Bejelentkezés regisztrált felhasználóknak

Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!

Regisztráció új felhasználóknak


Kocsma

Jó csevegést! Itt mindent lehet! Azért van olyan amit mégsem lehet. Tudjátok a szokásos: politika, faji-vallási kirekesztés, 18 éven felülieknek szóló dolgok, stb. hivatalból tabu! Az elõbb említett dolgokkal foglalkozó oldalakra, vagy bármilyen elérhetõségre utaló linkek közzététele sem megengedett. Kerülendõ a felesleges trágárság, más jármû márka, vagy más jármûvek gyûjtõinek alázása, meg amit sporttársi becsületbõl nem illik még itt sem leírni. Nem tilos, de nagyon leépítõ dolog "bulvárkodni", celebezni, és egyéb színvonaltalan "bikicsunáj szintet" alulmúló médiaheckrõl csevegni! Kiskorúak, lányok -esetleg kiskorú lányok- jelenléte miatt a "felvilágosító" jellegû hozzászólások is csak megrontás határig menjenek el ha lehet. Ha a most még kiskorúak jelzik hogy nagykorúak lettek, akkor felõlem mehet minden, még akár virtuál swinger party-t is lenyomhattok :-) Köszönjük. MG

Vendég vagy!

Csak regisztrált felhasználók szólhatnak hozzá!

2504  Spityu 2018-05-10 23:08:28  Előzmény:Bálás Bálint: 80274

Kettő is van. Az egyiknél kicsit felfelé kell menni az udvarban, az utca Makár felőli oldalán. Őket mondtam. A másiknál kicsit lefelé, a Szigeti út felőli oldalán az utcának.

Tükör... gondolom, megvakult és azért szeretnéd cseréltetni. Ha ép az üveg, esetleg vizsgáld meg, nem lehetne-e eltávolítani valahogy a maradékot. Úgy, hogy az üveg maradjon, tisztán. Ha esetleg sikerülne, akkor le lehetne krómoztatni. Vannak emberkék, akik ilyesmivel foglalkoznak. Ez nem fémkróm, hanem speciális, festékszóróval felhordott anyag. De ugyanolyan tükrös, mint a rendes, nem a gagyi krómspray-ről beszélek.
Hajlított tükröt szerintem nem nagyon gyártanak. Általában ezt sima laposra szokták cserélni.

Hülyeséget írok! Egyszerűen a külső oldalát kell lekrómoztatni és kész. Ha már mindenképpen domborút akarsz és nincs más mód rá.

2503 Bálás Bálint 2018-05-10 19:45:03  Előzmény: Spityu: 80248

Voltam valamikor régen a Tiborc utcában, de ott ezzel a Trabival elhajtottak. Ha más nem dolgozik arrafelé, akkor ők lehettek. :(
Azért köszönöm a segítséget.
Más.
Van egy régi csepptükröm, amiben a foncsor kissé megkopott. A tükör 1,6 mm vastag domború üvegből van, viszont eddig csak sima tükröt tudtak volna bele készíteni 2 mm-es üvegből. Csináltattam egyet, de nagyon szorosan menne bele, ezért nem erőltettem. Tud valaki olyan helyet, ahol ilyen vékony domború tükröt csinálnak?

2502 Rózsa Éva 2018-05-08 13:14:28

Köszi Spityu a tanácsot. Szia

2501  Spityu 2018-05-05 21:08:34

Szia! Feléd nem tudok lakatost. Ha még nem találtál, neked is azt tudom javasolni, keressél direkt Trabanttal foglalkozó műhelyt. Biztosan tudnak segíteni vagy tanácsot adni. Ha csak az alsó küszöb végei vannak elrohadva, igen, simán lehet cserélni csak a végeket. Nekem az utolsó 25-25 centi lett levágva és oda lett beszabva egy a gyárihoz nagyon passzoló típusból a 2 vég. Továbbá azt a részt újra kellett gyártani, amire a duroplast borítás fel van csavarozva. A lényeg, hogy kívülről rohadt el nálam a küszöb ferde oldalfala és a tetején végigfutó él, ahova a hátsó kerék felhordta a sós latyakot. Persze ehhez kell egy kis ügyesség is, jól kell mérni a dolgokat, hogy az élek találkozzanak hegesztés előtt. Úgy meg lehet csinálni, hogy nem is fog látszódni a javítás. Nekem trafóolajjal ki lett fújva úgy 20-22 évvel ezelőtt az összes üreg, gyakorlatilag hibátlanok, csak kívülről keletkezett rozsdásodás az előbb említett helyen és a kerékjárati íveknél.

2500 Rózsa Éva 2018-05-04 21:42:44

Sziasztok Trabi Klubosok! Az a kérdésem, hogy ha a hossztartónak csak a hátsó vége korrodált és lyukadt ki, akkor lehet csak javítani, vagy az egészet kell cserélni ?

2499 Rózsa Éva 2018-05-04 21:05:34

Sziasztok ! Tud valaki ajánlani karosszérialakatost, Budapest 16.kerületben lakom?

2498 Czeglédi Zoltán 2018-04-28 19:28:46  Előzmény: Spityu: 80250

Köszönöm szépen a sok jótanácsot SPITYU!!!
Másfél órás izgulás-tekertetés után:BOLDOGSÁG!
Beindult a kicsike.Ahhoz képest hogy 6-7 éve állt.Fékek beállva,de kerékpumpálás után izgatott a dolog és muszáj volt
kicsit megmozdítani,de az a lényeg működik mozog !!!
jövő héten elhozható és boldog Trabant tulajdonos leszek ! (Ha minden igaz ! )

2497  Spityu 2018-04-27 00:22:31  Előzmény:Czeglédi Zoltán: 80249

Szia!

Hááát... 6 év az sok idő. Jó ötlet volt átforgatni a motort.

Nézz bele az olajbetöltő nyílásba. Nézd meg a nívópálcát is. Egészséges kinézetű legyen. Ha rozsdát látsz valahol, az víz jelenlétére utal. Nem lenne csoda, de annyira azért nem kell kétségbe esni. Jó eséllyel azért nem rohadt szét bent semmi, max a kiálló részeken keletkezett némi rozsda a karterben lévő párától. De ha sikerül beüzemelni, minél előbb cseréld le az olajat és olajszűrőt. Légszűrőt sem ártana.

Vedd le a szívókönyököt a karburátorról. Vedd le a tetejét, és nézz bele az úszóházba. Óvatosan, nehogy elgörbüljön az úszó. Jó eséllyel bele lesz kocsonyásodva a benzin, de talán nem kell szétborítanod a karburátort. Viszont nagyon fontos, hogy eltávolítsd, máskülönben garantált a fúvóka dugulás. Sőt! Kocsonyásodás bárhol lehet. Emiatt én az úszóházba közvetlenül menő benzincsőbe is beiktatnék egy benzinszűrőt. Ami a buborékleválasztó tartályból megy a karbi felé, abba a szakaszba. valószínűleg a buborékleválasztó is kocsonyás... Az előre jövő cső és az AC pumpa között cseréld a benzinszűrőt. Valószínűleg néhány száz km után újra cserélheted majd, de ez filléres dolog és sok bosszúságtól megkímél.

Ha sikerül beüzemelni, ellenőrizd gyakran az olajat, nem lyukas-e az AC membránja, és nem tolja-e tele az olajat benzinnel (télen többé-kevésbé megszokott jelenség, de nyáron hibára utal, ha nagyon benzinszagú az olaj). A benzin esetleges jelenlétét a nívószint emelkedése is elárulja.

Ha van friss benzin a tankban és a karburátor is jónak tűnik, akkor húzd le a gyertyapipákat is, és úgy is tekertesd meg önindítóval a motort. Elvileg amúgy sem indulna el, mert üres az úszóház és kell egy kis idő, amíg feltöltődik benzinnel.

Nyomkodd meg a fékpedált. Valószínűleg be lesz állva mind a 4. A tárcsafékek talán életre kelnek kis idő múlva, de a hátsó, dobfékek nem valószínű. Szóval mindenképpen érdemes megnézni őket közelebbről, de ha lábon viszed haza, egy kis nyomkodás segít némi fékhatást csiholni.

Kasztni: küszöbök alul-felül. Hattyúnyak. Ezeket minden irányból megkoppogatni. 4db sávédő ív: oldalirányban, kifelé meghúzkodni őket, ill. megpróbálni emelgetni a kasztnit. Benyúlni a kerekek fölé, megnyomkodni, koppogatni a fémet. Ha recsegést hallasz, az nem jó... Hátsó futómű bekötési pontjainál megnézni a padlólemezt. Általában ezek a helyek szoktak porrá rohadni egy 4T-nél.

Ezek az alapvető beüzemelés részei. Meg persze nem árt megnézni a vízkör tömítettségét, a fagyálló hőfokot ellenőrizni, gyertyát cserélni. Elektromos rendszert átnézni, futómű alkatrészeket megfeszegetni (szilentek, gömbfejek), kerékcsapágyakat meghallgatni.

2496 Czeglédi Zoltán 2018-04-26 23:59:54

Sziasztok!
Kinéztem egy 6éve garázsban álló Trabant 1.1-et .
Benzin és akksi kellene bele kerekeket felpumpálni +műszaki,motor kézzel forog,kicsi küszöb hibával.
Érdemes-e megvennem,és mit kellene még megnéznem hogy ne tegyek benne kárt az indításnál ?
Köszönöm előre is a!!!!!

2495  Spityu 2018-04-20 15:57:30  Előzmény:Bálás Bálint: 80242

Illetve még benézhetsz Gémesiékhez a Tiborc u. 56-ba. Ők régóta foglalkoznak Trabanttal, ha esetleg ők nem is, biztos tudnak valakit, aki jól lakatol.

2494  Spityu 2018-04-19 21:25:21  Előzmény:Bálás Bálint: 80242

A Szigeti úti munkájáról nem tudok nyilatkozni, csak egyszer találkoztam vele. De úgy emlékszem, hogy egész életében kasztnis volt, valószínűleg kismillió Trabantot lakatolt annak idején, így lehet benne rutinja.
A másiknak szóltam, nem tudom, tud-e segíteni. Az ő munkája kifogástalan.

2493 Bálás Bálint 2018-04-19 13:17:58  Előzmény: Spityu: 80212

Köszönöm, beszéltem a mesterrel. Mivel még nem tudni, lesz-e belőle valami, érdeklődnék, hogy a másik mesterrről van-e híred?
És ugye bízhatok az ajánlott szakikban (a munka minőségében), mert már egyszer pórul jártam.

2492  Spityu 2018-04-13 22:28:19  Előzmény:Bálás Bálint: 80211

Én tudok, de szerintem nincs rá ideje. Megkérdezem. Addig is szerintem a Szigeti út 83-ba csengess be. A buszmegálló mögött pont. Ott egy karosszérialakatos lakik, pár éve vásároltam tőle gyári hattyúnyakat, meg még egy-két apróságot. Úgy emlékszem, volt valami egészségügyi problémája, de még dolgozott.

2491 Bálás Bálint 2018-04-13 12:50:35

Sziasztok!
Tudna valaki ajánlani Pécsen Trabi 601-hez karosszériást (hattyúnyak, küszöbök), aki precízen dolgozik?
Előre is köszönöm.
Üdv.: Bálint

2490 benczik zoltán 2018-03-21 16:24:28

Szevasztok!
Régi NDK-s kicsi lakókocsit keresek. Trabi 601-el vontatnám. Ha valaki tud valamit, valahol megköszönném.
Üdv.: Zozoo

2489  Spityu 2018-03-05 15:39:50  Előzmény:Nagy Ferenc: 80159

Nem tudhatjuk a teljes sztorit. Lehet betegség is a háttérben. Az biztos, hogy így a fű fölött kb. 10x gyorsabban rohad a karosszéria, még ha nem is süllyed el, akkor is. A másik topikban mondjuk pont jól jönne a tető javításához, ez még vékony B oszlopos karosszéria. 1980-1983. közötti. Illetve a biztonsági öv még az ablak alatt volt rögzítve, nem tudom, mikor volt a váltás.
Az is igaz, hogy vannak olyan idióták, akik inkább rohasztanak a kert végében egy-egy autót, mert hogy az hűdejajde drága, meg veterán, meg minden, mintsem eladnák rendes áron valakinek, aki tudná hasznosítani. 2db fóliát sajnálnak rá. 1-et alulról, egyet felülről. Már ezzel a 2 ezer forintos beruházással sokat lehet tenni az állagmegóvás érdekében. Van olyan fólia, ami éveket kibír. Enélkül szép lassan mindent elporlaszt a beltérben az UV-fény, alulról meg a pára. És 5-10 év után megy a vasba az egész.
Esetleg rá lehetne alkudni erre, hátha nem ilyen a tulajdonosa.

2488 Nagy Ferenc 2018-03-05 07:32:55

Sziasztok Trabi kedvelök ! ittvan nénány kép ,sajnos nem örömteli . Miért kell igy végeznie egy egykor szeretett verdának.Szerintem lett volna más megoldás is ,pl. donornak odaadni, de nem így ,áttadni az enyészetnek. Milyen lehet a tulaj lelkivilága....A válszt tudod te is..Üdv Feri..

2487 Dr. Szőcs István 2018-01-20 09:10:48

Szevasztok!
Ajándékba adnék bárkinek egy 00001,4 km-t mutató Trabant kilóméterórát.
István
06 309 717 327
dr.szocs@gmail.com

2486 Kacsándi Szabolcs 2017-10-08 19:29:06

https://www.youtube.com/watch?v=jyiq1eFwzJY

2485 jocking . 2017-09-15 20:10:40

https://www.youtube.com/watch?v=L7eyASi-Gd4

2484  Spityu 2017-03-20 23:11:13

Ha Bartos mondja, akkor az úgy is van! https://youtu.be/9FHDahClPR0?t=293

2483 Ferenci Norbert 2016-11-26 10:06:20  Előzmény:G J: 79112

Szia Józsi. Szálítatni tudnád a sérült Trabidat ? Hajós városa lenne a célja!

2482 Ferenci Norbert 2016-11-26 09:59:28

Sziasztok. Érdeklődnék ,hogy 4T Trabiba milyen VW megy bele az 1.1-nél nagyobb ? Ami a váltóval össze megy ! Az 1.3-as Waresz blokkja össze illik a 4T Trabi váltójával ?

2481 Kunyi Tamás 2016-09-07 20:04:11

Heggla, remélem olvasod mostanában a fórumot!
Te árulsz motortérvilágítást Trabihoz és Wartburghoz a j*fog@son, igaz? Már van egy itthon, de lehet veszek belőle ;)

2480 Kunyi Tamás 2016-09-04 10:15:44

Valakinek jól jöhet a hírdetés. Talán 500-as Trabant alkatrészek is vannak itt:
http://www.jofogas.hu/pest/Hello_trabant_1_1_alkatreszek_eladok__53545893.htm

2479  Spityu 2016-07-28 11:20:17

Van bajság: https://www.youtube.com/watch?v=VYJhtRygPeI :)

2478  Spityu 2016-07-19 14:55:30

"... csúnyán összetörheted az autót, és még te is megsérülhetsz!"

2477 G J 2018-01-28 19:36:51

Sziasztok!

Ne haragudjatok a hosszú írásért...és a sok képért.
Sajnos Február 22-én az 1.1-es Trabantunk balesetet szenvedett. Apám vétlen elszenvedője volt, szerencsére nagyobb baj nélkül megúszta.
Úgy alakult a dolog, hogy sem idő, sem hely, nincs jelenleg, hogy megjavíttassam(suk).
Csak egyben eladó 45-50e Ft névre írással....bár talán némi alku belefér, elvégre....
Elvileg vontatható is.

Esetleg ismertek olyan embert akinek kell egy projekt autó? Jobb szeretném ha egyben valaki még hosszú ideig az utakon tartaná...

A fórumhoz ennyit tennék még hozzá:
Jól éreztem én, hogy ez egy jó project autó lett volna...4 év múlva. De sajnos sem az idő, sem hely hiány miatt most nem tudunk(ok) vele foglalkozni. Meg apám se akarja már szerelni, 60 éves már.
Szó sincs róla, hogy ez egy kevés kilométert futott, 26 éve garázsból se álltak volna ki vele. Sőt. De emiatt karban is volt tartva.
Erre akkor jöttem rá mikor kerestünk másikat.
Amit csak el lehet képzelni putri lelakott és disznól belsőt és totál szétrohadást, haldokló motort. És mind jónak, vagy volt ami patikának hirdetve.
A 100-150 ezres kategóriák a bontószökevények. Műszakiról úgy vágják ki azokat mit macskát sz@rni. Toltál szétrohadások, a duroplaszt tartja össze a kocsit. A rozsda fekete festékes pemzlivel vagy tescós sprével lefújva. Elképesztő gányolások és karbantartatlanságok
Nem fényezni akarom a miénket, de a GTK 150e-re becsülte fel. Hát így utólag elnézve a piacot, ez a 250+ -os kategóra lett volna.

Nagyon becsüljétek meg a sajátotokat!

Nade akkor a Trabantról:

A küszöb 4 éve volt cserélve hegesztve és kikevert színre festve. A duroplaszt visszaragasztva.
Persze pörsenések vannak rajta már megint, nem is állítom, hogy múzeális OT állapot.
Ekkor ajtó gumikáderek cserélve, az ajtó üvegnél a keretszövet bársonyosra cserélve.
A baleset előtt 3 hónappal lett leműszakiztatva, vagy is 2015 november vége.
A motorban alig 1 éves gyári! DDR olaj szivattyú van (Csapi BT-ből az utolsó).
Ugyan ekkor középcsapágy cserélve (normál méret) szimeringeket is cserélte apám (autó szerelő a szakmája).
Új benzin szivattyú. (Meg szűrők)
A hátsó üléssor szövete napfényt nem látott mert 2 üléshuzat is volt rajta..
A tetőkárpit le vált vagy 5 éve, de új szivaccsal vissza lett akkor szépen ragasztva.
A bal oldali ajtó nem rohad.
Már csak a régi nyári gumi van meg hozzá. (A téli jó állapotú már elkelt) Felni nem rohadt, ezüstre fújt. Kupakok meg vannak.
A szőnyegkárpiton gumiszőnyeg van teljesen.
A kasztni alján centi vastag védő réteg van (évek során több fújás).
A bölcső nem volt szétrohadva és a hattyúnyak se...ha így lett volna valszeg jóval nagyobb lett volna a a kocsi sérülése és a személyi sérülés is.
Lehet a hattyúnyakhoz nem is kellene nyúlni.
A jobb oldali ajtó nem szorul.
Porlasztó, gyújtás tökéletesre volt beállítva, nem fulladt, ment mint a veszedelem :) fogyasztás 6-7 liter volt.
Szívató be van kötve.
Váltó jó volt (2. darab), aszem a Faudi fejek is cserélve voltak.
Műszakira sikerült szereznie apámnak gyári főfékhengert..(gőzöm sincs hogy és honnét)
Tökéletes volt a fék (pedig azzal mindig volt gond korábban)
Műszerfal kapcsolók nincsenek totál szét kopva (bár nyilván nem vadonat új)
Az ajtó kárpit jó állapotban, a jobb oldalin alul van egy kis szakadás, de kb ennyi.
Belső kárpitok patentekkel és bolhákkal van felrakva, ha letört vagy lesett, akkor cserélve volt, semmi önmetsző vagy hasonló gányolás.
Duroplaszt elemek nem fúrvafaragva szegecselve stb hanem ragasztva.
Motorháztető tartó nem mozdult el.
Hátul vonóhorog (max húzható súlyra)
Van hozzá tetőcsomagtartó is.
Ha számít bármit is, gyártós óta vagyis 26 évig végig a családé volt, 1xer fordult az óra most 138e km-er van benne.

Ami rossz:

A bal oldal kapta az ütést.
Emiatt sajnos a rotor megsérült...bár talán még az is menthető.
A hűtő valszeg sérült (nem látni hol).
A doblemez gányolási szintre lehet, hogy ki lehetne húzni is.
A az egyik motortartó bak felszakadt a bölcsőről.
Bal oldali duroplaszt lemez eltört.
A bölcső vagy cserés..vagy talán kihúzható...
A bal oldali ajtó szorul. kb 1-2 újjal nyomódott hátrább, erővel vissza tehető.
A benzin szint mérő elromlott már korábban, de van gyári csomagolású műszer (sosem volt még beépítve).
Picit folyt az olaj a hengerfej tömítésnél.(pedig már cserélve volt)
Homlokfal, lökhárító és a motorháztető kuka.
Bal lámpa, index és alapjárati vezérlő, mert összetört.
A sárvédő ív rohadt, mint az ahogy a törött oldalon is látszik. 4 éve volt cserélve, sajnos ennyit ér az után-gyártott. Nem tudom, valszeg ilyen lehet akkor a többi is.
A jobb oldali ajtó alján sajnos van rohadás.
A jobb oldali hátsó ablaknál is van némi pörsenés már.
Első ülés is napfényt nem látott állapotú volt, de elkelt, most egy használt van helyette már.
Meg még tucatnyi alkatrész porlasztó, főfékhenger váltó stb ami évek során kellett.



A kocsi Hatvanban van. Megtekinthető délutánonként hétvégén, esetleg egyeztetéssel napközben is.
Apám a bontóba akarja leadni hamarosan...1 max 2 hét nem több, mert szabadulni akar tőle. Nem akar már vele foglalkozni.

Ugyan itt jó állapotú (közel gyári állapotú) garázsban tartott Camptourist CT6-2W is eladó.

Ha bárkit esetleg érdekel...nyugodtan kérdezzetek.
Köszönöm

2476 jocking . 2016-02-02 19:28:39  Előzmény:Kunyi Tamás: 79060

A nullszéria volt ilyen. 2T lökös, 4T homlokfal és motorháztetõ, 2T hátsó lámpa, kiegészítõ köd- és tolatólámpa a lökösön (mind a 2T deluxe-on).

2475 Holnapy Gergely dr. 2016-01-31 21:14:25  Előzmény:Kunyi Tamás: 79060

Magyarországra is jött ilyen lökhárítóval: 1990. júniusában saját szememmel láttam, a Szív utcai Merkur központ elõtt parkolni egy fehér 1.1 kombit, 2T lökõssel, "Próba" rendszámmal. Amúgy a filmben látszik még a mûanyag lökhárítós 1.1-en, hogy kívül 2T tükör, és "krómkeretes" indexbúra van, ami csak az elsõ szérián volt.

2474 Kunyi Tamás 2016-01-30 20:46:40

[url]https://www.youtube.com/watch?v=BBX9WKTObj4[/url]

Érdekes dolog 9:14-nél, hogy a 4T (szerintem próbagyártási) Trabantra 2T lökhárítót szereltek fel. Persze ez a kezdeti fázisban 'normális'.

2473  Spityu 2016-01-29 19:53:54

Amikor stresszel valami, érdemes megszakítani pár perc erejéig, hogy pihenjen az ember. Például egy veteránautós videó megtekintésével.

[url]https://www.youtube.com/watch?v=04BtV1YOJgE[/url]

(-1 Unicum)
[i](Módosította Spityu 2016.01.29. 20:58-kor)[/i]

2472  Spityu 2016-01-26 18:08:04  Előzmény:Kunyi Tamás: 79057

Szerintem valami kifinomult szuszogó lehet. De ez csak tipp.

2471 Kunyi Tamás 2016-01-26 17:24:03  Előzmény: Spityu: 79055

Nehogy felkeressem õket :D :D azt' megkérdezzem:
"Mondja maga bánat, mibe van az, ha cserélünk üveget?"

Na aztán van itt egy szerelõs kérdésem is felétek.
Adott ez a vákuumszelep egy Op*elbõl:

[img]http://kephost.com/images/2016/01/26/143969_1_b.jpg[/img]

Mi lehet az az 'L' alakú csõtoldalék+valami szelepszerûség kombó az alján?
Ha ez letörik, hogyan módosulhat a vákuumszelep mûködése?

2470 Bencze Robi 2016-01-25 12:59:39  Előzmény: Spityu: 79055

Nyitható oldalablak, krómlökös, lovasfotó, Bihar megyében bejött az élet :D

2469  Spityu 2016-01-24 21:50:07

[url]https://www.youtube.com/watch?v=qUqejQwLyIc[/url]

2468 Pálinkás Mihály 2016-01-06 07:26:58

Mikor hozzám került az waras idegenkedtem tölle. Nálunk az auto valhol család tag volt mindig ,nem ár-érték arányba költötünk rá régen . Bár régen egy bogár volt a háznál .De kezdem megszereni a wartburgot is :)Most ott tartok, hogy feltünöen jol indul és hidegen melegen jol megy.Kuplungom másodikba rángat be ráz néha .és hirtelen gáz adásra csuszik is .Vizpumpám néha csörög ugy hogy van még munka vele .Nem tudom rá szánom e magam .hogy én cseréljem ezeket ,vagy keresek egy szerelöt .Az baj sok jot nem halotam rolluk:(
Sajnos a fogyasztást nem igazán tudom követni .
A uszom a tankba nem müködik:
Probáltam beszerezni másikat , bontoban olyan árat mondtak hogy anyiért majdnem másik autot veszek:)
További szép napot reggel van még kell egy kv hogy kilásak a fejemböl :)

2467  Spityu 2016-01-05 21:54:16  Előzmény:Pálinkás Mihály: 79051

Tévedés. Ugyanis itt nem síri csend van, csak nincsen zaj. Óriási különbség. Ennek ellentéte a kor hazugsága. ;)

2466  Spityu 2016-01-05 21:47:10  Előzmény:Pálinkás Mihály: 79049

Na szóval. A szívató nálam is pont úgy van "megoldva", mint nálad. 10 fok alatt helyben kell járatni indítást követõen, tény. Ekkor talán van egy kis túlfogyasztása is. Viszont az olyan karburátoroknál, ahol a szívató miatt fogyaszt sokat a kocsi és nincs kedve szórakozni az embernek, ott jó megoldás, ha a karbi többi része tiszta és jó (nincs eltömõdve pl. légfúvóka stb.). Nekem így hosszú távon 4.95l a fogyasztás 100km-enként. Tény, hogy rángat, amíg hideg, esetenként 3 pedállal vezethetõ az autó, de nekem így jó, amennyit használom a kocsit... patkolás, ez van.

A gyújtás... nekem a tavalyi évem errõl szólt. :D Már amennyit használtam a 4T-t. Pont 2014 utolsó napján döglött be, és csak tavaly szeptemberben szántam rá magamat, hogy kiderítsem és elhárítsam a hibát teljesen. Egyszerre halt el a trafó, gyertyakábel sem volt teljesen jó, és a torony is. Élmény volt mindent többször szétszedni, cserélni, tesztelni...

- Használtan vásárolt autónál javaslom mindenféle mérlegelés nélkül lecserélni (gyújtásnál): gyertyák, rotor, elosztó fedél. A kábeleket szemrevételezni.
- Ha van még hiba: gyújtáskapcsolót szemrevételezni, az is tud szaggatni. ;) -> direkt 12V a trafóhoz
- Ha van még hiba: kölcsön trafó, kölcsön gyertyakábel, kölcsön elektronika.
- Ezután ha még mindig van, kölcsön torony.

(Karburátor piszkálás az elsõ pont után bármikor. :) )

2465 Pálinkás Mihály 2016-01-05 19:13:26

Viszont kivánom neked is ,azon kevés ember közé tartozok akinek nincs FB -ja .
Ugy hogy ez veszély nem fenyget .
De itt csend van rendesen ......

2464 Kunyi Tamás 2016-01-03 17:24:23

Boldog Újévet minden kedves Trabant és Wartburg autótulajdonosnak!
Idén törekedjünk rá, hogy lehetõség szerint nagyobb figyelmet szenteljünk honlapunkra, ne tegye tönkre ezt a FB :D

2463 Pálinkás Mihály 2015-12-25 20:47:22

Egyébként köszi karburátor kitakaritva , rotor elsztó fedél kábel kicserélve ...... szivato még mindig nem kapcsolbe menyivel egyszerübb volt ez bogáron ....
fuladás rángatás nemszünt meg :):D

2462 Pálinkás Mihály 2015-12-25 20:43:20

Még nem gyujtotam fell:)
De ami késik nem mulik....
Boldog Békés Karácsonnyt mindekinek

2461 Varga Tibor 2015-12-25 18:03:18  Előzmény:Pálinkás Mihály: 79046

Mielõtt felgyújtod, ez a két cikk sokat fog segíteni a rögös úton. :D


[url]http://trabantklub.hu/twk/modules.php?name=topics&file=olvas&cikk=41226ecbb87b7[/url]
[url]http://trabantklub.hu/twk/modules.php?name=topics&file=olvas&cikk=419b9a5ceeeeb[/url]
[i](Módosította Tibke 2015.12.25. 19:03-kor)[/i]

2460 Pálinkás Mihály 2015-12-22 04:04:13

Az élet úgy hozta hozzám került egy 1.3 Wartburg.
Gyakorlatilag ingyen volt ,de már megtapasztaltam semmi nincs ingyen :)
Elsõ észrevételem az volt ,nincs szétrohadva. de agyonra barkácsolták.
Még be nem melegszik el se indul . Ha ez meg van 2, ba szét rázza az elejét.
Karburátor szemre vételezés után rájöttem elfér még a kukába:)
Elektromos szivato gyakorlatilag felkötve össze drótozva hogy még véletlenül se kapcsoljon be.
Elkezdtem utána olvasni és sikerült szerezni egy másikat .
Beépítés után rájöttem ezen több csatlakozó van mint az eredetin ,nem azért mert másmilyen hanem mert errõl nem vágták le.
Bár nem tudom 3 csatlakozót hogy dugok 4 felé és melyik hova való és mi hiányzik de nem adom fell a remény hal meg utoljára.
Szóval karburátor kicserélve . de fulladás nem szûnt meg és elektromos szivato továbbra se kapcsol be :(
Rotor, elosztofedél. kábelek , gyertya kicserélve. semmi változás.
Ráadásul rá jöttem csörög a vizpumpa is és a üzemanyag vissza jelzés se mûködik. De gyakorlatilag müködö képes vagyis remélem ,ma muszáj neki viszem a lányom kórházba :(
Utána jön a csillag garázs vagy felgyújtom :)
Egy kicsit megosztottam a nyomorom......
További szépeket nektek

2459  Spityu 2015-12-18 20:39:34

Egy kis ûrtechnika. :)

[url]https://www.youtube.com/watch?v=PtfP-bA_KbY[/url]
[url]https://www.youtube.com/watch?v=Rz6Nin1LUmA[/url]
[url]https://www.youtube.com/watch?v=jyWzb9pk3uM[/url]

2458  Spityu 2015-12-10 18:38:35

[url]http://totalbike.hu/hirek/2015/12/10/a_ket_utem_szexi/[/url]

2457 Kunyi Tamás 2015-11-08 19:52:02  Előzmény:sápi antal: 79039

Amíg a Trabik és Wareszok forgalomban vannak, addig az oldal is. Picit csendesebb mostanában, lesz ez zajosabb is. Magam részérõl én nem aggódom. :D

2456  Spityu 2015-11-04 19:01:40

Go, Trabi, Go - 25 évvel késõbb:
[url]https://www.youtube.com/watch?v=qDMXG8JEG9Q[/url]
[url]https://www.youtube.com/watch?v=NrY8-uG5KQ4[/url]
[url]https://www.youtube.com/watch?v=LqkSWLqbqNY[/url]

2455  Spityu 2015-08-27 17:38:16  Előzmény:jocking .: 79040

Áldott FB! Összegyûjti a szemetet. :)