Bejelentkezés regisztrált felhasználóknak

Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!

Regisztráció új felhasználóknak


Barkács szakkör

Szereléssel, javítással, tuninggal kapcsolatos kérdések, válaszok.

Vendég vagy!

Csak regisztrált felhasználók szólhatnak hozzá!

5500 Kunyi Tamás 2012-10-30 21:38:03  Előzmény:Őry Gábor: 74115

Nem vagyok nagy 2T szaki, de talán 15x35x11. A csapágy száma: 6202 (TGL) ez a TGL nem tudom, micsoda. Elvileg elöl-hátul ilyen van benne, nem? Remélem tudtam segíteni.
[i](Módosította slimtomi 2012.10.30. 22:42-kor)[/i]

5499 Őry Gábor 2012-10-30 21:15:54

A Trabi 601 generátor hásó csapágyának méretei megvannak valakinek?

5498 Őry Gábor 2012-10-30 21:12:07  Előzmény:Németh Márk: 74113

A csattogás pontosan hogy értendõ? Az öngyulladós, kopogásos égésre gondolsz? Vagy valami csapágyhangra?

5497 Németh Márk 2012-10-30 19:58:54

Sziasztok.
Lenne egy nagy problémám 601 Trabin kalapácsos megszakítós gyújtású. Elkezdet csattogni (kicsit mintha ciripelne is) és erõtlen a motor hengerfejtömítést most cseréltem mert kifujt azt hittem ezzel meg is oldódott a probléma de valamiért csattog bizonyos fordulat után alapjáraton még nem . a kompresszió jó benne . A gyújtáson próbálgattam állítani eddig mindig sikerült és jó is volt de most valahogy nem akar meg javulni. Valami ötlet , vagy esetleg tipp a gyújtásra vagy esetleg valami más hibája lehet ? :confused:

5496 Szegedi Árpád 2012-10-30 16:37:55  Előzmény:Őry Gábor: 74105

Igen,talán az is jó lenne bele.De a bontóba csak 1.1-es van,azért kérdeztem hátha van más megoldás.De megoldódni látszik,a napokban túr nekem egy "gyüjtögetõ" ember a mûhelyében,úgy emlékszik van neki.

5495 Kozma Bence 2012-10-30 16:20:07  Előzmény:jocking .: 74110

Hm.. Ezek szerint a cikkben hibásan lenne írva? Gugliztam pár képet róla és azokon is úgy van ahogy te mondod. Holnap átkötözgetem, köszi!

5494 jocking . 2012-10-30 16:03:07  Előzmény:Kozma Bence: 74108

A jeladónál van 3 színes vezeték, azok nálam nem ilyen sorrendben vannak bekötve, hanem (kép szerint) balról jobbra: Fekete - Zöld - Barna.

5493 Kárász Endre 2012-10-30 15:07:24

Egyszerûen összecsinálom magamat: ma vettem egy garnitúra (természetesen magyar) hézagolólemezt a rugóvillához. [url=http://www.baro-ker.hu/product_info.php?products_id=3489]Ilyet.[/url] Mind a tíz darab 0,55mm vastag! Ennek mi értelme? Na ezzel állítson be hézagot az a retardált agysebész, aki gyártotta! Ez már az emberi hülyeség csúcsa...

5492 Kozma Bence 2012-10-30 14:59:54

Üdv!

Átalakítottam a Trabim 6V-os gyújtását 12V-os jeladósra, de valamiért nem ad szikrát. Az átalakítást az oldalon lévõ cikk segítségével csináltam.
Mi lehet a gond?

A bekötések:

[url=http://bence.szunyi.com/kep/Upload/?v=p1000587.jpg][img]http://bence.szunyi.com/kep/Upload/thumbs/p1000587.jpg[/img][/url]

[url=http://bence.szunyi.com/kep/Upload/?v=p1000593.jpg][img]http://bence.szunyi.com/kep/Upload/thumbs/p1000593.jpg[/img][/url]

Illetve van még egy vékony zöld kábel, ami a dinamótól a fesszabályzóig megy. Errõl nem ír semmit a cikk, gondolom ezt nemkell akkor sehova kötni.

5491 Kárász Endre 2012-10-29 21:30:49  Előzmény:Őry Gábor: 74106

Elõször a hátsó pajzsról a szabályzót kell leszedni, majd alóla a kefetartót, ami ilyenkor már könnyen kibillenthetõ. De mielõtt kiszednéd a kefetartót, csináld meg azt a próbát, amit privátban írtam!
Mások kedvéért: távgyógyítás keretében a forgórész vagy kefetartó zárlatát diagnosztizáltam Gábornál:)

5490 Őry Gábor 2012-10-29 19:51:03

Kérnék szaktanácsot! A generátor forgórészét hogy lehet kivenni, hogy ne omoljon össze benne a szénkefe, meg ilyesmi? Bár egyszer csináltam már ilyet Kr. e. 666-ban, nem emlékszem hogy volt.

5489 Őry Gábor 2012-10-29 19:48:31  Előzmény:Szegedi Árpád: 74104

Például Trabant 601 trafóját ajánlom. Bontóban 1000 Ft.

5488 Szegedi Árpád 2012-10-29 19:34:12

Sziasztok!A porlasztó probléma után (alatt?)új örületet produkált ma a Trabi.Egyhengerezés,jó ciki helyen.Trafó betegeskedik.Azt kérdezném az elektronikus gyújtású,12V-s 601-be milyen trafót lehet szerezni,Ladáén kívül?Olyanom van,de azzal a Trabilux fordulatszámmérõ nem mûködik.Jó lenne ha mûködne az is,az átfolyásmérõvel olyan színesen villog,hogy megunhatatlan:D Köszi

5487 Kantuly János 2012-10-29 19:04:24  Előzmény: Spityu: 74102

Én is remélem, mert már most meg lehet fagyni a Trabiban... :-/

Köszönöm mindenkinek a segítséget az ügyben! :)

5486  Spityu 2012-10-29 16:04:01  Előzmény:Kantuly János: 74101

Reméljük, a felére sem lesz szükség. :)

5485 Kantuly János 2012-10-29 15:29:01  Előzmény: Spityu: 74099

Lejött 3,5 liter, beletöltöttem 2,5 liter fagyállót meg 0,5l desztillált vizet összesen (tehát járatva is volt), így már nem megy lejjebb a szint, a max. fölött van fél centivel, elmentem egy benzinkútra, ott -40°C-osra mérték.

5484  Spityu 2012-10-29 14:22:59  Előzmény: Spityu: 74099

Esetleg csinálhatod azt is, hogy leengedsz annyi vizet, amennyit tudsz, felöntöd desztvízzel, és ismét leengeded. Magyarul hígítod a csapvizet. Ha nagyon ráérsz és van sok desztvized, akkor akár többször is. :)
Vagy: ha van esõvized (ami lágy víz), elõször azzal töltsd fel a leengedés után, és akkor nem kell desztvizet pocsékolni a hígításra.

5483  Spityu 2012-10-29 13:05:51  Előzmény:Kantuly János: 74098

Töményen -70-es? Akkor a 3l bõven elég lesz. ;) Engedj le annyi vizet, amennyit csak tudsz és pótold desztillálttal. Leengedés után elõször a fagyállót öntsd bele, aztán a deszt vizet, amennyit kíván. Kis járatás után újra szintezd be a túlnyomó tartályt.

5482 Kantuly János 2012-10-29 12:46:27  Előzmény:Kunyi Tamás: 74096

Leengedem, amennyire tudom, "Glicosam koncentrált fagyálló hûtõfolyadék" -ot vettem, a címkéjén az szerepel, hogy nem tartalmaz nitrit, foszfát, amin és szilikát vegyületeket. 50-50% arányban higítva -36°C-os lesz.
Korróziós inhibitor habzásgátlót is tartalmaz.

[b]trabiszabi[/b]

Egy agyvérzés után felépült szerelõnél volt, akinek a mûhelye ~40km-re van és a jogosítványát elvették, majdnem minden cuccát behozott csak fagyállót nem, ja és SOS-ben kellett a kocsi, ezért került az bele.
Mondjuk én is csodálkoztam, de akkor nem lehetett mit tenni...

Lényeg az, hogy leengedem a vizet, amennyi lejön, lemérem és úgy kalkulálok.

Köszönöm a segítséget!

5481 Csády Szabolcs 2012-10-29 08:53:10  Előzmény:Kantuly János: 74095

Már nem azért, de milyen szerelõ az, aki csapvízzel tölt fel egy rendszert?! Ha mondjuk a puszta közepén felforralja a vizet a kocsi, s jobb híján azzal pótoljuk a hiányt, az ok, de ez azért durva. Én nem igazán vinnék ilyen ingerküszöbû szerelõhöz autót, de ezt majd te eldöntöd.

A témához pedig ennyi okosságom van elmentve a totalcar.hu honlapról:

"Tisztelt Autódoktor!
A kérdésem az, hogy milyen fagyállót kell 4t Trabantba használni?
Köszönettel: Tamás

Kedves Tamás!
A gyári elõírás eléggé megengedõ, a tapasztalatok szerint azonban a klasszikus fagyállók rövid idõ alatt felfalják a hengerfejet, a termosztátházat és a fém csõcsonkokat, a hordalék pedig általában lerakódik az automata szívató fûtõdobjában.
A foszfát- és nitritmentes fagyállókkal ez a probléma nem jelentkezik, ezért javaslom, ilyet töltsön az autóba.
Üdvözlettel:
Autódoktor"

5480 Kunyi Tamás 2012-10-28 22:22:01  Előzmény:Kantuly János: 74095

Ha csapvíz van benne, akkor engeddcsak le. A desztvíz ára szerintem nem vág földhöz és biztos megoldás is. Ha mondjuk csak 3 liter jön ki, akkor akkor valóban érdemesebb több fagyállót beletölteni, mondjuk 2 liter + 1 liter desztvíz.

5479 Kantuly János 2012-10-28 21:47:56  Előzmény: Spityu: 74094

Csapvíz van benne, mert legutóbb ki lett szerelve a hûtõ is, mikor a kuplungot nézte át a szerelõ és akkor csapvízzel töltötte meg. Maximum a blokkban maradhatott benne egy kevés víz!

Akkor engedjek le 3l vizet és öntsek a helyére 3l fagyállót?
[i](Módosította Janner 2012.10.28. 22:50-kor)[/i]

5478  Spityu 2012-10-28 21:45:13

A leeresztõ nem mindig van meg. Nekem csak egy fém csõ van ott a két gumi összetoldására. Én az alsó gumicsövet szoktam levenni, aztán kész. Érdemes volna megmérni, hogy most hány fokos keverésû a hûtõfolyadék a kocsiban. Ha nincs rá lehetõség, akkor 3 liter "valamilyen" hûtõvizet cseréld ki a 3 liter fagyállóra. Jó lesz.
[i](Módosította Spityu 2012.10.28. 22:46-kor)[/i]

5477 Kantuly János 2012-10-28 21:37:46  Előzmény:Kunyi Tamás: 74092

& [b]Spityu[/b]

Elõször is, köszönöm a gyors reagálást!

Elsõ tippre azt mondanám, hogy alumínium a hûtõm, de emlékszem valami zöldes korrózióra az alsó csõ fölött, ahol a ?hõérzékelõ? van, így talán lehet, hogy réz a hûtõm?

Ha réz akkor vehetek másik folyadékot? :-/

Akkor elõbb keverjek 4l löttyöt (2deszt.-2fagyá.), engedjem le a mostanit majd öntsem fel ezzel és ha kell még motor járás közben, akkor töltsek utána max. értékig?

Fémcsõ toldásra nem emlékszem, csak gumicsõre!

Fûtéscsap? Benn a mûszerfal alatt a tolókart húzzam a piros állásba?

5476 Kunyi Tamás 2012-10-28 21:17:47  Előzmény:Kantuly János: 74090

Helló Janner!
Figyelj, nyugalom, elvileg jót vettél. Egy kis rizsa:
Alapvetõen a hûtõd anyaga határozza meg, milyen fagyállót használj. Szerintem aluhûtõd van, így a G11 besorolású hûtõfolyadék fog stimmelni. Ma már majdnem minden fagyálló folyadék etilén-glikol bázisú, de ezt csekkold le a cimkén. A folyadék színe NEM mérvadó, tehát ne az alapján dönts, de a kék az többnyire aluhûtõkhöz van. Legyen benne korrózió gátló adalék (inhibitor), legyen foszfát- és nitritmentes és így rendben is van a dolog.
Aztán eddig én csak olyan fagyálló folyadékkal taliztam, amit 50%-50%-ban keverve deszt.vízzel -36 fokos hûtõfolyadékot kapsz. Szerintem tégy te is így!
7 liter megy bele könyv szerint, de természetesen csak Zwickauban. Kb 4 litert tudsz majd kiengedni, de valszeg valakinél több is kijön. Az alsó hûtõcsõben van egy fémcsõ toldás. Ebben van a leengedõ csavar. De ne ezt tekerd ki, ha most vetted a verdát, hanem errõl a toldalék csõrõl szedd le az egyik gumicsövet, mert valószínû tele van barna iszappal.
Aztán rakd össze. Fûtéscsap nyitva legyen! Töltsd fel az elõírt szintig a kiegyenlítõ tartályt (MIN-MAX közé) Motor indít, üzemmeleg állapotig járatod. A vízszint csökken, akkor utántöltesz.
Ha valamit hibásan írtam, nyugodtan javítsatok, mert most sok száz kilométerre vagyok a Trabimtól, és lehet kifelejtettem ezt-azt.
[i](Módosította slimtomi 2012.10.28. 22:34-kor)[/i]

5475  Spityu 2012-10-28 20:31:31  Előzmény:Kantuly János: 74090

Szerintem jó lesz, de biztosat a mérõ mondana. Én -15-20-ra szoktam belõni. Pontosabban, ha eközött a két érték között van, akkor nem nyúlok hozzá. Elméletileg a 3l/4l-bõl -15 fokos keverék lesz. De szerintem 7l nem megy bele egy 4T-be, vagy igen?

5474 Kantuly János 2012-10-28 20:12:12  Előzmény:Őry Gábor: 74052

Csodálatos. Sok mindent kellesz ezen az autón javíttatnom, úgy érzem pénznyelõ egységként fog mûködni.:(
Ha a generátort felújíttatom és a fesz. szabályzót kicserélem akkor gondolom megoldódik a probléma?!
Csatlakozások rendben vannak.

[b]Lenne egy másik fontos kérdésem, amire legkésõbb holnap délutánig szeretnék választ kapni, mert nagy bajban leszek...[/b]

Csapvízzel van töltve a hûtõrendszerem, most már muszáj lenne lecserélnem fagyálló+deszt.víz kombóra.
Autósboltban kék színû -35°C-os folyadékot adtak, mondván ez ebbe való, 3l fagyálló+4l desztillált víz keverékkel öntsem fel.
Mit gondoltok jó lesz ez így vagy változtassak valamin?
A fagyállót visszavinni már nem tudom. (2200Ft volt a 3l (3x1l)
Fontos lenne, elõre is köszönöm!:)

5473 Kárász Endre 2012-10-28 17:45:25  Előzmény:Varga Csaba: 74087

Esetleg kérdezd meg a webmestert, hogy megvan-e a kép. Magát a kapcsolást [url=http://www.zsiguli.hu/index.php?action=cikk&id=99]itt[/url] megtalálod.

5472  Spityu 2012-10-28 14:34:05  Előzmény:Varga Csaba: 74087

Kondis átalakításról még nem hallottam, bár elméletileg a mûszer belsejét átalakítva (ami lehet, hogy pont egy kondi csere) használható lesz kétütemû motorhoz is.
Én csak arról hallottam, hogy a gyújtásvezetékek jelét kell "összeadni" 2db egyenirányítóval, majd a közös pontra kötni a mûszer jelvezetékét. Így annyit fog mutatni, amennyit kell.

5471 Varga Csaba 2012-10-28 11:30:12

Hahó irok mégegyszer hát ha valaki veszi a fáradtságot és legalább válaszol egyigenel vagy nemel hogy már harmadszorra kérdezem meg ugyanazt igaz elözõ kettõre még egy bolhafingnyi választ se kaptam http://www.trabantklub.hu/twk/modules.php?name=topics&file=olvas&cikk=426fd2400331b még mindig ehhez szeretnék hozzjutni mármint a rajzhoz meg iráshoz hogy melyik kondit mekkorára cserélni

5470  Spityu 2012-10-26 19:55:48  Előzmény: Spityu: 74065

Jelentem, a lendkerék pereme alá egy 4mm anyagvastagságú lemezdarabkát téve, finom kocogtatással simán lejött a fogaskoszorú. :) Annyira pöpec a kuplung felülete, hogy nem is fogom felszabályoztatni. A szimmering(!) futófelülete szintén jó, kap egy polírozást azért, a tárcsánál pedig egy enyhe érdesítést, aztán megy fel rá az új fogaskoszorú. Ránézésre valóban nem túl nagy az átfedés, de azért megmelegítem rendesen.

5469 Kárász Endre 2012-10-26 06:37:37  Előzmény:Őry Gábor: 74084

Nem, a gerjesztõdiódák teljesen kommersz diódák, filléres tétel. Öt perc alatt kiforraszthatók. Igaz, az egész generátort szét kell kapni. Elõször próbáld meg a már leírt lehúzós-összekötös módszert. Utána pedig érdemes a teljes szétborítás elõtt kiszedni a feszszabot, és kimérni, hogy jó-e. Illetve ilyenkor rá tudsz mérni a forgórészre. Csak szépen sorban, tematikusan. Ha gondolod, keress meg az adatlapomon megadott telefonon.

5468 Őry Gábor 2012-10-26 05:32:56  Előzmény:Kárász Endre: 74082

A diódahíd hiba=generátorcsere?

5467 Őry Gábor 2012-10-26 05:31:03  Előzmény: Spityu: 74081

Folyamatosan fényt bocsát ki.[i][/i]

5466 Kárász Endre 2012-10-25 20:17:16  Előzmény:Őry Gábor: 74080

A félvezetõk halálának jellegzetessége a hirtelenség:D De idõközben jobban átgondoltam: a szabályzód is jó. Segítség gyanánt kerestem egy rajzot:
[imgw]http://www.hobbielektronika.hu/forum/files/e4/e4f80ab0d0d9435c8edea28220ef4471.jpg[/imgw]

Szóval amikor a gyújtást ráadod, +12V lesz a lámpa egyik végén. A másik vége kb testen van, ezért világít. Viszont testet csak úgy kap, hogy a szabályzó rákapcsolja a forgórészre(D+ kapcsot a DF-re), amin keresztül letestelõdik. A forgórész kb 4 Ohm ellenállású, tehát ez ebben az esetben elhanyagolható. Ha kis zöld madzag lenne lejõve, akkor nem csak a szabályzó nem kapna tápot (s ezáltal a forgórészre se tudná "továbbadni" azt), hanem a kis lámpát se tudná testelni. Szóval zöld drót, szabályzó, szénkefék, csûszógyûrûk valszeg jók. Kizárásos alapon: gerjesztõdiódák:( Hogy ebben biztos lehess: szdd le a kis zöld madzagot és az ugyanezen a sarun lévõ már említett kék drótot. Ezután ezt a két drótot kösd össze, és nézd meg, hogy gyújtásnál világít-e a z ellenörzõ lámpa. Ha igen, akkor diódahibád van.
[i](Módosította Endre 2012.10.25. 22:18-kor)[/i]

5465  Spityu 2012-10-25 20:05:39  Előzmény:Őry Gábor: 74080

Konstruktív kérdés: most is [i]világítana[/i]? :D

5464 Őry Gábor 2012-10-25 19:58:30  Előzmény:Kárász Endre: 74078

És a szabályozó így elszállhat egyik percrõl a másikra?

5463 Szegedi Árpád 2012-10-25 19:43:31  Előzmény:Őry Gábor: 74073

Az nem lehet,hogy a szénkefék kimozdúltak a tartóból?

5462 Kárász Endre 2012-10-25 19:33:50  Előzmény:Őry Gábor: 74073

Beépített feszszabályzós a generátorod? Melyik vezetéket nézted meg? Gondolom, azt a kéket, ami a generátorból jön, és még a motortérben van egy toldócsati rajta. Na ha az jönne szét, akkor tényleg nem világítana a lámpa. Van viszont a hátsó pajzsnál egy kis madzag(talán zöld), amivel a szabályzó kapja az egyenirányított gerjesztõfeszültséget, és azt kapcsolgatja a forgórészre. Szerintem az jött le. Ha a lámpa ég, akkor tuti, hogy a forgórész tekercselésén keresztül földet kap, tehát a forgórész és a széngyûrûk okésak. Sõt, a hiba csak itt lehet, vagy magában a szabályzóban. Én ezt most jól megvitattam magammal, és kész :D

Ha már generátor, akkor kicsit szófosok: múltkor Spityunak fejtettem ki a nagy elméletemet, amit genyó felújítás során találtam ki. Beépített szabályzós a gépem. Összeraktam, felpörgettem fúróval, de kb 1V-ot mutatott a multiméter. Kétségbeestem, majd rádöbbentem, hogy a külsõ szab-osnak kell a töltésjelzõ lámpa, mert arról kap egy pici elõgerjesztést(a lámpa egyik vége a "15" gyújtás-pozitívra megy, ami ilyenkor az akksi miatt +12V-on van, a másik pedig az elõbb említett zöld madzagra, amiból a feszszab is táplálkozik). A forgórészben visszamaradó mágnesség ugyanis induláskor nem elegendõ a felgerjedéshez: a csak ezáltal indukálódó feszültség kevés ahhoz, hogy a szabályzó tranzisztorai tényleg vezessenek, és így a forgórészre eljusson az állórész feszültsége.
Mechanikus szabályzónál azért nincs szerepe, mert ott egy relé érintkezõje végzi a kapcsolást, és az nyugalmi helyzetben fémesen összeköti az állórészt a forgórésszel. Így ebben aze setben nincsenek az áramútban tranzisztorok, amiknek azért kell néhány volt, hogy tényleg kapcsolóként mûködjenek.
[i](Módosította Endre 2012.10.25. 21:35-kor)[/i]

5461  Spityu 2012-10-25 18:18:26  Előzmény:Őry Gábor: 74076

dá... dá-dá

Amúgy semmi konstruktív nem jut eszembe.

5460 Őry Gábor 2012-10-25 17:33:50  Előzmény: Spityu: 74074

:mad:

Ja! Az izzók izzanak, "a tudósaink tudnak, a hosszútávfutóink hosszútávot futnak".
[i](Módosította orygabor 2012.10.25. 19:35-kor)[/i]

5459 Kovács Ádám 2012-10-25 16:44:45

sziasztok
4T trabinál a tolatólámpa kapcsolón milyen menet van?
köszi

5458  Spityu 2012-10-25 16:21:07  Előzmény:Őry Gábor: 74073

Azért a kocsi, remélem, nem égett le! :evil:

Továbbhaladás után végig [i]izzott[/i]?

5457 Őry Gábor 2012-10-25 16:13:47

Az mitõl lehet, hogy a töltésjelzõ egyszer csak kigyullad? Nem pislákol, rendesen ég! Mikor elindultam, semmi. Leálltam az út szélén valamiért (eléggé jobbra dõlve, majdnem az árokban, de lehet, hogy ez nem releváns), továbbindulás után szépen égett. Elõször azt hittem, hogy ékszíj, de nem. Aztán, hogy az árok szélén a gaz letépte a generátor vezetékét, de nem, ráadásul szerintem akkor nem is égne a lámpa. Tipp??

5456 Szegedi Árpád 2012-10-24 19:45:22  Előzmény:Gyapjas Gergely: 74066

Üdv!Köszi a tippet,az "O"gyûrût kicserélem.Nekem ha jól emlékszem,akkor torpant hirtelen gázra,amikor utángyártott tûszelep volt benne,talán az kisebb(?)lehet.Megkeresem mostmár és megnézem.Illetve Gábor útmutatása szerint a gyárit próbálom majd felújítani.A karbiknak lelkük van,tuti:)

5455 Kiss Krisztián 2012-10-24 19:05:07  Előzmény: Spityu: 74065

Ja igen.A sima megforditás is nagyon sokáig jó.Én még aktiv trabis koromból emlékszem,egyszer egy helyen elnyalta az öninditó(ahol a legsürübben megállt a motor)és csak megforgattuk.Nem is volt vele gond! Sûrûbben cserélgettünk motort!Mindig volt egy otthon amin valamit kisérletezgettünk,oszt szombaton valakiébe bekerült,és este próba!Rég volt,szép volt..

5454 Őry Gábor 2012-10-24 17:39:36  Előzmény:Gyapjas Gergely: 74066

Hülyeséget írtam az elõbb, félreértettem amit írtál, pedig lassan olvastam, "hogy mindenki megértse":evil:. Szóval finoman gyorsítva megy, de a padlógáznál torpan, valszeg kevés benzint kap, tehát akkor továbbra is a kiegyenlítõfúvóka-keverõcsõ kombóra tippelek, hogy nincs rendesen a helyén, ezért sok pótlevegõt kap. Esetleg a karbifedél tömítése nem oké. már amennyiben a dúsítórendszer rendben van.
[i](Módosította orygabor 2012.10.24. 19:40-kor)[/i]

5453 Őry Gábor 2012-10-24 15:53:52  Előzmény:Gyapjas Gergely: 74068

Ha a padlógáznál rendesen gyorsít, de részterhelésnél nem, akkor a dúsítórendszer emeltyûje lehet rosszul beállítva. Pontos adatok a javítási útmutatóban vannak.

[i](Módosította orygabor 2012.10.24. 17:56-kor)[/i]

5452 Gyapjas Gergely 2012-10-24 15:07:38  Előzmény:Őry Gábor: 74067

Igazából nem tudom, de mivel nincs utána feketés füst így inkább a kevésre tippelnék.

5451 Őry Gábor 2012-10-24 14:48:26  Előzmény:Gyapjas Gergely: 74066

A kiegyenlítõ fúvóka be van rendesen csavarva? Illetve kiegyészítõ infó kell: kevés, vagy sok benzin miatt fullad?