Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!
Regisztráció új felhasználóknak
Regisztrációs feltételek
A regisztráció befejezésével elfogadod azt, hogy az adataid adatbázisban tároljuk.
Neved és beceneved elérhető lesz bárki számára, E-mail címed csak regisztrált tagok számára, a többi adatod pedig bizalmasan kezeljük.
Vonóhorog felszerelés témában kérném a segítségedet. Ma bontotam egy Trabit, amin volt vonóhorog, aztán gondoltam ha már van, fel kéne tenni az egyémre és levizsgáztatni úgy, még egyszer jól jöhet. Na most ugye tudtommal ezt csak úgy lehet, hogy vinni kell valami igazolást a vizsgára, hogy "szakműhely" szerelte be, ennek pedig igen borsos ára van...Kérdésem az lenne, hogy nem-e tudsz szerezni valahonnan ilyen igazolást viszonylag olcsón, a beépítést pedig elvégezném én itthon (elvégre is nem nagy művészet). Előre is köszi a választ, üdv
Az orrot tavasszal helyreállítom, kap egy mocit, és pöröghet tovább.
Az alsóörsi tali 4 naposra bővítésének lehetősége: úgy kalkuláltam, hogy 50-60 autóval már gazdaságos, és esélyes a csütörtöki nyitás. A kapusok, és az egyéb rezsi miatt ez volt egy alsó határszám. A szavazás során már úgy tűnik hogy rendesen rákarcoltak a limitre a honlaplakók. Az a kérdés, hogy mennyire gondolták komolyan! A webmájsztróval egyeztetek, hogy regiszráljanak minden kötelezettség nélkül persze, a csütörtököt mondók valahol mégegyszer. Ha ez bejön, csütörtök reggel 10.00-tól beizzít az alsóörsi Megabuli!
És az mikor dől el hogy TWK vesz-e egyet? Mert akkor lehet hogy megvárnám mert már kb. fél éve nincs zékám de még nem találtak meg, jó nem is nagyon használtam csak most rászántam magam.
Meg kell kérdeznem, mert elfelejtettem hogy pontosan mennyit mondott. De kb. 30.000 ft a komplett cucc, első dobbal, kattal, hosszúcsővel, védőpajzzsal, hátsóval. A dobok eltérnek a normáltól, direkt erre lettek fejleszve. De inkább hívjátok, mert pontosat ő tud mondani. Gondolkodom hogy a TWK vesz egyet, és kölcsönvehetik vizsgára a tagok majd. Rohadjanak meg!!
Katalizátort, ill rendszert vásárolhatsz Mennich Istvánnál. Telefon:06-20-545-14-10. Hivatkozz a Klubunkra. Ő komplett rendszert ad. Csak katalizátor beépítésénél nem lehet zöldkártyára menni azonnal, mert a régi hátsó dobban lerakódott olaj hetekig is ott szuttyog még. Fel-fel szabaduló részecskék, meg-meggyulladó olaj szinte soha nem tisztul ki rendesen egy hagyományosan használt rendszerből. Ne felejts el nagyon jó minőségű rész-, vagy full syn olajat is használni hozzá. Sajna ez is egy monolit rendszerű katalizátor, érdemes a zöldkártya és a vizsga alkalmával fellógatni csak a rendszert!
Miért, te akarod szétlőni a fejét lefűrészelt csövű UZI-val? Tudod mit, csináld. Már úgyis unom a piszkos munkákat! De figyelmeztetlek, Kalocsán reszelve adják a répát!
Köszönöm a válaszokat akkor igy marad retronakkimondottan gondolkodom a 6volton hagyáson is csak az akksi probléma az amit nemtudok megoldani épp a napokban szereztem be első hátsó régi teljesen fém ívelt lökösöket nagyon tetszenek
Gábor, okt. 19 van, ideje volna nekiülni a már megbeszélt biztosítás-info átdolgozásának )))))) ...mert a munka nemesíííít ! (Bob és Bobek, csehszlovák rajzfilm, ~1985)
Asszem felcsörgöm a Szoboszlai Urat. A találgatásnál jobb. Aztán utánanézünk hogy melyik közlönyben van erről a határidőről, meg zékáról szó, kimásoljuk, és az orruk alá dörgöljük aszt izélődjenek meg!
Nálam lehet kötni, évfordulóra lehet átvinni, nov 01 től. Meg kell néznem a gépet, és ha szép nosztalgia jellegű autó, akkor felmondhatod a régit nov 1 és nov 30 között, és átkötöm neked. Kábé 4000 az éves díj, 1000 a rendszerbelépési díj és 3500 a TWK tagdíj. Tehát, 9000 ft alatt számolhatsz, a TWK tagdíjjal együtt.
Na, akkor pletykálkodjunk még 1 kicsit. Témába vág!
Szóval, kedden 18-án lejárt a zöldkártya kedvenc 353W-mről. Még azzal semmi gond se volt, pikk-pakk megcsinálták kenyéradó gazdám diagnosztikai műhelyében. 0.3% alapjárati CO/2300 CH, 0.7% emelt alapjárati CO/2500 CH, tehát mondhatni, hogy életképes a gép a későbbi évekre is. DE! A fizetésnél a kasszás hölgy jóindulatúan szólt, hogy "... Attila, jövő novemberben már katalizátorral hozza a kocsit vizsgára, mert nem fogja 2 évre megkapni a műszakit!". Hüledeztem, mondván, hogy: "... 2008 januártól kell!", "Na igen, de maga 2 év műszakit kellene, hogy kapjon, 2008 novemberig, és abban benne van a katalizátor-felszerelés határideje, tehát CSAK akkor kap 24 hónap műszakit, ha ...", "De hát adják meg 2 évre, a műszaki, meg a zöldkártya 2 külön dolog! 1 év zöldkártyát kapok jövő évebn vizsgán, majd szereltetek katalizátort 2007 novemberében, úgyis lejár addigra a 2006-os zöldkártya.", "De annó az Ifákkal is ezt kellett tennünk, amelyikben nem volt tachográf, nem kapott 2 év műszakit, csak a felszerelés határidejéig..." Kellemesen elvitatkoztunk pár percig, aztán fizettem, és elgurultam.
Olvastam a mai napokban, hogy a 25 évnél idősebb trabira lehet kérni kedvezményes biztosítást. Azt szeretném kérdezni, hogy ezt hol lehet kérni és megvalósítani valamint milyen papírok kellenek hozzá?
Ki kell fúrni egy plusz lukat, és ki kell vágni egy kábé 2 centit a lemezből. Az ajtókárpit egy fém betéttel volt szerelve a kilincsnyílás körül a régi húzós karos változathoz. Az új tipusnál nagyobb volt ez a nyílás, fémbetét nélkül. Ha eredeti, régi tip a kárpit, akkor ki kell műteni a betétkét. A lemez vágásánál vigyázni kell, mert a túlvágás meggyengíti a lemezt, és hajlongani fog a kilincs. Jó ez a Vatera! Ilyen cuccok nálam hegyekben állnak, a feléért sem viszik el. Ott meg csillogó szemekkel nyomkodnak rá a delikvensek
hali! egy kérdés: ez a kilincs beszerelhető különösebb átalakitás nélkül a régi huzos kar helyére? help!https://www.vatera.hu/item/view/real.php?cod=3915472
Megjöttünk Hollandiából. Mind a 4 Trabi hibamentesen muzsikált. 80 körül téptünk 3 napig velük. Bezabáltak vagy 4.5 5 lityi naftát százra. A szinti Midland olajok nagyon megleptek, semmi de semmi füst nem jött ki a kocsikból még hegymenetben sem. A Hollandok most nagyon boldogok, hogy 4 Trabival büszkélkedhetnek. Írunk képes cikket is az útról, a hírekbe.
Roadhog! Szóltam a prokeenak, be leszel írva. Bocsesz! Mindenki szóljon aki tag és hibádzik a listából, azonnal beengedélyeztetem. Az átmenet során lesz 1 2 hiba, de manuálisan azonnal korrigálom.
Ejnye bejnye offolós, beszélgetős tagocskák. asszem tudjátok hogy egy feldobott kérdésre én kell hogy válaszoljak, aztán jöhet az újabb. Ha én éppen lassabban reagálok, vagy úton vagyok mint most voltam, addig kéretik álldogálva hagyni a topcsit. Mégha olyan unalmasnak érzitek emiatt néha ezt a topicot, akkor is.
Köszi!
U.i.: még az olyan kőkorszaki tagok, mint kedves TWK-004 is nagyon tudják húzni a pletykagépet itt. Tessék kedves szakik jó példával elöljárni!!!
ElLÁTÁSt kérek, én csak adalékot szolgáltattam a "hűde modern környezetkímélő DCTDDiCDSTMPi dízelünk van, de a kétüteműek takarodjanak az édes anyukájukba" hozzáálláshoz. Különben is: kisebbet és gyengébbet nem verünk!
Már csak poénból feszegetem a dolgot: vajon a főmufti vezetés milyen és mekkora "ösztönzést" kapott, hogy a két cég legyen a szállító az 1...2 száz autóra...? :-)
2T Wartburgot - hát még közlekedőt - már csak mutatóban látni Budapesten. Hang és illat alapján azonban azonnal felkapom a fejem körülnézni, és nem tévedek: valóban 2T wareszt látok. :-)
off topic: megvolt 25 év és 107.750 km után a hengerfejtömítés első cseréje (a fagyálló már felsült a kipuföntvény középső-felső részén). A hűtés azonnal rendbe jött. Azaz pár éve "lappangóan" hengerfejes volt a kocsi. Tehát, ha melegedik a motor, és látszólag más indok már nincs rá, akkor hf-tömítés cseréje. A szabadonfutóm meleg hajtóműnél jó, most olyan hajtóműolajat keresek, amely hideg állapotban is biztosítja a szabadonfutó működését. Javaslatod? on
Bölcs postai vezetésünk úgy gondolta 2003-ban, hogy a jól bevált VW-Mercedes autóparkunkat kicsit fel kéne frissíteni. Vásároltak hát remek FIAT Dobló 1.9 JTD-ket (BOÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ...!), meg Ford Transit Connect 1.8 TDCi-ket. Hadd ne írjam le annak a solymári lakos főmuftinknak a nevét, aki vélhetően intézte, hogy a Ford Solymár szállíthassa az első 1-2 száz autót ... Múlt hónapban a rendőrség útszéli ellenőrzés közben megmért egy Fordot: lekaparták az 1 éves autónkról a zöldkártya-matricát!!! Füstölt a 15 hónapos, 40 ezret futott dízelautó... Vihettem a Mozaik utcába, szigorított ZK-vizsgálatra, mosogathattam a rendszámot, hogy feltehessék rá ott az új matricát, elböktem fél napot (na jó, munkaidőben, de a hivatalos munkám addig állt!), és mindezt egyetlen elkoszolódott EGR (kipuffgáz-visszavezető) szelep miatt! A többin majd most szépen sorjában kijön: már most legalább 3-4 autóról tudok, amelyből dől a korom. Korszerű dízel, mai technika, újszerű autó ... és a kétütemű a mobil tüdőrák-gyár?!
IFA-Kamaz-Ikarus "szentháromság" - nemcsak ezek, hanem rengeteg dízeles, furgon méretű jármű, kisteherautó és kisbusz okádja a kormot. Vagy azért, mert nincsenek beállítva rendesen, vagy azért, mert egyszerűen kopottak. Ezeket pedig naponta használják gazdasági tevékenységet végezve velük.
A közösségi (EU-s), emisszióra vonatkozó irányelvek közül egyet sem látni, amely CH-értékre vonatkozna. Mindegyik a CO és a koromszemcse-kibocsátás korlátozásáról rendelkezik a kéntartalomról és a nitrogén-vegyületekről már nem is beszélve. Ez tükrözi legjobban a CH-probléma eltúlzott jelentőségét kis hazánkban.
Szegény Szoboszlay úr meg csak félti az állását...
A 2T motor katalizátorral való használatának eredményéről biztosan készült teljesen politikamentes szakmai jelentés vagy vizsgálati jegyzőkönyv. Ezzel lehetne igazán érvelni. Sajnos a minisztériumi változata - ha van - biztosan politikával teljesen átitatott, mert azt úgy kozmetikázzák, ahogy a felső vezetés "akarja".
2002 óta ezen rendelet -3 minisztérium közös rendelete- miatt járok érvelgetni a különböző tévékbe, rádiókba, és nyilatkozgatok újságokban. De azért kösz!
Tudod, nem lenne itt baj, ha TÉNYLEG látszana a rendcsinálási szándék. Ha a "zőccséges Merga", meg az IFA-Kamaz-Ikarus "szentháromság" nem okádná a fekete dízelfüstöt, és nem tojnák le válaszul magas ívben az illetékesek a problémát. De mi vagyunk a "Most Wanted" közellenség a 600-1000 köbcentis autóinkkal. Bent volt ma a munkahelyemen egy W50, frissen vizsgázott, majd kb. 3 hengerrel kipöfögött a telepről, az én autóm több havi emissziós értékét pár perc alatt kibocsátva. A közgyűlésen is Szoboszlay Úr csúnyán nézett rám, mikor rákérdeztem, hogy ezekkel a gépesített tömeggyilkosokkal mi lesz? Szerintem azt hitte, hogy a "szomszéd tehene" effektus működik nálam, holott csak az igazságérzetem lázadozott. Nem mérnek egyforma mércével, és ez szerintem nemcsak engem dühít.