-es utakra használom. Nekem a zöldet még nem érte el a gépezet, csak mikor fagyállót töltöttem bele és 15 percen keresztül pörgettem álló helyzetbe.