Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!
Regisztráció új felhasználóknak
Regisztrációs feltételek
A regisztráció befejezésével elfogadod azt, hogy az adataid adatbázisban tároljuk.
Neved és beceneved elérhető lesz bárki számára, E-mail címed csak regisztrált tagok számára, a többi adatod pedig bizalmasan kezeljük.
Nálam 2T waresz műszere van benne, ahol a következőképp van: Hidegben (amikor a szívató sokáig dolgozik) világít mint a karácsonyfa, talán csak egy narancs LED nem viágít az összes közül. Ahogy melegszik, úgy halványulnak el a sárga LED-ek, de a zöldek álatlában midig világítanak, kigyorstáskor a sárgák is. 60-as (és az alatti) tempónál nem világít egy LED sem, max. néha 1-2 zöld, persze csak ha már üzemmeleg a motor. Érdekes módon üzemmeleg motornál 70-80 között világít a legtöbb LED, olyankor már 1-2 sárga is bekacsint. 90-100 között viszont nem világít egy sárga sem és 2 LED kivételével világítanak a zöldek. Úgy vettem észre, hogy 60-nál nagyobb sebességnél 90-100 között a leggazdaságosabb menni, legalábbis a fogyasztásmérő szerint. Terheltség függvényében is változik a világító LED-ek száma, megpakolva általában mindenhova rá lehet számolni +2 LED-et.
Alapjáraton, üzemmeleg motornál nem világít egy LED sem. A felmelegedési fázisban is fokozatosan csökken a világító LED-ek száma alapjáraton. Persze meg kell lökni a gázt időnként hozzá, hogy a fokozattárcsa mozdulhasson a szívatónál. Ez nálad is így van?
Annak is gondoltam. Azon filóztam rád hallgatok, és mivel gondolom te is annak használod, én a a trepni alá tenném. Ott jól nézne ki nem?
Talán ha a bekötéséről hasznáról, haszontalanságáról, picit szakmaibban is megnyilvánultál volna... Bár stilusodból kiindúlva ez nehezen menne neked!:-)
Valami komoly gondok lehetnek nálad, talán önértékelésileg, méginkább az elmédben? Reggel "korán" ennyire megerőltetni magadat, féltekéidet... komoly munka lehetett? Azért az is elég dícséretes hogy te úgy bújtál ki a lyukból hogy már mindent tudtál, mindenhez értettél?! Szánalmaslak tartalak, én IS, és valami olyasféle emberi "fajt" meghazudtóló silány példánynak, aki talán a mai napig azt hiszi, Einstein a relativitás elméletért kapott oscar díjat, mielőtt besöpörte ugyan ezért a golden glóbot is?!!! Igaz?
megértem ezek után hogy te nem szeretsz forumozni... Viszont az ellentmondást azt nem, hiszen még is ezt teszed! Most akkor hogy is van ez? A hangok miatt?:-)))
Itt nálunk az egyik motoros bolt-szervízben van elvileg egy olyan blokk ami a rossz hőértékű gyertya miatt purcant ki végleg. Én inkább a gyári előírást követném az a biztos. Lehet, hogy hidegen megy, de bemelegedve már nem tudja úgy a dolgát ellátni, mint kéne, vagy fordítva.
Nos, fatertól még pár dolgot megkérdeztem, azt mondta, hogy ezt a glicerint használják gumitisztitásra, mégpedig olyan arányban, hogy 10 littyó vízhez keversz egy deci glicerint. Nem tudom milyen kiszerelésben fosztogatják, de ha nem nagyon válik be, akkor szerintem lavórba 2-4 liter víz, és rakjál bele anyagot rendesen, és ott áztasd ki. Már ha több mint egy decit adnak :D. Lehet hogy először egy nem használt gumidarabkán próbálnám ki higítás nélkül, csak hogy mit kezd az anyaggal. Engem is szétvágna az ideg, ha megenné a gumit...
Sziasztok! A segítségeteket kérem megint! Az érdekelne, hogy tudtok-e felvilágosítást adni arról, hogy egészséges-e más típusú gyertyát tenni hőn szeretett wartburgomba. Édesapámnak megmaradtak autó eladást követően az F Astrá-nk után a kétpólúsú GM gyertyái. A hétvégén megnéztük. A menetméret és a menetemelkedés ugyanaz. Csak annyi különbség van így első szemre, hogy a GM gyertya nem olyan magas, mint a Wartburg, vagyis rövidebb. Gondolom hőértékben, illetve egy csomó másban is különbözhet, de sajnos nem értek hozzá. A kérdés tehát az lenne, hogy beletehetem-e a kocsimba az előtalált gyertyákat vagy sem? Édesapám elmondása szerint 5000km körül van bennük, szóval még javában használhatók. Válaszaitokat előre is köszönöm!!! Üdv: Atesz.
Alighanem a '88-'90-es ABU motorkódú 1.6-os II-es Golf mocija előredőlő volt. Viszont ehhez új konzol kell majd a bakhoz, mert a VW-ben máshol van a motortartó bak.
Emberek, nem tudja valaki, hogy a 80-90s években gyártott 1,6s injektoros VW mocik előredőlősek, vagy hátradőlősek voltak? Vagy netán volt mindkettő? Esetleg melyik típusban melyik? Utcai kimagyarázásnál ez fontos lehet egy rendőrrel szemben, de mondjuk műszakira ígyis-úgyis marad a mocicsere.
Nem igazán,csak nincs értelme ,hacsak nem egy izmos motort akarsz építeni.Széria motorhoz felesleges.Hiába szív kétoldalról azt úgyse tudja átpréselni a motoron.És a fogyasztást is lehet megnöveli.
Hát eléggé rángat, de ha leveszem a gázt, vagy padlót nyomok, akkor elmúlik. Tehát csak egy bizonyos, enyhe terheléskor kezd el lengeni, de hangsúlyozom, hogy csak úthibákon.
Folyékony glicerin, gyógyszertár, szerintem a legegyszerűbb pedig az, ha fogsz egy tiszta rongyot, szépen átitatod glicerinnel egy részen a rongyot, és a felszínét így kened át többször. Én így csinálnám, tekintve azt, hogy nem 5Les diszperzites vödörbe fogják adni a glicerint. Ha nem működik, akkor meg lehet lépni a drasztikusabb lavóros mókát is. Persze lehetséges, hogy máshol kapni nagyobb adagban is glicerint.
A paintet azt tudtam, a képcserét nem értettem, aztán láttam hogy nem a képfeltöltésponthu-ról jön a kép, így gondoltam a tárhelyes dologra. Nos, izzó nélkül teljesen jó a kapcsolási rajzod, de biztos bele lehet tenni valahogy az izzót, de az nem is létfontosságú. ;) (;
[justify]A hátsó (kombi) szélvédő kéderem néhol össze van vagdosva, és arra gondoltam; ki kéne cserélni. A bontóból beszereztem egyet, ami egy olyan Trabin volt, amit a tulaj igénytelenül, ecsettel festett át. A rákerült festéknyomokat finom csiszolóvászonnal eltüntettem, és most szeretném kicsit felpuhítani, mert elég keménynek tűnik. Erre a célra állítólag a glicerin a legjobb. Ennek a glicerines bevonásnak mi a menete? Be kell áztatni egy lavórba, vagy be kell kenni vele? Meg arra is kíváncsi vagyok, hogy mennyi glicerin kell hozzá, az milyen halmazállapotú (folyékony, szilárd, gél?), és hol lehet kapni. (gyógyszertárban, vegyszerboltban, barkácsáruházban?)[/justify]
Schimán.:D Tárhelyen van fent, paint, felülír...:evil::)
Szerintem viszont ez az izzó sorba kötözgetés sem egy életképes megoldás, egyrészt mert a sorba kötés miatt a "kraft" egy része elvész az izzókon, másrészt pedig ha kiég az izzó, akkor még a gomba se fogja tudni kapcsolni a ventit...
Van 1 4T trabim. Minden szép és jó de valahogy az alapjárat sose az igazi van amikor van van amikor nincs. Már legalább 2-3 karbit tettünk mindig ment vagy 2hétig de utánna megint csak a kinlódás volt, takarítjuk is. Lehet máshol van a probléma? Nagyon fontos lenne minnél hamarabb rájönnöm mert jövöhéten költöznöm kell miskolcra mert kezdődik a suli:S Bizonytalanul meg nagyon nem akarok elindulni hogy most lehet megáll vagy valami. Valamint szerintetek ha üzembiztos akkor be lehet vele vállalni egy 70 km-es távot mert annyira lakom Miskolctól???
Minden választ hozzászólást várok ja és jó lenne konyhanyelven mert annyira nem vágom ezt a témát.;)
Ha arra gondolsz, hogy a féltengelyek szögben túlságosan "törnek" egy-egy úthibánál, akkor szerintem ez lehet egy problémaforrás. A hajtáslánc színuszosan leng? Egy-két lengés, vagy sokáig beleng utána?
Tanácsot szeretnék kérni tőletek: kisebb tempónál nagyobb úthibákon erős lengésbe kezd a hajtáslánc=durva rángatás. Ez lehet a puha gumibakoktól? A rögzítések stabilak. 2T Trabiról van szó.
Lehet, hogy egyszerű gyerek vagyok, de úgy érzem nincs égető szüksége a visszajelzőnek, már ha egyre gondolunk, arra, hogy kapcsol-e a venti, vagy sem. Nem szoktam pesti dugóban araszolni, ahol a közelemben lévő 5-10 kocsitól nem hallani a sajátomat.
Ennél egyszerűbb megoldás nincs, max ha kihagyjuk az ellenőrzőlámpát. [imgw]https://titus.dumanet.hu/jocking/egyeb/hutokapcs.jpg[/imgw] A szaggatott piros vonaltól balra van az utólag beépítendő rész, jobbra a meglévő (nagy vonalakban).
Igazad van, de ha jól tudom, kb. két-három éve lett cserélve a hűtő, egy fatális, nem javítható hűtőlyukadás miatt. Persze tudom, hogy ennek nem lenne szabad hátráltatnia, de ha minden igaz egy gyári hűtő lett beszerelve, azért akarom még erőltetni, nem "hirtelen" eldobni.
Kapcsolási rajzot ilyenhez? Minek? 2 vezeték megy a hőkapcsolóra, mindegyikből húzol 1-1 szálat az utastérbe és ott meg rákötöd egy sima kapcsoló 2 lábára.;)
Tudomásom szerint az alsó zöldnek szabad égni folyamatosan. Ha neked csak a 2. ég, akkor az nem jó. Sokat szívtam a hűtéssel, nálam a hűtőcsere jelentette a megoldást. Lehet játszani a hőgombával, meg kapcsolósraalakítás, meg termosztátcsere meg mosogatás..vmivel jobb lesz, viszont nem tökéletes...ha rámhallgatsz beruházol egy új aluhűtőre jövő nyáron és hibátlan lesz a szekér.
Úgy vagyok vele, hogy a felső zöldben kapcsol a venti, és ugyanabban a tartományban tartja a hőfokot a venti, lejjebb nem hűti. Azért írom megint le, mert ma is teszteltem, mentem vele kb. 15-20 kmt és a felső zöldben volt a lámpa, de nem kapcsolt, VAGY addigra már lehűtötte egyszer, mert sokáig nem kapcsolt a kocsibeállóban. Mindegy, párszor vízzel kimosom a rencert, meg leszedem a gombáról a fehér teflon szalagot, aztán úgymarad. Ha jövő májusban zavarni fog, akkor meg bemegyek egy autósboltba, aztán megmondom a komának, hogy adjon egy 70 fokos gombát oszt kész. Ha valaki esetleg okosabb a témában, ilyen felirat volt a most beszerelt gombán: 1*Z*85. Én ebből 85 fokra gyanakszom, de lehet hogy kicsit nagyon mellélövök. A kivett gombán pedig 92-96 volt ráírva, mivel azon CSAK ez volt feltüntetve, szerintem ez biztosan a hőfok volt, ami viszont tuti túl magas.