Bejelentkezés regisztrált felhasználóknak

Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!

Regisztráció új felhasználóknak


Wartburg

Általános topic Wartburgokról

Lezárt topik

Ez a topik már nem aktív, ezért nincs lehetőség további hozzászólásokra.

2728 (Törölt felhasználó) 2008-11-01 19:43:05

Sziasztok Wartburg Tulajok!

Ne kövezzetek meg a kérdésemből kikövetkeztethető ismerethiányom miatt,
nem találkoztam még Wartburg ajtózárszerkezettel. Az lenne a kérdésem,
hogy szerintetek egy Trabiba (nekem az van) belemegy egy ilyen zárszerkó
meg az ütközője? Persze fúróval, meg flexszel biztos, de én anélkül szeretném.
A bal ajtóm belülről való zárhatóságát szeretném megoldani...
Köszi! TRBrjd

2727 CIX Digitcam Laca :) 2008-11-01 19:28:44  Előzmény:: 3807

"a PS2 konzolja mögül"

2726 (Törölt felhasználó) 2008-11-01 19:23:52

A Drift kétségtelen nem a warjak müfaja de egy körforgóban hátsókerekes kocsikat megszégyenittően lehet kilincsel elörre menni .Ehhez persze sok tapasztalat meg tudás kell , két hónapos jogsival a PS2 konzolja mögül eléggé necces a végkifejlet.Én személy szerint imádok a körforgókban tépni de volt már rá precedens hogy kevésen múlott hogy a padkán hagytam a felnit.Nem ismeretlen a drift szakmába az elsökerekes drift ,DE olyan sofőrt igényel akinek élete a vezetés .Szlalom versenyeken látni szoktam széria japán KICSI kocsikat értem itt a SUNNIT meg a hasonló randa japó masinákat és VFTS eket illetve komoly bömbiket maguk mögé utasítva száguldoztak keresztbe csak tapasztalat és bármi bármire jó bármi ,csak akarni kell

2725 (Törölt felhasználó) 2008-10-29 06:18:22

HALI
Kicsit megkésve de a driftes dologhoz találtam valamit a drifter.hu-n
Nézzétek csak az utolsó 4-sort
E-BRAKE DRIFT (KÉZIFÉKES DRIFT)
Ritkábban használt technika, főleg gyengébb autóknál használják, illetve a profik tovább tudják a kézifék segítségével keresztbe tartani az autót (páros driftnél a hátul haladó gyakran alkalmazza). Rendszeres használathoz javallott egy hidraulikus rendszer beépítése.
Kezdjük meg a kanyart nagy sebességgel, majd a csúcsnál (vagy már a kanyar előtt) egy határozott mozdulattal rántsuk be a kézifék kb. 1mp-ig. Hátsókerekes autóknál a kuplungot nyomjuk ki. Ekkor megindul az autónk hátulja, amire ellenkormányzással válaszolhatunk. Első kerekes autó esetén a gázt folyamatosan nyomni kell míg a kézit behúzva tartjuk.
Ebben az esetben sem szabad befékezni vagy hirtelen elvenni a gázt.
Ha be akarjuk fejezni a driftet, akkor fokozatosan elvesszük a gázt és egyenesbe hozzuk a kormányt és az autó lassan az első kerekek irányába áll vissza.
Nem okoskodás képpen de ezek szerint, első kerekes autóval is lehet a drift szabályainak megfelelően driftelni ,csak kicsi nehezebb +tényleg kell egy pár lóerő.Gondolom azért nem túl gyakori az elsőkerekes versenyző
[i](Módosította roolee 2008.10.29. 07:19-kor)[/i]

2724 Hõberth Gábor 2008-10-25 19:08:09

Miért kéne az eladáshoz az érvényes biztosítás?
Azt majd az új gazdi köt rá, és azzal iratja át.

Az adókérdés már más dolog. Lehet, hogy a kutya se fog foglalkozni vele, de az is lehet, hogy utólag megkeres az önkormányzat.
Nekem volt erre egy konkrét esetem. Még a legelső Trabim volt. Akkor még súlyadó volt, amit sosem fizettem, mert akkor még azt sem tudtam, hogy mi az. Aztán megtudtam. Eladtam a szomszéd srácnak az autót. Az átiratta, mindent bejelentett, ahogy kell, és én egy hónap múlva kaptam egy szép levelet az önkormányzattól, benne egy csekk. Utólag befizettették velem visszamenőleg az összes elmaradt súladót, amíg nálam volt az autó, plussze késedelmi kamat. Nagyon örültem neki!

2723 (Törölt felhasználó) 2008-10-25 18:57:22  Előzmény:: 3803

Hali
Eladni mindent lehet de az adot és a kötelezöt nehezebb meuszni
Mivel eladáskor kell az érvényes biztositás is

2722 (Törölt felhasználó) 2008-10-25 17:56:29

Sziasztok!

Van egy 1976-os wartburgom, nagyapámé volt, mindig garázsban állt.
Viszont 5 éve nem használja senki és a rendszám sincs leadva, adót azóta nem fizettünk.
(Nem is vett részt a forgalomban)
Szép állapotban van és szeretném tudni ,ellehet-e adni és kb. mennyiért?
Az adót visszamenőleg nem lehet kikerülni?

Köszi szépen.
Üdv.

2721 (Törölt felhasználó) 2008-10-25 12:37:08

Sziasztok!
Egyszer már zavartam,de most kézzelfoghatóbb információ kell:
szükségem lenne az 1.3 Wartburg HAJTÓRÚD HOSSZÁRA(pontosabban furatközepek távolsága) és a SZELEPEK MAX EMELÉSÉRE/LÖKETÉRE(mind szívó mind kipufogó oldalon).Jobb lennének a szelepemelési görbék,de ezzel már tudok dolgozni.Elég megmérni a bütykök legkisebbés ln méretét és kivonni,meg a hajtórúdnál is a furatkerületek +- a sugarak lesz a furatközéptáv.Nálunk használatban van ezért nem szedem szét a motorját.De hátha vki tud infot vagy csak hever vhol egy vezérműtengely meg egy hajtórúd nála és le tudja mérni.
Motorszimulációs programhoz(GTPower) kellenek az adatok ezért kell pontosan,nem hasraütésre.Ha van vmi bővebb Wartburg 1.3 motorral kapcs más információ, ami bővebb a honlapon lévőnél,azt is megköszönném.
Előre kösz a segítséget!
Bálint

2720 Busa Attila József 2008-10-21 19:18:14  Előzmény:Orosz László: 3800

Háát, így jól kicseszel velünk...

2719 Orosz László 2008-10-21 17:21:37  Előzmény:Tóth Ákos: 3798

Én nem mondtam hogy driftelni akarok a waresszal.A gumiégetést meg meglehet vele csinálni sőt még egy széria 601-es trabantal is de mivel ennyien mondtátok nem fogom kipróbálni.

2718 (Törölt felhasználó) 2008-10-21 16:29:06

hmm pl ugy hogy átépited az autot gyárilag elsökerékel lehetetlen bár füvön csusztatni lehet

2717 Tóth Ákos 2008-10-21 07:10:48  Előzmény:: 3795

És hogy driftelsz első kerékkelelég érdekes LoL. Tudtommal min 100LE(del lehet hogy keveset mondtam) és hátsó kerekes kocsik tudnak igazán driftelni.Te a Wartburgal Nem.

2716 Tóth Ákos 2008-10-21 07:08:04  Előzmény:Orosz László: 3794

Ez most miért jó?Eléggé gyerekes. Ha már olyan menő akarsz lenni, akkor indulj egy szlalom pályán időre(verseny más ellen).

2715 Hõberth Gábor 2008-10-20 19:52:24

Ha kiakarod fingatni az autódat, akkor mindenképpen érdemes!

2714 (Törölt felhasználó) 2008-10-20 18:39:44

Mint profi 353 driff mester hmm mit is szolhatnák hozzá igen lehet füstölni csak nem érdemes

2713 Orosz László 2008-10-19 09:00:24

Szevasztok! Az lenne a kérdésem nem próbáltatok még 2T wartburggal gumit füstölni? Youtubeon néztem és van fenn pár videó olyanról és én is kiszeretném próbálni.Aki kipróbálta már vagy tud róla valami hogy érdemes az írjon már pls.

2712 Scholcz Tamás 2008-10-18 06:25:33  Előzmény:: 3791

Nekem kb. 1/2l-el csökkent a fogyasztás, csökkent a csörgési hajlam.
1dl kell egy telitankba. 2T-nél az olajba öntöm így bemegy az olajjal megfelelő mértékben. A légszűrőt 2T-nél 10-15ezrenként érdemes cserélni.

2711 (Törölt felhasználó) 2008-10-17 13:37:55

megpróbálom, hátha...
Van egy teljesen új zöld színű (ködfényszóró) nyomókapcsolóm Wartburgba, amire nincs szükségem, mert Trabantozom. Viszont éppen emiatt keresek trabis zöld billenőkapcsolót. Valaki estleg pont fordítva???????

P.s.: Persze gyári cuccokról van szó
[i](Módosította endre 2008.10.18. 08:07-kor)[/i]
[i](Módosította endre 2008.10.18. 08:07-kor)[/i]

2710 (Törölt felhasználó) 2008-10-17 10:15:18  Előzmény:: 3789

Szia! Valóban a fogyasztás nagyon megnövekedett az utóbbi pár hétben, de arra gondoltam, hogy azért mert a kuplungom már nagyon csúszott. Minden esetre cseréltem gyertyákat. A légszűrő még nincs elhasználódva (a nyáron cseréltem). Az autósboltban ajánlották, hogy adagoljak az üzemanyaghoz valami "spuri" nevű szert, és az is jó hatással lesz a co értékre. Ezt nem tudom, hogy igaz-e. Ismeri valaki ezt az adalékot, és a hatását?
Üdv. mindenkinek: Tatijozsi

2709 (Törölt felhasználó) 2008-10-16 14:10:03  Előzmény:: 3750

Már majdnem ráharaptam..... Csak visszaolvasgattam és rájöttem ki vagy.....

Senki ne rendeljen, szélhálmos!!!!!!!!

2708 (Törölt felhasználó) 2008-10-16 09:33:23  Előzmény:: 3788

Hali! Elképzelhetö hogy sokat kap bár ezt a"mesternek" is tudnia kellet volna beállitani
A fogyasztásod nem szált el mostanában?
Lehet szivato probléma is de a karburátort mindenkép nézesd meg.
Az uj gyertya és légszürö betét sem árt!

2707 (Törölt felhasználó) 2008-10-15 10:04:11

Létezhet az, hogy elöregedett gyergyák miatt tízszeres a co.m? Kirúgtak a zödkártyáról azt mondták szedessem szét a karbit mert dől a benzin a motorba.
Lehet, hogy csak a tökéletlen szikrák miatt volt az erős benzinszag, vagy tényleg sok anyagot kap?

2706 Marics Nimród 2008-10-15 07:50:44

Üdv! Nem tud valaki kiméletesebb megoldást a krómozott dísztárcsák leszedésére, hogy ne kelljen nagyon összenyomkodni a díszkarikákat? Eddig csavarhúzóval próbáltam, de nemnyerete el nagyon a tetszésemet...

2705 Farkas Zoltán 2008-10-14 20:38:08  Előzmény:Baranyi Ádám: 3784

Sziasztok!Erre én is kiváncsi lennék mivel nem világít nekem sem a lámpa csak a szintjelzőled piros...Kifogyni még nem hagytam a tankot de nem is akarom tolni a kútig...A szintjelzőtől csak egy vezeték jön előre.

2704 Katona Zoltán 2008-10-14 20:01:40  Előzmény: Levente: 3780

Én még tudok ezeken kívül pár Trabiról Sopronban...

2703 Baranyi Ádám 2008-10-14 19:16:52

Sziasztok,lenne egy kérdésem a négyütemű Wartburg elektromos kötésével kapcsolatosan. Azt szeretném megtudni, hogy az üzemanyagszintmérőről hány vezeték jön előre az órához,(a kétüteműnél csak egy és nincs üa.tartalékjelző lámpa) és hogy mi kapcsolja a négyütemű sebességmérőjében levő üa.tartalékjelző lámpát?

Válaszozokat előre is köszönöm: Andiady

2702 (Törölt felhasználó) 2008-10-13 16:40:31

Találtam egy jó oldalt, tele alkatrésszel!
Jó böngészést!
[url]http://www.zsombicar.hu/wartburg.html[/url]

2701  Levente 2008-10-12 09:41:26  Előzmény:Korpai Tamás: 3781

Szép kis gyűjtemény!

2700 Korpai Tamás 2008-10-11 19:48:37  Előzmény: Levente: 3780

Üdv!
Hát tényleg nem túl rózsás a helyzet. Kb 10-15 2T Trabiról tudok, egy évvel ezelőtt még sokkal több volt. Wartburg meg talán 2-3 db. Sajnos többet viszontláttam a bontóba. Azért lehet még találni, most vettem egy Hycomatot 23000 km-rel, ezt is bontóba vitték volna.
Ez a kép a házunk előtt készült, nem Sopronban de, közel hozzá:
[imgw]http://www.kepfeltoltes.hu/view/081011/DSCF0473_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

2699  Levente 2008-10-11 18:42:58  Előzmény:Csáik Viktor: 3777

Hát én nem is tudom mit mondjak ezen a téren. Itt Sopronban gyakorlatilag NEM LÉTEZIK 2T Trabant, Wartburg... Nagyon ritkán látok egy-egy Trabit, főleg idős bácsi vezeti. 2T Wartburgot meg évente egyszer-kétszer(leszámítva a ház mellett a kertben lévő kombinkat). A városban megforduló 2T-k is nagy valószínűséggel a környező falvakból valóak.

Egyedül 4T Wartburgot látni(klasszik limousine, törtfehér,stb..), meg ha jól tudom egy darab tuning 4T kombi trabi, meg egy tuning 4T Wartburg van még.

Ezen kívül van egy itt is ismert veterános emberke, 311-es Wartburggal, 500-as Trabival(ha jól emlékszem).

Amúgy most ippeg azon törekszem, hogy egy 2T Wartburgot üzembe helyezzek, csak hát a jogszabályok miatt félő hogy bukik a mutatvány (egy hónapja kb. leírtam itt mit is akarok).

2698 (Törölt felhasználó) 2008-10-10 22:59:54  Előzmény:: 3778

Töltésvisszajelző storno! Megtaláltam a kábel helyét, ez már működik.

Az olajnyomásnak meg van valami kütyüje a műszerfal hátulkjára erősítve (úgy olvastam) annak a meghibásodása okozhatja a hibát? Amikor alacsony fordulatra ér a motor, mondjuk leveszem az alapjáratát annyira, hogy szinte leáll, akkor fel-fel villan.
Vmi ötlet? (arra is, hogy a műszerfalat hogyan botom ki anélkül, hogy a kapcsolókról vezetékeket lehúznám)

Előre is köszi

2697 (Törölt felhasználó) 2008-10-10 20:11:36

Üdv!

A TWK.LUSTEENET.HU-n olvastam a Wartburg 1.3 hidegüzem zavarai és a motorelektonikáról szóló cikket. A cikknek köszönhetően rengeteg hibára derült fény az autónál, melyeket ki is tudtam az útmutatás alapján javítani. 2dolgot leszámítva.
Olajnyomás lámpa nem viágít, ha ráadom a gyújtást (izzó jó, olajnyomás gomba jó az alacsony nyomású is és a magas nyomású is). Az említett oldalon találtam egy kapcsolási rajzot, de azon nem igazodom ki, mivel 1:nem magyar 2lyan rajzok vannak, hogy...(nekem kínai) Szóval, ha valaki el tudná nekem magyarázni, hogy hogyan varázsoljam vissza ezt az amúgy nem éppen elhanyagolható kontrollámpát, azt nagyon-nagyon megköszönném.

A másik pedig, a töltéslámpa! Ugyan az a tünet mint az olajnyomásnál! Kulcs fordít, lámpák pihennek....(ez az izzó is működik) Ennek az oka egy árva gazdátlanul hánykódó vezeték lehet(nem biztos, csak találgatok), ami kék, közepes vastagságú, a generátorból jön ki, a blokk alatt jön fel a tűzfal és a blokk közé és nem vezet sehova!!!!! Meg tudnátok mondani, hogy azt hova kéne bedugni, vagy hova kéne annak vezetni, mert nem találtam erről semmit a neten.

A válaszokat előre is köszönöm!!!
Széles utat mindenkinek!



2696 Csáik Viktor 2008-10-10 05:01:41

na hali uraim tetem egy érdekes kisérletet a héten pesten. nekiáltam fakultativ forgalmat számlálni nem titkolt szándékom volt hogy kideritsem hogy hányan vagyunk (trabisok és warbisok) sajnos arra a kővetkeztetésre jutotam hogy 300 autobol EGY volt trabi az is négyűtemű és tőbb semmi ki fogunk halni !!! vagy nem mi a véleményetek



2695 Orosz László 2008-10-09 18:46:30

Sziasztok! Azt halottam kmgy műszer van kifejezetten 2T és 4T wartburgba is.Ránézésre honnan lehet megkülömböztetni hogy milyenbe való vagy mi a különbség öztük? Illetve nincs valakinek ötlete hoygan lehet levenni az ablaktörlőket könnyen mert akár hogy próbáltam nem tudtam kivenni.Nemcsak a lapátot meg a kart akarom levenni hanem ami a kaszniban van az a kiálló kis pöcök amire az egész rögzítve van azt is kiakarom venni de akárhogy próbáltam nem adta meg magát.Ha valakinek van ötlete írjon! Előre is köszi

2694 (Törölt felhasználó) 2008-10-09 15:37:11  Előzmény:: 3774

Maroti könyvesbolt Bp Nagykörösi ut itt probáld meg4
Mit akarsz vele csak nem javitani?

2693 (Törölt felhasználó) 2008-10-06 07:06:26

Sziasztok!
Szükségem lenne az 1.3-as Wartburg (1990,VW Polo motor) motorjának hossz-,és keresztmetszeti rajzaira.Nem jó se robbantott se kitört.Ha van ötletetek h hol lehet szerezni vagy vkinek van ilyen a birtokában az legyen szíves szóljon,mert szorít az idő is.
Előre kösz: Bálint

2692 (Törölt felhasználó) 2008-10-03 09:01:07


[i](Módosította roolee 2008.10.03. 12:27-kor)[/i]

2691 (Törölt felhasználó) 2008-10-03 07:36:24  Előzmény:Farkas Zoltán: 3771

Köszi a tippeket/tanácsokat!
Majd jövök még!

2690 Farkas Zoltán 2008-10-02 16:33:27

A légtelenítő csavarokat tisztítsd meg drótkefével alaposan aztán áztasd fékolajba(vagy WD40,csavarlazító,stb)aztán csillagkulcs vagy erőfogó és megindul talán... Ha nagyon lesarkalt akkor kisebb kulcsméretre reszelés is segithet.Ha beletört akkor belefúrsz óvatosan(nem az aljáig!!)és négyszög alakú kihajtóval talán kijön vagy féknyeregcsere lesz belőle...A csere egyszerűbb lesz...Amúgy ha a fékdugattyúk vannak beragadva,azokat is beáztatni és megtisztítani vagy ha nagyon rozsdásak cserélni kell. Nagy fába vágtad a fejszéd de lassan apránként sikerül minden csak ne kapkodj és gondolkozz mielőtt nekiesel erővel. Sok sikert!

2689 Csáik Viktor 2008-10-02 14:42:14

cseréld le a féknyergeket vagy ha vangépészeti alapképzésed akkor furd ki őket

2688 (Törölt felhasználó) 2008-10-02 14:38:54

Hello Mindenkinek!

Végre megörököltem apukámtól a Warburgot (353W), aki sajnos nem törődött vele túl sokat (így van rajt javítanivaló bőven), és elhatároztam, hogy felújítom egy kicsit.
Mindent szépen sorjában csinálok: Múlt héten például sikerült beindítani.
Egyelőre a kisebb problémákra koncentrálok, mivel iskola közben nincs túl sok időm a nagyobb lélegzetvételűekre. Következő kérdésem lenne: A fordulatszámmérő (ledes) nem működik. Hol lehet a hiba?
Következő kérdésem: A fék légtelenítő csavarjait apa sorra sarkazta le villáskulccsal és/vagy törte le fogóval , így most nem igazán sikerül értékelhető fékhatást kicsikarni a járműből. Légyszi írjatok egy-két alternatívát a probléma orvoslására. Komolyabb módosítások és fejlesztések is érdekelnek.
Egyelőre ennyi, minden tanácsot szívesen fogadok: Máté

2687 Csáik Viktor 2008-10-02 13:53:51

hali skacok valaki már probálkozot olyanal hogy a gyári vizpunpát helyetesiti egy másfajtával a jobb hűtés érdekében ha igen akkor a tapasztolatokra vevő lenék kősz

Alakul!
[i](Módosította bgt015 2008.10.02. 16:04-kor)[/i]

2686 Csáik Viktor 2008-10-02 13:50:15

hali skacok valaki már probálkozot olyanal hogy a gyári vizpunpát helyetesiti egy másfajtával a jobb hűtés érdekében ha igen akkor a tapasztolatokra vevő lenék kősz

2685 (Törölt felhasználó) 2008-10-02 12:08:49  Előzmény:Orosz László: 3747

Szia! Tudok valakit, aki irmscher kormányt keres!

Keress meg privában elmondom mert ez itt nem a reklám helye!

2684 (Törölt felhasználó) 2008-10-02 12:04:47  Előzmény:: 3755

Szerintem, mivel a trabi felnit rá lehet tenni wartburgra, és fordítva is, gyanítom, hogy nyugodtan megvehetetd!

2683 Szedlacsek Ottó 2008-09-29 18:56:41  Előzmény:Orosz László: 3761

Beázás:
Ablak gumitömítés, Hátsó lámpa mellett.
vagy szét van rohadva a csomagtartó oldala a hosszmerevítés mellett-alatt-felett és a C oszlopnál ott folyik be a víz a hátsó doblemezbe

2682 Orosz László 2008-09-29 15:48:14

Az feszes mert mikor cseréltem a szénkefét kivettem a generátort és utána jól megfeszítettem.MArad a másik,hogy koszos a belseje.Nemtudom mikori ez a generátor mert ami nekem volt a 4T wareszba az alapjáraton nemvolt valami jó mivel olyankor mindig villogott a lámpa gondolom nem volt megfelelő töltés és utána raktam bele ezt.De majd kiveszem ezt és kitisztítom.

2681 Tóth Ákos 2008-09-29 07:48:57  Előzmény:Orosz László: 3761

Az égszíj feszes mert lehet hogy ott a probléma. Nekem annó ez szivatott be. Én a helyedben újra megfeszíteném.
Vagy lehet a generátor belülről nagyon koszos és valahol szivárog(áthúz).

2680 Orosz László 2008-09-28 20:26:47

Szevasztok! Olyan problémám lenne,hogy mostanában mikor megyek a 4T wareszommal menet közben kigyullad a töltést jelző lámpa.Azt mondták azért van mert koszos a szénkefe.Tettem bele újat el is múlt de pár nap múlva ismét kigyulladt.Nemtudjátok mi lehet vele? Nem mindig ég csak néha és utána elalszik de van mikor folyamatosan világít. Másik gondom pedig az lenne,hogy idáig nem ázott be a csomagtartóm most viszont esett egy kis csedes eső majdnem egy héten keresztül és tiszta víz volt a csomagtartóm alja.Nincs valami ötletetek hol folyhatott be a víz mert idáig még sose volt ilyen gondom vele.

2679 (Törölt felhasználó) 2008-09-24 19:55:06

->Apróhirdetések
[i](Módosította bgt015 2008.09.24. 21:56-kor)[/i]