Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!
Regisztráció új felhasználóknak
Regisztrációs feltételek
A regisztráció befejezésével elfogadod azt, hogy az adataid adatbázisban tároljuk.
Neved és beceneved elérhető lesz bárki számára, E-mail címed csak regisztrált tagok számára, a többi adatod pedig bizalmasan kezeljük.
Ez itt kérem, a Veterán topic, ahol várjuk a kedves érdeklődők mindenféle ügyes-bajos kérdését... Szóval: F8, F9, P50, P60, P70, P240, öreg 601-es és Wartburg tulajok ide!
Lezárt topik
Ez a topik már nem aktív, ezért nincs lehetőség további hozzászólásokra.
Nem tudom milyen színű volt, egyenlőre nem kezdtem el kapirgálni.. de szerintem egyszínű lehetett, mert amennyire utána tudtam nézni, ez egy nagyon korai kombi.. Természetesen kritizálj nyugodtan, én már megszoktam Nem igazából fikázást várnék, hanem építő jellegű kritikát.. mivel azok az autók amik a kezembe kerülnek, általában használhatók egy idő után
Én örülök neki, hogy nem egy udvaron fog elrohadni, vagy nem számíttatta be az örökös az új suzuki vásárlásánál..
IGEN! Bólint mester kölcsönadja Sylvának a szépúj Karipolos készletét! Ezzel biztos könnyebb lesz lepolírozni a kombiról azt a csúnya, szürke festéket...
Valamelyik nagy portálon volt a közelmúltban egy magyar rendszámtábla - történelem, de hiába keresem, nem találom. Nem tudtok erről a cikkről valamit? ...nem a Négyesi-féle rendszámhistóriára gondolok, az már megvan.
Hali! Gondolom Csaby autója nem 1990-es. Bár én csak a korabeli emlékeimből táplálkozom, de a 2betű 4 számos rendszámból a D régebbi mint 1990. (GE az 1984-es, D az 87 körüli lehet) A D-s rendszámok még végig futottak DA-tól DZ-ig. (nyilván attól is függött, hogy a Merkur bp-i, debreceni vagy győri telepén adták át az autót) 1989-ben már bőven "kín" rendszámokat adtak. A mi családi 601 kombink 89 júniusban JI-10-49 volt. Az a fekete alapon fehér JA-...JC...JD-s taxi rendszámok folytatása volt. Azután még jöttek a korábban soha ki nem adott GG, DD, EE stb kombinációk. Szóval old601 autója is valami ilyen "kín" rendszámos lehetett. Üdv.
Ki tudja, lehet hogy az enyémnek akkor meg DG az első tagja, mert most DGB. [i](Módosította old601s 2007.10.29. 15:02-kor)[/i] [i](Módosította old601s 2007.10.29. 15:02-kor)[/i]
Hali! Ha 1990 augusztus 1. előtti forgalomba helyezésű, akkor valószínüleg volt, mert tudtommal akkortól osztottak 3betű-3számos rendszámot. Az aug 31-i 1,1-esem ABS volt, a dec 17-i ARX. Szóval év végéig AS.-en túl nem nagyon jutottak. Szerintem ha B. vagy ezen túli a te rendszámod, akkor biztos rendszámcserés. Valószínűleg az átvétel évében nem cserelétek rajta rendszámot.. Persze sose tudni.
Bocs, h csak most válaszolok. A kilincsek eladók, több pár van (mind új), csak még el kell jusson hozzám, mert csak a mintadarab van nálam. Ha megszereztem jelentkezem.
Ha 2T, akkor valószínűleg volt. Lehetőségek: Megkérdezed az első tulajt vagy valakit, aki emlékszik rá, vagy egy nyugodt pillanatban bemégy az okmányirodába, keresel egy ismerőst, aki meg tudja neked nézni...
Hellotok trabisok! Meg szeretném kérdezni,hogy mit halLotatok arról hogy 2008.01.01-től kétütemű trabantra nem fognak zöldkártyát kiadni még katalizátorral sem? üDV:ZSOZSO [i](Módosította zsozso 2007.10.27. 19:53-kor)[/i]
Nos holnap hozzák:-) Küldött képeket a srác, beszéltem vele telefonon, elég korrekt, és úgy döntöttem megveszem. Úgyhogy köszi a segitséget mindenkinek:-)
Sziasztok! Nem tudom mikor járok Baja felé. Tervezgettem egy pesti utat, akkor nem lenne nagy kerülő, de még csak terv. Talán 2 hét múlva, mert most sok a meló, ha ráér addig, szívesen segítek. Meg én is kiváncsi lennék mi kerül rajta ennyibe. A 150 reálisnak tűnhet.
Nos küldött képeket a srác, elég korrektnak néz ki az autó. Eredeti motor, kárpitok. Ami nem eredeti azok a tükrök, a kapcsolók a kisablakkal, trafó, és a felnik. A diszlécek, ülések, műszerfal, egyebek eredetiek. Továbbá esztétikailag is kultúrált kivül-belül. Beszéltem vele, nem kell kasznizni egyáltalán, a bal első doblemeznél van valami kis javitani való. Az emlitett hiányzó alkatrészek pótlásához a segitségeteket fogom kérni. Tegnap kicsit elbizonytalanodtam, de a képek láttán ez egy pillanat alatt elszállt. És a forgalmiban szereplő tulajjal lessz adásvételi:-) (Tennék fel képet, csak hát nemtudom hogy kell ide beszúrni). Majd a képfeltöltés oldalra teszek.
Tomi, ezért 150-nél többet nem adnék... főleg, hogy hatyúnyakat kell cserélni... Ki a tulaj? Az, aki árulja? Papírmunkában egy 60 ezret biztosan rászámolhatsz... Ha a gyári blokk van benne, akkor jó, de ha nem, annál nehezebben lesz veterán belőle. Próbálj meg alkudozni gy kicsit, elég régen hirdeti, ha nagyon kell neki a pénz, biztos tesz egy kis engedményt... Ha nem most, akkor 1-2 hónap múlva.
Én esztergomi vagyok, az autó Baján van. Nem kis távolság. Nincs ott valaki klubtag akit megkérhetnék hogy megnézné Trabantos szemmel az autót élőben, és e-mailban beszámolna?
Hát igen. A papirjai állitólag rendben vannak, szürke forgalmi van hozzá. 88-óta áll fedett helyen, ki van vonva. Beinditva azóta nem volt, a kaszni nincs szétrohadva, de a hattyúnyakat javitani/cserélni kell az ember elmondása szerint. A kormánya nem eredeti a képek alapján, meg a belső tükör sem. Ebben fekete van a fehér helyett. A külső tükör sem eredeti, disztárcsák sincsenek rajta. Cserebere lenne a dolog, Simsonra, Yamaha robogóra, telefonokra, stb... 200ezer értékben. De egyre többektől hallom hogy nem éri meg.
Az jó hogy szeretnél egy ilyet ,csak előtte nagyon nézd meg!Van néhány gányolás rajta és a színe sem az eredeti legalábbis sok helyen látszik a ráfestés.Próbálj képeket szerezni még róla!
Elég brutális árak vannak,és azért annyira nem eredeti egyik sem hogy ennyit adjon érte az ember. Ha közelebbről meglehetne nézni,talán akkor mégannyira sem.Az első képen levő sokáig fent volt a használton,egy fenyőfa alatt pusztult és a belseje is elég rozsdás volt.Lehet hogy ugyanaz a kettő csak lemosták,így jobban mutat.Bár talán még az tűnik a legeredetibbnek és az ára sem annyira vészes.A CE-s rendszámúnak írtam érdeklődés céljából,már hírdeti vagy másfél éve.Persze vissza nem válaszolt.Volt egy időszak mikor megvettem volna,de hát nem reagált.
Pl. [url=https://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1311241&command=ugras&screenwidth=1024]Itt...[/url] meg [url=https://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1551064&command=ugras&screenwidth=1024]Itt...[/url] meg [url=https://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1478989&command=ugras&screenwidth=1024]Itt...[/url] meg [url=https://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=386086&command=ugras&screenwidth=1024]Itt...[/url] meg [url=https://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1266858&command=ugras&screenwidth=1024]Itt...[/url]
Vannak elszállt árak, de az a CE-s mnkadarab nem tűnik rossznak...
Sajna nem sok minden látszik a képeken, így a Zsiguli lökösön, a 601-es díszléceken meg a fekete tükrön kívül nem látok eltérést. Kérj még képet róla: a motortérről, utastérről, hátultól, oldalról. Ha láthatjuk, tudunk véleményt mondani. Milyen váltó és motor(szám) van benne? Milyen a kasztni állapota? Mi van a papírjaival? Kinek a nevén van, ki van-e vonva a forgalomból? Az árat kicsit sokallom érte.
Ezt a búrát az ún. "biciklilámpa" csúfnevű világítótesteken használták. Fehérben (lásd a kép) pl. az IFA teherautók fülkéjének tetején magasságjelző határolólámpa volt. De létezett korai DKW modellek hátsó lámpájaként piros búrával, első helyzetjelzőként szintén fehérben, indexként, szélességjelzőként lakókocsikon, korai Robur és Multicar típusokon. NDK-s oldalkocsikon is szerepet kapott. Némely CSEPEL teherautótípuson és autóbuszon is használták szériában Magyarországon. Az NDK a megszűnéséig gyártotta.
Srácok nem tudjátok véletlen,hogy ez minek az indexbúrája lehet?[imgw]https://paklo.uw.hu/uploaded/1193248093.jpg[/imgw]Nagyjából azonos méret a trabiéval,csak csavaros.