Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!
Regisztráció új felhasználóknak
Regisztrációs feltételek
A regisztráció befejezésével elfogadod azt, hogy az adataid adatbázisban tároljuk.
Neved és beceneved elérhető lesz bárki számára, E-mail címed csak regisztrált tagok számára, a többi adatod pedig bizalmasan kezeljük.
Egyébként volt szürke forgalmija,és azszem hogy a tulaj(már a forgalmiban szereplö)Zókon lakott(a forgalmi szerint)Nem tudom hozzád honnan került,de a haverom az mohácsi volt(aki nekiállt a felujitásnak)
Nem bántasz meg,mert nem én heggesztettem illetve fényeztem,én csak a szétszerelést csináltam,illetve a fényezés után az összeszerelést(kezdtem el,de a tulaj megunta illetve nem akart fizetni,és inkább tuladott rajta.)Én ugy tudom hogy a heggesztésért,és a fényezésért fizetett akoriban 50000ft-ot.Nos 300000ft bol biztos szebb lett volna... De itt van egy pár kép hogy nézett ki akkor(ezek sem a mi képeink,még régebben találtam itt: [imgw]https://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=17241[/imgw]
Az is eladás, de mivel annyi cucc van, (egy már elkészült autó maradék alkatrészei, egy régebbi limuzin maradék alkatrészei, valamint ennek az alkatrészei) hogy azt egy listába sûrítve szeretném majd hirdetni, nem egyesével. Lesz egy lista, elküldöm az érdeklõdöknek, aztán lehet mazsolázni.
Egész jó oldalt találtam az [url=https://www.kuebelverdecke.de/index.php?page=shop.browse&category_id=21&option=com_virtuemart&Itemid=3]üléshuzatok és a vászontetõk[/url] (Tramp, Kübel) témában. Hátha valakinek szüksége van rá. Gondolom színkombináció változtatható.
Nos. A Te dolgod. Vaterázd ki belõlük azt is. De odaírhattad volna, mert szerintem ha valaki a helyszínen tudja meg a dolgot és begurul egy cseppet sem kell meglepõdni... Különben meg pont az tetszett, hogy ennyire hiányos. Ez kihívás.
Amúgy nem értem a logikádat, a belsejében semmi nincs, a képen is csak a mûszerfal meg a kormánykerék. A kárpitokat meg az üléseket miért nem hiányolod ennyi erõvel?Ja, hogy az már komplett autó lenne akkor....
Szia! Nem szeretnélek megbántani, sõt egyenesen remélem hogy nem egy autóról beszélünk, én hirdetem amúgy a vaterán, hát az a lakatosmunka fényezés kombináció egyenlõ volt a nullával. Gondolok itt olyanra hogy az ajtóhéjlemezek például az ajtóbehúzó fogantyú aluminium "kockáival" voltak hézagolva, a hátsó ajtón lévõ lyukra egy darab smirgli simán rá volt ragasztva, aztán fel volt gittelve, a fényezést sikerült azzal a vastag barna ragasztószalaggal elválasztani, ami körben gyönyörûen visszahúzta a festéket leszedéskor, de akár említhetném a félig 601-es félig pupos motorháztetõbõl összevarázsolt motorháztetõt is, aminek az íve közel sem illeszkedett az elsõ szélvédõ alatti ívhez...és még sorolhatnám. Ja arról nem is beszélve hogy a "lakatolt-fényezett" autón küszöböket, meg sárvédõíveket kellett cserélnünk...Na ezek a hibái most nincsenek. Kb 6-8 ajtó közül választottuk ki a legjobbakat rá, 3 motorháztetõbõl azt ami most rajta van, stb...
A hirdetésben lakatolt karosszériát hirdetek alkatrészek nélkül, nagyon szivesen adok hozzá mûszerfalat is, ha valakinek ez a kérése, mert van kb 3 darab. De ezek a többi alkatrészével együtt külön eladóak. [i](Módosította snakepeti 2010.10.27. 10:55-kor)[/i]
Tiberius! Kerülgeted itt a forró kását ezzel a forgalmi ide-oda rakosgatással! Gratulálhatunk, vagy érvénytelenek voltak azok a forgalmik és jövõre is rakosgathatod azokat a bizottság asztalára??? ;) G
Vicces az eladó. Kár, hogy a kerekeket nem veszi le, ha az ember megvette. Kormány és a mûszerfal nincs bent az árban. Hát ez azért surmóság. Emlékeztet a miskolci benzinkályhás kalandomra... Pedig nézegettem. Itt is fent van úgyhogy remélem olvassa a tulaj! :)
Hát engem kisért a múlt.Miután a hétvégén megcsodáltam Csucsu trabiját,eszembe jutott hogy volt nekünk egy kombink is puposba,azzal most mi lehet? Erre ma mit látok a vaterán?Háta kombi trabit...Nem hiszem el,kb 10 éve adtuk el(nem az enyém volt,de a java munkát nálam végeztük el,rozsaszin-vajszin kombora lett fujva,hasonlóképpen mint a csucsu ex piros-fehér) Sajnos képeim nincsenek(kinek volt a 90-es években,digitális gépe,he,he)igy csak egy képem van rola,akkor már az összeszerelésen átesett.. [imgw]https://kepfeltoltes.hu/101026/DSCF6244_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]
Maga a tekerõgombnak a kialakítása más. Ebbõl nem egy T alakú fémlemez áll ki, hanem maga az anyag van úgy öntve, s nem is T alakú. Az egész vastagabb is, ezért nem megy bele az "újabb" fajta kapcsolóba.
Itt vagyok,összekevertem egy ablaktörlökapcsolóval,világitás kapcsolom a legöregebb itthon egy 72-es. Egyébként ugyanugy nézz ki mint bármelyik másik 80-as évekbeli.Volt köztük különbség?Már mint a régebbinél..
Talán nem is a nyugatisággal kell balanszot tartani, én csak egyszerûen több - az átlag embernek kedves, emlékeket idézõ autóra vágyom. Próbálnám az arányt megtartani, milyen volt anno egy utcakép. Nekem nem bántaná a szemem ha 5-6 db 50-es évekbeli Opel állna benn, vagy ugyanennyi különféle Trabant, Wartburg. Ezeknek az olcsó, egyszerû autóknak egészen más a kisugárzása, ha "tömegben" vannak jelen. Ma pedig már vajmi kicsi az esélye, hogy átéljük, milyen mikor ilyen gépek vesznek körül. Nekem kicsit nyomasztó ez a természetellenes fényûzés...
Szóval szépek nagyon a '30-as évekbeli Mercik és fel is ébred a birtoklási vágy, de a kiállítás jól szemléltette a mai magyar veteránpiacot is. Sokkal több pagoda Merci és hasonló veterán van a kínálatban, mint megközelíthetõ múltbéli emlék.
Persze, erre van igény, ezt kell nyomni. És voltak kedvemre való autók is bõven, de ha nem tukmálná ránk egy ilyen rendezvény szervezõsége a korabeli luxust, biztos vagyok benne, hogy az átlag látogatót az érdekelné mi volt a népé a Buzuki elõtt...
Tervezem, hogy jövõre beajánlom az Amazont, vagy esetleg a '80-as Lincikémet.:)
Ne érts félre! Nem ítélem el. Ha én csinálnám én is teleszórnám 'nyugati' unikornisokkal, de balanszot tartanék a keletiekkel. Tudnék példát írni de nem adok a vállalkozóknak ötletet. :)
Két kormánykerék, elsõ szerintem ritka mint a fehér holló ilyen szép állapotban, bár ez inkább fekete holló a fehér hollók között:) [url]https://veteranapro.hu/belso-ter-alkatreszei/6638-trabant-601-kormanykerek[/url]
Egyébként egyáltalán nem elitélendõ egy ilyen jellegû veterános rendezvény, vagy kiállítás. Ilyen szinvonalra is van igény, nemcsak spontán, jó hangulatú, haveri jellegû találkozókra. Kell a hely a pár autós összeröfinek, meg a sokszázautós nagy kiállításnak is a kulturális életben. Ezt pénz nélkül nem lehet biztosítani mindig. És a legfontosabb hogy összehasonlítani sem lehet. Nem szabad, mert más igényeket elégíthet ki. Az más kérdés, hogy mi egy sima parkolós talin is jól tudjuk magunkat érezni. Nekem nem a rendezvény tipussal, nem a belépõdíjjal volt bajom, hanem a szervezõt mikor megismertem, csalódtam a kretén hozzáállássával. Ennyi....
Én akkor is jobban kedvelem a körímélezzük, telefonáljuk, trombitáljuk össze a társakat márka és blokk (keleti/nyugati) tekintet nélkül, nem szedünk pénzt, reklámozzuk, hogy gyertek és nézzétek meg. A hobbisták tapasztalatot cserélnek a látogatók kérdeznek, a gyerekek beleülnek, fényképezkednek... Családias és kötetlen. Nem selyemzsinóros giccsparádé. És a végén mindenki boldog és táncol. Ennyi...
"Hülye veterános hogy megy diplomát védeni? Kitesz szemléltetõ eszközként egy maréknyi antik forgalmit az asztalra, amivel általános tetszést vált ki..."
Láttam a képeket, jók voltak. Az is jópofa hogy a lányod invitált ilyenre. A jármûveket sem kell lebecsülni, hisz azok többsége boldog tulajoké. A kabrió Skoda is belefért, mégha nem is veterán, mert rendkívül ritka. A gond a szervezõ hozzáállásával van. Vagyis volt, mert lesz@rjuk már, ahogy egyre többen.
Nekem sem a kiállított autók miatt van kifogásom a rendezvény ellen, hanem a ki nem állítottak miatt. A képeket elnézve nem volt annyira rossz. Vajon az a Skoda hogyan kerülhetett be? Foghíjas lehetett a placc? :)))
Bár mondjuk az kell hogy mondjam, hogy a rendezvény kétkerekû szempontból szerintem kiváló volt, hogy szinte egy helyen voltak a csepeli magyar remekmûvek, és szinte az összes modell.
hát igen, ez az a kretén idióta, aki tavaly már kiakasztott minket. Mondjuk az hogy pénzt akar keresni, az nem zavar, hiszen nem KISZ titkárként szervez szabadidõs programot. Ami zavar az az, hogy ilyen vízfejû idióták szerveznek ilyen programokat, akiknek semmi közük a veteránosokhoz, nem érzik az egészet. De ez ellen sem érdemes morogni. Mindenki azt csinál amit akar. Szerintem ez az alak nem keres már minket (már a TWK irodát) tavaly óta -legalábbis én elhajtottam rendesen- de a mailjai sem jönnek meg, mert letiltottuk hogy csak úgy porzott. Így szerencsére nem kellett foglalkozni a dologgal, csak most hogy vége, különbözõ helyekrõl szivárognak infók morgó kiállítóktól, meg dilettantizmusról. Meg a rendezõ ígéretérõl miszerint kétszer nem lesz ugyanaz kiállítva, aztán mégis....
Épp meg akartam kérdezni, hogy a most hétvégén megrendezett kiállítás összefügg-e egy bizonyos ~1évvel korábbival, amit valami idióta koordinált. Mindent értek. A tömegesedés kortünet, ez van. Keresni kell a normális helyeket... Sajnos ez a kiállítás, ha nem is kizárólagosan, de elsõsorban a bevételrõl szól. Igazából, ha ilyen a hozzáállásuk, ez a rendezvény nem méltó arra, hogy Csucsunova és Szilvi Trabijaihoz hasonló járgányok és tulajdonosaik megtiszteljék jelenlétükkel. Nem pedig fordítva, ahogy azt a píár szövegben hangoztatta emberünk, miszerint tömegkockajárgányok nem kellenek. Már megszoktam... itt Pécsett, E"K"F-ban... :) [i](Módosította Spityu 2010.10.25. 08:44-kor)[/i]
Szerintetek én Klubszinten miért nem tárgyalok soha többet az Oldtimersós alakkal? Tavaly írt nekünk hogy kéne gép a rendezvényre. Már úgy utolsó napokban, mikor rájött hogy nincs megtöltve a rohadt drágán bérelt terme.(ha ló nincs alapon....) majd küldtem neki képeket, púposokat és kockákat, köztük a talán a Tiberius, meg az én OT-s kocsijaimat, és kocka Wareszokat. Erre alak válaszol, hogy a kockák nem elég "ekcklúzííívak" mert neki olyan kell, ami nem szaladgál tucatszám még az utakon. Meg õ a drága belépõ (ez igaz) mellé csak csillogást és pompát kínálhat, mert hát az kell a sok pézéér a népnek! Meg ilyen ultrasznob dumák! Erre emlékeztettem hogy pl egy veterán versenyen, kiállításon hány Jaguar, Merci, másfél millerért is eladhatatlan Rolls Silver Shadow folyik a csapból, és milyen kevés Kelet-Eu gép! Erre õ nyomta az agyába rágódott píárszar szövegét tovább. Neki csak a púpos 600-as kellett végül az utánfutóval, a Szabó Szilvié, ami tényleg közönségkedvenc, mert aranyos. Engem nem zavar hogy 12 Voltos, meg 601-es motoros, mert ebben a szerelvényben nem ez a lényeg. De így inkább a hobby/nosztalgia kategóriát erõsíti. Na mindegy, erre közöltem az alakkal, hogy aki Ot-s, és OT-s kocsi között ilyetén különbséget tesz, az szerintem nem méltó arra hogy velük foglalkozzon, és kértem hogy a klubunk nevét ne használja soha a "rendezvényén". Egyéniben menjen aki akar, ne vegyük el a kedvét, a bojkott ne legyen hátrányos olyan Trabisok, Wartburgosok számára, akik örömmel mutatják meg jármûvüket valahol, nem tudva hogy a rendezõ egy luxusnyaló alak, akinek ûrtöltõnek kellünk. A visszajelzések alapján látható azonban, hogy lassan ráébred mindenki arra, hogy a rendezõnek mire is kellünk valójában, és hogy a veterános érték számára aranyozott bevonattal mérhetõ. A rendezvény valójában nem hozzáértõ, csak csudálkozó közönség számára született. A hozzáértõk egybõl kiszúrták a hozzá nem értõ kiválogatást, a pontatlan feliratokat, és egyéb dilettáns adalékokat.
Nagyob kár ne érjen soha. Viszont Te tudod,mi munka,idö,és elszántság kell ehez(az anyagi részét már ne is emlitsük)mig ilyen szép lesz a végeredmény!! Kicsit irigykedem,kicsit nagyon!Talán egyszer nekem is lesz még trabim(már mint készen)és ellátogathatok vele a volt NDK-ba!
Hozzáteszem hogy igaen igaza van Tsaby kollegának hogy ez (szerintem) elsõrészeben üzleti húzás ez a show és össze sem hasonlítható a Noszvai által szervezett OT expó-val a vasúttörténetiben. Az OT expó az az igazi hangulatos családias rendezvény.
Hazahoztam a kis pupit, megvolt a díjátadó és pont ehhez a témához illik is az egész mert a 27 díj közül egyetlen egy szocis KGST-s autó sem kapott díjat kivétel természetesen a ZISZ Cabrio. Én nem is reménykedtem díjban és semmi irigység nincs bennem, csak tényleg az a helyzet hogy a felkapottabb már a csapból folyós veterán autók kapnak díjat. Viszont nagyon örültünk hogy a standunkon lévõ oldalkocsis motorkulis pannónia az kapott egy díjat.
Múlt héten írt valaki e-mailt hogy itt a fórumon olvasta hogy hiányzik a 600-as ablaktörlõkarom,és neki lehet,van csak küldjek képet hogy milyen.Sajnos véletlenül kitöröltem a mailt,és nem tudom ki volt az,ezért ide beteszem a képet.Remélem olvassa.
Ezt én is tapasztalom. Évrõl évre drágábbak az alkatrészek és egyre kevesebb az olyan ember, hogy "úgyis csak a helyet foglalja a garázsban vidd el, legalább te hasznát veszed". Vagy: "Jaj nekem is volt Trabantom, de szerettem. Valahol van még alkatrészem is hozzá. Megkeresem és odaadom." Ehelyett horror árak vannak. De legjobban az általam alkatrészneppernek hívott csoport bõszít. Képesek addig elmenni, hogy bontóból, egyéb forrásból beszerzett alkatrészeket kisuvickolják, régi Autokeres zacskóban pedig újként árulják.
Pedig ahogy mi öregszünk,úgy öregszik velünk a körülöttünk levö autó állomány is. Csucsu álltal szépen megcsinált trabi is mindjárt 50éves lesz. Persze ezt nem sokan látják,sajnos. 90-es években,én nálam,szétbontodott 3 pupos trabi is,és számtalan 601-es. Egyikért sem mentem messzebb 20km-nél,és nem került többe 20000ft-nál(volt olyan kaszni amit 1000Ft-ért(!)vettem.Az utsó pupos alkatrészeim,jó 5-6 éve adtam oda egy ismerös barátomnak egy szexárdi trabisnak. Igen azota betört az internet mindenhová(90években hol volt a mobil,és az internet?)és ezzel eggyütt mindenki "tud" mindent.Mindennek meg van az ára is. [url=https://jatek.vatera.hu/gyermekjarmu/egyeb/pedalos_lada_1984_es_hibatlan_nma_184308281.html]Például.[/url] De ebben a világban élünk,alkalmazkodnunk kell.
hy egyelõre nincs forgalmi rendszám. talán az állami kocsiba nem is volt beleütve? beállt boxermotorra annak megmozdítására várok tanácsokat. képek folyamatába készülnek.