Bejelentkezés regisztrált felhasználóknak

Az oldal egyes szolgáltatásait csak regisztrált felhasználóink vehetik igénybe.
A regisztráció ingyenes!

Regisztráció új felhasználóknak


Barkács szakkör

Szereléssel, javítással, tuninggal kapcsolatos kérdések, válaszok.

Vendég vagy!

Csak regisztrált felhasználók szólhatnak hozzá!

7500 Gyapjas Gergely 2014-10-20 18:37:29  Előzmény: Spityu: 76079

Végül is én voltam a bamba mert kapcsoló cserekor felcseréltem a kapcsoló alján és tetején lévõ vezetékeket. Betettem egy új kapcsolót minden fokozat mûködik. De ha már elõvettem az autót mentem vele és azt vettem észre a töltésórán hogy a töltésem nem megy 12,8 volt fölé. A töltéslámpa ki alszik sötétben sem parázslik. Mivel kezdjem? Szabályzó? Kefék? A csatlakozásokat végignéztem nem oxidosak és lazák, a fõkábelem már réz.

7499 Kárász Endre 2014-10-19 11:38:04  Előzmény:Dudás Gábor: 76112

Mondanám, hogy csak a börzéken érdemes keresgélni!

Jeladót jó esetben kb. 1000-1500Ft áron találni, fekete dobozt olykor még 500Ft-ért is.

Az, hogy ezeknek (használt gyári cuccok) az ára a különbözõ hirdetési oldalakon, Vaterán, stb. olykor 15.000Ft körül mozog, az a világ szégyene. Illetve inkább a tudatlanság ára:
Sokan valami misztikus csodaszernek tartják ezeket, pedig elég primitív jószág a jeladó és a doboz is. Mindkét alkatrész százforintos nagyságrendû összegbõl javítható.

7498 Szebelédy Péter 2014-10-18 17:41:04

Sziasztok
Hátsó kerékagycsapágy csere elõtt állok a 4T wareszomon. milyen gyártmányt tudtok ajánlani, ami még jó, de nem kerül a komplett szett 40-50 ezrekbe?

7497 Dudás Gábor 2014-10-18 11:55:07  Előzmény:Szedlák Tibor: 76108

Hát, ha megírnád, hogy milyen hengerenkénti rendszert ültettetek rá, akkor talán lehetne specifikus választ adni és nem csak általánosat...

Egyébként ha a hidegindítás a gond csak, akkor azt még kipróbálhatod, mikor hideg a motor, hogy pár ásványvizes kupaknyi benzint a nyitott fojtószelepen keresztül betolsz a szívócsõhöz. Ha így pöccre indul, akkor valamiért nem megy a hidegindítási dúsítás.

7496 Dudás Gábor 2014-10-18 11:52:45  Előzmény:Hinkel Péter: 76109

Börzéken keresgélj, ott szokott lenni gyári EBZA.

De mint írtam, teljesen jó az utángyárott cucc is, ami kapható folyamatosan és ráadásul újonnan, nem 25-35 éves állaptban.
Igaz nem olcsón:
http://www.zsombishop.hu/product_info.php?products_id=450

De még mindig olcsóbb, mint ez:
http://users.atw.hu/mullerelectro/gyujtasok/WARTBURG1024.jpg
http://users.atw.hu/mullerelectro/gyujtas.html

7495 Szedlák Tibor 2014-10-17 20:48:35  Előzmény:Varga Tibor: 76110

Melegedés után normálisan indul stb. Hétvégén cserélek hidat mert a szelepet mondták mások is a benzinnyomás miatt.

7494 Varga Tibor 2014-10-17 18:55:14  Előzmény:Szedlák Tibor: 76108

Na az sokmindentõl befecskendezõnél. Elsõ körben üzemanyag nyomást kéne ellenõrizni, ha nincs meg a 3 bar, nem fog fecskendezni,csak becsöpög a nyál. Ha beindul utána normálisan mûködik? mert lehet hogy nem dúsít hideg motornál.

7493 Hinkel Péter 2014-10-15 18:50:20  Előzmény:Pápai László: 76082

gyári EBZA gyújtást kellene szereznem,nem találok sehol vki tud benne segíten?gyári EBZA gyújtást

7492 Szedlák Tibor 2014-10-15 18:14:58

Sziasztok! Problémám elsõsorban az, hogy egyáltalán nem akar beindulni a gépezet vagy csak nagy sokára akkor is lassan. A szóban forgó szerkezet 1.1 Trabant Hengerenkénti fecskendõvel. Mitõl lehet ez? Valaki írjon okosat legyen szíves mert ideg szétvág már.

7491 Nemeth Balazs 2014-10-13 08:47:43  Előzmény:Varga Tibor: 76096

Tibke, koszonom meg egyszer! (csak most vettem eszre a valaszt...;) )

7490 Dudás Gábor 2014-10-12 18:46:39  Előzmény:Kovács Ádám: 76105

Nincs mit. Viszont ha eddig nem szakadt meg semmi, akkor ne húzd jobban rá szerintem, viszont az sem jó ha lazítasz rajta, hiszen lehet, hogy már nyúlt a tõcsavar. Remélhetõleg ha így hagyod akkor jó lesz.
(ugye nem véletlen, hogy elméletben csak egyszer használható a hengerfej tõcsavar, és mindig cserélni kell(ene).

7489 Kovács Ádám 2014-10-12 18:43:39  Előzmény:Dudás Gábor: 76104

Köszönöm a gyors választ. elnéztem én voltam az idióta bocsi, az nem 200Nm, hanem 200 fok.. bocsi. Köszi mégegyszer. :)

7488 Dudás Gábor 2014-10-12 18:40:10  Előzmény:Kovács Ádám: 76103

Az brutál sok!!!

Nem írtad milyen kocsiról van szó.
2T Wartburgnál 50Nm + 30 fok + 10 fok kell.
2T Trabinál 41-42Nm-et írnak. (Autodata)
http://www.ldm-tuning.de/pictures/T601-Anzugsrfg-Zkopf.gif

4T Trabinál elsõ körben 40 Nm, másodikban 60Nm és akkor utána még 200 fok.
(így akkor ki is derült, hogy valószínûleg 4T Trabantod van!)
4T Wartburghoz 40Nm + 60Nm + 200 fok majd 10 fok.

7487 Kovács Ádám 2014-10-12 18:23:41

Sziasztok!

Hengerfej meghúzási nyomatékban kéne segítség. A gyári leírás alapján 40,60,200Nm-el kell meghúzni. Amikor a 200-at akartam húzni nagyon nem akart lekattani a nyomatékkulcs, meg nekem soknak is tûnik az a 200. A hengerfejtömítés csomagolásában volt egy papír, ott 30,60 + 2x90°-ot írt, újrahúztam azzal, utána megnéztem mennyinél kattan le, 110 körül volt. Aztán elkezdtem 5Nm-enként lépkedni felfelé, de 125után már nem kattant le csak, tovább nem mertem húzni. A kérdés, tényleg le kell húzni 200Nm-el, vagy elég neki az a 110 körüli érték?

7486  Spityu 2014-10-12 14:38:08

Trabiszabi!

Mondanám, hogy add fel nekem a fékdobokat, pofákat, és elviszem oda, ahol csináltatjuk, de még a kb. egy éve ígért csavarokat sem sikerült beszereznem, annyi idõm van. (Talán duroplast, díszléc - nem emlékszem, de megvan a lista.)

[url]http://www.novaflex.hu/[/url]

Esetleg hívd fel õket, hogy postán keresztül vállalják-e. 2nap + postát érdemes számolni, szóval kb. egy hét. Ahogy írtam, 1500/dob, 400/pofa, vagyis egy tengely az 4600Ft, és tényleg gyönyörûen és precízen dolgoznak.

Ja, lehet, hogy érdemes a fõnököt hívni posta ügyben, ugyanis az neki nem nyûg, de ugyanúgy profitot hoz, az alkalmazottaknak meg meló. Vagyis õ nagyobb valószínûséggel mondja azt, hogy OK, mint az alkalmazott, akinek csak plusz meló. Ezt követõen pedig lehet hivatkozni a fõnökre. :)
[i](Módosította Spityu 2014.10.12. 16:41-kor)[/i]

7485 Kárász Endre 2014-10-12 11:19:53  Előzmény:Csády Szabolcs: 76090

Inkább vidd el a pofákat felújítani! Bizony komoly utánajárást igényel a megfelelõ hely kiválasztása. Én pl. masszívan ráb*sztam vele.

Két kérdést tisztázz a mûhellyel:
-Milyen betétet használnak?
-Milyen technológiával szabályozzák hozzá a dobhoz?

Anno én elvittem valahova Rákosborzasztóra egy mukihoz, akit nagyon ajánlottak. Õ agyba-fõbe dícsérte az általa használt betét anyagát. Ezzel talán nem is lett volna baj, de szart a felszabáylozásra, sõt, a vasak homokfújása után le sem lakkozta õket, mondván, hogy az úgyis lejön(!!!). OMG!!!!

Csak olyan helyre add be, ahol:

-a vasakat elõzõleg lehomokolják,
-ismert eredetû betétet használnak (elvégre FÉKRÕL beszélünk, alkalomadtán mûködnie is kéne, illetve nekik meg mûbizonylattal kellene szolgálniuk a felújításról...)
-a készre sütött pofákat gépen megmunkálják egy elõre beállított rádiusznak megfelelõen.

Btw: az én pofáim olyan jólk lettek, hogy a hátsónál smirglivel kellett leszednem, hogy egyáltalán beférjen, és ne fogjon nyugalmi állapotban.


Konkrétumok:
-Hogeri ajánlott egy helyet valahol Törökbálinton, az egykori MechaMûvek telepén. Ezt emlékeim szerint azért vetettem el, mert messze volt, illetve taláûn a betét anyagáról nem tudtak nyilatkozni.
-Guglival találtam valami komolyabb, nagyobb céget, ahol egész alaposan elmondták a technológiájukat. Valamhol a Jászberényi úton voltak (vagy a Maglódin, de ezt mindig keverem...) De ma már nem leltem :(

Ha egy valamit javasolhatok: "Pista bá jódógzik, fasza munkásember!" jellegû helyeket kerüld el. Csak olyan helyre vidd, ahol értelmesen, részletesen el tudják mondani az alkalmazott technológiát.

(Huhhh, most megint jól felb*sztam saját magamat az én balek sztorim miatt, pedig nem ma volt... :D )

7484 Dudás Gábor 2014-10-10 22:38:36  Előzmény:Hinkel Péter: 76080

Egész jó tuningokat lehet kihozni a gépbõl. De sok mindent módosítani kell.
A gyújtásból van kétféle.
gyári: EBZA --> http://www.wartburgpeter.de/tez_ebza.htm
utángyártott: HALL-os 120 fokonkénti fix --> http://www.zsombishop.hu/product_info.php?products_id=450

Nekem a második fajta van fent 3 éve. 30E km-t futott a tuning motorommal és semmi baja.

7483 Dudás Gábor 2014-10-10 22:34:46  Előzmény:Hinkel Péter: 76076

Lehet kapni HALL jeladós gyújtást. Azzal erõs a szikra, megbízható a gyújtás. Nem mászik el és karbantartás mentes.

7482 Dudás Gábor 2014-10-10 22:33:12  Előzmény:Varga Tibor: 76072

Az én oldalamon képekkel is elérhetõ:
http://billz.hostei.com/pdf/waresz2.pdf
(http://billz.hostei.com/hasznos.php)

7481 Dudás Gábor 2014-10-10 22:28:08  Előzmény:Dénes Gábor: 76050

SZia!

A gyári mérete 165R13, ami 165/80 vagy méginkább 165/82R13-asnak felel meg.
Ezzel az óra pontos lesz, maximum 2-3km/h-t fog csak csalni!
Mellesleg megjegyzem, hogy amiatt, hogy adott sebességhez kevésbé kell forognia a motornak, így országúton és autópályán csökkeni fog a fogyasztása is.

Üdv!

7480 Varga Tibor 2014-10-09 18:02:21  Előzmény:Nemeth Balazs: 76095

Elsõként az úszószintet állítsd kicsit nagyobbra. Aztán van a levegõcsavar amivel tudsz játszani, de sztem ahhoz nem kell nyúlni.

7479 Nemeth Balazs 2014-10-07 21:47:31  Előzmény:Varga Tibor: 76094

koszonom, Tibke! a mar egy eve tarto elektromos szellemjaras miatt nem is gondoltam a prolasztora... (bar "erzesre" nem olyan, mintha az rakoncatlankodna, hanem mintha a devlat vennek el tole tized/szazadmasodpercekre: nem torpan meg, hanem csak randul egyet-egyet...) de akkor megnezem azt, amit mondtal! (lama kerdes, bocsanat, nyilvan alap, de hirtelen most nekem nem megy: hogyan is csinalom, hogy kevesebb benzint adok neki?)


7478 Varga Tibor 2014-10-07 16:34:20  Előzmény:Nemeth Balazs: 76093

Elõfordulhat hogy nem megfelelõ a keverék a köztes tartományban. Próbálj kicsit több benzint adni neki(kevesebb levegõt) és nézd meg hátha változik jó irányban.

7477 Nemeth Balazs 2014-10-06 22:33:56  Előzmény:Varga Tibor: 76092

sziasztok,
megint szeretnek kerdezni...
par oldallal elobb/alabb irtam a gyujtas-mizeriamrol; azota mindent (de mindent: gyujtasmodul, gyujtaseloszto komplettan, elotetellenallas, gyujtotrafo, gyertyakabelek) kicsereltem s most mar nem all le hirtelen, mint tette eddig, viszont olyan 3000-es fordulat felett gazpedal nyomva tartasa mellett (azaz "haladva") finoman "remeg". olyan, mintha en "tancolnek" (finoman) a gazpedalon... mitol lehet? (meg gyertyakat nem csereltem, eleg jok vannak benne, s elvileg meg sok kilometert kellene, hogy fussanak - rossz "kupaktol" is lehet ez? a gyertyak -pontosabban az elso, amit kiszedtem nyomatekkulcs hianayban nem merve a tobbit- szep vilagosbarna).
valakinek otlete? (tudom, hogy ez igy elegge keves info... ha visszakerdeznetek szivesen kiegeszitenem tobb reszlettel is..)
koszonom elore is!
balazs

[i](Módosította neba 2014.10.07. 00:35-kor)[/i]

7476 Varga Tibor 2014-10-04 17:25:53  Előzmény: HorváthÁron: 76091

Motor, váltó egyben ki. úgy sokkal egyszerûbb.

7475  HorváthÁron 2014-10-04 15:58:34

Sziasztok ! Valaki meg tudná mondani részletesen hogy hogyan lehet a legkönnyebben kicserélni a kuplungot és a váltót ! Wartburg 1.3

7474 Csády Szabolcs 2014-10-04 11:29:16  Előzmény: Spityu: 76089

Ezt lehet valahogy korrigálni, vagy ilyenkor mi van?

7473  Spityu 2014-10-02 20:21:48  Előzmény:Csády Szabolcs: 76088

Az LPR munka- és fõhengerek igen jó minõségûek, csak ajánlani tudom õket. A pofákról nem tudok semmit. Annyi azonban biztos, hogy alapméretesek, 200mm-es dobhoz valók.

7472 Csády Szabolcs 2014-10-02 20:15:46  Előzmény: Spityu: 76087

Kösz a felvilágosítást!
Lehet akkor fel lesznek újítva, bár ahogy elnézem ez valami magyar kisipari, ami benne van.
Ezzel még szemezek:

[url]http://www.zsombishop.hu/product_info.php?products_id=3319&osCsid=rpq8uo4j0e4o1a26cbb2apbik4[/url]

Valakinek nincs tapasztalata vele?

7471  Spityu 2014-10-01 19:49:02  Előzmény:Csády Szabolcs: 76086

Szia!

1-2 hete Tibke ajánlott ilyen mûhelyt Budapesten valamelyik topikban.

Simán fel lehet azt még szabályoztatni. Olyan helyre kell vinni, ahol az átmérõnek megfelelõ vastagságú ferodolt ragasztják a pofákra (vagy hozzácsiszolják, nem tudom). Úgy tudod ellenõrizni, hogy jó-e, ha a pofát beleteszed a dobba, és a két végénél felváltva a dob falához odanyomva nem billen a vas. Én mind a négy dobot egy helyen szabályoztattam fel itt, Pécsett. 1500/dob, 400/pofa. Esztétikailag, mûszakilag egyaránt kifogástalan munkát végeztek, csak néztek mûszakin, nem hitték el, hogy egy Trabanton ilyen fék is lehet. És valóban - lekopogom - nagyon jól fog, és nem húz semerre sem. Simán tudnám az összes kereket blokkolni, igaz, diagonálok vannak fent. Maga a ferodol szürkés, valamelyest puhább a gyári pirosasnál, ami igencsak hajlamos volt felüvegesedni.

És ezúton ajánlanám mindenkinek a szilikon alapú fékfolyadékot. Semmiféle rossz tulajdonsággal nem rendelkezik, nem lesz tõle "szivacsos" a pedál. Sajnos, a fõfékhengerrel (a gyári használttal, késõbb a gyári újjal is) rengeteget szívtam, mire jó lett, emiatt volt, hogy csupa fékfolyadék lett a környéke. Na, már csak emiatt sem bántam meg, hogy DOT5-öst vettem. Ja és ha figyel rá az ember, örök +1 nap a folyadék élettartama. Két rossz tulajdonsága mégis van: az ára, és a beszerezhetetlensége. Alsó hangon 2500 Ft egy kis dobozka, ami épp elég a kétütemûbe (250ml), és alig pár helyen kapni.
Fontos: csak új fékrendszerhez ajánlom, glikolt látotthoz semmiképpen. Továbbá az egyes alkatrészek belsejébõl maradéktalanul el kell távolítani a konzerváló olajat.

7470 Csády Szabolcs 2014-10-01 19:28:39

Üdv!

Trabant 1.1-esemen a hátsó fék fura hangokat adott, így levettem a dobot.
A dob felszabályozandó, jelenleg kb 201mm. Úgy olvastam, hogy 202-ig el lehet menni, de akkor 5mm-es betétvastagságú betét kell. Ilyet lehet külön kapni?
A betétet amúgy is cserélnem kell, mert erõsen repedezett a felülete, aminek a felsõ rétegébõl néhol hiányoznak is darabok.
Újat érdemes venni, ha igen, akkor milyen márkát, vagy ferodoloztatni kellene?
Elõre is köszönöm!

7469 Szegedi Árpád 2014-09-23 18:44:33  Előzmény: Spityu: 76083

Helló!De,a tengelycsonkra gondoltam.Akkor cserélni kell.:(

7468 Gyapjas Gergely 2014-09-23 07:10:28  Előzmény: Spityu: 76079

Pontosítva még 3db kapcsolóval ugyanez volt a tünet. De a lényeg hogy mindenképp ki kell vennem a motort. Biztosítékot is cseréltem, úgyhogy nem marad más csak a szétszedés. Köszönöm a segítséget.

7467  Spityu 2014-09-23 06:48:36  Előzmény:Szegedi Árpád: 76081

A féltengelycsuklón van menet? Nem a tengelycsonkra gondolsz? Arra szerintem eléggé unorthodox dolog volna.

7466 Pápai László 2014-09-23 06:22:03  Előzmény:Hinkel Péter: 76080

Gondolom akkor tirisztoros gyújtást keresel..

7465 Szegedi Árpád 2014-09-22 19:53:48

Sziasztok!Féltengely csuklóra lehet,szabad új menetet metszeni?Köszi

7464 Hinkel Péter 2014-09-22 16:32:24  Előzmény:Pápai László: 76077

én ugy gondoltam,h a sportgyujtással kiváltanám a megszakítokat,h ne égne össze,még nem sport motor csak azt szeretnék belölle varázsolni,akkor a sporgyujtás helyeet mit lehetne vele csinálni h jol menjen?mert gyorsasági roncsderbire szeretném felkélszíteni.s versenyezni vele

7463  Spityu 2014-09-22 15:11:48  Előzmény:Gyapjas Gergely: 76078

Hááát... ha az új kapcsoló jó, biztosíték rendben van, és a vezetékelés is, akkor nem nagyon lehet más, mint a motor. Szét lehet szedni, nem egy ûrtechnika, a belsejében is van vezérlés. Csúszóérintkezõk stb. A lényeg, hogy zsírral rakd össze, úgy, ahogy volt gyárilag is. Sima LZS-2 tökéletes. Amikor kiszereled a motort, jegyezd meg, hogy hogyan állt a kar a tengelyen. Ekkor legyen alapállásban a motor. Emlékeim szerint teljesen mindegy, hogy milyen pozícióban rakod össze a motort, beáll magától alaphelyzetbe, amint áramot kap (ha nem alaphelyzetben van).
Szóval:
- motort alaphelyzetbe állítani,
- kar tengelyen lévõ pozícióját megjegyezni,
- lebontani a dolgokat, kivenni a motort.
Ezután szemrevételezés, tisztítás, zsírzás, összeszerelés, szükség esetén motor csere.
- motor be a helyére,
- rádugni a vezetékeket, egy ciklust járatni, alaphelyzetre hozni,
- ablaktörlõ kart rögzíteni a tengelyen.

Amúgy nem olyan fontos megjegyezni a kar pozícióját, ki lehet következtetni. A rögzített motornál a tengelycsonkra rá kell csúsztatni lazán a bilincs részt, majd a mechanikát "legbalrább" (régi 2T-knél fordítva, ugye) eltolni, majd meghúzni a csavart.

7462 Gyapjas Gergely 2014-09-22 12:54:13

Olyan problémám lenne, hogy 2t-n egyik pillanatról a másikra elszállt az ablaktörlõ, de nem teljesen mert a leggyorsabb mûködik de csak úgy hogy nem végálláson áll meg. Kapcsolót cseréltem többet is a jelenség ugyanaz. Motor baja lenne? Zárlat a kábelekben? Bár azokat kimértük és jók.
[i](Módosította strabi 2014.09.22. 14:54-kor)[/i]

7461 Pápai László 2014-09-22 08:11:49  Előzmény:Hinkel Péter: 76076

Sportgyújtás???Az meg mi? Széria motorhoz sztem semmit sem ér, max majd jó sokat szopik, és te is...Vagy sportmotor van benne?Dupla karbi, nagy/négy felömlõk?Polírozott hengerfej?stb?Mert ezek nélkül nem sok értelme van a gyújtást "sportosítani"...

7460 Hinkel Péter 2014-09-21 18:34:12  Előzmény:Varga Tibor: 76073

persze h 2ütemü,aki tud pl sportgyújtást bele vagy ilyesmit segítsen már,kössz elöre is

7459  Spityu 2014-09-19 06:58:40  Előzmény:Berecz Tibor: 76074

Én egy kiadós motortér mosás után jártam így. Mindig ki szoktam fújni a gyújtás csatlakozóit, akkor - elsõre - nem, csak miután nem indult az autó. :) Esõtõl nem jártam még így, de annyira nem lep meg.

7458 Berecz Tibor 2014-09-19 04:40:37

Sziasztok!
A mostani esõs idõszak elõtt és alatt nem használtam a négyütemû Trabantomat (a szabad ég alatt áll), és utána nem indult be. Próbálkoztam ezzel-azzal, és végül az segített, hogy egy száraz ronggyal kitöröltem az elosztófedelet. Nem is gondoltam, hogy a nagyobb páratartaom ezt teszi. Mással is elõfordult hasonló? Üdv, Tiberio

7457 Varga Tibor 2014-09-18 18:06:01  Előzmény:Hinkel Péter: 76071

ja, nem írtad hogy 2t, vagy 4t. :D

7456 Varga Tibor 2014-09-18 17:54:41  Előzmény:Hinkel Péter: 76071

http://wartburg.hupont.hu/3/motor-tuning

Jopi oldaláról származik, ami sajnos eltûnt, így a képek nincsenek meg, de anélkül is hasznos.
De itt van a német leírás,képekkel.
http://www.schreibfaulheit.de/wartburgtuning/motor.htm
[i](Módosította Tibke 2014.09.18. 19:58-kor)[/i]

7455 Hinkel Péter 2014-09-17 18:17:06  Előzmény:Pápai László: 76070

Sziasztok vettem egy Wartburgot,szeretném a motorját feltuningolni,mit tudnátok mondani ami tuti bejön,versenyezni akarom használni ,elöre is köszönöm

7454 Pápai László 2014-09-15 10:53:17

Sziasztok!

az 1,1-es Trabi elsõ kerékcsapágyának esetleg tudjátok a méreteit, vagy a tipusszámát?

7453 Kalmár Dániel 2014-09-15 08:18:13

Sziasztok!

Nem tud valaki véletlenül felújított 28HB2-es karburátort és/vagy normális áron dolgozó felújító mûhelyt?

Dani

7452  Spityu 2014-09-11 19:47:09  Előzmény:Eigner Tamás: 76067

Én 2K akrillal locsoltattam a Trabantot. Meg vagyok elégedve a minõséggel. Az már más kérdés, hogy 3-4 helyen szerelés közben lehorzsoltam, és azt le kell javíttatnom, nem a festék hibája. Daciánál nem tudom, hogy mi volt eredetileg. Sanszos, hogy sima 1K. Szóval a bázis + lakkot nem igazán ajánlanám. De pl. fényezõje válogatja, van amelyik az utolsó rétegbe kever egy kis lakkot 2K-nál (bele a festékbe).
[i](Módosította Spityu 2014.09.11. 21:48-kor)[/i]

7451 Eigner Tamás 2014-09-11 18:07:21

Sziasztok! Új vagyok az oldalon, bár nem kimondottan trabant témával kapcsolatos kérdésem lenne ... van egy régi 601esem is, de jelen pillanatban egy régi dáciáról lenne szó, októberbe viszem lakatoshoz, utána megy komplett külsõ belsõ fényezésre. Nem tudom, hogy van e itt fényezésben jártas emberke, igazából nem tudom, hogy 2k-s akrillal, vagy bázis/lakkal legyen fújva.?