Bejelentkezés regisztrált felhasználóknak

Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!

Regisztráció új felhasználóknak


Kocsma

Jó csevegést! Itt mindent lehet! Azért van olyan amit mégsem lehet. Tudjátok a szokásos: politika, faji-vallási kirekesztés, 18 éven felülieknek szóló dolgok, stb. hivatalból tabu! Az elõbb említett dolgokkal foglalkozó oldalakra, vagy bármilyen elérhetõségre utaló linkek közzététele sem megengedett. Kerülendõ a felesleges trágárság, más jármû márka, vagy más jármûvek gyûjtõinek alázása, meg amit sporttársi becsületbõl nem illik még itt sem leírni. Nem tilos, de nagyon leépítõ dolog "bulvárkodni", celebezni, és egyéb színvonaltalan "bikicsunáj szintet" alulmúló médiaheckrõl csevegni! Kiskorúak, lányok -esetleg kiskorú lányok- jelenléte miatt a "felvilágosító" jellegû hozzászólások is csak megrontás határig menjenek el ha lehet. Ha a most még kiskorúak jelzik hogy nagykorúak lettek, akkor felõlem mehet minden, még akár virtuál swinger party-t is lenyomhattok :-) Köszönjük. MG

Vendég vagy!

Csak regisztrált felhasználók szólhatnak hozzá!

2538 Juhasz Gergő 2021-05-19 18:10:08

Sziasztok. Eladóvá vált kedvenc kocsim
Rengeteg alkatresszel

2537  Spityu 2020-06-14 21:47:04  Előzmény:Rausch Kamilla: 81832

Az kicsit messze van már. Vegyetek 28 HB 2-7, 2-9 vagy ilyesmi típusút. Ezek viszonylag biztosan és könnyen beállíthatók. Arra kell figyelni, hogy a pillangószelep tengelyénél ne legyen nagyon kikopva a ház. 1-2 tized mm hézag van gyárilag is, de 1-2 mm már sok. Úgy is használható, de az alapjárat nehezen állítható be vele.

2536 Rausch Kamilla 2020-06-10 17:42:41  Előzmény: Spityu: 81831

Bács-Kiskun megye Madaras. Próbálkoztunk vele. Találtunk is. De mikor megbeszéltük a férfival, hogy kipostázza, írt egy üzenetet, hogy valószínűleg lomtalanításkor kidobta mert nem találja. : (

2535  Spityu 2020-06-09 21:55:13  Előzmény:Rausch Kamilla: 81830

Jófogáson van pár darab. Persze, mindegyik zsákbamacska. Hova valósi vagy nagyjából?

2534 Rausch Kamilla 2020-06-09 20:59:20

Üdv Mindenkinek!

Édesapámtól örököltünk egy trabant motoros saját gyártmányú kis traktort. Sok évig állt a garázsban, de mi most szeretnénk rendbe tenni. Szükségem lenne hozzá egy trabant 601-es karburátorra. Ha valakinek volna eladó kérem jelezze. Már hetek óta kutatok eredmény nélkül. Kezdtem már feladni, de ma rátaláltam erre az oldalra. Remélem akad valakinél! : )

2533 Csörögi Gábor 2020-02-24 19:09:49  Előzmény:Liszkai Attila: 80570

Tudna valaki hátsó ablaktörlő motor bekötésében? Konkrét gyakorlati útmutatás lenne jó. Arra gondoltam, hogy leírná egy szíves tanácsadó, hogy a motor konkrétan melyik biztosítóról, melyik vezetéken keresztül, a kapcsoló mely pontjához csatlakozik, s miként kap akku +-t. Vagy ezt hol lehet megtalálni, ha ezt már valaki leírta. Nagyon köszönöm!

2532 Kacsándi Szabolcs 2020-01-22 19:46:15

https://totalcar.hu/magazin/bologatokutya/2010/12/16/huszonot_trabantot_lopott_ki_a_gyarbol/

2531 Kacsándi Szabolcs 2020-01-22 19:40:05

https://velvet.hu/blogok/balaton/2014/06/06/a_hummeres_elott_is_szakadtak_mar_hulyek_a_balatonba/

2530  Spityu 2019-12-15 21:29:26

Zalai Hírlap, 2002.05.08.

2529 Hajdu Gábor 2019-05-24 20:07:14

Ha valakit érdekelne ,eladó retró gyerekülés a képek szerinti állapotban

2528 Liszkai Attila 2019-02-02 13:04:12  Előzmény:jocking .: 80571

És még bele is írják hogy tilos a könyv másolása

2527 Rell Miklós 2019-01-24 18:23:18  Előzmény: Spityu: 80593

Ok, köszi. Egy kép-link lesz, mert rossz tapasztalataim vannak az interneten nyilvánosan megosztott emailcímekkel:
https://i.gyazo.com/f44e258e136a9067b4348267d8a6f90d.png
Ha írtál, törlöm.

2526  Spityu 2019-01-24 12:15:13  Előzmény:Rell Miklós: 80591

Passz, így maradt. :) Ha írsz egy e-mail címet, oda írhatok.

2525 Rell Miklós 2019-01-24 07:16:41  Előzmény: Spityu: 80585

Amúgy hogy tudsz te még nem teljes nevet használni? Úgy látom ez nemigen lehetséges...
Van még valami módja privát üzenet küldésnek? Nem találom... :S

2524 Rell Miklós 2019-01-23 19:05:42  Előzmény: Spityu: 80585

A kuplungom... a lehetőségekhez képest jó (nem rosszabb mint máskor). Ventire kötöttem feszültséget, boldogan szépen pörög, normál hanggal. És igen, túl sokat pörgött ki a kerék mire felgyötörtem magam a hegyre, ezért is ugrott be, hogy talán a ventillátor... Kartonpapír nincs, úgy használom, ahogy van. Vízhőfokmérő nincs, csak túlmelegedés van visszajelezve, az nem jelzett, de jó meleg volt, az biztos (nem fáztam, és amikor a motortérben nézegettem, már azt hittem, hogy a hűtővíz folyik, úgy csöpögött róla az olvadó hó+jég). Ha most lennék abban a helyzetben, külön figyelnék a ventire, de ott akkor (ledolgozott éjszakás műszak után, kb negyedórás küszködéssel a hegyen felfelé) csak annyi ugrott be hogy. "neeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!" :(

2523  Spityu 2019-01-23 16:04:53  Előzmény:Rell Miklós: 80584

Hát, jó kérdés, mi okozhatta. Nyilván hallanom kellene. Ha most nincs hangja a motornak, a kuplung is jól működik a pedál minden helyzetében, és az olaj sem lesz a következő időszakban ronda, akkor lehetséges, hogy a ventilátor okozta valahogy. Próbálj meg rákötni direkt feszültséget, és figyeld a hangját. Na de a ventilátor eleve ritkán indul be télen. Két tipikus eset jut eszembe. Az egyik, amikor túlzottan lefalazza valaki a hűtőrácsot és egy enyhébb napon túlmelegszik a hűtőfolyadék. A másik, amikor pl. hegymenetben túl sokat pörög ki a kerék, emiatt nagy terhelés éri a motort + az autó is alig halad, nincs menetszél.
Én még nem láttam olyat, hogy mondjuk egy nagy jégtábla kialakuljon valahogy a hűtőnél, ami menet közben megolvad és bele esik a ventilátor lapátjai közé, de csak ez ugrik be lehetséges zajforrásnak. Na meg ha pl. a lefalazáshoz használt kartonpapírt valahogy beszívja, de eléggé nehéz volna odakeverednie szerintem. Nem emlékszel, a vízhőfokmérő hol állt vagy mennyire tolt meleg levegőt a fűtés?

2522 Rell Miklós 2019-01-23 14:30:18  Előzmény: Spityu: 80583

Hát...
Olajszint rendben volt, víz is, hidrotőkecsattogást megismerem (nem az volt), sehol semmi nem szivárog, Ventillátoroklat néztem még: nem ér bele egyik se semmibe. Beindítottam, mentem egy kört, és hazamentem. Semmi baja... De mégsem vagyok nyugodt...
Lehet, hogy beindult a ventillátor (hosszú idő után először) és valami jeget ledarált?
Vagy tönkremenőfélben levő kinyomócsapágy tud ilyet csinálni?

2521  Spityu 2019-01-23 08:58:09  Előzmény:Rell Miklós: 80582

Ellenőrizz olajszintet, mielőtt újra mész vele. Nem lehet, hogy a hidrotőkék szólaltak meg, azok kerregtek? Nézd meg, hogy a karburátorba alulról jövő, kb. 3cm átmérőjű gumicső környékén nincs-e szivárgás, olajtócsa. Hajlamos abban a szakaszban fagydugó kialakulni, amitől szépen kinyomja valahol az olajat a motor. Pl. a nívópálcánál vagy az előbb említett helyen.

2520 Rell Miklós 2019-01-23 07:09:39

Gaaahh... Ma a hóban nagy nehezen elvergődök egy utca híján hazáig, erre pont mielőtt leállítanám éktelen kerregésbe kezdett a 4T. Gyorsan leállítottam mielőtt elkergetnek isten tudja ki háza elől, azért párszor még próbálom... a hirtelen jött pánikban (tényleg borzasztó hang volt) abban sem vagyok biztos, hogy járó motorral, vagy álló motor+bekapcsolt gyújtással volt-e a hang... talán csak gyújtással, az még talán a kisebbik baj... aztán nézem a motorteret (a sötétben), de semmi okát nem látok... Újra indítom: minden jó... Remélem, délutánra elkotorják, és haza tudom hozni, hogy jobban megvizsgáljam, és remélem semmi komoly... Drukkoljatok!

2519  Spityu 2019-01-15 20:59:58  Előzmény:jocking .: 80575

Ja, de. Elfelejtettem, hogy a múltkor 4T-ről volt szó. Hát, abban az esetben minden kiadvány számít. :D

2518 jocking . 2019-01-15 20:40:10  Előzmény: Spityu: 80573

Ezek a különböző színű borítós verziók nem csak a 601-hez való könyvekből voltak? Tudtommal 1.1-ből csak egyféle volt, az a narancs, az elején egy sárga kombival. :)

2517  Spityu 2019-01-15 00:20:24  Előzmény:Liszkai Attila: 80570

Emlékeim szerint van benne saját kútfő is. Továbbá az is rémlik, hogy hülyeség is van benne. Az biztos, hogy a nagy része lopott, khm... átvett. A gyári, kék borítósból néha találni egyet-egyet. Illetve a van a puritán, fekete / zöld / sárga borítójú színben kiadott könyv is, nekem abból van meg a fekete. Szerintem az egész korrekt. Vagy pl. a Trabant 601 című, szintén a Műszaki Könyvkiadó által kiadott változat. Úgy rémlik, ez a kettő nem egészen ugyanaz. Na meg többféle kiadás is volt, leginkább a kék, gyáriból.

2516 jocking . 2019-01-14 19:04:24  Előzmény:Liszkai Attila: 80570

Még ha csak másolták volna, de sok helyen át is költötték... Néhol olyan orbitális faszságok vannak benne, hogy ihaj.

2515 Liszkai Attila 2019-01-14 13:19:52  Előzmény:jocking .: 80496

Nem értem a Maróthis hiénák mit ugrálnak, mikor ők is kb 90%-ban másolták a németektől a könyvüket. Találtam olyan német nyelvű kiadásokat ahol még a képek, ábrák is ugyanazok csak le kellett fordítaniuk a szöveget. Egyébként kapható még a könyvük papír formátumban, kemény 4.480,- Ft+ 1500 futárdíj. Keménytáblás, de a papír minősége hagy maga után kívánnivalót. És természetesen miután megleptem magam vele karácsonyra, több helyen is megtaláltam pdf formátumban.

2514 Rell Miklós 2019-01-13 13:23:40  Előzmény: Spityu: 80562

Köszi! Hát a Pécs az egy kicsit messze van nekem... Esetleg tudtok Szekszárdiak-Bonyhádiak elérhetőségét?

2513  Spityu 2019-01-13 00:42:28  Előzmény:Rell Miklós: 80560

Üdv!
Hát... Pécs és környékén akad. De pl. a pécsi börzéken rendszeresen meg szokott jelenni egy szekszárdi kolléga. De Bonyhádon is akadnak. Igazából szerintem mindenhol vannak még hagyományőrzők. :D

2512 Rell Miklós 2019-01-12 23:47:23

Üdv újra így pár év után!
Vannak errefelé szekszárdi-szekszárdkörnyéki Trabisok?
Pár éve volt kapcsolatom valakivel, de akárhogy nézem a levelezésemet, nem találom... :(

2511 Csörögi Gábor 2018-11-12 12:13:04  Előzmény:jocking .: 80496

Köszönöm a segítségetek, még sikerült letölteni.

2510 jocking . 2018-11-11 14:55:51  Előzmény: Spityu: 80495

Itten van-e:
https://data.hu/get/11515888/javitas4t.pdf
Már ameddig elérhető, a marótis hiénák ugranak rá, ha felkerül a netre. Mintha akkora bevételük lenne belőle, nyomtatott formában szerintem már nem is forgalmazzák.

2509  Spityu 2023-05-22 08:40:11  Előzmény: Spityu: 80494

A linkek helyesen:
https://pf31.pappenforum.de/wcf/attachment/27296-vergasereinstellung-pdf/
https://pf31.pappenforum.de/wcf/attachment/27303-einstellvorschrift-vergaser-tla-pdf-pdf/

Van egy 4T javítós pdf is, de azt nem találom sajnos. :(

2508  Spityu 2018-11-10 19:40:20  Előzmény:Csörögi Gábor: 80489

Üdv a klubban!

A Barkács szakkörben 2017-02-13 környékén van leírás a karbiról. Az automata szívatót szépen kikötöttem fixen nyitottra, így nehezebb volt vele közlekedni hidegen viszont bármikor elmentem vele 5 literrel hosszú távon. Egy-egy ilyen kísérlet után nézd meg, van-e benzin az úszóházban, és mennyi. Ezzel biztosan ki tudod zárni azt, hogy a karbival vagy a benzinellátással van-e a gond. A benzinszintet az úszó állítgatásával lehet szabályozni itt is. Igazából csak az úszó pozíciójára vonatkozóan van megadva beállítási érték. De nem ismétlem önmagam, már leírtam. Ha esetleg valami nem világos, akkor szólj, talán még emlékszem rá annyira, hogy el tudjam magyarázni.

2507 Csörögi Gábor 2018-11-10 10:34:39

Karburátor gondjaim vannak a Trabant 1.1 el. Indítom, indul..majd le is áll. Ha gázt adok akkor lefullad. A karbit már szétszedtem, kitistítottam. AC pumpa jó. Bentin szűrő új A benzin csövek is. Nyilván állítási probléma. Még új vagyok a szeren. Ezért azt kérdezném, ki mekkora kitekerésre állítja az egyes állító csavarokat. Már csak a viszonyítás kedvéért. Tudom, változó,de mégis támpont lehet a próbálkozásokban. Köszi.

2506 Csörögi Gábor 2018-11-10 10:26:17

Tudna-e valaki abban segíteni hogy küldeni lenne szíves Trabant 1.1 szerelési útmutatót akár díjazásért is.
Nem nyyomtatott formátumban gondoltam, de ha van felesleges szivesen átveszem.

2505 Csörögi Gábor 2018-11-10 09:56:34

Sziasztok!
Még kopasz vagyok itt. Így úgy illik, hogy bemutatkoznék.
Csörógi Gábor vagyok Kisújszállásról. Mondhatom, veteránbuzi. Van T5 Pannóniám. Simpson schullom,Komárom, Riga Deltám és értelemszerűen Trabantom. 1.1 es.
Mostennyit magamról.

2504  Spityu 2018-05-10 23:08:28  Előzmény:Bálás Bálint: 80274

Kettő is van. Az egyiknél kicsit felfelé kell menni az udvarban, az utca Makár felőli oldalán. Őket mondtam. A másiknál kicsit lefelé, a Szigeti út felőli oldalán az utcának.

Tükör... gondolom, megvakult és azért szeretnéd cseréltetni. Ha ép az üveg, esetleg vizsgáld meg, nem lehetne-e eltávolítani valahogy a maradékot. Úgy, hogy az üveg maradjon, tisztán. Ha esetleg sikerülne, akkor le lehetne krómoztatni. Vannak emberkék, akik ilyesmivel foglalkoznak. Ez nem fémkróm, hanem speciális, festékszóróval felhordott anyag. De ugyanolyan tükrös, mint a rendes, nem a gagyi krómspray-ről beszélek.
Hajlított tükröt szerintem nem nagyon gyártanak. Általában ezt sima laposra szokták cserélni.

Hülyeséget írok! Egyszerűen a külső oldalát kell lekrómoztatni és kész. Ha már mindenképpen domborút akarsz és nincs más mód rá.

2503 Bálás Bálint 2018-05-10 19:45:03  Előzmény: Spityu: 80248

Voltam valamikor régen a Tiborc utcában, de ott ezzel a Trabival elhajtottak. Ha más nem dolgozik arrafelé, akkor ők lehettek. :(
Azért köszönöm a segítséget.
Más.
Van egy régi csepptükröm, amiben a foncsor kissé megkopott. A tükör 1,6 mm vastag domború üvegből van, viszont eddig csak sima tükröt tudtak volna bele készíteni 2 mm-es üvegből. Csináltattam egyet, de nagyon szorosan menne bele, ezért nem erőltettem. Tud valaki olyan helyet, ahol ilyen vékony domború tükröt csinálnak?

2502 Rózsa Éva 2018-05-08 13:14:28

Köszi Spityu a tanácsot. Szia

2501  Spityu 2018-05-05 21:08:34

Szia! Feléd nem tudok lakatost. Ha még nem találtál, neked is azt tudom javasolni, keressél direkt Trabanttal foglalkozó műhelyt. Biztosan tudnak segíteni vagy tanácsot adni. Ha csak az alsó küszöb végei vannak elrohadva, igen, simán lehet cserélni csak a végeket. Nekem az utolsó 25-25 centi lett levágva és oda lett beszabva egy a gyárihoz nagyon passzoló típusból a 2 vég. Továbbá azt a részt újra kellett gyártani, amire a duroplast borítás fel van csavarozva. A lényeg, hogy kívülről rohadt el nálam a küszöb ferde oldalfala és a tetején végigfutó él, ahova a hátsó kerék felhordta a sós latyakot. Persze ehhez kell egy kis ügyesség is, jól kell mérni a dolgokat, hogy az élek találkozzanak hegesztés előtt. Úgy meg lehet csinálni, hogy nem is fog látszódni a javítás. Nekem trafóolajjal ki lett fújva úgy 20-22 évvel ezelőtt az összes üreg, gyakorlatilag hibátlanok, csak kívülről keletkezett rozsdásodás az előbb említett helyen és a kerékjárati íveknél.

2500 Rózsa Éva 2018-05-04 21:42:44

Sziasztok Trabi Klubosok! Az a kérdésem, hogy ha a hossztartónak csak a hátsó vége korrodált és lyukadt ki, akkor lehet csak javítani, vagy az egészet kell cserélni ?

2499 Rózsa Éva 2018-05-04 21:05:34

Sziasztok ! Tud valaki ajánlani karosszérialakatost, Budapest 16.kerületben lakom?

2498 Czeglédi Zoltán 2018-04-28 19:28:46  Előzmény: Spityu: 80250

Köszönöm szépen a sok jótanácsot SPITYU!!!
Másfél órás izgulás-tekertetés után:BOLDOGSÁG!
Beindult a kicsike.Ahhoz képest hogy 6-7 éve állt.Fékek beállva,de kerékpumpálás után izgatott a dolog és muszáj volt
kicsit megmozdítani,de az a lényeg működik mozog !!!
jövő héten elhozható és boldog Trabant tulajdonos leszek ! (Ha minden igaz ! )

2497  Spityu 2018-04-27 00:22:31  Előzmény:Czeglédi Zoltán: 80249

Szia!

Hááát... 6 év az sok idő. Jó ötlet volt átforgatni a motort.

Nézz bele az olajbetöltő nyílásba. Nézd meg a nívópálcát is. Egészséges kinézetű legyen. Ha rozsdát látsz valahol, az víz jelenlétére utal. Nem lenne csoda, de annyira azért nem kell kétségbe esni. Jó eséllyel azért nem rohadt szét bent semmi, max a kiálló részeken keletkezett némi rozsda a karterben lévő párától. De ha sikerül beüzemelni, minél előbb cseréld le az olajat és olajszűrőt. Légszűrőt sem ártana.

Vedd le a szívókönyököt a karburátorról. Vedd le a tetejét, és nézz bele az úszóházba. Óvatosan, nehogy elgörbüljön az úszó. Jó eséllyel bele lesz kocsonyásodva a benzin, de talán nem kell szétborítanod a karburátort. Viszont nagyon fontos, hogy eltávolítsd, máskülönben garantált a fúvóka dugulás. Sőt! Kocsonyásodás bárhol lehet. Emiatt én az úszóházba közvetlenül menő benzincsőbe is beiktatnék egy benzinszűrőt. Ami a buborékleválasztó tartályból megy a karbi felé, abba a szakaszba. valószínűleg a buborékleválasztó is kocsonyás... Az előre jövő cső és az AC pumpa között cseréld a benzinszűrőt. Valószínűleg néhány száz km után újra cserélheted majd, de ez filléres dolog és sok bosszúságtól megkímél.

Ha sikerül beüzemelni, ellenőrizd gyakran az olajat, nem lyukas-e az AC membránja, és nem tolja-e tele az olajat benzinnel (télen többé-kevésbé megszokott jelenség, de nyáron hibára utal, ha nagyon benzinszagú az olaj). A benzin esetleges jelenlétét a nívószint emelkedése is elárulja.

Ha van friss benzin a tankban és a karburátor is jónak tűnik, akkor húzd le a gyertyapipákat is, és úgy is tekertesd meg önindítóval a motort. Elvileg amúgy sem indulna el, mert üres az úszóház és kell egy kis idő, amíg feltöltődik benzinnel.

Nyomkodd meg a fékpedált. Valószínűleg be lesz állva mind a 4. A tárcsafékek talán életre kelnek kis idő múlva, de a hátsó, dobfékek nem valószínű. Szóval mindenképpen érdemes megnézni őket közelebbről, de ha lábon viszed haza, egy kis nyomkodás segít némi fékhatást csiholni.

Kasztni: küszöbök alul-felül. Hattyúnyak. Ezeket minden irányból megkoppogatni. 4db sávédő ív: oldalirányban, kifelé meghúzkodni őket, ill. megpróbálni emelgetni a kasztnit. Benyúlni a kerekek fölé, megnyomkodni, koppogatni a fémet. Ha recsegést hallasz, az nem jó... Hátsó futómű bekötési pontjainál megnézni a padlólemezt. Általában ezek a helyek szoktak porrá rohadni egy 4T-nél.

Ezek az alapvető beüzemelés részei. Meg persze nem árt megnézni a vízkör tömítettségét, a fagyálló hőfokot ellenőrizni, gyertyát cserélni. Elektromos rendszert átnézni, futómű alkatrészeket megfeszegetni (szilentek, gömbfejek), kerékcsapágyakat meghallgatni.

2496 Czeglédi Zoltán 2018-04-26 23:59:54

Sziasztok!
Kinéztem egy 6éve garázsban álló Trabant 1.1-et .
Benzin és akksi kellene bele kerekeket felpumpálni +műszaki,motor kézzel forog,kicsi küszöb hibával.
Érdemes-e megvennem,és mit kellene még megnéznem hogy ne tegyek benne kárt az indításnál ?
Köszönöm előre is a!!!!!

2495  Spityu 2018-04-20 15:57:30  Előzmény:Bálás Bálint: 80242

Illetve még benézhetsz Gémesiékhez a Tiborc u. 56-ba. Ők régóta foglalkoznak Trabanttal, ha esetleg ők nem is, biztos tudnak valakit, aki jól lakatol.

2494  Spityu 2018-04-19 21:25:21  Előzmény:Bálás Bálint: 80242

A Szigeti úti munkájáról nem tudok nyilatkozni, csak egyszer találkoztam vele. De úgy emlékszem, hogy egész életében kasztnis volt, valószínűleg kismillió Trabantot lakatolt annak idején, így lehet benne rutinja.
A másiknak szóltam, nem tudom, tud-e segíteni. Az ő munkája kifogástalan.

2493 Bálás Bálint 2018-04-19 13:17:58  Előzmény: Spityu: 80212

Köszönöm, beszéltem a mesterrel. Mivel még nem tudni, lesz-e belőle valami, érdeklődnék, hogy a másik mesterrről van-e híred?
És ugye bízhatok az ajánlott szakikban (a munka minőségében), mert már egyszer pórul jártam.

2492  Spityu 2018-04-13 22:28:19  Előzmény:Bálás Bálint: 80211

Én tudok, de szerintem nincs rá ideje. Megkérdezem. Addig is szerintem a Szigeti út 83-ba csengess be. A buszmegálló mögött pont. Ott egy karosszérialakatos lakik, pár éve vásároltam tőle gyári hattyúnyakat, meg még egy-két apróságot. Úgy emlékszem, volt valami egészségügyi problémája, de még dolgozott.

2491 Bálás Bálint 2018-04-13 12:50:35

Sziasztok!
Tudna valaki ajánlani Pécsen Trabi 601-hez karosszériást (hattyúnyak, küszöbök), aki precízen dolgozik?
Előre is köszönöm.
Üdv.: Bálint

2490 benczik zoltán 2018-03-21 16:24:28

Szevasztok!
Régi NDK-s kicsi lakókocsit keresek. Trabi 601-el vontatnám. Ha valaki tud valamit, valahol megköszönném.
Üdv.: Zozoo

2489  Spityu 2018-03-05 15:39:50  Előzmény:Nagy Ferenc: 80159

Nem tudhatjuk a teljes sztorit. Lehet betegség is a háttérben. Az biztos, hogy így a fű fölött kb. 10x gyorsabban rohad a karosszéria, még ha nem is süllyed el, akkor is. A másik topikban mondjuk pont jól jönne a tető javításához, ez még vékony B oszlopos karosszéria. 1980-1983. közötti. Illetve a biztonsági öv még az ablak alatt volt rögzítve, nem tudom, mikor volt a váltás.
Az is igaz, hogy vannak olyan idióták, akik inkább rohasztanak a kert végében egy-egy autót, mert hogy az hűdejajde drága, meg veterán, meg minden, mintsem eladnák rendes áron valakinek, aki tudná hasznosítani. 2db fóliát sajnálnak rá. 1-et alulról, egyet felülről. Már ezzel a 2 ezer forintos beruházással sokat lehet tenni az állagmegóvás érdekében. Van olyan fólia, ami éveket kibír. Enélkül szép lassan mindent elporlaszt a beltérben az UV-fény, alulról meg a pára. És 5-10 év után megy a vasba az egész.
Esetleg rá lehetne alkudni erre, hátha nem ilyen a tulajdonosa.