Bejelentkezés regisztrált felhasználóknak

Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!

Regisztráció új felhasználóknak


Wartburg

Általános topic Wartburgokról

Lezárt topik

Ez a topik már nem aktív, ezért nincs lehetőség további hozzászólásokra.

2428 (Törölt felhasználó) 2008-03-16 10:21:38  Előzmény:Tóth Gábor: 3507

Köszönöm a felajánlott segítséget.. Bár még jóval odébb van ez a "projekt", - ha nevezhetjük így, és ugyan miért ne - de remélem egyszer végre összejön. Bár ahogy nézem nem lesz gond a tanácskéréssel akkor sem, úgy látom remek, segítőkész társaság gyűlt itt össze. A jövő zenéje remélem megengedi majd, hogy szintén tulajdonosként, tagja lehessek a klubnak.

2427 papp péter 2008-03-16 10:01:33  Előzmény:: 3506

bódét cserélhetsz simán
azért senki nem fog szólni

2426 Tóth Gábor 2008-03-15 20:24:36  Előzmény:: 3501

Szia!!

Műszerfal kérdésben aránylag otthon vagyok, szóval ha bármi kérdés van műszerfalal kapcsolatban akkor jöhet!

A 2T műszerfal egy az egyben bemegy a 4T műszerfal helyére amivel viszont nagyon figyelj, hogy az ablak párologtatókat is vedd ki a 2T-ből a műszerfallal együtt!!!! És azokat is tedd be a 2T műszerfallal mert különben télen elég kellemetlen lesz a páramentesítés...

A fűtés szabályzóval nem lesz baj azt nehogy kiszed vagy kikösd a rögzítési pontjai ugyan ott vannak!

A műszeregységnél viszont majd figyelned kell egyrészt mert a 4T-nél van olaj visszajelző is! [imgw]http://users.atw.hu/warti/2tmuszer.jpg[/imgw]

A bekeretezett helyet mondjuk kihasználhatod ennek pótlására mert ez a utánfutó index visszajelzője abban az esetben ha van (volt) vonóhorog az autón.

Ha van még esetleges kérdésed írj nyugodtan ezzel kapcsolatban.

2425 (Törölt felhasználó) 2008-03-15 19:06:36  Előzmény:jocking .: 3504

Na akkor má megin" kérdés mert nem tudom.

A bódé számát nem írják be a forgalmiba, csak az alvázét, meg a motorét?? Me" akkor pikulába a szélesítéssel..... Fel a régi kasztni aztán alo mars...

Ne haragudjatok ha ilyen kérdésekkel untatlak titeket, de most kezdett el érdekelni a Wartbis életérzés, aztán gyűjtöm az infot, ahol csak lehet.

2424 papp péter 2008-03-13 12:32:04

meg a hátuljával is ha szélesítést akar oda is!+ vezetékelhet újra mindent!
az első változat azért könnyebben járható út!
egyikse egyszerű de a waresz építegtés sose volt az!

2423 jocking . 2008-03-12 18:26:26  Előzmény:papp péter: 3502

Ennyi erővel eccerűbb lenne ledobni a 4T bódét az alvázról és rátenni a 2T-t... Ott csak a jobb első doblemezzel kell variálni.

2422 (Törölt felhasználó) 2008-03-12 17:55:46  Előzmény:papp péter: 3502

Köszönöm szépen válaszod!!

2421 papp péter 2008-03-12 13:38:11  Előzmény:: 3501

1
a 2t indexet legegyszerűbben úgy tudod fltenni a 4t sárvédőre hogy kivágod a négyzett alakban az aljazztal együtt és a 4t sárvédőn is ki vágsz 1 egykora lyukat és oda hegeszted minta batömnéd a lukat
vagy csakaz aljaztot vágod ki a 4t sárvédőn amibe beleül az index és fúrsz mellé 2 lukat a 2 csavarnak
az eslő 2t sárvédőt tedd fel úgy a 4tre hogy megtoldod lemezzel és egybe ráhegeszted a kasztnira
így igaz hogy nem lesz szerelhető de amúgy is minek vennéd le

2
a hátfalalt szintén afragni kell

3
a müszerfal felfogatás elvileg ugynaaz de pl az átfolyásmérő belőtése már ütkötzhet próblémákba

4
a hütőt szintén fel lehet tenni csak faragni kell

2420 (Törölt felhasználó) 2008-03-12 11:55:05

Sziasztok!!

Egy kis kérdéscsokorral szeretnélek zavarni titeket.

Régóta foglalkoztat, egy 4T Warti 2T-sítése optikailag. (hűtőrács csere,mellső sárhányók cseréje, hátsó fal csere,műszerfal csere)

Egyik barátom 4T-jén viszont megfigyeltem, hogy a 4T sárvédőhossza nem egyezik meg a 2T-ével.
1.
Az első sárvédőt viszont 4t "kerékív szélesítésének" meghagyásával szeretném alkalmazni.
2T "buborék" oldalindexxel és 2T homlokfallal csak akkor lehet összepárosítani a dolgokat, ha a 4t sárvédő elejét megvágom, és a 2T sárvédő elejét ráhegesztem?

2.
A 2t hátfal átalakaítás nélkül felpasszol a 4T hátfal helyére?

3.
Valamint a 2T műszerfal "besúvasztható"-e a 4T műszerfal helyett? (felfogatási pontok egyeznek-e? stb.

4.

Valamint a 2T homlokfallal applikálni tudom-e a 4T hűtőjét? (vagy a radiátor nem tér el a 2T-étől?)


Válaszotokat előre is köszönöm!!

Attila

2419 (Törölt felhasználó) 2008-03-12 09:19:08

Sziasztok!

Egy ismerősöm el szeretné adni a Wartburgját!

Amit tudni kell róla: Wartburg 353 DELUXE 1983-as évjáratú

- garantáltan 64.000 km

- Műszaki és zöldkártya 2008. májusig

- 1 éves gumik

Sajnos a bal hátsó sárvédőjét egy barom ittas taxis eltolta.

Irányár: 200 Ft


Akit érdekel esetleg az írjon a tomibug@citromail.hu címre!

Képeket tudok küldeni róla! Nagyon egyben van az autó!

2418 Sultis Gábor 2008-03-12 09:08:51

sziasztok!púpos Wartburghoz keresek kasznielemeket(ajtók,küszöbök,sárvédők).ha valakinek lenne vagy esetleg tudna beszerzési helyet megköszönném ha szólna(20-3972917(sultisgabor@freemail.hu)!

2417 Orosz László 2008-03-10 15:39:04

Hello!

Tudtok arról valamit,hogy gyárilag púpos wartburgra tettek olyan emblémát ami alatt nemvolt ott az a magasító amibe az eisenacher felirat van beleütve hanem olyan mint az első 353-as wartburgok mocitetején is volt.

2416 papp péter 2008-03-04 07:27:23  Előzmény:Szedlacsek Ottó: 3496

hát ennél a kornál már bármi elromolhat,ha keveset futott autóról van szó akkor is.az állásban is öregszenek az alkatrészek

2415 Szedlacsek Ottó 2008-03-03 18:28:18  Előzmény:papp péter: 3494

Nem járok vele gyorsan. kb 90-es tempó 4 személlyel.
Mi szokott gyakran tönkremenni?

2414 Szedlacsek Ottó 2008-03-03 18:28:02  Előzmény:papp péter: 3494

Nem járok vele gyorsan. kb 90-es tempó 4 személlyel.
Mi szokott gyakran tönkremenni?

2413 papp péter 2008-02-29 21:46:29

ezt egyébként mekkora sebességnél produkálja?

2412 papp péter 2008-02-29 21:45:45  Előzmény:Szedlacsek Ottó: 3492

hát ha a karbi 0 km-es attól még lehet rosszul beállítva.

2411 Szedlacsek Ottó 2008-02-29 19:22:41  Előzmény:papp péter: 3491

gyújtás a helyén van. Karbi 0km-es, de az előzővel is ugyanezt játszotta, azért cseréltem ki.

2410 papp péter 2008-02-28 14:49:51

karbi jól be van állítva?
gyújtás fasza?

2409 Szedlacsek Ottó 2008-02-27 19:59:36

Hi,
Mi a legvalószínűbb oka annak, ha lakotterületen kívül 10-12litert eszik a 4T Wartburg és a szívató le van kapcsolva? Nincs benzinkutam, és nem jövök rá mi a probléma.
Nem tudom megszokni ezt az amerikai stílust a kelet-német feeling-el.
Menetteljesítményben nem veszek észre semmi különös elváltozást.
SEGÍTSÉG!

2408 Tóth Ákos 2008-02-24 21:23:48  Előzmény:Varga Tibor: 3488

Kettő variáción gondolkodom(majd amikor kevésnek érzem mostani engine-t).
-1. 1.6 ABU bele 75lovával és slussz, passz.
-2. Vadászok valahonnan egy Volt Polo gti, 1.6 16V, 120 LE mocit.Tudom hogy iszonyú drága lehet. De hát ha találok jó pénzért(akár külföldről),drága lehet bele vajon az alkatrész?.
És itt lenne egy kérdésem:nézegetem ezt az oldalt
-> http://en.wikipedia.org/wiki/Polo_gti
Ha jól olvasom, akkor ez a moci csak 2000-2002-es modellekben volt, előtte nem(1.6-litre 16-valve 120 PS (88 kW)Mk III Polo GTI ).
-3.esetleg 100bhp 1.4 16v

egy 1.6 ABU és egy 1.6 16V gti motor közötti súlykülönbség mennyi lehet?
Mert próbálnék arra is törekedni hogy maradjon 950kg alatt.

2407 Varga Tibor 2008-02-24 21:01:55  Előzmény:Tóth Ákos: 3468

A te váltódra csak az 1.6 ABU megy fel, nincs más variáció.
1.8asnak kellene a gyári váltója, kulisszája, stb. Egyszerűbb injektorral sztem, kevesebbet eszik, igaz két karbival brutálisabb lehet, de elég az injketor sztem.

2406 Tóth Ákos 2008-02-24 20:26:04  Előzmény:Tóth Gábor: 3486

maga a kocsi 4t.itt gyári a vezetékelés.Amit meg be akarok szerelni(2t kombi műszer,pillanatnyi fogyasztásmérős nem akarom ezt bekötni).ÉS itt nem stimmelnek a kábelek, de majd holnap mégegyszer nekiugrom.

2405 Tóth Gábor 2008-02-24 19:41:28  Előzmény:Tóth Ákos: 3484

Ha jól emlékszem a +12V az a sima kék.

Mármint, hol nem egyeznek a szinek a műszeren, vagy a kocsiban levő csatin?

2404 Hudák Zoltán 2008-02-24 18:52:21  Előzmény:Tóth Ákos: 3484

de kéne az is csak azt már nem tudom hogy honét nyered hirtelen a másik hármat meg azért irtam mert a 2T-röl irtam legalábis erre emlékszem mert ilyen szinü kábelekre kötöttem a 2T warciba KGYM müszert
[i](Módosította Hudee 2008.02.24. 19:58-kor)[/i]

2403 Tóth Ákos 2008-02-24 18:48:38  Előzmény:Hudák Zoltán: 3483

és a +12V nem kell?
2T vezetékkiosztásra is kíváncsi lennék,mert az eddig OK amit írtál de amásik oldalon teljesen más, nem egyeznek a színek.A 2t kombiműszere ilyen nagy 3*3-as csatiban van 1 felső középső nincs benne)

[i](Módosította Szmuki 2008.02.24. 19:50-kor)[/i]

2402 Hudák Zoltán 2008-02-24 18:40:57  Előzmény:Tóth Ákos: 3482

piros-kék vezeték az a vizhömérö, kék vagy kék fekete az a üzemanyag, barna az földelés
[i](Módosította Hudee 2008.02.24. 19:45-kor)[/i]

2401 Tóth Ákos 2008-02-24 18:37:33

Valaki tudna nekem segíteni?wareszba be szeretném kötni a 2t kombi műszerét(nekem csak az üzemanyag,hőfok kell, a pillanatnyi üzemanyagfogyasztás nem)LED-es nem mutatós(jó lenne látni megyi üzemanyag van benne).Gondolok itt konkrét vezeték színekre.KMGY volt benne, de ez kikerült(átkerült a fehérbe)és nekem nem tiszta.Nem egyeznek a vezeték színei.bekavarodtam.valaki el tundá magyarázni.Vagy esetleg olyan vezetékelési rajzot belinkelni?ami magyar vagy színes?
HELP

2400 Major Csaba 2008-02-24 06:34:17  Előzmény: István: 3473

Heló!

Én Selénia 10w40-et használok, de csak azért mert ehhez jutottam hozzá olcsón!
15ezrenként cserélem és idáig semmirosszat nem tapasztaltam:

Üdv..csabesz!

2399   2008-02-24 00:07:56  Előzmény:papp péter: 3479

Véletlenül van!
[imgw]http://kepfeltoltes.hu/view/080224/webertla1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]
[imgw]http://kepfeltoltes.hu/view/080224/webertla2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]
[imgw]http://kepfeltoltes.hu/view/080224/webertla3_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]
[imgw]http://kepfeltoltes.hu/view/080224/webertla4_www.kepfeltoltes .hu_.jpg[/imgw]

2398 papp péter 2008-02-23 22:25:05  Előzmény: : 3472

köszi! nem panaszképpen mondom de magyar nincs?
na most neki is állok fordítnai!

2397 Tóth Gábor 2008-02-23 21:11:58  Előzmény:Hudák Zoltán: 3477

Ebben egyetértek...

2396 Hudák Zoltán 2008-02-23 20:07:57  Előzmény:Orosz László: 3475

De jól emlékszel csak sikerült annyira öszetörnöm hogy akkor már nem volt idegzetem megcsinálni, és elsö mérgemben bontóba adtam igy utólag már nagyon bánom már és elgondolva a dolgot nagyon h...lye voltam akkor

2395 Tóth Ákos 2008-02-23 18:59:31  Előzmény: István: 3473

Nekem a sárgában mobil1 sport(nem biztos hogy ez a neve,drága 11e 5l,amit 5-6-ért lehet kapni HAmisítvány!) 10w40+metabond.A feférben meg GM-es olaj 15w40.Amikor zöldkártyáztattam a gépet, ezt mondta a csóka hogy jobb ez mint a 10w40 nem veri fel annyira.Másik szerelőm meg 10w40-esre esküszik...

2394 Orosz László 2008-02-23 18:54:49

Nekem is tán castrol van most benne ha jól emlékszem de az biztos 15w40 ebben 100%-ig biztos vagyok.A MOLos olajat viszont nem ajánlom mert nálam nemvált be.Hudee neked már nincs meg a zöld 4T kombid? Vagy rosszul emlékeztem rá hogy az volt neked?

2393 Hudák Zoltán 2008-02-23 17:48:33  Előzmény: István: 3473

Nekem mikkor megvolt a 4T wareszom nekem Castrol 15w40-es olaj volt benne, nem volt semmi baja töle

2392  István 2008-02-23 17:10:03

Helló!
Milyen olajat ajánlanátok 4T wareszba? Mert mióta nálam van még nem cseréltem benne 10w40 v. 15w40 estleg másfajta? Vagy ha tudtok estleg valami jól bevállt márkát is mondani megköszönném. Előre is köszi!

2391   2008-02-23 16:36:30  Előzmény:papp péter: 3471

[url]http://www.ruddies.business.t-online.de/grafik/tla.gif[/url]

2390 papp péter 2008-02-23 15:45:45

vki
keresett itt korábban robbantott ábrát a karbiról!nekem is jól jönne ha van valakinek!

2389 Tóth Ákos 2008-02-21 22:47:02

Jó kis olvasni való->http://www.trabantklub.hu/twk/modules.php?name=topics&file=nyomtat&cikk=szereles-433944e93a530

2388 Venczli Miklós 2008-02-21 22:10:26

Üdv!

Bocs, ha off, de az apróhirdetések közül valaki mindig kiveszi a hirdetésemet...

Van egy csomó 2T wartburg alkatrészem...képek is vannak...ha kell valakinek valami, írjon...
2db váltó, 2db motor...kuplungszerkezetek, tárcsák, 3-5mm kopófelületű fékpofák, lendkerekek(fogaskoszorúval, van nélküle is)...
vannak még apróbb dolgok, tükrök, pedáltengely, javítókészletek...
thiefjr@freemail.hu címre írhat, ha kell valakinek valami...

üdv, és még1x bocs

2387 Tóth Ákos 2008-02-21 20:34:33  Előzmény:Varga Tibor: 3466

1,8-as VW mocik(olyat ami passzol a polo váltóra!vagy ilyen nincs?)közül mik jöhetnek szóba?injektor itt már kell a jó fogasztás miatt, vagy nem feltétlenül kötelező?Mennyit kellene faragni a motortérben(bár itt azért akad egy kevés helyhogy beférjen)?

2386 Varga Tibor 2008-02-21 20:26:49  Előzmény:Tóth Ákos: 3465

Ha valóban 1150, akkor rengetege ér, mert iszonyat ritka, ezért se hiszem hogy az.
15-ért tuti nem adja amúgy az ember.
Ha nem 1150, akkor meg kár sztem megvenni, ugyanis jobb ha te faragtatsz magadnak egy motort, mert azt legalább tudod hogy így, meg úgy van megcsinálva,nnm csak hallomás.

2385 Varga Tibor 2008-02-21 20:25:15  Előzmény:Tóth Ákos: 3464

A sima 1.4 16 V polo, Golf motor az 75 lovas.
Volt a poloban 101 lovas, AFH motrkóddal, 96-tól nemtomeddig
De ezekkel a motorokkal alapból bukod a kis fogyasztást, ugyanis ezeket pörgetni kell, 8 liter alatt nem nagyon mennek el.
Volt Polo gti, 1.6 16V, 120 lóval, de iszonyú ritka, és annál is drágább
kis fogyasztást nagy erővel azt 8 szelepes motorral éred el, és nagyobb ccm-el. pl egy Sima 1.8 90 lovas, vagy mint nekem 2.0 8V motorral.
1.8as motort minden sallangjáért aprópénzért kapni már(60-80 ezer ft mindenestől), és kinyírhatatlanok ezek a 8 szelepes cuccok.
És ezekkel nem fog nőni a fogyasztásod a mostanihoz képest, nekem a 2.0 beéri átlag 7 literrel.(persze lábfüggő)
Én ezekben gondolkodnék, vagy, 1.6 ABU Golf III motor, 75LE, és ezt kicsit piszkálni.
Tettem már be Warbirunnernek, nagyon meg van elégedve azóta is a motorral, elég jól megy mindenféle nagyobb tuning nélkül is.(más a karbi, kipufogó, és könyített lendkerék)

2384 Tóth Ákos 2008-02-21 20:17:34  Előzmény:Varga Tibor: 3463

THX!
Ilyen infókra lenne szükségem.Mert odamegyek, megnézem és ha minden úgy van ahogy írtad. akkor OK.
ennyi infó elég a felismeréshez(még nem láttam)?
mit érhet ez?piaci áron,szétszedve,nem működőképes állapotban?15e?

2383 Tóth Ákos 2008-02-21 20:14:35  Előzmény:Varga Tibor: 3462

Miért ő miben, milyen blokkban gondolkodik?
Javíts ki de én szerintem tévhitben vagyok.
A sima polo moci nem 75lovas?de akkor ezek szerint nem.101Lovas milyen kocsiba volt pontosan(mikori kiadású..stb)
Igazán nem akarok nagy mocit bele.Miért is?legyen jó a fogyasztás(7L max), megbízhatóság. Nekem ennyi elég lenne.meg azért tegyük fel 160Lovat azért uralni is kell!100körül+/- elég lenne nekem.
De tegyük fel milyen mociba gondolkodnál ha nagyba csinálnád?polo váltóval vagy anélkül?
Meg nekem szempont lenne, hogy legyen nyomaték ugyan, de az a moci pörögjön ha odalépek neki
[i](Módosította Szmuki 2008.02.21. 21:21-kor)[/i]

2382 Varga Tibor 2008-02-21 20:07:11  Előzmény:Tóth Ákos: 3461

Kérdés hogy menny iigaz ebből? 1100 ccm az nem olyan nagy érték, a nagy érték az a gyári 1150 ccm-es blokk lenne.
Kérdés mekkora furata a blokknak, az 1150-es blokk arról ismerhető fel, hogy a kipufogónyílások mellett dudor van, ott vannak a nagyobb átömlőcsatornák. Valamint egy A betű van a blokkban.
Ezekből 90-95 ló hozható ki amikor még megbízható és tartósnak mondható a motor.

2381 Varga Tibor 2008-02-21 19:55:18  Előzmény:Tóth Ákos: 3460

A G töltő jó, amikor épp jó, egy baja van, elég kényes szerkezet, 50 ezrenként illik felújítani, mert különben tropára megy.
100 lovas 1.4est elég nehéz találni, nem sikerülhet mindenkinek
Wareszba nem lenne egy nagy legenda 1.4es 75 lovast tuningolgatni, pláne ezt a motor drága húzni, kapásból két veztengely kell bele. Akkor már inkább kicsit drágábbért az alap 101 lovas Polo motort. Trabiba nem megy rosszul. Vagy pl 1.6 16V-t, 100-110 lovas gyárilag, azt lehet találni,van a neten sok.
Én pl egy nagyobb motorral kezdenék Wareszba, nem 1.4el. Na majd ha Dominak összeállnak a feltételek, meglássátok milyen egy vadállat Waresz

2380 Tóth Ákos 2008-02-21 19:39:50

Napokban belefutottam olyan emberkébe, akinek otthon van egy gyárilag tunningolt 3-om hengeres waresz mocija (motorszám_nuku).Még annó réges rég a gyárból lett kihozva?.
Valaki tunda pontosítani hogy-hogy is volt ez(pontos műszaki adatokra lennék én kíváncsi..nyomaték,Le..stb)?és mennyit érhet?

Szét van szedve, darabokban van(meg valami kis apróságot venni kell hozzá mert nincs hozzá).
Ő is nagy wartburgos volt
" gyári rövidlöketű blokk, 1100 ccm, alapból kb. annyit tud mint egy régebbi 1.4-es Astra vagy Escort, én 165-nél többet nem mertem vele menni"
mennyit érhet ez?nem akarom azt hogy nagyon drágán vegyem meg.
Szándékomban áll megvenni a blokkot sose lehet tudni mikor szánom rá a pénzt meg az időt egy jó 2t csinálni.
a sufniban elfér ezt nem szabad kihagyni!

2379 Tóth Ákos 2008-02-21 19:13:49  Előzmény:Támba Csaba: 3451

Amúgy miért nem ajánlanád a G-feltöltőt? a matchbox hang miatt.Én el tudnám viselni a hangját.
100LE 1,4-es moci is szóbajöhet.75LE polo-ból ki lehet hozni 100LE-t?mininális tunningal?
részleteket plzzz->