Bejelentkezés regisztrált felhasználóknak

Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!

Regisztráció új felhasználóknak


Barkács szakkör

Szereléssel, javítással, tuninggal kapcsolatos kérdések, válaszok.

Vendég vagy!

Csak regisztrált felhasználók szólhatnak hozzá!

5604 révai ákos 2012-11-22 10:49:49

Sziasztok !

Olajtémában kérdeznék. Az autóban lévõ motorolaj milyen hõfokra melegszik fel normális, nem pörgetõs vezetési stílus mellett?

Én úgy halottam 90 fok körüli ez az érték. Ehhez képest az olajhõfokjelzõk akár 120-150 fok ig vannak skálázva. Ezek szerint akár 120-150 fokig is kell hogy bírja egy jómiNõségû, szintetikus olaj a hõt elégés nélkül, vagy ez már irreális elvárás. Kiválképpen, hogy a forró hengerfalon csak viszonylag kis mennyiségû olaj kerül kenésre egy adott pillanatban.

Elõre is köszönöm.

üdv Mykee



5603 Őry Gábor 2012-11-22 07:28:22  Előzmény: Spityu: 74217

És nem volt rajta a szikravédõ, vagy azzal együtt is lehet ilyet csinálni?

5602 Szebelédy Péter 2012-11-21 23:21:33  Előzmény:Németh János: 74216

A KMGY tudtommal trabihoz készült, csak rátolod a csatlakozót és megy is. De abból is van 2T/4T verzió, figyelj rá. Lada mérõt se bonyolult bekötni, +/- és a jelvezeték a kombimûszer fehér drótjára mehet.

5601  Spityu 2012-11-21 20:36:09  Előzmény:Őry Gábor: 74215

Instant implantátum a comb bõre alá. Még a testmódosítók is megirigyelnék. Jelenlegi állapotában 10 centis sebhely.

5600 Németh János 2012-11-21 18:46:53  Előzmény:Szebelédy Péter: 74214

Értem és a KMGY mûszer rácuppantom és megy is vagy azt is kell kötözgetni.

Ha már mûszerek Lada ford számmérõt láttam már sok Trabiban azt könnyebben be lehet kötni?

5599 Őry Gábor 2012-11-21 13:50:52  Előzmény: Spityu: 74213

Mi lett vele?

5598 Szebelédy Péter 2012-11-21 08:23:32  Előzmény:Németh János: 74212

Hello!

A barkas/2T waresz kombimûszere más, mint a 4T-ké. Egyedül az üzemanyagszintmérõ fog jól mûködni. Fordulatszámot meg alapállapotban végképp nem mér. Készítettem egy panelt, amivel megoldható, de még nem teljesen tökéletes az sem :)

5597  Spityu 2012-11-21 08:09:02  Előzmény:Ackermann Balázs: 74211

Pontosan nem tudom, de szerintem a keménysége nem változik. Max. "helyreáll". Nem tudom, hogy a melegítés-hûtés azonos alak esetén változtat-e a lapban lévõ feszültségen, szerintem nem igazán. Aztán lehet, hogy pont az a célja a kovácsolásnak, nem pedig a nyugalmi helyzetben látható alak megváltoztatása. Fogalmam sincs.
Érdekes dolog, de a fogaskoszorú például nemcsak átfedéssel van illesztve a lendkerékre, hanem rugós is! Múlt héten vágtam egy darabkát a rosszból, hogy csináljak belõle lendkerékrögzítõ éket, aztán amikor az elsõ vágás átért, majdnem besatuzta a mm korongot, de szerencsére hátralökte flexestõl mindenestõl a kezemet. Aztán a maradék sorját elvágva kb. 3 centit összébb ment a két vége a fogaskoszorúnak. Nem gondoltam volna. A satuzás nem lett volna kellemes élmény, bár a szikrafogó épp fenn volt, egy szétrobbanó korong így is tud tarolni. Egyszer egy ismerõsöm szögvasat aprított nagyflex-szel és hasonló szituációban õ nem úszta meg így. :P

5596 Németh János 2012-11-21 04:32:39  Előzmény:jocking .: 74208

jo reggelt. Köszi szépen, találtam hirdetõs oldalon kettõt egyik 20 másik 30 egyikbõl sem engednek. De még majd körbenészek vagy érdemesebb azt a ledes mûszert ami a barkasokban van? (fogyasztásmérõs cucc van benne)

5595 Ackermann Balázs 2012-11-20 22:14:43  Előzmény: Spityu: 74210

Köszi a választ! :)

A legfelsõ lap egész biztosan más, mert két kis gumipogácsa tartja el a kötegtõl. Még annyi különbséget fedeztem fel, hogy nincsenek ferdén levágva a lapok végei, úgy emléxem, de nincs most elõttem.

A kopást nem hinném, hogy nagyon játszana, 80 ezret futott az autó és tuti szétszedte zsírozgatni az öreg akié volt. :)

A fáradás viszont elég valószínû. Ha kovácsolom nem lesz keményebb ugye? Gondolom felhevítve újra ívelik a lapokat...

Én vagyok az az üdítõ kivétel, aki nem ültetni és nem is keményíteni akar! :D :D :D Álljon peckesen, legyen Volvosan puha! ;)

5594  Spityu 2012-11-20 21:07:55  Előzmény:Ackermann Balázs: 74209

Gondolom a rugólapok számán, sorrendjén nem szeretnél variálni. Megoldás jelenthet egy újabb 2T jobb állapotú kötegének beépítése. Ha jól tévedek, akkor csak az alsó hármat összefogó, alulról számítva 3. lapon található fülekben tér el a korai és a késõbbi 601 laprugója. Ez könnyedén kicserélhetõ vágó, kalapács, nagy csavarhúzó, csõfogó stb. segítségével. A rugólapok kopásából adódóan sajnos lejjebb kerül a kocsi orra, na meg ott van a már említett fáradás. Szerintem a legjobb megoldást a csere vagy a kovácsolás jelentené.
Ha mégis változtatnál a kötegen, akkor esetleg hetenél be csúszólapokat, amik hátul is vannak.

5593 Ackermann Balázs 2012-11-20 20:28:26  Előzmény:Ackermann Balázs: 74182

Senki nem tud tanácsot adni laprugó kérdésben? :'( Szeretném, ha rendesen állna az orra, mint 46 évvel ezelõtt, nem ilyen kókadtan. :)

5592 jocking . 2012-11-20 18:52:14  Előzmény:Németh János: 74207

20 körül szoktak a jobb állapotúak elmenni.

5591 Németh János 2012-11-20 18:40:10

Csaó a KMGY mûszernek mi a reális eladási ára ha venni szeretnék?

5590 Csády Szabolcs 2012-11-20 16:21:45  Előzmény:Biacsics Gábor: 74205

Ha sikerül megszerezni, akkor kérlek oszd meg, szerintem vannak itt még érdeklõdõk. :)

5589 Biacsics Gábor 2012-11-20 14:58:36  Előzmény: Spityu: 74202

A kipuffogórendszert velük szeretném majd csináltatni,most eléggé öszvér van a kocsi alatt,fele wartburg fele trabant.Motort inkább magam reszelném.Egyik fórumtárs segítségével úgy néz ki +lesz a német tuningleirás magyar verziója.

5588  Spityu 2012-11-19 18:51:23  Előzmény:Kárász Endre: 74203

Ezt a táblázatot már láttam. Az a baj, hogy mindig legyintek: ez úgyis le van írva a másik leírásban stb., aztán csak utólag jövök rá, hogy nem egészen ugyanaz, de akkor már nem találom az elõzõ forrást és így tovább. Azt hiszem, nem kell bemutatni. :)
Valaki elmagyarázná, hogy az ékszíjtárcsa és a lendkerék anyájának nyomatékát hogyan kell értelmezni? :) A +/- az okés, annyi szórás lehet a meghúzások között. No de amikor meg van adva egy +40%-os érték, az mi a frászt jelent? 100-zal is jó meg 140-nel? :D Na meg ott van az ékszíjtárcsa 24-es anyája 44-gyel, a hengerfej 10-es csavarja pedig 41-gyel. Utóbbi ráadásul alumíniumban! Igaz, elõbbit biztosítja a lemezke.

5587 Kárász Endre 2012-11-19 17:08:34

Múltkor meghúzási nyomatékokról érdeklõdtem. A német nyelvû "Hogyan tovább?" könyvben jóval részletesebb adatok találhatók a [url=http://trabitechnik.com/index.php?page=43&lang=de&page_number=2]lap[/url] alján lévõ táblázatban.

5586  Spityu 2012-11-19 15:15:22  Előzmény:Biacsics Gábor: 74201

Cég pl. Ninauszék, azt hiszem, elég meggyõzõ a videójuk. Egyedi fõtengely, membrános motor, rezó és egyéb finomságok. :D Az a motor kb. 80 lóerõs, de inkább több.

5585 Biacsics Gábor 2012-11-19 14:38:34

2T Wartburg motorhoz keresek teljesítmény növelõ leírást.(lóerõbõl soem elég jeligére...:D )Minden megoldás érdekel vagy cég akifoglalkozik ilyennel.Egy német nyelvû leirás van fen a neten,de ahhoz azért hiányos a német tudásom h az alapján nekiálljak.Pár éve volt magyar foditása is egy másik honlapon amit akkoriban letöltöttem de most nem találom,meg a neten sem.Esetleg nem töltötte le valaki más is?

5584 Németh János 2012-11-18 19:16:47  Előzmény:Kantuly János: 74199

Az viszont kellene szerintem, a rotoron van egy vákumdob oda vezetne egy gumicsõ elvileg :) gyakorlatilag rengeteg gondod megoldódik ha lecserélsz egy jópár gumicsövet, felpucolod a test csatlakozásokat és kitakarítod kontaktsprayel a csatlakozókat meg kis bronzkefével. Nekem ezektõl helyrejött a reflektorom meg a bal oldali világításom.

Emberek nem is gondoltam, hogy ien jó a gyári pedálsor most olyan könnyû a kuplung mintha lószarba lépnék :D Ediig olyan volt mint tíz kamazban egyszerre.

Amúgy [b]Janner[/b] a pedálmû alu öntvény és az acél stift eleszi egy idõ után Én arra írtam a felhegesztést. Ott nem értettük meg egymást :)

5583 Kantuly János 2012-11-18 16:39:33  Előzmény:jocking .: 74198

Nem tudom, autóztam, ahogy szoktam, aztán feltûnt ez a jelenség.
Pár nappal korábban láttam (és hallottam) egy BMW-t, ami ugyanezt a jelenséget produkálta, ott lehúzták az alapjárati motorról a kábelt és megoldódott.
Gondoltam ebben is van ilyesmi, aztán én is mûködés közben elkezdtem lehúzgálni a kábeleket. Lehúztam egyet, akkor nem történt változás, majd lehúztam a következõt és beállt az alapjárat. Azóta nem volt vele gond. Ja és a vákuumcsõ sincs meg, ami a légszûrõbõl vezet valamerre.

5582 jocking . 2012-11-18 15:37:49  Előzmény:Kantuly János: 74197

A karbira 3 vezeték megy, amiket szét lehet húzni. Az egyik a szívató rugóházának a fûtése, az nem befolyásol semmit az alapjáratban. A másik egy érzékelõ, ami a pillangószelep állását mutatja meg az alapjárati elektronikának. A harmadik vezeték az alapjárati elektronika vezérlõszelepéhez megy, bár normális esetben melegen nem lenne alapjárat, ha ezt húzod le. Érdemes lehet kipucolni a karbit és ellenõrizni ezen részek mûködését. A porlasztó földelõvezetéke a helyén van?

5581 Kantuly János 2012-11-18 15:19:01  Előzmény: Spityu: 74195

Akkor ez még így normális, hogy ketyeg hidegen?
Nem volt még felújítva a motor, 130e km körül lehet benne.

LPG-sre alakítottad át vagy úgy vetted?

Nekem az alapjárat egy idõben ingadozott, le-fel, le-fel (fordulat), aztán volt, hogy 2500-on pörgött egyfolytában. Lehúztam egy csatlakozót a karburátorról és azóta jó és alapjárat is van.

Mi lehetett az vajon?

5580  Spityu 2012-11-18 14:33:29  Előzmény:Őry Gábor: 74194

Lehet kapni külön. Trabant / Wartburg szénkefe - így kell kérni. Néha még gyárit is találni. Amit kaptam, azon volt csúszósaru, amit ugyebár lecsíptem.

5579  Spityu 2012-11-18 14:32:08  Előzmény:Kantuly János: 74193

Szerintem esztergályos is megcsinálja, én konkrétan generátor felújító mûhelybe vittem. Nem nagy ügy.
A motor szerintem tûrhetõ hangú, nem gyári új, de simán jó. Az enyém is lassabban ketyeg hidegen, üzzemmelegen már normál az alapjárat. Gázüzemû, úgyhogy szívatóval (jelenleg) nem nagyon tudok variálni, de nem is akarok. Jó ez így.

5578 Őry Gábor 2012-11-18 11:08:51  Előzmény: Spityu: 74192

Lehet kapni külön szénkefét, vagy csak a tartóval együtt?

5577 Kantuly János 2012-11-18 10:25:04  Előzmény:Németh János: 74191

Bocsáss meg, félreolvastam, én a pedálra gondoltam.
Nekem csak pedál volt javítva, a többi szerintem még nem volt csinálva.
Miért szükséges ez a felújítás? Pláne évente?!

[b]Spityu[/b]

Akkor nem túl bonyolult mûvelet, a forrasztás az megy, szoktam elektronikázni.
Felszabályzást esztergályos meg gondolom megcsinálja kis pénzért.

Egyébként így jár a motor hidegen... [url=http://youtu.be/Rfgj_-qcdNA][b]videó[/b][/url]
[i](Módosította Janner 2012.11.18. 11:33-kor)[/i]

5576  Spityu 2012-11-17 21:01:41  Előzmény:Kantuly János: 74190

Csak a megfelelõ villáskulcs kell (talán 8-as), ahhoz, hogy ki tudd venni a feszültség szabályozót, utána pedig kibillenteni a szénkefetartót. Ehhez ki kell csavarni a két tõcsavart.
A szénkefék cserjénél kellhet egy kis segítség, ott illik pontosan forrasztani a réz sodronyt. A szénkefét ugyebár egy rugó nyomja kifelé, ez az ami kicsit nehezíti a pontos forrasztást. De megoldható egyedül is.

5575 Németh János 2012-11-17 20:08:40  Előzmény:Kantuly János: 74188

Mit tudtatok hegeszteni az alu öntvényhez vagy a stifthez varrtatok? Nekem a srác adott rá garanciát is, mondta ha gáz van vigyem vissza és ujra csinálja. Elöször õk is hegeszteni akarták, de feltöltötték. Pedig vettem már hoszabb tengelyt is :) de ha ez beválik ezresért akár évente megcsináltatom.

5574 Kantuly János 2012-11-17 19:27:44  Előzmény: Spityu: 74189

Na jövõhéten megnézem.
Igényel valami autószerelõi szaktudást a mûvelet?
Nem vagyok egy analfabéta gyerek csak szeretném tudni, van-e valami olyan beállítás, amihez szakember kell?
Szénkefébõl is lehet kapni gagyi minõséget? Inkább a jobbat venném.

Lenne még egyébként egy zsák, más jellegû kérdésem is.

5573  Spityu 2012-11-17 18:37:43  Előzmény:Kantuly János: 74186

Szerintem is a szénkeféknél lesz a bibi. Tisztítás, ha az sem segít, akkor szénkefe csere, esetleg felszabályoztatása a forgórésznek. Ha szépen vannak kopva a kefék, és nagyjából egyenlõ hosszúak, akkor valószínûleg elég lesz a tisztítás. Ha nagyon rövidek, akkor lehet, hogy csere érettek, épp, hogy csak van kontakt. Én mostanában újítgatom fel a 2T generátorát, a felszabályozás és a 4 (2 tartalék) szénkefe volt ezeröt. :)

5572 Kantuly János 2012-11-17 17:26:53  Előzmény:Németh János: 74187

A sima felhegesztés, majd kifúrás nem biztos, hogy olyan tuti megoldás lesz.
Mi úgy csináltuk, hogy kemény anyagból csináltunk egy egy alátétet, majd azt hegesztettük oda. Azóta jó. Kopp-kopp.

5571 Németh János 2012-11-17 17:08:43  Előzmény:Kantuly János: 74186

Jó ezt tudni. Szerintetetk ez elõfordulhat más autóknál is pl seat cordoba amiben hasonló blokk van mint az 1.3 as wartburgban? 2 éves akksija nem adja le a teljesítményt nagyon nehezen indul be, vagy be sem indul. Kivan kötve minden kis világítás, csomagtér stb. sehol nem szívhatja le. És akkor a generátor nem tölti vissza az akksit?


Képzeljétek feljavították az eredeti pedálsoromat, holnap rakom be kipróbálni kíváncsi leszek rá mien lesz. Feltöltötték a kopást, utána kifúrták. Ha valakinek hasonló problémája van adom a címét az esztergályos arcnak.
[i](Módosította whiteuniversal 2012.11.17. 18:10-kor)[/i]

5570 Kantuly János 2012-11-17 16:17:00  Előzmény:jocking .: 74184

Gyújtást ráadom, beindítom, világít a töltés-ellenõrzõ lámpa, kb. 2000f/percnél alszik el. Aztán... nem tudom normálisan megmagyarázni, inkább rajzoltam [url=http://www.kephost.com/images4/2012/11/17/a1_2012_11_17_8ugsvs7s1x.png][b]egyet[/b][/url].
Próbáltam érthetõ lenni.
Erre mondta egyik ismerõs, hogy neki a 601-nél olyan volt, hogy elkoszolódott a generátor és ezt produkálta. Kitakarította és megoldódott.
Ja és ha alapjáratról gázt adok, akkor fényesebben világítanak az izzók.
Tehát fordulaton erõsebb fénnyel világítanak.

5569 Németh János 2012-11-17 14:31:21

CSaó.

Valaki keresett múltkor nyitható hátsó ablakot trabira az approdon van egy: http://aprod.hu/hirdetes/trabant-nyithato-hatsoablak-IDEYTd.html#db109956;r:;s:

5568 jocking . 2012-11-17 09:40:36  Előzmény:Kantuly János: 74183

A feszszabályzó tudomásom szerint úgy is tönkre tud menni, hogy túltölti az akkut. Nem egyszer láttam már ilyet (és persze szagoltam, mert a pezsgõ akksiból cifra gázok tudnak kijönni).

Egyáltalán mi a pontos hibajelenség?

5567 Kantuly János 2012-11-17 09:08:33  Előzmény: Spityu: 74175

Átnéztem õket és valóban csak az elsõ tûnik eredetinek.

& [b]endre[/b] & [b]slimtomi[/b]:

Igaz, végül is a mai világban már semmi sem lehetetlen...

Autóvillamossági-szerelõtõl hallottam egy olyat, hogy ez nem fesz.szabályzó hiba, mert akkor keveset vagy egyáltalán nem töltene.
Ez inkább arra utal, hogy koszos a generátor, szennyezõdés jutott belülre és ezért egyenletlen.
Szét kellesz kapnom megnézni.

Köszönöm a segítséget!


[i](Módosította Janner 2012.11.17. 10:08-kor)[/i]

5566 Ackermann Balázs 2012-11-15 20:35:52

Laprugós kérdés:

Szerintetek mit lehet azzal kezdeni, ha kicsit le van ülve a 2T orra? Ráadásul még féloldalas is, 2 Trabim is jellemzõen balra dõl. :/ A lapok nem tûnnek töröttnek. Nem vészes, de szeretném ha olyan peckesen állna, mint új korában (a '80-asom alig használt és olyan).

Szóval lehet a rugót kovácsoltatni, azt tudom. De én nem akarom keményebbre, se ültetni, csak hogy magasabb legyen, mint valaha volt. Mi erre a megoldás?

És ha kovácsolva lenne, nem ül le ismét pár év múlva?

5565 Szegedi Árpád 2012-11-15 20:33:03  Előzmény:Őry Gábor: 74180

Szia!Nagyon köszi!Van egy elromlott ESE-2H-m,és tartaléknak szeretném megcsinálni.

5564 Őry Gábor 2012-11-14 18:05:40  Előzmény:Szegedi Árpád: 74178

Elküldtem ímélben.

5563 Őry Gábor 2012-11-14 18:01:20  Előzmény:Szegedi Árpád: 74178

Megszûnt az az oldal. De miért kell az pontosan?

5562 Szegedi Árpád 2012-11-13 20:59:16

Sziasztok!Régebben volt egy oldal,ahol képek-leírás volt a "fekete doboz"-ESE-2H tranzisztorai cseréjérõl.Sehol nem találom,esetleg tudjátok a címet?Köszi

5561 Kunyi Tamás 2012-11-13 17:56:01  Előzmény:Kantuly János: 74174

No meg, ha jól látom, csak az 1. képen látható eredeti DDR-nek van kifúrva mindkét oldalon az öntvényben a lyuk!
Egyébként Janner, attól, hogy valamiben benne van a DDR felirat, az nem biztos, hogy eredeti! Ha már valaki utángyártással foglalkozik, és szerszámot gyártat egy alkatrész kiöntéséhez, akkor semmibõl nem tart belemaratni egy DDR logót az öntõszerszámba.
Szóval a többi tényleg sorjásnak néz ki, és alapból gagyibb a külsejük. Nálam is az elsõ a nyerõ!
[i](Módosította slimtomi 2012.11.13. 18:56-kor)[/i]

5560 Kárász Endre 2012-11-13 17:01:35  Előzmény:Kantuly János: 74174

Az élénkzöld vezeték, a csillogó RÉZ saru, a saruban lévõ vezeték szintén fényes réz szálai: ezek árulják el, hogy egy késõbbi gyártmányról van szó. Ráadásul az eredeti NDK-beli szabályzók mûanyag hátoldalába bele van sütve a gyártási idõ a szokásos "hónap/évszám utolsó két jegye" formátumban. De azt nem merném kijelenteni, hogy rosszabb, mint az eredeti: egyszerûen nem tudom.

5559  Spityu 2012-11-12 22:30:17  Előzmény:Kantuly János: 74174

Én csak az elsõre mondanám, hogy tuti békebeli, gyári, DDR. Nézd meg alaposan a képeket és olvasd el itt az 5510-es hozzászólást.

Simán ki tudod cserélni, kb. ennyi az egész: motorháztetõ felnyit, akksit leköt (biztos, ami biztos), homloklemezt levesz, csúszó sarut lehúz, szemes sarut leold (anya), másik anyát leteker, rossz feszszab. ki, jó feszszab. be, összeszerelés fordított sorrendben.

Amúgy látszik az említett gyártmányokon, hogy mennyire sorjásak, továbbá, ahogy írtam, más a zöld vezeték is, és a saru is. Szintén más a kialakítása annak a kis csavarszerûségnek, ami bele van süllyesztve a feliratok mellett.

5558 Kantuly János 2012-11-12 22:02:01  Előzmény: Spityu: 74173

Tényleg!

Itt van javítva: [url=http://www.zsombishop.hu/product_info.php?manufacturers_id=64&products_id=1062]Fesz.szab.[/url]

Na és ki tudom cserélni itthon?
Szerinted melyik legyen?

Nekem eredetinek tûnik mind, benne a DDR írás meg a gyári szám is.

5557  Spityu 2012-11-12 20:19:37  Előzmény:Kantuly János: 74172

Azt hiszem, említették itt, hogy létezett a gyárihoz hasonló, de utángyártott fesszab. Az elsõ tuti, hogy gyári. A 2. és a 4. ugyanolyanok, de másfélék, mint az elsõ. Kissé silányabbnak tûnik, a sarujuk szintén egyforma, de az elsõvel ellentétben csillog. A zöld vezeték is más. A 3. linken Suzuki lengõkar van.

5556 Kantuly János 2012-11-12 19:49:20  Előzmény:Németh János: 74171

Üdv.

Nálam nincs régóta az autó, még nem kellett cserélnem szerencsére.
A kuplungpedálomon a szem viszont már kopott ki, azt egy alátétes hegesztéssel megoldottuk. Ja, és a kuplungbevezetõ hüvely (az akksi alatt) tört ki, azt is visszahegesztettük!

Fagyállóból kéket öntöttem bele. Elméletileg megfelelõ alu-védelem van benne, pár oldallal ezelõtt beszéltünk róla.

Az én kérdésem pedig:

Ezek mind ugyan azok?

[url=http://aprod.hu/hirdetes/dlr-feszultseg-szabalyozo-tgl33604-trabant-1-1-wartburg-1-3-und-barkas-b1000-1-wartburg-353-und-barkas-b1000-IDzXn1.html]Fesz.szab.1[/url]
[url=http://www.baro-ker.hu/product_info.php?products_id=3661]Fesz.szab.2[/url]
[url=http://www.zsombishop.hu/product_info.php?manufacturers_id=64&products_id=106 2]Fesz.szab.3[/url]
[url=http://www.autoalkatreszklub.hu/product_info.php?cPath=77_144&products_id=1303]Fesz.szab.4[/url]

Honnan rendeljek szerintetek? [img]http://twk.lusteenet.hu/twk/gif/lustig.gif[/img]
Itthon ki tudom cserélni?

5555 Németh János 2012-11-12 19:16:06

CSaó.

[b]Független kérdés MINDENKIHEZ :[/b] Kinek mennyit bír a kuplungbóvdenje? Trabi 1.1-esnél.
Én egy év alatt lassan a negyediket nyírom ki. Tunningolt pedálsorom van, mert az eredeti szétkopott, de a héten megyek egy esztergályoshoz hátha meg tudja csinálni felperselyezi vagy valami. Mert jót nem találni a környékünkön. :(