A bal hátsó ív nincsen túlzottan bent? A fém ív. Figyelj rá felrakáskor, nehogy túlzottan be legyen húzatva, mert rondán fog állni az ív. Azt javaslom, először csavarozd fel felül, utána alul is csináld meg a 2 ill. 2+3 furatot, aztán utána, ahogy kiadja természetes állapotban a duro, az ívnél is jelöld fel a furatokat. Szükség esetén kalapáld kijjebb az ívet, esetleg vágj le belőle, ha túl hosszú befelé. Az nagyon ronda, amikor a fém túllóg a műanyagon.
Amit vehetsz bázisnak: a felső furatokat, hiszen azok gyáriak. Ezenkívül még a függőleges peremet figyeld, amikor az alsó csavarokat behajtod. Ezeket nem szabad túlzottan behajtani, mert akkor hordós lehet a két függőleges él. Ha felül rögzítve van (szárazon is akár, a felesleges tömítőt úgyis ki fogja nyomni), alul is ütközésig bent van a duroplast (a kaszniperem OLDALÁNAK ütköztetve értem), akkor tényleg csak azt figyeld, addig hajtsd be az alsó csavarokat, hogy ne dudorodjon a függőleges él. Ha ez megvan, csak utána nézd a kerékjárati ívet, de ne a duroplasztot húzasd a fémhez ha lehet. Vagy csak minimális mértékben. Ha az előbbiek szerint állítod be a bal hátsó durót és akkor is ennyire elkerülik egymást az ívek, az már soknak számít, mindenképpen kifelé kell nyomatni az íven, akár egy palackemelő segítségével.
A beton jó száraz, nem lesz gond. Ha mégis nedvesség menne be, azt javaslom, hogy szellőztess sokat. Nekem az egyik helyen néha befolyik a víz, télen hamar ki lehet fagyasztani. Este kinyitom fél órára az ajtót, hogy biztosan kicserélődjön a benti, éppen pozitív hőmérsékletű, valamennyi vizet tartalmazó levegő a kinti csontszáraz, negatív hőmérsékletű levegőre. Érdekes, de mondjuk nap közben lehet, hogy atom maszat, nyálkás egy udvar, és ha kiteszed a ht. kekeszet, megpuhul a víztől, de ahogy 0 fok alá esik a hőmérséklet, és minden deres lesz, úgy már a pozitív hőmérsékletű garázs levegője a rosszabb ilyen szempontból. Ezért szoktam esténként szellőztetni. Vagy hajnalban, de az nem én műfajom. :)
Pára ellen jó még a szilikagél is. Tavaly vettem a napihasználósba 4x250g-t, reggelente egyedül az én kocsim üvegein látni át az utcában. :) Mondjuk annál is azt csinálom, hogy jobb első és bal hátsó üveg 5cm-re leenged és fűtök, így amíg utazok, nem reked meg a pára. Csak hátul a raktérnél egy kicsit, épp ezért fűtöm a hátsó szélvédőt, hogy ne csapódjon ki. Amikor megállok valahol, kiszellőztettem az utasteret és nagyjából így hagyom az üvegeket. Mikor hazaérek szintén kiszellőztetem rendesen és teljesen feltekerem az ablakokat. A maradék párát előbb kiszedi a levegőből a szilikagél, minthogy ki tudjon fagyni / csapódni.
Amúgy vehetsz még mondjuk 10-20 kiló sót is, azt nagy alapterületű ládába beleöntheted, aztán valahova beteheted a garázsba. Az is gyönyörűen magába szívja a párát. Lehetőleg nagy szemcsés legyen, nehogy egy szélfuvallat beterítse a kasztnit vele. :) Amúgy mindkét anyag regenerálható, a szilikagél könnyebben, sütőben. A sónál már zúzni kellene, mert az összes is áll...