Bejelentkezés regisztrált felhasználóknak

Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!

Regisztráció új felhasználóknak


Barkács szakkör

Szereléssel, javítással, tuninggal kapcsolatos kérdések, válaszok.

Vendég vagy!

Csak regisztrált felhasználók szólhatnak hozzá!

8563  Spityu 2021-04-13 13:02:31  Előzmény:Őry Gábor: 82228

Nekem LPR/AP van bent. Tök új (volt) minden + szétszedve és kimosva. + szilikon alapú fékfolyadék. Lekopogom, jól bírja. Csak egyszer szedtem szét, 1 év után, amikor is lecseréltem a pepita csíkos, piros dobozos magyar fmh-ket, bár nem kellett volna, de akkor már megvoltak a mostaniak. A problémát az okozta, hogy a gumidugattyút körbekentem szilikonzsírral, ami szilikon porra és szilikon olajra vált szét. Előbbi megszorította a dugattyúkat, de semmiféle rozsdásodás nem történt, nem amiatt. Azóta, kb. 6 éve megy rendesen. Legalább 2-3 hetente megtaposom párszor a pedált.

8562 Őry Gábor 2021-04-13 12:39:01

Sziasztok!

Fémmunkahengert milyet javasoltok, már abból a gazdag választékból, ami van? Unom már, hogy a műszakit sem érik meg, kétévente szét kell dönteni az egész fékrendszert, pedig hetente használom az autót. Most éppen a beállós, hősugárzós üzemmódot gyakorolja.

8561 Őry Gábor 2021-04-13 12:36:50  Előzmény:Tósoki Szilárd: 82226

Ha durván rángat, az lehet gyújtás is.

8560 Tósoki Szilárd 2021-04-08 19:26:42

Sziasztok. Köszönöm a segítséget odáig jutott a projekt hogy fordítva volt beszerelve... Most már mér de max csak 4 ledet képes kivilágítani magából... illetve rángat a kocsi pedig a karbin már minden állítási variációt kipróbáltunk... holnap megpróbálom a té elágtól egyből a karbira egy csövet és próba... Szétszedése pedig érdekes hogy a műanyagot hogy tudom lepattintani majd meglátom... de köszönöm az addig is a segítséget.

8559 Kacsándi Szabolcs 2021-04-04 22:55:49  Előzmény:Tósoki Szilárd: 82223

Ha az átfolyás jó akkor csak elektronikai hibája lehet.Én eddig az összeset kidobáltam a kocsijaimból,meg azokból is amiket csináltam.Rengeteg ilyenem volt,de utáltam vagy akadozott vele a kocsi vagy össze-vissza mért.
Az az érdekes ,hogy a mostaniból is kiszedtem, a ledes kijelző mégis mutat.Na erre találjon valaki megoldást.Szerintem nem nagyon lesz.Szóval ne add fel,ha ragaszkodsz hozzá.Szerezz be pár tartalékot és cserélgesd,hátha egyszer jó lesz.

8558  Spityu 2023-05-22 08:40:11  Előzmény:Tósoki Szilárd: 82223

Szerintem szét lehet simán kapni, igaz, ez Wartburgé: https://www.wartburgpeter.de/te_kmva1.htm

Azt nem tudom, hogy milyen tömítések vannak benne, de nem tartom valószínűnek, hogy ne lehetne őket pótolni. Esetleg a fedelet nagyon vékonyan megkenni szilikonos tömítővel összerakáskor. Tényleg csak vékonyan, véletlenül se menjen a belsejébe.

8557 Tósoki Szilárd 2021-04-03 19:45:32

Sziasztok. a helyzet az hogy a kocsi most készült el és minden gyári vagy új. Benzincsap vadonat új tömítés a helyén és szépen folyik is a keverék.akkor mutat is rendesen a műszer. Levegőztető rendszer is új. Karburátor felújítva 28h-1-1 most már veszi a lapot rendesen mert kicsit kevés volt az anyag de állítottunk rajta most már jól működik. Az a furcsa igazából hogy az benzin szépen belefolyik a karbiba megfelelő sebességgel de mégsem mér lehet levegős?
Próbáltam drasztikusan is : Hegymenet parketta szivató ki de 1 ledecske halványan villog :).
Kedden szétszedem de olyan fura műanyag az egész... szétkel vágni vagy csavaros?
Ha megoldódik a probléma jelentkezek mindenképpen.

8556 Kacsándi Szabolcs 2021-04-02 22:25:40  Előzmény:Tósoki Szilárd: 82221

Szétszedni egyszerű.De lehet elektronikai hibája is.A motor nem rángat vagy gyengül?Érdemes megnézned a benzincsapot,mert lehet alapból kevesebb üzemanyag folyik a karbiba.De az is lehet hogy az üzemanyag rendszer egyéb részén van hiba,ezért nem folyik át a megfelelő mennyiség.Vagy nagyon vissza van állítva a karbi.Bár padlógáznál fel kellene mennie maxra a ledeknek.

8555 Tósoki Szilárd 2021-04-02 20:00:35

Sziasztok köszönöm a segítséget.
Belefújásnál maximumot mutat és szépen pörög majd szépen elhalványul minden. Mondhatni tökéletesen működik. Viszont amikor az üzemanyagnak kéne átfolynia akkor nem jelez semmit... Esetleg valahol van valami képes leírás hogy hogy kell szétszedni? Érdekes számomra hogy mindegy hogy melyik irányból fújom mér így is úgy is. Jövö hét elején ráhasalok hogy működjön addig is köszönöm a segítséget.

8554  Spityu 2021-04-02 18:19:47  Előzmény:Tósoki Szilárd: 82218

Szia! Szép kis kocsi! Szerintem is tisztítás kellene az átfolyásmérőnek, bár én nem ismerem annyira. Én is arra gyanakszom, hogy nem pörög eléggé a lapátkerék, de a benzin el tud folyni mellette (gondolom), és így jut elég nafta a motornak.

8553 jocking . 2021-04-02 15:14:28  Előzmény:Tósoki Szilárd: 82218

Esetleg azt is meg lehet próbálni, hogy mit csinál olyankor, ha belefújsz. Mert akkor hosszabb ideig a maximumot kéne mutatni a műszernek. Szerintem akad a kis "vízkerék", ami benne van. Viszont szétszedhető, kitisztítható.

8552 Tósoki Szilárd 2021-04-02 14:33:41

Sziasztok. Új tagja vagyok a közösségnek és szeretnék segítséget kérni a 2T 601-em Átfolyás mérő ügyében.
A helyzet a következő. Minden gyári ami csak lehet... Az átfolyás mérő pedig valamiért nem mér, se terhelésre se szívatóra menet közben se hegyen le se hegyen fel. ha leveszem a csövet a karbiról és folyatom edénybe akkor szépen mér de akkor se megy pirosig fel csak 3-4 zöld... Kicsit tanácstalan vagyok... Hátha tudtok valami kis ötletet mondani.

8551 Pollmann Norbert  2021-03-14 18:43:05  Előzmény:Kacsándi Szabolcs: 82201

Köszi szépen a választ.

8550 Erdelyi Brian 2021-03-11 17:46:38

Szia! Szükségem van egy Trabant szerelőre Hajduszoboszlo közelében. Valami javaslat? Trabi egész télen aludt. Nagyon jó állapotban van. Alvás előtt alapjáraton megakad. Áprilisban visszatérek Magyarországra, és szeretném, ha Trabi készen állna, még mielőtt megérkeznék.

8549 Kacsándi Szabolcs 2021-03-10 22:03:28  Előzmény:Pollmann Norbert : 82200

Tudunk.Biztos nem cserélik olcsón,ha egyáltalán elvállalják.Törött vagy karcos az üveg?Újat lehet venni Csapi Bt-nél.Ha van annyi érzéked hozzá akkor otthon simán megoldható,de kell még egy segítség hozzá.Kiszedni úgy szoktam,hogy szöget vagy lapos pálcát nyomok a belső perem alá 10-15 centinként.Felülröl körbe az ablak alsó sarkáig.Úgy már könnyen kinyomható,kívülről valaki fogja.Vissza meg úgy érdemes hogy egy madzagot kell a gumiperembe körbe benyomni,úgy hogy alul kilógjon a két vége.Az alsó peremet alul beülteted belülre.Kicsit meg kell nyomkodni beigazítani.Aztán a segítő kívülről kicsit nyomja az üveget,és a madzagot el kell kezdeni kicsit befelé húzva,hogy a gumi pereme átugorjon a kaszni lemezperemén.Egyenletesen kell a kétoldalon elindulni felfelé.Kb mindig ott kell nyomkodni ahol a madzag tart.Két felső sarokig,aztán kicsit megint meg kell nyomkodni a szélvédőt hogy ráfeküdjön felül is a peremre.Aztán végig kell csak húzni amíg kiugrik a madzag.érdemes elötte szappanos vízzel bekenni a gumit.Ha a gumi szépen átugrott a fémperemen akkor már csak kicsit körbe kell még nyomkodni kívülről.
Nem bonyolult,de ha nagyon nem megy akkor inkább bízd szakemberre.Szerintem you tube-on találsz hasonló videókat,úgy könnyebb elképzelni.

8548 Pollmann Norbert  2021-03-10 12:04:42

Sziasztok! Tudnátok tippeket/ ötleteket adni szélvédőcseréhez? Vagy érdemes inkább a Pilkingtonosokat megkérni?

8547 Nemeth Balazs 2021-03-09 14:44:06  Előzmény:jocking .: 82194

sziasztok!
bocs, h csak most jottem vissza, mivel meglett a kulcs, oromomben hazaterkertem vele es letakartam, aztan jol elfelejtettem, hogy titeket kerdeztelek...
szoval koszonom a valaszokat, en is a piros es a fekete kabelekre emlekszem, de jo, hogy szoltatok, mert siman kiment a fejembol a kormanyzar (ami aztan csunya dolgokra kepes, haha).
talaltam egy kulcsmasolot, meg nem birtam elmenni, de a honlapjukon azt irjak, masolnak ilyet...
koszonom meg egyszer mindenkinek!!!
balazs

8546 Kacsándi Szabolcs 2021-03-02 20:30:35

Kulcsot szerintem simán a kulcsmásolónál is megcsinálják.Úgy rémlik mikor lakáskulcsot csináltattam,akkor láttam a falon mindenféle motorkulcsot is.Sőt még kinézetre is gyártanak adott típushoz ,csak bele kell köszörülni a megfelelő mintát a másolónál.

8545 Kacsándi Szabolcs 2021-03-02 20:27:40

Az utolsó szériás kapcsolóból csak úgy tudod kivenni a kulcsot,ha bezár a kormányzár.A korábbinál ki lehetett venni 0 állásba,ha kartad akkor külön még elfordítva rázárhattad a zárat is.Ez viszont valamikor a 80-as évek elején cserélődhetett .

8544  Spityu 2021-03-01 19:37:15  Előzmény:jocking .: 82193

Hát, amióta az első emlékeim vannak a kocsi vezetését tekintve - ez kb. '96-ra tehető -, így működött a gyújtáskapcsoló. (Illetve van a '80-as évek végéről is, de az nagyon halvány, csak arra emlékszem, hogy félsötét van, tolatunk ki az akkori garázsból és világít a km óra.) Igazából meglepődtem a többi autónál, hogy csak P állásban lehet kivenni a kulcsot. :D A 4T nekem úgy működött, ahogy írtad: indítási kísérlet után mindig P-ig kellett visszaforgatni a kulcsot. Azért írom, hogy kísérlet, mert szerintem ha összeadnám, átlag 1 járó motor állapotra kb. 5-10 P-0-1-2-1-0-P jutott. :D Vagy csak 0-áig kellett visszatekerni? Már nem emlékszem...

8543 jocking . 2021-02-28 22:09:19  Előzmény:Nemeth Balazs: 82190

Pirosat fixen össze kell rakni a feketével, hogy legyen gyújtás. Aztán ehhez a kombóhoz kell hozzáérinteni a fekete-pirosat, hogy forgasson az önindító. De ahogy Spityu is írta, ettől a kormányzár még be fog zárni kulcs nélkül.

8542 jocking . 2021-02-28 22:07:56  Előzmény: Spityu: 82192

Nem lehet, hogy ott valami szétment a zárban, ha 0-ban is kijön a kulcs? Nekem a 4T-nél van egy olyan anomália, hogy járó motornál újra rá lehet indítani, ami azért fura, mert emlékeim szerint első időkben nem ilyen volt.

8541  Spityu 2021-02-28 21:59:26  Előzmény:Nemeth Balazs: 82190

Fú, hát azt fejből nem tudom, mit mivel kell a gyújtáskapcsolónál összekötözgetni. Arra viszont vigyázz, nehogy P állásban legyen a kulcs, mert menet közben reteszelni fog a kormány és persze, nem egyenes állásban. :) Egyébként érdekes, de pl. nekem a 2T-nél úgy működik, hogy 0 állásban is ki lehet húzni. A 4T-re már nem emlékszem, ott kicsit máshogy volt. Annál sokszor csináltam azt, hogy leállítottam és úgy gurultam vele a lejtőn. Így alapjárati (LPG) sem fogyott.
Kulcsot szerintem régen sok helyen tudtak másolni. Manapság valamelyik külföldi webshopnál láttam. Elküldöd a sorszámot és küldik a másolt kulcsot. Talán még gyári nyerskulcs is van. De utángyártott biztosan.

8540 Nemeth Balazs 2021-02-28 09:53:16  Előzmény:Nemeth Balazs: 82189

meglett a kulcs!;)
(mindemellett, ha valaki elmondja az eredeti kerdesre a valaszt abbol lehet tanulni... illetve barhil masolnak ilyen kulcsot?)
koszonom!

8539 Nemeth Balazs 2021-02-28 00:13:49  Előzmény:Nemeth Balazs: 82188

(ehh, a telefonomrol irtam az elozot, es ott, eskuszom, 2020-as datummal irta ki az utolso bejegyzest...furcsa is volt... szoval ezert kerdeztem, hogy mukodik-e... bocs)

8538 Nemeth Balazs 2021-02-27 23:00:45  Előzmény:Tahin Péter: 81908

sziasztok,
(regiek a posztok...mukodik meg a forum?!? - jo, tudom, mindig akkor jarok erre, ha segitseg kell...ehh.)
most is.
ugy nez ki, h elhagytam a kulcsaimat, es a potkulcson minden van, csak gyujtas nincsen.
regebben vmiert szerelgettem arrafele, marmint a kulcs korul, es akkor tudtam, mit mivel kell osszekotni h induljon. de mara elfelejtettem.
segitetek?
az anyosom haza elott all az auto, es el szeretnem hozni onnan. eskuszom, a sajatom!;)
(viccen kivul, beszkennelem a forgalmit, ha kell)
elore is koszonom!
balazs

8537  Spityu 2021-02-25 20:56:00  Előzmény:jocking .: 82186

Sajnos - pontosabban szerencsére - gyakorlati tapasztalatom nincs a 4T váltó kiszerelésével kapcsolatban. Azt tudom, hogy a gázrendszer miatt az enyém nem lett volna (egyszerűen) kivehető a reduktor miatt, ami a doblemezen volt elhelyezve a váltó fölött. Valahogy mégis megoldották a nepper emberei, akitől vettem anno, mert a kocsi egyéb alkatrészeit figyelembe véve tutira kilopták belőle a szuper állapotú váltót és valami hulladékot tettek a helyére (féltengelyekkel együtt). Más kérdés, hogy elment 6 évet alattam. :D A hátsó bak csavarja pl. a bak egyik üregén volt áttolva, ezért lógott is az egész. Rezonált a kasztni, meg minden tőle. Te jó ég... ennek is már 11 éve.

8536 jocking . 2021-02-23 15:31:47  Előzmény: Spityu: 82185

Már ha a motor alá van támasztva, mert a 4T-nél csak elől van egy bak, váltó nélkül eléggé "lekonyulna". :)

8535  Spityu 2021-02-22 19:07:43  Előzmény:Kacsándi Szabolcs: 82182

Ja igen, a 4T-jét lehet akkor csak kiszedni. Mondjuk annak idején én is kivettem a motort a 2T-nél, mert valóban sokkal kényelmesebb úgy szerelni. Meg akkor muszáj is.

8534 Kacsándi Szabolcs 2021-02-19 21:59:38  Előzmény:Kovách Ákos: 82179

Mindenképp ki kell szedni a motort.De ebben az esetben ez csak pár csavar.Úgy könnyebb lesz kivenni a váltót is.Ha valóban folyik a váltóolaj akkor cserélni kell a kihajtást.Még kapható új is hozzá,de ha bontott kerül bele nem gond,ezek nem nagyon kopnak meg,mint a régebbi diós.A letörés még nem lenne baj,mert a gumi éppen felfekszik.De a folyás miatt már mindegy.Használtam így váltót és nem volt semmi gond vele.A kis műanyag kupak a görgők végeibe volt bedugva.Közepén volt egy kis csap.Ez biztosította,hogy szereléskor ne csússzanak le a görgők.Sajnos az évek során ezek leestek ,eltörtek,de nem okoz gondot ha bent van.Szétszedéskor annál inkább,mert ha hirtelen nekiugranak, szétgurulnak a görgők,és a kis tűgörgőket elég macerás visszarakosgatni.

8533  Spityu 2021-02-19 20:06:54  Előzmény:Kovách Ákos: 82179

A műanyag darab nem tudom, mi lehet. Igaz, nem is ismerem annyira a 3 csillagos féltengelyt. Lehet, hogy talán az egyik csillag alkatrésze, passz. Az a kis szilánk meg talán a letört darab a rózsakerékből. A váltót ki lehet szedni anélkül, hogy kivennéd a motort, úgy tudom. 2008-ban én is ugyanígy jártam, mármint beszakadt a jobbos rózsakerék, mert megpadkáztam a kocsit és a féltengely benyomta. Emiatt elszökött az olaj. A váltót szét kell döntened. Még egyben érdemes minél jobban letakarítani. Érdemes megvizsgálni az egyes kopó alkatrészeket a szétszedés alkalmával: szabadonfutó, csapágyak, szinkrongyűrűk. Szükség esetén cserélni őket. A szimmeringeket mindenképpen cseréld jó minőségűekre (Viton pl.). Ha gyáriak, akkor már eléggé érettek rá. Főleg a nyelestengelyé.

8532 Kovách Ákos 2021-02-19 19:26:26

Sziasztok! 1988-as Trabantból kifojt a belső féltengelyen keresztül a váltóolaj. Gondolom ki kell szedni a váltót, hogy javítani lehessen. Ráadásul a perem, ahol a gumiharang felfekszik el van törve. Lehet hogy a függőcsapszeg szétszedésekor feszegettem a féltengelyt és eltörtem. A váltó kivételéhez ki kell venni a motort is? Az a kis műanyag is bent volt, mi lehet?

8531  Spityu 2021-02-11 15:54:32  Előzmény:Kovách Ákos: 82175

Valóban nem magyarázza a lekonyulást, viszont a vastag gitt arra enged következtetni, hogy törve volt. Annyira, amennyire. Bármi lehetett, előfordulhat, hogy akkor konyult le az átkötő és egyszerűen úgy maradt.

8530 Kovách Ákos 2021-02-11 13:30:28

16 éve vettem, (azóta csak évente kétszer ki és beálltam vele a garázsból) előtte frissen volt az egész autó festve. A sárvédők eredetiek, a hátfal viszont elvált a sárvédőktől, az illesztés erősen korrodált. Vastag gitt is van a hátfalon, az egyik lámpa utángyártott. De ez nem magyarázza a lefelé konyulást.

8529 Kacsándi Szabolcs 2021-02-08 21:00:15  Előzmény:Kovách Ákos: 82167

Ilyen deformálódás nem igen keletkezik semmitől.Csak ha korábbi sérülés volt,vagy valaki ugrált azon a kereten.Lényeg hogy megoldódott.Ha gyári a festése akkor ez egy rejtély,ha már festett felújított,akkor bármi elképzelhető.

8528  Spityu 2021-02-08 17:19:28  Előzmény:Kovách Ákos: 82169

Hát, ez valóban lekonyult. Egyébként mit lehet tudni a kocsi előéletéről? Volt már karosszériázva, fényezve stb.? Az egyik képen ez az összekötő mintha egy kicsit szemcsésen csillogna. Gyárilag sem volt valami tökéletes a fényezés, de az inkább narancsos felszínű volt. Vagy viszonylag sík, változó.

8527 jocking . 2021-02-08 10:47:44  Előzmény:Kovách Ákos: 82169

Amilyen vastag anyagból van, ott az is elég, ha egy egér ül rá. :D

8526 Kovách Ákos 2021-02-07 22:15:09

Ezen a képen látni hogy lógott a közepe. Biztosan egy elefánt ráült egyszer...

8525  Spityu 2021-02-07 21:56:54  Előzmény:Kovách Ákos: 82167

Lehet, hogy hülye kérdés, de azért a csomagtérfedelet odanézted zsanérral együtt, hogy hogyan fog állni vele? A gumiajak változó mértékben lapul ki egy érintetlen karosszériánál is, szóval nem kell egyformának lennie mindenütt, csak jónak. Egyébként nekem is kicsit gyanús így utólag a jobb felső sarokban az a varrat szerűség a peremen kívül is. Bár ott lehet, hogy keményforrasztva van gyárilag és azt nem mindig szokták teljesen elmunkálni.

8524 Kovách Ákos 2021-02-07 21:33:53

Köszönöm a jó tanácsokat. Megoldottam.

8523 Kacsándi Szabolcs 2021-02-07 17:43:09

Mondjuk két képen is úgy tűnik mintha javítás nyomai látszanának.Főleg az ablakkeret jobb felső sarkában.

8522 Kacsándi Szabolcs 2021-02-07 17:40:07  Előzmény:Kovách Ákos: 82164

Az üveg méret megfelel a hátsó szélvédőnek.Megmértem egy gyárit és ugyanaz.Kombié más.A hátsó szélvédőnek nagyobb az íve.Erősen gyanús hogy az a kaszni törött volt korábban.Tegyél fel több képet,hátha észreveszünk valami eltérést.

8521 Kovách Ákos 2021-02-06 21:03:37

Az eredeti szélvédő is így állt, sziloplaszt tartotta, alul-felül. Vettem egy másikat, az is ekkora, és a domborulatuk is kisebb és talán szélesebbek is a kelleténél. A méretük középen mérve 107 x 45 cm. Nem kombiba valók? A kasznin nem találok 1,5-2 cm!! eltérésre utaló nyomokat.

8520  Spityu 2021-02-06 20:15:57  Előzmény:Kovách Ákos: 82160

Hmm... ez elég érdekes. Ha nem volt az ablakkeret hegesztgetve, akkor szerintem is az van, hogy majd gumival jó lesz. Vagy próbáltad és nagyon rosszul áll? Mondjuk most megnéztem, a gumiprofilban a karosszéria él és az üveg hornya egy szintre esik, tehát valószínűsíthetően nem szabadna ekkora hézagnak lennie az üveg és a karosszéria között, mint amit látunk. Mi az autó előtörténete? Megvan az eredeti üveg? Az is így áll? Nem lett függőlegesen megterhelve az alsó keret rész lefelé? Nincsenek vetemedési nyomok a karosszérián?

8519 Kacsándi Szabolcs 2021-02-05 19:50:35

Így üresen nem vonj le következtetést.Ha a két kisebbnek tűnő üveg is egyforma,akkor csak a kéder hiánya miatt lehet a bizonytalanság.Kéderrel együtt próbáld oda.

8518 Kacsándi Szabolcs 2021-02-05 19:48:07  Előzmény:Kovách Ákos: 82160

Mi lett az eredetivel?Nem volt javítva a kaszni?Hozzá kellene mérni a régi üveghez,bár gyanítom hogy az összetört,ha hátsó üvegről van szó.Nem lehet eltérés,kasznin nem változtattak.

8517 Kovách Ákos 2021-02-04 20:50:06

Sziasztok! Mi lehet a hiba? 1988-as Limusin. Már a második szélvédő, ami nem elég magas.

8516  Spityu 2021-01-12 00:31:36  Előzmény:Takács Gyula: 82155

Tessék, máris van itt pár gyári új ill. újrahorganyzott alkatrész:

https://www.jofogas.hu/magyarorszag?account_list_id=5b9c117dc31412daa808ef9c95ac6374

8515  Spityu 2021-01-11 19:14:49  Előzmény:Takács Gyula: 82155

Szia!

Csavarokból bizonyos fajtákat itt-ott lehet szerezni gyári ESKA-kat. De ha nem tudsz, akkor marad a drótkorongozás / maratás, újra horganyoztatás a megfelelő passziválással (fehér vagy sárga a Trabant esetében). Ugyanez vonatkozik a többi galvanizált alkatrészre is (generátor ventilátor, tank leszorító karmok, lengéscsillapító alátétek, ülés alkatrészek, laprugó leszorítók stb. stb.
Köténylemezből van tudomásom szerint eléggé jó utángyártott. Talán a Csapinál. Kipufogódobnak pedig a TE-MEN gyártmány nagyon jó minőségű és nagyon gyárias. Keresd Muczán Gábort, ő tud segíteni ebben.

8514 Takács Gyula 2021-01-10 18:43:38

Sziasztok!
Trabant felújításba kezdtem problémám csavarok felület kezelése,és kellene egy kőténylemez .és jó minőségű kipufogó. előre is köszönöm segítséget.