Bejelentkezés regisztrált felhasználóknak

Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!

Regisztráció új felhasználóknak


Barkács szakkör

Szereléssel, javítással, tuninggal kapcsolatos kérdések, válaszok.

Vendég vagy!

Csak regisztrált felhasználók szólhatnak hozzá!

6154 Kozma Bence 2013-03-01 19:48:44  Előzmény:Őry Gábor: 74769

Igen a motor leáll ha nincs ráhúzva a szivató...
Pillangószelep jó.

6153 Őry Gábor 2013-03-01 19:44:52  Előzmény:Kozma Bence: 74768

AZ, hogy nincs alapjárat, úgy szokták érteni, hogy leáll a motor. Ugyanarról beszélünk?
Megnézted, hogy a pillangószelep tengelye tengelyirányban lötyög-e?
[i](Módosította orygabor 2013.03.01. 20:45-kor)[/i]

6152 Kozma Bence 2013-03-01 19:11:39  Előzmény:Őry Gábor: 74766

Hidegen-melegen és alapjárat sincs... Szivatónál pörög fel.. illetve gázelvételnél magas fordulaton marad egy ideig.
[i](Módosította 83NC3 2013.03.01. 20:13-kor)[/i]

6151 Őry Gábor 2013-03-01 19:08:48  Előzmény:Kárász Endre: 74762

Jah, kérem!


A beállításról annyit, hogy lehet addig menni, amíg nincs csörgés extrém helyzetekben sem (padlógáz, hirtelen gázelvétel, stb. Lehet, akár 4, vagy még több mm is. (Humán kopogásérzékelõs gyújtásnak hívják az ilyesmit).
[i](Módosította orygabor 2013.03.01. 20:11-kor)[/i]

6150 Őry Gábor 2013-03-01 19:07:24  Előzmény:Kozma Bence: 74763

Ha szökik valahol a keverék, akkor elmegy az alapjárat, nem felpörög. Meleg motornál is csinálja?

6149 Kozma Bence 2013-03-01 18:59:03  Előzmény:Kárász Endre: 74764

Még a régi fajta.

6148 Kárász Endre 2013-03-01 18:43:09  Előzmény:Kozma Bence: 74763

Milyen karbid van fent?

6147 Kozma Bence 2013-03-01 18:20:59

Sziasztok!

2T Trabim olyat csinál, hogy szivatónál túlpörög és gázelvételnél még pörög pár másodpercig. Írtam már errõl korábban, akkor azt javasoltátok, hogy olajozzam meg a gázbowdent, de ez sajnos nem oldotta meg a dolgot. De mivel szivatónál is túlpörög, ezért szerintem ez a két dolog egybe köthetõ, úgy gondolom, hogy falsot szívhat a forgattyúsháznál.

Szétszedtem a blokkot, megnéztem a szimmeringeket, de semmi bajuk. (újak, rugók megvannak bennük, viszont nem hinném, hogy gyári minõségû lenne...)
Nem nagyon tudok már mire gondolni. Esetleg a középsõ labirintra, annak talán egész nagy mozgása van, bár nemtudom mennyit mozdulhat.

Tömítések újak, blokkfelek tömítõvel kinyomva.

Valaki esetleg járt már hasonlóan vagy tudna nekem segíteni, tippet adni? a középsõ labirint mennyire befolyásolja az említett tüneteket?

Elõre is köszi!

6146 Kárász Endre 2013-03-01 17:52:53  Előzmény: Spityu: 74760

@ Spityu: Gondoltam arra is, hogy kiszerelt állapotban az ékszíjtárcsa jelölésé alapján állítom be. De a gyertyanyílásba becsavart mérõóra a legpontosabb. Ráadásul legalább négy gyári adatot [url=http://www.trabantklub.hu/twk/modules.php?name=topics&file=olvas&cikk=46156b149b93c]találtam[/url] az elõgyújtás értékére(a második és harmadik esetben eltérõ a két hengernél):
-HB2,HB3 karbiknál 4-4mm
-HB4-nél 4 és 3mm
-H1-1 esetében elõször 3,5 és 2,5mm
-H1-1 és EBZA esetén pedig 3mm

Az ékszíjtárcsákon vajon minden módosítás esetén következetesen máshová vésték a jelet? Nem vagyok benne biztos... Ugyan a szíjtárcsáknál a szimeringes/labirintos kivitel miatt létezett két eltérõ változat, de ez a felosztás meg pont nem fedi a karbi típusa szerinti és az EBZA/nem EBZA szempontok szerinti kategóriákat. Létezett H1-1 karbival és szimeringgel szerelt motor is '84. július-december között. Ugyanígy '85. elsõ felében volt labirintos fõtengely, H1-1 karbival, de még megszakítós gyújtással[ forrás:trabantserie.de ]. A fenti két esetben más-más ékszíjtárcsa dukált, de az elõgyuszi értéke 2,5 és 3mm volt. Az is látszik, hogy a labirintos motornál is két féle érték jöhet szóba aszerint, hogy EBZA gyújtás van-e, vagy sem. Nekem az itthon lévõ három szíjtárcsából kettõ szimeringes, de mindegyiken ugyanott van a jelölés. Most bárki mondhatja, hogy a motoromra gyárilag szerelt tárcsának biztosan hihetek, de én inkább belõném órával, és majd utána ellenõrizném, hogy jók-e a jelek az ékszíjtárcsán.


@orygabor: Tólomérõvel szenvedtem már a Wartburg beállításakor, de engem halálosan idegesített. Macerás a függõlegesben tartása. Inkább csak urasan, órával:D

6145 Őry Gábor 2013-03-01 17:14:35  Előzmény:Kárász Endre: 74759

Digi-tolómérõ?

6144  Spityu 2013-03-01 16:42:36  Előzmény:Kárász Endre: 74759

Stroboszkóp nem jó? Tudnám küldeni a cuccokkal. Valahol van ilyen órám, de otthon.

6143 Kárász Endre 2013-03-01 15:05:57

Valaki (Budapesten) nem tudna nekem kölcsönadni egy gyújtásbeállító órát? Nagy szükségem lenne rá, mert már csak egyedül ezt kellene megcsinálni, és akkor a nappaliból kivihetném a kocsiba a motort :) Pl. ilyenre gondoltam:
[img]http://lh6.ggpht.com/_BeI-98L2e54/S6ZnfnvlXcI/AAAAAAAABIU/1GY6gRVvTSA/s512/orak.jpg[/img]

6142  Spityu 2013-02-28 22:28:47  Előzmény:Kárász Endre: 74754

Úgy értettem, hogy az általános olcsó szélvédõ ragasztók. Nem tudom, anno kinyomkodtam a 4T-m elsõ kéderét ilyennel és ahol kibuggyant, azt most körömmel lehet kapirgálni, mintha morzsolódna. Car System PU K+D volt asszem. Szélvédõ tömítéshez kiváló. Lehet, hogy csak az UV nyírta ki, nem tudom.

6141 Varga Tibor 2013-02-28 22:20:23  Előzmény:Forgács Balázs: 74747

Minimális lé folyik ki, a légtelenítést úgy tudod elkerülni, hogy benyomott pedálnál cseréled. De Én pl simán ki szoktam csavarni, nem levegõsödik vissza.

6140 Kárász Endre 2013-02-28 21:45:59

Leírom a kálváriámat a benzintank tisztításával kapcsolatban, hátha hasznotokra válik :)
Tavaly nyáron nekiálltam szétszedni a kocsit, mert hát ha már egy valamit rendbe kell tenni, akkor egy füst alatt csinájuk meg ezt is, azt is, stb. Így aztán nekiláttam a tank kimosásának is. Emlékeim szerint a belsejében nem volt rozsda.
[b][i]1. számú jótanács:[/i][/b]
Aminek nincs semmi baja, azt ne akard megcsinálni! Ne! Akkor se! :D

Elõször (a fürdõkádban...) vízzel teleengedtem, ezáltal kiszorult a bent rekedt benzingõz, majd kiöblítettem valami mosószeres vízzel, így már lehetett a lakásban tárolni a tankot. Ez annyira jó logisztikai húzásnak bizonyult, hogy hónapokig hozzá sem nyúltam. Nem nehéz kitalálni, hogy amikor nemrég elõvettem, már finom, egyenletes rozsda volt belül. Veterán motoros berkekben hallottam, hogy ilyenkor jön a homok+rozsdamaró kombó. Homokot hoztam is a munkahelyemrõl, igazi finom, aprószemû (0,2-1mm) anyagot.
[b][i]2. számú jótanács:[/i][/b]
Nehogy valaki utánam csinálja! Homokot sose!
A tank betöltõ nyílásánál van egy gallér a belsõ oldalon, így a homokos-rozsdamarós-vízes cucc ott biztosan nem jön ki. A kifolyócsonknál is van egy kis perem, és bár az kisebb, de arra pont elég, hogy valamennyi homok mindig bent ragadjon. Így aztán ettõl az eljárástól tényleg szép tiszta lett a belseje, viszont a szívem akart megállni, amikor fél órás öblítés és rázogatás ellenére még mindig jól hallhatóan zizgett odabent a sok kis homokszem. Emiatt inkább kiszárítottam az egészet, és betámadtam egy porszívóval. Persze a száradás során a maradék vízfátyoltól megint full rozsdás lett belül, de ez most már másodrendû szempont volt. A porszívózás után folytatódott a heroikus küzdelem a fürdõszobában(vízzel telitölt-rázogat-leenged), aminek a végére valahogyan csak sikerült számûzni az idegen anyagot. De ekkor már nyilvánvalóvá vált, hogy hiába próbálkozom a rozsdamaróval(pontosabban hígított foszforsavat használtam erre a célra), az azt követõ vízes öblítés miatt mindig visszarozsdál. Nem baj, ötlet az van bõven: öblítsuk ki a savat petróleummal! Na itt jött a nagy csalódás, amit már tudhattam volna elõre. A petróleum és a foszforsav nem elegyedik egymással, tehát a sav ugyanúgy ott marad a tartály belsejében. Próbáltam azt is, hogy a savazás után csináltam egy gyors vízes öblítést, majd beleraktam némi maradék benyát. Azt hittem, az olaj majd szépen filmet képez a falon, és akkor nem baj az ott lévõ víz. Az meg elõbb-utóbb elpárolog.
[b][i]3. számú jótanács:[/i][/b]
Borzasztóan kényelmetlen egy bérház gangján rázogatni a másfél liter üzemanyaggal felöntött tankot, mert akár a vállamig is be tud folyni a kiszivárgó folyadék, aminek a szaga csak a második mosás után tûnt el a ruházatomból.
Ezután megint néhány napos lesz@rom periódus, majd rátaláltam a tuti megoldásra.
[b][i]Az egyetlen hasznos tanács:[/i][/b]
Hígított rozsdamaróval vagy foszforsavval fel kel tölteni a tankot és kis ideig hagyni. Ezalatt szép szürkés felülete lesz bent az acélnak. Ezt követõen gyorsan meleg vízzel ki kell öblíteni, és a vizet minél jobban kirázni a tankból. Majd szépen bele kell önteni egy-két liter tiszta etil-alkoholt és azzal jól átmosni a tankot! (Én az [url=http://www.kohazy.hu/?id=termekek&product=alkonek-b-vimentes-spiritusz-1-l&art_id=13888&hj=0&nyelv=hun]ALKONEK[/url] néven kapható ipari spirituszt használtam, de talán a sima benzinkutanál tankolt E85 etanol is jó lehet.) Az alkohol ugyanis nem korrodál, viszont a vizzel elegyedik. Így a bent lévõ fél deci vizet ki lehet "hajtani". Ami visszamarad, az már csak egy picit vízezett alkohol. Érdemes mégegyszer megcsinálni, mert akkor megint kb. huszadannyi víz lesz ott. Ezután az alkohol csodás módon kipárolog onnan! Na jó, azért elég rosszul szellõzik ez az edény, tehát nem olyan gyors a folyamat... A legvégén foltbenzin+2T olaj 1:1 keverékével is átlöttyintettem, hogy az elpárolgó alkohol miatt fedetlen fémfelület védve legyen az újabb oxidációtól. A foltbenzin maradéktalanul párolog és egyáltalán nem büdös.

6139 Németh János 2013-02-28 07:37:32

csao
hamarosan leszedem az öninditomat, mivel lehet belül pucolni?
Az nem maradt meg a multkori beszélgetésbõl.

6138 Kárász Endre 2013-02-27 20:43:55  Előzmény:Kantuly János: 74749

Sikaflex 256 anyagot használtam, ez szélvédõragasztó. Illetve a négy sárvédõbõl egyet le újra kellett szedni és újra feltenni. Ahhoz már csak Sikaflex 265 ragasztót tudtam szerezni. Tudtommal a 256-os szélvédõragasztót többen is használták már, azért választottam ezt.
@Spityu: Ne rémissz meg! :D Szélvédõragasztó miben rosszabb?

6137 Kantuly János 2013-02-27 20:43:42  Előzmény: Spityu: 74750

Oké, rendben, köszi! Lényeg, hogy poliuretán ragasztó legyen?
Sikaflex-bõl van jópár verzió, abból fogalmam sincs melyiket vegyek.

Akkor jól hallottam a szilikon "jótékony" hatásairól...

[b]Szia colin, üdv a csapatban![/b]

Majd írd már le légy szíves, hogy te pontosan melyik változatát vetted, köszi!

[b]trabiszabi[/b]

Fogalmam sincs, hogy visszarakható-e, ha nincs nagyon elöregedve akkor szerintem igen, de pl. nekem meg a 13-as bilincs hiányzik.
Láttam már olyat is, hogy kábelkötegelõ volt ahelyett amirõl kérdeztél.

6136 Csády Szabolcs 2013-02-27 20:25:24

A 16-ossal jelölt szorítót leszedés után újra fel lehet használni? Ki akartam cserélni a 4T-n a "boxkesztyût" (szívászajcsökkentõt lánykori nevén), de kicsit megrémültem ezeket látva. Még nem dolgoztam ilyenekkel. Ha valaki leírná, hogy hogyan kell dolgozni velük, azt megköszönném!

[imgw]http://kepfeltoltes.hu/130227/EasyCapture1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]
[i](Módosította trabiszabi 2013.02.27. 21:26-kor)[/i]

6135  István 2013-02-27 17:32:31  Előzmény:Kantuly János: 74749

Szia Janner!

Én is ezen a projekten dolgozom és utánanéztem,több veteránost meghallgattam.
Én a sikaflex ragasztó,tömítõ anyagot ajánlottam és sokan azt mondták,hogy az jó
erre a célra.Ezzel ragasztják a szélvédõüveget is be az autóba.

6134  Spityu 2013-02-27 17:26:12  Előzmény:Kantuly János: 74749

Sikaflex, PU K+D ragasztók. Esetleg még a szélvédõ ragasztó is (az is PU, de tapasztalatom szerint nem igazán ide való).

A szilikont felejtsd el. Igaz, hogy nem ragaszt rendesen, de legalább megeszi a vasat maga alatt. A durohoz meg nem igazán ragad, vagy legalábbis elég gyatrán. A 4T-met anno így "javították" (így vettem). Törném el a kezét...

6133 Kantuly János 2013-02-27 17:14:23  Előzmény:Kárász Endre: 74745

Figyelj Endre, megpróbálom úgy csinálni, hogy jó legyen, inkább többször rápróbálom majd, minthogy elrontsam, úgy a biztos!
Ha már ragasztás, még mindig nem mondtátok, hogy mivel ragasszam majd vissza?
A szilikon tömítõ úgy hallottam, hogy "megeszi" a durot...

[b]jocking[/b]

Hallottam róla csak épp kapni nem lehet... Pedig sokat segítene.

6132 Németh János 2013-02-27 16:25:36  Előzmény:jocking .: 74746

Ha akad akkor vevõ vagyok én is rá majd :D

Valami hasonló verdáé nem jó bele?

6131 Forgács Balázs 2013-02-27 15:42:47  Előzmény:Szebelédy Péter: 74744

Ha kicsavarom a kapcsolót, elfolyik az olaj? Hogyan készüljek rá?

6130 jocking . 2013-02-27 14:40:34  Előzmény:Kantuly János: 74743

Röhögni fogsz, de van trabihoz kerékjáratba mûanyag betét, csak nem épp gyakori cucc. Én is csak onnan tudom, hogy az enyémben van.:)

6129 Kárász Endre 2013-02-27 13:41:51  Előzmény:Kantuly János: 74743

Amikor majd a durók felragasztásakor szembesülsz az utángyártott javítóív méretpontosságával, akkor majd nem mondod azt, hogy "á, jó lesz az" :D Nem olyan nehéz beszerezni hátra sem. Inkább kutakodj eredeti után, megéri! Én nyáron három doblemezt csináltattam meg, abból egyet kisiparival. SZ@R, és akkor finoman fogalmaztam. Jobb a hirdetéseket lesni, mint ugyanannyi idõt eltölteni a reménytelen kalapálgatással.

6128 Szebelédy Péter 2013-02-27 11:20:37  Előzmény:Kunyi Tamás: 74742

Valóban nem lehet állítani semmit, de nem a fõfékhengeren van a kapcsoló, hanem a fékerõelosztón. Csere, és jó lesz.

6127 Kantuly János 2013-02-26 23:54:36  Előzmény:Kárász Endre: 74738

Nem gond, ha utángyártott, eredetit már úgysem kapok. Megy rá majd a drótkorong, aztán a cink-spray utána a cinkkromátos lónyál majd a fedõfesték (alvájzvédõ).
Belsejét mivel fessem ki? Ahová a kerekek felhordják a kavicsot...
Jó lett volna ha elkezd valaki gyártani a kerékjáratokba mûanyag betétet...

6126 Kunyi Tamás 2013-02-26 19:50:37  Előzmény:Kleibán Tommy: 74741

Mujek:Sokan 10w40-et használnak. Azt hiszem itt a Cikkek menüpontban is van errõl szó.

Fobq: A Wartburgban is a fõfékhengerben van a féklámpa kapcsoló? Mert akkor a kapcsoló cserés lesz, ha ott van, mivel tudomásom szerint nem lehet állítani rajta semmit.

6125 Kleibán Tommy 2013-02-26 19:19:12

Üdv All.

Lassan közeledik az olajcserém.
Kérdésem a nagyokhoz mert már rengeteg mindent hallotam.
Milyen olajat vegyek 1.1-be? 15W40 vagy 10W40????

Köszi a válaszokat!!!!

6124 Forgács Balázs 2013-02-26 18:45:35

Sziasztok!
Wartburg 1.3. A féklámpám csak tövig benyomott pedálnál világít, satuféknél. Lehet valahogy álítani a féklámpakapcsolón?
Kösz.

6123 Csády Szabolcs 2013-02-26 14:51:41  Előzmény:Kárász Endre: 74738

Megegyeznek, hisz a Duroplastok is csereszabatosak.

6122 Kárász Endre 2013-02-26 11:56:43  Előzmény:Kantuly János: 74737

Légrádit egyszer felhívtam, de azt mondták, hogy ne izguljak rá a fényképekre, mert valószínûleg már nincs gyári javítóívük. Gondolom, az tiszta, hogy elõl és hátul mások az ívek. Valaki javítson ki, ha rosszul tudom, de szerintem a 4T-nél és a 2T-nél megegyeznek a sárvédõ alatti ívek.

6121 Kantuly János 2013-02-26 08:59:23  Előzmény:Kárász Endre: 74736

Szia!

Keresgettem a neten végig, de nem nagyon találni, komplett doblemezt is leginkább 601-hez találtam. Egy helyen volt 1.1-hez jobb elsõ 13000Ft/db-ért, nem tudom ez soknak számít-e? De nekem a toronnyal elõl semmi gond nincs, nincs szétrohadva csak épp már a pereme egy 5cm sávban hiányzik, mozog a duroplaszt is.

Peremet ezt találtam, [url=http://legradiautosbolt.hu/termekek/id/trabant-alkatreszek/400]Légrádi autósbolt[/url]
Ebbõl, ha vennék 2 vagy 4db-ot akkor szerintem jó lenne.
Ahogy nézegettem, hátul nincs ilyen rossz állapotban, de lyuk akad rajta 1-2, azt meg be lehet foltozni.

Amit még nem találtam, az hátsó torony-javító. 601-esehez mintha láttam volna régebben. Hmm.

6120 Kárász Endre 2013-02-25 22:13:04  Előzmény:Kantuly János: 74735

-Zsombishop (javítóívek)
-Mindenféle hirdetések (komplett doblemezek)

Leggyakoribb a hátsó doblemez, ezért a komplett hátsót néha annyiért vesztegetik (2-3e Ft), hogy javítóívként is megéri felhasználni. Jobb elsõbõl is van, találni 4000-Ft-ért is. Bal elsõ elég ritka, szóval oda javítóívet érdemes nézni.

Persze mind a gyári alkatrészekre gondolok! Ja, Zsombinál hátulra csak utángyártott van, sz@rt se ér!!!! Szerintem elõre vegyél tõle, hátulra meg keress komplett doblemezt.
[i](Módosította Endre 2013.02.25. 23:14-kor)[/i]

6119 Kantuly János 2013-02-25 18:26:15

"Akartam kérdezni, hogy hamarosan le lesz bontva a sárvédõ elõl-hátul és ha rakom vissza a duroplast elemeket akkor mivel tömítsek ahol a csavarok fogják?"

Komplett doblemezt vagy sárvédõ-javító peremet honnan vegyek?

6118 Leopold László 2013-02-25 18:15:04  Előzmény:Németh János: 74719

Nézd meg a karbi alatt a gumin nincsen repedés?A fogyasztást is befojásolhatja.Én egy kombi wareszt nyúzok,de a szó szoros értelmében.Rendszeresen minimum 5mázsákal pakolom,de nem ritka a 8-10 mázsa se és 7 liter fölé nem nagyon megy a fogyasztás.A gyujtás is szinte teljessen holtpontra van állítva.

6117 Simon Aurél Medárd 2013-02-25 18:04:32

Hali srácok!

végre rászántam magam a trabim felújítására, és a dötés az, hogy a retro jelleg és a 2 ütem megtartása mellett egy mai elvárásoknak is nagyban megfelelõ (kicsire meg nam adunk) trabit pakolok össze. Szép hosszú listát is írtam a teendõkrõl de elsõnek a lökhárító következik.

Arra gondoltam, hogy hajlítok egyet lemezbõl, mintegy követve az eredeti formavilágát, de nem tudom pontosan, milyen lemezt lenne érdemes használni? Szerintetek? Hidegen hengerelt, vagy horganyzott? (bár a horganyzottat nem célszerû ívhegeszteni annak aki sokáig szeretne élni, mert a párolgó horgany nem tesz jót az egészségnek.)

Vagy bármi ötletek, hogy mit, s hogyan?

6116 Puskás Gábor 2013-02-25 17:00:54  Előzmény:Őry Gábor: 74731

Kb 2cm-t kivágtam a vezetékbõl, ami összeköti a jeladót a fekete dobozzal. Egy pici lyuk volt rajta, oda csíphették vagy ilyesmi. Ott bejutott a víz és a fekete vezetõ ere elporladt és hol érintkezett hol nem. Összeforrasztottam és egyenlõre szigetelõszallaggal tesztelem. Késõbb vagy lecserélem vagy le zsugorcsövezem. Ma már hazajött az autó úgyhogy erõs a gyanúm hogy ez volt a baj.


Azért egy komplett gyújtást beszerzek tartalékba.

A legfontosabb hogy mindenkinek köszönöm a segítséget!!!
:D

6115 Őry Gábor 2013-02-25 08:44:08  Előzmény:Puskás Gábor: 74711

Azt nem írtad, hogy néha beindul. Ilyenkor biztos, hogy nem az elektronika a hibás, hanem amit leírtál. Zárlat, stb. A jeladó, vagy a vezérlõrész, ha egyszer meghal, nincs feltámadás, vallástól függetlenül.:D

6114 Támba Csaba 2013-02-24 20:51:47  Előzmény: Spityu: 74729

Stihl-szerûen:)

6113  Spityu 2013-02-24 20:44:48  Előzmény:Támba Csaba: 74728

Szóval te voltál a Stihl-nél a 4 Mix motor fejlesztõmérnöke! :D

6112 Támba Csaba 2013-02-24 20:30:05  Előzmény:jocking .: 74724

Szerinted mi tart eddig? Próbáltál már FIAT motort 2T-nek átalakítani...? :)

6111  Spityu 2013-02-24 19:06:52  Előzmény:Puskás Gábor: 74726

0. lépés - reméljük.

6110 Puskás Gábor 2013-02-24 19:05:52

Hát úgy néz ki hogy megvan a gyújtás problémája, de elõre bocsátom bazi nagy szerencsém volt hogy megtaláltam, ha megtaláltam.
Szóval a fekete doboz és a jeladó közötti vezetéken egy apró alig látható sérülés okozta a bajt. A pici lyukon bejutott a víz és elporladt a fekete vezeték. Így néha volt néha nem volt gyújtás. Holnap kiderül hogy van e más baj.

6109  Spityu 2013-02-24 18:46:28  Előzmény:jocking .: 74724

Lehet, hogy átalakította 4 ajtósra. :D

6108 jocking . 2013-02-24 18:40:54  Előzmény:Támba Csaba: 74723

Mondja ezt az a valaki, aki már nem tudom hány évtizede épít egy Fiat motoros trabit, ami tudtommal nem egy kétütemû motor.:D

6107 Támba Csaba 2013-02-24 17:56:38  Előzmény:Kantuly János: 74705

Dehogy utáljuk.

De van egy õsi kobold-törvény:

"Ahány ütem annyi henger és ajtó, a váltó meg nem padlóra való"


Az 1,1-es meg nem illik bele ebbe a képbe...:)

6106 Németh János 2013-02-24 15:13:54  Előzmény: Spityu: 74720

bonyolult állítani?

mert szerelõ hiányában én én lennék az állító mester? :) Vagy keressek valami idõs szakit?

6105 Muczán Gábor 2013-02-24 14:56:17

Kedves Klubtagjaink, veterán-, nosztalgia-, és hobbiautós Társunk!

Köszönjük, hogy sok klubtagunk illetve MNHJR regisztráltunk 2011-évi adójának 1 százalékát egyesületünknek ajánlotta.

Most ismét erre kérünk benneteket. Ezzel segítitek közös klubirodánk fenntartását is, mely az elmúlt, „recessziós” években
komoly, és nehéz feladat elé állított bennünket folyamatosan.


F E L H Í V Á S!
Felkérjük a kedves Klubtagjainkat, mindenkit, aki segíteni kíván rajtunk, hogy adójuk 1%-ával támogassák Egyesületünket.
Adószámunk: 18073221-1-43
Köszönettel vennénk, ha minket jelölnétek meg kedvezményezettnek az adótok 1%-áról szóló nyilatkozatotokban.
Az elmúlt években is sokan gondoltatok ránk. Reméljük, hogy érdekvédelmi tevékenységünkkel, egyéb "szolgáltatásainkkal" megelégedésetekre dolgoztunk adományaitokért.