Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!
Regisztráció új felhasználóknak
Regisztrációs feltételek
A regisztráció befejezésével elfogadod azt, hogy az adataid adatbázisban tároljuk.
Neved és beceneved elérhető lesz bárki számára, E-mail címed csak regisztrált tagok számára, a többi adatod pedig bizalmasan kezeljük.
Ne kövezzetek meg a kérdésemből kikövetkeztethető ismerethiányom miatt, nem találkoztam még Wartburg ajtózárszerkezettel. Az lenne a kérdésem, hogy szerintetek egy Trabiba (nekem az van) belemegy egy ilyen zárszerkó meg az ütközője? Persze fúróval, meg flexszel biztos, de én anélkül szeretném. A bal ajtóm belülről való zárhatóságát szeretném megoldani... Köszi! TRBrjd
A Drift kétségtelen nem a warjak müfaja de egy körforgóban hátsókerekes kocsikat megszégyenittően lehet kilincsel elörre menni .Ehhez persze sok tapasztalat meg tudás kell , két hónapos jogsival a PS2 konzolja mögül eléggé necces a végkifejlet.Én személy szerint imádok a körforgókban tépni de volt már rá precedens hogy kevésen múlott hogy a padkán hagytam a felnit.Nem ismeretlen a drift szakmába az elsökerekes drift ,DE olyan sofőrt igényel akinek élete a vezetés .Szlalom versenyeken látni szoktam széria japán KICSI kocsikat értem itt a SUNNIT meg a hasonló randa japó masinákat és VFTS eket illetve komoly bömbiket maguk mögé utasítva száguldoztak keresztbe csak tapasztalat és bármi bármire jó bármi ,csak akarni kell
HALI Kicsit megkésve de a driftes dologhoz találtam valamit a drifter.hu-n Nézzétek csak az utolsó 4-sort E-BRAKE DRIFT (KÉZIFÉKES DRIFT) Ritkábban használt technika, főleg gyengébb autóknál használják, illetve a profik tovább tudják a kézifék segítségével keresztbe tartani az autót (páros driftnél a hátul haladó gyakran alkalmazza). Rendszeres használathoz javallott egy hidraulikus rendszer beépítése. Kezdjük meg a kanyart nagy sebességgel, majd a csúcsnál (vagy már a kanyar előtt) egy határozott mozdulattal rántsuk be a kézifék kb. 1mp-ig. Hátsókerekes autóknál a kuplungot nyomjuk ki. Ekkor megindul az autónk hátulja, amire ellenkormányzással válaszolhatunk. Első kerekes autó esetén a gázt folyamatosan nyomni kell míg a kézit behúzva tartjuk. Ebben az esetben sem szabad befékezni vagy hirtelen elvenni a gázt. Ha be akarjuk fejezni a driftet, akkor fokozatosan elvesszük a gázt és egyenesbe hozzuk a kormányt és az autó lassan az első kerekek irányába áll vissza. Nem okoskodás képpen de ezek szerint, első kerekes autóval is lehet a drift szabályainak megfelelően driftelni ,csak kicsi nehezebb +tényleg kell egy pár lóerő.Gondolom azért nem túl gyakori az elsőkerekes versenyző [i](Módosította roolee 2008.10.29. 07:19-kor)[/i]
Miért kéne az eladáshoz az érvényes biztosítás? Azt majd az új gazdi köt rá, és azzal iratja át.
Az adókérdés már más dolog. Lehet, hogy a kutya se fog foglalkozni vele, de az is lehet, hogy utólag megkeres az önkormányzat. Nekem volt erre egy konkrét esetem. Még a legelső Trabim volt. Akkor még súlyadó volt, amit sosem fizettem, mert akkor még azt sem tudtam, hogy mi az. Aztán megtudtam. Eladtam a szomszéd srácnak az autót. Az átiratta, mindent bejelentett, ahogy kell, és én egy hónap múlva kaptam egy szép levelet az önkormányzattól, benne egy csekk. Utólag befizettették velem visszamenőleg az összes elmaradt súladót, amíg nálam volt az autó, plussze késedelmi kamat. Nagyon örültem neki!
Van egy 1976-os wartburgom, nagyapámé volt, mindig garázsban állt. Viszont 5 éve nem használja senki és a rendszám sincs leadva, adót azóta nem fizettünk. (Nem is vett részt a forgalomban) Szép állapotban van és szeretném tudni ,ellehet-e adni és kb. mennyiért? Az adót visszamenőleg nem lehet kikerülni?
Sziasztok! Egyszer már zavartam,de most kézzelfoghatóbb információ kell: szükségem lenne az 1.3 Wartburg HAJTÓRÚD HOSSZÁRA(pontosabban furatközepek távolsága) és a SZELEPEK MAX EMELÉSÉRE/LÖKETÉRE(mind szívó mind kipufogó oldalon).Jobb lennének a szelepemelési görbék,de ezzel már tudok dolgozni.Elég megmérni a bütykök legkisebbés ln méretét és kivonni,meg a hajtórúdnál is a furatkerületek +- a sugarak lesz a furatközéptáv.Nálunk használatban van ezért nem szedem szét a motorját.De hátha vki tud infot vagy csak hever vhol egy vezérműtengely meg egy hajtórúd nála és le tudja mérni. Motorszimulációs programhoz(GTPower) kellenek az adatok ezért kell pontosan,nem hasraütésre.Ha van vmi bővebb Wartburg 1.3 motorral kapcs más információ, ami bővebb a honlapon lévőnél,azt is megköszönném. Előre kösz a segítséget! Bálint
Én nem mondtam hogy driftelni akarok a waresszal.A gumiégetést meg meglehet vele csinálni sőt még egy széria 601-es trabantal is de mivel ennyien mondtátok nem fogom kipróbálni.
És hogy driftelsz első kerékkelelég érdekes LoL. Tudtommal min 100LE(del lehet hogy keveset mondtam) és hátsó kerekes kocsik tudnak igazán driftelni.Te a Wartburgal Nem.
Szevasztok! Az lenne a kérdésem nem próbáltatok még 2T wartburggal gumit füstölni? Youtubeon néztem és van fenn pár videó olyanról és én is kiszeretném próbálni.Aki kipróbálta már vagy tud róla valami hogy érdemes az írjon már pls.
Nekem kb. 1/2l-el csökkent a fogyasztás, csökkent a csörgési hajlam. 1dl kell egy telitankba. 2T-nél az olajba öntöm így bemegy az olajjal megfelelő mértékben. A légszűrőt 2T-nél 10-15ezrenként érdemes cserélni.
megpróbálom, hátha... Van egy teljesen új zöld színű (ködfényszóró) nyomókapcsolóm Wartburgba, amire nincs szükségem, mert Trabantozom. Viszont éppen emiatt keresek trabis zöld billenőkapcsolót. Valaki estleg pont fordítva???????
P.s.: Persze gyári cuccokról van szó [i](Módosította endre 2008.10.18. 08:07-kor)[/i] [i](Módosította endre 2008.10.18. 08:07-kor)[/i]
Szia! Valóban a fogyasztás nagyon megnövekedett az utóbbi pár hétben, de arra gondoltam, hogy azért mert a kuplungom már nagyon csúszott. Minden esetre cseréltem gyertyákat. A légszűrő még nincs elhasználódva (a nyáron cseréltem). Az autósboltban ajánlották, hogy adagoljak az üzemanyaghoz valami "spuri" nevű szert, és az is jó hatással lesz a co értékre. Ezt nem tudom, hogy igaz-e. Ismeri valaki ezt az adalékot, és a hatását? Üdv. mindenkinek: Tatijozsi
Hali! Elképzelhetö hogy sokat kap bár ezt a"mesternek" is tudnia kellet volna beállitani A fogyasztásod nem szált el mostanában? Lehet szivato probléma is de a karburátort mindenkép nézesd meg. Az uj gyertya és légszürö betét sem árt!
Létezhet az, hogy elöregedett gyergyák miatt tízszeres a co.m? Kirúgtak a zödkártyáról azt mondták szedessem szét a karbit mert dől a benzin a motorba. Lehet, hogy csak a tökéletlen szikrák miatt volt az erős benzinszag, vagy tényleg sok anyagot kap?
Üdv! Nem tud valaki kiméletesebb megoldást a krómozott dísztárcsák leszedésére, hogy ne kelljen nagyon összenyomkodni a díszkarikákat? Eddig csavarhúzóval próbáltam, de nemnyerete el nagyon a tetszésemet...
Sziasztok!Erre én is kiváncsi lennék mivel nem világít nekem sem a lámpa csak a szintjelzőled piros...Kifogyni még nem hagytam a tankot de nem is akarom tolni a kútig...A szintjelzőtől csak egy vezeték jön előre.
Sziasztok,lenne egy kérdésem a négyütemű Wartburg elektromos kötésével kapcsolatosan. Azt szeretném megtudni, hogy az üzemanyagszintmérőről hány vezeték jön előre az órához,(a kétüteműnél csak egy és nincs üa.tartalékjelző lámpa) és hogy mi kapcsolja a négyütemű sebességmérőjében levő üa.tartalékjelző lámpát?
Üdv! Hát tényleg nem túl rózsás a helyzet. Kb 10-15 2T Trabiról tudok, egy évvel ezelőtt még sokkal több volt. Wartburg meg talán 2-3 db. Sajnos többet viszontláttam a bontóba. Azért lehet még találni, most vettem egy Hycomatot 23000 km-rel, ezt is bontóba vitték volna. Ez a kép a házunk előtt készült, nem Sopronban de, közel hozzá: [imgw]https://www.kepfeltoltes.hu/view/081011/DSCF0473_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]
Hát én nem is tudom mit mondjak ezen a téren. Itt Sopronban gyakorlatilag NEM LÉTEZIK 2T Trabant, Wartburg... Nagyon ritkán látok egy-egy Trabit, főleg idős bácsi vezeti. 2T Wartburgot meg évente egyszer-kétszer(leszámítva a ház mellett a kertben lévő kombinkat). A városban megforduló 2T-k is nagy valószínűséggel a környező falvakból valóak.
Egyedül 4T Wartburgot látni(klasszik limousine, törtfehér,stb..), meg ha jól tudom egy darab tuning 4T kombi trabi, meg egy tuning 4T Wartburg van még.
Ezen kívül van egy itt is ismert veterános emberke, 311-es Wartburggal, 500-as Trabival(ha jól emlékszem).
Amúgy most ippeg azon törekszem, hogy egy 2T Wartburgot üzembe helyezzek, csak hát a jogszabályok miatt félő hogy bukik a mutatvány (egy hónapja kb. leírtam itt mit is akarok).
Töltésvisszajelző storno! Megtaláltam a kábel helyét, ez már működik.
Az olajnyomásnak meg van valami kütyüje a műszerfal hátulkjára erősítve (úgy olvastam) annak a meghibásodása okozhatja a hibát? Amikor alacsony fordulatra ér a motor, mondjuk leveszem az alapjáratát annyira, hogy szinte leáll, akkor fel-fel villan. Vmi ötlet? (arra is, hogy a műszerfalat hogyan botom ki anélkül, hogy a kapcsolókról vezetékeket lehúznám)
A TWK.LUSTEENET.HU-n olvastam a Wartburg 1.3 hidegüzem zavarai és a motorelektonikáról szóló cikket. A cikknek köszönhetően rengeteg hibára derült fény az autónál, melyeket ki is tudtam az útmutatás alapján javítani. 2dolgot leszámítva. Olajnyomás lámpa nem viágít, ha ráadom a gyújtást (izzó jó, olajnyomás gomba jó az alacsony nyomású is és a magas nyomású is). Az említett oldalon találtam egy kapcsolási rajzot, de azon nem igazodom ki, mivel 1:nem magyar 2lyan rajzok vannak, hogy...(nekem kínai) Szóval, ha valaki el tudná nekem magyarázni, hogy hogyan varázsoljam vissza ezt az amúgy nem éppen elhanyagolható kontrollámpát, azt nagyon-nagyon megköszönném.
A másik pedig, a töltéslámpa! Ugyan az a tünet mint az olajnyomásnál! Kulcs fordít, lámpák pihennek....(ez az izzó is működik) Ennek az oka egy árva gazdátlanul hánykódó vezeték lehet(nem biztos, csak találgatok), ami kék, közepes vastagságú, a generátorból jön ki, a blokk alatt jön fel a tűzfal és a blokk közé és nem vezet sehova!!!!! Meg tudnátok mondani, hogy azt hova kéne bedugni, vagy hova kéne annak vezetni, mert nem találtam erről semmit a neten.
A válaszokat előre is köszönöm!!! Széles utat mindenkinek!
na hali uraim tetem egy érdekes kisérletet a héten pesten. nekiáltam fakultativ forgalmat számlálni nem titkolt szándékom volt hogy kideritsem hogy hányan vagyunk (trabisok és warbisok) sajnos arra a kővetkeztetésre jutotam hogy 300 autobol EGY volt trabi az is négyűtemű és tőbb semmi ki fogunk halni !!! vagy nem mi a véleményetek
Sziasztok! Azt halottam kmgy műszer van kifejezetten 2T és 4T wartburgba is.Ránézésre honnan lehet megkülömböztetni hogy milyenbe való vagy mi a különbség öztük? Illetve nincs valakinek ötlete hoygan lehet levenni az ablaktörlőket könnyen mert akár hogy próbáltam nem tudtam kivenni.Nemcsak a lapátot meg a kart akarom levenni hanem ami a kaszniban van az a kiálló kis pöcök amire az egész rögzítve van azt is kiakarom venni de akárhogy próbáltam nem adta meg magát.Ha valakinek van ötlete írjon! Előre is köszi
Sziasztok! Szükségem lenne az 1.3-as Wartburg (1990,VW Polo motor) motorjának hossz-,és keresztmetszeti rajzaira.Nem jó se robbantott se kitört.Ha van ötletetek h hol lehet szerezni vagy vkinek van ilyen a birtokában az legyen szíves szóljon,mert szorít az idő is. Előre kösz: Bálint
A légtelenítő csavarokat tisztítsd meg drótkefével alaposan aztán áztasd fékolajba(vagy WD40,csavarlazító,stb)aztán csillagkulcs vagy erőfogó és megindul talán... Ha nagyon lesarkalt akkor kisebb kulcsméretre reszelés is segithet.Ha beletört akkor belefúrsz óvatosan(nem az aljáig!!)és négyszög alakú kihajtóval talán kijön vagy féknyeregcsere lesz belőle...A csere egyszerűbb lesz...Amúgy ha a fékdugattyúk vannak beragadva,azokat is beáztatni és megtisztítani vagy ha nagyon rozsdásak cserélni kell. Nagy fába vágtad a fejszéd de lassan apránként sikerül minden csak ne kapkodj és gondolkozz mielőtt nekiesel erővel. Sok sikert!
Végre megörököltem apukámtól a Warburgot (353W), aki sajnos nem törődött vele túl sokat (így van rajt javítanivaló bőven), és elhatároztam, hogy felújítom egy kicsit. Mindent szépen sorjában csinálok: Múlt héten például sikerült beindítani. Egyelőre a kisebb problémákra koncentrálok, mivel iskola közben nincs túl sok időm a nagyobb lélegzetvételűekre. Következő kérdésem lenne: A fordulatszámmérő (ledes) nem működik. Hol lehet a hiba? Következő kérdésem: A fék légtelenítő csavarjait apa sorra sarkazta le villáskulccsal és/vagy törte le fogóval , így most nem igazán sikerül értékelhető fékhatást kicsikarni a járműből. Légyszi írjatok egy-két alternatívát a probléma orvoslására. Komolyabb módosítások és fejlesztések is érdekelnek. Egyelőre ennyi, minden tanácsot szívesen fogadok: Máté
hali skacok valaki már probálkozot olyanal hogy a gyári vizpunpát helyetesiti egy másfajtával a jobb hűtés érdekében ha igen akkor a tapasztolatokra vevő lenék kősz
hali skacok valaki már probálkozot olyanal hogy a gyári vizpunpát helyetesiti egy másfajtával a jobb hűtés érdekében ha igen akkor a tapasztolatokra vevő lenék kősz
Beázás: Ablak gumitömítés, Hátsó lámpa mellett. vagy szét van rohadva a csomagtartó oldala a hosszmerevítés mellett-alatt-felett és a C oszlopnál ott folyik be a víz a hátsó doblemezbe
Az feszes mert mikor cseréltem a szénkefét kivettem a generátort és utána jól megfeszítettem.MArad a másik,hogy koszos a belseje.Nemtudom mikori ez a generátor mert ami nekem volt a 4T wareszba az alapjáraton nemvolt valami jó mivel olyankor mindig villogott a lámpa gondolom nem volt megfelelő töltés és utána raktam bele ezt.De majd kiveszem ezt és kitisztítom.
Az égszíj feszes mert lehet hogy ott a probléma. Nekem annó ez szivatott be. Én a helyedben újra megfeszíteném. Vagy lehet a generátor belülről nagyon koszos és valahol szivárog(áthúz).
Szevasztok! Olyan problémám lenne,hogy mostanában mikor megyek a 4T wareszommal menet közben kigyullad a töltést jelző lámpa.Azt mondták azért van mert koszos a szénkefe.Tettem bele újat el is múlt de pár nap múlva ismét kigyulladt.Nemtudjátok mi lehet vele? Nem mindig ég csak néha és utána elalszik de van mikor folyamatosan világít. Másik gondom pedig az lenne,hogy idáig nem ázott be a csomagtartóm most viszont esett egy kis csedes eső majdnem egy héten keresztül és tiszta víz volt a csomagtartóm alja.Nincs valami ötletetek hol folyhatott be a víz mert idáig még sose volt ilyen gondom vele.