Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!
Regisztráció új felhasználóknak
Regisztrációs feltételek
A regisztráció befejezésével elfogadod azt, hogy az adataid adatbázisban tároljuk.
Neved és beceneved elérhető lesz bárki számára, E-mail címed csak regisztrált tagok számára, a többi adatod pedig bizalmasan kezeljük.
Igen még mindig fáj. Szorít a cipő.De most a fogyasztásom egész türhetö. Két napig állt a parkolóban , ezért most nem eszik annyit. A mostani állás szerint 27.-n dolgozom ezért lehet nem tok menni .
Most viccet félre téve! Warihoz gyári gázos telókat gyártanak? Fehér első indexet lehet kapni? Sportkormányhoz agyat lehet kapni ami jó a Wartburgba? És még 1 valami: Legközelebb merre lesz Wartburg találkozó??????????????????????? Köszi előre is!!!!!!!!!!!!
Ma bekalibráltam a km órát gps-szel. Igaz csak városban. Meglepetésemre elég pontos, pl. 50-nél 51,5 volt a gps-en. Azt hittem többet csal a vw váltó miatt...
Wartburg és még cabrio is?! Mi lehet ennél jobb...
hát télen az enyém is többet eszik ez van főleg nekem még az tuánfutó is ott van de valamit valamiért wartburgozni csak így lehet kis motor,kis teljesítmény,nagy étvágy!!
anyámmal lakok, macskám van, wartburggal járok és ne legyek KEMÉNY???
Szermusztok. Én skoda 120 hátsó rugókat raktam előre. a hátsó rugó mindkét végéből fél-fél menetet levágtam és leköszörültem a rugóvégződéseket. Szerintem elég jó lett. Nem túl lapos és elég erős a rugó.
Hali. Ültető rugót nem tudok de a múltkor a vetőmagboltba láttam ültető fát az nem jó? De ültetéshez még jó a mutató ujjad is , azzal kell lyukat csinálni a földbe és már mehet is bele a dughagyma, a rugó nagy lyukat csinál. Ha viszont az autó hasmagasságát szeretnéd csökkenteni akkor egy jó rugókovácsot kell keresni.
Légyszives Ne irgasd be 5 percenként, ez egy fórum, nem chat, ahol azonnal válaszolnak. Hidd el mindenki visszaolvas, ha tud, segít! Kaptál egy komplett választ az előbb Wartburg312-től. Komplett ültetőszett nincs, más kérdés hogy a ford, és merci egyes tipusainak rugói jók a wareszba,de kétlem hogy vágás nélkül azok is jók lennének.. (wart312, te tudod pontosan? aladár mondta még nekem is kinn)
A gomba alap állapotban nem zár, tehát nincs összezárva a két láb. hátramenetben pedig rövidzárban van a két láb. A biztosítéktábláról jön +12V az egyik lábra, és a kapcsoló másik feléről megy tovább a lámpához.
Hogyan tom letesztelni a tolató gombát hogy jjóó é??
kérdés oka:a régi tolgombánál egyfolytában világitottak a lámpák,vettem újat,azzal is....
én az akksinál próbáltam,de ez is átengedi az áramot....
mit tegyek??
köszi.
Mi lekvár helyett inkább pálinkát főzünk. Kicsit fura vele először a palacsinta, de meg lehet szokni! ,, Olyan vagyok, mint egy ügyetlen fazekas.Összetöröm a köcögöket ........
Én elvittem az eredetit a rúgóshoz és vágattam belőle egy menetet (és visszahajtották a végét). Hátulra vettem kombi rugót (keményebb a limoénál), majd azt is átalakíttatom. Lehet, h azt nem vágatom (ezt tanácsolták), mert a rugókovács tudja a méretét változtatni ujrakovácsolással. A lengéscsillapítokat még nem bántottam és a mozaikos vizsgán nem volt gond. A hátsó rugókat valszeg egyszer már túlterhelte az előző tulaj, mert a feneke a kocsinak kicsit ül. Így a vágot elsővel ismét az eleje van lejjeb. Annyira, hogy a múltkor egy meredek lejtőn tolattam fel nagy gázzal és az eleje annyira lebólintott, h a kerék beleért a sárvédőbe Igaz, ez púposkasztni...
Wartburg és még cabrio is?! Mi lehet ennél jobb...
1 . : Hogyan lehet az 1.3as warbiból könnyen kiszedni az ajtó üvegeket?fóliázni szeretném.
2 . : lehet kapni H jelü fóliát az autósboltokban,vagy csak akik ezzel foglakoznak azoktól lehet?
köszi
ui:
milyen ülésekkel lehet kiváltani az eredetieket...?
Mi lekvár helyett inkább pálinkát főzünk. Kicsit fura vele először a palacsinta, de meg lehet szokni! ,, Olyan vagyok, mint egy ügyetlen fazekas.Összetöröm a köcögöket ........
Kmgy műszer alternatívájaként (könnyebben hozzáférhető) sztem nem lenne rossz a faragni szeretőknek az az equus márkájú óra, amit példul a conradban láttam (nézd meg a honlapot). Van belőle sokféle, tán még olyan is, ami a jövő heti lottószámokat mutatja! Nem tudom, milyen a minősége, de mindenképpen előny, hogy a karimája nagyon emlékezete a Trabi-Waresz műszerekére! Ha jól láttam, akkor ilyen van a bamakos kocsiban is!
A KMGY-s műszer elvileg hitelesítve van, és nem is hallottam róla, hogy valakinek gondja lett volna vele ... ha tudsz szerezni, nyugodtan vegyél A rotor meg viszonylag könnyen lehúzható asszem nem kell kiakasztani semmit, csak lepattan a rúdról meg vissza ... de javaslom minimum egy elosztófedelet meg egy rotort vegyél, ezek árban nem annyira húzósak, kábelszett csak akkor kell ha átütnek a tieid vagy sérültek, vagy már annyiszor lettek lehúzógatva a gyertyákról, hogy már kitágultak a csatlakozóik a gumi alatt és nem kontaktálnak rendesen ... amúgy fölösleges kicserélni őket, ha jók.
A képen látható autó nem illusztráció! A valóságot tükrözi! Trabant 1.1
Igen összekevertem.Most van az autó apróhírdetésben egy 2t waresz és tetszik a kialakítása(nézzétek meg),km-óra, ford.-óra, fuel,temp mutatós műszer.csak kérdés mennyire bonyolult összehozni ezt 4t-én? ez a KMGY-műszer hitelesítve van, pontos?vagy lehet kalibrálni?-->megtaláltam elolvastam a cikket asszem meg van mi lesz a köv.upgrade a kocsin.
--You will enjoy with the Wartburg feeling-- (Módosította Szmuki 2007.01.14. 11:30-kor)
A csavarhúzót inkább vidd neki vissza ha arra jársz.Rengeteg szerszámot elhagytam már a kapkodásom miatt, álltalában azt is tudom hol hagytam, de ha vissza megyek érte, vagy oda csörgök letagadják. Persze van kivétel. Egyébként is a trabis-warbis emberek jó és tisztességes emberek.
Ja, nem nagyon értek hozzá, de énszerintem a rotoron-fedélen az a lényeg, hogy a szikra minél könnyebben jusson át, tehát jó közel legyen a rotor "érintkezője" a fedél "szegmenseihez". Gondolom, idővel a szikrák megeszik valamelyiket, és attól megy tönkre. Mondjuk ezt elég nehéz meglesni, hogy mekkora a távolsága, de az már inkább látszik, hogy mennyire "kopottak", égettek a "kontaktusok" (szándékosan idézőjelezek, mert nem szószerinti kopás, és nem szószerinti érintkezésről van szó), magyarán hogy hiáynzik-e belőlük. És persze a fedélben levő szennyeződések is levezethetik a szikrát, tehát az is okozhat gondot...
Szerntem. De én itt csak elmélkedek, aztán jön valaki, és majd elmondja az éleset!
"fordulatszámszabályzót" ??? Nem fordulatszámmérőt? z előbb a fordulatszámszabáylzós rotorról volt szó, ami egy röpsúllyal bizonyos fordulatszám felett eltávolítja a rotort a fedél szegmenseitől (vagy hogyan híjják azokat), és így nem ad gyújtást... Ezáltal határolja a maximális fordulatszámot. De te itt fordulatszámmérőről beszélsz.A kombiműszer helyére nemigen illik, hiszen tényleg ott a hőfok, de erre is van megoldás: a KMGY-műszer. Cikkben volt róla szó. Olyan mint a gyári kombinált műszer, csak mutatós, és van rajta fordulatszámmérő. Ja, és általában jó drága, mert már nem gyártják... (Zwickauban valami 20-25e ft-nak megfelelő árra emlékszem)
huu és a rotort hogy lehet levenni?vagy ha nem kotyog akkor jó?Mit nézzek a rotoron hogy meg tudjam állapítani hogy rossz-e vagy nem? Gondolkoztam én is fordulatszámszabályzót beleépíteni(de nem pontos),de akkor hova teszem a hőfok ill.üzemanyag visszajelző ledeket?Pedig milyen jól néz ki a duen-es rally waresz 2t.kezem lábam oda adnám ha az enyém lenne. Amúgy nem szeretem pörgetni a mocit csak akkor ha nagyon olyan kedvem van.majd ha meg lesz az 5gang akkor legalább a váltások közötti idő lerövidül,és ott lehet nyerni egy kis időt.így má kafa lesz. ezt elmesélem:amikor volt ez az ominózus eset,megálltam a legközelebbi gyorsszervíznél.Bementen szóltam a főnöknek hogy mi van.Átszól a szerelőhöz van kinn egy wartburg nézd már meg mi baja.Közeledik a kocsihoz láttam rajta hogy nem ehez szokott.Mondtam neki guruljunk egy kört ő vezet,és egy picit pörgesse hát ha előjön a hiba(nem produkálta a dadogást).Persze megmutattam neki hogy kell betenni hátramenetbe mert szegény váltóm kapta az ívet.meg 3-ból 4-be is volt egy kis problémája.És megjegyezte ez ilyen jól megy "hűűűű de jó"és nyomta gázt és csak emelkedett km-er óra mutatója...135-ig(tudott volna még többet is)ezt többször is.Ö mondta hogy nem hitte volna hogy az 1,3 waresz motor ilyen jó.énedig ez ilyen DDR.Jah és van egy beta csavarhúzóm mert benne hagyta a kocsimba
Van sokféle márka, átlag 1000-2000 Ft-ért de gyertyakábelt nem kapsz hozzá, azt külön szokás venni, egyenként vagy szett-ben. A szett ára is elég változó, de pl. egy Tesla szett kijön kb 5000Ft-ból, és azzal tuti nem lesz gond. Ja, a rotor meg olyan 800Ft körül van asszem ... de ha akarsz fordulatszámszabályzósat (én csak úgy hívom, hogy: "tiltósat" ), akkor az majdnem 5000Ft, de elég megbízhatatlan, viszont 6500ford/perc-nél bedadog a kocsi, így nem tod lefüstölni
A képen látható autó nem illusztráció! A valóságot tükrözi! Trabant 1.1 (Módosította PAtr0n 2007.01.13. 14:35-kor)
érdekes most is mentem vele és pöpec volt.Kérdés ha veszek egy újjat, bonyolult kicserélni? Gyertyakábellel együtt adják az egész cuccot?Milyet szabad venni?és mennyiért?
De tényleg, ez érdekes! Hát ha már gyártani akarok egy alkatrészt, akkor miért nem nézek utána, hogy milyen értékűre gyártsam? Még nagyon megerőltetni sem kéne magukat, hiszen van sokféle termosztát ami fizikai kialakításában bemegy oda, csak hőfokban térnek el, tehát csak a cetlire kéne rányomni a többi márka mellé, hogy "Trabant/Wartburg", és kész!
Talán a vw-nál valahol ekkora az előírt, és ezért úgy gondolták, hogy ide is jó lesz?
Ez mondjuk érdekes, mert akkor ott hogy oldják meg, hogy ne okozzon gondot ez az átfedés? Tudja valaki a választ? Talán ott a gomba helyét is hűti a venti? Vagy olyan lyukas-fajta termosztát van, és a hűtés után van a gomba (mondjuk ez hülyeség lenne).
sumakker írta: már aggódtam nem reagál semmit,de bekapcsolt. ... a legnagyobb melegben sem gyulladt ki a második zöld led
Amiatt szerintem nem kell aggódni, hogy most a második zöldled is kigyullad, hiszen a magasabb hőfokú termosztát által az alsó hőfokkorlátot tóltad feljebb. De hát így is benne vagy a gyári tartományban, hiszen gyárilag a tűréssel együtt min 80 és max 98 C közé van az üzemi hőfoktartomány szorítva, most meg valahol 85~89 környékén lehet az alsó határod. Csak annyi gond lehet,hogy a hűtőventi az alá akarhatja hűteni a vizet, ami nyilván nem fog neki sikerülni. És olyat nemigen okozhat ez, hogy nem indul el a venti, sokkal inkább olyat, hogy nem áll le! De hát ha álló kocsinál leáll, akkor sztem minden oké! Valszeg még a gyári ventikapcsoló gombád van, mert az utólag hozzá gyártott amit én láttam az asszem 85C-on kapcsolt ki, és egy 87C-os termosztáttal ez már nem igazán fér össze... Bár még azzal is működhet végülis... szerencse kérdése, hogy a tűrésben éppen hova esik... Nekem nem szokott szerencsém lenni - nem is volt.
A városi fogyasztásban sajnos nem érzékeltem változást De országúti vagy pályás használatnál biztos, h számít A motornak és a fülednek meg pláne
A rángatás tipikusan elosztofedél/rotor hiba lehetett. Ha sz@r a fedél, érdekes módon nem hidegen, hanem félmelegen produkálja magát. A helyedben nem várnám meg, hogy mégegyszer csinálja. Én is halogattam, csak idönként csinálta, aztán mikor a legjobban kellett volna, akkor állt meg... Igaz, h azóta hordok még tartalékot is.
Wartburg és még cabrio is?! Mi lehet ennél jobb...
Mikor még ledes műszer volt a gépben, akkor nekem miután az első zöld világítani kezdett, nyitott a termosztát. Aztán még melegedett tovább és úgy állandósult, hogy üzemmelegen járó motornál 2-3perc állás után 2.zöld be és mikor már csak az világított, akkor a venti is elindult. Most is így van, csak most mutatós műszer, polo hűtő és gomba van a gépben. Vagyis kicsivel marad alatta a venti bekapcsolásának az állandósult hőfok. Így alig változik a motorhőfok, hiszen a legkisebb emelkedésre is reagál a venti. Ha átfedés van, az sztem se jó Télire letakarom a hűtő csöves felét. Ennek ezen a héten az lett az eredménye, hogy rendszeresen ment a venti...
Az az igazság,hogy amikor hazaértem már világitott a 2 zöld led..b..ta a csőrömet...megáltam,alapjáraton vártam egy kicsit,közben légtelenitettem a füttésradit..aztán bekapcsolt...már aggódtam nem reagál semmit,de bekapcsolt. csak az a furcs,hogy a régi termosztáttal is remek fűtésem volt,de a legnagyobb melegben sem gyulladt ki a második zöld led..
Sztem maga az nem baj, hogy 87fokos, csak ha a venti kapcsolója is elég alacsony hőfokú, akkor könnyen lehet, hogy a ventid csak elindulni lesz hajlandó, leállni már nem annyira... Nálam ezt csinálta...
Ma sikeresen abszolváltam a termosztátkérdést....ami a legjobb hogy itt kanizsán 2 lehetőségem volt....első:warbi 1.3as termosztát v vw termoszmtát.az első 1100, a második 1700 froncsi,de az eladó szerint nincs külömbség...
Amit vettem az 87 fokos..ami benne volt az 82.ekkora eltérés nem okoz gondot??Eddig csak az első zöld ledem világit,de most hogy beraktam az uj cuccost a második is világit..ahogy észrevettem késöbb nyit,mert a kezem már elégne olyan melegek a vizcsövek.akkor van gond,ha kigyullad a piros led???addik akkkor jó??
Én nem értek hozzá, nem is kötekedni akarok, de "fémmorzsák" mit keresnek ott? Honnan kerül oda ilyesmi? Ez nem rendellenességre utal már eleve? Hát ott nincs direkt kontaktus, hogy esetleg csiszolódjon, és annak a pora kerüljön oda... Ott csak "áturgik" a szikra... Ez meg max ívet húz, meg megégeti a fémet, de nem csiszolja... Lehet, hogy baromságot mondtam, akkor javítsatok ki!
Az a tömítés ami az elosztó fedél és maga a gyújtáselosztó között van. amúgy lehet, hogy pont amiatt a "fémmorzsák miatt" húzott félre a szikra Ha kitakarítottad, nem kotyog se a rotor, se a fedél, és nem kopottak túlzottan a pólusok a fedélben (illetve a rotor) akkor a gyújtással már sok gond nem lehet. Reméljük így lesz!
A képen látható autó nem illusztráció! A valóságot tükrözi! Trabant 1.1
na megnéztem a dolgot,leszedtem a gyújtáselosztó fedelet nem találtam semmi rendeleneset azon kívül hogy poros volt meg a közepén levő "izén"sok volt a fém morzsa vagy mi(kitakarítottam frankón).Vagy lehet hogy csak szimplán koszos volt.Nem kotyog jól zár a fedél. ui:gumitőmítés ez mit takar? a gyújtásfedél ill a block között vagy a gyertyáknál meg a főszikránál lévő kis gumi sapkák?
ma is mentem vele 6-8km-t és semmi gond nem volt vele!
--You will enjoy with the Wartburg feeling-- (Módosította Szmuki 2007.01.12. 11:05-kor)