Bejelentkezés regisztrált felhasználóknak

Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!

Regisztráció új felhasználóknak


Barkács szakkör

Szereléssel, javítással, tuninggal kapcsolatos kérdések, válaszok.

Vendég vagy!

Csak regisztrált felhasználók szólhatnak hozzá!

4573 Bagi Gábor 2012-03-02 17:24:25  Előzmény:Petró Dávid: 73168

Köszönöm a további infókat.

4572 Őry Gábor 2012-03-01 21:03:38  Előzmény:Kozma Bence: 73187

Nem ijesztõ, csak babra munka. A nyomtávbeállítás nem bonyolult, a türelem inkább a második körben, a kormányállításhoz kell.

4571 Kozma Bence 2012-03-01 20:59:01  Előzmény: Spityu: 73186

Köszi, ezt mindenképp megmérem. Szerencsére van aknám, megpróbálkozok majd vele, bár elsõ hallásra elég ijesztõen hangzik. :)

4570  Spityu 2012-03-01 20:47:41  Előzmény:Kozma Bence: 73185

Ha van aknád, akkor nem olyan nehéz beállítani. Kell egy (lehetõleg) teleszkópos pálcaszerûség. Alámászol a kocsinak, megméred a felnik peremei közti távolságot, elõször elöl, középen (vagyis az agy magasságában). Pontosabban széthúzod arra a méretre. Ezután hátraviszed, szintén az agy magasságában megméred a hátsó távolságot. Pontosabban csak odateszed. Legyen kb. 5mm különbség, vagyis ennyire lötyögjön az elsõ értékre széthúzott teleszkóp hátul.

Bár ez az 5mm azt hiszem, csak a diagonál gumikra vonatkozik, radiálnál 1-2mm van elõírva. De nem mondom biztosra. Illetve még olyasmi rémlik, hogy ez az érték úgy van kitalálva, hogy berugózáskor / üzemszerûen 0-ra redukálódik. Az értékre vonatkozóan biztosabb forrás a könyv.

Elõször ezt lõdd be, majd húzd meg érintõre a nyomtávrúdon a kontraanyákat. Ezt követõen menj egy tesztkört, nem kell gyorsan menni, figyeld, hogyan viselkedik az úton. Ha jól, akkor figyeld meg a kormánykerék állását. Szükség esetén a nyomtávrudak megfelelõ irányú korrigálásával középhelyzetbe tudod hozni. A lényeg, hogy ezt követõen mindkét rúdon ugyanannyit tekerj! Inkább többször menjél próbakörre, haladj apránként. Amennyiben úgy tûnik, hogy jó lesz az összetartás, és a kormánykerék is jól áll, mérj egy utolsó összetartást a fenti módszerrel. Ha minden okés, húzd le fixre az anyákat, és biztosítsd le a kötést az ott található lemezke két fülével, ahogyan eredetileg is volt.

Végül figyeld, hogy hogyan viselkedik a kanyarokban a kocsi. Ha eltérést tapasztalsz a stabilitásban vagy a hangokban (pl. valamelyik irányú kanyarban nyikorog az egyik gumi) vagy rendellenesen (asszimetrikusan) kopik a két keréken lévõ gumi, akkor nem jó a beállítás.
Ültetésnél elméletileg kevésbé dõl a kerék, így egyazon keréken egyenletesebben kopik a futófelület.

4569 Kozma Bence 2012-03-01 19:44:17  Előzmény:Őry Gábor: 73184

Köszi!

4568 Őry Gábor 2012-03-01 19:28:47  Előzmény:Kozma Bence: 73183

Én már állítottam otthon nyomtávot, nem lehetetlen, de hogy a kormány középállába is kerüljön utána, ahhoz már szerencse is kell. Egyébként igen, a gömbcsukló cavarjaival lehet állítani.
[i](Módosította orygabor 2012.03.01. 20:29-kor)[/i]

4567 Kozma Bence 2012-03-01 19:15:28  Előzmény:Őry Gábor: 73182

Csak simán a laprugót cseréltük. De így akkor gondolom a kormány összekötõk más helyzetbe kerültek. A gömbcsuklóval lehet azt szabályozni? Bár gondolom ehhez futómû beállító gép is kéne...

4566 Őry Gábor 2012-03-01 19:09:23  Előzmény:Kozma Bence: 73181

Széttartanak az elsõ kerekek valószínûleg. Ez lehet az ültetéstõl is, ha úgy lett hozzányúlva.

4565 Kozma Bence 2012-03-01 18:03:14

Mitõl lehet az, hogy a 2T-m úgy viselkedik, mintha ki akarná kapni a kezembõl a kormányt? Közép állásbán kicsit nehezebben mozog, de aztán nagyon pici elfordításra nagyon könnyû lesz. Elég ijesztõ tud lenni.
Annyit kell még tudni a kocsiról, hogy egyenlõre csak a kocsi eleje van megültetve, szóval kicsit orra van bukva. Ez mennyire befolyásolhatja a kormányzást?

4564 szilágyi József 2012-03-01 17:59:15

Hali keresek csongrád megyében papírok nélküli vagy forgalomból kivont sedan trabit karosszéria a mérvadó, motor, váltó, belsõ nem fontos árkategóriában pedig 20 E ft alatt ha vki tud segíteni az jelezze KÖSZI :)

4563 Nagy Donát 2012-03-01 17:46:21  Előzmény:Bencze Robi: 73178

Köszönöm, közben megtaláltam!

4Jx13" 4x98 ET45

4562 Bencze Robi 2012-03-01 17:39:13  Előzmény:Nagy Donát: 73176

A gyári 4T felni ET-je 45, innen már el tudsz indulni szerintem méregetés ügyben
:)

4561   2012-03-01 17:26:13  Előzmény:Őry Gábor: 73169

Nekem is remegett az utángyártottal, aztán elmúlt magától.

4560 Nagy Donát 2012-03-01 17:10:22

Azt meg tudnátok mondani, hogy a 4T Trabant felninek mekkora az ET száma? Illetve tapasztalatok szerint mekkora ET megy fel rá?

4559 Őry Gábor 2012-03-01 07:38:27

Egyelõre úgy néz ki, hogy félig megoldódott a problémám. A magas fordulaton gyújtáskimaradás megszûnt a 260-as Isolatorral.
Most már csak a melegindítás a függõ.
[i](Módosította orygabor 2012.03.01. 08:39-kor)[/i]

4558 Őry Gábor 2012-03-01 07:34:14  Előzmény:Bencze Robi: 73173

Egyelõre megpróbálom teletolni olajjal, aztán meglátjuk.

4557 Bencze Robi 2012-02-29 13:46:48  Előzmény:Őry Gábor: 73171

szerintem az utangyártott elég ganaj minõségû, de a gyárit sikerült elhallgattatnom egy kis olajjal és párezer kilóméter óta csendes, néha kerreg (de az lehet nem is a spirál miatt) de csak mikor nagyon hideg van

4556  Spityu 2012-02-29 10:52:12  Előzmény:Őry Gábor: 73171

Kend meg egy kis macskamézzel, az majd csillapítja a remegést az ellendarabban. :D

Viccet félretéve, szerintem elég, ha a héj rögzítését meg tudjuk oldani. Biztosan meg lehet, de nekem nem volt kedvem szórakozni vele. :)

Amúgy bontott gyárival tutira jobban jársz, abban az esetben, ha még nem korrodálódott.

4555 Őry Gábor 2012-02-29 10:36:20  Előzmény: Spityu: 73170

Lehet, hogy jobban jártam volna egy bontott gyárival?
A remegés esetleg lehet abból is, hogy nem passzentos a spirálvég a foglalatba. Hiába nehéz dolgozni tizedmoilliméterre!

4554  Spityu 2012-02-29 09:51:05  Előzmény:Őry Gábor: 73169

A 4T-ben nekem is ilyen volt. Amíg el nem szakadt kb. egy évvel ezelõtt. :) A harmadik. Negyedszer nem fogom cserélni, gyárit pedig biztosan nem kap a sátánjárgány. :) Se újat, se használtat. A különféle zajokból úgyis tudom +/- 2km/h hibahatárral az aktuális sebességet. :D Nagyobb utaknál a távolságot pedig úgyis Google térképpel számítom pl. átlagfogyasztás számításához.

Olajat a váltó felõl - papírforma szerint - nem kap, bár a réz foglalat és a spirálhajtó tengelye között nincsen semmiféle tömítés, O-gyûrû vagy ilyesmi. De nem hinném, hogy felkúszna a km óráig.

Amúgy a km-spirál szakadását gyárinál a rozsdásodás szokta okozni (idõ), hazainál a nálad is tapasztalható remegésbõl fakadó anyagfáradás: elszakadnak a szálak a bowden és a négyszög alakú tüske találkozásánál.

A remegés nyilvánvalóan abból adódik, hogy túlzottan kis ívben kell "megtörni" 2 helyen is a spirált (4T-nél), mivel túlzottan hosszú az egész (szerintem). Ehhez a hajlítási ívhez nem elég acélos a bowden, amire két jelenség hívja fel a figyelmet.

1., Minden egyes fordulatnál feszültség keletkezik a bowden teljes hosszában: a sebességváltó tekerné a másik végét is, de az ívek miatt a bowden "eltárolja" a csavarást, mígnem akkora erõ (feszültség) gyûlik össze, hogy a km óra felõli vég is forgásba kezd. Szóval ha lelassítanánk a km óra felõli végét, egy periódus alatt azt tapasztalnánk, hogy sokáig alig fordul a négyszög, majd egyszer csak egy hirtelen ugrással bepótolja a lemaradást. Ez a mutató periodikus hullámzását eredményezi.

2., Zörög és lötyög a spirálházban a bowden, ami elhallgat, ha a héjat lefogjuk kézzel. Azt tapasztaltam a 4T-mnél, hogy a spirálházat nem lehet normálisan rögzíteni a km órára a hollander segítségével. Akármennyire meghúztam, lötyögött, mivel a bowden próbálta igazítani magához a házat. Azt hiszem ez okozza a szakadást is, mivel rögzített végnél nem tudna kifáradni az anyag, csak szép lassan elkopna az 1-es pontban leírt feszültségbõl adódó megnövekedett súrlódás következtében a sodrony. Kenõanyaggal némileg növelhetõ az élettartam.

4553 Őry Gábor 2012-02-29 09:20:35

Hali!

Most vettem egy kilométeróraspirált az elszakadt helyére, de remeg a mutató, még ha5tvanas tempónál is. Ennyi volt, vagy jobb lesz, ha majd kap olajat. Apropó olaj: elõre meg kell kenni, vagy kap a váltóból. Én adtam neki, de nem tudom meddig folyt végig benne.

4552 Petró Dávid 2012-02-28 21:33:46  Előzmény:Bagi Gábor: 73160

A 90-es évjáratú Trabidhoz elvileg nem kell agylehúzó. Le kéne simán jönnie kézzel az anya eltávolítása után. Bár mivel mondtad, hogy nem fognak a fékek ezért szinte biztos, hogy rá vannak nyomódva a dobra, így már lehet, hogy küzdõsebb lesz levenni (fõleg ha már van egy kis váll a dobon)...

Amúgy a váltás 86körül volt, addig a régi kúpos tengely ment a régi csuklós (diós) féltengellyel, utána jött a nagyobb teherbírású, könnyebben szerelhetõ új típusú féltengely a bordás tengellyel.

4551 Csády Szabolcs 2012-02-28 18:46:27

Nem tudja valaki, hogy a 2T meg a 4T Trabant generátorának a diódahídja közt van-e valami különbség?

4550 Kozma Bence 2012-02-28 18:46:25  Előzmény:Bencze Robi: 73164

Nemtudom, én ilyen '83 környékére tippelnék. Enyém '80-as. :)

4549 Bagi Gábor 2012-02-28 18:44:53

Köszönöm a válaszokat.Hétvégén lehethogy nekiugrok és megpróbálom leszedni a dobokat.

4548 Bencze Robi 2012-02-28 18:43:34  Előzmény:Kozma Bence: 73163

Mikortól van az újabbfajta agy? Csakhogy , hogy készüljek :D

4547 Kozma Bence 2012-02-28 18:39:42  Előzmény:Bagi Gábor: 73160

Nekem a régi fajtával rendesen meggyûlt a bajom. Az egyik oldalon nagy nehezen lejött agylehúzóval, de a másik oldalon sehogyan se. Kicsit brutális, de hatásos módszerrel kiütöttem a tengelycsonkot a helyérõl, amit aztán a tengelycsonk menete bánta. :S

4546 Őry Gábor 2012-02-28 17:28:53  Előzmény: Spityu: 73161

Az újabb agyakhoz nem is kell agylehúzó. A hátsó kicsit szorulhat, de a kereket egy picit érzéssel rugdosva lejön.

4545  Spityu 2012-02-28 16:39:02  Előzmény:Bagi Gábor: 73160

Mínuszos fejû, erõs csavarhúzó + nagykalapács. Elõbbit befeszíteni a féklemez és a fékdob közé, utóbbi ék alakú felével pedig ütni a kerékagyat. A fékdob lehetõleg ne kapjon ütést, mert elrepedhet. Továbbá a kerékagy és a fékdob pereme se torzuljon a mûvelet során.

Másik, elegánsabb lehetõség az agylehúzó, vagyis aggyal együtt levenni.

4544 Bagi Gábor 2012-02-28 16:17:45

Köszönöm a hozzászolást és az ötleteket a fékekkel kapcsoloatban.Még egy kérdés, milyen nehéz leszedni a fékdobokat? Kell hozzá valamilyen spéci szerszám?

4543 Őry Gábor 2012-02-28 08:18:42  Előzmény: Spityu: 73148

ÖÖÖ, nekem is Iso 225-ös gyertyám van. És fordulaton kakukk! Lehet, hogy megvan a megoldás?
[i](Módosította orygabor 2012.02.28. 09:21-kor)[/i]

4542  Spityu 2012-02-27 22:09:28  Előzmény:Szabó Tamás: 73156

Mindenképpen kincs egy jó állapotú, hegesztést, fényezést nem igénylõ karosszériával rendelkezõ Trabi. Az a tény, hogy korábban a tiéd volt és gyakorlatilag a teljes életútja ismert számodra, külön növeli az értékét.

4541 Szabó Tamás 2012-02-27 21:42:46  Előzmény:Kozma Bence: 73155

A bovden tavaly Júniusban lett cserélve, és Augusztus körül kezdte el ezt csinálni. Igaz Október óta nem használom, majd most indítom el, és kíváncsi leszek, hogyan fog viselkedni?!

De akkor ezeket a lehetõségeket megmondom a szerelõnek.

4540 Szabó Tamás 2012-02-27 21:39:34  Előzmény: Spityu: 73154

Magamnak akarom a fehéret, nem eladásra. Igaz biztosan el lehetne adni, de nem. Nem!! Ezeket nem szabad eladni!

- A zöldet meg elteszem a garázsba. A fenntartási költsége alacsony: súlyadó évi 2660Ft,KGFB kb. 9000Ft. Az szerintem évi szinten kifizethetõ összeg. -

A fehér: Valóban nagyon poros. Erõs mosás kell neki. A kárpitjait is max lemosom.
Az üléseken huzat van, ami szintén szép állapotban van,de alatta a gyári huzat, se kifakulva, se kiülve, se kiszakadva nincs. A szõnyegeken mindenhol gumi volt/van, úgyhogy az se igényel nagy takarítást.
Az elsõ tulajdonos akitõl még én vettem anno, egy veszprémi ügyvéd volt.
Õ is vigyázott rá, én is, és a srác is akinek eladtam. Igaz a srác 2 évet használta, és azóta áll.
Alvázvédõzve 2000-ben volt, azt még én csináltattam. Lehet ismét megcsináltatom, anyaggal együtt mondtak rá egy tízest. A fékek amik, ha valóban cserére szorulnak, azok lesznek ktg.sebbek. Meg ugye akksi kell. Mûszaki az "elvileg" nem gond. Váltóolajat azt cserélni kell. Az biztos.

Csak az idõvel vagyok gondba, mert nagy a távolság ahol lakom, és ahol a kocsi/szerelõ van. De megoldom.

Te! De egyébként nem kincsnek tekintendõ, ha találsz egy ilyet?
[i](Módosította tamasszabo 2012.02.27. 22:49-kor)[/i]

4539 Kozma Bence 2012-02-27 21:22:44  Előzmény:Szabó Tamás: 73145

Nekem ugyanez van, csak a régebbi fajta karbival. Vettem hozzá új bowdent, hátha... De szerintem Spityu-nak lesz igaza a benzinszinttel, mert nekem mostanába volt babrálva az úszóval és azóta nem jó.

4538  Spityu 2012-02-27 21:06:39  Előzmény:Szabó Tamás: 73153

Akkor mindkettõn 28H1-1 van.

Nehéz megmondani. Ha mázlid van, 5.000-bõl már járóképes lehet, amivel el lehet közlekedni. De érdemes volna az említett dolgokat revíziózni.

Mivel kincsként kezeled és meg akarod tartani, mindenképpen cseréld le a váltó olajat. Kb. 3200Ft a 2l MOL Hixol T. Legutóbb ilyet vettem. Maradni fog kb. fél liter.

A zsírzás szintén kötelezõ, a szokásos módon, ez filléres.

A helyedben mozgatható állapotúra hoznám és elmennék vele egy kútra, ha nincsen nagynyomású mosód, jól beáztatnám a motorteret és az alvázat, na meg a borítást is és 100 forintosokat nem sajnálva nyomatnám le a szutykot. Még akkor is, ha csak a 9 évvel ezelõtti por van rajta.

Ezután állnék csak neki a zsírzásnak, gumiharang cseréknek, alvázvédõ esetleges lejavításának stb. Aztán jöhetnek a kárpitok, szõnyegek. A kárpitokkal csak óvatosan, bár a barna kárpit nem olyan ritka. Ha lenne kiszakadt, lehet tudok segíteni. A barna szõnyeg és a rakodópolc kényes abból a szempontból, hogy minden meglátszik rajtuk. Számtalanszor írtam már, a Würth BMF nagyon jól dolgozik e téren is. Szóval fürdõkád, valami jó felületaktív anyag, magasnyomású mosó. A fenti szer simán kiszedte a szilikonolajat a rakodópolcból (fél erõspistás üvegnyi folyt szét rajta), abszolút nem tapintható a nyoma. Elég drága, én is úgy kapom, egyesek szerint a bogároldós mosófolyadékra hasonlít nagyon. Én mindenre ezt használom, mert nem agresszív. Az ember azt hinné, hogy valami szimpla sampon, de mégis úgy lazítja a koszt, mint a marónátron.
[i](Módosította Spityu 2012.02.27. 22:10-kor)[/i]

4537 Szabó Tamás 2012-02-27 20:49:54  Előzmény: Spityu: 73151

Amin alapjárati problémák vannak az 1989 Áprilisi, az zöld.

A másik amit visszavásárolok az is 1989-es, de az Októberi - törtfehér - .
Azon még gyári a fényezés, az elsõ lökhárítót és a lámpaburákat kivéve. Semmi nem volt rajt hegesztve. Azért ragaszkodom hozzá, mert ismerem a kocsit és egy kincs.
Száraz garázsba állt. Csak a költségek miatt kérdeztem, mire számoljak.
Amúgy fél év kutatás után meglett a forgalmi, törzskönyv és az egyik kulcs.

Talán a hónap végén eltudom hozni.
Hát nagyon kíváncsi leszek, milyen lesz.

De van még egy harmadik is 1990-es, de az valószínû bontóban végzi, mert a kasznija oda van és nem érdemes megcsináltatni.

Köszi a jó tanácsokat.

4536  Spityu 2012-02-27 20:39:22  Előzmény:Szabó Tamás: 73150

Évjárat? Ha szembõl nézed, akkor a bal oldalán van a felirat. Pl. 28HB4-1, ebbõl az egyes úgy van beleütve, az elõtte lévõ karakterek pedig öntve vannak eleve.

De a legegyszerûbb: ha lehúzod a gumicsövet és látsz egy pillangószelepet, ami a szívatóval mûködtethetõ, akkor 28H1-1-rõl van szó, ha nem, akkor valamely korábbi verzióról. Azért fontos, mert eltér a H1-1 és az elõd verziók alapjárati beállítása.

4535  Spityu 2012-02-27 20:33:11  Előzmény:Szabó Tamás: 73149

Fékmunkahengerek szinte 100%, hogy be vannak állva. 50%, hogy cserélni is kell õket. Az utóbbi 9 év páratartalmától függõen, no meg hogy hol tárolták...
Ez elég húzós, kb. 20ezer forint. Meggondolandó a fékdobok felszabályoztatása és méretre gyártott fékpofák beépítése, +10ezer.

A zsírzandó alkatrészeknek lehet adni friss kenõanyagot, de azokkal nem szokott gond lenni. Féltengely gumiharangok, kormánymû harmonika -> sanszos, hogy cserések.

Váltórudazathoz érdemes vinni egy kis WD-40-et vagy üregelõ sprayt.

Akksi.

Benzintanktól egészen a karburátorig lehet bármi, jellemzõen az úszóház alján trutyi.

Késõbb érdemes váltóolajat is cserélni, attól függõen, hogy mik a terveid a kocsival.

Vezetékek rágcsáló általi blankolása a motortérben.

Gratulálok, hogy megtaláltad. Ha ismét nálad lesz, beszámolhatnál róla! Képekkel is akár.

4534 Szabó Tamás 2012-02-27 20:24:08  Előzmény: Spityu: 73148

Halvány gõzöm sincs róla, milyen karburátor van rajt. Nem értek hozzá. :P

4533 Szabó Tamás 2012-02-27 20:21:43

Még egy kérdés.
Egy 2003 óta be nem indított Trabantnál mire számoljak. Miket kell kicserélni?
Fékcsövek, betétek, egyebek...?

Megtaláltam az elsõ Trabantomat :), és eladja akinek én eladtam.
Még most is olyan patent, mint ahogy eladtam. De kilenc év állás után mit várjak...?!

4532  Spityu 2012-02-27 20:17:14  Előzmény:Szabó Tamás: 73145

Az is lehet, hogy belefullad a naftába, magas benzinszint(úszó) vagy alapjárati keverékarány (CO-csavar, alapjárati fúvókák mérete, pillangószelep alaphelyzet) következtében.
Okozhatja rossz gyertya is, pl. Isolator 225, azzal elõször csak az alapjárat megy el, aztán késõbb fordulaton is kakukk. :)

Karbid milyen típusú? H1-1 vagy korábbi?

4531 Szabó Tamás 2012-02-27 20:15:08  Előzmény:Őry Gábor: 73146

Mármint a gázbovden lenne kiszõrösödve?
Nem lehet, mert új, ki lett cserélve!

4530 Őry Gábor 2012-02-27 20:13:13  Előzmény:Szabó Tamás: 73145

Szõrös bowden, nem ereszt vissza rendesen és/vagy kikopott a pillangószelep tengelyét oldalirányban rögzítõ csavar, ezért a pillangószelep nem zár vissza rendesen, legfeljebb késõbb, és az alapjárat nem az alapálláshoz van belõve.

4529 Szabó Tamás 2012-02-27 20:03:50

Sziasztok

Alapjárattal nekem is gondom van.
Rendesen be van állítva, de egy idõ után visszaesik, és annyira alacsony lesz, hogy egy darabig bírja, pöfög-pöfög és leáll. Ezt "negyedikbe" szabadonfutónál is csinálja...
Ötlet?

Köszi. Tomi

4528 Őry Gábor 2012-02-27 07:36:55  Előzmény: Spityu: 73142

Végül is persze, de azért valamin el kell indulni. A motorral kapcsolatban: az alapjárat olyan a Trabi motornál, mint az urológusnál az a bizonyos vizsgálat: ha rendben van, akkor olyan nagy baja már nem lehet. Ezért a motort kizárnám.
Én a benzincsaptól a tûszelepig tartó szakaszra gondoltam, ott is tudnak történni misztikus dolgok. Egy buborék, stb. Lehet, hogy az átfolyásmérõ kiiktatása kavart be?

4527 Petró Dávid 2012-02-26 21:30:31  Előzmény:Bagi Gábor: 73135

Vedd le a fékdobokat, s látni fogod a problémát. Valószínûleg berohadtak a dugattyúk. (Ha sokat állt az autó, akkor szinte biztos.) Nyomd ki õket a munkahengerbõl és meglátod,hogy milyen a felület. Jó esetben elég ha polírpapírral megcsiszolod a munkahengerek belsejét, rosszabb esetben cserélni kell.
Persze ha már ott vagy érdemes az utánállítokat is megtakarítani,bezsírozni.
Fékhatásod valószínûleg azért nincs mert megégtek a betétek. Jobb esetben ha megcsiszolod lejön a felsõ réteg és utána jó lesz, ha nem akkor betét is csere.

4526  Spityu 2012-02-26 21:26:35  Előzmény:Őry Gábor: 73141

A folytatást lehagytam. Ha a másik karbival is rossz, és a motortérben már mindent vizsgáltál, akkor a motort kellene kicserélni. :) Ideális esetben csak szétszedni és átnézni, javítani.

4525 Őry Gábor 2012-02-26 19:56:32  Előzmény: Spityu: 73139

Ha vahol kosz van, akkor miért megy egyébként rendesen? Van rendes alapjárat, veszi a gázt, megy, mit az atom, hidegindítás pöcc.

4524 szilágyi József 2012-02-26 19:39:51  Előzmény:Bagi Gábor: 73135

hali! én meg azt mondanám hogy kapd szét az egészet és járasd meg jó alaposan a munkahengereket meg zsírozd be az automatákat.