Na, most jobban megnéztem a dolgokat... és be is ugrott, mintha régen máshogy nézett volna ki a gumiharang azon része. Mert más is volt!
Nálad egy nagyobb kupak van ott. Ha jól sejtem, ilyen: https://www.danzer-autoteile.de/gummikappe-gelenkwelle-trabant.html
A fényképeknél lévő katalógus egyébként szerintem pont nem ehhez való, ez az újabb katalógusban (Autótechnika) szerepel. És 17-es alkatrésznek írja itt a leírás, ami hülyeség, az maga a fém ház... :D Egyébként itt még megfigyelheted az előbb említett 33-as alkatrészt is, ami az SK-szalag helyett van (de szerintem csak rajzon létezhetett...).
Ja, a te, két félből álló műanyag perselyed is más, ha jól sejtem. A rajzokon is eltérőek (főleg a valóságtól... :D). Az enyémbe ez való: https://www.oldtimer-ersatzteile-hermel.de/gleitbuchse-trabant-gelenkwelle-achsmanschette-146.html Nekem is full hibátlanok a gyáriak, amik ráadásul ilyen színűek, de csak feketében sikerült újat szereznem, már csak emiatt sem cseréltem ki őket. Nálam csak egy kis gumidarabka megy be a persely szélesebb, sarkos végébe. Belső átmérője a féltengelyszáré, külső, ami befér ebbe a perselybe és kb. 15 mm széles. Így már értem, hogy miért tartasz attól, hogy szétszakad az eredeti. Ezen a régi fajtán nehéz volna áthúzni a harangot, ez van talán 5 centi is. Egyébként egyszer egy belső gumiharangot szuszakoltunk át úgy, hogy bent volt a csap. Forró vízbe merítettük a harangot és úgy nagy nehezen át tudtuk bújtatni, nem szakadt el.
Igen, csak a harang tartja össze a perselyt. A sarkos vég és a kis perem közé ugrik be a gumiharang szája. Tényleg, nálad a gumiharang ugyanolyan, mint az én variációmnál?
Itt van egy fénykép, amin a tiéd látható, ha jól sejtem: https://trabitechnik.com/index.php?page=43&lang=de&page_number=13
Alatta pedig egy metszeti rajz, amin az enyém látható.