Hali!
Nem vagyok benne biztos, de ha betelik az ideiglenes kivonástól a forgalmi, akkor újat kell csináltatni (ez biztos), az összeg 6000 (ez nem biztos). Normális, hivatalos adás-vétel esetén a törzskönyvet meg kell csináltatnia az új tulajnak (nem biztos), összege szintén 6000 (ez sem :D). Majd valaki talán kijavít, vagy megerõsít.
Veterános szempontból tényleg taszító valamilyen szinten a két számcsere, még ha hivatalos is. A motorcsere még csak-csak elmegy, de az alvázé már nem annyira (privát vélemény).
Be tudnád linkelni a hirdetést, vagy képeket a kocsiról? A legkíméletesebb megoldás szerintem az alkatrésznek való eladás bontási igazolással, akkor legalább nem lesz belõle egybõl kiskanál. Ez utóbbi igazolás legyen a vevõ gondja, adás-vételivel add el, hogy a teljesítmény adót stb. ne kelljen fizetned, ill. tudd igazolni magad, ha az új tulaj szabálysértést követne el a kocsival. Nem tudom, hogy mennyire kohószökevény, de én inkább az értékes kocsit tartanám a garázsban, ezt meg kint, okosan ponyvázva.
Fontos, ha mondjuk január 10-én eladod, akkor a teljesítmény adót neked kell fizetned arra az évre, mivel január 1-jén a te neveden volt a kocsi. Tegyük fel, hogy következõ év januárjában sem íratja át a saját nevére az új tulaj, de rendes adás-vételit kötöttetek. Nos, ebben az esetben nem tudom, hogy kinek kell fizetnie, talán ilyenkor lehet kérni a forgalomból való kitiltást? Passz. Vagy ideiglenesen kivont kocsira alapból nem kell fizetni teljesítmény adót?
Fontos, hiperpigmentáltaknak semmiképpen se add el, abból tuti szívás lesz!
Közben megtaláltam a hirdetést. Bálint árulta egy idõben az õ '72-es kombiját, neki sem sikerült eladni, pedig szinte minden megvolt hozzá, csak lakatolni kellett volna (+felújítás) és nem is volt túlárazva. Nincs pénze az embereknek.
[i](Módosította Spityu 2012.11.25. 09:00-kor)[/i]