Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!
Regisztráció új felhasználóknak
Regisztrációs feltételek
A regisztráció befejezésével elfogadod azt, hogy az adataid adatbázisban tároljuk.
Neved és beceneved elérhető lesz bárki számára, E-mail címed csak regisztrált tagok számára, a többi adatod pedig bizalmasan kezeljük.
Feladtam... Mindent kicseréltem, leellenőriztem, de amikor az autósboltban megmondták, hogy a HAL-jeladó kb. 3000Ft, inkább régi bontós cimbimhez fordultam, komplett gyújtás=3000Ft, komplett karbi=2000Ft. Beszerelésük után még nyilatkozom... A lényeg: mindenkinek köszönet a segítségért és a jó tanácsokért, sokat tanultam belőlük és szinte már 4T Warbi specialista lettem! Ja, és ha ezzel kezdem, megspórolok 4000Ft-ot a kábelek, az elosztófedél és a rotor megvétele helyett... Jó pap holtig tanul...! [i](Módosította csuma 2008.12.22. 10:55-kor)[/i]
A kicserélt cuccok után is néma maradt a gép,de nem ellenőrizted,hogy nem húznak e át a gyertyapipák.Önindítózás,csavarhúzót nekinyomod a pipának,és hozzáérteted a blokkhoz.Azt,hogy az elektronikus vezérlőegység be tud e úgy "halni" hogy még is van szikra, azt nem tudom.Az ellenállást kizárnám,mivel kapcsolatba van a behúzótekerccsel,az meg jó,maradt még a vezérműtengely.
önts 1 kicsi benzint a pillangószelepre indítózás közben, ha beindul akkor karburátor, ha nem akkor gyújtás. Repedt elosztó fedél esetleg rotor szokott ilyeneket okozni. Milyen színű a szikra, ha van. Lehet hogy a trafó nem ad elég erős szikrát, csak sárgát. Vezérműszíjat könnyen ellenőrizheted. Nézd meg a jelöléseket, de nem sok esély van rá, hogy átugrott. Elméletileg ha csak 1-et ugrott át még attól ketyeghet. Ha meg többet akkor azt meg hallottad volna :-)
Lehet hogy túlszivatódott vagyis ömlik bele a benzin.Szedd ki a gyertyákat és nézd meg őket mennyire benzinesek vagy szárazak.Ha nem tekerted el az elosztót akkor a gyújtási időpont stimmel,csak karbi hiba lehet.Esetleg vedd összébb a gyertyahézagot 0,6mm re vagy 0,5re és szellőztesd át a motort gyertya nélkül... Behúzással is megpróbálhatjátok indítani de ez már veszélyesebb mert a vezérműszíj átugorhat... Másik karbival is teszteld le ha van rá módod... A karbit nézd át,mert ott a bibi valszeg.
Szia! Nézd meg hogy az AC szállít e üzemanyagot mert lehet hogy dugulása van.Ha van szikra akkor a gyújtásod rendben van... Esetleg a hidegindító részét rosszul raktad össze és nem zár le,nem dúsitja az üzemanyagot.Sok hiba nem lehet ...
Szasztok! Valaki segítsen már, mert az összeomlás határán vagyok! Warbi 1.3-ammal a hét elején kocsikáztam kb. 50km.-t. Gond egy szál se, hidegen is pöcc-röff. Ámde, mikor hazaértem, egy fél órás állás után 200m-t megtéve leállt. Azóta csend. Indítózásnál beröffen, de amikor abbahagyom, egyből leáll. Szerelők tanácsára kicseréltem: -gyujtótrafó -gyujtáskábelek -elosztófedél+rotor. Eredmény:0 Karbi kitisztítva. Lehet, hogy fals levegőt szív? A karbi alját leszigeteltem piros szilikonnal, eredmény még nincs, mert az akksit leszívattam a sok indítózással, most töltöm, de jó lenne tudni valami szakember véleményét is...! Köszi előre is!
Üdv! Nektek hogy van a forgalmiban az alvázszám?(Wartburgnál) mert nekem csak 7 jegyű és az alapján nem tudom beazonosítani mert nem elég hozzá a 7 számjegy. Előre is köszi!
Segíteni szeretnék, nem haszonszerzés céljából teszem fel a következőket ide (amint lesz apróhirdetési rovat, átpakolom). Szóval, egy kis malőr következtében hozzájutottam gyári új DKF DDR 6209 AN típusú csapágyakhoz, eredetileg 6009-est akartam. Ez a 2T Wartburg főtengelyre megy rá, ha valakit érdekelne innen, akkor neki adom el, ha nem akkor visszaküldöm annak akitől vettem. Részletek privátban, vicces ára van.
4T waresszal kapcsolatban van olyan problémám, hogy megyek vele tartósan 3000-3500 körüli fordulaton amint kinyomom a kuplungot és gurulni kezdek rögtön leáll(a motor leállásának pillanatában a ford.szám mérő felugrik teljesen majd visszaesik), újraindítva ismét jól működik. Egyébként alapjárat 800-900 körül stabil, jól húz, fogyasztás normális (7l körül. Merre induljak ötleteket várok. (gyertyák, elosztófedél, rotor, gyújtáskábelek újak)
Én lendkereket soha nem könnyítenék. Pörgősebb lesz tőle a motor, de ha kell valahol az erő, a nyomaték(pl. egy jó kis emelkedő, akkor már nem túl előnyös... Mondjuk rally trabantban talán elmegy valamennyire.
De hát szántani nem lehet vele! (Jó tudom, csak az én heppem a Terepwartburg...)
Sűrítésnövelés(2mm-t levenni a tetejéből) 4-2-1-es leömlő 50-es rendszer végig. lentkerék kikönnyítése. Gyári karbi lecserélni. ilyenek. Én ezeket tervezem. Persze 1.6-os mocin.
bővebben itt tudsz róla olvasni-> https://www.trabantmaffia.n1.hu/keret.cgi?/trabant_11_tuning.htm
Nekem most lett kész egy full felújított hengerfejem új szelepek, szelepszárszimeringek, szelepfészek kimarása. Biztos fog dobni rajta. Még nincs beszerelve.
heló mindenkinek!valaki tudna nekem tippet adni hogy hogyan lehetne egy 1,3as wartburg motorból egy picit többet kihozni?egy ralli trabiban van nekem ez a moci.
Szia,ha a gyújtás, a benzinvezeték az AC-ig, a tanksapka rendbenvannak,(nincs eltömődve ESETLEG BEFAGYVA),akkor töltsd meg az úszóházat bezinnel úgy, hogy az AC-ról lehúzod a benzincsövet, felfelé emeled függőlegesre,majd ezen keresztül KEVERÉKET öntesz bele. Ha csak az AC hibája miatt nem jut fel üzemanyag az úszóházba, akkor evvel a módszerrel a motornak be kell indulnia, majd az úszóházban levő üzemanyag szintjének csökkenése miatt le kell állnia abban az esetben ha az indítás előtt az AC-ra visszadugott benzincsövön keresztül továbbra sem kap üzemanyagot! TEHÁT: akkufeszültség rendben, bezin, benzincső a helyén, szívató rajta, üres fokozat, kuplung benyomva, gázpedállal egy-két pumpálás,indítás, ha beindult akkor gázpedállal fordulatontartás!TÜRELEM, KITARTÁS, PRÓBÁLKOZÁS, jó munkát: Andiady (06-30)20-30-113
Nem indula Wartburgom az Ac a benzint felszívja csak magából nem továbítja a karburátorig az ACben a membránt már kicseréltük és úgy sem. Nagyon örülnék neki ha valaki tudna segíteni nekem!!!! Elöre is köszi!!!!
Szia! Ha olajról van szó én most akadtam egy jó váltóolajra. A GM (General Motors)-nak van egy nagyon jó teljesen szintetikus hajtómű-olajcsaládja. Kipróbáltam és sokkal jobb. Kettesbe visszaváltásoknál a ropogások száma meg feleződött. A váltó selymesebben siklik, nagyon szeretem. Szerintem érdemes kipróbálnod, működik. A motorolaj az már más tészta. Sok fajtát kipróbáltam már, de alapvetően elmondhatom, hogy az egyik nagy titka neki az, hogy, ha van rá módod, akkor 5000km-enként cseréld le az olajat és ne várj vele tovább. Az autód nagyon meghálálja majd és szépen fog muzsikálni. Nem csattognak a hidrotőkék sem. Amúgy itt is GM-es, Oplebe vagy Volkswagen-be való félszintetikus olajat ajánlok. Egy normális autósbolt ezek elmondásával biztosan tudnak neked egy jó választást ajánlani. Ezekben az olajokban eddig nem csalódtam, de érdemes több véleményt is meghallgatni döntés előtt. A hajtómű-olaj nekem a 4db Bosch gyertyával olyan 7000Ft körül jött ki. A motorolaj pedig olyan 4000Ft volt. Ehhez hozzájön az olajszűrő természetesen, de azt nem tudom mennyibe kerül, mert van nekem itthon belőle vagy 4db még talomban, szóval azt nem most vettem. Na meg persze nem árt ránézned a levegőszűrő betétedre, ha neked még az van, mert akkor az is egy olyan 1500Ft-ocska, ha jól emlékszem még rá. Nekem sportbetétem van szóval erről is csak kb. árat tudok mondani. Az elmondottak alapján gépjárműved szervize házilag megoldható kb. 15.000Ft-ból. És akkor megint nem kell hozzányúlnod 5-10 ezer km-ig. Remélem tudtam segíteni. Üdv: Atesz.
én kiszedtem onnan!az enyémben ragasztva volt de eég gyengén és simán ki tudtam müteni onnan!kell hozzá 1 jó kés aminek a hegye hajlik hogy be tudj oda nyúlni.
Csak a krómkeretes lámpabúrákat lehet kifehéríteni mert azok alapból átlátszóak és úgy festik be őket.Az újabbaknál amin nincs krómkeret a műanyag sárga így azt sose fogod tudni kifehéríteni.Bár ami az én egyik wartburgomon van nem krómkeretes de a nap szívja így fehéredik.Lehet valami uv sugárral is lehet fehéríteni
Ejnye de elkéstem!!! Látom már kaptál választ épp ezt akartam leirni én is teljesen igaza van SillentKillernek. [i](Módosította Hudee 2008.11.13. 18:06-kor)[/i]
Üdv! Lehet venni minden boltban általános illetve univerzális higítót az teljesen megfelel a célra.De gondolom tod hogy csak festett búrát tudsz fehéríteni szinezettet nem.Csak vigyázni kell hogy a búra felületét ne marja meg a higító. Üdv
Hali Hagyományos valtolaj megteszi szerintem Rudazat beállitás illetve a válton van ehy himba tengelynek nevezet tengely van Amire csatlakozik a rudazat ez tud kikopni vagy berothadni! Plusz még a rudazat gömbfejei
Sziasztok! 4T vareszom van, és érdeklődnék, hogy ki, milyen váltó-olajat tudna javasolni, hogy könnyebb, rugalmasabb legyen a váltás? Ha valamilyen adalékanyagról tudtok, ami tutira bevállt, akkor azt is szívesen venném. Előre is köszi a helpet!!!
Ha emlékezetem nem csal a 4T-nél 2 vezeték jön elöre az egyik a szint jelző a másik a tartaléknak a vezetéke (gondolom). Szerintem ha műszeregységet kibontod hamar kiderül meik vezeték a tartaléké.