Bejelentkezés regisztrált felhasználóknak

Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!

Regisztráció új felhasználóknak


Barkács szakkör

Szereléssel, javítással, tuninggal kapcsolatos kérdések, válaszok.

Vendég vagy!

Csak regisztrált felhasználók szólhatnak hozzá!

6502 Kovács Ádám 2013-06-01 17:48:23

Igen a ferrodoztatásra én is gondoltam hátha az segít. Akkor azt meg is csináltatom. Köszi

trabiszabi:
Viszont a rezgéscsillapítóval lehet hogy jobban jársz ha mindenhova raksz, mert ma levettem a kereket és észrevettem hogy a fékbetét lötyög, beraktam még egyet (a többi érdekes módon nem lötyög csak az egyik) és elmúlt az a fura fémes kattogó hang.

6501 Németh János 2013-06-01 15:27:44  Előzmény:Kovács Ádám: 75116

CSaó
szerintem elõfordulhat a rossz minõség.
Én felferrodoztattam, és 0 zaj de viszont úgy fog mint állat. :)

6500 Kovács Ádám 2013-06-01 12:06:18  Előzmény:Csády Szabolcs: 75111

Hello
Én most cseréltem elõl betétet, Fékbetétenként 1db-nak kell lennie ha jól tudom, legalábbis az autósboltba ezt mondták nekem.
Ha már így szóba jött a fék. Hátul kicseréltem a dobot betétet munkahengert, és borzalmasan csikorog a fék, próbáltam hogy megvasalom de semmi, picit bemelegszik akkor elcsöndesedik de aztán megint csikorog. Lehet ezzel valamit kezdeni, vagy ilyen szar minõség a fékbetét?

6499 Németh János 2013-06-01 09:53:59  Előzmény: Bandi: 75114

CSaó.

jobb elöl ahol lehet emelni, én is tapasztaltam a vizet. te hol fúrtad? a doblemez felõl vagy csak alul?

Hattyúnyakban nem tapasztaltam, most viszont cserélve lesz azt egészséges kifúrni?

6498  Bandi 2013-06-01 04:16:27  Előzmény:Pápai László: 75112

kb 3 hete.
De már meg lett oldva,kifúrtam a küszöböt egy-két helyen,így már szabadon távozhat is!!! :-)

6497  Csombi 2013-05-31 16:42:14

Sziasztok!
Segítséget, tanácsot szeretnék kérni.
4T wareszon hidegindításkor az önindító egy fordulat után mintha lebökne, majd kis vártatva forgatni kezd, és a gép elindul. Az önindító cserélve volt, kapott felújítottat egy éve. Én most vettem gépet, és úgy gondolom, inkább valami elektromos (esetleg testelés) probléma lehet, mint az önindító ismételt hibája. A másik probléma, ami miatt elektronos rendszer hibára gyanakszom, az pedig a világítás felkapcsolásakor a ledes hõfokmérõ sárga jelzése kialszik.
Ha valaki már találkozott ilyen problémával kérem, segítsen.
Köszönöm a segítõ válaszokat

6496 Pápai László 2013-05-31 11:18:14  Előzmény: Bandi: 75109

Biztos hogy víz van benne? Mikor volt az a most?

6495 Csády Szabolcs 2013-05-30 18:54:53

4T Trabi elsõ fékbetétjének csak felül van rezgéscsillapító lemezkéje?
A robbantott ábrán mintha alul is ki lenne neki alakítva a hely. Vagy az csak a fékbetétek univerzális beszerelhetõsége miatt van?

[imgw]http://kepfeltoltes.hu/130530/EasyCapture1.1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/imgw]
[i](Módosította trabiszabi 2013.05.30. 21:12-kor)[/i]

6494 Babecz Tamás 2013-05-29 19:26:33

Sziasztok!


2t trabira szeretnék egy garnitura Irmscher felnit felrakini.
Az lenne a kérdés milyen hosszú tõcsavarokat csináltassak?

Köszi

6493  Bandi 2013-05-29 04:19:09  Előzmény:Kunyi Tamás: 75108

Úgy hogy lehetett hallani a kanyarokban hogy lötykölõdik a víz benne. A küszöb végei jók, most lett karosszériázva az autó!

6492 Kunyi Tamás 2013-05-28 17:52:40  Előzmény: Bandi: 75107

Azt hogyan vetted észre, hogy a hattyúnyakban áll a víz? A küszöb végei a doblemeznél nincsenek korrodálódva?

6491  Bandi 2013-05-28 14:19:55

Sziasztok!

Tanácsot vagy tippeket kérnék!!
Esõ után teljesen száraz az utasterem,de a küszöbben és a hattyúnyakban áll a víz!!
Alulról nem látni elváltozást, ázási nyomokat,nemrég alvázkezelve alaposan.
Honnan teremhet elõ ott a víz....????

6490 jocking . 2013-05-27 11:56:11  Előzmény:Berecz Tibor: 75105

Elvileg az új szíj erõsebb, jobban feszül, és ezért jobban terheli a vízpumpát, ami ezért szíjcsere után hajlamos beállni.

6489 Berecz Tibor 2013-05-27 07:46:36

Sziasztok!
Alább olvastam, hogy a vezérmûszíjjal együtt érdemes a vízpumpát is kicserélni. Ennek mi az oka? :confused: Köszönettel, Tiberio

6488 Varga Tibor 2013-05-24 17:36:52  Előzmény:Csády Szabolcs: 75101

1.1-es hátsó fékdob+tengelycsonk, a tõcsavarok helyét 16-osra felfúrni, majd ebbe való tõcsavarokat csináltatni esztergályossal. Máris 4*100-as.
A két tipus hátsó lengõkarja tökugyanaz, egyedül a fékcsõ tartó lemezke van máshol a két lengõkaron.

6487 Szabó Gábor 2013-05-24 16:51:52  Előzmény:Berecz Tibor: 75102

Nekem egy idõben kettest sem lehetett kapcsolni üzemmelegen. Úgy nézett ki, hogy 120km autópálya, majd fõvárosi araszolás. Ilyenkor két lehetõségem volt, leállítás és sebességbe rakás v. hármasban indulás. Hajtómûolaj csere oldotta meg a problémát, pedig elõtte sem hanyagoltam csak nem felsõkategóriást tettem bele.
A bowden, pedál, villa nem hiszem, hogy sokat nyúlna, meg azon lehet állítani és megpróbálni úgy. Nekem eddig minden kuplungszerkezettel kemény volt a pedál, izomból kellett taposni, gyakran kellett bowdent cserélnem emiatt. Viszont pár trabin mutatóujjal lehetett mûködtetni a gyári kuplungot is. Nekem most Sachs kuplung van, gyári 180mm átmérõvel, betonkemény a pedál és nem a mûködtetõ mechanika miatt, hanem a szerkezet ilyen. Jó rég megvan, a keménységét meg megszoktam.
Ha cserélnem kellene, újra Sachs-ot vennék, esetleg LUK-ot. Viszont vennék Golf2 1.3-as lendkereket, így 190mm-re nõne az átmérõ, ehez venném a kuplungot is. Vagy 1.6 ABU Golf3 lendkereket, ami 200mm. Ezek akár bontóban is lehetnek. De ezeket már elemeztük itt párszor:)

6486 Berecz Tibor 2013-05-24 13:06:15

[i](Trabant topicból áthelyezve, iderakta jocking)[/i]

Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni, hogy mi lehet az oka a következõ problémának és hogyan orvosolható.
Az a gondom az utóbbi idõben (négyütemû Trabantról van szó), hogy ha üzemmeleg a motor, akkor nagyon nehéz egyesbe ill. hátramenetbe tenni (az egyesnél nem kerreg, "csak" nem veszi be, a hátramenetnél pedig erõsen kerreg és nehezen veszi be). Hideg motornál nem jelentkezik a jelenség. A fórumot már olvastam ezügyben, de nem találtam választ.
Én arra gondolok, hogy talán a kuplungbowden a motor melege miatt jobban nyúlik, viszont az elhelyezkedése miatt a környezeténél sokkal nagyobb hõhatás nem érheti.
Kuplungszerkezetben (ha cserélni kellene) különben milyet ajánlotok? Ebben is elolvastam a fórumot, de valahogy nem találtam rá választ.
Köszönettel, Tiberio

6485 Csády Szabolcs 2013-05-22 16:32:48

Haverom kérdéseit tolmácsolom:

1, Trabant 601-re szeretne hátra 4X100-as osztókört. Ehhez nem akar osztókörmódosítót használni. Ha ez kivitelezhetõ, akkor hogyan?
Esetleg még a tárcsafék is felmerült opcióként.

2, 2T és 4T, illetve spirálrugós és laprugós hátsó lengõkar közt van különbség? Esetleg csereszabatosak?

Köszönöm elõre a nevében!

6484 Reining Ádám 2013-05-22 16:32:35  Előzmény:Csády Szabolcs: 75099

A fékbetétek zörögnek.
Kell venni rezgéscsillapító lemezkéket, minden betéthez 1db-ot.
A gyári biztos elrohadt, eltört és kipotyogott, vagy fékbetétcserénél nem tette vissza valaki.

6483 Csády Szabolcs 2013-05-21 20:41:30  Előzmény:Szabó Gábor: 75097

Na, itt az én emberem! :)
A geree-sek közül a termosztátosat olvastam már, a hûtõset most pótoltam.
A hûtõ lamellázása jó, az nem lehet a bibi.
A gyújtás stroboszkóppal lett nemrég belõve, a keverék a Colortest üveggyertya szerint dúsra van állítva.
Valószínû akkor a termosztát lesz a ludas.

A 4T Trabi elsõ fékeinek zörgsérõl nem tudsz valamit? Rossz úton csörög, de ha enyhén rásimítok a fékre, akkor elhallgat. Amúgy teljesen jól teszi a dolgát.

6482 Szabó Gábor 2013-05-21 18:28:19  Előzmény:Csády Szabolcs: 75092

Itt van még pár ötlet:
[url]http://www.geree.hu/2011/01/termosztat-leves/#more-2832[/url]

[url]http://www.geree.hu/2011/06/melegedes/#more-3787[/url]

6481 Szabó Gábor 2013-05-21 18:20:43  Előzmény:Csády Szabolcs: 75092

Melegre nyit, de zárja a szívósor irányába áramló vizet ezzel egyidejûleg.
Lehet lusta a termosztát, lassan követi a hõingásokat.
Lehet szegény keverék, de lehet gyújtáshiba is, vagy mind egyszerre. Nekem egyszer dús keverék miatt nyáron hegymenetben sem melegedett túl. Eltelt kis idõ, mire rájöttem, mert normál használat mellett ki sem nyitottak a termosztátok, amikkel próbálkoztam, simán kézzel lehetett fogni a vízcsöveket a kis körben is.

6480 Szabó Gábor 2013-05-21 18:10:15  Előzmény:buczkó balázs: 75088

Esetleg benzin jutott az olajba, az meg felhígult, meleg oldali viszkozitása már nem megfelelõ. Pályás nyúzásnál a szokásosnál jobban felmelegedhet, majd a lejövetelkor a 2000re csökkent fordulattal az áramlások is lelassulnak az olaj és hûtõkörben valamint a menetszél sem lesz olyan nagy. Ezek hatására mégjobban melegedhet az olaj, attól meg hígulhat. Ha a gomba és a mûszer jó, akkor nem megfelelõ a kenés miatt a csapágyak hamar kimutrelnak.

6479 Szebelédy Péter 2013-05-21 17:08:51  Előzmény:jocking .: 75087

Valahol olvastam, hogy nem mindegyikben van ez így. Az én Wareszomban a két gomba ugyan be van kötve a mûszerbe, de a csatlakozóból egyenesen az alacsony nyomású gombára van kötve a visszajelzõ.

6478 Mazák Viktor 2013-05-21 07:08:08  Előzmény:Csády Szabolcs: 75092

Igen, okozhat túlmelegedést.

Nálam a termosztáthiba abban nyilvánult meg, hogy felszökött magasra a hõmérséklet, és csak teljes fûtéssel lehetett kordában tartani. Nem nyitott a termosztát, csak félig.

Mióta újrakalibráltam a karbit, és nem haladja meg az autó fogyasztása 6,2 liter/100km-t, azóta nekem is hajlamos a venti kapcsolásra a májusi melegben.

Mondjuk nekem az utolsó változtatás az volt, hogy lekötöttem a kartergázt a motorról, azelõtt nem nagyon kapcsolt, bár a lekötést megelõzõ idõszakban nem voltak jellemzõek a nagy melegek.

Én azt gondolom, hogy normális viselkedés az, amit írsz. Lehetséges esetleg az, hogy valahol a hûtésrendszerben lerakódás van, és ezért nem tökéletes a hõcsere.

6477 Busa Attila József 2013-05-20 17:27:59  Előzmény:Csády Szabolcs: 75092

Szia!
Hát nem tuti, hogy nálad beválik, de én a következõket hajtottam végre. Vettem egy új termosztátot, mert filléres kiadás és az a tuti. Után a kicseréltem a hõérzékelõ gombát a hûtõben egy Zastava-ba valóéra, mert a menete ugyanaz. Annyi eltéréssel, hogy korábban kapcsol be a venti. Így sosem melegszik túl a járgány pesti dugóban sem. Alternatív, szerintem kókány, de annál biztosabb megoldás, hogy beiktatsz egy direkt kapcsolót a ventihez, amit kedved szerint kapcsolhatsz menet közben, ha látod, hogy melegedni kezd a cucc. Remélem segítettem.
Üdv: Atesz.

6476 Csády Szabolcs 2013-05-20 11:25:59

4T Trabinál termosztáthiba okozhat "túlmelegedési" gondot?
A kocsi elég hamar eléri az üzemi hõmérsékletet, de nem forr soha a vize. Ha megállok akkor kb 10s múlva már hallom, hogy zúg a ventilátor.
Az a kérdés ugye, hogy a Trabant termosztátja üzemi hõmérsékletre melegedve nyit-e vagy zár? Ha nyitós fajta, akkor a nem nyitás miatt esetleg kialakulhat ilyen jelenség, bár üzemmeleg állapotban minden csõ meleg, szóval azt tudom csak elképzelni, hogy nem nyit ki teljesen.
Az ötleteket várom, hogy mi lehet a baj.

6475 Mazák Viktor 2013-05-19 23:39:12  Előzmény:Hujbert Dániel: 75089

Szia!

Elsõ ötletként a különbözõ "mat" végzõdésû anyagokat gondolnám, a legdrágább a "dynamat", autóhifis szaküzletekben, mûhelyekben kérdezz utána, vannak tizedannyi áron is használható megoldások, mondjuk az autó súlya nõni fog, ami engem zavarna :evil:

6474 Busa Attila József 2013-05-19 19:00:26  Előzmény:jocking .: 75087

Szia!

Nekem ugyanezt csinálta a gépsárkány. Aztán egyszer csak kifosta a kocsi jobb oldalára a 4L motorolajat. A megoldás az volt, hogy ki kellett cserélnem a motor felsõ részén lévõ olajnyomásmérõ gombát. Nekem ez megoldotta a gondot. Reménykedj, hogy nem hengerfejtömítés probléma van. Ha letekered az olajbeöntõ sapkádat, akkor nem vizes a beöntõnyílás környéke? Olajszinted rendben?

Írj, hogy mi van.

Üdv: Atesz.

6473 Hujbert Dániel 2013-05-19 18:25:02

Sziasztok!!

LÉgyszi segítsetek nekem!
4T-re csinált e már valaki hangszigetelés a motortér és az utastér közé? 80 feletti tempónál elég zavaró a motorzaj, és szeretném valamivel csendesíteni. Valakinek valamit ötelte, tapasztalata? Mit, hova, mennyit, mennyiért?:)

KöszI!

6472 buczkó balázs 2013-05-19 07:08:20  Előzmény:jocking .: 75087

az anyám kenyerit!
holnap meló után kipróbálom, aztán megírom mi történt!
KÖSZÖNÖM

6471 jocking . 2013-05-18 21:21:28  Előzmény:buczkó balázs: 75086

Lehet még kontakthiba, vagy a kombinált mûszer hibája. Inkább a kombinált mûszerre tippelnék. A 4T Trabiknak/Wareszoknak van egy olyan sajátossága, hogy az olajnyomás figyelése dinamikus. Ez azt jelenti, hogy az ellenõrzõ lámpa nem csak azt mutatja, ha leesik a nyomás, hanem azt, ha az eltér egy fordulathoz rendelt referencia értéktõl. Ez a rendszer abban a mûszerben leledzik, ami a motorhõfokot/üzemanyagszintet mutatja. Ez idõvel szépen elmegy tönkre, és akkor szokott ilyen marhaságokat produkálni. Legjobb esetben.
2 mód van ennek ellenõrzésére:
1: Egy az egyben beraksz egy másik kombinált mûszert.
2: A kombinált mûszerbe menõ sárga vezetéket elvágod.
Ha a 2. módszer hatására megszûnik a hiba, akkor biztos, hogy a kombinált mûszer a rossz.

6470 buczkó balázs 2013-05-18 21:00:33

sziasztok!
4t wartburgnál fellépõ jelenség kezelésében szeretnék segítséget kérni.
2000-res fordulat alatt kigyullad az olajnyomás lámpa DE MOST JÖN A CSAVAR AZ EGÉSZBE
-ha a városba használom 40-50 között fokozattól függetlenül SEMMI
-ha autópályán-országúton utazom 70-110 között SEMMI
-DE HA LEJÖVÖK A PÁLYÁRÓL ÉS VÉLETLENÜL 1 KICSIT IS 2000 ALÁ ESIK A MUTATÓ KIGYULLAD A LÁMPA, EZT JÁTSZA 10 PERCIG, ÉS UTÁNA MEGINT MINDEN HIBÁTLAN!
Na ez mi a kis pöcörõm lehet????
-olaj szint jó
-olajgombák ebbõl kifolyólag cserélve lettek
remélem tudtok segíteni, mert kezdem a láncot ledobni!!

6469 Nagy Gábor 2013-05-18 10:34:54  Előzmény:Hujbert Dániel: 75051

Üdv!
Nekem kocka lada felnin voltak 175-65-13 és hátul kokrétan a futófelületbe beleért a sárvédõ.

6468 Pápai László 2013-05-18 10:20:55

Sziasztok!

1,1-es Trabiba milyen váltóolajat javasoltok? Normál használat, nem vörsöny, meg ilyenek...GL100-ast ír a kezelésije, de az ma milyennek felel meg?

6467 Major Csaba 2013-05-18 05:35:59

Sziasztok!
Érdeklõdnék, 2T Trabant henger felújítással foglalkozó helyek elérhetõségeirõl!
Vagy felújított hengert vásárolnék!

Kösz,üdv.:csabesz!

6466 Szebelédy Péter 2013-05-17 05:12:46  Előzmény:Kleibán Tommy: 75077

Na azt nem tudom, nekem is úgy csinálták. Valószinûleg valami menetes-távtartós lehet, anyával biztosítva.

6465 Csády Szabolcs 2013-05-16 20:07:43  Előzmény:révai ákos: 75078

Hali!

Wartburg 1,3 tengely megy majd bele. Azt hiszem a zsombiban ajusát árulnak. Az milyennek számít ár, ill. minõség szempontjából?
A szíj és a vízpumpa 2010.03.15-én lett cserélve, azóta 6000km lett belerakva. Szíjat lehet cserélek, de a vízpumpával inkább nem szívok...

6464  István 2013-05-16 19:27:30  Előzmény:Kárász Endre: 75067

Köszönöm a segítséget! Jó lett!

6463 Varga Tibor 2013-05-16 19:07:47  Előzmény:jocking .: 75072

"VW bowden, amit igazgatni kell kötegelõvel, hogy a hûtõventi ne érje el"

A ventillátor házra két kis pálcát kell heggeszteni, és akkor nem kell kötegelõ.

6462 révai ákos 2013-05-16 14:51:47  Előzmény:Csády Szabolcs: 75076

Szia !

Ezen a mûveleten már túlesett az én gépem is. A hidrotõke kapcsán eddigi tapasztalataim szerint bármelyiket rakhatod (ajusa,vw, febi) csak árban lesz különbség. A vezérmûtengelyt is cseréled? Elkopott vagy csak nagyobbat tennél bele?
Ha van rá módod javaslom, egy 1.6 abu tengelyt, alul, 1, 2 fokozatban igencsak más érzés lesz vele közlekedni, viszont ahhoz nem árt egy elektromos AC is, mert azon a vezérmûtengelyen nincs meg a bütyök a régi mechanikus AC-hez. Ha ezt teszed bele akkor egy kicsit el kell forgatni a veztengelyt, de ennek részleteit egy szaki megmondja.

A vezérmûszíjat illetõen ha nem sok km van benne a legutóbbi csere óta, akkor nem életbevágó a csere, ellenben egy szíj ára sem gatyarohasztó tétel.Viszont ha belekezdesz akkor már érdemes vízpumpával együtt, és akkor jóideig biztos nem lesz gond a vezérlés táján. Ha szakszerûen szedik le a szíjat, akkor az szinte magától lejön, mindeféle feszítgetés nélkül, tehát nincs mitõl károsodnia. Amúgy nem jó izomból sem megfeszíteni felrakáskor, mert a motor hõtágulása úgyis feszít rajta.

Remélem találtál benne hasznosat...
üdv Mykee

6461 Kleibán Tommy 2013-05-16 04:46:56  Előzmény:Szebelédy Péter: 75075

Hogy állitom a pedál holtjátékát?

6460 Csády Szabolcs 2013-05-15 16:56:04

1,1-es Trabantnál vezérmûtengely és hidrotõke cserére készülök.
Nagyjából megvan fejben a mûvelet, de azért ha valaki elmondaná, hogy mire figyeljek, vagy esetleg akár részletesen lépésrõl lépésre, azt megköszönném!
Milyen tömítéseket szerezzek be a mûvelethez amiket illene cserélni?
Olyat is hallottam, hogy ha leszedjük a vezérmûszíjat, akkor érdemes újat feltenni, mivel nem tudjuk ugyanakkora erõvel meghúzni, mint elõtte és így megvan a szakadás esélye. Ebben ugyan eléggé kételkedek, de gondoltam biztos ami biztos inkább megkérdezem.
Hidrotõkébõl milyen márkát ajánlotok? Zsombinál kaphatóval (elfelejtettem a márkáját) van valakinek tapasztalata? Ha talál az ember gyárit, akkor arra csapjon le, vagy jobb minõségûeket is lehet kapni?
Köszönöm a segítséget!

6459 Szebelédy Péter 2013-05-15 15:45:13  Előzmény:Kleibán Tommy: 75063

Mindig ugyanolyanerõvel fog, vagy fékezésre erõsebb (miután visszatért a pedál)? Nálam a második variáció volt, rosszul lett beállítva a pedál holtjátéka, és minden fékezésre "hozzáadott" a nyomáshoz, 3-4 megállás után már nem tudtam elindulni.

6458 Kenyér Zoltán 2013-05-15 13:40:51  Előzmény:Busa Attila József: 75062

Nem lett túlfeszítve a vezérmûszíj? Ha bemelegszik a motor, akkor jobban megfeszül szíj, lehet hogy ezért sír a csapágy.

6457 Csády Szabolcs 2013-05-15 08:50:17  Előzmény:Busa Attila József: 75062

Én kb. 2 éve cseréltem ki, azóta beletettem már közel 5000km-t (hobbi autóról van szó), de a nyekergés maradt a régi. Valaki azt mondta nekem, hogy ez típusbetegség, ne foglalkozzak vele...
Te hol vetted a vízpumpát? Én anno a zsombinál, szóval lehet az a bibi (márkára nem emlékszem, ha jól rémlik, akkor nem volt semmiféle felirat rajta).
[i](Módosította trabiszabi 2013.05.15. 10:51-kor)[/i]

6456 jocking . 2013-05-15 08:30:03

A kuplungnál most nekem is van valami, csak nem tudom, hogy mi. Az a tünet, hogy hideg motornál marha jó, puha mint az állat. Meleg motornál viszont olyan kemény lesz, hogy az akku alatt görbítgeti a lemezt, amikor benyomom a pedált. Ilyenkor akkor is össze-vissza változik a "kuplungerõ", ha a bowdent máshova fogatom oda. (5 sebességes váltó, VW bowden, amit igazgatni kell kötegelõvel, hogy a hûtõventi ne érje el) Én arra tippelnék, hogy a bowdennel lesz valami... Csak azt nem értem, hogy mi. Szerintem ha az a sz@r, akkor az a minimum, hogy hõ hatására megnyúlik, és nem emel ki annyira. De ez nem magyarázza a bekeményedést...

6455 Bencze Robi 2013-05-15 05:48:14  Előzmény:Kleibán Tommy: 75070

Akkor csakcsak a kuplungszerkezettel lesz gond tényleg :S

6454 Kleibán Tommy 2013-05-15 05:42:58  Előzmény:Bencze Robi: 75065

furcsa is volt mert eddig mint a trabantoknál általában keménykés volt a kuplung benyomáskor most puhább lett. sebesség váltáskor mikor ráengedem utánna kerreg pár másodpercig.....

6453 Kleibán Tommy 2013-05-15 05:41:36  Előzmény:Kárász Endre: 75068

A munkahenger a régi felujitott. agyaltam azon hogy kaptam egy használt de müködö föfékhengert hogy ami most fent van a felujitott az helyett felteszem a kapott használtat. Érdemes? leszámitva hogy uj tárcsa meg fékpofa van fent?