Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!
Regisztráció új felhasználóknak
Regisztrációs feltételek
A regisztráció befejezésével elfogadod azt, hogy az adataid adatbázisban tároljuk.
Neved és beceneved elérhető lesz bárki számára, E-mail címed csak regisztrált tagok számára, a többi adatod pedig bizalmasan kezeljük.
Ez itt kérem, a Veterán topic, ahol várjuk a kedves érdeklődők mindenféle ügyes-bajos kérdését... Szóval: F8, F9, P50, P60, P70, P240, öreg 601-es és Wartburg tulajok ide!
Lezárt topik
Ez a topik már nem aktív, ezért nincs lehetőség további hozzászólásokra.
A szélvédőgumit meg kell próbálnom megmenteni, mert abban van feszítőgyűrű, így az illesztésnél mind a mai napig nem nyílt szét és nem is ázik be. Az oldalablakok gumija kissé zöldes, mintha valami zuzmó lakna rajta -na ez az igazi környezetbarát Trabi
Meg foglak majd keresni és megegyezünk az biztos de most egy kis időhiányban szenvedek! Hamarosan utolérem magam és akkor visszatérünk rá! Remélem addig nem romlanak meg nálad a polcon!??
Ha meg van repedezve a kanyarnál akkor az már nem lesz szép és ha visszarakod ott el is fog repedni! Lehet újat venni szürke ablakgumiból. Pesten az egyik veterános boltba meghozzák, persze nem két forintért! Most nem tudom a pontos címet de a veterán újságba mindig hirdetik magukat.
Hali! Tapasztaltabb veteránosoktól kérdem: Felújítás miatt szétszedés alatt álló P60-ból az ablaküvegek kiszedésénél szerintetek menthetőek a 43 éve berakott szürke, repedezett ablakgumik, vagy ez teljesen esélytelen? Vagy lehet-e valahol új szürke ablakgumit szerezni?
Továbbra is keresek két komplett hátsó lámpát, külső- és belső eredeti visszapillantó tükröt 600-as Trabira!
A hír állítólag igaz, de mindenképpen reális lenne. Viszont még nem jártam olyan vizsgahelyen, ahol tudnának róla valamit... M.G. szerint nincs róla jogszabály. Anélkül meg nem megy... Én megcsináltattam, mert az autóklubnál azt mondták, hogy ZK nélkül ne is menjek...
Gyárilag a díszléc bele volt húzva egy gumiba (hasonlóan mint a 601-esnél, csak ott a gumi van belehúzva a díszlécbe), és úgy volt bolhákkal felrakva. De, olyan díszlécet égen-földön nem találsz. Ragaszd fel.
Köszike mert látttam meg hallotam is ilyen megoldásról akkor ezekszerint tényleg gyári megoldás. Meg van nekem is ilyen párnafám szóval majd akkor újat csináltatok és azzal lesz felrakva
UHHH És most jutot eszembe h az elsősárvédőre nem is tudom h hogyan teszem majd fel a díszléceket! Mert nagyon gány modón szét volt barmolva a felszerelésihely a sárvédő tetején és pont ma üvegszálasztam le h tuti h jól kapaszkodjon. Azt onnan meg mostmár csak flexel tudnám levenni! De nem barmolom lele mert az nem azén műfajom. majd kitalálok valami oks megoldást. De ha tudtok valami jó megoldást akkor várom szívesen!!!
Hát, most jelenleg úgy van, hogy csak a díszlécnek a bolháival van felrakva. Kivan fúrva a duroplast, a díszlécnek a sínjébe bele van húzva a bolha, és belülről szét van hajtva. De, gyárilag az a fás módszer van asszem. Valahol a pincébe megvannak nekünk is az újragyártott falécek asszem, csak nem raktuk fel.
Lenne egy olyan kérdésem h neked az oldalsó díszlécek hogyan vannak felfogatva belülről? Párnafára vagy csak simám csavar és alátét? Mert majd ha eljutok odáig h összeszerelem az autót nem szertnék már ilyen apró dolgokkal foglalkozni.
Milko köszi szépen a csomagot. Ma kaptam meg, remélem hamar megkapod a pénzed! Nagyon szép és ahogy vizsgáltam javítható a bibije. Csak kellene egy másik ami alapján majd kialakítom a talpat rendesen miután felrakják jó vastagon az alumíniumot. Mégegyszer köszike.