Bejelentkezés regisztrált felhasználóknak

Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!

Regisztráció új felhasználóknak


Veterán topic

Ez itt kérem, a Veterán topic, ahol várjuk a kedves érdeklődők mindenféle ügyes-bajos kérdését... Szóval: F8, F9, P50, P60, P70, P240, öreg 601-es és Wartburg tulajok ide!

Lezárt topik

Ez a topik már nem aktív, ezért nincs lehetőség további hozzászólásokra.

4183 Huszta Tibor 2007-10-08 20:55:04  Előzmény:Prokop Gábor: 8091

Egyik sem?


Tib

4182 Prokop Gábor 2007-10-08 20:14:12  Előzmény:Lávich-Szabó Szilvia: 8090

Nem volt benne a kezem

4181 Lávich-Szabó Szilvia 2007-10-08 18:55:06  Előzmény: : 8087

Köszönöm szépen, bár nem tudom mivel érdemeltem ki, hiszen találkozókra sem járok, de ettől függetlenül nagyon jól esett.

4180 Kacsándi Szabolcs 2007-10-08 16:44:26

Akkor ez megoldódott!

4179 Ék Roland 2007-10-08 15:03:21  Előzmény:Huszta Tibor: 8086

hy
az igazság az hogy az osztásnál ebbe se lehet még bele csusztatni a papirkát ,csere is jo lesz nekem persz.

4178   2007-10-07 21:14:05

Gratulálok sylvacska-nak, aki elnyerte az egyik "Az év női Trabantosa" díjat!

4177 Huszta Tibor 2007-10-07 18:31:09  Előzmény:Kacsándi Szabolcs: 8085

szabi, ez egyértelmű...

Viccen kívül, 64-65-ben még osztás nélküli búrák voltak, amiben nem volt határoló az izzók között. Asszem, az osztásos csak 65-végén - 66 elején jöhetett be. Ha más nincs, ez oda való, tedd fel, amíg nem lesz másik. Bár ha jól emlékszem, van egy pár osztás nélküli a kincsesládámban... csere érdekel?

Tib

4176 Kacsándi Szabolcs 2007-10-07 17:18:55  Előzmény:Ék Roland: 8082

Szerintem csak azért mondja,mert neki is jó lenne ilyen.

4175 Bernáth Zoltán 2007-10-07 09:35:23  Előzmény:Ék Roland: 8082

A Bálintnak igaza van!Ne hagyd magad beugratni!

4174   2007-10-07 08:25:03  Előzmény:Ék Roland: 8082

Jajj te, hát Tibinek agyára ment a sok csicsolányom, csak szórakozik veled... Ha jól tévedek, akkor 1969 után lett kétszínű.

4173 Ék Roland 2007-10-07 07:05:46  Előzmény:Huszta Tibor: 8080

hy
akor kár is volt megvennem sajnos
és milyen kellene nekem?(kép)
[i](Módosította kezdo 2007.10.07. 09:06-kor)[/i]

4172 jocking . 2007-10-06 21:31:08

Nem tudom, ide illik-e, de ma garázstakarítás közben találtam 2 zsír új gömbfejet, és egy 4 lábú, 6 voltos relét gyári dobozban, a garancialevélbe csomagolva. Ja és német nyelvű az egész!
Hogy mik elő nem kerülnek...

4171 Huszta Tibor 2007-10-06 20:00:10  Előzmény:Ék Roland: 8079

Neeem, kezdo koma, neem...
Ilyen a "66-osra kell

Tib

4170 Ék Roland 2007-10-06 17:07:48

hy
érdeklödnék a múlt hétvégén vettem 2 db hátso burát
hogy,ilyen kellene -e a 1964 es re.
[imgw]http://www.carstyling.hu/pic/usercar/9605/26.jpg[/imgw]

[imgw]http://www.carstyling.hu/pic/usercar/9605/27.jpg?1191690671[/imgw]

IMGW!
[i](Módosította Grisa 2007.10.07. 15:10-kor)[/i]

4169 Támba Csaba 2007-10-04 11:43:05  Előzmény:Huszta Tibor: 8077

A Wartburg vonal is nagyon csábító, de nem lehet mindent egyszerre

Mellesleg épp ma hívott az egyik koma hogy egy haverja vett egy 311-es Camping-et a városban. Megyek megsasolni hamarosan

4168 Huszta Tibor 2007-10-04 11:26:27  Előzmény:Támba Csaba: 8071

Tsaby, ha szerzel nekem egy ilyen F8-ast, ami kb. hasonló állapotú, akkor neked adom a 4T-t Bár ez nem olyan sok érte, és tutira lehet vele alkudni, az ebay-en jó áron mennek... F9-est nem akarsz?

Tib

4167 Támba Csaba 2007-10-04 07:31:50  Előzmény:Molnár Bence: 8073

Ezért mondtam, hogy a P70 reülne vele, mert igencsak hasonló amúgy a kialakításuk

4166 Szabó Géza 2007-10-03 18:11:25  Előzmény:Rell Miklós: 8072

nem tudom mi de más autókban is láttam hasonló megoldást pl alfában és asszem az egy 97es autó volt.talán pontosabb gyújtás

4165 Berczeli Ferenc 2007-10-03 17:54:19  Előzmény:Huszta Tibor: 8064

Helló!
Ma néztem meg a kocsit
Az a helyzet,hogy a kasztni zsír új!!Úgy is néz ki bár 79-ben cserélték!!Az első forgalomba helyezés 1964,de csak a papírja eredeti kb.Gömbölyü lökhárítós stb..

4164 Molnár Bence 2007-10-03 16:47:13  Előzmény:Rell Miklós: 8072

wankel-motorokon is két gyertya van többnyire, lehet hogy valami olyan szupertuning-végletekighegyezett motor ez, hogy az égéstér formájához ez kell

4163 Rell Miklós 2007-10-03 16:32:35  Előzmény:Huszta Tibor: 8068

Nahát! Tényleg érdekes az a kettesével szerelt gyertya! Mondjuk ha az egyiket beköpi, akkor is ott a másik! Vagy nem kaptak már hozzá való menetű gyertyát, és hipp-hopp fúrtak egy másik lyukat a hengerfejre, olyan menettel, amihez gyertya is van!?!

4162 Támba Csaba 2007-10-03 14:23:02  Előzmény:Huszta Tibor: 8070

Ha tudsz egyet emberi áron szólj Mondjuk IFA F8 kellene...álmodik a nyomor
Egy ilyen nyitná nálam a sort a "flottában" és akkor már csak egy 4T Trabi kell a végére
[i](Módosította Tsaby 2007.10.03. 16:23-kor)[/i]

4161 Huszta Tibor 2007-10-03 14:01:02

Tsaby, akkor inkább már egy [url=http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1450172&command=ugras&screenwidth=1024]ilyet[/url]...

Tib

4160 jocking . 2007-10-03 13:50:22  Előzmény:Huszta Tibor: 8068

Hát, ha 4 gyertya van benne, akkor 4 ütemű...

4159 Huszta Tibor 2007-10-03 13:40:06  Előzmény:Támba Csaba: 8067

Nini... egyszer láttam ilyet az ebay-en, valami 80-10.000 Ft körüli összegért ment el... 5 csavaros kerék... Skoda Octavia index... Zastava hátsó lámpa... a belseje érdekes, főleg a váltókar... ha 2 hengeres, miért van ebben 4 gyertya?

[img]http://www.kepfeltoltes.hu/050804/56038679302.jpg[/img]

Tib

[i](Módosította Tiberius 2007.10.03. 15:42-kor)[/i]

4158 Támba Csaba 2007-10-03 07:58:41

Egy nem is olyan távoli rokon



[url=http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1483661&command=ugras&screenwidth=1024]Góliát[/url]

Tiberius! Egy ilyen mocival repülne a P70

4157 Támba Csaba 2007-10-03 06:40:03  Előzmény:Huszta Tibor: 8065

Nekik a családban ez volt az első széria...
[i](Módosította Tsaby 2007.10.03. 08:40-kor)[/i]

4156 Huszta Tibor 2007-10-03 06:35:29

Hmmm... Érdekes [url=http://prokee.hu/trabant/modules.php?name=hirdet&file=olvas&kat=3e40261644d91]ez[/url] a Barkas hirdetés... Azt írja a koma, hogy első szériás, pedig ha tudná. hogy ez a típus már az 1961-es AM-ben is szerepelt...


Tib

4155 Huszta Tibor 2007-10-02 22:14:24  Előzmény:Berczeli Ferenc: 8059

Feco: Annyit talán megér... Fotók vannak?

Színek: Pasztellkék, pasztellzöld, fehér, galambszürke.

Tib

4154 Berczeli Ferenc 2007-10-02 18:26:17  Előzmény:Berekméry Zoltán: 8062

Köszi az infót!

4153 Berekméry Zoltán 2007-10-02 18:14:07

Világos kék a gyári szériában nem volt.
A szin skála e három szinböl állt.

4152 Berczeli Ferenc 2007-10-02 18:12:07  Előzmény:Berekméry Zoltán: 8060

áhá!És világoskék is volt?

4151 Berekméry Zoltán 2007-10-02 17:55:14

A szinek bőőő választékban voltak.-
Citrom-és narancs sárga kéverék,
+ "liba Fo"""", ződ, és homok fehérvolt a menő.

4150 Berczeli Ferenc 2007-10-02 17:35:46

Helló!
Lenne egy pofátlan kérdésem!
Egy 1964-es 601-es trabi 20 000 ért megéri?
Ja és még egy kérdésem lenne!Milyen színekben pompáztak a trabik 64-ben???

4149 Zsikla István 2007-10-02 06:17:32  Előzmény:Basa Balázs: 8056

Köszönöm gratulációt!
Hollandiában összesen 2 trabantot láttam,mindkettő 2t, az egyik egy fehér egy udvaron állt Wijchenben, rendszám nélkül,láthatálag nem használták.A másikan Nijmegenben láttm, az extrás kivtel volt, és rendszámmal, csillivilli állapotban parkolt egy utcában.
Off
e21: a 02-es széria tényleg klasszikusabb, de a realitásoktól nem tudok elszakadni (amellé kellett volna mégegy napi használatú autó 8)) de az e21-ből szimplalámpás, 4 hengeres lett, így a 02-es sorozat "szellemi örökségét" viseli
(az e21-es típusnál volt a váltás a sor6-os motorra, és a dupla kereklámpára, ami szintén klasszikussá vált a bmw-nál azóta, a 21-ből van ilyen is, olyan is)
On
Promega

4148 Rell Miklós 2007-10-01 21:09:16

[url=http://index.hu/gal/?dir=totalcar/blogok/belsoseg/2007_09_30_ikarustata/]Némi veterán, most találtam. Bár ti biztos láttátok már... De hátha mégse...[/url]

4147 Basa Balázs 2007-10-01 07:56:18  Előzmény:Zsikla István: 8052

Szia Promega!

Gratulálunk az eljegyzéshez! Jó, hogy megvagytok!

Hollandiában is van ám Trabi Klub! Voltál náluk találkozón, vagy csak kekszet ettél?

E21-es? Miért nem egy 1602-est választottál? Az klasszikusabb és szebb szerintem….

4146 Huszta Tibor 2007-10-01 07:14:47  Előzmény:Támba Csaba: 8054

Én is annyiért vettem. Az Ebay-en is láttam ilyet, de rizikóval és postaköltséggel sokkal többre jött volna ki, ennyit meg megért nekem, már csak az unikum jellege miatt is...

Tib

4145 Támba Csaba 2007-10-01 06:14:10  Előzmény:Huszta Tibor: 8053

A múltkor Debrecenben is árult ilyet egy tag. Potom 3.000,- Ft /darab áron

4144 Huszta Tibor 2007-09-30 21:21:38

Ezt vettem a mai börzén:
[imgw]http://kepfeltoltes.hu/070930/DSCN6620_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]
[imgw]http://kepfeltoltes.hu/070930/DSCN6622_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]
...gyertyatartó...



Tib
[i](Módosította Tiberius 2007.09.30. 23:22-kor)[/i]

4143 Zsikla István 2007-09-30 14:42:04  Előzmény:Szabó Szilárd: 8051

Nagyon el vagyok tűnve,mert el vagyok havazva, meg szerintem túl sokat dolgozom, ezért munkahely változtatást tervezek. Aztán reméljük jobb lesz.
Idén dolgoztam 3 hónapot hollandiában, most oda szeretnék még pár hónapra visszamenni.
Eljegyeztem Ágit, jövő év elejére tervezzük az esküvőt.
A hétköznapi autóm már majdenem kész van (off) ami egy bmw e21 (On), így elindulhat a Trabi project.

Promega

4142 Szabó Szilárd 2007-09-28 18:54:55  Előzmény:Zsikla István: 8049

Szeva Promega koma!!!

Mi van veled mesélj!!!

4141 Huszta Tibor 2007-09-28 17:43:52  Előzmény:Zsikla István: 8049

Jé... Téged is lehet itt látni?

Tib

4140 Zsikla István 2007-09-28 07:55:48

Sziasztok!

Na újra visszataláltam hozzátok (nagysokára), és hogy ne legyok off bejelentem, hogyha minden jól sikerül, jövőre elkezdem rendbetenni a 1979-es Trabant 601 limuzinomat.
Promega

[i](Módosította promega 2007.09.28. 09:56-kor)[/i]

4139 Kacsándi Szabolcs 2007-09-26 18:20:15  Előzmény:Támba Csaba: 8047

Akkor szinte olcsón adná,kár érte.

4138 Támba Csaba 2007-09-26 11:16:34  Előzmény:Kacsándi Szabolcs: 8046

Majd meglátjuk, a tulajjal még nem sikerült beszélni Állítólag "molyos" emberke. Tehát vagy horror ár várható, vagy egyéb "nyalánkság".

Van egy öreg bácsi is akinél egy P50-es kombi lapul totál szétrohadva.Nos, Ő például egy friss műszakis, hibátlan állapotú 4T kombit akar érte kapni.

Nincs kimondottan nagy tolongás nála

4137 Kacsándi Szabolcs 2007-09-25 19:06:29  Előzmény:Támba Csaba: 8045

Mázlista!

4136 Támba Csaba 2007-09-25 18:51:10

Ja! Találtam ma egy 600-as limót elég ramaty állapotban nem messze tőlem egy udvaron. Állítólag eladó. Részletek hétvége felé
[i](Módosította Tsaby 2007.09.25. 20:51-kor)[/i]

4135 Rell Miklós 2007-09-24 20:18:30

Csak hogy "kókasszalak" benneteket kicsit... Mert én naponta látom...
Szóval már írtam itt úgy egy éve vagy mittudomén, hogy a céghez jött egy külhoni főnökfajzat, és Trabi kellett neki. Persze hiába a külhoniul mért főnökfizetés, ő pénz nélkül szerette volna (50-nél többet nem akart adni érte). Ez így elsőre még tisztességesnek is hangozhat, de neki csillivilli kocsi kellett volna ám! Eredeti állapot, rozsdapötty nélkül, meg iylenek! Sőt! Mint később megtudtam, ő igazán egy p70-et akart 50000Ft alatt (nem írtam el a nullák számát!) csillivilli állapotban! Na szóval halogatta a dolgot, már úgy tűnt, hogy letesz róla, amikor képbe került egy 601-es 100-ért, ami viszont tényleg jól nézett ki! De komolyan, az nem rozsdásodott, a fénye is szép volt, állítólag folyton garázsban aludt (úgy is nézett ki), igaz volt benne egy-két mók (6 helyett 12V, idétlen Lada index a sárvédőn), de jó kis járgány volt! Korabeli extra (Trabihoz való korabeli fordulatszámmérő) is volt benne, meg lehet, hogy más is, de már nem emlékszem. És örült neki, büszke volt rá. Aztán jöttek az apró gondok: egyik reggel feltűnt, hogy az első lökös egyenesebb mint gyárilag... Meg kiderült hogy új akksi kell... De semmi olyan, ami nem az ő hülyesége lett volna, vagy ami tényleg valami mélyebb, komolyabb gond lenne, tudtaommal nem volt igazán semmi baja. De látszott rajta, hogy már nem örül annyira. El akarta vinni haza, de eredetileg még saját lábon tervezte, a végén már trélerrel akarta (pedig szerintem az a kocsi vígan elment volna, csak olyan ember kell hogy menjen vele, akinek megvan a magához való esze). Aztán kiderült, hogy trélerrel valahol 100 és 200 közötti összegért vinnék el, és akkor elkezdte halogatni a dolgot. Hát... És azóta itt áll a kocsi a gyár udvarán. Előtte mindig garázsban, most meg itt, kitéve az időjárásnak... És ki tudja meddig... Használva nincs, beindítva sincs, csak itt áll... Az ideiglenes rendszám lejárt, hivatalosan már menni se lehet vele, szerintem újat már nem is kaphat (legalábbis ezt magyarázták, hogy külföldi csak ideiglenest kap, hogy vigye haza, és ott tegyenek rá ottanit).
Hát mit mondjak? Szerintem ez a kocsi vagy itt rohad el, vagy ha egyszer rájönnek hogy milyen semmitérő ember amúgy, és kirúgják a cégtől akkor a kocsi megy a közeli méhtelepre...

4134 Támba Csaba 2007-09-24 17:13:20  Előzmény:Huszta Tibor: 8042

No azért később mikor át lett festve kékre visszakerült rá a régi dolgok közül pár darab. Pl. a hűtőrács, meg az indexek elöl

Nagy kirány volt az öregem az újrafényezett géppel. Át lett alakítva 12 V-osra 1979-ben (!!!), virító piros műbőr kárpitozás fekete csíkkal (kék autóban ), piros műbőr kormányvédő és egy akkora fürt műszőlő a belső visszapillantón, hogy leért a műszerfalig
Mindezt tetézte egy fémházas RUHLA tolatólámpa és olyan ocsmány barna utólag felszerelhető fejtámlák amik már szinte szépek voltak
Ja és még nem említettem hogy még 6V-osan is elektronikus gyújtással repesztett.
Az a cumó még meg is van A helyi VOLÁN-nál építették a srácok a műhelyben a modult