Hali
Kiskoromban az volt az álmom, hogy egyszer legyen egy brummogós autóm
20évesen eladtam a számítógépem, és vettem egy 4T Trabantot. Kis idő múltán pedig nekiestünk átalakítani
sztem jól sikerült. Nem akartam hogy feltünő legyen, ezért a külselyét nem alakítottuk át, csak minimálisan(hátsó kerékjáratív). A lényeg a motor. Mondhatni 0km-es 1.3as injektoros motort fabrikáltunk bele
, 4leömlős 50es rendszerrel, 2,0-es vezérműtengellyel, könnyített főtengellyel és lendkerékkel, növelt kompresszióval. Emellé még társult egy keményített, ültetett futómű, és Golf II GTI hűtött tárcsafékek előre. Mivel még csak tanulom az autószerelő szakmát, sokat köszönhetek egy barátomnak akivel együtt építettük, BJ-Tuning-ként Ti is ismerhetitek.
Motortérfényezés után:
[imgw]https://img.carstyling.hu/usercars/00/03/21/78/1.jpg[/imgw]
Motor beépítés után, még karburátorosan(~60-65paripa volt):
[imgw]https://img.carstyling.hu/usercars/00/03/21/78/7.jpg[/imgw]
A nélkülözhetetlen direkt szűrő
(mellesleg ez a szívócső eladó)
[imgw]https://img.carstyling.hu/usercars/00/03/21/78/11.jpg[/imgw]
És a kedvencem
a hengerenkénti VW injektor (~80-85paripa):
[imgw]https://img.carstyling.hu/usercars/00/03/21/78/28.jpg[/imgw]
Injektorral nekem városban 7,3-8,3 között eszik haladósan, pályán 6-7, tempófüggő.
Egy kis belsőség, nekem ennyi elég, és sztem így is ízléses:
[imgw]https://img.carstyling.hu/usercars/00/03/21/78/16.jpg[/imgw]
Nyári felnikkel(1977-es 6x13as BMW Alpin szerű felni, annak vettem de nem az :/)
[imgw]https://img.carstyling.hu/usercars/00/03/21/78/30.jpg[/imgw]
Téli Bömci 5x13as lemezfelnikkel
[imgw]https://img.carstyling.hu/usercars/00/03/21/78/14.jpg[/imgw]
[i](Módosította Demo 2008.04.25. 13:01-kor)[/i]