Bejelentkezés regisztrált felhasználóknak

Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!

Regisztráció új felhasználóknak


Wartburg

Általános topic Wartburgokról

Lezárt topik

Ez a topik már nem aktív, ezért nincs lehetőség további hozzászólásokra.

1078 Rell Miklós 2006-08-29 14:37:34  Előzmény:Tóth Ákos: 2157

A gyári 5 sebességes elég érdekes, mert valaki azt mondja, hogy készült belőle vagy 10 darab, valaki meg ezrekről tud... Néha itt-ott előbukkanik egy, bár én még nem láttam, mindig csak hallottam, hogy valaki hallotta hogy talán valahol van egy eladó, de már nincs... Az sem biztos, hogy az olyan jó megoldás, hiszen nem egy kiforrott technológiáról van szó, hanem egy haldokló gyár utolsó rúgásai eredményéről... De lehet, hogy csak nem értek hozzá...
Az irmscher felniről nem tudok nyilatkozni.

retro

1077 Tóth Ákos 2006-08-29 13:58:49

Irmscher alufelnit feltudom csavarozni a gyári(lemezfelnis) anya csavarokkal?Honnan lehet rendelni vagy venni az anyákra olyan krómozott sapkát?
Na jó többet nem kérdezek....

--4ütemû warburg power--
ez legalább ki van fizetve!

1076 Tóth Ákos 2006-08-29 13:22:37  Előzmény:Rell Miklós: 2156

köszi az útbaigazítást,és mennyi az esélyem rá hogy találok gyári wartburg 5 sebességes váltót?
ui:Irmscher alufelnire eredetileg(gyárilag)milyen méretű gumival jött ki,és milyet érdemes venni rá?

--4ütemû warburg power--
ez legalább ki van fizetve!

1075 Rell Miklós 2006-08-29 10:39:29  Előzmény:Tóth Ákos: 2155

Nem megy bele, csak tartóbak-változtatással, féltengely-változtatással, és kulissza-változtatással. Természetesen a gyári 5 sebességes váltó egyből belemegy. Egy használt vw váltó ára 25-50 között mozog, ha 25-ért kapod, akkor nagyon mákos vagy. Olvasd el a 4t Trabiba 5 sebességes váltós cikket, a wareszra ugyanúgy érvényes, mivel a két autó váltója teljesen megegyezik. A féltengelyeknél más csak a helyzet, mivel a Trabi kerékoldalra is passzol a vw féltengely, így csak a hosszal kell variálni, de a Waresznél más a kerékoldal, így ott csak a két (Waresz+VW) féltengely házasításával megoldható. Egyesek azt mondják, hogy megoldható a vw féltengellyel is, de több helyen olvastam, hogy az mókolás, és pár métert bír csak úgy, tehát a korrekt megoldás a két féltengely házasítása...

retro

1074 Tóth Ákos 2006-08-29 09:53:47

Sziasztok!
4T wartburgba 1-es golf 5sebességes váltóját gond nélkül bele lehet tenni(0változtatással),vagy csak a gyári 5sebességes wartburg váltó megy bele?
Milyen árba mozognak ezek amúgy?



--4ütemû warburg power--
ez legalább ki van fizetve!

1073 Szabados Zoltán 2006-08-24 21:36:32  Előzmény:Balogh András: 2147

hali..leküldenéd nekem is....+köszönném!!

1072 Éles Zoltán 2006-08-23 10:50:27  Előzmény:Balogh András: 2152

OK. Előre is köszönöm mindenki nevében a fáradozást! És várom a mailed.

Üdv
Sharp

1071 Balogh András 2006-08-23 10:41:39  Előzmény:Éles Zoltán: 2151

Másik példányt bizti nem tudok...nem mai darab.Ezt is a bátyám szerezte egy autószervizből...Rábizom egyik haveromra, hogy scan-scan... Nem lesz egyszerű kb.2-300 oldal... Vmelyik nap megmondom a pontos cìmét is.+ körbenézek , hogy milyen volt a másik leìrás a gépemen...

b

1070 Éles Zoltán 2006-08-23 10:36:23  Előzmény:Balogh András: 2150

Na az viszont már jobban érdekelne. Nem tudod valahogy elektronikus formában közzétenni. Az gondolom részletesebb jóval mint az enyém. Esetleg nem tudsz szerezni még egy példányt?

1069 Balogh András 2006-08-23 10:33:09  Előzmény:Éles Zoltán: 2149

Ja az van nekem is..bocsi ez most nem nyert...
De van egy másik is a gépemen, csak nem ezen amelyikről most nyomom.Van viszont egy könyvem is!Nem emlékszem a cìmére puntosan,de vmi Szerelési útmutató és iránynormaidők...vagy vmi ilyen.Az a könyv, amit a szervìzműhelyeknek adtak annak idelyén.Akár abból is kereshetünk válaszokat a kérdésekre...

b

1068 Éles Zoltán 2006-08-23 10:27:45  Előzmény:Balogh András: 2147

Arra gondolsz ami itt is fent van? mert azt én tettem fel.

1067 Balogh András 2006-08-23 10:27:01  Előzmény:Éles Zoltán: 2146

Én zalaegerszegi vagyok...itt az egyik autós boltban(Kicsit mondjuk necces volt, mert az eladó nem tudta, hogy hogy néz ki és 3 db ugyan olyat akart eladni nekem...no comment).

b

1066 Balogh András 2006-08-23 10:25:02

Sharp!

Valamelyik nap(1-2 nap)elküldöm neked mail-ban 4T wartexhoz a komplett szerelési útmutatót.(kb4 fejezet:motor, karosszéria, elektronika...)Robbantott rajzok, metszet rajzok, pontos leìrások, beállìtásokhoz konkrét számadatok,stb.Minden benne van, amit a futóműtől kezdve, a váltón keresztűl a beltérig el tudsz képzelni.Szerintem hasznát veheted...tényleg jó a leirás.
4-5db pdf(Acrobat Reader) file.

b

1065 Éles Zoltán 2006-08-23 10:24:03  Előzmény:Balogh András: 2145

Szia kisb!

Te hol vetted?

1064 Balogh András 2006-08-23 10:14:49

2 motortartó, ill 1 váltótartó.Elöl fogja egy a motort, oldalt egy a váltót, illetve hátúl van még1, de az is a motoron van(a váltórudazat csatlakozása mellett).Az újak ára:kb 15e forint...attól függ, hogy hol veszed.Én most cseréltem és jónak látom(elég mereven áll a motorom).Nem volt gond a beszereléssel se...alakîtás nélkül a helyére ment.

b

1063 Varga Tibor 2006-08-22 20:15:58  Előzmény:Varga Tibor: 2143

70-75 a komplett rendszer saválló leömlővel, a többi vas. de hívd fel dodit, majd ő megaszondja neked a számokat pontosan.

Tibke

1062 Varga Tibor 2006-08-22 20:08:05  Előzmény:Éles Zoltán: 2140

ha normálisat akarsz,akkor jano dob.... a savállónak ára van, 28 ért asszem csak sima vas motyót kapod.komplett rendsdzwer olyan 60-70 ben áll meg. de emlékeim szerint a savállót meg lehet oldani 70ből, szintén janonál.

Tibke

1061 Ék Roland 2006-08-22 19:06:15

hy hali ma kaptam diagonált 6.45/13 6mm futófelületel nekem sajna nem jó ezért trabira való diagonálra vagy egyéb alk. cserélném

retro a divat!

width=400
(Módosította Grisa 2006.08.23. 19:36-kor)

1060 Koncsik Géza 2006-08-22 12:03:51  Előzmény:Éles Zoltán: 2140

Hali.
A Kereszturi uti bontókat nézd végig.

1059 Éles Zoltán 2006-08-22 08:13:06  Előzmény:Varga Tibor: 2139

Szia Tibke!

Esetleg tudsz nekem mondani boltot Pest környékén ahol érdemes megvenni a bakokat, nem szeretnék valami silány utángyártottat betenni ami hamar tönkre megy.

Lenne még egy kérdésem. Hol érdemes kipufogót csináltatni (komplett rendszerre gondolok leömlővel)? És kb mennyibe fáj a dolog, ha mondjuk rozsdamentes anyagból szeretném végig? A Janó dobnál néztem, de ott csak a leömlő 28 ezer! És nem is tűnik nagyon időtállónak. Bocs a sok kérdésért. Előre is kösz a válaszokat.

Kösz
Sharp

1058 Varga Tibor 2006-08-21 19:15:06  Előzmény:Éles Zoltán: 2133

kösd fel a gatyád, nem lesz olcsó a dolog.... az új bakok elég húzósak, de a jó állapotú bontottakkal még sokat el lehet menni. támaszd ki hátul is a motort, akkor sokkal masszívabb lesz a cucc.

Tibke

1057 Varga Tibor 2006-08-21 19:13:19  Előzmény:Koncsik Géza: 2136

elöl egy db motor, és egy db váltóbak, és hátul csak egy db váltóbak.

Tibke

1056 (Törölt felhasználó) 2006-08-21 17:32:45  Előzmény:Koncsik Géza: 2136

ha elhagytál volna egy bakot azt érezted volna mer "járkálna" a motorod mikor elveszed a gázt... 2 motortarto van és 1 váltótartó szerintem.

Trabee Streetracing

1055 Koncsik Géza 2006-08-21 17:07:27  Előzmény:Balogh András: 2134

Hali.
Bocsika vagy én tudom rosszul v ti de mindha a Wartyiba 1 motortartó és 2 váltótartóbak lenne. Most cseréltem kuplungot a motort vettem ki és csak 1 bak volt. Vagy lehet 1-t elhagytam.

1054 Szabados Zoltán 2006-08-17 15:03:59

hali..autóablakra matrica felirtaokat hol lehet csináltatni??

1.3as warbimból hiányzik a hátsó sárvádőlemezek és a kasztni között levő lemezdarab.lehet olyat kapni??

1053 Balogh András 2006-08-17 14:12:37  Előzmény:Éles Zoltán: 2133

Hy!

Mind a 3 tartóbak(2 motor, 1 váltó) különböző...de csak egyfajta létezik mindegyikből.A három új tartó ára kb. 15e Ft.A hátsó is olyan szilentblokkos tartó, mint a váltóé, de a rögzîtőlemez része nem olyan...Az első pedig nem köralakú...îgy ki lehet következtetni, hogy milyen van hátúl...ha még nem láttad.A váltó felöli látható helyen van...Sok sikert!!!

b

1052 Éles Zoltán 2006-08-17 13:14:31

Üdv Mindenkinek!

Tud nekem valaki segíteni abban, hogy milyen hátsó motortartó bak kell az 1.3-as hoz? Felhívtam egy boltot de ott azzal kezdték, hogy kb 4 féle van. Azért akarom cserélni mindet, mert remeg az autó gyorsításkor, és motorféken is. Alsóörsön is cseréltük az elsőt, de csak bontott volt. Azóta nem remeg annyira de még mindig nem ok.
Mi más gondja lehet?

Előre is köszönöm
Sharp


(Módosította Sharp 2006.08.17. 13:16-kor)

1051 (Törölt felhasználó) 2006-08-15 07:19:22

Halihó Mindenkinek!

A biztosítéktábla volt a hibás. Köszönöm a tippeket,

Nork74

1050 Orosz László 2006-08-14 13:33:48

Sziasztok!Olyan kérdésem lenne hogy vettem púpos wartburgra való eredeti emblémát a hozzá való magasítóval amibe az eisenacher felirat van belepréselve 2000 huf-ért .Szerintetek megérte?

www.wartburg853.uw.hu

1049 Balogh András 2006-08-09 10:14:09  Előzmény:: 2128

Hy.Nekem is Wartex van, de abban nincs a tompîtottnak visszajelzője,de egyik Wartexban sincs.Van egy lámpa (a legalsó), de az csak a "helytelen" fényszóróbeállîtást jelzi.A refinek szokott elmenni a visszajelzője, ami az miatt van, mert általában elmozdul az egyik bizti.Ilyenkor nem ég az egyik oldali refid...az, amelyikre a visszajelző van kötve.Oldalanként külön van biztizve a világîtás,külön van a tompîtott,refi,helyzetjelző...Egyébként érdemes kicserélni a biztitáblákat...nem a legjobbak ezek a 16-17 éves táblák.Jártam már úgy is, hogy a műszerfal biztije mozdult el...bekapcsoltam a fűtőmotort...megjelent a töltésvisszajelző...oszt elment a világîtásom...Egyébként az izzók bajonettzáras foglalatban vannak...egyszerűen az óra hátuljába van bedugva.Húzd erössen...és amikor már azt hiszed, hogy ki fog jönni, akkor húzd csak igazán...

b

1048 Varga Tibor 2006-08-08 20:22:04  Előzmény:: 2128

a keretet leveszed, 4 csavar, alatta megint vannak csavarok. ha azt kiszeded máris kivehető a panel, amiben a visszajelzők, és a két műszer van. nézd meg a biztosítékok at előbb, ha mindez egyszerre múlt el...

Tibke

1047 (Törölt felhasználó) 2006-08-08 14:34:33

Hi Mindenkinek!

Négyütemű wartburgban nem világít a műszerfalat megvilágító lámpa és a tompított fényt visszajelző sem. Maga a tompított fény OK. Csak a visszajelzők éghettek ki, vagy más gubi is lehet? Ha igen tud valaki küldeni egy mórickaábrát hogy lehet hozzáférni az izzókhoz?

Előre is kösz,

Nork!

1046 Szabados Zoltán 2006-08-07 13:52:56

halika...a problémám a következő:az 1.3as warbimból hiányzik a hátsó sárvédőlemezekből a gyári lemez ami a cuccost védi..ha valaki tudná méretét,és hogy hogy nézet ki eredetileg akkor légyszi segitsen...ha másképp nem tok szerezni,akkor legyártanám magamnak.köszi

1045 Szabados Zoltán 2006-08-07 13:50:09  Előzmény:: 2123

halika...emgem is érdekelnének ezen dolgok...

1044 Franyó Tamás 2006-08-06 20:05:35

spoilert itt keress! : 06-30-3083377 olcsó és jó!

http://www.gportal.hu/portal/frensistuning/

1043 Varga Tibor 2006-08-06 18:21:10  Előzmény:: 2123

felni csak az irmscher van ammi könnyen elérhető, és egy -az egyben felmegy. a szemöldököt úgy a legjobb ha össze van hegesztve a homlokfallal. a másik kettő nehezebb ügy, csomagtérspoilert tudommal nem gyártanak kimondottan wareszra.

Tibke

1042 (Törölt felhasználó) 2006-08-06 17:04:22

Sziasztok!

Most szeretnék venni egy 1.3-as "betonszagató gépállat Wartyogót".Kell egy kis tuning rá.Szükségem lenne,könyüfém felnire,csomagtető spoilerre,szemöldökre,beömlönyilásra.Ha valaki tud eladót vagy üzletet ahol venni lehet,nagyon megköszönném!

1041 Verebi László 2006-07-29 07:56:46

Köszönöm Gyaur az infot!Ezzel azt hiszem rövidre is zártam egy kicsit nagyobb fékhatás elérése cimű terveim véghezvitelét!Ismét nem kellett csalódnom a "rugalmas" magyar vizsgarendszerben!Mégegyszer köszi!

A kardhal megy elől,a remény hal meg utoljára!!!!

1040 Balogh András 2006-07-28 07:57:50  Előzmény:: 2120

Okse.Majd értesîtelek ha gond van, vagy hogy mi lett a masinával.Köszi minden segîtséget.

b

1039 (Törölt felhasználó) 2006-07-27 19:08:06

Csaó Kisb!

Ha nem alakul a vassal a dolog, akkor esetleg megnézhetem neked. Erről majd tájékoztass lécci. Címem: jenesmester@freemail.hu-ra írj!

Majd dumálunk!

Cső!

Jenes Lóránt 0630-900-77-59

1038 Balogh András 2006-07-27 12:32:58  Előzmény:: 2118

Aham...megpróbálom...Erre mondjuk nem is gondoltam.Tudod, újak a féltengelyek, motortartók, kuplung, kitámasztó gömbfejek, stb.A gátlók is jók...igaz nem újak, de még jók...nem rég lett leméretve és tökéletesen vizsgázott padon.A minap szedtem szét a futóművet a szóban forgó hiba miatt és igaz csak kézzel vizsgáltam meg, de jónak tünt a gátló.Minimálisat(kb.0,5-1 mm) lóg a kormánymű, ami lehet ennek az eredménye...próba-próba

b

1037 (Törölt felhasználó) 2006-07-27 10:38:48

Cső kisb!

Ez a jelenség amit írtál az nem féltengely, de még csak nem is csapágy, hanem ütnek a felnik az elején de nagyon! Sőt ebbe a mókába még a féktárcsák is beszállhatnak, és akkor már a kormányműben lévő csillapítógumi nem használ!

Gyógymód: Centírozás először. egy jó gumisnál. Ha szerencséd van, akkor még a kormányművet nem rázta szét! Ha így sem javul, akkor már komolyabban meg kell vizsgálni a futóművet.

Üdv Lórika a szerelő

Jenes Lóránt 0630-900-77-59

1036 Rell Miklós 2006-07-27 09:40:03

Gyorsításnál ráz? Féltengely?
(Persze én itt csak tippelgetek...)
retro
(Módosította Grisa 2006.07.27. 09:42-kor)

1035 Koncsik Géza 2006-07-27 08:15:00  Előzmény:Balogh András: 2115

miéert nem lehet lengéscsillapító? 2 jó nagy gödör és már kuka.Nekem elég volt egy is.

1034 Balogh András 2006-07-27 07:43:16  Előzmény:Varga Tibor: 2110

Mondjuk nem a legjobb az a kerékagy csapágyam...vettem is már újat, de még nem cseréltem ki......de nem hiszem, hogy az lenne a baja.Mégpedig:Kb.:2 m-et tolattam, mikor is előjött ez a baja...ami a következő:Kb. 50 km-es sebességnél már nem nagyon lehet fogni a kormányt annyira ráz, illetve inkább beleng a kormányom(kb 3-4 cm)...és szó szerint pattog a jobb első kerék az uton...el-elemelkedik kb 2-3 cm-et.Csak nagy nyomaték leadásánál csinálja ezt.Ha lassan gyorsîtasz, akkor is ráz, de minimálisat.Ha padlón gyorsîtasz, még a hátsó dobom is beleng balra-jobbra 10 cm-et.Azért nem lehet szerintem csapágy, vagy gátló hiba,mert az nem megy ilyen gyorsan tönkre...Nem lehet a kiegyenlîtő művem a váltóba, vagy vmi ötlete valakinek???

b

1033 Koncsik Géza 2006-07-27 06:48:09  Előzmény:Verebi László: 2113

Hali.
Egy ismerös már csinált , de vizsgán nem engedik át.

1032 Verebi László 2006-07-27 04:30:33

Érdeklődóm hogy 4T waresz esetében hátsó fékszerkezet tárcsafékre való átépítésében gyakrlati tapasztalata van e valakinek?Konkrétan gondolok arra hogy csinálta e már valaki és milyen a tapasztalata!Segitségeteket előre is kösi!

1031 Szegedi Árpád 2006-07-25 15:41:27

A Trabik kaptak elektronikus gyújtást,a Wartburgok tárcsaféket...

Árpi jómunkásember!

1030 Varga Tibor 2006-07-25 15:36:09  Előzmény: Zombie: 2108

papíron 100-al bírt menni a trabi, arra a gyári (hangsúlyozom nem felújíttott alkatrészekből összerakott) dobfék tökéletesen elég volt. persze fékhatás sose elég, de előírásoknak megfelelt, akkor minek növeljék a gyártási költséget. sztem így gondolkozhattak.

Tibke

1029 Varga Tibor 2006-07-25 15:33:50  Előzmény:Balogh András: 2109

nem lehet esetleg mondjuk kerékcsapágy? a váltónak elég szélsőséges esetben van csak köze a rázáshoz.

Tibke