Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!
Regisztráció új felhasználóknak
Regisztrációs feltételek
A regisztráció befejezésével elfogadod azt, hogy az adataid adatbázisban tároljuk.
Neved és beceneved elérhető lesz bárki számára, E-mail címed csak regisztrált tagok számára, a többi adatod pedig bizalmasan kezeljük.
a matrica természetesen jár! A rendszámkeret már nem jár már a belépéshez ingyen, de neked adunk egyet, ha akkor ez elmaradt, de csak ha bejössz az irodába érte:-). Egyébként 600 Ft/pár áron vásárolható.
Kérlek javítsatok ki, ha esetleg valamit rosszul tudok.Úgy hallottam, hogy aki a Trabant Klub-ba belépett és befizetett tagságit az kap Klubbos rendszám táblát?Igaz ez?Mert én csak matricát kaptam.
gyönyörû idõjárás, kellemes rendezvényhangulat, és kb 650 résztvevõ jármû, értékes "díjesõ" jellemezte a múlt szombati rendezvényünket. Minden várakozást felûlmúló mennyiségben érkeztek tagjaink, és a Regiszter tagjai, a Bogarasok és a Minisek mint a szervezõ klubok tagjai az össznépi Veteránjármûves szezonnyitó partira, melynek másodjára adott otthont a Premier Outlets Center vezatõsége.
Részletesebb beszámoló helyett a Szepes Gábor a Mgyarországi Bogarasok Klubjának vezetõje összeállított egy kis sajtószemle-linkcsokrot.
Katt amelyikre tetszik:-) Mindre azért ne, mert jóból is megárthat a sok ;-)
Elektronikus média megjelenéseink:
TOTALCAR - helyszín említés teljes névvel: POC https://belsoseg.blog.hu/2012/04/27/mindenki_oldtimer_expo_holnap
INDEX - TRAVELO - helyszín említés teljes névvel: POC https://travelo.hu/kozel/2012/04/27/oldtimer-sokadalom_biatorbagyon/
ORIGO - helyszín említése csak település: "biatorbágyi bevásárlóközpont" https://www.origo.hu/auto/20120428-oldtimer-sokadalom-2012.html
VEZESS.HU - BENZINGÕZ A BUTIKSORON :-))) - helyszín említés teljes névvel: POC - plusz BOLTOK NEVE IS!!!: Helly Hensen, Levi's stb... https://www.vezess.hu/magazin/benzingoz_butiksoron/36714/
TESTCAR - helyszín említése csak település: "biatorbágyi bevásárlóközpont" https://www.testcar.hu/hu/magazin/120429-oldtimer_sokadalom_2012-biatorbagy.html
AUTÓNAVIGÁTOR - helyszín említés teljes névvel: POC https://www.autonavigator.hu/esemenynaptar/oldtimer_sokadalom_-_premier_outlets_center-382
AUTÓ MOTOR - beharangozó https://www.automotor.hu/aktualis/programok-rendezvenyek-344247
köszi a képeket! A következõ hsz-ben teszem épp közzé a sajtó linkeket a szombati rendezvényrõl. Ezt a Bogarasok vezetõje szedte csokorba a Premier Outlets Center, és a résztvevõk számára, mint "visszhaggyûjteményt". És a Te oldaladra is rátalált, benne van a listában.
Most hívtak otthonról, hogy jött egy TWK dagdíj csekk 6e Ft-ról. Mivel nem tartózkodok otthon jelenleg, ezért nem tudom megnézni, hogy 100%-ra feladtam-e az év elején, de mivel a kocsin van biztosítás, ezért 99%-ban biztos vagyok benne, hogy idejében fel lett adva. Légyszi ellenõrizzétek, hogy a rendszeretekben mi szerepel, s ha azt dobja ki, hogy nem fizettem be, -bár nagyon kétlem- akkor megkeresem a bizonylatot róla.
igen, lehet kötni a Simsonra..is... Van nálunk több száz már:-)
Írj a biztositas kukac trabantlub.hu-ra a Csillának, és minden kérdésre válaszol. De hétfõig klikkelj a bal oldalom található km óra logóra, és a biztosításról onnan is sokmindent megtudhatsz.
Üdv! Próbáltam keresni a kérdésemhez információt itt az oldalon, de sajnos nem találtam, ezért remélem nembaj, hogy ide írok. Szóval azt szertném kérdezni, hogy mennyi egy évre a tagsági díj és hogy a Trabin felül köthetõ-e kedvezményes biztosítás Simson-ra is a klubbon keresztül? (mert ha jól tudom, kedvezményes biztosítást csak klubtagok igényelhetnek) [i](Módosította 83NC3 2012.03.10. 19:41-kor)[/i]
A másik full papíros-engedélyes össze lett vizsgáztatva akkor. Mi intéztük neki komplett, kabriósítás+Fiat moci, papír, vizsga, ponyva, csak a fényezést nem kérte, mert a faterja egy tulajos kék, 90-es limóját dobta bele a projektbe. Akkor került vagy fél millióba neki. Azt kellett úgy megcsinálni hogy maradt a kék szín. Aztán egy évre rá szét lett szedve fényezés céljából, de jöttek a gyerekek, asszony behányt rá már a kezdetekkor, és azóta is boykottálja a dolgot minden erejével. Szóval szõnyeg fedi azóta a garázsban, ki van vonva, és csipkeJózsika álmát alussza.
Köszi az infót!A zöld tulaját asszem ismerem találkozókról,de ha átküldöd az elérhetõségét akkor megköszönöm,és továbbítom az ismerõsömnek.A másik is érdekes lehet ha van hozzá papír.Igazából elõször építeni szeretett volna az illetõ,de manapság már nem olyan egyszerû az engedélyeztetés,ahol egy pár éve ment még,már ott is fáznak tõle.
A zöld Fiat mocis kabriót valóban eladtam sok éve egy régi klubtagunknak.
Privátban megírom a számát, hátha eladja. Azt tudom hogy 2-3 éve mûszaki nélkül áll, és nemigen van idejük/pénzük bármit csinálni vele.
Tudok viszont egy olyan Fiat mocis kabriót, amelyiket teljesen újjáépítve, kilakatolva megépítettünk 10 éve szerkezetkészre, azóta fényezetlenül, szinte új állapotban áll a garázsban, mert a tulaja a családalapítás okán nem folytatta azóta. Ponyva, bõrülések is elkészültek, de soha nem lett belecsavarozva. Csak áll letakarva, és kész. Vannak még rejtett gyöngyszemek....
Szia Gábor!Pár éve volt a klubbnak,vagy neked,már nem tudom pontosan egy papíros,épített 2T Trabi kabriója.Akkoriban ha jól emlékszek eladó volt.Érdeklõdnék mi lett a sorsa,ugyanis a napokban megkeresett egy ismerõs hogy ilyent venne.
válaszod elsõ felére reagálva, nincs annyi rendbontó hogy hókuszpókozzunk excellel. A most kezdett kommunikáció alapján eljut minden érintetthez úgyis a dolog. A konkrét meghívóban is olvasható lesz minden szigorítás, emiatt a rendbontók nem jönnek már többet az biztos. Egyébként több évre visszamenõleg õrizzük minden részt vevõ klubtag, és nem klubtag egység reglapját külön. Tudjuk hogy ki volt a "hangszórós-diszkós" brigád, tudjuk hogy ki volt a veszélyes kocsikázó. DE nem az a célunk hogy rendbontókat tegyünk ki, és évrõl-évre ellenõrizgessük hogy jönnek, vagy nem. A cél, hogy soha ne jöjjön olyan aki úgy tud csak szórakozni hogy megsérti a házirendet. Ez egy egyesületi rendezvény, nem egy brutál-party. Ha nem alakul úgy idén ahogy terveztük, akkor nem kell a jövõben kiszûrni senkit, mert nem rendezünk többet ilyet. Ezt nem vállalhatja egy egyesület, a személy-, és vagyonbiztonsági kockázatok miatt, illetve nem kereshetünk évrõl-évre új helyet, mert kivágnak mint a macskát....
A kemping jobb oldalán húzódó aszfaltút utáni rész a tabu jármûvel. Az a kemping egyéb részei felé esik,azt nem vehetjük igénybe a találkozóra. A BAL oldalról, ami a dühöngõ volt, arról most nem emlékeztünk meg. Az továbbra is használható számunkra. Ott lehet idén is "saját felelõsségre" dühöngõ. Ez nincs kizárva. De tudni kell hogy ott betemették az aszfaltút és a füves rész közötti árkot, emiatt megvan a lehetõsége hogy valaki átsodródik a sátras részre. Ezért jóval messzebb kell elszalagoznunk, hogy legyen egy puffer zóna. De mondom ez ha lesz is, most nem téma.
Természetesen nem kell nyilvánosságra hozni a listát szégyenfal formájában, ez meg sem fordult a fejemben.
Biztosan számítógépesítve van nálatok a klubtagok nyilvántartása. Az adatbázisban javasolnám egy új mezõ bevezetését, amit "alsoors_is_denied" vagy csak szimplán "restricted" névre keresztelnék, adattípusnak pedig boolean-t (igen/nem) választanék.
A jegyárus pedig egy laptopon el tudná érni az adatokat, az adott találkozóra pedig létrehozni egy Excel file-t, amiben lehetne huzigálni az strigulákat. :P Persze az egészet meg lehetne adatbázissal csinálni, de az már végképp az ágyúval verébre tipikus esete lenne.
Nyilván nem tömegekrõl van szó, tehát felesleges az egész elektronikus nyilvántartás, azonban van egy nagy elõnye: a szervezõk között könnyebben továbbítódik az információ (napról-napra, évrõl-évre), így nem kell neveket, arcokat, rendszámokat, fürdõnadrágmintázatokat memorizálni, majd ezen információtömeget szájhagyomány útján továbbítani.
Még valami. Van ugyebár a bejárattól balra esõ füves rész. Régebben, azt hiszem, itt lehetett mindenfélét csinálni, bár mintha azt írtad volna egyszer, hogy oda már tilos a behajtás / felhajtás, a kemping által. Ha mégis rendelkezésre állna és nincs felázva (ráhajtással hónapokra tönkremegy a füvesítés), ki lehetne jelölni "halálzónának", melynek területén mindenki saját felelõsségre tartózkodik (tudatosítani!). Persze itt sem szabadna mindent és mindenkor csinálni, de alkalmas lehet a sörösdoboz nyitójának letörésétõl frusztrálttá vált klubtagoknak feszültséglevezetésre. Itt bárki többé-kevésbé szabadon fõtengelyesre vághatja a gépét, eltörheti féltengelycsuklóját, egészen addig, amíg nem túl zajosan, veszélyesen teszi azt. Az elõbbiek mondjuk rossz példák. :) [i](Módosította Spityu 2012.02.29. 15:50-kor)[/i]
örülök hogy tagjaink foglalkoznak az üggyel, és nem a rendbontók pártján áll senki. Gyakorlatilag regisztráláskor minden adatot megad a résztvevõ. Ezzel nem is volt baj. Feketelistát rendszám szerint, bárhogy adat-, meg személyiségi jogi, meg Straßburgi emberi jogi :-) stb, alapon nem tehetünk közzé, meg nem is szükséges. Igazad van abban is hogy most szakadt el a cérna, de végleg. Azt akarjuk hogy már mostantól híre menjen hogy vége a másokat zavaró, és veszélyeztetõ dajdajnak, és emiatt akik csak így tudnak kikapcsolódni, azok jóelõre behányjanak: boááá, itt nem lehet dídzséjezni, meg bequrva kocsikázni keresztüátmindenfelé ahova akarok? Hámienmáez, ez sz.r, ide nem gyüvünk! Ennyi.
Ezzel gyakorlatilag kihúztuk a méregfogát a dolognak. Ha még ezek után akad vállalkozó ilyen dolgokra, akkor a külön biztonsági rendezõgárda kiköltözteti a közterületre. Ha részegen kocsizik, akkor a jó elõre élesített helyi rendõrök érkeztéig megakadályozhatja ezt, és akár a jogsi is ugrik.
Szóval rendszámot, minden adatot tudunk ugyan mindenkirõl, de ezek használata nélkül is rendet tudunk majd tartani.
Az hogy így nyugodtabb lesz a találkozó? Na bumm, biztos marad elég tag, aki így is tud szórakozni. Sõt.
A külön TWK biztonsági csapattal egyeztettem, úgy néz ki hogy össze is állt. Láttak már eseteket, oldottak már meg nagyobb fajsúlyú gondokat, szívesen vállalják a feladatot. Nem szakszerûtlen biztóõr fajtából valók, normálisan fognak még azokhoz is közelíteni elõször, akik nem normálisak. Kérnek, figyelmeztetnek, nem fenyegetõznek majd. Egyvalamit nem lesz érdemes majd, nekik ugrani.
Pont ma olvasgattam a 2010-es alsóörsi találkozó tájékoztatóját (arra az A4-es félbehajtott nyomtatványra gondolok), már abban is le van írva, hogy a rendbontás szankcionálva lesz, a renitens személyek pedig eltávolításra kerülnek. Gondolom, tavalyig még tartott az a bizonyos cérna, a jövõben ténylegesen be is kellene tartani a fent idézetteket, úgy szerintem 100%-os nyugalom lesz. Ellenkezõ esetben 100%-os káosz.
Szóval nem kell szégyellni a deviánsok kiszûrését, kiiktatását. Kellene egy el nem évülõ és egy aktuális fekete listát is vezetni. Utóbbira az adott találkozón figyelmeztetett csoportért FELELÕS rendszám és tulajdonos kerüljön fel. Egyetlen esély mindenkinek jár, azt mondom. Amennyiben már fent van a listán, vagyis okozott már rendbontást az illetõ (vagy társasága), nincs több esély -> irány haza. Az így kiiktatott személy felkerül az el nem évülõ listára, amit szimplán elõ kell venni a kapunál a találkozó kezdetén (ill. az újonnan érkezõk beléptetésénél). Amennyiben az illetõ személy szerepel rajta, szépen hazaküldeni (akár 300km-re, ha onnan jött). (esetleg eltekinteni a fekete listán való szereplésétõl, de automatikusan 1 strigulával indul a nyaralása.)
Megjegyezném, hogy az aktuális listát nem úgy kell elkészíteni, hogy odamegyünk a zajforráshoz és megkérdezzük: hogy hívnak? Hanem beléptetéskor következetesen regisztrálni kell a rendszámot, tulajdonos (vagy sofõr stb.) nevét. Így késõbb csak strigulázni kell.
Nyilván vannak nem helyhez kötött rendbontások is, de azt gondolom a fenti megoldással elég szép eredményt lehetne elérni. Persze mindezt elõre tudatosítani a hírlevélben.
Ki lehetne szûrni a kemping területén száguldozókat, hiszen csak egy rendszámot kell leolvasni.
Beléptetéskor nyilván figyelemmel kell arra lenni, hogy egy autó az idõk folyamán gazdát is cserélhet, de azt gondolom, ez nem olyan nehéz feladat.
Örömmel olvastam az alsóörsi találkozóhoz kötõdõ új intézkedési terveket! Eddig személyesen egyszer sem voltam jelen, pont amiatt, amiket mások meséltek. Emiatt idén sem terveztem, hogy Alsóörsre elmegyek, de így már változott némileg a véleményem. Elõre is jó munkát kívánok!
Csak akkor ha az az egyesület egy bejegyzett klub, és együttmûködési szerzõdést kötött a mi egyesületünkkel legalább az elõzõ évben. Tehát minden egyesület tagságára nem érvényes ez.
Úgy emlékszem, hogy abban az esetben, ha az ember egy másik klub tagja, akkor csak 1000Ft-os tagsági díjat kell, hogy fizessen. Ez tényleg így van, vagy rosszul emlékszem? Elõre is köszönöm a választ!
Szuper már nagyon várom mert nekem ez van legközelebb s elszeretnék rá menni nagyon :) Poén már csak az lenne ha májusba pont azon a napon lenne mikor a szülinapom van :$ :)) Akkor hatalmas bulit csapnék ott :D
az van, hogy már tavaly év közepén is utángyárit vittem ki, mert a gyári mindenhol elfogyott. Ezért tudom hogy nincs már kint, csak az. Elfekvõk után kell kutatni, bár sok esélyt nem látok.
Szerintem a kolléga azért kérdezte, hogy németbõl tudsz-e hozni a (ha jól tudom) havonta esedékes beszerzõkörútról, mert tudtommal az itthon kapható utángyári [s]egy nagy határ szar[/s] minõsége hagy némi kívánnivalót maga után, és a trabantwelten valószínûleg nem a magyar-kínai félét árulják. Ha viszont ott is hasonló minõségû a kínálat, akkor nem szóltam.:D;)
a jó kis gyári, eredeti lengõkar gumipogik elfogytak a nagykerbõl, és sajna talán mindenhonnan itthonról. ("elfekvõben" véletlenek lehetnek azért)
Csak hazai gyártmányú (vagyis hazai forgalmazású kínai) kapható már. Nem olyan jó mint a gyári, de csak ez van, és nem drága. Ebbõl tudunk itthonról is szerezni.
Ha jók az információim, Te szoktál menni Németországba alkatrész beszerzés céljából, vagy valami ilyesmi...? Ha igen, kérésem lenne. 2T Trabanthoz -1989 04 havi- kellene nekem, mégpedig olyan hogy: lengõkar gumipogácsák. Mennyibe kerülne ez, és hogyan jutna el hozzám?!
Útbaesik, mert eleve Miskolcról indulok 17-én "gyûlni". Így természetesen pénzedbe sem kerül a fuvar. Max. nem a Megane-nal, hanem az egyik kisbusszal tolom. Holnap beszéljük le telefonon a részleteket.
vettem Tiszaújvárosban egy MZ ES 150 Trophy-t, mert valamiért mostanában rágerjedtem:-)
Valaki tud-é olyan valakit aki Tiszaújváros irányából (felõl-át-felé) el tudja hozni kisbusszal ha épp Budapest felé van útja, némi kis pénzért cserében?