Bejelentkezés regisztrált felhasználóknak

Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!

Regisztráció új felhasználóknak


Wartburg

Általános topic Wartburgokról

Lezárt topik

Ez a topik már nem aktív, ezért nincs lehetőség további hozzászólásokra.

1428 Marton Tamás 2007-01-12 10:27:51  Előzmény:Tóth Ákos: 2501

Hali!

Szerintem a gyújtáselosztó fedélnek van baja, vagy magának a benne lévő rotornak.
Akkor (is) produkál az autó ilyen dolgokat, amikor ez a fedél be van repedve, és sajnos a rotorból érkező szikrák nem oda jutnak, és nem abban az időben ahová kellene nekik. Ezért durrog.
A legegyszerűbb ha leveszitek a fedelet, és megvizsgáljátok, ill. a rotort is ami forog benne. Ha párás belül a fedél akkor az már rég rossz, mert akkor vagy a gumitömítés sz*r, vagy ahogy már írtam, el van repedve a fedél, és levegőt kap.
Elosztófedél kb. 1000Ft, rotor is majdnem ennyi.

Egyenlőre ennyi jutott eszembe ... hátha segít


A képen látható autó nem illusztráció! A valóságot tükrözi! Trabant 1.1

1427 papp péter 2007-01-12 09:59:41

tyű
belelendültem ám szó(moderálva)ásba

anyámmal lakok, macskám van, wartburggal járok és ne legyek KEMÉNY???

1426 papp péter 2007-01-12 09:59:14

2t-ből 4t-akarsz?
elég lenne megvenni csak a javító ívet és azt feltenni a 2t sárvédőjére
ilyet már láttam
és akkor megmaradna 2t oldalsó indexe
nekem az úgy tökre tetszik hogy van 1 kis pereme és ott az a bufla index
ha 2t-m lenne én így csinálnám
te pedig úgy ahogy akarod
de kérdésedre válszolva ugyanaz


anyámmal lakok, macskám van, wartburggal járok és ne legyek KEMÉNY???

1425 papp péter 2007-01-12 09:56:27

robi!
a 2t, meg a 4t doblemeze ugyanaz csak a külsö takaró elem más,(sárvédő lap)
legalábbis amikor én eegyszer megnéztem és utánna is kérdeztem erre a megállapításra jutottam
hali

anyámmal lakok, macskám van, wartburggal járok és ne legyek KEMÉNY???

1424 papp péter 2007-01-12 09:54:48

ez simma benzines waresz vagy gázos?
mert ha gázos akkor lefagyott a reduktor!az nem gáz mert majd felolvad!
ha benzines akkor nem tudom
így talán gyújtás lehetne a durrogás oka, de ha a fordulattal isvolt valami akkor nemtom

anyámmal lakok, macskám van, wartburggal járok és ne legyek KEMÉNY???

1423 papp péter 2007-01-12 09:50:07  Előzmény:Polgár Tibor: 2487

hali wartburg312
egy pér adat kellene majd
de még ráér
most hogy Tibkétől tudom mennyi az annyi elösször össze kell szedni a pénzt
aztán mehet a móka
szóval majd itt a forómon vagy emailben megkereslek hogy pár adattal szolgálj löszi
hali

anyámmal lakok, macskám van, wartburggal járok és ne legyek KEMÉNY???

1422 Szabados Zoltán 2007-01-12 09:17:22

Ha nem baj ,akkor +mutatnám a warbimat...az alábbi linken megtekinthető..


[url]http://lmair.uw.hu/autosokk/egyeni.php?rendszam=DNE-842[/url]




(Módosította Grisa 2007.01.12. 15:42-kor)

1421 Szabados Zoltán 2007-01-12 09:06:33  Előzmény:Rell Miklós: 2500

Üdv...

Köszi az infit...de én itt még nagyon laikus vok... a warbi elött 1 1300as dáliám volt,eredeti rönómotoros..na azt már kivülről vágtam... a warbihoz még kell 1 kis idő....

1420 Tóth Ákos 2007-01-12 02:04:46

Hali all!
Ma hogy jártam a wareszommal!Még nem volt üzem meleg a moci(sárga led),egy körforgalomból jöttem ki 3.sebességbe nyomtam egy sportos gázfröcsött gyorsult is a szekér egy darabig.......utánna visszahőkölt durrogott prüszkölt,vissza 2.-be nem megy vissza 1.be elkapta a gyújtást vagy mit,és 4-5e fordulat környékén volt hajlandó menni.gyorsan ki a vészvillogót gyorsan félre álltam.Hmmm alapjáraton jó.De ha emeltem a fordultatot(gázt),és megtartottam,akkor érezhető volt,hogy valami gixer van(esett a fordulat,utánna megint elkapta,megint leesett).Gyorsan tanakodtam minél hamarabb szerelőhöz vinni a werdát.el is vittem 2.-be 3-5fordulaton,akkorákat durrogott hogy én még életemben nem halottam waresz kipufogóból ilyen hangokat.Megálltam egy gyorsszervíznél.Nézi a gyerek.Nem csinálja.Mondom neki guruljunk egy kört vele(ő vezeti)és nem csinálta.Szerintetek mi lehetett?
koszos AC,túl sokat kapott?,kipufogóba volt valami?,automata szívató nagyon sokat adott neki és nem tudta kiégetni rendesen?
gurulnom kell vele vasárnap éjszaka vele futóval 130km-t nem szeretném ha lerobbannék valahol,mit nézek meg rajta(amihez nem kell annyira nagy szakértelem ergó nem vagyok autószerelő)!

--You will enjoy with the Wartburg feeling--

1419 Rell Miklós 2007-01-11 23:25:01  Előzmény:Szabados Zoltán: 2499

Na, megkerestem a kedvedért. De ott van a letöltések közt a Wartburg javítási útmutató motorról szóló része PDF-ben, abból szedem:

[b]Venti-kapcsoló: 95+-3 C: be; 89+-3 C: ki.
Termosztát: 82+-2 C-nál nyit.[/b]

Vagyis gyárilag minimum (89-3)-(82+2)= 2 C tartalék van a kettő közt, hogy ne legyen átfedés. Mondjuk azért 2 forintba nem mernék fogadni, hogy ezek a tűrések csak elméletiek, azért ezekkel a cuccokkal nem lőnek nyulat, de azért látszik, hogy igyekeztek olyan értéket adni, hogy biztosan jó legyen.

Na, de ezek helyett a "Wartburgba való" kategóriában egy 87 C-os termosztátot, és egy 91-85 C-os ventikapcsolót mutattak nekem (rá is volt írva a cetlijére hogy Wartburg), amik együtt biztos hogy nem jók. (Már eleve átfedésben vannak, és ha még a türésük is úgy jön ki... ha a gyári tűrésével számolunk, akár az is előfordulhat, hogy szinte egymás ellen dolgoznak - tehát a termosztát éppenhogy kinyit (87+2=89C), és a venti már indul is (91-3=88C)).

A kiválasztásnál azért arra is ügyelni kell, hogy a kettő közti biztonságos hőfoktávolság növelése érdekében ne szereljünk be túl alacsony hőfokú termosztátot, mert a karburátor normál melegüzemi alapjárata csak 80 C körül áll be, ha pedig ez alá szabályozunk, akkor mindig az emelt hidegüzemi alapjáratunk lesz (jó, tudom, azért ha nyomja neki az ember, akkor melegszik az, de egy szabályozásnak minden üzemállapotban működnie kell), ha nagyon lejjebb megyünk, akkor meg folyton szivatózni is fog...

Legjobb sztem betartani a gyári értéket - ha lehet. Ha nem, akkor sztem ez alapján próbálj valami normálisat választani...
Nekem végülis asszem egy 92-87-es ventikapcsolót és egy 84-es termosztátot sikerült összeválogatnom (gyári értékben egyik sem volt), ezek most jók voltak együtt, úgy látszik, szerencsém volt a tűréssel...

Ja, nyugodtan kössetek ám belém, ha nem stimmel a logika!

retro

1418 Szabados Zoltán 2007-01-11 22:17:33  Előzmény:Rell Miklós: 2493

Hali..

Ha jól emlékxem 82 volt az a szám amit a régi termosztáton talátam...

1417 Szabados Zoltán 2007-01-11 22:15:16

Üdv...Köszi mindenkinek a segitséget...


Ha nagy leszek meghálálom....

1416 Hudák Zoltán 2007-01-11 17:33:51

Szia Robi!!!!
Nem akarok hülyeséget mondani de asszem egy méretü igen.

1415 Szakál Róbert 2007-01-11 17:20:22

Hali!!

A 4t wartburgnak a sárvédő dob mérete ugyanolyan mint a 2t-é?
(ha a peremszélesítést nem nézzük)

Egy Wartburg soha nem adja meg magát!! Esetleg valamelyik alkatrésze !!

1414  Zombie 2007-01-11 15:39:38  Előzmény:Varga Tibor: 2492

és magneti marelli?

1,5 trabival járok.azaz: 1 db 4T kombi, és 0,5db 2T limuZOMBIE

1413 Balogh András 2007-01-11 13:01:53  Előzmény:Szabados Zoltán: 2491

Igen Grisa jól mondja...A hőértékre figyelj oda!!!Rá van írva a hőgombára a pontos érték...Ha jól emlékszem 92 fokos kell bele...de közel sem biztos.
Azt tudom, hogy van 92-es, 96-os...párat már kellett nekem is cserélnem...
Gyertyából az NGK-t szereti a rettenetes...

Jó tuningolást!!!


b

1412 Rell Miklós 2007-01-10 22:40:23  Előzmény:Szabados Zoltán: 2491

Ha termosztátot veszel, vigyázz! Olyan címen, hogy "Wartburgba (Trabantba) való" könnyen lehet, hogy olyat fognak adni, ami nem a gyári értékek szerinti! Ez még talán nem lenne olyan nagy baj, mert 5 (10) fok ide vagy oda már nem sokat számít, de így könnyen lehet, hogy "ütik" egymást a hűtőventillátorral! Olvass utána az értékeknek a szerelési útmutatókban (én már nem emlékszem a pontos értékekre), és sztem aszerint válassz... Ez mondjuk igaz a ventikapcsoló gombára is... Ott sem a gyári értéknek megfelelő amit utángyártanak. És ez a kettő nálam példul átfedésben volt, aminek az lett a vége, hogy ha bekapcsolt a venti, aláhűtötte a vizet a termosztát értékénél, így az elzárta a vízkört, és nem cserélődött a víz a venti gombájánál, tehát hülni sem tudott. Így ha egyszer beindult a ventillátor, soha többet nem kapcsolt ki, csak ha magától kihült a gombánál a víz (tehát álló motornál, vagy menet közben a menetszéltől, de a ventillátortól nem)!

retro

1411 Varga Tibor 2007-01-10 12:20:06  Előzmény:Szabados Zoltán: 2491

Ngk-t, de van akik itt a Briskre esküsznek. Bosch-t, championt ne

Tibke

1410 Szabados Zoltán 2007-01-10 11:38:22  Előzmény:Varga Tibor: 2490

Üdv...

Hát ez az ..világit szegényem de,az alsó cső mégkézmelegnek sem mondható...

Milyen gyertyát érdemes venni az 1.3ba??

amúgy köszi


(Módosította sumakker 2007.01.10. 11:38-kor)
(Módosította sumakker 2007.01.11. 22:18-kor)

1409 Varga Tibor 2007-01-10 11:32:52  Előzmény:Szabados Zoltán: 2489

Ez még nem törvényszerű, a termosztát akkor nyit mikor már világít a zöld led. de ha régóta világított, akkor lehet hogy az ragadt le. Dobd el jó messzire.

Tibke

1408 Szabados Zoltán 2007-01-10 10:53:13

Üdv...

Asszem +találtam a probléma okát...

Szerintem a termosztát a ludas...

uis..mentem vele kb 30kmet,és az alsó vizcsó enyhén lagyos volt,miga felső forró mint állat...az első zöld led már régen világitott,mikor megnéztem a vizcsöveket..

1407 Varga Tibor 2007-01-10 10:42:27  Előzmény:papp péter: 2486

Ez erősen váltófüggő, elég sok áttételű váltó van. Végsebesség is kitolódik ha jó karban van a motorod.

Tibke

1406 Polgár Tibor 2007-01-10 09:11:32  Előzmény:papp péter: 2486

Hali!

Csináltam egy összehasonlító diagramot a warbi 4-ik (sárga) és a polo gt 5-ik (zöld) között. Hogy mennyit megy a kocsi vele, még nem tudom, de már ki kellene próbálni

Ha valami érdekel, kérdezz bátran! A váltó beszerzésében is tudok segíteni.

Üdv, WRT312

Wartburg és még cabrio is?! Mi lehet ennél jobb
(Módosította wartburg312 2007.01.10. 09:17-kor)

1405 papp péter 2007-01-09 17:25:18

oksa
nagyából akkor most már betudom lőni az árat
5.-ben egyébként mi lenne a vége?
160körül vagy azért menne feljebb is?
illteve fogyasztásban mit mutat?
most kb 80-nál forog 3000-et a moci!
ez mit jelentene 5.-ben?2000 körül?

anyámmal lakok, macskám van, wartburggal járok és ne legyek KEMÉNY???

1404 Szabados Zoltán 2007-01-09 13:55:18  Előzmény:Balogh András: 2484

köszöntem a türelmedet....a többieknek is..

1403 Balogh András 2007-01-09 13:34:59  Előzmény:Szabados Zoltán: 2483

Értem...Ez esetben nem tartom valószinűnek a hengerfej hibát.
Ami még szerintem lehetséges, hogy lehet levegős a rendszered.Azt tudom, hogy erre is nagyon érzékeny a waresz.Egy kis levegő van a rendszeredben és már nem is kering a víz rendesen.
A másik tippem az az, hogy lehet van egy kis rés valahol(nekem egyszer a kiegyenlítőtartály felső csatlakozásánál eresztett), amit csak akkor veszel észre, ha már meleg a motor...ugyanis ilyenkor kitágúl a víz térfogata és ereszthet a nyomás alatt.
Lehet még a vizpumpád is rossz, de azt szerintem hallanád.
A termosztátot úgy a legegyszerűbb megnézni, hogy beindítod a motort
--> megvárod még fullra bemelegszik --> oszt megfogod azt a vízcsövedet, ami a hűtőmaszk aljára megy.Ha az meleg, akkor tuti hogy kinyitott a termosztátod...tehát az működik.

Ezeket érdemes megnézni...a vízpumpát hagyd utoljára!!!

Remélem sikerrel jársz!!!Sok szerencsét!!!

U.I.:
Zaklass tovább, ha ez se segít...valamit kitalálunk.

b

1402 Szabados Zoltán 2007-01-09 10:37:01  Előzmény:Balogh András: 2482

Üdv.. köszi az infókat..

Szal mondanám..most hogy jobb idő van valóban hamarabb melegszik,mint eddig mikor hüvösebb volt.

rángatni nem rángat.

a mociban sztem megvan az az erő amit eddig is tapasztaltam.

a fűtésem:rövidnadrágban is vezethetnék.

99 valahányezer km van a mociban..asszem a 2. gazdija vok...mindig vigyázok a kicsikémre...

Kérdés:

Termosztát nem zavarhat be??

1401 Balogh András 2007-01-09 09:37:25  Előzmény:Szabados Zoltán: 2481

Üdv!

Ha hengerfejes a masinkád, attól még simán tudod használni...Nem nagyon melegszik jobban...pláne ilyen hidegben.Ha állsz egyhelyben, ott lehet igazán észrevenni: Sokkal gyorsabban bemelegszik.
Egyéb jelenségek:kicsit rángathat, gyengébb a motor, valamint a fűtés gyenge.Nekem már volt ilyen problámám(2X).Simán hengerfejtömítéscserével tudod orvosolni a dolgot.Hidegen nem bírja a fordulatot egyik autó sem, de a waresz különösen érzékeny rá!!!Hideg motornál elég egyszer kihúzatni jobban a gépet és már cserélheted is a tömítést!
Ilyen esetben természetesen ugrik a fagyállód és az olajad is, mivel azok egybefolynak.

Figyelem!!!A 4 ütemő Wartburg szerelési könyveiben a hengerfejcsavarok meghúzási nyomatéka rosszúl van megadva.
I. Lépcső 40Nm
II. Lépcső 60Nm
III.Lépcső 200 fokot húzunk a csavarokon egy merev szárral(a konyvben ide 200Nm-t írnak persze tévesen...nincs olyan csavar, ami 200Nm-t elbír)

Ha van valami kérdésed, írj...ebben tudok segíteni!!!

Minden jót!!!

b
(Módosította kisb 2007.01.09. 09:38-kor)

1400 Szabados Zoltán 2007-01-09 08:24:21  Előzmény:Varga Tibor: 2480

Üdv..Ilyenkor mit tehetek??Még nem volt nem volt dolgom ilyen problémával...
Elég hegerfejpakolást cserélni vagy nagyobb a baj??(gondolom megy az olaj + a fagyálló is)

1399 Varga Tibor 2007-01-08 22:32:51  Előzmény:Szabados Zoltán: 2478

ha hirtelen kinyomja, akkor az valóban hengerfej gyanús. mivel volt menetszél rendesen, így nem tolta ki, mert visszahűtötte. tehát elvben kibírhatja.

Tibke

1398 Varga Tibor 2007-01-08 22:28:12  Előzmény:papp péter: 2471

A váltó ára változó, átlagár az 35 Huf.
kell a golf féltengely belső csuklója egy kis csonkkal. (két db olyan 4-5-6 ezer), golf kulissza, átlag olyan 5 ezer. meg a beépítés 35e Huf, amiben benen van a féltengely csináltatása is.

Tibke

1397 Szabados Zoltán 2007-01-08 20:40:12

Amit elfelejtettem.:tegnap +jártam Kanizsa-Zegerszeg vonalat- ufóval...oda 80-90 km/h...össz 120 km-t mentem..vissza 90-100km/h ..ha hengerfejes akkor kibirta volna??

1396 Szabados Zoltán 2007-01-08 20:33:13  Előzmény:Szabó Géza: 2475

hengerfejpakolás csere lenne a +oldás??

az az érdekes,hogy nem folyamatos a hiba..tehát elinditom a motort és szépen forgatja a vizet(a felső gumicsőnél látszik)....
azt gondol 1et és kinyomja a kupaknál...

(Módosította sumakker 2007.01.08. 20:34-kor)

1395 Szakál Róbert 2007-01-08 20:31:59  Előzmény:Szabados Zoltán: 2474

ha levegős akkor forr is lehet valami tömítésnél könnyezik amit lehet nem is veszel rögtön észre mert meleg motornál elpárolog a folyás rögtön.(ha nem erős folyás)
de ahogy Geza mondja lehet a hengerfej tömítésnél engedhet.

Egy Wartburg soha nem adja meg magát!! Esetleg valamelyik alkatrésze !!

1394 Szabó Géza 2007-01-08 20:06:49  Előzmény:Szabados Zoltán: 2474

vagy talán hengerfejes.belefúj a viztérbe.
nyisd i a tartályt gyújtsd be és ha bugyog akkor szerintem bizotos.
De ez csak az én véleményem.

Ez az élet! 4 kerék, zwei takt, kék füst, vidámság. Ezt nyújtja nekem a TRABI.

1393 Szabados Zoltán 2007-01-08 19:42:00  Előzmény:Szakál Róbert: 2473

hali...

a bilincsek,és vizcsövek mind ok..ezért nem értem...már 2 éve nálam van a járgány de ilyet még nem csinált...talán levegős lehet a rendszer??

1392 Szakál Róbert 2007-01-08 19:33:06  Előzmény:Szabados Zoltán: 2472

Szia sumakker!

Állo helyzetben is van alatta tócsa?nézd meg nem-e lukas valamelyik víz cső

De ha csak menet közben akkor azt nézd meg mindegyik bilincs jó-e mert ha az rossz akkor csak nyomás alatt fog spricelni kifelé és álló helyzetben nem lesz tócsád!
Remélem tudtam segíteni

Egy Wartburg soha nem adja meg magát!! Esetleg valamelyik alkatrésze !!

1391 Szabados Zoltán 2007-01-08 17:20:00

Üdv....akadt 1 kis problémám.....az 1.3as warbim tolja kifelé a fagyálós cuccot a kiegyenlitőtartiból...az olajat megnéztem nem vizes...mi lehet a gond??


köszi.....

1390 papp péter 2007-01-08 17:12:52

németekhez ne vigye!
már beszéltem vele erről de akkor nem akarta eladni
viszont azt mondta ha egyszer eladja szól nekem
na nehogy márhogy mi legyen már!
és mit teszel be?2 ezres mocit?
ha megrendelnék a tibke féle tuning mühelybe egy 5-ös váltó beszerelést akkor mibe fájna az nekem?
külön a aváltó meg külön a szerelés?
ehez féltengely is kellene vagy jó a gyári?


anyámmal lakok, macskám van, wartburggal járok és ne legyek KEMÉNY???

1389 Szedlacsek Ottó 2007-01-07 23:05:04

HÚHA TÉNYLEG! SORRY. Egy megoldás marad: a 4T relédeklit át kell tenni a 2T relére. (csavarral van összerakva, és a forrasztás)

DER ZWEI KERZEN

1388 Polgár Tibor 2007-01-07 15:40:53  Előzmény:Fábián Milán: 2468

Ha rendbe van a gyujtás és az akku, akkor nem okozhat problémát a hiánya. Én hetekig jártam lecsúszott saruval, csak véletlen vettem észre. Az indításban nem volt különbség. Valszeg akkor számít , ha az ótó -30 fokban állt már két hete...

Wartburg és még cabrio is?! Mi lehet ennél jobb...

1387 Fábián Milán 2007-01-07 15:35:19

Asziszem az lesz a legjobb ha átoperálom a behúzótekercset a 2t önindítóra

Oszt akkor a kecske is jól lakik meg a káposzta is megmarad


Fuck u

Fuck u

1386 Polgár Tibor 2007-01-07 13:36:06  Előzmény:Szedlacsek Ottó: 2466

És ha így beköti, nem fog beindulni és még füst is lesz!!!
Ugyanis abban igazad van, hogy indításnál 12v-ra kerül. De mi van akkor, amikor nem indít?! Az indítómotor akkor is azon a kapcson van néhány tized Ohmos ellenállás jelentve. Erre kötöd rá a gyujtótrafó előtti ellenállást. Az eredmény itt néhány tized volt lesz --> nincs fesz a gyujtótrafón és az előtét ellenállásán van kb 12V --> füst...
Az általad írt kapocs csak úgy használható fel, ha egy dióda is van bekötve a visszáram elkerülésére.
Tehát mi a helyzet a "fákkal"???

Wartburg és még cabrio is?! Mi lehet ennél jobb...

1385 Szedlacsek Ottó 2007-01-07 08:40:12

A kérdéses + 1 csatlakozó nincs kivezetve a 2T relén. De ez csak egy az indítózás alatt 12Voltot adó kapocs. Tehát NO PARA. ez a kapocs hipp-hopp elkészíthető. A relé kapcsolt kivezetése (motorra-kefékhez menő M8-as csavar) 100%-ban ugyanabban az időben ugyanazt a feszültséget szolgáltatja, mint a hiányzó +1 kivezetés. "Látni kell a fától az erdőt!"

DER ZWEI KERZEN

1384 Rell Miklós 2007-01-06 19:13:13  Előzmény:Fábián Milán: 2464

hát sztem az egyik is lehet, meg a másik is... Nekünk annak idején a Golfon példul a szénkefék voltak oda (hegesztve voltak, és úgy kellett felmókolnom, hogy megforrasztottam... Mondjuk viszont azóta is jó...), de hát simán lehet a behúzótekercs is, hogy nem ad rendesen áramot az önindítónak... Szerintem.


retro

1383 Fábián Milán 2007-01-06 16:38:33

Na de szerintetek mi lehet a gyíkja a réginek??? Az önindítónak vagy a behúzótekercsnek van baja mer ha az önindítóé akkor átoperálom a 4t behúzótekercset a 2t önindítóra oszt lesz indítássegédem meg fain önindíóm is.

Ha meg nem akkor nem.

Fuck u

1382 Varga Tibor 2007-01-06 11:38:41  Előzmény:papp péter: 2459

Melyik bolygón élsz?
Pár 4t azé már megfordult a kezem alatt, most is pl azt hajtok. Egyenlőre risszrossz 1.3as fűnyírómotor van benne, de lassan más lesz
Mickey wareszával semmisevan, sose lesz kész sztem. kereket meg németeknél adja el....

Tibke

1381 Marton Tamás 2007-01-06 07:39:13  Előzmény:Rell Miklós: 2461

Elvileg a 2T és 4T (Trabi) behúzómágnes csereszabatos, de az önindító már nem!
Valószínűleg úgy néz ki neked is mint nekem ... nekem már az indítási segély nincs is bekötve mert nincs hova ... szóval nekem 2T behúzómágnes fityeg az önindítómon ... mondjuk ha rá lenne dugva (ha lehetne hová), akkor az sem segítene már az enyémen ... imitt-amott megszorul, de mivel jó akksim így mindig beindul



A képen látható autó nem illusztráció! A valóságot tükrözi! Trabant 1.1

1380 Rell Miklós 2007-01-05 22:10:38  Előzmény:Fábián Milán: 2460

2T Wareszét nem ismerem, de 4T Wareszé ugyanaz, mint 4T Trabié, így kombinálni próbálok... Szerintem az a plusz saru, azé az indítássegédé vagy nemtom hogy hívják, ami az indítózáskor az ellenállást megkerülve közvetlen 12V-ot ad a gyújtótrafónak. Tehát magát az önindító működését nem befolyásolja, de esetleg nehezebben indul be anélkül a kocsi, bár én tennék egy próbát, mert azért sztem be kell annak indulnia (jó akksival) anélkül is... Ha már csak ilyet sikerült szerezned...

retro

1379 Fábián Milán 2007-01-05 19:49:22

Hy mindenki!

Segítsetek nekem! Nehezen , néha egyáltalán nem teker a 4t waresz önindítóm úgyhogy vettem bele egy másikat, amin a behúzó tekercs házán egy saruval kevesebb van. Valószínűleg 2t é lehet. bele lehet operálni vagy cseréljem ki a régi behúzó tekercset a 4 üteműére. Esetleg a 4 üteműén éppen ezzel lett volna a gyík????


S.O.S.

Sürgős lenne mert a szerelőaknából netezek és (moderálva) hideg van...



Fuck u