Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!
Regisztráció új felhasználóknak
Regisztrációs feltételek
A regisztráció befejezésével elfogadod azt, hogy az adataid adatbázisban tároljuk.
Neved és beceneved elérhető lesz bárki számára, E-mail címed csak regisztrált tagok számára, a többi adatod pedig bizalmasan kezeljük.
Hy!Nem tud nekem valaki 4T Wartyogómra olcsón sebességváltót???Kellene egy, mert az enyém kicsit megfáradt...ráz a jobb első kerék...Pedig újak a motortartóim, hengerfej-tömîtés, féltengejek...
én is trabis vagyok, de logikusan gondolkozunk, akkor a vartburgon meg volt már a tárcsa fék a 4T előtt és akkor úgy gondoltál, hogy ez így jó is, meg ugye már a botváltó is megvolt, így nem kellet variálni , minta trabinál, de hogy a 2T trabik a végén miért nem kaptak tárcsát???
1,5 trabival járok.azaz: 1 db 4T kombi, és 0,5db 2T limuZOMBIE
Az alváz bal oldalán (szemből nézve) a kereszttartóban kell lennie BEÜTVE az alvázszámnak. A forrasztott lemezt nem biztos, hogy elfogadják vizsgán vagy eredetiségvizsgálaton. Mivel a kocsid 1987-es, így 22-vel kell kezdődnie az alvázszámnak, és utána még 5 karakternek kell lennie. Mint pl. az én "87-esemen: 22-16018. A padlóváltó nem oszt-nem szoroz: annyi, hogy egy tolótetős Special-od, vagy Tourist-od van, ezekben volt gyárilag botváltó.
1982-ig volt a szélesebb fékdob hátul (olyan példányom is volt, és széles fékes volt), de az utolsó 2-3 évjárat már hűtőborda nélküli dobokkal jött a széles betétes fékkel. Nekem az 1976-os autómon még bordázott van. 1983-ban több változtatás történt a 353W-n: Jikov porlasztó, nagyobb gyújtáskapcsoló, keskeny betétes fékdob, LED-es műszer, műanyag polc, stb. Onnantól egyféle hátsó fékkel jött a Wartburg a gyártás végéig, sőt, a 4T első fékje is milliméterre megegyezik a 2T-ével. Azért egy szervóféket illett volna rátenni a 4T-re ...
Segítsetek. Egy ismerős autóját ellopták Kispestről. EPN-710 frsz. 2T W353S kékesszürke,friss fényezés, zöld üléshuzat,fehér hátsólámpaburák.Most lett kész a felújítással másnap ellopták.Ha valaki látja az autót kérem hívjon 06-70-337-3388.
Hy... Wartex betegség... Gondolom ki van öregedve és az ìveknél töredezve a gumi...nekem is, pedig az első hat évet a garázsba töltötte öregeméknél...16000 Km-el....Én már utánna jártam...kb. 3500.- HUF a gumi a szélvédő köré. Jobb ötletem nincs...vannak 1-2 csodaszer,de vigyázni kell van olyan,amit a kasztni nem nagyon szeret...Pl.: sziloplaszt:ecetet tartalmaz,ami marja a kasztnit.
Akkor további infó szükségét látom: Ha nem javasoljátok a sport szűrőt a gázos Wartyimba, akkor mivel lehet egy kis pluszt kihozni belőle. elég lenne egy kis dinamizmus. És a hátsó ablakok is jól jönnének!!!
Hy! Azt tudom,hogy simán felmegy a Golfok lökhárìtója előre... Márminint a 2-es Golf-nak az a lökije, ami 2 részből van összerakva...az bizti, hogy gútos kompletten szerelve.A másik a VR6 löki, amit már láttam Wartenbergeren.Én a sajátomra a 2-es Guf szétszedhető lökijének az alsó részét raktam fel a Wartex löki aljára.(A Golf löki alsó része is tulképpen 2 részből áll -bal és jobb- középen van összeillesztve...kicsit szélesebb a Wartyogó, mint a Golf...ezért kell egy kb. 2cm-es db a löki közepébe.Simán,kis melóval ,igényesen megoldható módszer...és még jól is néz ki sztem.)...de a legegyszerübb módszer:irány a bontó...próba-próba...az ember elöbb utóbb talál vmi faja lökit a verdára...
Sziasztok! Segítség kell!! Szükségem lenne Wartyesz hátsó ajtó üvegekre + kis háromszögre!! Mindjárt műszaki és nem akarom lekaparni. Remélem v.ki segít!!
A 2T meg a 4T fékdob ugyanaz. Mert az első "t-k amik elől tárcsásak voltak, még technikai okok miatt szélesebbek voltak, de 80-tól v. 84-től már a keskeny dobokkal jöttek ki. Ez teljesen egyforma a 4Tvel.
ford sierra rugó jó asszem hátra, előre meg talán valamelyik merci, de majd megírom pontosan, meg kell kérdeznem, elfelejtettem,németbe kérdeztük egy palitól.
Köszi.Más: 1.Rakott már valaki stabilizátor-kart hátra 4T Wareszra?Ha igen, akkor érdekelne, hogy milyen tipusu kocsiról származott a stabi? 2.A 2T Waresznak szélesebb a hátsó fékdobja, mint a 4T...ha jól tudom.Ez minden évjáratu 2T-nél igy van?...vagy csak bizonyos évjáratig?Le szeretném cserélni a 4T féket a 2T-re...szerintem az kicsit jobb, és igy legalább olyan széles lesz a hátsó futómü nyomtávja, mint az elsö.(Az elsö gyárilag 2cm-mel szélesebb.) Jól gondolom? 3.Milyen kocsinak van ilyen átméröjü rugója?Azt hiszem a Ford Sierra jó bele.Az a lényeg, hogy ritkább menetü és vastagabb száru kellene.Valakinek vmi ötlete?
ne pasztázd. ha sűrűn hengerfejes ,akkor csak megsíkoltatnám én azt a hengerfejet.(esetleg nyomáspróba) amúgy meg csak zsírral kell bekenni összerakás előtt, és kész. nem kell oda semmi trutyi, ha akarja úgyis kinyomja. csodaszerek nincsenek.
Ne pasztára költsd a pénzed vegyél normális tömítést.Ha lehet a hengerfejet csak kihűlt állapotba vedd le.De nézd meg a termosztátodat is , lehet amiatt lesz hengerfejes.
Hy! Valaki tudna nekem segěteni???A köv. lenne:van egy 4T Wareszom...hengerfej-tömětéses lett a kicsike(nem elöször...pedig a hengerfejem nincs meggörbülve, ill a blokkom is jó).Azt tudom, hogy ha tömětést cserélek, akkor nem kell oda semmiféle pasztát használnom.Eddig tiszta,de...én akarok pasztát rakni.Kérdés:milyet???Mármint hogy milyen márkát/těpust ajánlanátok?(Hö-,rezgés-,nyomásállónak kell lennie értelemszerüen.) Valaki segětsen plěěěz...sürgös lenne.
Nem javasolt gázzzal szerelt gépbe a sportszűrő. Így is nagyobb terhelést kap a forgattyús mechanizmus a gáz oktánszám nagysága miatt. Sportszűrővel csak dúsítanád a keveréket, de nem hajtóanyaggal, hanem levegővel (így szegénykeverékes lesz a cucc), és a már csökkent teljesítmény mégtovább csökkenne.
Igen létezik. Az első nyúlványon (kereszttartón) van az alvázzsámod! Ezen ne csodálkozz, mert máshová nem ütötték, csak a pótalkatrészként szállított alvázaknál. azokba a váltó fölötti merevítőben van a szám előtte egy nagy E-vel.
A wartyesz amiről szó lenne benzin - gáz üzemű:erre vonatkozó kérdés az hogy sport szűrővel lehet-e javulást elérni, illetve nem bántja a gáz üzemet???
Sziasztok. Kérdés: Wartyi 1.3 hoz milyen első ill.hátsó lökhárító passzol a gyári helyre? Ill. a két hátsó ajtón van fólia, vizsgabuktát jelent-e, jelzem nincs rajta H jelzés
sziasztok. van egy kétütemű Wartburgom aminek nem találom az alvázszámát, viszont az első nyulvűnyon van egy lemezke ami rá van forrasztva és az azon lévő szám stimmel az alvázszámmal. Létezik, hogy csak azon az egy helyen lenne? Mert állítólag a régebbi típusokat így adták ki. Választ ide írjatok légyiszi: hriazikpapus@citromail.hu előre is köszi
Semmiben sem különbözik a 4T és a 2T indító. Csak a csapágypajzsban különbözök, a belső felépítése ugyanolyan. Sima mentemelkedésű megoldás. Ezen nem változtattak. Ugyanis a motor nem olyan hosszú lökető, hogy áttétellel kellene nagyobb forgatónyomatékot biztosítani az indításhoz.
Az indítóban nincs csapágy, mert siklócsapágyas. Általában a persely szokott kikopni a ház hátuljában, vagy a bendix előtt a pajzson. Ezek a tételek néhány forintból megúszhatók. Azonban ha le van véve az indító, akkor érdemes a keféket illetve a bendixkereket ellenőrizni. Ha kérdésed van még, akkor írj a jenesmester@freemail.hu-ra!
Lenne 1 kérdésem. 4T Wartburg önindítóról lenne szó. Elég rossz hangokat ad amikor indítom a gépet. Érdekelne, hogy milyen méretű csapágyak vannak benne, mert előre szeretném megvenni. Esetleg tud valaki egy képet adni a belső felépítéséről, mert első alkalommal szedem majd szét és szeretném előre tudni mire számíthatok. 2T-t már szedtem szét. Mennyiben különbözik?
Hello mindenkinek.Olyan kérdésem lenne hogy a 4T wartburgommal ha 120 fölé megyek úgy érzem mintha remegne a kormány meg elől a tárcsa jó a fékpofák újjak mégis nyikorog a fék de csak már amikor sokat fékeztem és csak elől.Nem tudnátok valami okosságot erről mondani hogy mi lehet a baj?Választ előre is köszi!
Ezúton szeretnénk meghívni Téged és Barátaidat a 2006 július 14-16-ig (péntek - vasárnap) rendezendő nyári találkozónkra. A találkozót a rétsági volt laktanya területén rendezzük.
Szombat: 10:00-től Megérkezés 11:30 Ügyességi verseny a betonos részen 1.futam Közben Trabant rajzverseny, Robogófighter show 13:00 Ügyességi verseny a betonos részen 2.futam 14:30 Felvonulás 16:00 Gyorsulási verseny a kijelölt helyen!!! 17:30 Hangnyomás, és kerékcsere verseny a betonos részen 19:00 Pörgés a betonos részen (tálcával), gumifüstölés Este élőzene, közös szalonnázás
Vasárnap: 10:00 Robogófighter show 11:30 Díjkiosztó Trabant Wartburg versenyek:
- ügyességi verseny - gyorsulási verseny - kerékcsere verseny - szépség verseny - legjobban átalakított - legeredetibb autó - leghangosabb zene - leghangosabb kipufogóhang - legmeszebbről érkezett résztvevő stb. - rendőrség által biztosított felvonulás
Egyéb programok:
- Robogófighter show, quad bemutató Tálcás pörgés, gumiföstölés stb
Minden érdeklődőt szeretettel várunk!
Belápődij: 1 napra: 1500 Ft/autó Több napra: 2000 Ft/autó
Balla László, 2651 Rétság Nógrádi út 24. Tel.: 06/70-63-66-495, e-mail: bmdesign@freemail.hu, www.tar.hu/bmdesign
nem a lyukosztás a gond, hanem a felni kiképzése, beleér a féknyeregbe. vagy kicsit köszörülni kell a nyeregből(tényleg minimális ami beleér),vagy fél centi nyomtávszélesítés.
én már nem értem az egészet! több féle fajta felni volt már a trabin ami 4x100-as, és gond nélkül felment.. és a 98-as meg nem megy fel 100-asra??? hogy van ez?
A környezetbarát trabi!!! Na erre tegyetek katalizátort. még a mai nyugati kocsik CO-ját is legyőzi, kell ennél jobb? ZOMBIE
bár elmondhatnám!!! de nem tehetem, mert még nincs meg de érik a dolog azt sem tudom kivel tetethetném fel... tényeg mekkora meló? egyedül mühely nélkül ok? visszamegy a gyári felni? vagy akkor ezt is elfelejthetem??? tégülis tájékozatlan vagyok még ezügyben... de esetleg megkérdezhetem majd...
A környezetbarát trabi!!! Na erre tegyetek katalizátort. még a mai nyugati kocsik CO-ját is legyőzi, kell ennél jobb? ZOMBIE
Én elhiszem , de nem akarja az igazságot.Ma pihenek, holnap megint + nézem + van még1 Pierburg alkatrésznek a 2ből +próbálok 1 yót összehozni. Még 1 esélyt adok neki.Vagy megy a MÉH telepre.