Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!
Regisztráció új felhasználóknak
Regisztrációs feltételek
A regisztráció befejezésével elfogadod azt, hogy az adataid adatbázisban tároljuk.
Neved és beceneved elérhető lesz bárki számára, E-mail címed csak regisztrált tagok számára, a többi adatod pedig bizalmasan kezeljük.
mivel több benn az alkatrész ,meg miegymás, nagyobb az esély hogy hibásodik valami, de még nem hikomatoztam, de asszem ha el is romlik akkor megy kézi mint a normál, sőt változtatni is lehet, de nézd meg a cikket! Cikkek --> szerelés--> hikomat: hikomat
A környezetbarát trabi!!! Na erre tegyetek katalizátort. még a mai nyugati kocsik CO-ját is legyőzi, kell ennél jobb? ZOMBIE
Ezúton szeretnénk meghívni Téged és Barátaidat a 2006 július 14-16-ig (péntek - vasárnap) rendezendő nyári találkozónkra. A találkozót a rétsági volt laktanya területén rendezzük.
Szombat: 10:00-től Megérkezés 11:30 Ügyességi verseny a betonos részen 1.futam Közben Trabant rajzverseny, Robogófighter show 13:00 Ügyességi verseny a betonos részen 2.futam 14:30 Felvonulás 16:00 Gyorsulási verseny a kijelölt helyen!!! 17:30 Hangnyomás, és kerékcsere verseny a betonos részen 19:00 Pörgés a betonos részen (tálcával), gumifüstölés Este élőzene, közös szalonnázás
Vasárnap: 10:00 Robogófighter show 11:30 Díjkiosztó Trabant Wartburg versenyek:
- ügyességi verseny - gyorsulási verseny - kerékcsere verseny - szépség verseny - legjobban átalakított - legeredetibb autó - leghangosabb zene - leghangosabb kipufogóhang - legmeszebbről érkezett résztvevő stb. - rendőrség által biztosított felvonulás
Egyéb programok:
- Robogófighter show, quad bemutató Tálcás pörgés, gumiföstölés stb
Minden érdeklődőt szeretettel várunk!
Belápődij: 1 napra: 1500 Ft/autó Több napra: 2000 Ft/autó
Balla László, 2651 Rétság Nógrádi út 24. Tel.: 06/70-63-66-495, e-mail: bmdesign@freemail.hu, www.tar.hu/bmdesign
a német kapcs rajzot nézd meg amiből 2 van neked az kell index lámpa és fék lámpa a féklámpát nézd meg elöl a főfék hengernél.. meg van mocitetó mert nekem van 1...
A környezetbarát trabi!!! Na erre tegyetek katalizátort. még a mai nyugati kocsik CO-ját is legyőzi, kell ennél jobb? ZOMBIE
az a szitu, h nem 1forma madzagok wannak a 2 oldalon! :-( szal...most wmit kötözgetett hawerom....de nincs indexem...elől helyzetjejzőm...& ha wilágításon wok...féklámpa folyamatosan ég. szal wmi gebasz wan... 8as biztosítékom is folyamatosan +hal..ahogy kicserélem...(nem wok nagy zsenije a willanyosságnak :-) )
Én úgytudom hogy felsőbb utasításra csinálták gyengébbre. Mo-n azért kapni ennyi gyenge minőségű alkatrészt mert a gyár utódjától szinte alig importáltak,(Ez a cég 2001-ig gyárott akor is szünt meg) mert egyszerűbb a magyar utángyárottat megvenni.
és mi értelme volt nem a fejlődés a lényeg??? pl, hogy4T moci került bele 89-től.... miért nem csinálták, monjuk fémből az egész kocsit, vagy iylesmi, hanem inkább gyengébb minőséget adtak el. nekik se érte meg mert minden utángyártott,mondjukj nem tom lehetett e kapni gyári cuccokata gyártás leállta után?
Éljen a környezetbarát trabi!!! Na erre tegyetek katalizátort Zombie
Pedig ha elfogadjátok, ha nem, a laprugó két oldala teljesen független, nem működik egyfajta "stabilizátorként", ahogy gondoljátok. A lengőkar kiszakadása pedig szerintem cseppet sem ritkább a laprugósnál, ha mégis kimutatható statisztikailag, akkor az csak annak tudható be, hogy nagyjából 86 végétől nagyságrendekkel igénytelenebb volt az alvázvédelem. Nem véletlen, hogy gyakorlatilag nem lehet találni 89-90-es Trabikat ép gyári küszöbbel, míg a korábbiaknál nem ritka.
én nem tudom mi a különbség a kettő között.....de az tény hogy amig nekem is laprugós 2T-m volt , addig stabilabb volt a (moderálva)e. Most a 4T (moderálva)e úgy jár hogy az hihetetlen. Igaz 6mm-es görbület van a jobb hátsó lengőkarba .....de haveromnak a 2T-je spirálos és neki is jobban jár a (moderálva)e mint a laprugós trabimé.....nem tom mitől van ez de ezt tapasztaltam én is
Ezt tényleg elmondhatná valaki, hogy miért tart keresztirányban a laprugó, mikor nincs is rögzítve, csak feltámasztva... Ezenkívül azt sem értem, hogy miért nem független így a kerékfelfüggesztés. Szerintem független, hiszen a laprugóköteg középen mereven van rögzítve, így a két fele külön-külön rugóként viselkedik, és egyik sem befolyásolja a másikat. Ha meg mégis, akkor már régen rossz, mert az azt jelenti, hogy középen kirohadt-kiszakadt a rugóköteg.
az hogy laprugós, sztem azért jobb, mert ugye össze van végülis kötve a két lengőkar...aztán elég jól elvezeti az egyik oldalra eső erőhatásokat, meg ugye mivel keresztben van elhelyezve sokkal stabilabbá teszi a kocsit, mintha függetlenek lennének, mint a spirálosnál...biztos így van, mert laprugósnál nem nagyon hallok kiszakadt futőműről, persze lehetnek, de spirálosnál sokkal gyakoribbak. MÁsrészt a laprugós nagyon jó kemény tud lenni, egyik utcán elég hepehupás, heverom a spirálrugósával halálközeli élményeken ment át, úgy dobálta a hátulját, míg én vígan tök nyugodtan haladtam utánna...persze hozzá tartozik, h meg van csüccsentve meg terpeszve, míg haveré full gyári, orr-rabukó feeling...
Szerintem sem tart többet, mint a spirál, hiszen ott nem úgy kapcsolódik a futómű a rugóval, mint elöl, hogy rá van csavarozva, hanem simán egy rumibakon ül, és kész. Ha elszakad valami a felfüggesztésben, akkor ugyanúgy fityeg az egész, sőt, akkor a rugó ki is tud "akadni" a helyéről, ami többszörös öröm, mert egyrészt a kerék onnantól nem tartja a kocsit, másrészt a rugó csücske le fog érni a földre, és ott karistul, harmadrészt meg - ha eddig még nem tette meg - a karistolástól a rugó hátrafeszülve kiszakad a helyéről, ami szép munkát fog adni a karosszériásnak...
A lengőkar kiszakadásos dolgot én már megéltem vagy 7! -szer...nagyon kellemes tud lenni, amikor egyszercsak kiszakad 90-nél alólad és csapkod erőteljesen alulról...még az a szerencse, hogy mindig megtartotta másik, szal nem szakadt le mindkettő egyszerre...utána 30-cal hazagurulás és lakat. Mondjuk ebből a 7-ből 3 olyan volt, hogy erőteljesen fékeztem, és hopsz kiszakadt..amúgy az egyik hengerfejcsavarral lett visszatéve és azóta tart mint állat Meg az egyik esetnél az egyik belső csecsből kiszakadt egy 2cm-es darab szal az azóta vastag alátét + átmenőcsavarral van megoldva...azóta én is erőteljesen gondolkozom, hogy laprugósra átépítem...
Amúgy Prokee! Mért értette félre Miki? Szerintem is sokat számít a laprugó a két lengőkar között...sokkal merevebb ezáltal, hogy "össze van kötve" a két oldali lengőkar. Ha leszakadna véletlenül az egyik lengő akkor is tartaná valamelyest a keresztlaprugó... Vagy én sem értem mit akartál ezzel mondani....de nem kell rámförmedni!
A képen látható autó nem illusztráció! A valóságot tükrözi! Trabant 1.1 (Módosította PAtr0n 2006.06.21. 00:35-kor)
csá, hát azért mert most van egy laprugós, aztán csak kasznit keresek... másrészt tapasztalataim szerint, nagyon gáz, a rugózása...elég puha, nagyon magas...meg ugye a laprugó keresztbe is megtámasztja a lengőkarokat, azt úgy sokkal stabilabb, könnyebb ültetni, keményebb, meg szomszédomnak volt két spirálos, mindakettőnek vagy 3-3x kiszakadt a lengőkar...amúgy normális közlekedésre biztos jó, csak hát trabival ki közlekedik normálisan... hát ezekért...
hali. a kasztni nagyon jó állapotú. de a teteje már le van vágva, mert kellett. színe kawasaki zöld, vagy mi. a https://www.rallyface.gportal.hu/-on van a másik trabink, amire át lett rakva a tető oszlopokkal együtt. na ugyanolyan színű. hátul már spirálrugós, 90-es kiadású. de gondolom tető nélkül már nem érdekel.helló.
Köszi, akkor ez is kilőve. Akkor meg nem tudom mi legyen vele. Bontóba biztos nem fogom leadni. Soha. Hülye egy szabályozások vannak. Na mindegy, helló.
Sziasztok. engem olyan érdekelne, hogy van egy trabim. szeretnék belőle kabriót készíteni, de valami jót (ami talán még mehetne utcán is). ehhez kérnék segítséget, hogy találok-e valahol valami leírást, hogy mit hol hogyan erősítsek meg, stb... esetleg képek valahol kész trabi kabriókról. előre is köszi, helló.
asszem az enyémen 28HB7-es karbi van, de lehet h tévedek, és ez 86-os évjáratú 601-es, de sztem a régebbieken is ez van...vagy nem tom, amúgy van egy ilyen karbim otthon
üdv újra! nem tudnáok nekem mondani vmi helyet, esetleg tel. számot, ahonnan tudnék rendelni 601es trabira hátsó lámpabúrát, olyat ami egészében átlátszó, nem csak az indexnél? nem találok sehol, kedves trabantklub elnökünk pedig nem akar emailemre válaszolni!
Még azt szeretném megkérdezni hogy mennyi a trabi (2T) osztóköre, lehet-e kapni valami 13-as, 14es felnit rá waresz alufelnin kívül? (Módosította hobandi 2006.06.10. 13:40-kor) (Módosította hobandi 2006.06.10. 13:40-kor)