Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!
Regisztráció új felhasználóknak
Regisztrációs feltételek
A regisztráció befejezésével elfogadod azt, hogy az adataid adatbázisban tároljuk.
Neved és beceneved elérhető lesz bárki számára, E-mail címed csak regisztrált tagok számára, a többi adatod pedig bizalmasan kezeljük.
Ez itt kérem, a Veterán topic, ahol várjuk a kedves érdeklődők mindenféle ügyes-bajos kérdését... Szóval: F8, F9, P50, P60, P70, P240, öreg 601-es és Wartburg tulajok ide!
Lezárt topik
Ez a topik már nem aktív, ezért nincs lehetőség további hozzászólásokra.
Én tudok egy dologról, amit ki lehetne használni. Ideiglenesen kivonatod, aztán ha lejárt, még 1X kivonatod ideiglenesen. És ennyi. Ugyanis nincs törvény, hogy a második ideiglenes kivonás után mi lenne a teendő, tehát úgy marad.
hali!én tudok neked egy megoldást!van egy cég aki "megveszi"az autót,persze csak papiron.te ezt az adásvételit amit a cég ad le tudsz adni.ezután a céget terhel minden költség.ez a szolgáltatás 14.e.ft-ba kerül.viszont igy az autó nálad maradhat.
Hali! Igazából nem is tudom hogy ezt hova kéne írnom, de arra gondoltam idebiggyesztem, mert itt szokott menni a téma a papírozásokról. Arról lenne szó hogy van 1 trabi (2T) és 6-7éve áll 1 udvaron, viszont elvileg forgalomban van. azt mondta az emberke, ha elintézem vhogy a kivonatást akkor odaadja, de ha nem küldött idén az önkormányzat levelet a sulyadóra, arra a rendsámra, akor elvileg nem szerepel a nyilvántartásban, nem? És ha 1 olyan dolog lenne proálva, hogy ír 1 adás-vételit xy név xy címre, hasraütéssel? 1ik trabinál már bevállt, csak az a kérdés hogy a gazdája bevállalja-e. nem tudtok vmi kiskaput ami alatt átlehet bujni a bontós kivonatás alatt??Nagyon fontos lenne! Elöre is Köszi!
Ha tönkrement esetleg a wartburgé még ilyesmi,vagy a korai 601-esé is jó csak egyenesen vannak a pólusok.De ha egyik se jó akkor egy másik önindítót tegyél be.
A 4-es vili, és a Budafoki út találkozásánál, a M*L kút mögötti kis utcában is áll egy szerencsétlen 353-as. Még a krómszélű hátsóburás, "nagy-tolatólámpás", alukilincses (bocsesz, Wareszban nemwagyok otthon, még...). Ott áll, leeresztett kerekekkel, pedig nincs egyáltalán szétrohadwa, és mindene +wan(még a dísztárcsák is)... Gondolom a gazdája w +halt, w sz@rik rá. [i](Módosította madogery 2008.04.18. 20:35-kor)[/i]
sziasztok!képzeljétek mit láttam ma!itt nálunk az egyik vastelepen egy régebbi 353-as wartburgot(még a régebbi kocka műszerfalas),teljesen kompletten.óra szerint 90.e.km-el(szerintem tuti nem volt benne több.).sajnálom hogy sok autó igy végzi!régebben már 500as trabit is láttam itt.
Tiberius kolléga, mit is írtál, milyen lakkot használtál a kis szürke homlokfalára Ha tudnál pontos márkát írni, megköszönném. Esetleg keréktárcsára való lakk jó lehet szerintetek erre a célra Ha jól emlékszem a Prevent termékei közt láttam ilyent.
Sziasztok! Szerintetek 69-es 601-re milyen lilincs való, még a széles, vagy már a keskeny És melyik fajta önindító, még a 600-asba való, vagy már a 601-be való öntvény végű Köszi
Nagyon rossz a fehér peremgumi.. teljesen megeszi az abroncsot a surlódáskor. A futófelületnek semmi baja, de a a gumi kuka, mert egy nyár alatt az oldalát életveszélyesen kikoptatja. Majd keresek képet róla..
Egymás közti kapcsolattartás. Kinek milyen kocsija van, típus, évjárat, stb. Vagyis, kitől milyen témában, milyen típussal kapcsolatosan lehet segítséget kérni. A statisztikára nem gondoltam, ahhoz túl kevés a létszám
A jublogós póló éve lejárt. A pólók nagy sikert arattak. El is fogyott mind! Azaz 2 db maradt, nagyobb gyermekre /152-164 cm-es/ sötétzöld színű. Ha valakinek még kell, félrerakjuk.
Az új klubos póló tervezéséhez viszont segítséget kérünk mindenkitől/bárkitől.
A 12 éve futott klubos póló mintájára /csak sokkal jobb anyagból és sok színben/ az elején lesz a Trabant-Wartburg Klub csík, címmel a matrica mintája szerint. A hátoldalára pedig egy A/4-es álló mezőben spontán szétszórva az összes NDK gyártmányú szgk scannelt márka és tipusfelirata. Először is tippeket várok hogy mi legyen rajta. Spontán leírom az alapokat, aztán ki-ki tegyen hozzá ami eszébe jut.
A második kérés, hogy segítsetek ezeket az eredetiekből szépen bescannelni, vagy inkább a netről letölteni a teljesen "hivatalos" mérethű feliratokat. Majd azokat vektoros formába dolgozni. eNix kolléga már kiváló segítséget nyújtott ilyesmiben. Nos erre várok összmunkát.
Akkor most a feliratok: Márkafeliratok vagy emblémák: AWZ, Trabant/ IFÁs-nem IFÁ-s/, Wartburg /új vagy a régi?/, Barkas /B-s szárnyasembléma, vagy a feliratos/, nagy IFA felirat az IFÁ-ról, P70 F7-és 8, 9... meg még ami van
Szóval még ami eszetekbe jut. A lényeg, hogy ezeket kellene megszerezni, a formakészítéshez megfelelő formába dolgozni, illetve elhelyezgetni egy A/4 formátumon elszórva, spontán. Gátat szab a méret, úgyhogy addig lehet csak kicsinyíteni a feliratokat/emblémákat amíg az esztétikus és olvasható. Ha több jön össze mint amennyit elbír a felület. A gyártóval megpróbálok egyezkedni, hogy a póló hátuljának minél nagyobb része legyen nyomtatva, hogy több felirat elférjen. De a kiindulás egyenlőre az álló A4.
[url=https://www.bugparts.hu/index.php?modul_id=akcio&from=10&amount=10]itt árulnak 3.350ft/db áron[/url] több méretben is. De találtam a neten kifejezetten gumira való festéket is. Annál nincs az a veszély, hogy 100nál elszáll, bár nekem nincs ebben tapasztalatom, hogy ez a mende-monda igaz-e.
Szépjónapot! Ilyen kereket hogyan hogyan lehet csinálni?: https://kepfeltoltes.hu/080414/IM000051_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Mert azt hallottam, hogy valami van föltéve a gumira, de nemtom hogyan működik ez!
Továbbra is várom a mesterlistába az általatok ajánlott szakembereket és a róluk szóló véleményeket, referenciákat!
Várom még azok jelentkezését, akik szerepelnének egy általam összeállított regiszterben, ami a veteránosokat tartalmazza. Aki jelentkezik, küldöm a sablont emailben.
Az említett listák az egymással, és a különféle szakikkal történő könnyebb kapcsolatfelvételt és a segítségnyújtást szolgálják, úgyhogy szerintem "közérdek".
Na lehull a lepel, megérdeklődtem a topiclakótól, aki betette a képet.
Ennek van rendszáma, de állítólag nincs forgalomban a magyarország.hu-szerint, a telken van egy Warsawa is, hasonló állapotban. A lényeg az, hogy ennek nincs a fenekén H betű, úgyhogy bár nagyon hasonló, ezek szerint nem az. Megkérdezte a srác a telken lakókat és ami kiderült, hogy a telektulajé a kocsi és fel akarja újítani. (szvsz, el tudom képzelni...) Gondolkodom rajta, ha arra járok megnézem hátha, de nincs rá túl sok pénzem, úgyhogy esélyem se nagyon...
Akkor végülis jól jártál, ha idő közben nagyon nem b@...ták el. Én is kaptam már ingyen trabit, ami előtte még 120ezer volt, de sajna az nem pupos volt.
Bár nem Tiberius vagyok. Szerintem 64-65-ös lehet, szép eredetinek tűnik. Az ablak gumik nem tudom nem-e későbbiek. És van egy sansza, hogy ez az eladó kocsi az apróhirdetések közül. Én legalábbis nem tudom eldönteni biztosan, de valszleg az.
Velünk pusztuló történele fórum az indexen. Aki nem ismeré: [url]https://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9166659?cmd=Article_showArticle&t=9166659[/url] Egy nem is olyan régi hozzászólásnál van egy régi 601-es trabi képe ami egy kertben rohad még a dísztárcsák is rajta vannak. Tiberius neked ajánlom. Vélemény? Évjárat?
dunaharasztira vitték(pontosdabban én vittem el nekik).a fickó neve most nem ugrik be de később leirom.van neki több 500as trabi,abból kettő muzeális minősitésű.
AZ eladó autókat láttátok! 1964-es 601-es eladó! Olyan a plakett(H) rajta hátul mint a Tiberius koma tarbiján. Az széria tartozék volt vagy divat akkoriban?