Bejelentkezés regisztrált felhasználóknak

Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!

Regisztráció új felhasználóknak


Kocsma

Jó csevegést! Itt mindent lehet! Azért van olyan amit mégsem lehet. Tudjátok a szokásos: politika, faji-vallási kirekesztés, 18 éven felülieknek szóló dolgok, stb. hivatalból tabu! Az elõbb említett dolgokkal foglalkozó oldalakra, vagy bármilyen elérhetõségre utaló linkek közzététele sem megengedett. Kerülendõ a felesleges trágárság, más jármû márka, vagy más jármûvek gyûjtõinek alázása, meg amit sporttársi becsületbõl nem illik még itt sem leírni. Nem tilos, de nagyon leépítõ dolog "bulvárkodni", celebezni, és egyéb színvonaltalan "bikicsunáj szintet" alulmúló médiaheckrõl csevegni! Kiskorúak, lányok -esetleg kiskorú lányok- jelenléte miatt a "felvilágosító" jellegû hozzászólások is csak megrontás határig menjenek el ha lehet. Ha a most még kiskorúak jelzik hogy nagykorúak lettek, akkor felõlem mehet minden, még akár virtuál swinger party-t is lenyomhattok :-) Köszönjük. MG

Vendég vagy!

Csak regisztrált felhasználók szólhatnak hozzá!

2211 baumann sanyi 2013-03-01 10:24:37  Előzmény:Kárász Endre: 78796

Üdv. A MOBIL EREDETISÉGVIZSGÁLAT MEGSZÜNT , NEM ?

2210 Kárász Endre 2013-02-27 19:50:27  Előzmény:Biro Ferenc: 78793

Egyszer vettem egy Trabit, aminek az átírás elõtt gallyra ment a fõtengelye, így még az eredetvizsga elõtt blokkot kellett cserélnem. Akkoriban (2005.) telefonon kérdezgettem a különbözõ helyeket, hogy megcsinálnák-e úgy a vizsgálatot, hogy a csomagtartóban van az eredeti motor. Végül találtam egy helyet, ahol a telefonban is igent mondtak (ismeretlenül!), és tényleg lefotózták úgy a motorszámot, hogy nem látszott a környezete. Átirattam, mint ha mi se történt volna. A motorcsere adminisztrálását meg "majd valamikor..." Aztán sajnos ellopták a kocsit, így tárgytalanná vált.
Szerintem is próbálkozz mobil eredetiségvizsgálattal! Ha semmiképp sem jön össze:
Valaki linkelt még tavaly egy igen hosszú cikksorozatot egy sráctól, aki egy kosárban vett Danuviát vagy 125-ös Csepelt akart átiratni. Az jóval szövevényesebb volt, de mesébe illõ kitartással és hosszas utánajárással valahogy révbe ért. Emlékeim szeirint nála is jelentkezett ez a gond, õ sem tudta eltolni a motort eredetvizsgára.

2209  Spityu 2013-02-27 17:56:46  Előzmény:Biro Ferenc: 78794

A tulaj mennyire segítõkész? Próbáld meg megbeszélni vele, hogy mindent fizetsz (teljesítmény adót még õ fizeti helyetted?), és amikor végre eredetvizsgáztatható állapotba kerül, akkor írtok egy adásvételit.
Ha nem segítõkész, és már van egy régi adásvételi(?), akkor szerintem annyi történik, hogy majd kapsz egy kis büntetést a késedelmes átíratás miatt. 15 naptári nap áll rendelkezésre, és azt hiszem, nagyjából az illeték összegére lehet számítani pluszban, mégegyszer.
De van még egy másik lehetõség. Mobil eredetvizsgálat: kimennek a helyszínre és megcsinálják ott. Én egy olyan történetrõl hallottam, hogy volt egy teljesen papíros autó, de idegen motorral (papíros, de át kellett volna íratni). Az eredeti motor is ott volt, de nem tudták elfogadni, csak akkor, ha be van építve. Esetleg megpróbálkozhatsz azzal, hogy behányod a motort a motortérbe (bölcsõ, futómû, váltó, motor), aztán úgy levizsgáztatni. :D Kérdezz rá... hátha.
A kötelezõt mindenképpen fizesd, mert azért elég durva pótdíj járna késõbb. Nyugi, én már 2.5éve egy métert nem mentem az enyémmel. :)
[i](Módosította Spityu 2013.02.27. 18:59-kor)[/i]

2208 Biro Ferenc 2013-02-27 17:50:10

Üdv!

Még egy kérdés! Dél pest környékén nem tud valaki egy KORREKT karosszériást
(Foltozni keveset Inkább elemeket cserélni)Olyan mester kéne aki ugy dolgozik
mintha magának csinálná!
Köszönettel Fercsi

2207 Biro Ferenc 2013-02-27 17:45:38

Üdv az Uraknak!

Egy kis segitséget vagy ötletet megköszönnék!2011 ben vettem egy Trabit
mondván hogy rendberakom (restaurálom) A hazaérkezést követöen egy pár hét
darabokra szedtem Ezt követöen alkatrész vadászatba kezdtem Igen de megkeresett
a régi tulaj hogy állok az átirással Semi gond irány okmányiroda és átiratom
Na itt vége Nem tudok csináltatni eredetvizsgálatot Hiába probálkoztam bármivel
Egy pár hete ujra irt a régi tulaj Hogy hiogy állok Sajna idén nyáron a
lakásfelujitás elvitte az idömet (Télen meg kihagynám a fütetlen garázsban a
bütykölést)Már második éve linkre fizetem a kötelezö biztositást is Egyszoval
megköszönném ha valaki tudna egy jo ötletet erre az esetre Mert se az NKH se
a közl minisztérium nem tudott segiteni

2206 Csády Szabolcs 2013-02-26 22:24:08

[imgw]http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/480856_505849329461305_1275238667_n.jpg[/imgw]

2205  J.I. 2013-02-24 18:24:54

Egy kis Teszt a múltból:

http://www.youtube.com/watch?v=YlwYsLAk8C4

2204 Muczán Gábor 2013-02-24 14:57:55

Kedves Klubtagjaink, veterán-, nosztalgia-, és hobbiautós Társunk!

Köszönjük, hogy sok klubtagunk illetve MNHJR regisztráltunk 2011-évi adójának 1 százalékát egyesületünknek ajánlotta.

Most ismét erre kérünk benneteket. Ezzel segítitek közös klubirodánk fenntartását is, mely az elmúlt, „recessziós” években
komoly, és nehéz feladat elé állított bennünket folyamatosan.


F E L H Í V Á S!
Felkérjük a kedves Klubtagjainkat, mindenkit, aki segíteni kíván rajtunk, hogy adójuk 1%-ával támogassák Egyesületünket.
Adószámunk: 18073221-1-43
Köszönettel vennénk, ha minket jelölnétek meg kedvezményezettnek az adótok 1%-áról szóló nyilatkozatotokban.
Az elmúlt években is sokan gondoltatok ránk. Reméljük, hogy érdekvédelmi tevékenységünkkel, egyéb "szolgáltatásainkkal" megelégedésetekre dolgoztunk adományaitokért.

2203 jocking . 2013-02-16 14:50:49

[url=http://hungarian.ruvr.ru/2013_02_13/A-csernobili-atomeromuben-beszakadt-a-teto-es-leomlottak-a-falak/]Aranyos....[/url]

[imgw]http://rt.com/files/news/chernobyl-nuclear-plant-damage-107/afp-photo-ukrainian-state-934.jpg[/imgw]
[imgw]http://en.rian.ru/images/17947/20/179472018.jpg[/imgw]


Úgy tûnik, egész jól kiszámolták azt a 30 éves élettartamot.



[i](Módosította jocking 2013.02.16. 15:53-kor)[/i]

2202 Kiszter István Balázs 2013-02-15 17:57:27

Sziasztok!

A minap ELLOPTÁK sajna ezt a trabit.
Elkapták az elkövetõt,de ahova vitte ott már semmi nincs belõle.Az a legviccesebb,hogy igazoltatták amikor ment vele és papírok nélkül továbbengedték!?! Ha felismered az utcán vagy bontóban, MÉH telepen látsz egy hasonlót, légyszi hívj a 30/480 90 87 es számon. Nagyon egybe volt a gép, fáj a szívünk érte :(

filpo

[url=http://kepfeltoltes.hu/view/130215/DSC03342_www.kepfeltoltes.hu_.jpg][img]http://kepfeltoltes.hu/thumb/130215/DSC03342_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img][/url]
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. [url=http://www.kepfeltoltes.hu]http://www.kepfeltoltes.hu[/url]

[url=http://kepfeltoltes.hu/view/130215/DSC03343_www.kepfeltoltes.hu_.jpg][img]http://kepfeltoltes.hu/thumb/130215/DSC03343_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img][/url]
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. [url=http://www.kepfeltoltes.hu]http://www.kepfeltoltes.hu[/url]

[url=http://kepfeltoltes.hu/view/130215/DSC03344_www.kepfeltoltes.hu_.jpg][img]http://kepfeltoltes.hu/thumb/130215/DSC03344_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img][/url]
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. [url=http://www.kepfeltoltes.hu]http://www.kepfeltoltes.hu[/url]

A hátsó lámpán volt festékhiba, a motorháztetõn egész pici, hátsó lökös picit megnyomva, de alig látszik, rózsaszín kalaptartó, 3küllõs sportkormány, kék csíkos huzat elõl. A rádióhely takaró mûanyag hiányzik


[i](Módosította filpo 2013.02.15. 19:03-kor)[/i]

2201 Támba Csaba 2013-02-05 11:02:21

Régi történet azokból az idõkbõl.

A Kievi párttitkár kap egy faxot Moszkvából:

"Az Országos Szeizmológiai Intézet jelentése szerint Kiev térségében az elkövetkezõ 48 óra folyamán a Richter-skála szerinti 7-es erõsségû intenzitás várható. Az elvtársak ennek tükrében tegyék meg a helyileg szükséges intézkedéseket!"

Egy bõ hét múlva a párttitkár faxol vissza Moszkvának:

"Richtert és 7 társát elfogtuk, bevallottak mindent. Elnézést a késõi visszajelzésért, de közben volt itt egy bazi nagy földrengés és napokig nem mûködtek a telefonvonalak."

2200 Támba Csaba 2013-02-05 10:48:46  Előzmény:Kiss Krisztián: 78783

A "Papírtrabi" címû filmben a valódi fejlesztõk történetei a valóságot adják vissza és az az igazán tragikomikus.
Ott volt egy remek fejlesztõgárda, bennük az igazi német mûszaki vér. Erre évtizedekig max. apróságokon változtathattak. Szinte "kínjukban" találtak ki újabb és újabb apróságokat, hogy csinálhassanak valamit végre. És ezeket a változtatásokat is sok esetben a gazdaságosabb gyártás ideológiájával kellett elõterjeszteni, hogy megvalósulhassanak. Pl. pont a lökhárítók evolúciója mutatja, hogy jobb nem lett csak egyre könnyebb, azaz kevesebb alapanyag felhasználásával járt.

Pedálos Moszkvicsom nekem nem volt, ellenben pedálos Ladám az igen :)
Épp tegnap hoztak egyet hozzám homokszórásra. Úgyhogy most nosztalgiázom.

2199 Kiss Krisztián 2013-02-05 09:27:07  Előzmény:jocking .: 78784

Igy helyes!(nem engedi javitani,mert már volt szerkesztve,most már igy marad)
[i](Módosította heggla 2013.02.05. 10:31-kor)[/i]

2198 jocking . 2013-02-05 09:20:28  Előzmény:Kiss Krisztián: 78783

A végszó az akkori politikai rendszerhez igazítva helyesen:
"Aki nem hiszi, annak utánajárunk!"
:D

2197 Kiss Krisztián 2013-02-05 08:02:52  Előzmény:Támba Csaba: 78773

Ez nagyon jó!És találóan adja vissza azoknak az éveknek a helyzetét.
A pedálos moszkvics fórumon is szok-tak(tunk)hasonló elme futtatásokat végezni.Hogy pl. a kisautók oldaldiszléce alatti gumik,hogyan lettek egy pár(ezer)példányon feketéböl,1982 töl,szürkék.És ebben szerintem jelentös szerepet kapott Günther,aki egy nyáron egy táborba küldte fiát, a szovjet párt szocialista úttörõ Gagarin raj kirándulásán levö Igor fiával a balatonra.
Ahol is Igor fia Szása(aki méltán volt büszke a hazája iparának,proletárok mercédeszére,az 1500 zsigulira)éppen szemlélgette az özbarna kipufogó véget az akkor érkezö Ghünterék 175ös Isolátorral szerelt trabantján,ami leállitás után is vigan járt,a még vörösen(párthü)izzó gyújtó gyertya miatt,de hösünk rutinosan fullasztotta le a nyári kánikulában.Szóval Szása megkérdezte Ghünter fiát Karl-t,hogy látván a mûanyag lökhárítóvégeket a Trabin_-Új a verda? Jáá,hangzott a válasz,amit az orosz kisfiú nem értett,mert az az ö nyelvén azt jelentette hogy Én.De szerencsére Karl járt orosz órákra, így hamar együtt nevettek a vicceken,és elmentek a presszóba és leültek inni egy gyöngyöt.
A két apuka csodálván az új,még 6voltos Trabit,kibontottak egy egy balatoni világos sört,és vigan pöfékelték a 6ft70filléres Munkás talpas cigarettát,szóval Igornak feltûnt egy jelentös változás,amit az elõzõ nyaraláson meg is jegyzett Ghünternek,-Tavaly még a szürke gumi volt a sárvédõk tetején a régi(akkorra már 3 éves is elmult 79-es Trabin) díszlécben?
-Ó já-mondta keletnémet barátunk-de azok hamar bebarnultak a forróságtól a plattenssén,igy fejleszteni kellett!!Igy lett fekete a díszléc gumi,és a szélvédö gumi.Ám Igor-akit pártja éberségre tanított-megkérdezte:-És nem maradt a szürkéböl?-De de,-hangzott a válasz-van egy pár tonna .-Mert azt a Leninröl elnevezett pedálos moszkvics gyárban hasznosíthatnak a díszléceink alá!!!És a nyaralás után az ötletböl tettek születtek,amit Igort egy újabb érdemérem kitüzövel gazdagított,és a gyár Élmunkása plakettel,igy a szovjet gyerekek örülhettek,és csúfolhatták társaik,akiknek még az elözö szériás fekete gumis díszlécbõl jutott,és nem a trendi DDRes szürkébõl!!!
Lehet hogy így volt lehet hogy nem,aki nem hiszi járjon utána!!!!!!
[i](Módosította heggla 2013.02.05. 09:08-kor)[/i]
[i](Módosította heggla 2013.02.05. 09:10-kor)[/i]

2196 Kiss Krisztián 2013-02-05 07:21:50  Előzmény: Spityu: 78778

[imgw]http://kepfeltoltes.hu/130205/laptop_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

2195 Támba Csaba 2013-02-04 22:07:03  Előzmény:Bajáki Péter: 78780

Csak úgy összedobtam...:)

2194 Bajáki Péter 2013-02-02 22:39:54  Előzmény:Támba Csaba: 78773

Tsabi! Most olvastam végig. Állati. :D Hát egy író veszett el benned.

2193 Bajáki Péter 2013-02-02 19:13:41  Előzmény: Spityu: 78778

Úúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúú!

[left][img]http://socialchadder.files.wordpress.com/2010/08/like-button.png?w=604[/img][/left]

2192  Spityu 2013-02-02 15:57:27

[img]http://logout.hu/dl/upc/2013-01/170695_14833_10151354586463817_848170252_n.thumb.jpg[/img]

2191 Szedlák Tibor 2013-02-02 12:02:39

[url]http://www.facebook.com/photo.php?fbid=573859179310217&set=a.573858995976902.148256.100000584195781&type=1&theater[/url]

Szolnok egykor. :)

2190 Németh János 2013-01-30 19:13:45  Előzmény:jocking .: 78772

igazi PIMP MY RIDE-ba való verda... :)

egyszer volt egy régi passatunk nem volt alja szegénynek, de nagyon ment csak attól kelet félni mikor esel ki belõle.

2189 baumann sanyi 2013-01-30 18:57:33  Előzmény:Támba Csaba: 78773

Szia. Egy forgatokönyviro veszett el benned,nehogy megfilmesitsék a végén.:p

2188 baumann sanyi 2013-01-30 18:54:08  Előzmény:Csády Szabolcs: 78770

Beköpi,aztán tisztára nyalja ,az ideális utitársnö.:D

2187 Támba Csaba 2013-01-30 17:01:59

A Trabant születésének igaz története


Német Demokratikus Köztársaság. 1957. egyik napfényes, madárfüttyös tavaszi délelõttje, Zwickau.

Erik, a végzõs autógépész egyetemista mûbõr táskájában a kész, „Hogyan építsünk hobbiautót a kertvégi sufniban” címû szakdolgozatával vidáman mopedezik Simson SR-1-esén a város ipari központja felé..
Pár perc múlva egy pillanatra megáll a „VEB SACHSENRING – Automilwerke Zwickau” bejáratánál. A portás ismerõsként üdvözli és már nyitja is a sorompót.
Hõsünk az utolsó ellenõrzésre hozta a szakdolgozatot, a jövõ hét közepén már be kell adnia.
Felballag a „Fejlesztés” emeleti irodájába és keresi a külsõ konzulensét, a fõmérnököt. Martina a mérnök úr titkárnõje közli, hogy fõnöke a héten pártszemináriumra ment, csak a jövõ héten hétfõn, vagy kedden lesz bent. Erik hajának minden szála égnek áll, keze hevesen izzadni kezd. Kéri a hölgyet, hogy mindenképpen adja oda a fõmérnöknek, amint visszajön. Sõt, írja rá, hogy sürgõs. Martina, hogy az ifjú megnyugodjon ott helyben tintaceruzával ráírja a kézirat borítójára öklömnyi betûkkel a kért szöveget három felkiáltójellel. Továbbá látva a még mindig kezét tördelõ ifjút a Fejlesztési Osztály vörös csillagos nagypecsétjét is rányomja, pedig ezt csak a fontos dokumentációkra szokás ráütni. Erik viszonylag megnyugodva távozik.

Másnap reggel az összevont üzemi tanács pártaktívát tart, ahol közlik a felsõbb utasítást, mely szerint az újonnan fejlesztett PKW gyártását mihamarabb el kell kezdeni. Az elsõ példányoknak november 7-én le kell gurulniuk a gyártósorról. Herbert, a gyártóüzem helyettes vezetõje aki négyszeres sztahanovista esztergályosból lett kisfõnök szokásos tempójában rohan a fejlesztésre a gyártási tervekért.
Benyit a fõmérnök irodájába és kéri Martinától az anyagot. Martina épp sminkel a mellékhelyiségben és csak kiszól, hogy ott van az asztalán. Herbert azonnal észreveszi a „SÜRGÕS!!!” feliratú, lepecsételt dokumentumot, hóna alá csapja és visszarohan a gyártóüzembe.

A következõ héten a visszaérkezõ Vilhelm, a fõmérnök percek alatt rájön a bajra, de a gyártásra való felkészülés már a múlt héten elkezdõdött, sõt hétvégén is benn volt mindenki kommunista mûszakban. Egész sokat haladtak pár nap alatt. A magas beosztású ember a valódi gyártási dokumentációt elrejti az irodai páncélszekrény legalsó polcára és elkéri a Martinánál lévõ második kulcsot. Majd leszól a portára, hogy az az Erik nevû egyetemista többé nem jöhet be a gyárba. Most lett meg a pártszemináriummal a lakáskiutaláshoz szükséges pontszáma, jön a második gyerek…egyszerûen úgy érzi hallgatnia kell, másként garantáltan kap egy beutalót a Gulag festõi tájaira. Ott meg logisztikai okokból nehéz megoldani a hazajutást. Innentõl kezdve minden nap 2-3 infarktust hord ki lábon, de az üzemi munka szépen alakul.

November 7-én nagy ünnepséget tartanak a gyárban. Sör, virsli, rézfúvós zenekar és az új büszkeség a Trabant P50 gyönyörûen feldíszítve.
Jelen van Dr. Mittag is a kormány részérõl és kitüntetést és pénzjutalmat ad át a Fejlesztési Osztály vezetõjének, mivel hála neki bõven belül maradt a gyár a kormány által korábban meghatározott fejlesztési és gyártási költségvetésen. Illetve csak adna, mert Vilhelm a pódium felé tartva összeesik és mentõt kell hozzá hívni…idegösszeomlás…de szerencsére késõbb felépül. Õ igen, de…

Szóval…napjainkban is kezelnek egy szászországi kisváros elmegyógyintézetében egy bácsit aki több, mint ötven éve zárt osztályon tartanak heveny paranoid skizofréniával. A kórlapja szerint még végzõs egyetemista korában beleõrült abba, hogy nem tudta befejezni a tanulmányait, mert eltûnt a szakdolgozata. Késõbb, még az ugyanazon év késõ õszén tovább súlyosbodott az állapota. Az lett a rögeszméje, hogy õ tervezte a Trabantot. Azóta gyógyszeres kezeléssel csak szinten tartani tudják az immár õsz szakállú Erik bácsi állapotát. Kedvenc tárgya, mitõl soha nem válik meg egy olyan éjjeliedény amit már nem tudott összetörni. Valami duroplasztból , vagy mibõl van…

2186 jocking . 2013-01-29 18:18:55

[imgw]https://i.chzbgr.com/maxW500/3710825984/h1436A209/[/imgw]
Egy kis rozsda nem akadály.:D:D

2185 Bajáki Péter 2013-01-28 12:30:38  Előzmény:Csády Szabolcs: 78770

:D :D :D
de hülye vaagy! :D :D
amúgy tényleg nem finnyás a csaj! :-)

2184 Csády Szabolcs 2013-01-28 11:06:43

Ez aztán a perverz utitárs...mondjuk vele nem kell aggódni, ha beköpi a gyertyát, mert tisztára nyalja :D

[imgw]http://sphotos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/576317_453743124665095_663659540_n.jpg[/imgw]

2183 Támba Csaba 2013-01-27 21:33:53  Előzmény:Papp Zoltán: 78768

Én is gyanakszom...:)

2182 Papp Zoltán 2013-01-27 20:11:26  Előzmény:Támba Csaba: 78767

És mi van akkor,hogy ha csak megmanipulálták a képet?

2181 Támba Csaba 2013-01-27 17:46:05  Előzmény: Spityu: 78765

[imgw]http://kepfeltoltes.hu/101106/12601011250900_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

2180 Támba Csaba 2013-01-27 17:41:22  Előzmény: Spityu: 78764

Nem egy atomrektor:)

2 db menetes alkatrészt kellene megrajzolni és a csatlakozó elemekkel való összeépítést animálva elõállítani.

2179  Spityu 2013-01-27 17:36:00

Újabb bizonyíték, hogy víz lehet a Marson:

[imgw]http://m.cdn.blog.hu/hi/hircsarda/image/201301/mars-viz.jpg[/imgw]

2178  Spityu 2013-01-27 16:51:02  Előzmény:Támba Csaba: 78763

Mármint Inventor? Mekkora feladat, ha nem titok? :D Minimálisan ténykedtem benne, de tényleg csak kíváncsiskodtam.

2177 Támba Csaba 2013-01-27 16:35:39

Urak!

Van itt valaki aki nyomul INVERTOR 6, vagy magasabb verzióban?
Lenne egy kis rajzolni való :)

2176  J.I. 2013-01-27 10:32:02

Mikor indulunk?

http://www.youtube.com/watch?v=ypE1uFexKnc&feature=youtu.be

www.transtrabant.cz

2175 Bajáki Péter 2013-01-26 14:46:47

Ötletes:

[url=divat-ruha.vatera.hu/kiegeszitok_kellekek/vasalhato_matrica_ruhacimke/trabant_emblema_himzett_felvarro_1703933930.html]Trabant embléma hímzett felvarró[/url]

[imgw]http://n1.vatera.hu/photos/ae/7f/f856_1_big.jpg[/imgw]

whiteuniversl: a kérdésben segíteni nem tudok, viszont tök jó a profilképed! Kicsit Christine-es. :-)

2174 Németh János 2013-01-25 14:11:23

Ez megéri szerintetek??

http://aprod.hu/hirdetes/trabant-lengescsillapito-rugo-IDOpvR.html

azt írták alkatrésznek volt, csak rozsdásodott és lefestették.

Vagy maradjak még mindíg az újnál? ((ami lehet hogy kínai :D ))

Vagy újítsam fel a sajátomat. Amit leírtatok, hogy hogyan is kell.

2173 Kárász Endre 2013-01-24 10:24:49

@heggla "Barkács"-ban megkezdett témát itt folytatom:

Egyszer pont elmentem egy cimborámmal Bp-Szekszárd-Baja útvonalon, valami céges tárgyalásra ment a srác. Amíg õ értekezett, én elkértem a kocsit, és elkezdtem a városi autósboltokban érdeklõdni. Szabályosan kiröhögtek, amikor Trabi alkatrészeket kerestem. Hülyének néztek, amikor nem tudtam átérezni az õ örömüket, hogy milyen jó nekik, mert már minden elfekvõ cuccon túladtak, nem foglalja a helyet az a sok alkatrész ahhoz a lepukkant típushoz...
Azért fel a fejjel, találni ilyen forrásokat. Magánemberek között is sokan alulárazzák a dolgaikat. Ma pl. [url=http://auto-motor.vatera.hu/szemelygepkocsi_alkatresz_felszereles/egyeb/trabant_alkatreszek_1703021612.html]ezért[/url] megyek. Hozzáteszem, hogy naponta legalább egyszer átnézem az összes hirdetési oldalt. Bár attól tartok, a húszezer forintos gyári új fõtengelyt nem így fogom megtalálni:D

2172 Busa Attila József 2013-01-24 05:03:24  Előzmény:Németh János: 78747

http://www.bestfolia.hu

2171 Gyapjas Gergely 2013-01-22 23:29:45

800Rs fanoknak! 4,18-nál feltûnik egy.
http://www.youtube.com/watch?v=lf77O3Wm-gY
Már M.on is van egy Fiva minõsített homlóg 800Rs.

2170 Povázsay Zoltán 2013-01-22 22:52:13  Előzmény: Spityu: 78755

Szerelõk-kereskedõk voltak. Törött kamionokat szoktak venni (már ha a truck azt jelenti), és azokat szokták megcsinálni. A biztosító egy európai nemzetközi oldalon licitáltatja a roncsot (az enyém itt volt: http://www.autoonline.hu/), ahova csak bontósok, kereskedõk, szervizesek regisztrálhatnak, magánszemélyek nem. A biztosítónak nyilván az az érdeke, hogy a roncs minél magasabb áron keljen el, mert GTK esetén annyival kevesebbet kell fizetnie.

Nézegettem már az Trabikat, de még várok a jó kapásra... :-) Eddig kettõ között hezitálok: van egy elsõ tulajos kopottas, de rozsdamentesnek tûnõ 1986-os kombi 68 ezer km-rel 90ezerért, vagy egy '90-es kombi 28ezer km-rel 200ezerért. Ez utóbbit kicsit soknak tartom, de végül is a roncs árából meg tudnám venni (+40 ezer átírás).

2169  Spityu 2013-01-22 22:46:18  Előzmény:Povázsay Zoltán: 78754

Õk valamiféle kereskedõk, hogy félnek a kitiltástól? Én pont les..... magánszemélyként. :)

Nézzük a jó oldalát, ennyibõl szerintem tudsz venni egy hasonló állapotút, vagy tévedek?

2168 Povázsay Zoltán 2013-01-22 22:42:16  Előzmény: Spityu: 78752

Amikor megjöttek, rögtön azzal kezdték, hogy elb*szták a licitet, mondjak egy árat, és itt hagyják a kocsit. Mondtam nekik 350 EUR-t. Közöltem velük, hogy mivel a biztosító szerint többet ér a roncs, mint az ép autó, ezért õk nem fognak nekem semmit fizetni, ennyibõl meg meg tudnám csináltatni. Aztán ragaszkodtak hozzá, hogy írjunk valami papírt arról, hogy itt hagyták kocsit, és fizettek nekem 350 EUR-t. Erre fölhívtam a közvetítõ csajt, hogy ebben az esetben mi a helyzet, õ meg mondta, hogy ne hagyjam magam, muszáj megvenniük a kocsit, és adjam a telefonba a lengyel fickót. Jól lecseszte õket a telefonban, meg mondta nekik, hogy akkor ki lesznek tiltva a roncsaukciós oldalról, erre inkább azt választották, hogy kifizetik a teljes árat, így írtunk rendes adásvételit.
Aztán meg próbáltam õket vigasztalni, hogy csak két éves a komplett kipufogó-rendszer, nincs benne 10 000 km se, meg az akksi is csak két éves stb. Persze azt látta a fickó, meg is jegyezte, hogy a kasztni milyen jó állapotban van, nem rohad sehol se a küszöb.
[i](Módosította Povi 2013.01.22. 23:45-kor)[/i]

2167 Povázsay Zoltán 2013-01-22 22:34:34  Előzmény: Spityu: 78752

Igen. :-)

2166  Spityu 2013-01-22 22:34:05  Előzmény:Povázsay Zoltán: 78751

Ez komoly? :D

2165 Povázsay Zoltán 2013-01-22 22:24:49  Előzmény:Povázsay Zoltán: 78658

Szép estét mindenkinek!

Hátha valakit érdekel a törött Trabim sorsa...
A biztosító 60 000-re értékelte a törés elõtti állapotot, viszont a roncsra volt egy 210 000-es licit... (?)
Végül ma megvették a kocsit (egy lengyel), kiderült, egy nullával elütötte a licitet, de mivel vásárlási kötelezettsége volt, kénytelen volt megvenni (végül 650 EUR-t fizetett érte, engedtem neki 50 EUR-t), inkább, mint hogy kitiltsák a roncslicites oldalról. Kicsit sajnáltam õket, egy apa jött a fiával, a fiú licitált. De végig röhögtek, szerintem a saját hülyeségükön.

2164 Kárász Endre 2013-01-20 19:09:18  Előzmény:Kozma Bence: 78748

Igen, ez az! Köszi! Bár a cím alapján a YouTube-on is megleltem:
[url]http://www.youtube.com/watch?v=rWnuZGMI8Mk[/url]

2163 Csády Szabolcs 2013-01-20 12:06:58  Előzmény:Kárász Endre: 78742

Én sajnos még nem làttam, de nagyon érdekelne. Ha netán rálelnél, akkor feltétlenül szólj! :)

2162 Kozma Bence 2013-01-20 12:03:48  Előzmény:Kárász Endre: 78742

[url]http://auto.indavideo.hu/video/A_Car_for_a_Dollar_-_Papirtrabi[/url]
Erre gondoltál? :)