Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!
Regisztráció új felhasználóknak
Regisztrációs feltételek
A regisztráció befejezésével elfogadod azt, hogy az adataid adatbázisban tároljuk.
Neved és beceneved elérhető lesz bárki számára, E-mail címed csak regisztrált tagok számára, a többi adatod pedig bizalmasan kezeljük.
A kedvezmenyesbiztositas.hu-n van minden info. Azt olvasgasd, majd hívd az irodavezetőt. Vagy írj neki a trabantklub kukac invitelponthu-ra.
A biztosításokat nem én intézem, ilyen ügyben mindíg, és mindenki hívja a Klub irodát!
Ez a topic most megáll, mert minden infó megtalálható már a kedvezmenyesbiztositas.hu-n! Csak azt a célt szolgálja még egy ideig a megfelelő oldalra terelje az érdeklődőket. A főoldalon /trabantklub.hu/ található egy link az említett oldalra, de itt a fórumos oldalon nem. Addíg amíg Prokee nem tesz ide is egy linket erről a fontos infóról, addíg marad eme utolsó hozzászólásom tájékoztatónak!
Kérek mindenkit, hogy ide többet ne írjon, hanem látogasson fel a fenti oldalra, és vegye fel a kapcsolatot az irodával.
Sziasztok! Van egy 2T és egy 4T Trabim. A 2009-es évre szeretnék hobby járműs kötelezőt kötni rájuk. Mindkettő rendkívül megkímélt, gyári állapotban lévő autó, tényleg csak hobby-ból és Trabant-mániából tartom őket. A 2T-ben 29 ekm, a 4T-ben 52ekm van. Az egyik a faterom nevén van. Érdeklődnék, hogy trudok e rájuk TWK-s kötelezőt kötni? Mi a teendőm? Ja és lehet, hogy lenne egy Simsonom is. Köszi a választ. Üdv, István
Üdv, nekem a nevemen van 1 db Trabi 2T, 1 db Trabi 4T, 6 db MZ, 2 db Opel Astra. Arról érdeklődöm, hogy ha a fiatalabb Astrát az Alliazhoz átviszem év végén, akkor az összes többi, beleértve a régebbi (7 éves) Astrát, mehet-e a hobbijármű biztosításba? További kérdésem, hogy a két Trabi jelenleg és még nem tudni meddig bakon áll és nem is túl szépek, készülhet-e így fénykép az igazoláshoz, vagy előbb rendbe kéne tenni őket? Kösz.
Lenne egy keresztkérdésem: Mi esély van arra, hogy az egyik kocsim (bónus-manus B2fokozatba voltam már a MÁV-nál), és most a teljes összeget fizettem a biztosítás megkötésekor. Mikor kaphatom a meg a különbözetett?majd jövő januárba?
Kb egy hete érdeklődtem telefonon a fórum hasábjain fellelt 20-as számon egy kedves női hangtól, hogyan lehetne belőlem (elhasalt MÁV-osból) biztosított. Minden instrukciót követve elküldtem a képeket a vasról (kék,"89-es Ford Escort), meg a fénymásolatokat a megadott e-mail címre, de azóta semmi.
Nos a nyavalyás MÁV bezárását a találkozóink előtti pár napban jelentették be.
Erre persze napi 100 ember esett be, hogy jajjajjaj!
Mi akkor pakoltunk össze, és bontottuk le a gépeket, amik mentek le Örsre a kihelyezett klubirodában. Még lent is kötött a Csilla álló nap.
Szóval ez nem várt futam volt, és most vagy 3 hét késésben vagyunk.
Fel is kell vennünk 3 hétre egy kisegítő adminisztrátort, mert belebolondulunk.
Igyekeznünk kéne, mert be kell számolni AÖ-ről, Akaliról. Kellene felkészülnünk az őszi talira lassan.
Remélem több ilyen linkóci biztosító nem dől be, mert lehetetlen egy ilyen rohamra készülni. A sajtó is alávágott az ügynek, mert valójában aug 15-től szept 15-ig határozták meg az ügyfeleknek az átkötési időszakot. Ez mindíg 1 hónap. Az emberek epromjába meg úgy égették be hogy aug 15-ig. Letettünk róla hogy küzdjünk a tévinfóval.
Szia Gábor! Nekem is a biztosítással kapcsolatban lenne kérdésem. Én is közútálatnak örvendő MÁV-os voltam a Trabimmal. (Az autót idén Akaliban láttad, és ajánlottad a hobbijármű kategóroiájú kötelező biztit) Múlt csütörtökön mailben és postán is feladtam a Klub nevére a szükséges dokumentumokat a KKGF-hez. Tudnátok-e egy visszaigazoló mailt küldeni, hogy él a biztosításom, mert így nem akarom használni az autót, pedig nagyon szeretném... Tudom hogy Alsóörs, meg szegény Csilla, de jó volna. Köszi: Gergő
ps. Csillának jobbulást... [i](Módosította hogeri 2008.08.21. 21:40-kor)[/i]
A nagy papír, egy Allianz ajánlat, szerződésszámmal. Rajta van a beszedett díj, a kockázatviselés kezdete. Az igazolást ez bőven helyettesíti. Be kell diktálni a lap tetejéről a szerzszámot, és kész. Ez már alkalmas mindenre. A kis igazolást 15 nap után küldi a biztosító megbízásából a Klub. Akkor azt kell a forgalmiba tenni, ajánlatot meg otthon őrizni. De azt is szokták hordani magukkal sokan, hogy biztos legyen. Az iroda kedden nyit, mert betegácsiban van a Csilla. A balatoni, tíznapos Talin bekapott valami vírust.
hello! írtam emailt, de még nem kaptam választ, alsóörsön elintéztük a biztosítást Csillával, de nincs számlám a befizetésről, csak a nagy papírom, viszont holnap műszakizik az autó. Kérdésem hogy kapok-e egy pótszámlát vagy ha telefonon utánaérdeklődnek az adataim alapján, bizonyítható hogy befizettem? mert a szerelőm szerint, aki viszi vizsgáztatni mindenképp kell egy számla vagy nyugta.
Oké! Pár keresztkérdés: A KKGF éves díjat(egész díjat)kell befizetni erre a maradék pár hónapra 5eHUF? két kocsim van akkor az első alkalommal az adim díj:2e HUF A díjtábla csak A0-ás.Hogy számoljam ki hogy én a B2-re mennyit fizessek? (bár a másik kocsim A0-ás). Mennyit fizessek be egy negyedévet? Elsőkörre ennyi lenne a kérdésem, a többi úgy néz ki hogy tiszta dolog(fényképek a kocsiról,fénymásolatok..)
"2008-es egyesületi tagsági jogviszony igazolása"->elég ha mellékelem a 3.negyedéves csekket?Mert a kötvény kétséges hogy kaptam-e olyat...
Megszűnik, és szept 15-ig át kell igazolni. Ja, és csak akkor lehet átkötni, ha ott /a MÁV-nál/ befizette a tag a harmadik negyedévet, és ezt a kötvénye mellett igazolni is tudja. Aki nem, az addig nem szerződhet.
Az adósság a menedzsment műve, no meg akik óccsón akartak kötni, és l.sz.rták hogy ebből gáz lehet. Ha a ruppós tagok befizettek volna 30 ezret, akkor most meglenne évvégéig a biztójuk. Ők, és képviselőik úgy nyilatkoztak, hogy ők óccsóságé jöttek iden nem pótdíjbefizetésért. Most hogy nem kell senkinek, lehet fizetni máshol ugyanennyit, vagy többet. Így lessz az óccsóbó kevésbénemigenóccsó! Sőt, a nemlétező biztosítóból nehéz lesz kisajtolni a kártörténetit, úgyhogy A/0, vagy akár M/4-ben kell fizetniük év végéig. Vagy amíg nincs meg az áhított dokumentum. Na, az lesz a gigadrága.
A Klub által üzemeltetett kedvezményes biztosítási rendszer, szerencsére nem ócsó, hanem egy az egyesület által elért csoportos kedvezmény, egy nagy biztosítónál /Allianz/, egy speciális, zárt és ellenőrzött kedvezményezetti kör részére.
A partnerünk sem kívánja átvenni évközben az innen érkezőket, hiszen ők egy ócsót kerestek, nem egy speciálisat. A moráljuk is inkább az ócsónódjukmeghez közelít, mint a hobbista vagyok, vigyázok rá, és a kedvezményemre érzéshez, állítják a biztosítónál. Az év végén megvizsgálhatjuk a járműveket és a tulajok használati szokásait, de az csak a következő évtől jelent biztosítást.
Az biztos, hogy az ilyen, és ehhez hasonló biztosítóktól érkező ügyfelek nem örvendenek népszerűségnek a nagyobb biztosítók körében. Azért nem kellenek nekik, mert az ócsított megoldásokat kedvelők morálja, és különösen becsült fizetőképessége (hajlandósága más konstrukciók igénybevételére) nullával egyenlő szinten van a szemükben! Ezt bizonyították képviselőik, amikor a nagy bajban elutasították a pótdíjfizetést, amivel éppenhogy olcsóbban jöttek volna ki, mint egy évközi biztosítóváltással. Vagy azt gondolták hogy átveszik őket ingyen? Egy frászt, mint feljebb írtam, soktízezerért!!!
Viszont a menedzsment üdvözletét küldi ügyfeleinek- a Seychelle Szigetekről, egy hotelmedence pool-bárjában koktélt szopogatva
Ma hallottam a rádióba, hogy a máv biztosító nem kellett senkinek / ma járt le valami határidő a vétellel kapcsolatban/. Nem vállalta át senki a adósságot!
Én is ugyanezt szeretném megjátszani majd év vége felé(hamarabb nem hinném hogy átlehet majd menni,ha csak valami új törvény nem születik ). csak én 2db kocsival.Remélem zökkenő mentes lesz a váltás.
Jog szerint nem vehetünk át. A haldoklás egy állapot ugyan, de a MABISZ még nem monda ki hogy MEG IS HALT! Ergo él. Év végéig sztem mindenképp. Ha kimondják hogy kampec, akkor is év végéig gondnokság alatt valaki kezelni fogja. Ügyfél biztosítatlanul nem fog maradni önhibáján kívül. Arról a MABISZ gondoskodik!
Az év végén meg átveszi valaki a koncot. Már marakodnak a címlistáért. Aztán azt fel lehet mondani, ha nem tetszik az ajánlatuk.
MÁV biztosítónál vagyok... Szeretnék átjönni a HOBBY kategóriába az 1.1es Trabimmal. Na most elvileg ez csak év végén lehetséges! De hallottam olyanról, hogy volt egy emberke aki simán átment a MÁVtól egy másik biztosítóhoz, mivel a cég haldoklik!
Megtehetem-e, hogy átjövök most, mivel kiszámíthatatlan, hogy mikor történik valami. És így nem biztosítás, a biztosítás!
Ha a Barkas szép megkímélt állapotú, akkor szerintem belefér, mert ez nem veterán, hanem nosztalgia és hobbijármű. És mivel köbcentire is nagyobb, ezért arra érdemes olcsóbbat kötni. Szerintem, de ezt a Gábor biztos jobban tudja.
Hali A kérdésem majdnem mondhatni szabványosnak. Van egy 1.1 es Tarbant a nevemen. És szeretnék egy 8 személyes Barkast venni. Természetesen második autónak. A Barkas hivatalosan átépített 1.6 D. Hogyan lehet megoldani hogy minél kevesebbet fizessek utána, és meyliket célszerű második autónak "felvenni". Gondolom a dízel miatt eleve esik a veterán kategóriából, meg az évjárat sem annyi még.
Egy barátom mondta hogy itt kédezzek. Hoztam be egy 22 éves Bmw e30 cabriot és szeretnék rá hobbi autó biztosítást kötni. Tudtok ebben segíteni? Mi a feltétele ennek?
Váltani csak évfordulón lehet. Ha most veszed akkor jöhet. Elbíráljuk a gépet, és megbeszéljük! Addig is látogass fel a kedvezmenyesbiztositas.hu-ra. A MOTE-tagságod a két egyesület között létrejött megállapodás értelmében természetesen figyelembe lesz véve a kötéskor. Hívd majd az irodát: nullahathúsz-461 05 56
Én kifejezetten hobbiautónak szeretném használni amit csak akkor hoznék ki a garázsból ha valamilyen tuningtalálkozó vagy klubbtalálkozó lenne!Esetleg szép nyári napokon meghajtani egy kicsit!!Második autó lenne!Nem melós autó.Szépen rendberakinám saját izlésemnek megfelelően átalakítanám!vagy ha csak úgy kapom meg a biztosítást akkor teljesen gyári állapotban maradna! És ezek a szemlék hogy működnek??Gondolom évente kell küldeni képet az autó állapotáról! örülnék neki ha sikerülne megkötni ezt a biztosítást!És a másik melós autónak is az allianznál kell lennie??Egyenlőre az OTP garanciánál van! Előre is köszi!
Hát a GSI Astra hobbiautónak kicsit dúrva szerintem. Mondjuk lehet, hogy neked hobbi célra kell, de alapból az egész más kategória. Nosztalgia és hobbijármű! Ez azt jelenti, hogy öreg de még nem veteránkorú jó műszaki és szép esztétikai állapotú járművek, amiket alkalmanként, találkozókra meg szép napos időben használnak. (Nem melóskocsi meg nem utcai versenyautó.) Vagy esetleg csilli-villi veterenkorú szép öreg jármű, ami azonban veterán minősítést nem kapott valamiért. Szóval féltveőrzött szép járgány, amit hobbiból, nosztalgiábol használ az ember. A GSI Astra legfeljebb annak nosztalgia, aki annak ideén versenyzett vele a Hungaroringen. Vegyél inkább egy zsír állapotú kocka Kadet GTE-t, az még belefér ebbe a kategóriába. És igen be is kell mutatni az autót, vagy fényképeket kell bekűldeni róla, hogy elbírálják, hogy megfelel-e az előírásoknak.
Sziasztok!! Olyan kérdésem lenne hogy egy astra GSi-t szeretnék venni és lehet e azt hobbiautós biztositással üzemeltetni!Úgy tudom hogy a MOTE Opel klub is csatlakozott hozzátok!Azt szeretném kérdezni hogy ha ott is ugyanúgy fizetem a tagdijat lehet e igényelnem hobbiautós bztositást!! A hobbiautó mit takar??meg van szabva h évente mennyit mehetek vele vagy szemlére kell járni? Előre is köszi!
Hát ha valakinek van egy gyári, jó állapotú, de még viszonylag fiatal trabantja, és van száraz hely ahol tárolni tudja sok évig, meg türelme is van bőven, akkor az lesz az ideális veterán autó. 20 év múlva előtolja, leporolja, és a csodájára fognak járni, hogy milyen zsír meg milyen eredeti. Sokszor lehet hallani hasonló mesébe illő történeteket, hogy valamikor valaki "C"-vágányra állított egy járgányt, ami akkor még egyáltalán nem számított különlegességnek, és utána 20-30 év múlva bukkant rá valami szerencsés gyüjtő, az akkorra még eredeti állapotú, de már igen csak veterán korú járgányra.
szevasz!szerintem egy 89trabinal még sok idő kell mire veterán lessz(én inkább néznék egy 500as trabit a helyedben,nekem is van egy 62es).a donort ki lehet vonatni a forgalomból végleg,20ért adnak bontási igazolást!
Sziasztok! Asszem inkább ide kellett volna írnom nem a veterán Topic-ba. Bocs! Meg ha mégsem ide azért is BOCS!
SOS!!! főleg a 2. a SÜRGŐS!!!
Egy merészet gondoltam pár éve, és ez most talán még közelebb van. Vagy nem???
1. Van egy igazi családi 601-ünk ami bár garázsban állt és a motor már több felújítottat és utángyártottat is tartalmaz, és sok kilóméteres, mégis a miénk. Nem engedtem Szülőknak annó, hogy beszámítassák, mert első tulajok. VETERÁNOSÍTANI SZERETNÉM. Gondoltam kivonatom lezsirozom, bakra fel, majd 9 év múlva mehet a veteránosítás, addig egy jó kis donorból mindenből eredetit teszek bele. Aztán jött az első pofon: CSak ha ideiglenesen vonatom ki. (FÉL évente) Megtörtént, De tényleg nincs más?
2. Most úgy néz ki lenne egy donor, de nincs szívem feláldozni, mert túl egyben van (40e km-es garázsos. Idős pártól.) NAGGYON ZSIR!!! Nem tom mit tegyek....
Ha megveszem tőlük, átiratom, csomó lóvé, fenntartani úgysem tudnám. Nem tudom kivonatni velük és úgy megvenni tőlük? Hogy aztán majd, ha eléri a Veterán kort visszahelyeztessem? Vagy ilyet tényleg nem lehet?
Ki tud nekem ebben gyorsan segíteni??? A napokban meg kéne vennem a "DONORT".
ABalu-nak üzenem: Lehet, hogy nincs is annyira messze? (A családink 89-es a "donor" 90-es Jó hülye vagyok mi?
hy! hozzád irányítottak! szeretném megtudni hogy honnan tudnék fehér irányjelzőbúrát,és hátsó lámpabúrát szerezni! a környék autósoltjaiban nincs,és még csak rendelni sem tudnak! örülnék ha tudnál valami megoldást ajánlani! előre is köszi!! csá
Szia. Tőled is, és mindenkitől azt kérném, hogy a klub ezzel foglalkozó ügyintézőjét, Csillát keresd ezzel, és bármilyen egyéb adminisztratív jellegű kérdéssel.
Tel: 06-20 461-05-56, vagy neki címzett emailban a trabantklub kukac invitel pont hu-n