Bejelentkezés regisztrált felhasználóknak

Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!

Regisztráció új felhasználóknak


Kocsma

Jó csevegést! Itt mindent lehet! Azért van olyan amit mégsem lehet. Tudjátok a szokásos: politika, faji-vallási kirekesztés, 18 éven felülieknek szóló dolgok, stb. hivatalból tabu! Az elõbb említett dolgokkal foglalkozó oldalakra, vagy bármilyen elérhetõségre utaló linkek közzététele sem megengedett. Kerülendõ a felesleges trágárság, más jármû márka, vagy más jármûvek gyûjtõinek alázása, meg amit sporttársi becsületbõl nem illik még itt sem leírni. Nem tilos, de nagyon leépítõ dolog "bulvárkodni", celebezni, és egyéb színvonaltalan "bikicsunáj szintet" alulmúló médiaheckrõl csevegni! Kiskorúak, lányok -esetleg kiskorú lányok- jelenléte miatt a "felvilágosító" jellegû hozzászólások is csak megrontás határig menjenek el ha lehet. Ha a most még kiskorúak jelzik hogy nagykorúak lettek, akkor felõlem mehet minden, még akár virtuál swinger party-t is lenyomhattok :-) Köszönjük. MG

Vendég vagy!

Csak regisztrált felhasználók szólhatnak hozzá!

2304 Csády Szabolcs 2013-08-12 04:24:01  Előzmény:jocking .: 78889

Mivel én már 2T motorháztetõvel vettem, és még sose utaztam gyári 4T-ben, így fogalmam sincs, hogy gyárilag mennyire kell jönnie, de számomra kielégítõ mennyiség áramlik be :)

2303 jocking . 2013-08-11 20:46:49  Előzmény:Csády Szabolcs: 78888

Az "elég tisztességesen" alatt azt érted, hogy pontosan ugyanúgy, mint gyári tetõvel? :evil: :p :D ;)

2302 Csády Szabolcs 2013-08-11 19:53:03  Előzmény:jocking .: 78887

Nálam elég tisztességesen jön a levegõ ventilátor nélkül is. Szerencsére büdös az nem szokott jönni.

2301 jocking . 2013-08-11 19:40:38  Előzmény:Csády Szabolcs: 78886

Pont azért lett megcsinálva, amit te is tapasztalhatsz, hogy a motor melegétõl bizonyos helyzetekben nem lehet hideget fúvatni. Ráadásul az sem játszik, hogy ventilátor nélkül csak a menetszelet engeded be, mert nem hiszem, hogy motorháztetõ szellõzés nélkül sok menetszél menne be amúgy.:D (Meg amúgy nálam van egy kis olajfolyási gond is, úgyhogy ha a motortérbõl szívna, akkor nem csak meleg, hanem büdös is lenne.)

2300 Csády Szabolcs 2013-08-11 19:24:48  Előzmény:jocking .: 78884

Egyrészt gratulálok hozzá.
Másrészt ezt most tényleg minek kellett?! :D
Én tisztelem az elmebetegeket, hisz én is fajtárs vagyok, de ennek sok értelmét nem látom, de igencsak igényes kivitel, azt meg kell hagyni.
Nálam a 2T motorháztetõn csak a kitámasztó konzolja van áthegesztve és így is, hogy a motortérbõl szív a szellõzõ tud hideget fújatni (na jó, 40 fokban a pirosnál állva nem annyira...), a meleg, meg ugye télen az alapból könnyebben megy, mivel az alapból langyos levegõt kell neki megmelengetnie.
Amúgy ötletes.

2299  Spityu 2013-08-11 13:07:14

[url]http://goo.gl/maps/cKgTy[/url]

2298 jocking . 2013-08-07 18:42:47

Nah... A LeMans-i 24 órás verseny távja mérhetõ ahhoz a távolsághoz amit megtettünk a szopórollerrel, de végül csak sikerült összehozni:

[imgw]http://jocking.dumanet.hu/egyeb/mht/001.jpg[/imgw]

... és hogy mi olyan nagy szám (és szopás) azon, hogy egy 4T-re 2T motorháztetõ került? Aki az elsõ képet figyelmesen megnézte, az sejtheti. Akinek mégsem tûnt fel azon semmi, itt egy kis segítség:

[imgw]http://jocking.dumanet.hu/egyeb/mht/002.jpg[/imgw]

:rolleyes: :evil: :)

2297  Spityu 2013-08-01 20:36:01  Előzmény:Kiss Krisztián: 78882

Jóóóój.... :D Ahogy hallom, a 4200-ból csak 2700 forog ki. :D
[i](Módosította Spityu 2013.08.01. 22:38-kor)[/i]

2296 Kiss Krisztián 2013-08-01 19:14:41

Ez állat!!! :)
[url]http://www.youtube.com/watch?v=kzCfsxRJ0w0#at=42[/url]

2295 Holnapy Gergely dr. 2013-06-26 19:58:18  Előzmény: Spityu: 78880

Talált, süllyedt.

2294  Spityu 2013-06-26 19:27:48  Előzmény:Holnapy Gergely dr.: 78878

Ezt már én is észrevettem egyszer. Tudatalatt Tsaby kérdésére is válaszoltam volna. Pedálgumik.

2293 jocking . 2013-06-26 19:25:38  Előzmény:Holnapy Gergely dr.: 78878

Az eredeti cikk szerint az egyetlen végig változatlan alkatrész a kézifékkar "kakasa". Tsaby talált még egyet... Erre most megint van egy?:eek::rolleyes::D

2292 Holnapy Gergely dr. 2013-06-26 13:09:52  Előzmény:jocking .: 78877

P50/P60-nál nem csak a kombi ajtónál volt, hanem a "B" oszlopon az elsõ ajtók is ebbe csukódtak. IFA F8-nál az "A" oszlopon volt ilyen, mert ugye hátra fele nyílik az ajtaja. Amúgy F8-nál a "kombi" az inkább dobozos volt, de az ajtó megoldását az nem tudom. IFA F9-nél márt volt 3 ajtós kombi.

Ha már ennyire benne vagyunk a "biz-basz" egyezõség keresésében:
Lehet totózni, mi az ami szintén változás nélkül fennmaradt IFA F8, F9-tõl biztosan a személyautókban és a Barkasban is egészen 1990-ig?
Annyi segítség hogy 2db van mindegyik autóban, és a hétköznapi "júzer" is észlelheti, mert nem kell aláfeküdni, vagy szétszedni a motort/váltót?

2291 jocking . 2013-06-26 09:55:08  Előzmény:Támba Csaba: 78876

Tehát akkor az a kis fém basz, amire felfekszik a gumipogácsa, ilyen rohadtrégi alkatrész?:p És a P50-tõl elõrébb mire használták? Volt IFA F8 kombi is?:D

2290 Támba Csaba 2013-06-23 20:06:15  Előzmény:Holnapy Gergely dr.: 78874

Bizony. Itt csak az ellendarabról van szó. Volt galvanizált acél és volt alumínium. Márka és típus válogatta, de csereszabatosak. Az ütközõ formája változik. Sok-sok márkán és típuson jelen volt.

Azé' jó sokat kellett segíteni. A futár nem megy senkihez, de azért szép munka volt!

2289  Spityu 2013-06-23 20:03:59  Előzmény:Támba Csaba: 78872

Esetleg maga a kombi hátsó ülés (nem ismerem a többiét, nem hiszem). Vagy az a "fészek" (ami mondjuk nem pihe-puha), amibe a kombi hátsó ülés stiftje beleül? Vagy pont a forgáspont?

2288 Holnapy Gergely dr. 2013-06-23 19:57:22  Előzmény: Spityu: 78873

Pont én is erre gondoltam.
Ami kezdetben vasból volt (p50, p60-nál biztos) és a "B" oszlopokon is ilyen volt a 601 elõtti modelleknél. 601-tõl csak a kombiajtón, de alumíniumból. A gumiütközõ alakja azonban változott. 601-nél kerek lett.

2287  Spityu 2013-06-23 19:54:54  Előzmény:Támba Csaba: 78872

A kulcsszóból én is a kombira gyanakodtam, de valamiért mégis rossz helyen turkáltam eddig. A csomagtér ajtón és a vázon kialakított ütközõ és annak ellendarabja a helyes megfejtés?

2286 Támba Csaba 2013-06-23 19:40:04  Előzmény:Gyapjas Gergely: 78870

Már nagyon meleg:) Mondhatnám meleg mint egy pihe-puha "fészek"...
[i](Módosította Tsaby 2013.06.23. 21:42-kor)[/i]

2285 Támba Csaba 2013-06-23 19:39:30  Előzmény:Szegedi Árpád: 78869

Nem. P50 és 1,1 ajtózsanér passzol? Ugye nem :)

Minden egyes autónál amibe beépítették pont ugyanazt a szerepet töltötte be, de nem ilyen általános dolog, mint kéder, csavar, stb.

Trabantnál csak kombiban volt, P70-ben, DKW-ban, stb. limókban is feltûnt.

2284 Gyapjas Gergely 2013-06-23 19:33:27  Előzmény:Támba Csaba: 78868

A hátsó üveg kédergumija lenne a helyes megfejtés? Inkább a hátsóajtó ütközõgumija ?
[i](Módosította strabi 2013.06.23. 21:38-kor)[/i]

2283 Szegedi Árpád 2013-06-23 19:32:06  Előzmény:Támba Csaba: 78868

...hátsó ajtó zsanér?

2282 Támba Csaba 2013-06-23 18:51:19  Előzmény:Gyapjas Gergely: 78867

Futómû kilõve. Ahogy írtam, még a 2 tonnás luxus HORCH-okban is fellelhetõ a cucc. Amik nehezen képzelhetõk el Trabant méretû lengõkarokon, pláne hátsó hajtás mellett:)

De langyosodik a dolog:) Igen, a MEERANE-ban készült Trabantokban beszerelték. Tehát Trabantnál a kombi jó vonal.

Ha már csak azt kiszûröd, hogy mi volt az összes kombi Trabanton megegyezõ a P50-tõl az 1,1-ig akkor meg van az 1920-as évekig visszavezethetõ mindent és mindenkit túlélõ alkatrész. Még BMW-kben is volt a két világháború között.
[i](Módosította Tsaby 2013.06.23. 20:56-kor)[/i]

2281 Gyapjas Gergely 2013-06-23 18:40:50  Előzmény:Támba Csaba: 78866

Szerintem a hátsó lengõkar a féklap nélkül. Meg talán a hátsókerékcsapágy? Mondjuk Meerane-t adtad segítségül, akkor a kombiajtó valamely elem lenne? Zár ellen része?

[i](Módosította strabi 2013.06.23. 20:45-kor)[/i]

2280 Támba Csaba 2013-06-23 09:58:50

Szerkezeti elem, de nem valami elbújtatott dolog. Teljesen átlagos alkatrész.

2279  Spityu 2013-06-22 23:08:35  Előzmény:Támba Csaba: 78860

Biztosítéktábla, motorháztetõ zár, csatlakozó a mûszerfal alatt, kipuff összekötõ csõ, nyomtávrúd, kormánymû... ezek jutnak eszembe, amik talán nem nagyon változtak.

2278 jocking . 2013-06-22 20:37:12  Előzmény:Támba Csaba: 78862

Még talán a biztosítéktábla merülne fel bennem, mint lehetõség, de azt az 1.1-ben már megváltoztatták...

2277 jocking . 2013-06-22 20:35:51  Előzmény:Támba Csaba: 78862

Látható/díszítõelem, vagy szerkezeti alkatrész?

2276 Támba Csaba 2013-06-22 18:24:19  Előzmény:jocking .: 78861

Sokkal jellegzetesebb.

2275 jocking . 2013-06-22 17:52:41  Előzmény:Támba Csaba: 78860

Kerékcsavar?:p:D:confused:

2274 Támba Csaba 2013-06-22 17:01:35

Az Index-en van most egy cikk a Trabant történelmérõl. És abban szó esik egy alkatrészrõl ami végig változatlan maradt a gyártás során, nevezetesen a kézifékkar "kakasa".

De gyártották a Trabantokat mindezen túl egy olyan másik alkatrésszel ami szintén végig változatlan maradt. Sõt, már a P70-esben, az IFA F8-ban, a II. világháború elõtti DKW kocsikban és több típusnál akár a luxuskivitelû HORCH-okban is ott volt.

Aki megmondja mely alkatrészrõl van szó, annak küldök GLS-el egy szóbeli hátbaveregetést :)



(Segítségül Trabant vonalon: Meerane.)

2273  Spityu 2013-06-20 21:41:16  Előzmény:Támba Csaba: 78858

... esténként azon gondolkodva, hogy miként lehetne hasznosítani a '90 után tervezett / gyártott autók kárpitjait karosszéria-elem gyártására alapanyagként.

2272 Támba Csaba 2013-06-19 21:46:22  Előzmény:jocking .: 78857

'90-tõl temették a Trabantot sokan. Aztán túlélte. Kultuszautó lett, mely míg autókat gyártanak kitörölhetetlen márka lesz. Így Werner Lang bácsi is tovább él.
A változás csak annyi, hogy most a jó öreg az égi fejlesztõmûhelyben fúr-farag tovább a 2T motorokon...


2271 jocking . 2013-06-19 10:04:04

[url]http://totalcar.hu/magazin/hirek/2013/06/19/szivroham_vitte_el_a_trabant_atyjat/[/url]
:(

2270 Kovács Ádám 2013-05-15 18:38:20  Előzmény:Muczán Gábor: 78854

Szia

Már valaki aktiválta, felni hirdetés volt, de senki nem jelentkezett érte, úgyhogy letöröltem a hirdetést.

2269 Kárász Endre 2013-05-08 13:23:30

[url=http://auto-motor.vatera.hu/szemelygepkocsi_alkatresz_felszereles/eroatviteli_alkatresz/kormanyzas_iranyitas/trabant_kormanymu_1742367740.html]Itt[/url] van egy olyan aukció, amit a FB csoportban is megosaztottam. Borzalmas, amikor egy áhított Trabi cuccnak valami tudatlan, kezdõ vaterás így veri fel az árát...

2268 Muczán Gábor 2013-05-02 18:41:40  Előzmény:Kovács Ádám: 78847

Szia,

ma aktiváltam minden eddig inaktív hirdetést /ez 2 darab volt ma/. Ha nem volt közte, akkor az valahogy nem jött jól át. 13.-a régen volt, azóta valamelyik moderátor már biztos hogy élesítette volna, ha látja. Hacsak nem kereskedelmi jellegû volt, és valamelyik mod. törölte?

MG

2267 jocking . 2013-04-30 18:20:25

Holnapra:
[imgw]http://static.keptelenseg.hu/p/064d213a604a0f09f6b54e6253c847c5.jpg[/imgw]
:D

2266 Németh János 2013-04-25 19:15:35  Előzmény:jocking .: 78851

csao.
Én érdrõl jövök. :)

2265 jocking . 2013-04-25 18:56:31

Van olyan, aki szombaton M7 felõl támadja a premier outlet-et?:)

2264  Spityu 2013-04-24 15:26:11  Előzmény:Kerekes Gábor: 78848

Nem tudom eldönteni, hogy ez kamu vagy megtörtént eset. Nyilván kamu, de nem lennék meglepve, ha...
[i](Módosította Spityu 2013.04.24. 17:26-kor)[/i]

2263 Kunyi Tamás 2013-04-23 20:07:07  Előzmény:Kerekes Gábor: 78848

XD nem rossz!

2262 Kerekes Gábor 2013-04-23 19:03:19

Egy kis móka a ma indult street wiev tiszteletére. [URL=http://kepfeltoltes.hu/130423/386091970N_vtelen-2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg]Kép[/URL]


[i](Módosította kerbor 2013.04.23. 21:10-kor)[/i]

2261 Kovács Ádám 2013-04-16 16:47:58

Hello
13-án feladtam egy hirdetést, valaki legyen oly kedves és aktiválja.
Köszönöm

2260 Korpai Dániel 2013-04-07 08:57:59  Előzmény: Spityu: 78845

Nem egyszerûek az biztos. :D Igen, a 4 lyukas felni 3. havi, de az 5 felnibõl ez az egy 4 lyukas. :)

2259  Spityu 2013-04-06 22:45:52  Előzmény:Korpai Dániel: 78844

Bonyolódik a helyzet. :D

84.3: ebbõl az következik, hogy a te kocsidat villámgyorsan áthozták, és ki is adták. Szóval megállja a helyét az eddigi feltételezésem.
A 4 lyukas is 3. havi? Elég érdekes, mert a négylyukas mintha már több éve nem lett volna akkor használva (talán 2).
Amúgy ez a felnis dátum jó ötlet, majd megnézem, annyi rémlik, hogy több hónapban készült, de úgy rémlik, hogy február a legfiatalabb.

2258 Korpai Dániel 2013-04-06 20:26:58  Előzmény: Spityu: 78842

Nekem a hengereken 84.2. a blokkon és a kerekeken 84.3. felirat van Érdekes, hogy a másik 84esen is harmadik havi felnik vannak de az egyik még 4 lyukas. :)

2257 Kárász Endre 2013-04-05 20:50:36

Na ez a bicskanyitogatóan pofátlan megtévesztés! [url=http://www.ebay.de/itm/M14x1-25-Zundzeitpunkt-Zunduhr-fur-IFA-MZ-Trabant-Wartburg-Simson-/111042989836?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item19daad8f0c]Itt[/url] egy utángyártott gyújtásbeállító, ami talán Kínából jöhet. Az eredeti DDR kivitel pedig [url=http://www.ebay.de/itm/Zundeinstelluhr-fur-Trabant-Wartburg-oder-andere-/130880399798?pt=Elektroger%C3%A4te&hash=item1e791469b6]itt[/url] van. Nekem azon akadt meg a szemem, hogy a kamu mûszer dobozában olyan fekete szivacs van, ami ránézésre a mai kor terméke. A doksi fedõlapját megnézve már teljesen biztos, hogy hamisítvány: más a feliratozása. Jó, legalább a DDR feliratot nem hamisították rá, de akkor is teljesen egyértelmû a szándék.

2256  Spityu 2013-04-05 15:19:30  Előzmény:Korpai Dániel: 78834

Megnéztem, 14ezerrel idõsebb az én alvázam, a motor pedig majdnem 28ezerrel.
A késõbb készült gyári videóban mintha azt mondanák, hogy 4 percenként készül el egy kocsi. Ami kb. 360 autó / nap. Így kb. 30-80 nap van az autóink között.
Régóta sejtettem, hogy az én kocsim sokat állt a Merkurnál, ez is azt támasztja alá. A forgalomba helyezés dátuma 1984.03.26.
A hengereken 83.12. ill. 84.1. szerepel, a blokkon 84.1 A többi jelzett alkatrész szintén vegyes, 83 utolsó vagy 84 elsõ negyedévi gyártásúak.

2255  Spityu 2013-04-03 21:14:16  Előzmény:Támba Csaba: 78840

MUHAHA :D