Bejelentkezés regisztrált felhasználóknak

Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!

Regisztráció új felhasználóknak


Barkács szakkör

Szereléssel, javítással, tuninggal kapcsolatos kérdések, válaszok.

Vendég vagy!

Csak regisztrált felhasználók szólhatnak hozzá!

8663  Spityu 2022-09-08 23:21:41  Előzmény: : 82426

Hát... így távolról én is a karbi cserét javasolnám. Vagy várjunk csak! Pontosan ez volt nálam, amikor a Hall-jeladó szórakozott a toronyban. Ki lehet cserélni, de azért nem az út szélén. Emlékeim szerint nem kell spéci szerszám, talán csak egy csőszegecset / csapszeget kellett kiütni a tengelyből, ami egy gyűrűt fogott a talpánál. Szépen, okosan, le lehetett bontani mindent. Persze figyelni kell, mi hol volt stb. Az 1.1 és az 1.3 (Wb) torony eltér, de emlékeim szerint csak a röpsúlyok karakterisztikájában. A lényeg, hogy a Hall-jeladó áttehető (bontóban 1.3-ast kaptam, és abból generáloztam meg az enyémet. Az volt a tünet, hogy alapjáraton elketyegett, de gázadásra, terhelésre fulladozott, a legjobb esetben is darálva húzott (rángatott, de inkább azt sem). 0 erő volt a kocsiban. Kis híján felgyújtottam az út szélén. Szóval én így folytatnám, ha folytatni kell:
( - AC, gyertyák, dugattyúgyűrűk, dugattyúk OK (kompressziómérés!) vezérlés, gyújtás jó helyen)
- karbi csere
- gyújtókábel csere (főkábel is),
- trafó csere,
- elektronika csere,
- torony csere

A blokk szerintem kb. örökös, bár azért 350k nem kevés. 200-at (érzésre) röhögve elmegy. Nagyon túl van méretezve a névleges teljesítményhez képest. :D

8662   2022-09-07 15:24:56  Előzmény: Spityu: 82425

Update! Kiékeltem a fénykép kedvéért, mert fejjel lefele ki sem nyit a szelep. Egyelőre senkitől és semmi info. A karbi gyári állapotra kipucolva, fúvókák eredetiek, öngyújtógázzal fújkáltam ki mindig őket, még a Ladán is. Összerakva:
- egy dugót fellök, pöccre indul
- alapjárat hibátlan, hidegen és melegen is
- a leg minimálisabb gázadásra leáll, a gyorsító spriccel, azt látom
- a fűfúvóka és a csőrendszer, az üzemi gáznál is átjárható
Tehát vissza a kezdetekhez, tippem nincs. A gázt, a benzin helyett próbáltam, azzal is azonnal leáll...
(nem gázos a gép! Tiszta Butángázt fújtam csak bele)
Gyújtás vákuum működik, itt feladtam, lesz egy kölcsön karbi, bár kizárt, hogy motor. mi lenne vele? :-)
Igaz 350k van benne, még bontatlan!

8661  Spityu 2022-09-04 21:11:32  Előzmény: : 82421

Vigyázz! Fejtetőn benyomódik a kis golyó a tűszelepben! A szintet nem úgy kell mérni. Hanem úgy, hogy az úszó nyelve éppen csak érintse a golyót. Ez kb. 60-70 fokban megdöntött úszóházfedélnél jelentkezik, úgy emlékszem.
Ránézésre az emlékeim szerint jó amúgy a szint. A képen a jobb felső úszó szarok az, amiről beszéltem: annak a síknak kell a távolságát mérni az úszóházfedél tömítőpereméhez képest. Arra nem emlékszem, hogy tömítéssel-e vagy anélkül. Azt hiszem, tömítéssel és 28 mm-nek kell lennie. De egyáltalán nem biztos, valahonnan próbálj meg letölteni leírást.
Ha gázadásra fullad, akkor a gyorsító membrán lehet rossz talán. Nem spriccel be benzint. Autógáznál nincs ilyesmi gond. Pontosabban nincs ehhez hasonló mechanizmus egy átlagos karbis rendszernél.

8660   2022-09-04 08:54:16

Tehát így áll:

8659   2022-09-04 08:33:10  Előzmény: Spityu: 82419

Alapjárat és a dúsítóm is jó volt, elkezdett kicsit inni, egyszercsak nem volt "gáz"! Alapjáratom hibátlan volt, ahogy ráléptem a pedálra lefulladt. Érdekesség, hogy PB gázzal sem pörgött fel. Amikor leszedtem, a talpon láttam, hogy sérült. Most még fürdik, de a szintre visszatérve, az úszó vízszintes vonala egybeesik a fedél vonalával, mikor lezár a tűszelep. Ha már lent van, kitisztítom, csak a szintet beállítva akarom összerakni és majd vissza, a többi kiderül élesben. Vákuumcsövek mind jók.

8658  Spityu 2022-08-31 09:11:29  Előzmény: : 82418

Hát... akkor szerintem nem az úszóval lesz gond. Persze nem árt ellenőrizni. Csak tudni kellene a megfelelő értékeket. Egyébként kő egyszerű a 4T karburátor. Inni amiatt iszik, mert az automata szívató valószínűleg nem szuperál túl jól. Én ezt nagyon egyszerűen megoldottam: nyitott állapotban a mozgató rudazatot egy kábelkötegelő segítségével (kívül) rögzítettem. Emiatt hidegen egy fél km-ig eléggé döcögős, de nem érdekelt. 5 literrel simán eljárkáltam vele. Ha nagyon érdekelt volna, megcsináltam volna olyanra, mint az új típusú kétüteműé és kézzel lehetett volna vezérelni egy bowden segítségével... És úgy emlékszem, hogy minden más paramétert tök egyszerű beállítani és gyárira állítottam. A szívatónál is lehet tekergetni azt a kis akármit, amire megy a vízcső, azzal lehet siettetni vagy késleltetni a szívató nyitást. De úgy emlékszem, hogy eléggé siettetve volt már. Ha jól emlékszem, ez azt jelenti, hogy "hátra" volt tekerve. De a rudazatból ki lehet okoskodni, hogy melyik a nyitási irány.

8657   2022-08-31 07:33:03  Előzmény: Spityu: 82417

Szia! Köszönöm! Ma nekifutok este, a talpat várom, addig nem volt kedvem szétszedni. Soha nem volt állítva, ellenőrizve, csak el kezdett inni. :-) Persze a talp miatt is, gondolom én.

8656  Spityu 2022-08-31 00:13:00  Előzmény: : 82412

Próbálj meg Weber 32 vagy 34 TLA-ra keresni. Szerintem maga a benzinszint megegyezik a Trabant és a Wartburg esetében. Úgy emlékszem, hogy az úszó tengelyétől átellenesen van az az előbb említett sarok, ami kb. 5-10 mm hosszú, a fedél tömítésével nagyjából párhuzamos szakasszal végződik. Na, ennek a kis "lapnak" kell szerintem talán 28 mm-re lennie a tömítőperemtől. Az rémlik, hogy ebben az esetben közel párhuzamos a tömítőperemmel. Persze akkor, amikor a golyót éppen, hogy érinti az úszó nyelve.

8655  Spityu 2022-08-30 23:59:11  Előzmény: : 82412

Benzinszintet nem tudok. A szerelésikben az szokott lenni, hogy az úszóházfedelet az úszóval együtt fejtetőre, pontosabban kb. 45 fokra bedöntve kell tartani. Ekkor az úszó nyelvének pont érintenie kell a tűszelep golyóját, de nem szabad kicsit sem benyomnia azt (nem egyszerű, de nem is vészes). Ekkor az úszó "alsó" sarkának az "egyenes" részének x mm távolságra kell lennie a fedél tömítőperemétől. De a méretet hirtelen nem tudom.

8654   2022-08-30 08:20:24

Nekem meg egy kérdésem lenne, mert a Földön nem találok semmit!
Mekkora a benzinszint a Weber karbinál, 1,3-nál? Illetve hol-hogyan kell mérni? Köszönöm!

8653   2022-08-30 08:18:02  Előzmény:Kotowsky Mozes: 79471

Régi, de lehet még jól jöhet?
NEM alapjáratot állít a csavar és a pillangószelep zárt állapotában, üzemmeleg motornál kell, hogy érintkezzen. Ekkor kell egy próbalámpa, levett gyújtásnál. Az alapjárati vezérlőre csatlakozik. A két idétlen vezeték (fekete-sárga és a sárga fekete) simán benézhető, de a hosszuk adja (ha gyári?) hogy melyik-melyik. A rövidebb a mágnesszelepé.

8652  Spityu 2022-08-28 23:03:06

Érdeklődnék, ki hogyan áll Trabant benzincsap tömítéssel. Csapinál van egy fajta parafás (a tömítéskészletben is ilyen van szerintem), Zsombinál egy másik fajta. Próbáltam bőrrel is. Egyik sem jó. Vitonossal még nem próbáltam. Az szerintem tömíteni fog és időtálló is lesz, viszont kérdéses, hogy mennyire kell meghúzni a leszorítót, mennyire lesz könnyű eltekerni majd a csapot...

8651  Spityu 2022-07-30 23:00:24  Előzmény:Őry Gábor: 82398

Egyszerűen nem bírok rájönni, hogyan megy tönkre az üzemanyag. A kulcs szerintem a lélegzésmentes tárolóedényben (IS) van. Ugyebár az E10-esben 10% etanol is van. Ami szívja magába a vizet. Ha cserélődik fölött a levegő. A Trabantba néhány éve szigorúan 100-ast nyomatok, preferáltan OMV-t, utána Shell, utána MOL jöhet. Ezekben is van "bio" összetevő, de az más, mint az etanol, nem károsítja a dolgokat, nem degradálódik.
BÁRMILYEN gépbe beletöltött sima E10/95-ös benzin egy idő után bekocsonyásodik, korrodálódáshoz vezet stb. Van egy flakonom, amibe kb. 4 éve tankoltam ilyen benzint különféle dolgok elpucolása céljából, és csodák csodájára még mindig tökéletesen tükrös, az illata is kiváló.
A fentiekből én arra a következtetésre jutottam, hogy a helyes dolog az, ha egy gépet fos benzinnel tankolunk, akkor rendszeresen járassuk meg. Vagy tegyünk legalább "tartósítószert" a benzinbe. De inkább rakjuk el 100-assal. Vagy járassuk ki teljesen. Ez már kicsit off. De pl. van egy fűnyírónk, annak a műanyag tankja alatt van egy benzincsap. El szoktam zárni, majd totál kijáratom a sima 95-öst belőle. Úszós, nem membrános. Eddig bevált.

8650 Kacsándi Szabolcs 2022-07-30 22:15:23  Előzmény:Őry Gábor: 82395

Trágya az üzemanyag.Szét van butítva.Sorra mennek majd tönkre a kocsik ettől a jó minőségű kotyvaléktól.Ezt a kétütemű sem tolerálja.

8649 Őry Gábor 2022-07-28 09:17:02  Előzmény: Spityu: 82397

igazából a vizsgákra szoktam visszatenni a gyárit és a lehető legsoványabb beállíátssal. De már visszatettem a HB-t, hasít, mint a rakéta, pedig a 120 helyett visszatettem a gyári 115-ös fúvókát. Lehet, hogy az ínséges idők miatt 113-assal is kipróbálom.
A vizsga napján több csoda is megfigyelhető volt. Repedt szélvédővel mentem, végig volt hasadva, igaz, a jobb oszlop mellett. Húzták rá a szájat. Mit tesz isten, ott áll egy idősebb csóka, azt mondja, neki van három szélvédője is, itt lakik a szomszéd faluban. Nosza, irány a szélvédő, kettőt odaadott egy ezresért, többet nem is fogadott el, és megfejelte egy motorház-kitámasztóval. A vizsgaállomáson meg bevállalták, hogy be is teszik. Mivel gyalog voltam, valahogy haza kellett jutnom, itt is történt egy-két csoda, de ez már off, majd beszélek a plébánossal, spannom.

8648  Spityu 2022-07-27 19:59:56  Előzmény:Őry Gábor: 82396

Elképzelhető, hogy a motort a HB-shez állítottad, pl. gyújtás. Azután lehet, hogy nem szeretné mondjuk H1-1-est. Az viszont biztos, hogy utóbbit könnyebb rosszul beállítani. A HB-ssel sok gondja nem lehet az embernek.
A féknél akkor mégis az volt, hogy eltérőek az átmérők és persze a pofák külső átmérője is? Feltételezzük azt, hogy a fékmunkahengerig jó a fékrendszer. Ha a dugattyúk nem szorulnak, megfelelő jobbosok jobbra, balosok balra vannak beépítve fmh-ekből, a vasak nincsenek szétkopva, a pofák rádiusza egyezik a fékdobokéval, a kerékagy nem üt, a dobok szintén nem, nos, ekkor a féknek jónak kell lennie.

8647 Őry Gábor 2022-07-25 18:32:04  Előzmény:Őry Gábor: 82395

HB karbi forevör!!!

8646 Őry Gábor 2022-07-25 07:21:03

Hali!
Átment a Trabika a vizsgán. Az első fék 50%-os eltérése eltűnt. megcseréltem az egész első cuccot. A történetet lásd alább. Ez csak látszólagos magyarázat, ha belegondolunk, gyakorlatilag értelmezhetetlen. Én csodára gyanakszom.
A vizsgára visszatettem a gyári karbit (H 1-1), de nem jó, valamiért rángatott. megnéztem a benzinszintet, alacsony volt. megemeltem 24 mm-re, valamicskével talán jobb lett, nem igazán. Lehet, hogy megszerette a bőségesebb kosztot (HB 4-1 120-as fúvókával) és a soványabb kaja már nem jó neki?

8645 Megyeri János 2022-07-20 12:16:09

Milyen hosszú a trabi ajtajának a gumi tömítése?

8644  Spityu 2022-05-16 20:11:59  Előzmény:Grõb Gyula: 82386

Király! :D

8643 Grõb Gyula 2022-05-16 00:21:17

És még a Trabim is megjelent! OMG!

8642 Grõb Gyula 2022-05-16 00:20:19

Bakker, kb 5 év után újra itt vagyok! Sziasztok!
Ui ezt nem hagyhattam ki...

8641  Spityu 2022-04-24 20:37:13  Előzmény:Pintér Adrián: 82379

Szia!
Kaptam infót. Vélelmezhetően a C oszlop felé megy le gumicső. Lásd kép (fogalmam sincs, hogyan kell nézni, nem ismerem a típust).

8640 Pintér Adrián 2022-04-20 17:13:00

Szép napot mindenkinek ! Szeretnék pár tanácsot kérni Tőletek én teljesen új, zöldfülű Wartburgos vagyok, egy hete jött meg a fémyezőtől a gép és szeretném összerakni . Kérdés : a sibead vízlevezető gumicsövei az A és C oszlopkban kivezetik a vizet de hol vannak kivezetve ? Doblemezekbe ? Melyík részén, milyen magasságab ? Hanyas furat ? Köszönöm előre is a segitségeteket . Sajnos szerintem be lettek heggesztve a firatok lakatolás alkalmával és nem találom .

8639  Spityu 2022-04-08 00:20:54  Előzmény:Tósoki Szilárd: 82374

Szia! Én ilyet még nem tapasztaltam. Tehát van a nagy csavar a furattal, amire rá kell fűzni a benzincső végét, majd be kell hajtani az úszóház fedelébe, és itt szivárog? Nekem még használt fém tömítésekkel is jó szokott lenni. A piros (vulkánfíber) tömítéssel meg pláne. Biztosan nem a benzincső ereszt valahol feljebb? Ha páncélos slagról van szó, az hajlamos a páncél alatt elrepedezni és ereszteni. A csavar és az úszóházfedél a tömítési felületeknél sértetlen? A benzincső vége is? Repedést, krátert, anyaghiányt keress.

8638 Tósoki Szilárd 2022-04-07 23:51:49

Sziasztok.
Segítséget szeretnék kérni abban a dologban hogy a hb 2-9-es karburátoromnál a Benzin bejövő ágon egyszerűen nem tudom eltömíteni a folyást... Hiába tettem bele 2 db vadonatúj alumínium tömítő gyűrűt vagy a piros karikákat... Valakinek van valami jó megoldása vagy ez ilyen mindig szivárog?...
Előre is Köszönöm.

8637  Spityu 2022-02-27 01:13:11  Előzmény:Őry Gábor: 82369

Ebben az esetben szerintem nem volt felesleges. Amúgy a dugattyú szorulása is okozhat besülést. A rugók egyszerűen nem tudják megfelelő mértékben visszahúzni a pofákat. Nálam ez volt pár éve. (Egyik) tanulság: hetente megnyomkodom a fékpedált párszor.

8636 Őry Gábor 2022-02-24 19:28:15  Előzmény: Spityu: 82368

Akkor jöhet egy légtelenítés. Lehet, fölösleges volt a betétcsere+felszab? Talán nem, mert az egyik oldal meg volt sülve többször is, ráadásul ütött is.

8635  Spityu 2022-02-23 21:53:23  Előzmény:Őry Gábor: 82367

Én úgy tudom, hogy okozhat aszimmetriát a két oldal között (2T Trabantnál). Tehát hiába egy kör, ahol a buborék van, ott kevésbé fog fogni. A Trabant esetében a főfékhenger kivezetéseinél van egy-egy szelep, ami arra jó, hogy ha kissé levegős az adott kör, fel lehet pumpálni és csak lassan engedi vissza a dugattyú felé a folyadékot, ahogy a buborékok vissza akarnak tágulni. A Wartburgnál nincs ilyen. De a lényeg, hogy légtelenítsd rendesen.

Amúgy fater Swiftjén volt olyan, hogy talán a jobb első gumi fékcső volt elfáradva, fékezéskor púposodott. Emiatt ez a kerék nem fékeződött annyira és a másik irányába húzott a kocsi fékezéskor. De ott nem tudom, hogyan vannak a körök felosztva.

8634 Őry Gábor 2022-02-23 17:03:01  Előzmény:Kacsándi Szabolcs: 82366

Ez annyiban jó hír, hogy a félrefogás még megoldódhat. Kicsit megvasaltam, leeresztettem egy jó kis hegyi útról, talán összekopott valamicskét. Lassan vinnem kéne vizsgázni.

8633 Kacsándi Szabolcs 2022-02-18 20:30:26  Előzmény:Őry Gábor: 82365

Igen befolyásolja.Semmilyen levegő nem lehet benne.Amúgy szokás ilyenkor megvasalni a féket kicsit.Akkor éri el a legjobb hatást ha összemelegedett és igazodott minden.

8632 Őry Gábor 2022-02-16 12:57:00

Sziasztok!

Ha van egy kis levegő valamelyik fékmunkahengerben az befolyásolja az egyforma fékhatást a két oldal között? Merthogy miután az a kis légbuborék összenyomódik, onnét elvileg egyformán kéne fogni, legalábbis az elmélet szerint. Új betétek, mhengerek, szabályozott dob. Persze, lehet, hogy egy kicsit össze kell kopnia.

8631 FUX Jani 2021-12-23 15:48:59  Előzmény:Kacsándi Szabolcs: 82359

Köszi az infot! ;)

8630 Kacsándi Szabolcs 2021-12-22 19:33:10  Előzmény:FUX Jani: 82357

Üdv!
Ennek rengeteg módja van ,de egyik sem szabályos.Műszakira vissza kell alakítani,sajnos manapság már nem nézik el,mint sok más módosítást sem.
A legegyszerűbb a magasabb fémpogácsa a vezetőkar alá.Hátul a középső vezetőkarok fölé kell beszerelni a kaszni és a kar közé.Különböző méretekben lehet ,kinek mi a tetsző.Én korábban az eredeti fémpogácsát forgattam felülre,ez nagyjából 3-4cm-t nyom lejjebb a karonmezáltal kerék tetejét befelé dönti.Vagy esztergáltatni kell több méretet és akkor lehet kísérletezni.Hosszabb csavarok beépítése szükséges.Sajnos nagyon függ a feltett felnitől is,mert ha sokat döntesz rajta,akkor a kerék beleér a spirálrugóba.De be lehet úgy lőni hogy kicsit dőljön,szépen álljon a kerék,és akkor elég sok fajta felni elfér.Ha nagykerék menne rá,akkor már több variálás is kellhet.Esetleg vékonyabb spirálrugók.De olyat nehéz találni,vagy azon is alakítani kell.

8629  Spityu 2021-12-22 16:07:31

Csapterpesztővel. https://www.youtube.com/watch?v=rFW8jSMnN04

Úgy emlékszem, hogy valamelyik webáruházban árulnak is közdarabot, de most hirtelen nem találom. De mintha valami külföldiben láttam volna.

8628 FUX Jani 2021-12-22 00:07:08

Sziasztok!
Hamarosan újra Trabi tulaj leszek!
Az lenne a kèrdèsem hogyan dönthetö be a hátsó kerèk 1.1 kombinàl?
Köszi!

8627 Kacsándi Szabolcs 2021-11-16 17:13:02  Előzmény:Őry Gábor: 82354

Itt az ideje bevezetni a prédikációba :)

8626 Őry Gábor 2021-11-16 10:55:14  Előzmény:Kacsándi Szabolcs: 82352

Én hiszek a papnak, de ritkán beszélünk fékbetétekről és dobszabályozásról....

8625 Kacsándi Szabolcs 2021-11-15 20:05:53  Előzmény:Őry Gábor: 82350

Nem szabad mindent elhinni amit egy boltban hallasz,sem a kocsmában,sem a piacon,de még a templomban sem.:)
Nem létezik kisebb méretű fékdob!Elhiheted,mivel láttam az egyik legkorábbi 59-es 500-as típus fékdobjait,annyi a különbsége hogy akkor még az agyrész egyben volt a fékdobbal.Később ezen változtattak.A fékpofák vasa az kicsit másabb,mivel akkor még kézi utánállítója volt.Az átmérő viszont nem változott.A bolti fékpofa azért nem lehet jó mert azt csak egy alapméretben gyártják,az eredeti 200-as mérethez.Az évek során a dobokat szabályozzák,így az átmérője változik ezért a beletett pofa billegni fog.Ezt kompenzálják a fékfelújító műhelyekben,ahol az átmérőhöz készítik a pofa vastagságát és azt bele is csiszolják.Boltban akkor érdemes vásárolni ha fékdobot és pofát is vadi újat veszel,de még az sem garancia hogy szépen belefekszik.
Szóval nem tudom hol akadtál el,de kezd a fékdobok és fékpofák felújításával,egy erre szakosodott műhelyben.Addig amíg az elkészül,cserélj új kitámasztókat rugókat és kötelet is,valamint nem árt felülvizsgálni az excentereket is,abból is lehet újat venni.

8624  Spityu 2021-11-15 19:52:25  Előzmény:Őry Gábor: 82350

Megnéztem pár könyvemet. Semmi ilyesmit nem találtam. Max. a púposokról tudnám elképzelni, hogy ott más volt a dob átmérő. De inkább még azoknál sem.
Az eltérő ívelésű pofavas érdekes... Elvileg maga a vas mindig ugyanolyan, csak éppen a jó helyeken vastagabb betétet ragasztanak rájuk felszabályozáskor és persze hozzáigazítják a dob ívéhez (átmérőjéhez). Tehát ha 200-ról mondjuk 201-re szabályozzák a dobokat, akkor 0.5 mm-rel vastagabb betét kerül a vasakra. Ebben az esetben a fékmunkahengerek dugattyúi a 200-as átmérőjű dob + gyári, alapméretes, új pofák esetével megegyező pozícióban maradnak.

8623 Őry Gábor 2021-11-15 10:45:40  Előzmény: Spityu: 82349

Régóta problémám, hogy nem fog eléggé a bal hátsó kézifékem. Nemrégen észrevettem, hogy kisebb az íve, hintázik a dobon, még úgy is, hogy jelentésen megcsiszoltam szalagcsiszolóval. Elmentem egy botba, nézni új betéteket, és valóban, amit mutattak, valamivel kevésbé volt íves és jól felfeküdt a dobon. És pont ott volt egy csóka, aki közbeszólt, hogy a régi, gömbölyű lökös Trabikon kisebbek voltak a dobok. Namost, ami betéteket használok, azok eredetéről nincs tudomásom, jöttek innét-onnét.
Az is lehet, hogy a nevezetes betét egy utángyártott fos.
????

8622  Spityu 2021-11-15 01:07:39  Előzmény:Őry Gábor: 82348

Én ilyenről nem tudok. Csak simplex / duplex. Ill. talán az utánállító volt más régen. De lehet, hogy az csak a púposoknál. Vagy ott sem. Nem vágom. De tudomásom szerint ott is 200-as volt a dob, nem hogy a későbbi évjáratoknál.
Tudsz erről valami bővebbet? Érdekelne...

8621 Őry Gábor 2021-11-14 20:15:16

Most kell megtudnom, hogy fékbetétből/dobból kétféle méret létezik? Hogy a régebbi dobok kisebb átmérővel voltak???!!!

8620  Spityu 2021-11-11 01:43:18  Előzmény:Németh Pál: 82344

Írtam mailt.

8619 Németh Pál 2021-11-05 07:10:02  Előzmény: Spityu: 82343

Az email címem:npalesz@gmail.com
Elöre is köszönöm!!!

8618  Spityu 2021-11-04 19:59:00  Előzmény:Németh Pál: 82342

Írj egy tetszőleges e-mail címet, aztán oda írnék inkább. Előzetesen azt javasolnám, hogy bizonyos alkatrészeket szerezz be. Nekem sajnos nincs időm rá. Aztán ha megvannak, utána küldd szerintem. Nem sok mindenről van szó, filléres dolgok.

8617 Németh Pál 2021-11-04 19:38:39

Nagyon szépen megköszönném,természetesen fizetem a postaköltséget,és bármely felmerülő költséget is.
Légy szíves küld el a postacímend és elküldöm a karbit.
Előre is nagyon köszönöm!!!

8616  Spityu 2021-11-04 17:34:19  Előzmény:Németh Pál: 82338

Ha fent van még a kocsin, akkor féktisztítóból vagy hidegindítóból fújjál oda a nagy csavarhoz (alapjárat állító). Esetleg más részekhez is, természetesen járó motornál. Ha változik a motor fordulatszáma, akkor bizony az adott helyen falsot szív.

8615  Spityu 2021-11-04 17:16:16  Előzmény: Spityu: 82339

Amúgy ha mázlid van, akkor az O-gyűrűk cseréje megoldja a problémát. Van egy a nagy csavaron is (alapjárati) és van egy a CO-n is. "Mindenálló" kell belőlük, a sima nem jó. Viton, szilikon, ilyesmi anyagból készült bírja csak.

8614  Spityu 2021-11-04 17:07:14  Előzmény:Németh Pál: 82338

A visszafelé postaköltségért át tudom nézni ill. beállítani a gyári specifikációnak megfelelően. Az jó kiindulási alap tud lenni.