Bejelentkezés regisztrált felhasználóknak

Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!

Regisztráció új felhasználóknak


Kocsma

Jó csevegést! Itt mindent lehet! Azért van olyan amit mégsem lehet. Tudjátok a szokásos: politika, faji-vallási kirekesztés, 18 éven felülieknek szóló dolgok, stb. hivatalból tabu! Az elõbb említett dolgokkal foglalkozó oldalakra, vagy bármilyen elérhetõségre utaló linkek közzététele sem megengedett. Kerülendõ a felesleges trágárság, más jármû márka, vagy más jármûvek gyûjtõinek alázása, meg amit sporttársi becsületbõl nem illik még itt sem leírni. Nem tilos, de nagyon leépítõ dolog "bulvárkodni", celebezni, és egyéb színvonaltalan "bikicsunáj szintet" alulmúló médiaheckrõl csevegni! Kiskorúak, lányok -esetleg kiskorú lányok- jelenléte miatt a "felvilágosító" jellegû hozzászólások is csak megrontás határig menjenek el ha lehet. Ha a most még kiskorúak jelzik hogy nagykorúak lettek, akkor felõlem mehet minden, még akár virtuál swinger party-t is lenyomhattok :-) Köszönjük. MG

Vendég vagy!

Csak regisztrált felhasználók szólhatnak hozzá!

1779 jocking . 2011-12-02 19:47:29  Előzmény:Kozma Bence: 78362

A hirdetés, amit beszúrtál, már nem elérhetõ, viszont én is láttam már ilyet a neten, lehet, hogy egy és ugyanaz:
[url]http://totalcar.hu/magazin/szerelem/wartburgbmw/[/url]
Érdekes egy cucc lehet. :cool::D

1778 Kiss Krisztián 2011-11-29 20:15:28

Nem tudom volt e már,de nem semmi,ügyesen átalakitotta a hátfalat....
[url]http://www.youtube.com/watch?v=ocYPr0udkZA&feature=related[/url]

1777 Kiss Krisztián 2011-11-27 19:53:49

[url]http://www.youtube.com/watch?v=3uB3cOb5i3w[/url]
[i](Módosította TWK-001 2011.11.28. 10:08-kor)[/i]

1776 Kozma Bence 2011-11-24 20:25:19

Wartburg 4.0 V8 :) Kár hogy a motortérrõl nincs kép.

[url]http://www.hasznaltauto.hu/auto/versenyauto/egyedi/versenyauto_egyedi_brutal-5205633[/url]

1775 Támba Csaba 2011-11-24 18:30:32  Előzmény:jocking .: 78357

Van az úgy, hogy lecsiszolják és a régi elvileg eltûnt...-nek látszik. De mivel a beütés helyén elég rendesen zömül az anyag még a bemélyedések alatt is, így vegyi eljárásokkal (pl. maratás) elõtûnik a durvult kristályszerkezet és kirajzolja az egykori benyomódások helyét.

1774 révai ákos 2011-11-24 15:44:16  Előzmény:jocking .: 78359

Köszi szépen !! :)

1773 jocking . 2011-11-24 08:46:21  Előzmény:révai ákos: 78358

Alul, a szmájlik alatti sor legutolsó (:rolleyes: alatti) gombjára katt. Aztán a megjelenõ parancs közé berakod a kép url-jét.

1772 révai ákos 2011-11-24 07:20:44


Sziasztok !

Lehet, hogy égõ kérdés, de árulja e nekem valaki, hogy miként tudok képet feltölteni egy-egy rovatba itt a fórumon.

köszönöm.

1771 jocking . 2011-11-23 19:43:28  Előzmény: Spityu: 78356

Hát igen, mielõtt beütik az újat, nem ártott volna a régit eltüntetni. :D

1770  Spityu 2011-11-23 19:18:32  Előzmény:Támba Csaba: 78353

Esküszöm, azt hittem, hogy házi készítésû a négyhengeres blokk... de az alábbi hozzászólások alapján nem az!

[url]http://forum.index.hu/Article/showArticle?go=52571296&t=9107916[/url]

Amúgy tökvéletlenül bukkantam most erre, másra voltam éppen kíváncsi...

Aki szeretne nevetni (nézd meg jól):

[url]http://www.euromobil.hu/kepek2/cikk/orig/13_1114969162.jpg[/url]

:D

1769  Bandi 2011-11-23 16:24:16  Előzmény:jocking .: 78349

Ez kész!!:-)

1768  Spityu 2011-11-23 15:07:38  Előzmény:Támba Csaba: 78353

Fogalmam sincs, úgy mutatták ezeket a képeket nekem is. Rémlik, hogy valaki csinált már itthon is ilyet.
Ill. Trabantból is talán sor 3 vagy sor 4 motort. Vagy Wartburgból sor 2-t? Már nem emlékszem.

1767 Támba Csaba 2011-11-23 14:37:03  Előzmény: Spityu: 78352

A felsõ képen nem egy nyíregyházi motor van? :) Mert én biz' láttam pár éve egyet összerakás elõtt egy gépmûhelyben.

1766  Spityu 2011-11-23 11:00:32  Előzmény:jocking .: 78351

Hát ja... nem is értem, miért csináltak ekkora tartót egy pótgyertyának... meg az a csõ is minek oda oldalra... :)

1765 jocking . 2011-11-23 10:56:49  Előzmény: Spityu: 78350

Na várjunk... Itt valami nem stimmel, túl sok a gyertya... :eek:

1764  Spityu 2011-11-23 09:35:14

[img]http://kep.psharing.com/609072.jpg[/img]
[img]http://kep.psharing.com/609073.jpg[/img]
[img]http://kep.psharing.com/609074.jpg[/img]

1763 jocking . 2011-11-21 20:55:00

Na, most letéptem az arcom és ugráltam rajta kicsinykét...
[imgw]http://nemkutya.com/wp-content/uploads/2011/11/amerikai-fovarosa.jpg[/imgw]

[imgw]http://itcafe.hu/dl/upc/2010-04/16658_facepalm_picard_riker_1.jpg[/imgw]

1762  Spityu 2011-11-19 21:37:47  Előzmény:Támba Csaba: 78347

Az nekem is tetszett, hogy kiradírozta a helyes megoldást. :D

1761 Támba Csaba 2011-11-19 21:30:36  Előzmény:jocking .: 78345

Lya! Meg az ótó is tisztára ojan, mint egy halyó...

1760  Spityu 2011-11-19 19:57:51

[url=http://www.youtube.com/watch?v=Rk97AIBTTMo]Ez sem ma lehetett.[/url] :)

1759 jocking . 2011-11-18 20:21:01

Botosjeti bmeg...
[imgw]http://m.blog.hu/ma/magamkozt/image/botosjeti.jpg[/imgw]
Lyaly. :D :D :D

1758 Támba Csaba 2011-11-15 21:33:01  Előzmény:Kozma Bence: 78342

Nem gyengén fõtengelyes, no meg hengerfúrás sem ártana. Amúgy szép :)

1757  Spityu 2011-11-15 19:56:27  Előzmény:Kozma Bence: 78342

Szép kis de Luxe, bár a légszûrõ és a kipufogóvég közötti rész elég trágya. :D

1756 Kozma Bence 2011-11-15 18:05:22

Már a japánok is Trabiznak :))

[url]http://youtu.be/9lMz0mPFh58[/url]

Mintha most jött volna ki a gyárból az a Trabi :O Lehet elkezdték gyártani :D

1755  Spityu 2011-11-15 07:07:40

[url]http://www.duen.hu/hirek/magyarok_menni_monte_carlo[/url]

1754  Spityu 2011-11-11 16:27:18

[url=http://belsoseg.blog.hu/2011/11/11/a_hadi_trabi?utm_source=TC&utm_medium=link&utm_content=2011_11_11&utm_campaign=index]Váltógomb?[/url] :D

1753 jocking . 2011-11-11 16:01:12  Előzmény:Farkas Zoltán: 78337

Hát igen, a vonat az olyan, mint a piros hetes - mindent visz.:rolleyes:
[url]http://www.youtube.com/watch?v=ekpD06P7kiI[/url]

1752  Spityu 2011-11-11 12:06:21

Sajnos van egy-két hülye átjáró, pl. a 20-30mp-es késleltetést õszintén szólva sehol sem tapasztaltam, én eddig csak 5mp-cel találkoztam. A pirosra váltást követõen kb. ennyi idõ múlva kezdenek lecsukódni a félsorompók, de azt hiszem már függõleges pozícióban is villognak a póznán lévõ lámpák. Ilyennél nem nagyon lehet beragadni. De találkoztam olyannal is, ahol a fényjelzõvel teljesen egyidejûleg megy lefelé a rúd és nem is elhanyagolható sebességgel. Ez már neccesebb.

De a legdurvább az a vasútállomás közelében lévõ volt, ott a bakterház közvetlenül az átjáró mellett van és kézzel mûködtetik az emelõ szerkezetet. Kb. 4 nyomvonal keresztezi az aszfaltot (vagy fordítva, nézõpont kérdése). Amikor a sorompó alá értem, abban a másodpercben indult meg lefelé, megjegyzem, körülnézni csak ezután lehet (mindenfajta átjáróban minden alkalommal körülnézek, sõt rendõrlámpás keresztezõdésben alárendelt úton való közlekedéskor is, hátha jön valami "volánzöldes" barom). Gyorsan azért körbenéztem ekkor is, de éppen csak kiértem a másik alatt. Nem ragadtam be, de azt hiszem nem én lettem volna a hibás. Jah, a sorompó mindvégig változatlan sebességgel ment lejjebb.[url=http://maps.google.com/maps?q=p%C3%A9cs&hl=hu&ie=UTF8&ll=46.064162,18.213465&spn=0.00155,0.002411&sll=37.0625,-95.677068&sspn=57.161276,79.013672&vpsrc=6&hnear=P%C3%A9cs,+Magyarorsz%C3%A1g&t=h&z=19] Ez[/url] egybéként egy teljes sorompós átjáró, a póznákról lenyíló rácsozással.

1751 Farkas Zoltán 2011-11-11 11:31:36

Mit mondánátok arra a skoda oktáviás hölgyre aki a fény+félsorompó elõtt álló 7db! autót kikerülve a sorompó mellett állt meg "füstölõ gumikkal" a hátsó ülésen meg két rémült 8-10éves gyerek nézte a kb 80méterre közeledõ vonatot 2éve?
Vagy a vonat mellett,mögött több mint 500méteren párhuzamosan haladó autósnak aki ráfékez a fénysorompónál csak éppen úgy dönt 20km/h sebességnél hogy mégsem áll meg és 10-15méterre átrobog a vonat elõtt mert õ a gyorsabb és jó hecc átmenni?

Csak néhány példa a sokszáz közül...
Viszont ezek elfelejtik hogy többen is utaznak a vonaton és éppen leszálláshoz készülõdnek,vagy a 3-4éves Sárika sétál az ülések között nézelõdve amikor hirtelen ráfékez a vonat... A fizika törvényeit meg nem lehet átvágni...
A csontok törnek,a bõr széthasad...

Ha baleset történik a helyszinelés,életmentés,roncseltakarítás idejére lezárják a vasútvonalat és a közutat is ami újabb százaknak,ezreknek okoz bosszúságot a keletkezõ dugóban és az álló vonatokon ülve.
Mindez egy söfõr hibájából adódik aki figyelmetlen vagy rosszul dönt szándékosan!

Bocsánat a sok hely elfoglalásáért itt a topikban de egyre gyakoribb a baleset és szeretném ha mi kimaradnánk ebbõl egy életre.Sokkal jobb "párnák között" meghalni mint a vonat által"vasalt ruhában"


1750 Farkas Zoltán 2011-11-11 10:37:25  Előzmény:Őry Gábor: 78335

A teljes "tekerõs" sorompónál egészen biztosan elõfordul elõbb vagy utóbb hogy bezáródik egy jármû,pláne ha távol van a sorompókezelõ és nem látja az átjárót.
A lehajtás folyamán némely sorompó hangjelzést is ad mielõtt elindulna lefelé a sorompó de ezt a mai V8-as motorú hangszigetelt inkubátorban tomboló lajcsi zene és a nagy sebességrõl fékezés Abs kattogása elnyomja.Mivel csak a látására van hagyatkozva a vezetõ "beosztású egyén" csak a lefelé ereszkedõ rudat észleli amit a "még pont átérek a sárgán" szindrómának értelmez.Ezt egy kabrióval kivitelezve érthetõnek tûnik csak hogy a jármûvek többségének magassága,nagysága nem ezen átlagos (1,25m) kabrióméretben létezik... ...de az érkezõ vonat átméretezheti az ott lévõ jármûvet egy kis "munkazaj" mellett...
A sorompórudak sem mindig egyforma sebességgel ereszkednek le mivel bonyolult lánc és drót áttételeken keresztül mûködnek.
Néhány érdekesség:
A képen látható BZ-Mot 25tonna darabonként és kb 4x1 négyzetcentin "tapadnak" a kerekei a sínre.Acél a vason vagyis nem 155/70R13 gumi az aszfalton!
Max sebessége 80km/h de 200-300 vagy több! méter is lehet a fékútja a sínek,fékpofák tapadásának függvényében. Itt nem a hó,az esõ a jég a veszélyes a sinen hanem a falevélbõl,fûbõl 5Tona/négyzetcenti keréknyomással kisajtolt olajos lé keverve egy kis párával,dérrel...
Egy 400-600méter hosszú tehervonatnál megsokszorozódik a súly és a tehetetlenség...A mozdonyvezetõ is tehetetlen mert hiába látja hogy baj van,gyorsfékez és mégsem tud megállni addig pedig nagyon szeretne...

Tudjátok mit kell adni a hasmenéses elefántnak? UTAT! Minden kötött pályás jármû egy hasmenéses elefánt...

Legalább mi ne legyünk figyelmetlenek a vasúti átjárókban ezért kérek mindenkit hogy figyelmesen,csökkentett sebességgel közelítse meg az átjárókat!

1749 Őry Gábor 2011-11-11 06:34:06  Előzmény:Farkas Zoltán: 78334

Az élet nagy rendezõ...:D
Egyszer mi is jártunk úgy, még a tekerõs sorompók idejében, hogy lassan mentünk át egy átjárón, egyrészt, mert beláthatatlan volt, másrészt az átjáró felületének pozitív és negatív szinuszgörbéi olyan frekvenciákat, valamint akkora amplitúdókat képeztek:), hogy csak cammogva lehetett átmenni. Úgy kb. az átjáró közepénél jártunk, amikor szépen leeresztett a sorompó. Se elõre, se hátra. Szerencsére nem utánfutóval voltunk.

1748 Farkas Zoltán 2011-11-10 23:17:11

A vasúti átjáró fehér villogó jelzése nem azt jelenti hogy nem jön a vonat,csak azt hogy mûködik a jelzõberendezés.Pédául kisebb pályakocsik nem mindig zárják le az átjárót... A vonat közeledtével a vonat pályasebességének megfelelõ távolságban a kerék zárja a szigetelt sínszakaszt vagy megnyomja a kapcsolót amikor átvált a fénysorompó pirosra.A félsorompó a piros villogás után 20-30másodperccel kezd lezáródni vagyis idõt hagy az átjáróban lévõ jármûveknek az átjáró elhagyására.Ha lassan cammogva (2-5km/h) megy valaki akkor elõfordulhat hogy villogó fehéren megy be és lecsukódik mögötte illetve rajta a félsorompó,de normál (40-50km/h)sebességnél kizárt.Kamionoknál elõfordulhat a hosszuk és az alacsony sebességük az útátjáró "pozitív és negatív szinuszgörbéi"miatt. (magyarul akkorát dob a kocsin 25km/h sebességnél hogy a nagyi protkója röptében körbeharapja az almát)

Ez az autós szerintem késõn észlelte a pirosat,megijedt és belefékezett ABS tiltásig ,megállt mert látták mások is ezért visszatolatott ahelyett hogy átment volna...
Mázli hogy nem kisteherautó mert akkor belóg az ûrszelvénybe és ledarálja a vonat az elejét.
Minden közúti-vasúti keresztezõdés elõtt vannak sávos távolságjelzõ táblák,vasútra figyelmeztetõ tábla és az átjáróban villogó fényjelzõn az "Andráskereszt" amit figyelmen kívül hagynak naponta sokezren!
A villogó piros jelzés nem azért villog mert szebb mint a fehér és ha már állnak elõtte jópáran azok sem beszélgetni álltak meg tehát ne kerüld ki õket...
Elõfordul hogy elmegy a vonat de nem vált vissza a fénysorompó villogó fehérre de akkor 10perc után sötét lesz és akkor stoptáblaként mûködik... Vannak 10percnél hosszabban is lezárt sorompók többnyire az állomásokon de annak is megvan a miértje és nem azért van pirosba hogy elkéssél!
No meg oszt jobb elkésni mint darabokban végigkenõdni egy 300!méteres fékút alatt a vonat elején és a sineken... nem beszélve az autón lévõ karcokról és kisebb horpadásokról mármint ott ahol felismerhetõ maradt a típusa... :)

1747  Bandi 2011-11-10 18:35:17  Előzmény:Szabó Gábor: 78331

Így már jártam én is!!
Nem az én hibámból!!!
Pont mentem volna át az átjárón,fehéren villogott még a lámpa, gurultam vagy 20-30km/h val és elnézek balra erre jön a vonat.
Satufék,akarok tolatni, erre akkor csukódik le a sorompó!!!!
Ott ragadtam úgyanígy,azt elkezd nekem vonatkürtölni meg integetni a mozdonyvezetõ hogy milyen hülye vagyok.Én meg visszaintegettem.
Pedig isten lássa lelkem, fehér volt mikor odaértem az átjáróba!!!
Szerintem egy-két átjáró kicsit le van már amortizálódva,kicsit késnek a jeladóik!!!

1746  Spityu 2011-11-10 08:32:17  Előzmény:Szabó Gábor: 78331

Az se rossz... :D

Az UAZ alatt maradt az alváza, csak átalakították a hátulját vagy valami másik kocsié?

1745 Szabó Gábor 2011-11-09 22:11:02

Ezt hétfõn reggel lõttem:

[imgw]http://kepfeltoltes.hu/111109/sorompo1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
[/imgw]
[imgw]http://kepfeltoltes.hu/111109/sorompo2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]
[imgw]http://kepfeltoltes.hu/111109/sorompo3_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]
[imgw]http://kepfeltoltes.hu/111109/sorompo4_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

1744 Szabó Gábor 2011-11-09 22:01:52

Nagyon beteg gép, de hivatalos átépítés.

[imgw]http://kepfeltoltes.hu/111109/6x6x6_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

1743 Szabó Gábor 2011-11-09 21:12:21

6x6
[imgw]http://kepfeltoltes.hu/111109/6x6_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

1742 Fejer Hunor 2011-11-09 17:41:37

Egy kérdéssel fordulok hozzátok, mi az eljárás abban az esetben ha valaki vet egy Trabantot harmadkézbõl, az elsõ vevõ és a tulaj közöt kézzel írot szerzõdés van, az elsõ és a második, a második és a harmadik közöt pedig valamien hivatalos szerzõdés, kb adásvételi (nem tudom mien, nem láttam)és a jelenlegi tulaj a harmadiktól ugyancsak adásvételivel vette meg. Az uj tulaj külföldi személy, és az autot be akarja íratni, de az elsõ tulaj elköltözött a régi lakcímérõl és nem tudja elérni, hogy a pappírokat elrendezze. Mi ebben az esetben a megoldás, hogy lehet kibogozni? Elõrre is köszönöm a válaszokat.

1741 jocking . 2011-11-07 20:43:44

[url]http://nemkutya.com/2011/11/20-logo-amelyen-csak-mi-magyarok-rohogunk/#more-22230[/url]

:D:D:D:D

1740  Spityu 2011-11-07 20:38:43  Előzmény:Csády Szabolcs: 78325

Nem gyenge. :D Duplakarbi, duplarezó, +külsõ felömlõ... lendítõ tömegtõl függõen olyan 60-70 lóra saccolnám a teljesítményét.

Nyáron valaki linkelt egy Mo-n készülõt is, azzal vajon mi lehet?

1739 Csády Szabolcs 2011-11-07 19:42:49

Egy darabig legózhatott a srác mire összerakta :D

[imgw]http://farm6.static.flickr.com/5136/5464513312_19925cefde_o.jpg[/imgw]
[imgw]http://farm6.static.flickr.com/5213/5463913043_2647058cb4_o.jpg[/imgw]

1738 Támba Csaba 2011-11-06 21:47:21  Előzmény: Spityu: 78323

Izééé... Van egy szõrszálam amit felhasogathatnál. Majd utólag megmondom melyik részemrõl való...:)

1737  Spityu 2011-11-06 21:15:28  Előzmény:Támba Csaba: 78322

Ja! OK, látom. A percszámlálóra koncentráltam. De ez fél-ál-digitális, azért az igen és a nem között ott van még az a bizonyos "talán". Hoztam is, meg nem is. :)

1736 Támba Csaba 2011-11-06 20:58:47  Előzmény: Spityu: 78321

Nézd végig a videót, az óraszámláló igenis ugrik!

Nekem is van. Mától kettõ is:) Ezért jutott eszembe.

1735  Spityu 2011-11-06 20:46:35  Előzmény:Támba Csaba: 78320

De ez nem is ugrik! Szép lassan, folyamatosan forog a tárcsa. Szóval analóg mégis. :) A leírásodból azt sejtettem, hogy ugyanez, csak nem fokozatmentesen, hanem tényleg digitálisan, 100%-ban mechanikus úton való léptetéssel. Pl. egy percmérõ szám léptetés azonnal zajlik le vagy hozzávetõlegesen olyan sebességgel, mint pl. a km órában a napi számlálóé (új kilométer kezdetekor).

Ja és amúgy ilyened van, vagy csak eszedbe jutott? :)

1734 Támba Csaba 2011-11-06 19:41:40

A keletnémet csodaautóinkat keletnémet csodaórával a karon igazán stílusos vezetni:)

[urls=http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=cNhk2vbOrC0]RUHLA DIGITAL[/urls]

A masina egy úgy "áldigitális óra", vagy másnéven "ugróóra". A '70-es évek elejétõl a távolkeleti gyártók kezték ontani magukból az elektronikus szerkezetû elemes, digitális számkijelzésû világító diódás órákat. Anno rendszerint piros, ritkábban zöld színû ledekkel oldották meg a szegmensek megjelenítését. A kijelzõ csak egy gomb megnyomására kelt életre 3-5 másodpercre aztán újra kialudt, mert a világító diódák magas fogyasztása és a korai gombelemek kis kapacitása miatt az óra csak így bírta cirka fél-egy évig elemcsere nélkül. Ma újra nagy divat, gyártják is a retro ledes órákat Kínában ezerrel:)

Késõbb áttértek a folyadékkristályos kijelzõkre a gyártók, ezekkel már a '80-as ével elejétõl hazánk fiai is találkozhattak. Igaz sokáig csak "feketén" nyugatról behozott darabokkal, melyeket fõként piacokon árultak kabát alól.

Korabeli direktmarketing:

-Sitzenes kárcórát vegyen a fiatalúr! Ez valódi hongkongi kesselmelody! Ez elbevezsálja teneked a vánderfúlvánderfúl lájftot!

Szóval, az európai tradicionális nagy óragyártók idegenkedtek az új technológiáktól nyugaton. Keleten meg nem is volt rá pénz és lehetõség, hogy átvegyék.

De mivel a kereslet nagy volt (vagy lett volna) digitális számkijelzésû órákra, így köztes megoldásként megjelent az "áldigit", azaz hagyományos mechanikus szerkezet mutatók helyett forgótárcsákkal. A szocialista blokkban elsõként és tudomásom szerint egyetlenként az UMF RUHLA óragyártó részlege "vette fel a kesztyût":)

A szerkezet a lehetõ legegyszerûbb, "fatengelyes" kaliber, azaz a szokásos csapágykövek helyett simán az acél csapágylemezbe fúrt furatokban forognak a tengelyvégek, ráadásul "egybecsapágyhidas". A gátszerkezet is (ami ketyegõ hangot adja) a legolcsóbb típusok egyike, az ún. "pecekgátszerkezet". Az egész olyan belülrõl, mint a nagyi csörgõórája kicsiben:)

Gyenge, vagy nem gyenge ritka és drága óra volt anno. A megmaradt példányok már eszmei értéket képviselnek. Készült legalább 3 féle krómozott tokozással, kék, narancs és piros számlappal is.



[i](Módosította Tsaby 2011.11.06. 20:45-kor)[/i]

1733 jocking . 2011-11-05 17:55:43  Előzmény:Szedlák Tibor: 78318

[url]http://www.youtube.com/watch?v=C7iPmwMWd_s&feature=related[/url]

[url]http://www.youtube.com/watch?v=xmPbMdD9EhY&feature=related[/url]

;)



[i](Módosította jocking 2011.11.05. 18:58-kor)[/i]

1732 Szedlák Tibor 2011-11-05 16:37:40

[url]http://www.youtube.com/watch?v=umOWP0zBNtg&feature=related[/url]



[i](Módosította jocking 2011.11.05. 18:51-kor)[/i]

1731 Nagy Donát 2011-11-04 21:45:26  Előzmény:Csády Szabolcs: 78316

Igen, az afrikás valóban jó volt.

1730 Csády Szabolcs 2011-11-04 20:46:35  Előzmény:Kozma Bence: 78315

Egyetértek! Én még a nyáron nagy reményekkel néztem meg egy részt. Úgy tudnám jellemezni, mintha a valóvilágot néztem volna, csak nincsenek falak, s helyettük Trabik vannak. Teljes idiótaság az egész. Semmiféle közös cél, álom, elhatározás nem lengi körül a túrát. Isznak, baromkodnak, kunyerálnak, s kikapcsolódásképp a haladó kocsi motorháztetején "szörföznek"...
Ha egy igazán jó és érdekes Trabantos túrázós filmet akarsz nézni, akkor a korábban az egyik kolléga által a fórumba is belinkelt feliratos cseh filmet ajánlanám, a Trabanttal Afrikán át-ot.