Bejelentkezés regisztrált felhasználóknak

Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!

Regisztráció új felhasználóknak


Barkács szakkör

Szereléssel, javítással, tuninggal kapcsolatos kérdések, válaszok.

Vendég vagy!

Csak regisztrált felhasználók szólhatnak hozzá!

4900 jocking . 2012-05-23 13:22:24  Előzmény:Nagy Donát: 73515

Szerintem max hangosabb lesz. Hogy mennyivel, azt nem tudom.

4899 Nagy Donát 2012-05-23 11:55:37

Egyébként a középdobnak van valami haszna a környezetkímélésen kívül? Árt a motornak, ha csak egy sima csõ van, középdob nélkül?

4898 Nagy Donát 2012-05-23 11:54:34  Előzmény:jocking .: 73511

Nagyon szépen köszönöm!

4897 jocking . 2012-05-23 08:22:10  Előzmény: Spityu: 73512

Nekem ez a felsorolás teljesnek tûnik. Olajszivárgással viszont én is küzdök, és nem nagyon látszik, hogy honnan jön. Annyi tuti, hogy valahonnan fentrõl, de pont a vezérmûszíj mûanyag borítása alatti rész környékén, és így nem látni pontosan. Leginkább a hengerfej tömítésre gyanakszom, mert a vezérmûtengely szimmeringet meg a szelepfedél tömítést már cseréltem. Ki kéne cserélnem, és egybõl kiderülne, csak az istennek se kapni sehol olyan kulcsot, amivel le lehetne venni a hengerfejcsavarokat.

4896  Spityu 2012-05-23 07:23:40  Előzmény:jocking .: 73511

Látom, gyakorlatban is vágod a 4T motorját, én nem annyira. :) Megkérdezném, hogy az alábbi felsoroláson kívül honnan szivároghat még olaj? Az égéstérbe jutó nem érdekes, szerencsére nem eszi, csak izzadja az olajat az enyém. :D

- szelepfedél tömítés,
- vezérmûtengely két vége (szimmering, O-gyûrû?),
- hengerfej tömítés,
- 2db olajgomba,
- AC,
- olajszûrõ,
- fõtengely két vége (2db szimmering?),
- karter tömítés,
- kartercsavar.

Leginkább a hengerfejtömítés és a vezérmûtengely két vége gyanús. Utóbbiak cseréje mennyire macerás? Gondolom, a vezérmûtengely cseréhez képest csak annyiban módosul, hogy ugyanaz a tengely megy vissza, de új tömítésekbe ágyazva.

4895 jocking . 2012-05-22 21:56:23  Előzmény:Nagy Donát: 73510

2 dologra kell figyelni. Az egyik, hogy a csapágyfészkeket a megfelelõ sorrendben szereld le és vissza, a vetemedést elkerülendõ. A másik, hogy a vezérlésben mindig minden legyen jelen. Ellenõrizd többször is, szétszedés elõtt és után is többször. Összerakás után pedig mindenképp elõször kézzel forgasd át a motort párszor.

Tipp: Vezérmûtengely cserénél le kell venni a tengely szíjkerekét is, hogy ki lehessen bújtatni a tengelyt a mûanyag burkolat "fogságából". Ezt a legegyszerûbb úgy lelazítani, hogy sebességbe teszed az autót, és úgy lazítod meg a szíjtárcsa csavarját, hogy még rajta van a vezérmûszíj. A csavart ne lazítsd ki teljesen, csak annyira, hogy miután jelre állítod a vezérlést, már könnyen ki lehessen hajtani.

4894 Nagy Donát 2012-05-22 21:31:11

valaki cserélt már vezérmûtengelyt 4T Trabiban? Nem rég szereztem hozzá 1.3-as (Wartburg) vezérmûtengelyt, kicserélném rá. Mire kell vigyázni? Utána be kell valamit állítani?

4893 Szebelédy Péter 2012-05-22 16:00:01  Előzmény:jocking .: 73507

Még nem csináltam ilyet, vezérlést se szedtem még szét. Képen láttam, meg olvastam róla, hogyan kell kitisztítani. De bele kell tanulnom gyorstalpalón. :)
A hidrotõkéket hogy lehet kiszedni? elég megfogni pl fogóval és kihúzni vagy van rá titkos fogás?

4892 Kárász Endre 2012-05-22 14:10:55

Bár az "Alkatrészt keres" rovatban van egy hirdetésem, hogy gyári 2T Trabi lökhárítótartót keresek, most mégis elbizonytalanodtam. A Báró-Ker eladója azt mondta, hogy ilyenbõl sosem volt gyári darab, csak magyar kisipari. Pedig azt hittem, hogy a feketére festett az talán eredeti. Hogy van ez, mi az igazság?
[i](Módosította Endre 2012.05.22. 16:11-kor)[/i]

4891 jocking . 2012-05-22 09:18:51  Előzmény:Szebelédy Péter: 73506

Az is lehet, hogy dugulás van valahol. Nem tudom, szedtél-e már ki ilyen tõkét, de 2 qrvakicsi luk van rajta, amin át áramlik bele az olaj. Bármilyen kicsi kosz el tudja dugítani. Néha az is segít, ha a kiszedett tõke párszor meg van pumpálva/nyomkodva. Bár jó állapotú tõkét elég nehéz összenyomni.

4890 Szebelédy Péter 2012-05-22 09:11:05  Előzmény:jocking .: 73504

Szomorú. Az olaj 2500 at futott kb, Castrol 10W40, azzal nem hiszem hogy baj lenne. Azt viszont nem értem, ha kuka a tõke, akkor miért hallgatott el eddig mindíg? Most kb 2 hónapja nem is hallottam õket, azelõtt meg hol igen, hol nem de 5 perc alatt abbahagyták a koncertet. Létezik, hogy hol jó, hol rossz?

4889 Bencze Robi 2012-05-22 09:04:50  Előzmény:Szebelédy Péter: 73503

szerintem egy olajcserével kezdd a dolgot, nekem megoldotta a csattogást és azóta is csendeben van (koppkoppkopp) :DD

4888 jocking . 2012-05-22 09:00:24  Előzmény:Szebelédy Péter: 73503

Elvileg ilyen a Trabikban/Warbikban nincs. Ha itt elkezd csattogni a hidrotõke, akkor az azt jelenti, hogy vagy az olaj csereérett, vagy a hidrotõkék.

4887 Szebelédy Péter 2012-05-22 05:50:51

Üdv!

Vissza-viszatérõ problémám a hidrotõkék csattogása. Teljesen rendszertelen, idõtartama is változó. Pont mint itt: [url]http://gallog.blog.hu/2010/11/14/csattogo_hidrotokek_nyomaban[/url] Az itt leírt cserés alkatrész (Hengerfej nyomásvezérlõ szelep) létezik 4T-ben? Ha igen hol keressem? Nagyon idegesítõ, tegnap pl egész nap (kb 20 km) csinálta.

4886 jocking . 2012-05-21 19:30:27  Előzmény:Busa Attila József: 73497

Mindenképpen elõny, hogy télen így nem fordulhat elõ az a malõr, hogy az elfagyott csövön feltolja a karbiba az olajat a nyomás. Nekem pont azért van így megoldva, mert már szívtam így meg.:D Annyit azért módosítottam az eredeti tervhez képest, hogy a szelepfedéli szûrõ is le van vezetve a kocsi alá, hogy oda bûzölögjön, ha esetleg úgy tartja kedve (bár nem szaglik, csak elõvigyázatosság).
Hátránya, hogy szólhatnak érte mûszakin, mert hûdekörnyezetvédelemígymegúgy van.

4885 Hudák Zoltán 2012-05-21 18:24:43  Előzmény:Varga Tibor: 73500

Hú bakker! Most hogy mondod, tök felületesen olvastam el a kérdést ezt az égést pppppppffffffff. :D:D

4884 Varga Tibor 2012-05-21 17:55:06  Előzmény:Hudák Zoltán: 73498

Sztem õ a kartergáz kivezetésére gondolt, nem?

4883 Varga Tibor 2012-05-21 17:54:30  Előzmény:révai ákos: 73494

Mindenképpen jótékony hatással lesz rá az olajhûtõ.De az a 110 fok annyira még nem extrém.

4882 Hudák Zoltán 2012-05-21 17:53:07  Előzmény:Busa Attila József: 73497

Szia Attila!

Azon kívül hogy viszonylag jól nézz ki, annyi hogy több levegõt kap oszt ennyi. De ha már felraktad akkor a karbit be kell állítani az optimális mûködéshez. De szerintem tanultabb kollégák majd megmondják a tutit neked. :D

Üdv:Hudee

4881 Busa Attila József 2012-05-21 14:43:32

Sziasztok!

Segítséget kérnék, hogy ha a szelepfedél tetején kimenõ csövet lecserélem egy direkt szûrõre, akkor milyen elõnyei és hátrányai vannak ennek az átalakításnak? Egyáltalán mi értelme, azon kívül, hogy frankón néz ki?

Üdv: Atesz.

4880 Szebelédy Péter 2012-05-20 19:19:00  Előzmény:Nagy Donát: 73495

Nekem is úgy ment a bontás elõtt. De azok nem azok a drótok, mert külömben a helyzetjelzõvel eggyüt mennének a ködlámpák, függetlenül a ködfény kapcsoló állásától.

4879 Nagy Donát 2012-05-20 09:09:39  Előzmény:Szebelédy Péter: 73493

Hát gyárilag elképzelhetõ, hogy csak akkor lehet ködlámpát felkapcsolni, mikor a helyzetjelzõ is ég. Ugyanis a szabályok szerint csak a tompítottal együtt lehet használni. Rengeteg új autónál is eleve csak így lehet felkapcsolni, önmagában ha ködlámpát kapcsolsz, nem történik semmi.

4878 révai ákos 2012-05-19 21:21:41

Sziasztok !

Kérdezni szeretnék olajhûtõ kapcsán. 4T Trabihoz (1.4 motorral) terveztem olajhûtõt, mivel a motorblokk tetejébõl síkoltatva lett, valamint az autó LPG-s. Így aztán érezhetõen megnõtt a motor által termelt hõ, valamint a 4gangos váltó miatt 120-130 körüli fordulatnál az olaj( 10w-60as) hamar eléri a 110 fokot de akár feljebb is megy, ha sokáig tartom a tempót vagy tovább növelem a sebességet. Ezt szeretném lejjebb szorítani kb 100 fokra, Az olajhûtõ ehhez megfelelõ eszköz lenne, vagy csak pénzkidobás. Ha van valakinek tapasztalata ilyen téren ossza meg velem.



thx
[i](Módosította Mykee 2012.05.19. 23:23-kor)[/i]

4877 Szebelédy Péter 2012-05-19 08:02:57

Üdv!

Tudna valaki leírást/képet/valamit küldeni, hogy a gyári ködlámpák 4T waresz DeLuxe editionban hogy vannak bekötve? Mióta egyszer szét kellett szedni az elejét, azóta nem mennek. Az egyik lámpán lévõ csatlakozóból meg kijön két bonus drót, de azon a helyzetjelzõvel eggyütt van 12V, úgyhogy az nem pont erre van...

4876 Rédli Zsolt 2012-05-18 14:01:43  Előzmény: Spityu: 73457

http://hella.incony.de/hellamk/upload/MKData/20_Zusatzscheinwerfer_Broschuere_2009_HU.pdf

Asszem ezt elb...sztam. Most lapoztam végig. Sok infó nincsen. :-(

De hétfõn felrakok egy képet, mert a Hellához nekem van rajzom a pontos elhelyezésrõl méretekkel.

Ennyit találtam a ködfényekrõl. Amúgy a tompítottal kell, hogy mûködjön. Elõírás szerûen legalább is.

Vonóhorog: Ha leszerelhetõ, akkor nem írják ki a forgalmiból. Nem árt amúgy a mûbizonylat hozzá, mert elkérhetik. Ha simán leszereled, akkor nem tudják ellenõrizni az aljzatát.
Bár amikor én vizsgáztattam, pont leszarták, hogy van-e mûbizonylatom, vagy sem, mivel benne volt a forgalmiban. Elég valószínû, hogy csak az elsõ vizsgánál kérik el.

Remélem tudtam segíteni.

Üdv: Metál
[i](Módosította Metallica 2012.05.18. 16:17-kor)[/i]

4875 Kozma Bence 2012-05-18 08:14:12  Előzmény:Varga Tibor: 73487

Pontosan nemtudom, mert még egy éve sincs nálam az autó. Egy 82 éves bácsitól vettem, aki az elsõ tulaja volt. 54ezer kilóméterrel szerintem még nem vették ki a motorját...
Minden tömítést kiszeretnék cserélni a motoron, plusz a nyelestengely szimmeringjét meg a fõtengelyét.
Köszi! :)

4874 Csády Szabolcs 2012-05-17 21:30:19  Előzmény:jocking .: 73489

Köszi!

4873 jocking . 2012-05-17 21:09:54  Előzmény:Csády Szabolcs: 73488

A gyújtáselosztó alatt van, a termosztátház oldalán, a szívató hõgombája mellett. Kék-piros kábel megy rá.

4872 Csády Szabolcs 2012-05-17 20:12:39

Valaki meg tudja mondani, hogy hol keressem 4T Trabinál a hõgombát a hengerfejen? Most így hirtelen nem ugrik be, s holnap indulás elõtt kellene gyorsan kicserélnem. Gondolom a csere csak ki-, becsavarásból áll, meg a közben elfolyó hûtõvíz pótlásából.

[imgw]http://www.zsombishop.hu/popup_image.php?pID=717&osCsid=q3bi5671nnqjs1t1ha2q9ugtn6[/imgw]
[i](Módosította trabiszabi 2012.05.17. 22:14-kor)[/i]

4871 Varga Tibor 2012-05-17 19:39:42  Előzmény:Kozma Bence: 73473

Mennyi idõ után volt ennyire olajos a váltó? Ha most bontottad meg elõször, nincs nagy baj, cserélj egy nyelestengely szimmeringet, és kész. A leömlõ pedig fel szokott lazulni, összerakás után húzd meg 100-200 km után, de összeszerelésnél is fontos, hogy egyenletesen húzd a csavarokat.

4870 jocking . 2012-05-17 15:22:02  Előzmény:Csády Szabolcs: 73481

4. kép:
[imgw]http://kepfeltoltes.hu/120517/UIS03_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

4869 Csády Szabolcs 2012-05-17 15:03:30  Előzmény:Bencze Robi: 73483

Kösz szépen!

4868 Mazák Viktor 2012-05-17 13:48:06  Előzmény:Csády Szabolcs: 73481

Köszönöm szépen!

Brtrabinak is az alkatrész katalógust!

4867 Bencze Robi 2012-05-17 13:13:27  Előzmény:Csády Szabolcs: 73482

[url=http://data.hu/get/5122981/katalog4t.pdf]tessék[/url]

4866 Csády Szabolcs 2012-05-17 13:01:53

Valakinek nincs meg digitális formában a 4T Trabant alkatrész-katalógusa? Igazán jól jönne. Köszönöm elõre is!

4865 Csády Szabolcs 2012-05-17 12:52:35  Előzmény:Mazák Viktor: 73480

Hali!

Anno lementettem róla a képeket:

[imgw]http://kepfeltoltes.hu/120517/uis8_www.kepfeltoltes.hu__www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

[imgw]http://kepfeltoltes.hu/120517/UIS01_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

[imgw]http://kepfeltoltes.hu/120517/UIS02_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

[imgw]http://kepfeltoltes.hu/120517/UIS03_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img w]

Anno én is belevetettem magam a témába, de nem találtam olyan szakit, aki vállalta volna a 0,5-ös furatot. Remélem te több sikerrel jársz.



[i](Módosította jocking 2012.05.17. 17:21-kor)[/i]

4864 Mazák Viktor 2012-05-17 11:57:02

Sziasztok!

Szerintem már van egy-két éve, hogy a fórumon szóba került a zsiguli.hu fórumjáról ismert utóporlasztó (UIS). Lényegében ez egy közdarab a karburátor és a szívócsonk között, aminek célja, hogy a keresztmetszetén áthaladó benzin-levegõ keveréknek perdületet adjon és javítsa a porlasztást. Ha jól emlékszem valaki akkor meg is tervezte az alkatrészt 4 ütemû trabanthoz, a fórumon közzé is tette a mûszaki rajzát. A kérdésem az, hogy megvan valakinek ez a rajz? Sokat segítene.

Ha már porlasztás, akkor utoljára 7,2 liter benzint fogyasztott a 4 ütemûm 60km városi, 100km fõúti ciklusban. Fõ úton Székesfehérvár-Siófok vonal az irányadó, az 50-60as táblákat tartva, 80km/h maximális sebességgel, inkább 70-75km/hval. Nem tökéletes a porlasztóm hidegüzeme sem, 50km utazás után a teljesen meleg motoron (kapcsolt a hûtõventilátor is) ment a szivató és leállítás után átfordult a fõtengely.

4863 Kozma Bence 2012-05-16 11:57:31  Előzmény:jocking .: 73478

Na akkor meg aztán fõleg messzirõl kerülöm... :D

4862 jocking . 2012-05-16 11:54:25  Előzmény:Kozma Bence: 73477

Az alsó hajtókarcsapágyon nincs mit piszkálni, ha elmegy tönkre, csak a fõtengellyel együtt cserélhetõ, ami alsó hangon is 18-20 pénz.:rolleyes:

4861 Kozma Bence 2012-05-16 11:26:51  Előzmény: Spityu: 73476

Tényleg inkább a hengertalpcsavarokra írta. Csak a kifújás miatt gondoltam rá, hogy hátha megúszom ennyivel... :)

Akkor azt az alsó hajtókarcsapágyat nem piszkálom. Bár már keret se nagyon van rá.

Köszönöm szépen a segítséget! :)

Itt egy kis "szerelési napló" ha valakit esetleg érdekel: :)

[url]https://picasaweb.google.com/116596290284062077231/Trabant601?authuser=0&feat=directlink[/url]
[i](Módosította 83NC3 2012.05.16. 13:27-kor)[/i]

4860  Spityu 2012-05-16 10:57:46  Előzmény:Kozma Bence: 73475

A lendkereket vedd le, utána ki tudod cserélni a szimmeringet, egy házban van bent, 3 csavar fogja oda. A ház alatt papírtömítés, cserélendõ. A jövõben nézegesd az internetet gyári tömítések után, érdemes betárazni. Jó, ha gyári: hengertalp, leömlõ, hengerfej, szívócsonk. A szimmeringházhoz, az elõbb említett váltón lévõ fedélhez mehet bármilyen, utóbbi helyre mondjuk soha nem láttam boltban...
Ha labirintos, akkor a lendkeréken lévõ 2 gyûrût cseréld. Az ékszíjtárcsa felõli tömítés cseréjéhez kell csak szétszedni a motort.

A lendkeréknél lévõ szimmering szabványos, lehet kapni. Találni gyárit is, de inkább jó minõségû, dupla ajkú, olajálló menjen oda. Ha van választási lehetõség, balos forgásirányú.

A videó alapján kezd fõtengelyes lenni (alsó hajtókarcsapágy), de mivel valószínûleg még gyári, sokáig elmehet még így. Sanszos, hogy te vetted ki a motort is elõször (ha jól emlékszem a kocsi elõéletére).

Nem a hengertalpcsavarokat írta (talán orygabor), amik a kipufftól lazultak le? És ezért az elszökõ keveréktõl fellépõ szegény keverék az égéstérben (amitõl kialakul a csörgés)?

A meghúzásnál óvatosan, könnyû megszakítani, de azért legyen meghúzva. Lehetõleg gyári tömítést használj, a hazai fojt! Persze ki lehet azt is alakítani megfelelõ keresztmetszetûre. Mielõtt véglegesen felteszed a leömlõt, csavarozd fel tömítés nélkül is, nézd meg, hogy síkban van-e a két henger tömítõfelülete. Szükség esetén lazítsd fel a hengertalp anyákat. Fontos, ha nincs síkban és úgy húzod meg, eltörhet a leömlõ.
[i](Módosította Spityu 2012.05.16. 13:01-kor)[/i]

4859 Kozma Bence 2012-05-16 10:35:39  Előzmény: Spityu: 73474

Azt hogyan tudom megnézni, hogy milyen a fõtengely szimmering? Leveszem a lendkereket akkor látható lesz?
És ha az, akkor mit tudok vele kezdeni? A motor megbontása nélkül kilehet cserélni? Illetve múltkor mondtad, hogy van egy kis hangja a fõtengelynek. Az mitõl lehet?

Bár pont most olvastam itt, hogy valakinek leszakadt a pufogója és azért csöröghet a motorja, mert kilazulhattak a leömlõ csavarjai. Az én csavarjaim meg se voltak húzva rendesen, kézzel csavartam le õket egy kivételével.

4858  Spityu 2012-05-16 07:51:56  Előzmény:Kozma Bence: 73473

Szia!

A tárcsa mindenképpen cserés. Én a gyárit ajánlom. :) Magyarból a rugó nélkülit, nemrég volt téma.

Az olaj jöhet a motorból is, fõleg ha szimmeringes. Bár, a labirint is tud "izzadni". Elsõ körben mindenképpen mosd ki a váltó harangját (benzin, trisó stb.), majd fordítsd úgy, hogy a nyelestengely lefelé álljon. Jól mosd ki a szimmering körül. Néha forgasd meg a tengelyt, kezdetben sûrûn nézz rá, hogy ereszt-e.
A mûanyag kupakok a rudazatok zárókupakjai, nem jellemzõ, hogy eresztenének. Az olajszóró spirál zárófedele szintén nem szokott ereszteni. Szóval nyelestengely vagy fõtengely.
A mûanyag kupakok alatt nincsen tömítés, az alufedél alatt van, általában elszakad, én papírból vágtam ugyanolyat. Ha nem látod, hogy folyatna ott, inkább ne bontsd meg, mert a spirál könnyen elgörbül, ennek következtében beleér a hajtott tengelybe, amitõl karistoló hangot fog hallatni a váltó. Persze vissza lehet egyengetni, de az pepecselõs munka. A fedél közepén van egy 10-es kulcsnyílású anya, ami rögzíti a spirált a fedélen, ott inkább elképzelhetõ, hogy ereszt, ebben az esetben inkább kívülrõl kend meg pasztával.

A nyomokból ítélve a lenderék szórta szét a harangon, úgyhogy én inkább fõtengely szimmeringre gyanakodnék.
[i](Módosította Spityu 2012.05.16. 09:55-kor)[/i]

4857 Kozma Bence 2012-05-15 22:31:50

Üdv!

Kiszedtük ma a motort a Trabiból átnézni meg lepucolni.

A kuplung elég csúnyán elrepedt:

[url=http://bence.szunyi.com/kep/Upload/?v=kuplung.jpg][img]http://bence.szunyi.com/kep/Upload/thumbs/kuplung.jpg[/img][/url]

Milyen kuplungot ajánlanátok?

A váltóból pedig szivárog valahol az olaj, mert elég olajos volt a kuplung környéke:

[url=http://bence.szunyi.com/kep/Upload/?v=valto.jpg][img]http://bence.szunyi.com/kep/Upload/thumbs/valto.jpg[/img][/url]

A nyelestengely szimeringje adhatta meg magát vagy máshonnan is jöhet? A nyelestengely mellett az a 4 csavar+1 középen, illetve az felett lévõ 3 mûanyag csavar micsoda? Gondolom azok mögött is lehet valami tömítés, ami esetleg elfáradhatott.

Miket érdemes még ilyenkor cserélni, ha már egyszer kint van a motor?

4856 Nagy Donát 2012-05-15 20:33:34  Előzmény:jocking .: 73469

Köszi!
Még egy kis idõm van nézegetni, megtervezni.

4855 Nagy Donát 2012-05-15 20:32:48  Előzmény:Csády Szabolcs: 73468

Köszönöm a képet, ez nagy segítség lesz!

4854 szilágyi József 2012-05-15 20:03:50

régifajta 2T kombihoz kellene csomagtér kitámasztó pálca vki tud ilyet??

4853 jocking . 2012-05-15 18:50:15  Előzmény:Csády Szabolcs: 73468

Ez nálam anno úgy volt megoldva, hogy az Y után a waresz S csöve volt feltéve (ami egyben van az elsõ dobbal), csak le volt vágva róla a dob, és az volt bedugva a trabi középsõ dobba. Annyi kompatibilitási gond van csak, hogy az Y egyik ágát a stabilizátor rúd magasságában kicsit be kell rogyasztani, mert egyébként nem fér el.

4852 Csády Szabolcs 2012-05-15 18:20:04  Előzmény:Nagy Donát: 73466

Alapból nem fér el, hegeszteni kell.

Gyárilag ilyen a Wartburg könyök:
[imgw]http://kepfeltoltes.hu/120515/DSC00927_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

Ez pedig a "Traburg" könyök:
[imgw]http://kepfeltoltes.hu/120515/DSC00929_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]

4851 Nagy Donát 2012-05-15 16:15:46

Egy másik kérdés:

Az 1.1-es Traant fõfékhengeréhez megy három fékcsõ (réz). Ezeknek kellene a hossza :S. Vagyis, hogy hány centi ez a három fékcsõ. Köszönöm!