Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!
Regisztráció új felhasználóknak
Regisztrációs feltételek
A regisztráció befejezésével elfogadod azt, hogy az adataid adatbázisban tároljuk.
Neved és beceneved elérhető lesz bárki számára, E-mail címed csak regisztrált tagok számára, a többi adatod pedig bizalmasan kezeljük.
Gratulálok a vizsgádhoz! A tolatólámpával kapcsolatban: A váltó jobb oldalán (ha szemből nézed az autót) lent találsz egy menetes kapcsolót amin van 2 vezeték. Vedd le a két vezetéket róla és dugd őket össze. Tedd rá a gyújtást és ha most világít akkor az égő + a vezetékek Ok, és a kapcsolóval van a gond. Még mindig nem biztos hogy ki kell dobni próbáld meg beljebb tekerni. Ha így sem világít akkor cseréld le a kapcsolót.
Ugyan már elég régen regisztrálva vagyok az oldalon, de eddig csak nagyon ritkán írtam a fórumba, de ez mostantól nem így lesz! Megpróbálom majd eddigi tapasztalataimat megosztani a rászorulókkal. A 2T wareszban inkább otthon vagyok, de nemrég vettem egy 4T-t is, és most azzal ismerkedek. Lenne is egy kérdésem. Tud valaki Pest környékén olyan boltot, ahol a doblemezhez illeszkedő sárvédőt lehet venni. Olyanra gondolok, ami a teljes kerékívet beborítja. Előre is köszönöm a választ. Ja és bocs a regényért
Robi! Kösz és persze ha lesz Pécset tali oda is szívesen el megyek Mindenki! És hogy tényleg a wartburgnál maradjunk az mitől lehet hogy nem ég a tolatólámpa?
Wartburg vára alatt Eisenachban egy csoda készült a gyárban. A csoda neve nem más minta váré, így minden elismerésem a gyáré.
Nem félek!Inkább dr.ukkolok hogy sikerüljön. Nyáron lehet hogy lesz Pécsett találkozó(jó programok is készülödnek) vizsgázz le jól hogy a Warosodatt meg tudd mutatni a Pécsieknek. Sok sikert és egy Bazinagyjogsit.
Nem akarom elrontani a hangulatot, de az utóbbi időben kicsit elkocsmásítottátok a topicotokat! Szerintem célszerűbb lenne, ha szerkesztőként (mert hiszen minden hozzászóló egyben a topic szerkesztője is) a topic témájához illő dolgokat írnátok ide, az egyéb, nem ide kapcsolódó dolgokat pedig a megfelelő helyen, vagy ha ilyet nem találtok, akkor a kocsmában tennétek közzé...
Figyelem -Figyelem! Társadalmi célú hirdetés! Szeretném felhívni mindenki figyelmét arra ,hogy pénteken vizsgázok forgalomból éppen ezért aki teheti ne tegye ki a lábát otthonról (nem mint ha ebben a hidegben bárki is ki tenné ok nélkül:rolleyes).
Ti most társadalmi célú hirdetésemet láttátok!
Wartburg vára alatt Eisenachban egy csoda készült a gyárban. A csoda neve nem más minta váré, így minden elismerésem a gyáré.
A probléma az volt hogy hengerfejes volt és az 4.-ik hengerbe nyomta be a vizet(nem kifele). ui:egy kicsit furcsáltam is hogy miért füstöl annyira előtte,hisz az a füst pára volt
de most már jó a kicsike.
--4ütemû warburg power-- ez legalább ki van fizetve!
Sziasztok, Nincs elvízkövesedve a hűtőrendszerem, sőt a csap sincs eltömődve. Felmerült egy kérdés: A hosszab, vagy a rövidebb vízcső megy a főtéscsapra a motortól. Nézze meg nekem valaki Yófej 1.3-as tulaj!
Itt nézd meg a szemöldököt. Bár nem tudom ilyenre gondoltál-e. Létezik felpattintó és felragasztható is. : https://www.autotuningshop.hu/ ezen a címen. 5990-/db. Mondjuk ezek szerintem elég bután néznek ki. A homlokfalat toldjad inkább meg egy lemezzel. Az jobban odaver. Középen esetleg egy kis hűtőrács morcosítás még és akkor nem ilyen műanyag (moderálva) lesz rajta amit bármikor lekaphatnak róla.
Nincs igen elvizkövesedve a fűtés radiátorod?Lehet hogy elvan nagyon és olyan lasan megy át rajta a viz hogy közbe elhűlik. De ez kihat az egész fűtésrendszere is.
Nem lehet, hogy ugyanúgy légtelenítés-problémád van, mint Szmukinak? Vagy csak a csap van berohadva, és a bowden nem nyitja? Tényleg, Szmuki! Megoldódott?
hali...ismét én....szal világitás:test problem nem lehet szerintem,mert a kapcsolorol külön lehuztam 1 db vezetéket a tompitotthoz,és lett világitás,ha leveszem a külön kanocot akkor csak helyzetjelzö marad!!ja és a kapcsolon rajtavannak az eredeti kanocok is..és a kapcsoloval tom bekapcsolni a helyzet és tompitott fényt,egyedül reflektorom nincs...
most akkor a kapcsolo, v a kanocozás lehet a bibi???
Sajna képet már nem tok mert eladtam az autót. Nézegettem a képek között de nem nagyon fényképezgettem arra felé. Ez egy H alakú valami ami a doblemezhez van szegecselve vagy hegesztve pontosan nem emlékszem. H alak négy végén vannak a test saruk. Ezek viszik a világításhoz a testet. Barna vezetéket keress. Láttam már olyat is amikor ez a H elosztó gyárilag műanyag burkolással van ellátva. Kb. 3*3 cm. A bal első doblemezen elől van mielött a honlokfalhoz érne. Jahh de láttam már olyat is ami maga a doblemez ívén volt.
volna képed,merre keressem konkrétan??mert a ködlámpa felett van valami müanyag amiben van pár darab saru...ja ésnekem nem időjárásfüggő a világitás problémám...
Test probléma lehet szinte biztos. Nálam is ez volt mindig esős időben jött elő. Nézd át valahol el lehet oxidálodva. Tipp: Homlokfal és a doblemez illeszkedésénél ott kellene lennie egy test osztó sarunak. 3 sarut lehet rádugni. Nahh nálam ott azzal volt a bibi. Ott nem érintkezett az egyik. De 2 év múlva ugyan ez a próbléma előjött s ugyan itt.
igen elég maceráns,ezt úgy lehet megoldani ,hogy hűtőfolyadék tartályt meg kell hosszabítani egy kólás flakon félbevágva pont jó,meg egy kis szigetelőszalag,és kész is.ezt tudom.fűtés nélkül hosszabb útra elindulni gázos
--4ütemû warburg power-- ez legalább ki van fizetve!
Én emléxem itt egy beszélgetésre valami warnyungosok közt, hogy azt nagyon gázos légteleníteni, merthogy a radiátor van a legmagasabban. Le is írta valaki, hogy hogyan kell hogy jó legyen, de már nem emléxem. Nem lehet, hogy csak az a gond, hogy nincs rendesen lelégtelenítve, és a levegő mindig a radiátornál köt ki?
tuti hogy nem hengerfejes(azt lehetne látni hogy jön ki a gőz...stb)meg ez a vízfogyasztás megáll.amúgy is jól hűt a wartburg nem gond hogy kevesebb víz van a tartályban,csak a fűtés miatt kéne ezt megoldani .fénykűrtöm nem működik,de van tompított ,meg országúti is ,csak ha nincs bekapcsolva a világítás akkor nem tudok villantani.Kérdezd már meg haverodat hogy ő hogy oldotta meg.
--4ütemû warburg power-- ez legalább ki van fizetve!
biztosíték esetleg? relé nem lehet asszem,mert a fénykürt ne ma relén át megy ha jól tudom. haveromnak ugyanilyen baja volt, de nem emlékszem hol leltem meg a hibát.