Bejelentkezés regisztrált felhasználóknak

Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!

Regisztráció új felhasználóknak


Wartburg

Általános topic Wartburgokról

Lezárt topik

Ez a topik már nem aktív, ezért nincs lehetőség további hozzászólásokra.

1678 Éles Zoltán 2007-03-21 18:43:27  Előzmény:Tóth Ákos: 2757

Szmuki!

Én sem szívesen nyúlok hozzá, de sajnos az enyémet elállították
és jó szerelőt aki tényleg lelkiismeretesen beállítaná nagyon nehéz találni.

Ha esetleg tudtok ilyet akkor én sem szórakoznék vele. Ja és Pest környékén, mert én gödöllői vagyok.

1677 Varga Tibor 2007-03-21 18:33:24  Előzmény:Tóth Ákos: 2757

így van, a jó karbihoz, amit nem tekerghettek el nem is kell hozzányúlni. Olyan helyre kell vinni ahol nem állítgatják el. ha egyszer bele van nyúlva sose lesz az igazi.

1676 Tóth Ákos 2007-03-21 18:20:25

Én amiótta megvettem a gépemet(most lesz lassan 3éve) egyszer sem lett belenyúlva a karburátorba.A fogyasztás tökéletes.Én kb félévente cserélem a benzin papírszűrőt meg a levegőszűrőt.Nem egy ökör ára.

1675 Éles Zoltán 2007-03-21 18:10:23  Előzmény:Varga Tibor: 2755

Tibke!

Köszönöm az infókat!

Ezt kipróbálom a hétvégén egy karbi tisztítással egybekötve.

Sharp

1674 Varga Tibor 2007-03-21 18:03:50  Előzmény:Varga Tibor: 2754

amikor kitekerted a co csavart, a levegőcsavaron(a nagy csavar) meg tekerj befele, hogy normális legyen az alapjárat, és egyenletes.

1673 Varga Tibor 2007-03-21 18:03:15  Előzmény:Éles Zoltán: 2753

gyújtás jó helyen van? de ha fehéres a gyertya, adj neki kis anyagot. tekerj ki a co csavaron mondjuk egy teljes kört.
gyújtást meg úgy állítsd be hogy meleg motornál alapjáraton tekerd hátrafele az elosztót. mikor már nem emelkedik jobban a fordulat,hanem csökkenne, onnan picit tekerj az autó orra fele, és úgy huzd meg.

1672 Éles Zoltán 2007-03-21 17:59:42  Előzmény:Varga Tibor: 2752

Tibke!

Én nem arra törekszem hogy jó legyen az érték hanem arra hogy jól guruljon a gép.
A jelenség nálam az hogy hidegen bizonytalan és rángat. A hideg indulással nincs gond padlógáz egyszer és gáz nélkül indul. A gyertyák fehéres momokszínűek. A karbiban a szelep tengelye nincs levágva, szivató a vonalra van rakva, és persze eredeti a légszűrőház is, légszűrő új. Ha bemelegszik a motor akkor 1000 környékén van az alapjárat, de elég nehézkesen gyorsul, kb 2500-3000-től van benne rendesen erő.
Amikor vizsgázott és zöldkártyázott a gép akkor kezdődött a dolog.

Mi lehet elállítva?

Ja és a "szakműhelyekkel" már eléggé tele van a hócipőm.
(Módosította Sharp 2007.03.21. 18:05-kor)

1671 Varga Tibor 2007-03-21 17:43:14  Előzmény:Éles Zoltán: 2750

Az is bele szokott lenni még írva hogy vidd szakműhelybe ha a karbit akarja az ember buzerálni. Ezért nincsenek az értékek meg. De valami olyasmi rémlik hogy koppra betekerve és onnan 3.5 fordulatot kitekerve nagyjából jó. POnrűtosan belőni csak műszerrel lehet. de ha jó a Co érték akkor meg nem megy úgy ahogy kéne...

1670 Barabás Béla 2007-03-21 17:41:46

hali én volnék aki elindította a kérdés vagy inkább kéréslavinát a warnyú karbival kapcsolatban..(4t)
azt nem írtam hozzá mert elfelejtőzött hogy én megnéztem a gyertya színét is ami ugy természetesen koromfekete volt a kipufogó véggel egyjütt na de mielőtt no zöldcard azelőtt őzbarna volt. Ami ha jól tudom akkor az a jó gyújtás és porlasztóbeállítás.. de ebben má nem vagyok olyan nagyon biztos.. de azt viszont határozottan tudom ha kormos a gyertya akkor bizony sokkk üzemanyagot kap( simson az élő példa) tudom a simson az 2t-s de én kis fuvókacsere meg egy is pepecselés a porlasztóval meg a gyújtással és máris 1,5 liter volt a fogyasztása a simsonnak és naná hogy őzbarna lett a gyertya..ja és persze 3 gang 1971 es kiadás és tekerte a 85-90 km/ht
De viszont ha szivatóval indítunk akármien ütemü benzintetemetőt akkor kormos lessz a gyertya és ez igaz 2 és 4 ütemü motorra..(lásd kerti traktor ami szintén 4 ts!!) de miután bemelegszik akkor kitisztul a gyertya.
Na ebből én csak annyit szeretnék kihozni hogy!! hol az a ... szott csavar amivel az üzemanyagot kell állítanom?????

1669 Éles Zoltán 2007-03-21 17:00:04

Sziasztok!

Beleolvastam a Merkúr féle javítási kézikönyvbe a karburátor beállítás kapcsán. Én naív azt gondoltam megtalálom benne a beállítási értékeket illetve a fúvóka méreteket, DE NEM!
Ennyit ír:

"A beállítási táblázatot és a fúvókafelszerelést Műszaki Információs Szolgálatunk tartalmazza"

Kérdésem:
Mi volt ez?
Esetleg megvannak valakinek ezek az adatok?

Köszönöm
Sharp

1668 Marton Tamás 2007-03-21 15:53:11  Előzmény:Támba Csaba: 2748

Én városban sem "normál"-an közlekedek. 50km/h-ig szigorúan max. a 2-esig jutott el a váltókar. És utána egyből négy mert hát ugye, többel nem szabad menni lakott területen nemde?
Namármost... ha én azt tökig betekerem akkor? Akkor az gondolom elzár az üzemanyagból majdnem mindet. Legalábbis ami azon az oldalon "kering" Ha meg kitekerem akkor kapja a nyálat ezerrel, oszt többet fogyaszt? Meg több CO-t puffol ki?

1667 Támba Csaba 2007-03-21 07:59:57  Előzmény:Rell Miklós: 2747

Azért kalkuláld bele hogy a motor mennyit dolgozik ezen fordulat alatt és mennyit felette a normál közlekedésben
Pláne városi használatban

1666 Rell Miklós 2007-03-20 21:17:18  Előzmény:Marton Tamás: 2746

Igen, befolyásolja, de ezekszerint akkor is csak 3000-es fordulat alatt...

1665 Marton Tamás 2007-03-20 17:27:26  Előzmény:Rell Miklós: 2745

Érdekes volt a konzultációtok Tsaby-val!
Legalább én is okosabb lettem Magyarul akkor azzal a kis CO csavarral igenis lehet befolyásolni a fogyasztást nemde? Jó lenne ha valaki egyszer rászánná magát és írna egy külön átfogó cikket egy ilyen karbi beállításáról. Csak úgy nagyvonalakban. Mégis mihez érdemes nyúlni, ha pl. nem megy rendesen az autó, sokat is fogyaszt stb... Jó Prokee "hidegüzem zavarai" című cikkje is, de az csak az elvi működést vázolja fel. egy olyan cikk kéne, ami tényleg a hibákkal foglalkozik.
Mondjuk ezektől függetlenül, nálam még így se ússza meg ez a karbi, az idő elötti nyugdíjba küldését . Ez soha nem lesz megbízható akárhogy tekergetjük. Kényes, bonyolult, rossz konstrukció.

1664 Rell Miklós 2007-03-20 16:12:02  Előzmény:Támba Csaba: 2744

No de ebben az esetben az eredeti ndk-s megegyezik a magyarral.- Ő is említi az ezerpárszázas fordulaton a motorféküzemes visszakapcsolást, de emellett említi a 2500-3000-es fordulaton a "kikapcsolás"-t. Gondolom, normál üzemben itt történik a ki-bekapcsolás - átmenettel, vagy anélkül - motorféküzemben pedig ezernemtudomhányszázon kapcsol vissza. De egyszer bizonyisten bekötök rá egy műszert, és menet közben kimérem! Hmmm... Érdekelne engem még az a magyar változat is, ami az egykori gyártó szerint többet tud... Valahonnan beszerzek róla infót, mert asszem, ezen az oldalon eddig még szó sem volt róla!

1663 Támba Csaba 2007-03-20 11:40:03  Előzmény:Rell Miklós: 2743

A szerelési könyvek sokszor elnagyoltak...finoman szólva

Nekem a POLO Maróti féle könyve pl. feketén-fehéren állítja hogy a kormányösszekötők közül a balos állítható csak, a jobbos fix. Többször is felhívja erre a figyelmet.

Csakhogy azt a könyvet az Angliában kiadott jobbkormányos autók szerelési könyvéből fordították.
Így a balkormányosnál pont ellenkezőleg van az egész kormányszerkezet

Ha egy lelkes kezdő a szentírásnak vett könyből akar javítani, akkor csúnya nagy dilemmákkal találkozik sokszor

1662 Rell Miklós 2007-03-20 04:09:58

Aha... Hmmm... Így akkor igazad van!
Ja, azért írtam kicsit mást mint prokee (bár a lényeg ugyanaz), mert én a szerelési útmutatóból (is) vettem az adatokat...

1661 Támba Csaba 2007-03-19 22:47:32  Előzmény:Támba Csaba: 2741

Még valami. Az a "kényes pont", vagy inkább tartomány addig a határértékig tart, míg a porlasztó ún. "részterhelési dúsítórendszere" el nem tud kezdeni működni, azaz a fordulatszám emelkedésével ki nem alakul egy olyan vákuumérték ami már át tudja szívni a "járulékos fúvókán" a megfelelő mennyiségű benzint.

A józan logika szerint az ehhez a vákuumértékhez tartozó fordulatszám az ahol az alapjárati szelep lekapcsol.

Mint az olimpián a váltófutáskor. Átadja a stafétabotot a következőnek, aztán kiáll a pálya szélére

1660 Támba Csaba 2007-03-19 22:37:23  Előzmény:Támba Csaba: 2740

És itt is említette valaki, hogy zöldkártyán elállítgatták a CO csavart és az istennek sem megy a kocsi. nem az alapjárat nem volt jó. Menet közben lett lomha. Ha szegényebb lett a keverék akkor azért, ha dúsabb akkor azért

Ha pedig rögtön kikapcsolna az a szelep az alapjárati fordulat felett úgy bukna orra a kocsi gázadásra mint a parancsolat

"Belefulladna" a levegőbe, azaz a hirtelen elszegényedő keverékbe, mert nem lenne ami átsegítse a motort ezen a kényes ponton.

1659 Támba Csaba 2007-03-19 22:32:52  Előzmény:Rell Miklós: 2739

Grisa! Már meg is válaszoltad szinte.

Induljunk "alapjáratról"

Mennyi is az alapjárati fordulatszáma a kérdéses motornak? Fejből olyan 850-900 körüli értékre emlékszem. Gyorsításkor ahogy te is említetted jóval az alapjárati fordulat felett kapcsol ki, tehát "beledolgozik" a részterhelési tartományba jócskán, mikor már pörög a motor. Tehát egyszerűen nem lehet kijelenteni azt, hogy semmi köze az alapjárati rendszernek a motor viselkedéséhez, fogyasztásához, stb. az üresjáraton kívűl. Ez a kijelentés ebben a pillanatban megdőlt! Mindegy hogy hogy kapcsol ki, de a kapcsolási fordulatig működik a rendszer. És bár te 2500-3000 körül írod a Prokee cikke pedig 1700-as fordulatot ír, akárhogyan is nézzük pl. városi forgalomban pakolgatva a sebességeket el lehet autózni lazán ilyen motorfordulat mellett. ÉS VÉGIG MEGY AZ ALAPJÁRATI RENDSZER!

A gázelvételkor történő lekapcsolás pedig üzemanyag-takarékosság és a hatásosabb motorfék miatt előnyös

1658 Rell Miklós 2007-03-19 21:21:14  Előzmény:Támba Csaba: 2737

Hmmm...
A biztonság kedvéért mégegyszer végigbújtam néhány leírást, és bár némi kétely megfogalmazódott bennem, de azért még képben vagyok...
Szóval az elektronika két állapotban zár.
Az egyik a motorféküzem, vagyis ha nem nyomom a gázt (bowdenív-kapcsoló kapcsol), és ~1400 1/min felett van a fordulat. Gondolom, azért nem épphopgycsak az alapjárat fölé tervezték ezt a határt, hogy az alapjárathoz sem elég benzinnel üzemelő motorban legyen elég idő, hogy helyreálljon a normál alapjárati "rend", amíg leesik a fordulatszám az alapjáratira ha esetleg mondjuk egy gázfröccs idézte elő ezt a motorféküzemet.
A másik meg, amikor normál üzemben 2500-3000 1/min felett üzemel a motor, akkor szintén lezár, hogy ne kavarjon be az alapjárati rendszer a normál üzeminek.
Az viszont nem derül ki egyértelműen egyik leírásból se (Lehet, hogy itt van a kutya elásva? Mérni kéne!), hogy ez a kikapcsolás vajon mennyire határozott. Tehát hogy valahol 2500-3000 környékén egyszercsak lekapcsol, vagy addig szép finoman csökken-e a feszültség teljes kikapcsolásig...

(Módosította Grisa 2007.03.19. 21:22-kor)

1657 Támba Csaba 2007-03-19 20:37:50  Előzmény:Támba Csaba: 2737

Időközben átolvastam az ezen a lapon lévő cikket a 4T motorelektronikáról.
Ott is le van írva a megoldás feketén-fehéren

1656 Támba Csaba 2007-03-19 20:23:54  Előzmény:Rell Miklós: 2736

O.K.

Mikor zárja le az elektronika azt a járatot??? Mi vezérli, mitől függ, hogy mikor zár és mikor nyit???
Tudod?

Mert itt van a kutya elásva

1655 Rell Miklós 2007-03-19 20:17:26  Előzmény:Támba Csaba: 2735

Én nem vitatkozni akarok! Dehogy.... Csak úgy érzem, hogy értem, és te másképp mondod, mint ahogy én érteni vélem. Lécci, mondd el, hogy hol tévedek!
Na jó, teljesen mindent nem értek, de azt talán még igen, hogy van egy elektromos vezérlésű szelep, ami vagy lezár egy járatot, vagy nem. És ha le van zárva az a járat, akkor ott szerintem hiába állítgatok bármit, az csak arra az üzemállapotra lesz hatással, amiben nyitva is van a szelep. Mert az a szelep bizony úgy kapcsol, mint a villanykapcsoló... Bár... valahol olvastam, hogy volt valami magyar utángyári elektronika, amivel átmenettel kapcsolt, meg ami még egyéb extra dolgokat is tudott... De most a gyári elektronikával vezérelt ki-bekapcsolásos alapjárati szelepre gondolok...

(Módosította Grisa 2007.03.19. 20:18-kor)

1654 Támba Csaba 2007-03-19 20:07:53  Előzmény:Rell Miklós: 2727

Grisa egy dolgot azért gondolj át!

Nevezetesen azt hogy hogyan történik a porlasztóban az alapjárati működésből az átmenet a részterhelési tartományba

Vagy gondold át a dúsító működését. Nem úgy kapcsol ki-be, mint egy villanykapcsoló.

A benzinmotor nem villanymotor

De ezen nem fogunk vitatkozni

1653 Marton Tamás 2007-03-19 18:33:13  Előzmény:Rell Miklós: 2732


Elmondom neked, hogy nekem olyan hibrid karbim van mint állat Gyárilag 32-es ugyebár, de amikor vettem bele 34-es fúvókakészletet, valahogy nem akart összejönni a dolog, csak hebegett, habogott, fulladt az egész, nem lehetett beállítani. Aztán úgy jött össze a dolog, hogy egy vagy két fúvóka 32-es maradt benne Így lett jó.
De most annyira felcsigáztál a témával, hogy hívtam haveromat egyből, oszt mondtam neki, hogy kaparja elő a felesleges 34-es karbiját, a héten lenne kedvem kicsit tisztogatni, szenvedni vele. Aztán majd ha már enni lehet róla, majd felteszem az enyim helyett, oszt megláttyuk mit megy vele. (vagy mit nem )
Elvileg sokat számít az a +2mm torokátmérő, meg hát abban a saját fúvókái vannak. Csak lenne jó! Nagyon megörülnék (nem megőrülnék ) az biztos

1652 Rell Miklós 2007-03-19 17:02:35  Előzmény: : 2731

Elrontani gyorsan is lehet...

1651 Rell Miklós 2007-03-19 17:02:06  Előzmény:Polgár Tibor: 2730

Ajjajjj nem értem ám, mit akarsz mondani... Azt akarod, hogy motorféküzemben se legyen lezárva? De akkor miért mondod, hogy nem véletlenül van nyitva? Hát nincs is nyitva! Mert zárva van... normál motorféküzemben... De mit akarsz kihozni az egészből? Nem értem...

Egyébként meg emellett párhuzamosan van mégegy rendszer benne, ami szintén az alapjáratot szolgálja, csak az nem állítható. És az az érdekes, hogy némelyik karbinál lehet úgy állítani, hogy ne kapjon elég benzint alapjárathoz, némelyiken meg nem. Max belefullasztani tudom a benzinbe, de túl keveset nem tudok adni... Már úgy értem, a CO-csavarral. Az alapjárati fordulatszám-csavar meg nekem teljességgel hatástalan. Pedig semmi kosz nincs benne, az tuti! Most még egy esélyt adok egy 34-es karbinak majd (elvégre 1.3-asom van), hátha csak az a gondom, hogy a 32-es karbival próbálkoztam...
Ja, itt elmondanám, hogy próbáltam a 34-es fúvókáival is... Alapjárat-csavar ugyanúgy hatástalan, co-val lehet némileg babrálni, de alapjárati fordulatra nemigen volt hatással. Ja, és 12 liter feletti fogyasztást produkált (mégsem ment). Gyanítom, a gyárilag bepréselt alapjárati levegőfúvókák se egyformák a két karbiban, és ezért nem jön össze így a dolog...
Na, talán majd a 34-essel...
Ha meg azzal se, akkor Pierburg...
Ha meg azzal se, akkor felkötöm magam az első fára...
Vagy valahogy felmókerolok rá egy 2T Trabi karburátort, azzal nincs gond!

1650   2007-03-19 16:22:49  Előzmény:Rell Miklós: 2727

Talán az előgyújtást mókerolják el... Az is csak 2 csavar...
Az úszószintet nem hinném, hogy nekiállnának babrálni, az sok idő...

1649 Polgár Tibor 2007-03-19 16:19:44  Előzmény:Rell Miklós: 2727

A dolog nagyon egyszerűen tesztelhető:
az alapjárati szelep normál üzembe csak motorféknél és 1500 1/min felett zár el. A motorféket az elektronika a gázpedál végállásérzékelőjétől tudja. Ha ezt a vezetéket fix testre teszed, akkor az elektronika 1500 1/min felett mindig lekapcsolja az alapjáratot. Próbáld ki! Nekem úgy rémlik próbáltam, és nem véletlenül van az nyitva...

1648 Marton Tamás 2007-03-19 15:40:11  Előzmény:Rell Miklós: 2727

Külön tudományág ennek a karbinak megérteni a működését. Feleslegesen bonyolult az egész. Látszik hogy német. Én már lemondtam a beállításáról, most hellyel-közzel normálisan megy és eszik. Bár jövő hónap közepén zöldkártya! biztos szét lesz tekergetve megint, de akkor megint nekiállok viszonyag normálisan belőni
aztán ha lesz píz akkor Pierburg, és végre ledobom ezt a hulladékot a mociról.

1647 papp péter 2007-03-19 15:07:08

tegnap ki volt tarbival az auchan parkolóban

láttam ott 1 durva gépet
még villogot is
én a másfél waresszal voltam

1646 Rell Miklós 2007-03-19 15:03:56

Ez az! Én is ezt mondom! Szerintem se lehetne köze hozzá! Hát az a járat, amit az alapjárati CO csavarral állítok, normál üzemben az alapjárati szelep által le van zárva! Tsabi már engem is küldött szakkönyvet nézegetni, (meg is van a Ternai könyv) de én nem győződtem meg... A Ternai másféle karbit boncolgat...
Kaptam néhány szkennelt oldalt egy szakkönyvből, ahol kimondottan ezt a karbit is külön kivesézik, és nekem abból is az jön le, hogy csak alapjárati üzemben van annak szerepe... Bár, ugyanez a cikk tartalmazza a bejövő benzin szűrőjét is, ami a felújítókészletben is benne van, én viszont sehol nem találom ebben a karbiban a helyét (és itt a fórumon sem tudott senki erről a szűrőről), tehát az sem szentírás, ami ebben van...

De meg az is gyanús, hogy zöldkártyázás után hiába állítgatják az eberek ezt a kettő csavart, semmi nem változik! Valami mást mókerolnak el a zöldkártyások!
Talán úszószintet?

1645 Támba Csaba 2007-03-19 13:52:42  Előzmény: : 2724

Nem leszel megkövezve de azért egy autós-műszaki könyvet ha fellapozol a karburátorok témakörénél nem fog ártani

Ternai Zoltán és Surányi Endre könyveit ajánlom elsőre

A motor működésénél minden fordulatszám- és terheléstartományban igen jelentős szerepe van az alapjárati keverék beállításnak

1644 Éles Zoltán 2007-03-19 13:44:18  Előzmény: : 2724

bgt015!

Biztos igazad van, én nem értek ehhez. Akkor mivel lehet a karbit beállítani hogy menjen rendesen a gép?

1643   2007-03-19 11:15:04  Előzmény:Éles Zoltán: 2723

Kövezzetek meg, de a két beállítócsavarnak mi köze van a fogyasztáshoz? Azok csak alapjárati CO és levegőcsavarok...

1642 Éles Zoltán 2007-03-19 06:35:07

Sziasztok!

Ez a karbi állítgatás engem is érint, ugyanez történt velem is zöldkártya után. Sajnos azóta is ezzel küszködök, próbáltam állítáni a karbin lévő két csavar közül a nagyobbikon (asszem az a co), de semmi változás.
Mi az alaphelyzete a karbin lévő két beállító csavarnak?
Esetleg valaki tudna mondani egy beállítást ami bejött? Hátha nekem is beválik.

Köszönöm
Sharp

1641 Molnár Attila 2007-03-18 19:38:58  Előzmény:Babecz Tamás: 2717

Jó zöldkártyás megjegyzi az eredeti beállítást, ezután eltekeri "jó értékre" gépen gombot nyom, kinyomtat utána visszaállítja ahogy volt.
Nekem legalábbis így csinálják.

1640 Kacsándi Szabolcs 2007-03-18 19:29:30  Előzmény:Babecz Tamás: 2719

Én nem tudom mit tekergetnek a karbin,de ha 15 évig működött 7-8literes fogyasztással akkor most mitől nem tudják beállítani.Zöldkártya óta 10 litereket eszik a 4T-m.Ez eléggé botrányos.

1639 Farkas Sándor 2007-03-18 17:40:26

Wartburg 1.3 turbó ha valakit érdekel
http://www.youtube.com/watch?v=rGLMJMA-w7w&mode=related&search=
Odabaszós
(Módosította Morfin 2007.03.18. 17:42-kor)

1638 Babecz Tamás 2007-03-18 13:28:57  Előzmény:Rell Miklós: 2718

Igen, valszeg jó értéket akartak állítani , de elbaszták. Ezért nem kellene hozzá nyúlniuk semmihez.Ha egy "0" kilóméteres új autó sem tudja produkálni a megfelelő értékeket akkor ne baszogasonak semmilyen korossabb autót.

1637 Rell Miklós 2007-03-18 13:22:58  Előzmény:Babecz Tamás: 2717

na de hogy tudnak jó értékeket produkálni, ha közben magas fogyasztást csinálnak? Mert ha most takarékosabb lenne, akkor érteném... Szerintem csak jó értékeket akartak állítani, de aztán nem sikerült, cserébe viszont elrontották... Aztán bemértek egy jót, és azokat az értékeket kapta...
Szerintem...

1636 Babecz Tamás 2007-03-18 07:43:09  Előzmény:Barabás Béla: 2715

Beállították a karbidat, hogy jók legyenek az értékek, ennek megfelelően nem megy a gép. Újra kell állítanod a karbit, hogy menjen az autó, valszeg kevés a kaja.


Szerencsémre, az én autómhoz nem nyúlnak hozzá ZK-kor, okosan megcsinálják, hogy jó legyen az érték.

1635 Rell Miklós 2007-03-17 21:56:40

Érdekes, mostanában több ilyen hozzászólásra is emlékszek, hogy zöldkártya után nem megy a 4T, cserébe viszont zabál...

1634 Barabás Béla 2007-03-17 20:08:00

halló tud nekem valaki segíteni?? nem óhajt mennia 4ts warnyúm úgy ahhogan én szeretném.. azaz nem megy 150 km/ht csak 130 at miután el lett zavarva zöldkártyára .. rendesen eltolták mert zabál mint egy disznó Mit tudnák vele csinálni? Hogy ne keljen szerelőhöz vinnem..
(új gyertyák uj szűrők..stb stb. müszakir kellett cserélnem..) Nem tudok vele mit csinálni 3 gangban 60 km/h-nál megtorpan a motor ha kicsit visszaengedem a gázt akkor meglódul..De mikor hozzám került még harmadikban is rúgta magát(elsőbe kuplung és túráztatás nélkül) most meg még elsőben sem akaródzik neki.
Mit tehetnék?

1633 Hudák Zoltán 2007-03-14 17:34:46  Előzmény:papp péter: 2710

Szia Peet!!!!

A tavaszi tali ha minden jól megy akkor nem fog elmaradni csak a skála parkolóját már az új befektetök uralják, és Gabi folyamatosan probálja elérni öket de egyenlöre sajna sikertelenül, ha rajta múlik biztos hogy lesz, csak kérdés hogy hol és mikkor.


(Módosította Hudee 2007.03.14. 17:35-kor)

1632 (Törölt felhasználó) 2007-03-14 16:07:30  Előzmény:Koncsik Géza: 2712

Szia gyaur! Ez mind szép és jó, csak én Egerben élek, s nem nagyon járok a X. ker. -ben! Más ötleted nincs? Amúgy köszi az ötletet!

1631 Koncsik Géza 2007-03-13 21:06:29  Előzmény:: 2711

Hali.
X. ker Harmat utcai bontó.

1630 (Törölt felhasználó) 2007-03-13 12:22:28

Szia mindenkinek! Wartburg 1.3 Tourist -om könyörög egy működőképes hátsó ablaktörlőmotor után! Nem lenne valakinek egy eladó?

1629 papp péter 2007-03-13 11:29:23

hali
tavaszi tali elmarad?
legközelebb csak lajoskomárom?
fogynak a talik az évben